Denk dat ik hier wel heen gaquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:39 schreef Nuek het volgende:
-------------------------------------------------
3 - 4 - 5 juni
Conventie in de RAI te Amsterdam
Org. Stichting Tattoo Conventie Amsterdam.
Info: tel. 06-21 676 209
www.tattooconventionamsterdam.nl
--------------------------------------------------
t zou dan om mijn rechter voet gaan en dan de rechter buiten- bovenkant dus wel redelijk richting enkelquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:30 schreef Nuek het volgende:
Waar op de voet precies?
Da's op zich wel goed te doen. Het slijt wel een beetje door de schoen maar niet echt heel erg.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:42 schreef janatwork het volgende:
[..]
t zou dan om mijn rechter voet gaan en dan de rechter buiten- bovenkant dus wel redelijk richting enkel
ik was zoizo nog wel vanplan om er een tijdje over te denkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Da's op zich wel goed te doen. Het slijt wel een beetje door de schoen maar niet echt heel erg.
Ik kan je wel aanraden de tat niet in de zomer te zetten ivm stof en zweet e.d. door de warmte.
En als je zwanger raakt dan? Heb je daar ook over nagedacht?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:28 schreef Luna1975 het volgende:
Ik denk al jaren over een tattoo. Eerst wilde ik em onder aan mijn rug, maar in de zomer heb ik het idee dat ik de enige vrouw ben zonder tattoo daar. Dus nu wil ik em onderaan op mijn buik, maar aangezien mijn buik niet mooi strak is gaat dat ook niet door.
Morgen begin ik aan buikspier-oefeningen
Ik heb heel andere dingen gezienquote:Op donderdag 7 april 2005 10:47 schreef Luna1975 het volgende:
![]()
Eh nee.
Maar...als je zwanger bent, is je buik wel mooi dik, vind ik, in ieder geval strak!
En ik zou die tattoo zo laag doen, net boven m'n lies, dus meerekken als ik zwanger ben is er dan niet bij.![]()
Als ik jou was zou ik hem niet laten zetten.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:14 schreef Donnie78 het volgende:
Als we het dan toch over tattoo's hebben dan heb ik ook nog wel een vraagje.
Iets meer dan twee jaar geleden (voor de leeftijdsliefhebbers was ik toen 25) ontstond bij mij het idee dat ik een Tattoo wou. Omdat ik persé iets wil dat bij mij en mijn levenstijl past ben ik toen gaan denken over een ontwerp. Na een tijdje had ik een vrij duidelijk idee over wat ik wou. Met dat idee ben ik toen bij een tattoo shop gaan navragen of ze daar iets mee konden. Het antwoord was dat ik het voor 150 euro kon laten uitwerken. Omdat ik nog niet zeker genoeg was heb ik dat toen niet gedaan (blijft een hoop geld).
Nu ruim twee jaar later is het idee dat ik toch een tattoo wil terug gekomen en ben ik weer aan het ontwerpen geslagen. Ik heb veel nazoek gedaan en heb nu een super ontwerp (al zeg ik het zelf). Toch de stap genomen en naar een tattoo zaak gegaan waar die lui erg relaxed waren. Met hun gehad over mijn idee en zij vonden het erg tof maar blijven wel zo realistisch dat ik het alleen moet/mag doen als ik het zeker weet.
Nu komt het grote probleem dat ik dus echt enorm aan het twijfelen ben omdat het zo iets definitiefs is... Van het ontwerp zal ik geen spijt krijgen maar het is meer het idee dat ik nu niet weet hoe ik er over een aantal jaar over zal denken en ook dan geen spijt wil hebben. Ik weet dat je niet in de toekomst kan kijken maar het zou toch wel handig zijn en daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die de enige zijn in hun omgeving die een tattoo hebben en die zich er misschien toch niet helemaal lekker bij voelen achteraf?
Daarnaast vroeg ik me af of er mensen zijn die deze twijfel kennen en die het uiteindelijk toch wel of toch niet gedaan hebben en hoe ze daar nu over denken?
Alvast bedankt voor de reacties en dan ga ik weer eens even lekker verder piekeren!
![]()
heb je toevallig een foto van je tattoo?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef BettyB het volgende:
Ik heb een tattoo op m'n voet. Hij loopt van de bovenkant van m'n voet naar m'n enkel via de zijkant. Het deed goed pijn toen hij gezet werd. Ik heb m'n tattoo nou ongeveer 2 jaar daar zitten en ik zie tot nu toe nog geen slijtage plekken maar misschien duurt dat nog wel langer voordat je slijtage plekken ziet daar. Geen idee... Maar tot nu toe staat het er nog steeds mooi op!![]()
En je moet maar zo denken: "PIJN IS FIJN"![]()
Thanx Nuek, dit is een reactie waar ik wat aan hebquote:Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef Nuek het volgende:
Donnie, een lichte mate van twijfel (of onzekerheid over wat de gevolgen zijn) of gedachtes tijdens het zetten van 'Zo die gaat er niet meer af' zijn volgens mij heel normaal. Maar als je zo erg twijfelt moet je het gewoon niet doen. Het gevoel is er bij jou blijkbaar niet.
Jep, bovenin deze topic kun je naar "Betekenis van je tattoo", mijn foto staat op de 2e blz.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:39 schreef janatwork het volgende:
[..]
heb je toevallig een foto van je tattoo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |