Deel 1: Tattoo topic
Deel 2: Tattoo topic deel 2
Mijn tattoo:
quote:Vind ik ook... Maar dat datzelfde geldt voor mannen... Klein is mooi, maar niet helemaal onder de tatoos...
Op woensdag 14 mei 2003 09:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klein en subtiel is wel okay... Geen levensgroot ding over d'r gehele rug ofzow..
quote:Die is wel erg stoer
Op woensdag 14 mei 2003 00:10 schreef DeWaasheid het volgende:
[afbeelding]slecht plaatje maargoed
quote:¤100? blegh, dat wordt weer geld sparen
Op woensdag 14 mei 2003 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
ehm.. de mijne was toen der tijd 100 Euro (draakje op m'n arm in 't zwart) Mijn 2e kotste 100 Euro, maar dan was ie wel in kleur
quote:nice
Op woensdag 14 mei 2003 22:08 schreef MindBlower het volgende:
ik heb er nu 2, (nog geen pics solly) en deze komt over me rug heen (van schouder tot Schouder) [afbeelding]
quote:Hehehe jep..heb er dinsdag 1 laten zetten..was me ook alweer 250 eurootjes kwijt
Op woensdag 14 mei 2003 22:25 schreef MindBlower het volgende:
gaat me alleen 350 pleuros kosten dus dat is weer wat minder (ingekleurd met rood word ie)
quote:als je nu al twijfeld zou ik zeggen doe het dan neit, misschien krijg je dr spijt van, als je nou een keer opstaat en denkt van ik doe het doe het dan ook maar nog niet als je twijfeld,
Op woensdag 14 mei 2003 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil er nog een zetten op mijn schouderblad (links) maar ik twijfel nog wát en óf ik het wle doe (ik zie hem daar zelf niet natuurlijk)
Die tattoo die boven staat heb ik zelf getekend en weet ik zeker dat ik hem mooi vind en me er fijn door voel.
quote:Dat vind ik eigenlijk wel erg erg cool. You got picture from you for me? Then I have picture from me for you
Op woensdag 14 mei 2003 09:49 schreef gillette het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de gemiddelde FOKKER (als die bestaan tenminste...!) tegen een vrouw met tattoo's aan kijkt!
En dan niet een verdwaald dolfijntje ofzo (niet lullig bedoeld) maar 't echte werk als 't ware.....
Een vriendin van me:
Beide armen een volle sleeve. Op haar kuiten 2 zwaluwen. Dijbeen nog een joekel van een lelie. erg mooi gezet allemaal.
quote:Ik weet eigenlijk al DAT ik er nog een wil. Maar wat is dus nog de vraag...
Op woensdag 14 mei 2003 23:12 schreef MindBlower het volgende:[..]
als je nu al twijfeld zou ik zeggen doe het dan neit, misschien krijg je dr spijt van, als je nou een keer opstaat en denkt van ik doe het doe het dan ook maar nog niet als je twijfeld,
Die tattoo die boven staat heb ik zelf getekend en weet ik zeker dat ik hem mooi vind en me er fijn door voel.
quote:100 euro is niet veel hoor. Ik heb nu 6 uur werk op mijn lichaam zitten en dan praat ik over mischien net 0,03 vierkante meter. ff denken. omgerekend was dat 250 euro. dus +/- 45 euro per uur.
Op woensdag 14 mei 2003 22:13 schreef El-Cheapo het volgende:[..]
¤100? blegh, dat wordt weer geld sparen
I'm soooooo poor
quote:ligt er heel erg aan toch?
Op woensdag 14 mei 2003 09:49 schreef gillette het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de gemiddelde FOKKER (als die bestaan tenminste...!) tegen een vrouw met tattoo's aan kijkt!
En dan niet een verdwaald dolfijntje ofzo (niet lullig bedoeld) maar 't echte werk als 't ware.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |