quote:Mijn naam staat al aan de linkerkant van mijn rug in het Chinees. Dat zijn die rare tekens
Op dinsdag 17 februari 2004 16:01 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Gaaf, wordt je naam nog geïntegreerd in de rest van wat er op je rug staat? Of blijftie zo?
quote:Ja, duh
Op woensdag 18 februari 2004 13:47 schreef Mukie het volgende:[..]
Mijn naam staat al aan de linkerkant van mijn rug in het Chinees. Dat zijn die rare tekens
![]()
Maar ik vroeg het omdat ze zo geïsoleerd staan. Ik PERSOONLIJK vind het mooier als zoiets een geheel is, zeker nu je een stuk uit je grote tat mist en die hebt opgevuld met je naam. Zoiets. Maar dat is mijn mening natuurlijk
quote:LOL
Op woensdag 18 februari 2004 16:33 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Ja, duh
![]()
Maar ik vroeg het omdat ze zo geïsoleerd staan. Ik PERSOONLIJK vind het mooier als zoiets een geheel is, zeker nu je een stuk uit je grote tat mist en die hebt opgevuld met je naam. Zoiets. Maar dat is mijn mening natuurlijk
quote:Desalniettemin; hij is wél ontzettend mooi!
Op donderdag 19 februari 2004 10:13 schreef Mukie het volgende:[..]
LOL
Neej hoor, dat is bewust zo gedaan.
Je kunt het zien als een soort handtekening van de artiest wanneer deze klaar is met zijn doek. Ik heb, o.a. in het boek Bushido, dit ook al vaker de Japanse kunstenaars zien doen. maw niet zomaar bijgeklad als vulling
Ja..leuk. Maar liever een niet ingekleurde bloemquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:32 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[afbeelding]
Misschien was het geen antwoord op je vraag...quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja..leuk. Maar liever een niet ingekleurde bloem![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Misschien was het geen antwoord op je vraag...
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:13 schreef Camoth het volgende:
Maargoed, er is dus niemand die een leuk ontwerp heeft voor mij?
Een Chinees teken is ook mooi. Zoiets bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:09 schreef Camoth het volgende:
thnx!
WOWquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:20 schreef Controle het volgende:
had hem hier ook al ergens anders geplaatst ...
Mukie !complimentos!
Deze is van een aantal(6 ofzo) jaren terug..
Binnenkort gaak uitbreiden..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |