Maar dat gaat toch enorm schuren als je schoenen draagt? Als je voet echt opzweltquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:16 schreef Nuek het volgende:
Ik had er geen probleem mee op mijn voet. Tja, alles went op den duurVoet slijt wel ietwat sneller dan sommige andere plekken en bij het hele er vooral wel schone sokken overheen dragen want bij de grond is gewoon veel stof en andere rotzooi en dat wil je niet in je open wondje hebben
Of je laat hem na de zomer zetten. Ook nog een optie.
Leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:41 schreef elmarz het volgende:
ik heb 2 weken terug mn knie laten tattoeeren (mn been moet helemaal dicht) en had er best wel schrik voor. OK, ik wist hoe het op het scheenbeen voelt enzo maar je knie!
Nou dat viel dus gelukkig allemaal mee!! Haha! Is taai vel, voel je niet veel van!
Kzal binnenkort hier wat foto's plaatsen....voor de geinteresseerden?
Lijkt me niet goed als je voet op zwelt. En schoenen hoeven niet te schuren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch enorm schuren als je schoenen draagt? Als je voet echt opzweltLijkt me echt lastig als je nog gewoon schoenen moet dragen de dagen die volgen. Ik had 't eigenlijk aan het begin van de zomer moeten doen toen het nog een beetje warm was en ik nog de hele dag op slippers liep.
In een eerder topic is daar flink over gesproken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand een tattoo met alleen witte inkt?
Een tattoo is zowieso al een litteken. Je zou ook kunnen overwegen een tattoo zonder inkt te zetten bv.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
Oke ik ga ff terugzoeken dan.
Alles ligt al weken klaar maar ik weet niet of ik nou gewoon 'zwart' wil of wit. De man waar ik het ga laten zetten zei inderdaad dat het snel zal vervagen en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Maar hij zei ook dat het een soort van littekenachtige kleur zou worden bij mij en dat vind ik dan op zich wel weer wat hebben aangezien ik veel littekens heb. In het kader van getekend door euh het verleden enzo waar m'n tattoo eigenlijk een afsluiter van is.
als je het zonder inkt laat zetten, wordt het dan per definitie een litteken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:22 schreef Nuek het volgende:
[..]
Een tattoo is zowieso al een litteken. Je zou ook kunnen overwegen een tattoo zonder inkt te zetten bv.
Ik heb er nog geen, maar BettyB had het erover dat het was gezwollen, dus daarom vroeg ik het me af (beetje verkeerde bericht gequotequote:Op zondag 21 augustus 2005 08:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed als je voet op zwelt. En schoenen hoeven niet te schuren.
Wat moet ik me bij die zwelling van je voorstellen? Een allergishe reactie of gewoon een beetje huidverdikking op de plekken waar inkt zit? De huid reageert gelijk bij het tattoeren al en komt iets omhoog, da's normaal maar daar hoef je verder eigenlijk niet echt last van te hebben.
Welke kleuren inkt staan er op je voet?
Zie het als een schaafwondje. Kan dus erg meevallen en soms tegenvallenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als je het zonder inkt laat zetten, wordt het dan per definitie een litteken?
ik kan me er niks bij voorstellen hoe het er dan uit komt te zien
Ik heb een zwart/witte draak.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand een tattoo met alleen witte inkt?
heb je d'r n foto van?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een zwart/witte draak.
Is heel mooi dat wit
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb je d'r n foto van?
ben wel benieuwd eigenlijk.
zo oud is deze tat toch nog helemaal niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het wit was in 1 keer goed en is nu nog altijd goed !
Het zwart is nu ook oke dat heb ik naderhand ngmaals gedaan. ( op de foto is het zwart nog niet zo goed )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |