abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2005 @ 09:39:54 #1
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25899810
Oude Tattoo topicdeeltjes:
Tattoo topic
Tattoo topic deel 2
Tattoo Topic Deel 3
Tattoo Topic Deel 4
[Centraal] Tattoo Topic Deel 5
[ Centraal ] Tattoo Topic Deeltje 6
Tattoo topic deel Vll
Tattoo topic deel 8
Tattoo topic deel 10

Betekenis van jouw tattoo

Special Event
Beach Party Zandvoort
12 juni 2005, Grand Café Riche
strand Zandvoort, gratis bus vanaf station.
* Recordpoging Guiness Book of Records
* Barbecue
* Boekpresentatie.
Volwasene e 22,50, 4 t/m 14 jaar e 12,50,
t/m 4 jaar gratis. Organisatie: Tattooplanet
Info: www.tattooplanet.nl

Tattooconventies:

2 + 3 april
1e Internationale Tattoo Conventie Assen
Evenementencentrum De Smelt
Stadsbroek 17, Assen.
Organisatie: Lucky Seven Tattoo Assen e.a.
Info: tel./fax: 0031 (0)592 30 93 09,
www.tattooconventieassen.nl
-------------------------------------------------
16 + 17 april
Tattoo Conventie Amersfoort,
partycentrum 'de Klaveet',
Postweg 1, Achterveld.
www.corral.nl
28 + 29 mei
7e Needle Art Convention Breda
Inslag Sportcentre Breda.
Info: Tattoo Jan Needle Art Breda,
tel. 076 522 72 52
Brian's Needle Art Gorinchem,
tel. 0183 66 67 90
www.needle-arts.nl
3 - 4 - 5 juni
Conventie in de RAI te Amsterdam
Org. Stichting Tattoo Conventie Amsterdam.
Info: tel. 06-21 676 209
www.tattooconventionamsterdam.nl
--------------------------------------------------
25 september
15e Tattoo Sunday
Kolpinghuis
Smetiusstraat 1, Nijmegen
www.tattooclubholland.nl
Proud Powerpauper
pi_25899942
hier dan maar
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:45 schreef Nuek het volgende:
yeps... wordt tijd dat ie af raakt
ja zeg dat wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_25924920
Bedankt voor de info. Je zal ons vast wel ergens tegen komen!
UP YOURS...!
pi_26003845
ik heb even een vraagje...

ik heb al een paar jaar het idee om een tattoo te laten zetten. de plaats op mijn lichaam verschilde van tijd tot tijd. maar de laatste paar maanden /jaar komt mijn voet toch als de meest ideale plaats naar voren. maar er is op internet bitter weinig info te vinden over tattoo's op je voet. ik weet dat het zeer pijnlijk schijnt te zijn, maar dat vind ik niet echt een punt immers je veranderd je lichaam dat mag best even pijn doen. maar wat ik mij meer afvraag hoe erg het nou is met de slijtage. zou iemand mij daar wat meer over kunnen vertellen? hoelang blijft een tattoo mooi op je voet (en dat invergelijking tot tattoo op een andere plaats)?

dus als mensen ervaring hebben hoor ik dat graag
eten!!!
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:30:25 #5
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26004119
Waar op de voet precies?
Proud Powerpauper
pi_26004218
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 09:39 schreef Nuek het volgende:
3 - 4 - 5 juni
Conventie in de RAI te Amsterdam
Org. Stichting Tattoo Conventie Amsterdam.
Info: tel. 06-21 676 209
www.tattooconventionamsterdam.nl
--------------------------------------------------
Denk dat ik hier wel heen ga
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_26004385
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:30 schreef Nuek het volgende:
Waar op de voet precies?
t zou dan om mijn rechter voet gaan en dan de rechter buiten- bovenkant dus wel redelijk richting enkel
eten!!!
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:59:29 #8
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26004798
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:42 schreef janatwork het volgende:

[..]

t zou dan om mijn rechter voet gaan en dan de rechter buiten- bovenkant dus wel redelijk richting enkel
Da's op zich wel goed te doen. Het slijt wel een beetje door de schoen maar niet echt heel erg.
Ik kan je wel aanraden de tat niet in de zomer te zetten ivm stof en zweet e.d. door de warmte.
Proud Powerpauper
pi_26005744
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:59 schreef Nuek het volgende:

[..]

Da's op zich wel goed te doen. Het slijt wel een beetje door de schoen maar niet echt heel erg.
Ik kan je wel aanraden de tat niet in de zomer te zetten ivm stof en zweet e.d. door de warmte.
ik was zoizo nog wel vanplan om er een tijdje over te denken dus de zomer haal ik niet. eerst maar eens serieus naar wat mooie ontwerpen opzoek gaan...
eten!!!
pi_26042076
Ik heb een tattoo op m'n voet. Hij loopt van de bovenkant van m'n voet naar m'n enkel via de zijkant. Het deed goed pijn toen hij gezet werd. Ik heb m'n tattoo nou ongeveer 2 jaar daar zitten en ik zie tot nu toe nog geen slijtage plekken maar misschien duurt dat nog wel langer voordat je slijtage plekken ziet daar. Geen idee... Maar tot nu toe staat het er nog steeds mooi op!
En je moet maar zo denken: "PIJN IS FIJN"
Betty Rulezz!
  donderdag 7 april 2005 @ 10:28:12 #11
90689 Luna1975
Italians do it better
pi_26042109
Ik denk al jaren over een tattoo. Eerst wilde ik em onder aan mijn rug, maar in de zomer heb ik het idee dat ik de enige vrouw ben zonder tattoo daar. Dus nu wil ik em onderaan op mijn buik, maar aangezien mijn buik niet mooi strak is gaat dat ook niet door.
Morgen begin ik aan buikspier-oefeningen
Mauw
  donderdag 7 april 2005 @ 10:45:02 #12
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26042464
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:28 schreef Luna1975 het volgende:
Ik denk al jaren over een tattoo. Eerst wilde ik em onder aan mijn rug, maar in de zomer heb ik het idee dat ik de enige vrouw ben zonder tattoo daar. Dus nu wil ik em onderaan op mijn buik, maar aangezien mijn buik niet mooi strak is gaat dat ook niet door.
Morgen begin ik aan buikspier-oefeningen
En als je zwanger raakt dan? Heb je daar ook over nagedacht?
Proud Powerpauper
  donderdag 7 april 2005 @ 10:47:24 #13
90689 Luna1975
Italians do it better
pi_26042505

Eh nee.
Maar...als je zwanger bent, is je buik wel mooi dik, vind ik, in ieder geval strak!
En ik zou die tattoo zo laag doen, net boven m'n lies, dus meerekken als ik zwanger ben is er dan niet bij.
Mauw
  donderdag 7 april 2005 @ 11:02:41 #14
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26042891
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:47 schreef Luna1975 het volgende:

Eh nee.
Maar...als je zwanger bent, is je buik wel mooi dik, vind ik, in ieder geval strak!
En ik zou die tattoo zo laag doen, net boven m'n lies, dus meerekken als ik zwanger ben is er dan niet bij.
Ik heb heel andere dingen gezien
Proud Powerpauper
  donderdag 7 april 2005 @ 11:14:39 #15
118656 Donnie78
Hoge bomen vallen snel om
pi_26043141
Als we het dan toch over tattoo's hebben dan heb ik ook nog wel een vraagje.

Iets meer dan twee jaar geleden (voor de leeftijdsliefhebbers was ik toen 25) ontstond bij mij het idee dat ik een Tattoo wou. Omdat ik persé iets wil dat bij mij en mijn levenstijl past ben ik toen gaan denken over een ontwerp. Na een tijdje had ik een vrij duidelijk idee over wat ik wou. Met dat idee ben ik toen bij een tattoo shop gaan navragen of ze daar iets mee konden. Het antwoord was dat ik het voor 150 euro kon laten uitwerken. Omdat ik nog niet zeker genoeg was heb ik dat toen niet gedaan (blijft een hoop geld).

Nu ruim twee jaar later is het idee dat ik toch een tattoo wil terug gekomen en ben ik weer aan het ontwerpen geslagen. Ik heb veel nazoek gedaan en heb nu een super ontwerp (al zeg ik het zelf). Toch de stap genomen en naar een tattoo zaak gegaan waar die lui erg relaxed waren. Met hun gehad over mijn idee en zij vonden het erg tof maar blijven wel zo realistisch dat ik het alleen moet/mag doen als ik het zeker weet.

Nu komt het grote probleem dat ik dus echt enorm aan het twijfelen ben omdat het zo iets definitiefs is... Van het ontwerp zal ik geen spijt krijgen maar het is meer het idee dat ik nu niet weet hoe ik er over een aantal jaar over zal denken en ook dan geen spijt wil hebben. Ik weet dat je niet in de toekomst kan kijken maar het zou toch wel handig zijn en daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die de enige zijn in hun omgeving die een tattoo hebben en die zich er misschien toch niet helemaal lekker bij voelen achteraf?

Daarnaast vroeg ik me af of er mensen zijn die deze twijfel kennen en die het uiteindelijk toch wel of toch niet gedaan hebben en hoe ze daar nu over denken?

Alvast bedankt voor de reacties en dan ga ik weer eens even lekker verder piekeren!
pi_26045774
quote:
Op donderdag 7 april 2005 11:14 schreef Donnie78 het volgende:
Als we het dan toch over tattoo's hebben dan heb ik ook nog wel een vraagje.

Iets meer dan twee jaar geleden (voor de leeftijdsliefhebbers was ik toen 25) ontstond bij mij het idee dat ik een Tattoo wou. Omdat ik persé iets wil dat bij mij en mijn levenstijl past ben ik toen gaan denken over een ontwerp. Na een tijdje had ik een vrij duidelijk idee over wat ik wou. Met dat idee ben ik toen bij een tattoo shop gaan navragen of ze daar iets mee konden. Het antwoord was dat ik het voor 150 euro kon laten uitwerken. Omdat ik nog niet zeker genoeg was heb ik dat toen niet gedaan (blijft een hoop geld).

Nu ruim twee jaar later is het idee dat ik toch een tattoo wil terug gekomen en ben ik weer aan het ontwerpen geslagen. Ik heb veel nazoek gedaan en heb nu een super ontwerp (al zeg ik het zelf). Toch de stap genomen en naar een tattoo zaak gegaan waar die lui erg relaxed waren. Met hun gehad over mijn idee en zij vonden het erg tof maar blijven wel zo realistisch dat ik het alleen moet/mag doen als ik het zeker weet.

Nu komt het grote probleem dat ik dus echt enorm aan het twijfelen ben omdat het zo iets definitiefs is... Van het ontwerp zal ik geen spijt krijgen maar het is meer het idee dat ik nu niet weet hoe ik er over een aantal jaar over zal denken en ook dan geen spijt wil hebben. Ik weet dat je niet in de toekomst kan kijken maar het zou toch wel handig zijn en daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die de enige zijn in hun omgeving die een tattoo hebben en die zich er misschien toch niet helemaal lekker bij voelen achteraf?

Daarnaast vroeg ik me af of er mensen zijn die deze twijfel kennen en die het uiteindelijk toch wel of toch niet gedaan hebben en hoe ze daar nu over denken?

Alvast bedankt voor de reacties en dan ga ik weer eens even lekker verder piekeren!
Als ik jou was zou ik hem niet laten zetten.
  donderdag 7 april 2005 @ 13:26:46 #17
118656 Donnie78
pi_26046293
Niet helemaal een antwoord op m'n vraag maar toch bedankt voor de reactie. Ik hoor veel dat als je twijfelt je het niet moet doen, maar wat nou als je bij alles waar je over twijfelt het niet doet. Dan had ik bijvoorbeeld ook nooit m'n opleiding afgemaakt en daar ben ik achteraf ook erg blij mee. Maar om m'n keus goed te willen maken ben ik gewoon benieuwd waarom mensen die twijfelden en het uiteindelijk wel of niet hebben gedaan en waarom. Ik twijfel namelijk niet of ik het ontwerp en een tattoo op zich mooi vind! Daarnaast is het ook nog op een plek die ik altijd kan verbergen(bovenarm).

Ik heb gewoon een tering hekel aan het feit dat ik af en toe té veel over dingen nadenk....op die manier ga je vanzelf over dingen twijfelen!
  donderdag 7 april 2005 @ 13:53:07 #18
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26046902
Donnie, een lichte mate van twijfel (of onzekerheid over wat de gevolgen zijn) of gedachtes tijdens het zetten van 'Zo die gaat er niet meer af' zijn volgens mij heel normaal. Maar als je zo erg twijfelt moet je het gewoon niet doen. Het gevoel is er bij jou blijkbaar niet.
Proud Powerpauper
pi_26049719
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef BettyB het volgende:
Ik heb een tattoo op m'n voet. Hij loopt van de bovenkant van m'n voet naar m'n enkel via de zijkant. Het deed goed pijn toen hij gezet werd. Ik heb m'n tattoo nou ongeveer 2 jaar daar zitten en ik zie tot nu toe nog geen slijtage plekken maar misschien duurt dat nog wel langer voordat je slijtage plekken ziet daar. Geen idee... Maar tot nu toe staat het er nog steeds mooi op!
En je moet maar zo denken: "PIJN IS FIJN"
heb je toevallig een foto van je tattoo?
eten!!!
  donderdag 7 april 2005 @ 17:03:25 #20
118656 Donnie78
pi_26051392
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef Nuek het volgende:
Donnie, een lichte mate van twijfel (of onzekerheid over wat de gevolgen zijn) of gedachtes tijdens het zetten van 'Zo die gaat er niet meer af' zijn volgens mij heel normaal. Maar als je zo erg twijfelt moet je het gewoon niet doen. Het gevoel is er bij jou blijkbaar niet.
Thanx Nuek, dit is een reactie waar ik wat aan heb !! Ik vroeg me dat inderdaad af of een lichte mate van twijfel (in de vorm van onzekerheid over de gevolgen/toekomst) er bij hoort. Heb vandaag eens een goed gesprek gehad en dat heeft ook al een hoop geholpen om te beseffen waarom ik twijfelde.....en dat was dus precies over wat jij in je reply schreef (doe je meteen dienst als een soort van forum-psycholoog haha).

Mijn ontwerp wordt trouwens nu uitgewerkt door een tattooshop en ben benieuwd hoe het er straks uitziet als hij door hem is uitgewerkt.....zit niets anders op dan wachten.

In ieder geval ben ik (onder andere door je reply) alweer een stuk wijzer. De uitnodiging om te reageren blijft natuurlijk open staan!

bye for now
  maandag 11 april 2005 @ 00:17:16 #21
105460 DerBolle
Electro Native
pi_26137371
ey, ik wil een tatto laten zetten over een pigmentvlek op me scheenbeen (ong 5 bij 5 cm)
maar eigenlijk weet ik niet wat het meot worden, tribal lijkt me mooi maar die iwl ik straks op me bovenrug. dus een kleine tattoo die helemaal ingekeurt is iemand ideen of tips?
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  maandag 11 april 2005 @ 00:44:20 #22
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26137825
Tvp van maakt en direct bookmark van maakt.
Die van in Juni in het Rai lijkt me wel wat.
Misschien nog wat ideetjes opdoen voor mn andere armpje..
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 11 april 2005 @ 11:06:39 #23
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26142703
Donnie78. ik heb vlak voor en tijdens dat m`n tattoos gezet werden ook erg getwijfeld en toen ze er eenmaal opstonden had ik zoiets van "argh dit krijg ik er nooit meer af"
Nu horen ze bij me als m`n moedervlekken en zou ik ze nooit meer kwijt willen

Ik ben nu aan het sparen voor nummer 4, die de bovenkant van mijn rug mag gaan bedekken
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_26145805
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:39 schreef janatwork het volgende:

[..]

heb je toevallig een foto van je tattoo?
Jep, bovenin deze topic kun je naar "Betekenis van je tattoo", mijn foto staat op de 2e blz.

Betty Rulezz!
pi_26148280
Er kwam weer een idee in mijn hoofd opborrelen...

Cavia's ja.
Geen idee waar dit idee heen gaat uiteindelijk maar er zit toch een dikke kans in dat ie er uiteindelijk komt..
pi_26149873
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:45 schreef Nuek het volgende:

[..]

Nee, daar heeft ze vast niet aan gedacht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 11 april 2005 @ 17:49:25 #27
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26151838
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:45 schreef Nuek het volgende:

[..]

Daar knappen ze niet van op
Je hebt echter wel waar voor je geld, meer inkt per strekkende meter
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 11 april 2005 @ 20:48:14 #28
118656 Donnie78
pi_26156199
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef coolbabe het volgende:
Donnie78. ik heb vlak voor en tijdens dat m`n tattoos gezet werden ook erg getwijfeld en toen ze er eenmaal opstonden had ik zoiets van "argh dit krijg ik er nooit meer af"
Nu horen ze bij me als m`n moedervlekken en zou ik ze nooit meer kwijt willen

Ik ben nu aan het sparen voor nummer 4, die de bovenkant van mijn rug mag gaan bedekken
Hé Coolbabe. Relaxed om te horen dat je tock ook op een bepaalde manier twijfelde en je uiteindelijk wel heel blij bent dat je het hebt gedaan. Het is volgens mij gewoon een kwestie van op een gegeven moment de knoop doorhakken. Ik sprak ook laatst een vriendin van me die zei dat ze lamg getwijfeld had en dat ze, nu ze haar eerste tattoo heeft, er nu alleen van baalt dat ze het niet eerder had laten zetten. Ik ben benieuwd hoe mijn ontwerp straks er uit gaat zien als ze hem hebben uitgewerkt bij de tattooshop. Wat voor een (4) tattoo's heb jij eigenlijk coolbabe?
pi_26187317
weet iemand hoelang litteken blijft zitten bij labret?
Heb em in et midden,maar wil em misschien aan de zijkant laten zetten (en die andere er dan dus uit)
Heb em nu bijna 3 jr...maar me tandvlees in et midden begint zich terug te trekken (meer mensen last van?!)
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  woensdag 13 april 2005 @ 10:51:22 #30
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26190128
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:56 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
weet iemand hoelang litteken blijft zitten bij labret?
Heb em in et midden,maar wil em misschien aan de zijkant laten zetten (en die andere er dan dus uit)
Heb em nu bijna 3 jr...maar me tandvlees in et midden begint zich terug te trekken (meer mensen last van?!)
Littekens gaan nooit echt weg, worden door de loop van de tijd wel minder zichtbaar en misschien kleiner. Het tandvleesprobleem dat je omschrijft is veel voorkomend. Daar wordt veel over geschreven, piercers zeggen het zelf ook vaak voodat ze een labret gaan steken en veel tandartsen zijn er ook tegen.

Piercings deel 9 Probeer het daar eens voor meer info.
Proud Powerpauper
  woensdag 13 april 2005 @ 10:56:08 #31
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_26190240
Wie o wie heeft er een tattoo van een draak/hagedis over de enkel naar bovenkant voet lopen? Ik zou er graag een foto van willen zien, kan zelf niks vinden aan plaatjes helaas.
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_26296699
[/img]http://www.bmezine.com/tattoo/A50414/high/bmegl048432.jpg[/img]
[ img ] [ /img

Vraag me af he,hoeveel zou zoiets nou ongeveer kosten.

Zit te twijfelen tussen daar 2 sterren of op me schouders,aan de voorkant zeg maar.
En waarschijnlijk niet met kleur en iets kleiner dan.
pi_26296710
oh shit,ik bak er weer niks van :S
pi_26298305

Je hebt een beetje te veel tags gebruikt
pi_26298461
Over Hello Kitty's gesproken
Mijn tattootje nog maar eens spammen.

Hij zit er nu een jaar of twee en ik ben nog steeds boel blij.
Hardloper.
IG @webkim
pi_26298661
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:56 schreef BlackOrchid het volgende:
Wie o wie heeft er een tattoo van een draak/hagedis over de enkel naar bovenkant voet lopen? Ik zou er graag een foto van willen zien, kan zelf niks vinden aan plaatjes helaas.
Even image Googlen op tattoo lizard.

Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:51:36 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_26806718
Heb zojuist een tattoo laten zetten....mijn eerste en mijn laatste.....
Het is een klein hartje op mn onderrug....errug lief....
pi_26806815

Die doos die hem heeft gezet,heeft het niet helemaal goed gedaan.Naar 3x opnieuw te kleuren,zijn er als je heul goed kijkt,nog wat witte plekken te zien.Na de zomer,zit ik er over te denken om naar een andere goeie tattoo shop hier te gaan en hem netjes te laten bij werken.En misschien ook nog wel iets te laten uitbreiden.
Shut up!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:00:18 #39
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26806906
Waar heb je die laten zetten? Lijkt niet helemaal strak maar kan ook de foto zijn.
Als ik jou was zou ik em elke avond effe lekker masseren zodat ie misschien wat meer in de huid gaat liggen.
Proud Powerpauper
pi_26807092
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:00 schreef Nuek het volgende:
Waar heb je die laten zetten? Lijkt niet helemaal strak maar kan ook de foto zijn.
Als ik jou was zou ik em elke avond effe lekker masseren zodat ie misschien wat meer in de huid gaat liggen.
heb hem bijna al een jaar.En idd,hijs niet strak.Dat wijf kan blijkbaar niet tattoëren.Tis niet dat je zegt van "Treing,wat een kut tattoo" maar ook niet van "zow,dies mooi gezet" dus binnenkort (na de zomer denk ik) ff naar tattoo shop hommie
Shut up!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:24:18 #41
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26807541
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:55 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[/img]http://www.bmezine.com/tattoo/A50414/high/bmegl048432.jpg[/img]
[ img ] [ /img

Vraag me af he,hoeveel zou zoiets nou ongeveer kosten.

Zit te twijfelen tussen daar 2 sterren of op me schouders,aan de voorkant zeg maar.
En waarschijnlijk niet met kleur en iets kleiner dan.
Haal ff die /bij de eerste [/img] weg
En die eronder, tja
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26807651
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:07 schreef Xidori het volgende:

[..]

heb hem bijna al een jaar.En idd,hijs niet strak.Dat wijf kan blijkbaar niet tattoëren.Tis niet dat je zegt van "Treing,wat een kut tattoo" maar ook niet van "zow,dies mooi gezet" dus binnenkort (na de zomer denk ik) ff naar tattoo shop hommie
als ik eigk in de spiegel kijkt,zie ik haast niks.Ja mn tattoo maar bijna toch niet die plekjes
Shut up!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:38:23 #43
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26807959
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:07 schreef Xidori het volgende:

[..]

En welk 'wijf' heeft die tat gezet?
(Overigens, het is heel moeilijk een tribal overal pik en pikzwart te zetten. Gebeurt dus vaak dat iemand 1 a 2 x terug moet om bij te kleuren)
Proud Powerpauper
pi_26811538
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:38 schreef Nuek het volgende:

[..]

En welk 'wijf' heeft die tat gezet?
(Overigens, het is heel moeilijk een tribal overal pik en pikzwart te zetten. Gebeurt dus vaak dat iemand 1 a 2 x terug moet om bij te kleuren)
hier uit nieuw amsterdam. Kweet dr naam nie eens meer tattoo shop nog wa.verschillende mensen zijn daar geweest,en volgens hun is de tattoo die hun hebben goed gezet. En ja,1 of 2 of 3x terug oke.Maar dat het daarna nog niet goed is beetje te erg voor woorden IMHO
Shut up!
pi_26815235

Ja, het is een Mickey Mouse... ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n Mickey Mouse fan, maar het symboliseert een kinderdroom van mij. Voor wie geinteresseerd is:
quote:
ik ben altijd fan geweest van sprookjes, fantasiegebeuren etc. En ik wilde naar Disneyland. Maar dat kwam er natuurlijk nooit van. Toen ik een jaar of 15 was groeide een beetje naar een droomidee - ik zou naar Disneyland gaan, en ik zou het zo geweldig vinden alsof ik vijf jaar oud was. A la Peter Pan syndroom - ik groei lekker nooit helemaal op.
Toen kreeg ik ook het idee om dan deze tattoo te nemen, om dat idee permanent te maken.

Een week of 6, 7 geleden was ik in Disneyland Anaheim en het was geweldig. De tattoo kwam een week of twee erna. En ik ben er blij mee . (nou mijn moeder nog. )
Verder heb ik de derde tattoo van mijn vriend ontworpen: hij wilde een tribal-G-sleutel in een wiel, om te symboliseren dat 'music makes the world go round'. Dus dat heb ik voor 'm getekend, en hij heeft het niet veel later laten pennen op z'n pols.

(plaatjes zijn een beetje groot, dus link.)

het originele design
de tattoo, dag na het zetten (het ziet er nu een stuk beter uit, maar heb geen recentere foto's online).

PS: Ze zijn allebei gezet bij Staircase in Santa Cruz, Californie.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 8 mei 2005 @ 00:47:14 #46
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_26815315
wat kost dat nou zo`n beetje?
ik bedoel een tatto van zo`n 20cm lang??
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:35:11 #47
16715 Mylene
*schatje*
pi_26821301
Mooie tattoo Innepin, strak gezet.
pi_26821600
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:47 schreef laffer het volgende:
wat kost dat nou zo`n beetje?
ik bedoel een tatto van zo`n 20cm lang??
ik denk dat de mijne 10 a 15 cm is. En de mijne was 90 euro. Ik had eigelijk gewoon 3 weken langer moeten wachten 120 moeten geven aan die andere tattoo shop...misschien dat er dan geen mini witte plekjes waren
Shut up!
  zondag 8 mei 2005 @ 15:09:20 #49
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26825098
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:48 schreef Xidori het volgende:

[..]

ik denk dat de mijne 10 a 15 cm is. En de mijne was 90 euro. Ik had eigelijk gewoon 3 weken langer moeten wachten 120 moeten geven aan die andere tattoo shop...misschien dat er dan geen mini witte plekjes waren
Ik vind je wel een beetje zeuren. Je laat iemand iets op je huid zetten en je weet niet eens of hij/zij goed is? Je bent ook zelf verantwoordelijk voor je tat! Je weet niet eens de naam van de shop!

Daarnaast is het nou eenmaal moeilijk een tribal mooi diepzwart te krijgen zonder witte of lichtere vlekjes (strak is een ander verhaal).
Proud Powerpauper
pi_26825188
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:09 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik vind je wel een beetje zeuren. Je laat iemand iets op je huid zetten en je weet niet eens of hij/zij goed is? Je bent ook zelf verantwoordelijk voor je tat! Je weet niet eens de naam van de shop!

Daarnaast is het nou eenmaal moeilijk een tribal mooi diepzwart te krijgen zonder witte of lichtere vlekjes (strak is een ander verhaal).
Als je mn vorige posts had gelezen,had je gelezen,dat bij verschillende mensen de tattoo wel goed is gezet.En jij mag me dan vinden zeuren,maar ik vind het niet normaal. Een vriend van me heeft ook een tribal,en dies wel egaal zwart. En dat ik de naam van de shop niet weet...tjah dement?
Shut up!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')