http://www.symbols.com/encyclopedia/10/101.htmlquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:42 schreef Scandalous het volgende:
Ja die heb ik zeker wel, alleen hou ik dat liever voor mezelfMaar daarop wil ik die tattoo ook baseren
Maar ik vond mijn idee van een mooie 1 ook wel leuk
Ha!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
http://www.symbols.com/encyclopedia/10/101.html
hier staat dat een rechte verticale lijn zowel voor eenheid als voor het zelf staat...dan kom je dus toch behoorlijk in de buurt met je 1
NICE!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:26 schreef Dredgie het volgende:
de mijne, afgelopen week laten zetten.
Ben super blij met het resultaat, de foto is btw wel met een webcam gemaakt, dus een beetje vage/slechte kwalitiet.
[[url=http://img206.imageshack.us/img206/7011/tattoo1ge.th.jpg]afbeelding][/URL]
oei oei oei, die is mooi.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef es70 het volgende:
Vanmorgen (eindelijk) mijn tattoo laten zetten. Ben er ontzettend blij mee.
[afbeelding]
Wow, die vind ik echt heel erg mooi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef es70 het volgende:
[afbeelding]
Snel doen, ik lurk hier al een poosje mee en zeker nu je zegt 'net zoiets' te hebben ben ik natuurlijk helemaal nieuwsgierigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oei oei oei, die is mooi.
ik ben gek op vleugels.
en harten eraan.
eb zelf ook zoiets..
moet alleen nog steeds een mooie foto ervan maken
ik heb wel ergens een vergelijkbaar plaatje, maar dat is niet die van mij zxeg maar. ik zoek even.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Snel doen, ik lurk hier al een poosje mee en zeker nu je zegt 'net zoiets' te hebben ben ik natuurlijk helemaal nieuwsgierig.
Bedankt allemaal. Ben blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt.
Nice!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef es70 het volgende:
[afbeelding]
Niks gezegt, ik zie ze!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:26 schreef BettyB het volgende:
Ik zie geen blaadje hoor???
Oeh, ik dacht gelijk aan een armstuk die ik ergens in een boekie heb staan. Die mevrouw heeft een vrouwengezicht op haar arm (beetje art nouveau stijl) omringd met bladeren. Als ik die tegenkop zal ik em scannen voor jequote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Nuek het volgende:
[..]
Oeh, ik dacht gelijk aan een armstuk die ik ergens in een boekie heb staan. Die mevrouw heeft een vrouwengezicht op haar arm (beetje art nouveau stijl) omringd met bladeren. Als ik die tegenkop zal ik em scannen voor jeDat zag er nl. echt te gek gekleurd uit.
Ik vind hem wel leuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef Uncle het volgende:
hehe, het ziet er inderdaad niet uit maar je kunt ook niet zeggen dat het niet origineel is. En tsja, zo heeft ook iedereen een mening over een hele arm, of hele rug vol. DIt is in elk geval de eerste html-tattoo die ik gezien heb. (en dacht dat ik de meest gekke dingen al wel had gezien)
irritante site, na een aantal pagina's moet je je aanmeldenkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Uncle het volgende:
Op bmezine.com staan ook de meest absurde tattoo's. Velen erg leuk om te zien maar waar je zelf nooit van je leven mee zou lopen.
hier dus
niet alles op de wereld is voor niets...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef InsaneM666 het volgende:
ja manweet iemand hoe je dat kan omzeilen zonder dat je een account aanmaakt?
![]()
Foto's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:29 schreef Nuek het volgende:
* Nuek heeft net de 3e armsessie gehad![]()
Ding staat er nu z/w op (ca. 8,5 netto tattoo uren) en moet alleen nog ingekleurd worden.
die zie je erg veel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:04 schreef Webby het volgende:
Waarom niet en outline van een 1 en die opvullen met moari stijl streepjes en vlakjes..
Scuze me, bedoelde paradijsvogel....quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:05 schreef BettyB het volgende:
Ben de laatste tijd aan het nadenken over een backpiece. In de Tattooplanet van aug. staat een hele mooie van een kraanvogel!Zoiets zou ik ook wel willen, een mooie sierlijke vogel! Ach ja, binnenkort maar even flink gaan sparen...
![]()
Die is inderdaad enorm mooi gezet. Hij staat in verscheidene internationale magazines (ik kende em dus al als je die gekleurde bedoelde). Die zwarte zwaan die er in staat is ook helemaal niet misquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:44 schreef BettyB het volgende:
[..]
Scuze me, bedoelde paradijsvogel....
Volgens mij blijft een henna tattoo 10 dagen zitten ofzo, weet ik niet heel zeker. Laatst was er wel het 1 en ander in het nieuws over black henna tattoo's, van deze tattoo's zou je dus een behoorlijke allergische reactie kunnen krijgen oid. maar dat ging voornamelijk over het buitenlandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:30 schreef Vodka_Lime het volgende:
ik dacht wil er geen nieuw topic voor openen, maar in oudere topics is niet zoveel te vinden(of ik zoek niet goed). het betreft hier om een henna tattoo(tijdelijk)
op evenementen zie je ze wel eens staan van die henna shops. was laatst op sensation black zag je div. mensen lopen met of het id&t logo of sensation in het bijhorende lettertype.
nu ga ik komende 20 augustus naar decibel outdoor en heb daarna introductie van mijn school, doe mee als begeleider. nu leek het mij wel leuk om dan iets van dit feest op mijn schouder te laten zetten.
het MOET tijdelijk zijn. liefst week 0f 2 a 3. dit is met henna mogelijk is mij verteld. rond gekeken op internet. maar kan er niet veel over vinden, wat zijn de ervaringen? wel doen/ niet doen?
Meestal blijft een hennatattoo 1 tot 3 weken goed zitten (en dan is het al aan het vervagen).quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:08 schreef Dredgie het volgende:
Dat met die black henna tattoo's komt ook voor in NL, op verschillende's site van diverse tattoo artiesten wordt er voor gewaarschuwd. maar goed, Henna is toch wel langer dan 2 of 3 weken? toch meestal een maandje of 2/3??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |