abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29327690
mooi zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29328874
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]

Escher....
die is best cool
pi_29333724
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:42 schreef Scandalous het volgende:
Ja die heb ik zeker wel, alleen hou ik dat liever voor mezelf Maar daarop wil ik die tattoo ook baseren Maar ik vond mijn idee van een mooie 1 ook wel leuk
http://www.symbols.com/encyclopedia/10/101.html

hier staat dat een rechte verticale lijn zowel voor eenheid als voor het zelf staat...dan kom je dus toch behoorlijk in de buurt met je 1
pi_29350460
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

http://www.symbols.com/encyclopedia/10/101.html

hier staat dat een rechte verticale lijn zowel voor eenheid als voor het zelf staat...dan kom je dus toch behoorlijk in de buurt met je 1
Ha!
Ik heb een beetje met mooie fontjes zitten kloten en het is toch wel moeilijk om iets moois van een '1' te maken. Het blijft een streepje
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29352427
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:26 schreef Dredgie het volgende:
de mijne, afgelopen week laten zetten.
Ben super blij met het resultaat, de foto is btw wel met een webcam gemaakt, dus een beetje vage/slechte kwalitiet.

[[url=http://img206.imageshack.us/img206/7011/tattoo1ge.th.jpg]afbeelding][/URL]
NICE!!!
Betty Rulezz!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:04:25 #206
3415 Webby
1 omhoog!
pi_29352502
Waarom niet en outline van een 1 en die opvullen met moari stijl streepjes en vlakjes..
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_29361751
Misschien een één in het chinees? Ofzo
pi_29361788
Ik laat wel weten wat het is geworden
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29361805
ik heb het gemist denk ik..
waarom wil je een 1?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:46:03 #210
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_29363079
Vanmorgen (eindelijk) mijn tattoo laten zetten. Ben er ontzettend blij mee .

Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_29363132
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef es70 het volgende:

[afbeelding]
oei oei oei, die is mooi.
ik ben gek op vleugels.
en harten eraan.
eb zelf ook zoiets..
moet alleen nog steeds een mooie foto ervan maken
pi_29363222
Mooi, Es70!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_29363261
quote:

[afbeelding]
Wow, die vind ik echt heel erg mooi!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:59:24 #214
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_29363473
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

oei oei oei, die is mooi.
ik ben gek op vleugels.
en harten eraan.
eb zelf ook zoiets..
moet alleen nog steeds een mooie foto ervan maken
Snel doen, ik lurk hier al een poosje mee en zeker nu je zegt 'net zoiets' te hebben ben ik natuurlijk helemaal nieuwsgierig .
Bedankt allemaal . Ben blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_29363491
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef es70 het volgende:

[..]

Snel doen, ik lurk hier al een poosje mee en zeker nu je zegt 'net zoiets' te hebben ben ik natuurlijk helemaal nieuwsgierig .
Bedankt allemaal . Ben blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt.
ik heb wel ergens een vergelijkbaar plaatje, maar dat is niet die van mij zxeg maar. ik zoek even.
pi_29363528
kan m niet vinden
pi_29363979
Ik ben er uit! Dacht dat het me nooit zou lukken van het jaar
Twee dezelfde herfstblaadjes Ik ben in de herfst geboren, en ik ben er altijd al dol op geweest. Ik vind (rode) herfstblaadjes ook altijd erg mooi, duuuuuuuus:

Zo'n soort blaadje.

Of zoiets. Zolang men maar niet denkt dat ik uit Canada kom, dus de vorm van de bovenste is wat beter.
pi_29367202
Ik zie geen blaadje hoor???
Betty Rulezz!
pi_29367222
quote:

[afbeelding]
Nice!
Betty Rulezz!
pi_29367542
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:26 schreef BettyB het volgende:
Ik zie geen blaadje hoor???
Niks gezegt, ik zie ze!
Betty Rulezz!
pi_29367651
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:36 schreef BettyB het volgende:

[..]

Niks gezegt, ik zie ze!
Picserver is sloom/raar
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:38:28 #222
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29376670
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Picserver is sloom/raar
Oeh, ik dacht gelijk aan een armstuk die ik ergens in een boekie heb staan. Die mevrouw heeft een vrouwengezicht op haar arm (beetje art nouveau stijl) omringd met bladeren. Als ik die tegenkop zal ik em scannen voor je Dat zag er nl. echt te gek gekleurd uit.
Proud Powerpauper
pi_29376744
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Nuek het volgende:

[..]

Oeh, ik dacht gelijk aan een armstuk die ik ergens in een boekie heb staan. Die mevrouw heeft een vrouwengezicht op haar arm (beetje art nouveau stijl) omringd met bladeren. Als ik die tegenkop zal ik em scannen voor je Dat zag er nl. echt te gek gekleurd uit.
Ben benieuwd Ik ga wel het idee al zaterdag meegeven om te laten tekenen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:56:28 #224
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29379396

14.gif
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_29386406
wat een lelijke soep
pi_29386506
hehe, het ziet er inderdaad niet uit maar je kunt ook niet zeggen dat het niet origineel is. En tsja, zo heeft ook iedereen een mening over een hele arm, of hele rug vol. DIt is in elk geval de eerste html-tattoo die ik gezien heb. (en dacht dat ik de meest gekke dingen al wel had gezien)
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:11:30 #227
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29389249
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef Uncle het volgende:
hehe, het ziet er inderdaad niet uit maar je kunt ook niet zeggen dat het niet origineel is. En tsja, zo heeft ook iedereen een mening over een hele arm, of hele rug vol. DIt is in elk geval de eerste html-tattoo die ik gezien heb. (en dacht dat ik de meest gekke dingen al wel had gezien)
Ik vind hem wel leuk.
Je moet wel durven.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_29389822
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:56 schreef Poncho het volgende:
[afbeelding]

14.gif
Ik zou zoiets dus nooit van mn leven doen ook al is t wel heel apart enzo
pi_29393555
Op bmezine.com staan ook de meest absurde tattoo's. Velen erg leuk om te zien maar waar je zelf nooit van je leven mee zou lopen.

hier dus
pi_29393574
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Uncle het volgende:
Op bmezine.com staan ook de meest absurde tattoo's. Velen erg leuk om te zien maar waar je zelf nooit van je leven mee zou lopen.

hier dus
irritante site, na een aantal pagina's moet je je aanmeldenk
pi_29442378
ja man weet iemand hoe je dat kan omzeilen zonder dat je een account aanmaakt?

[ Bericht 24% gewijzigd door InsaneM666 op 05-08-2005 12:23:08 ]
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:50:13 #232
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29448762
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:01 schreef InsaneM666 het volgende:
ja man weet iemand hoe je dat kan omzeilen zonder dat je een account aanmaakt?
niet alles op de wereld is voor niets...
Proud Powerpauper
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:16:17 #233
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_29452574
Als ik komend jaar het lef en de knaken eens heb, kan ik ook een keer mn tattoodroom werkelijkheid maken.

Maar of ie er vóór 2006 is...
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:29:47 #234
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29454407
* Nuek heeft net de 3e armsessie gehad

Ding staat er nu z/w op (ca. 8,5 netto tattoo uren) en moet alleen nog ingekleurd worden.
Proud Powerpauper
pi_29461459
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:29 schreef Nuek het volgende:
* Nuek heeft net de 3e armsessie gehad

Ding staat er nu z/w op (ca. 8,5 netto tattoo uren) en moet alleen nog ingekleurd worden.
Foto's?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:26:12 #236
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29472240
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:26 schreef InsaneM666 het volgende:

[..]

Foto's?
soon
Proud Powerpauper
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 21:42:21 #237
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29473745
Effe snel een paar webcamshotjes... Hij moet dus nog wel gekleurd worden maar dat gebeurt wel over een week of 2-3. Het formaat is ong. A4 size.

[ Bericht 44% gewijzigd door Nuek op 07-08-2005 02:43:02 (foto's weggehaald) ]
Proud Powerpauper
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:44:33 #238
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_29492205
mijn ontwerp...

iemand die hem iets kan verbeteren?
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_29492387
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:04 schreef Webby het volgende:
Waarom niet en outline van een 1 en die opvullen met moari stijl streepjes en vlakjes..
die zie je erg veel.

heel mooi zijn die.
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:56:59 #240
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29493401
edit: antwoord al gevonden.. never mind

[ Bericht 53% gewijzigd door NASDAQbastardo op 08-08-2005 01:44:05 ]
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_29499843
Ben de laatste tijd aan het nadenken over een backpiece. In de Tattooplanet van aug. staat een hele mooie van een kraanvogel! Zoiets zou ik ook wel willen, een mooie sierlijke vogel! Ach ja, binnenkort maar even flink gaan sparen...
Betty Rulezz!
pi_29502328
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:05 schreef BettyB het volgende:
Ben de laatste tijd aan het nadenken over een backpiece. In de Tattooplanet van aug. staat een hele mooie van een kraanvogel! Zoiets zou ik ook wel willen, een mooie sierlijke vogel! Ach ja, binnenkort maar even flink gaan sparen...
Scuze me, bedoelde paradijsvogel....
Betty Rulezz!
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:32:28 #243
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29505428
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 13:44 schreef BettyB het volgende:

[..]

Scuze me, bedoelde paradijsvogel....
Die is inderdaad enorm mooi gezet. Hij staat in verscheidene internationale magazines (ik kende em dus al als je die gekleurde bedoelde). Die zwarte zwaan die er in staat is ook helemaal niet mis
Proud Powerpauper
pi_29506613
Jep, die gekleurde!! Waarvan die man en vrouw die tattoo allebei op hun rug hebben staan... Errug mooi!!!
Betty Rulezz!
pi_29537171
ik dacht wil er geen nieuw topic voor openen, maar in oudere topics is niet zoveel te vinden(of ik zoek niet goed). het betreft hier om een henna tattoo(tijdelijk)

op evenementen zie je ze wel eens staan van die henna shops. was laatst op sensation black zag je div. mensen lopen met of het id&t logo of sensation in het bijhorende lettertype.

nu ga ik komende 20 augustus naar decibel outdoor en heb daarna introductie van mijn school, doe mee als begeleider. nu leek het mij wel leuk om dan iets van dit feest op mijn schouder te laten zetten.

het MOET tijdelijk zijn. liefst week 0f 2 a 3. dit is met henna mogelijk is mij verteld. rond gekeken op internet. maar kan er niet veel over vinden, wat zijn de ervaringen? wel doen/ niet doen?
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_29537780
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:30 schreef Vodka_Lime het volgende:
ik dacht wil er geen nieuw topic voor openen, maar in oudere topics is niet zoveel te vinden(of ik zoek niet goed). het betreft hier om een henna tattoo(tijdelijk)

op evenementen zie je ze wel eens staan van die henna shops. was laatst op sensation black zag je div. mensen lopen met of het id&t logo of sensation in het bijhorende lettertype.

nu ga ik komende 20 augustus naar decibel outdoor en heb daarna introductie van mijn school, doe mee als begeleider. nu leek het mij wel leuk om dan iets van dit feest op mijn schouder te laten zetten.

het MOET tijdelijk zijn. liefst week 0f 2 a 3. dit is met henna mogelijk is mij verteld. rond gekeken op internet. maar kan er niet veel over vinden, wat zijn de ervaringen? wel doen/ niet doen?
Volgens mij blijft een henna tattoo 10 dagen zitten ofzo, weet ik niet heel zeker. Laatst was er wel het 1 en ander in het nieuws over black henna tattoo's, van deze tattoo's zou je dus een behoorlijke allergische reactie kunnen krijgen oid. maar dat ging voornamelijk over het buitenland de echte kenners zullen er wel wat meer over weten
pi_29541882
Dat met die black henna tattoo's komt ook voor in NL, op verschillende's site van diverse tattoo artiesten wordt er voor gewaarschuwd. maar goed, Henna is toch wel langer dan 2 of 3 weken? toch meestal een maandje of 2/3??
pi_29543568
hmm.. ik heb dingen opgezocht, henna blijft 2-3 weken zitten, en die zwarte henna is een stof aan toegevoegt die reacties kangeven, zoals: zweren en allergie
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:25:48 #249
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29545074
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:08 schreef Dredgie het volgende:
Dat met die black henna tattoo's komt ook voor in NL, op verschillende's site van diverse tattoo artiesten wordt er voor gewaarschuwd. maar goed, Henna is toch wel langer dan 2 of 3 weken? toch meestal een maandje of 2/3??
Meestal blijft een hennatattoo 1 tot 3 weken goed zitten (en dan is het al aan het vervagen).
Er wordt voor zwarte henna gewaarschuwd omdat er veelal een chemisch goedje genaamd PPD aan toegevoegd is. Dit kan blaren en in extreme gevallen zelfs brandwonden veroorzaken.

Alternatieven zijn bv. zwarte tattoeerlak of een airbrushtattoo (beiden zijn eraf te halen met alcohol).
Mocht je hier meer over willen weten vraag gerust. Ik ben er goed bekend mee
Proud Powerpauper
pi_29545572
Het ligt er maar net aan wat de kwaliteit is van de henna, hoe de plek gewassen wordt en of je huid makkelijk de kleurstof in henna opneemt en vasthoudt.

En dat kan inderdaad varieren tussen 2 weken en 2 maanden. Maar verwacht niet dat hij na 1 maand nog mooi en goed zichtbaar is

Black henna bevat PPO (of zoiets), dat is een zwarte kleurstof die in veel zwarte producten en gebruiksvoorwerpen voorkomt. Mascara, haarverf, zwarte kleding, noem maar op. In principe zijn de gehaltes aan die kleurstof in deze zaken zo laag dat je er geen allergie op ontwikkeld. Er zijn uitzonderingen natuurlijk, iedereen kan overal allergisch op zijn of een intollerantie op ontwikkelen. Niet elk zwart voorwerp bevat de kleurstof, overigens.

Het probleem met black henna is dat dit IN de huid trekt en daar voorlopig blijft. Hoe langer een stof zoals deze (= een stof waar meer mensen dan gemiddeld voor allergisch zijn of een intollerantie tegen hebben) zich in het lichaam bevind, hoe groter de kans op een allergische reactie. Zodra men een allergische reactie ontwikkeld, dan ontstaan zweren, ontstekingen en uiteindelijk vreselijk lelijke littekens. Er zijn vast genoeg plaatjes op google te vinden. De reactie is vaak zo ernstig omdat de stof (een ongevaarlijke stof die door het lichaam als gevaarlijk wordt gezien = allergie of intollerantie. Even het risico op kanker naast me neer gelegd, want je lichaam maakt geen onderscheidt in kanker-verwekkende stoffen en stoffen die geen invloed hebben op kanker) voor een zeer lange tijd zich in het lichaam bevind, terwijl het lichaam dat spul er zo SNEL mogelijk uit wil hebben. Ik kan gaan uitwijden over hoe het immuunsysteem werkt in het geval van een allergie of een intollerantie, maar ik bespaar het jullie
Daarbij komt dat de gehaltes aan de kleurstof vele malen groter is dan "normaal".

Een allergie is niet te genezen en, zoals het heel vaak is met een allergie, steeds kleinere doses kunnen een reactie veroorzaken. Een zwarte broek dragen of mascara op je wimpers smeren zit er dus meestal niet meer in.
Plus dat je met een heel lelijk litteken zit :| Vaak ook nog in de vorm van het plaatje wat je hebt laten zetten :|

Let wel dat black henna NIET hetzelfde is als zwarte henna. Je hebt ook échte, pure henna die een hele donkere kleur afgeeft, bij sommige mensen zelfs zwart. De kleur is echter nooit zo zwart als met de black henna en heeft op de huid toch meer weg van een donkerbruin. Black henna is zwárt. Vaak wordt zwarte henna gebruikt om haar mee te verven en wordt het niet gebruikt voor de huid.

Vertrouw je het niet? Doe het je lichaam dan niet aan! Je hoeft geen allergie te ontwikkelen, maar is dat het risico waard??

Dat is wat ik over de jaren heen heb geleerd over black henna. Ik ben jaren in de weer geweest met henna en heb er ook bergen met informatie over gezocht. Helaas ben ik het een beetje ontgroeit om mijn handen vol te smeren (en de plekken waar ik een henna-tat mooi vind, daar kan ik niet bij ).

Toch een tijdelijke zwarte tattoo? Ga voor de plakplaatjes of de "tatoeage-stiften"....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')