Een van mijn tattoos als starter:
Hindu 3-tand. Beschermt tegen het kwaad. Rood gekleurd zoals ze vaak weergegeven worden op afbeeldingen. Wel eigen ontwerp.
Zal er morgen pics bij plaatsen, nu ga ik mijn mandje opzoeken, om 7 uur staan er weer 2 apen op me te stuiteren
Zit op mijn rechter schouder
[Dit bericht is gewijzigd door Koningin op 13-01-2004 11:14]
Een iers klavertje, met daarboven de tekst: Lucky me
Betekenis:
Strontlazerus stappen met vriendin..zij vond het wel een leuk idee dat op je onderrug te zetten, leek haar wel een leuk uitzicht voor de man die je van achteren neemt.
Geen spijt van..kan er nog steeds om lachen
quote:Zal ik effe bepalen hoe ik het uitzicht vind als ik je neem?
Op dinsdag 13 januari 2004 11:22 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]Een iers klavertje, met daarboven de tekst: Lucky me
Betekenis:
Strontlazerus stappen met vriendin..zij vond het wel een leuk idee dat op je onderrug te zetten, leek haar wel een leuk uitzicht voor de man die je van achteren neemt.
Geen spijt van..kan er nog steeds om lachen
quote:Natuurlijk hoeft dat niet maar het was wel de vraag
Op dinsdag 13 januari 2004 11:13 schreef Phenomenom het volgende:
Ik zit te denken om een barcode te gaan doen, ach moet het persé een betekenis hebben?
Het is een tribal-achtige eenhoorn.
Ik vind een eenhoorn een geweldig dier....ben sowieso een redelijke fantasy-freak....helaas geen eigen ontwerp...maar ik wil er nog eentje en dat zal wel een eigen ontwerp worden (weet alleen nog niet precies wat).
Van ons beiden heb ik deze tattoo als eerste genomen. Ik ben paganistisch van geloof, en deze tattoo betekend letterlijk 'nachtmagie'. Elisa, m'n beste vriendin, heeft precies dezelfde laten zetten (alleen heeft het pentagram een dikkere belijning), om zo onze vriendschap te bestempelen.
quote:En de uitleg is?
Op dinsdag 13 januari 2004 16:42 schreef Jaimy het volgende:
Hier zijn de mijne
quote:Eeeeeuhmm....
Op dinsdag 13 januari 2004 17:09 schreef Icicle het volgende:[..]
En de uitleg is?
quote:Zo beter?????
Op maandag 12 januari 2004 23:35 schreef Jaimy het volgende:Ik heb er 3, een schorpioen op mijn schouderblad, wat dus mijn sterrenbeeld is. Verder een (b)engeltje op mijn enkel, met de namen van mijn zoontjes er bij, die staat voor wat ze zijnen zo draag ik ze altijd bij me
. Dan heb ik nog een kruising eenhoorn/pegasus op mijn schaambeen, dat heeft met mijn lief te maken
Zal er morgen pics bij plaatsen, nu ga ik mijn mandje opzoeken, om 7 uur staan er weer 2 apen op me te stuiteren
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:33 schreef OldJeller het volgende:
'Ik ben een rebel'
Onee, ik heb geen tattoo..![]()
mijn tattoeage heeft geen betekenis..
het is een dolfijn met daar door heen een roosjuh..
geen kleuren er in verwerkt ofzo..
mijn volgende tattoeage wordt wel een eigen ontwerp..
maar daar laat ik nog niets over uit..
quote:Ik snap jou reactie. Je zult het ondertussen al wel 1000x gehoord hebben. Ik snap niet dat degene die je getattoeerd heeft het zo maar zette (of jij was wel heel erg eigenwijs
Op dinsdag 13 januari 2004 19:26 schreef Lucyfurr het volgende:
Jada, jada, jada..
Heb je geen foto van hoe je cover up geworden is? Dat wil ik nl. wel eens zien.
P.S. laat ff weten hoe je foto's plaatst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |