Tegenwoordig drink ik niet zo veel wodka meer!quote:
Whaha, die laatste komt me bekend voorquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?
Zoiets?
Of wakker worden en de vader en moeder van een maatje van je in hun koffie zien roeren, het niet geloven, je nog eens omdraaien, weer kijken, weer hetzelfde zien en er dan achter komen dat je op de bank ligt te slapen terwijl je zou zweren dat je naar huis bent gefietst en er dan achter komen dat je die avond ervoor 100m van het huis (waar je wakker werd) op een kruispunt bent gaan liggen slapen en dat je naar binnen gesleept bent door je maatje omdat die het tpch best gevaarlijk vond dronken?
Zal ik doorgaan?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:59 schreef QM84 het volgende:
Niet... Ik ken mijn grenzen..
Sinds ik ooit een maagbloeding heb gehad van de Whiskey doe ik rustiger aanquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Ik was 12...en had een fles vieux...en een fles whiskey opgedronken. Ik was zo dronken...dat mijn maag leeggepompt moest worden...whahahaha...wat was dat lachen joh.![]()
Ik ben wel eens met de fiets tegen stoeprand aangefietst en op mn bek gegaan. daarna door naar huis rijden en denken dat er niets gebeurd is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?
Zoiets?
Zal ik doorgaan?
Uurtje gaan zwemmen in een chloorbinnenbad doet wonderen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:21 schreef Monidique het volgende:
Zo, echt wel! Al gedoucht, handen gewassen, maar niets lijkt te helpen...
als ik whiskey ruik..ga ik al kotsen...dat is wat ik er aan over gehouden heb.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sinds ik ooit een maagbloeding heb gehad van de Whiskey doe ik rustiger aan
Ha, dat heb ik bij Coebergh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
als ik whiskey ruik..ga ik al kotsen...dat is wat ik er aan over gehouden heb.![]()
Zonde, whiskey erg lekker...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
als ik whiskey ruik..ga ik al kotsen...dat is wat ik er aan over gehouden heb.![]()
Dat heb ik dus met dropshotquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
Op straat in katzwijm vallen na een slammerparty... in taxi gezet en al mijn geld rondgestrooid zodat de taxichauffeur mijn moeder uit bed moest bellen.
De volgende dag kwam ie terug: mijn sleutels, geld en make-up lagen nog in zijn taxi...
Kotsend achterop de fiets zitten is ook een persoonlijk toppertje.
Ik na die filo meet met tequilaquote:
quote:
Schijten gaat altijd goed eigenlijk, maar ik ben wél eens in slaap gevallen tijdens het kotsenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef Posdnous het volgende:
Zi ie daar prinsheerlijk te pitten op de plee met z'n broek op z'n knieen, in slaap gevallen tijdens het schijten.
Ja,quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef Frollo het volgende:
ja zo zie je maar de drank maakt meer kapot as heel
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan nu dus ook totaal niet meer tegen tequilla. Als ik mensen al in de weer zie met citroen en zout, krijg ik al oprispingen.
Met Whiskey ben ik ook een keer flink uit de bocht gevlogen. Even een kop koffie drinken werd een kroegentocht op de lege maag. Eerst bier en daarna whiskey... veel whiskey.
Moest heel nodig naar de wc en een half uur later vroeg de barman aan mijn drinkemaatje waar ik was gebleven. Drinkebroertje naar boven gestommeld en daar lag ik, tussen pot en pleeborstel.
De tram in en tegen een oude (en volgens mij ook gehandicapte) man roepen dat ie moest opstaan; ik was tenslotte dronken en kon niet meer op mijn benen staan.
Met kotsen moest ik van die vriend wachten tot ik bij 'de Karima' was, de slechtste snackbar van de Baarsjes.
Heb maar tot thuis gewacht.
Die tijden liggen trouwens al ver achter me, tegenwoordig kan ik wél met drank omgaan.
Het komt niet vaak voor dat ik zelf niet meer weet wat er is gebeurt, maar als ik echt 'out of this world' ben dan herinneren de verhalen me nog maanden zo niet jaren ...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n leuke partner die je de volgende dag heel fijntjes gaat vertellen wat je hebt uitgevroten?
Of anderes leuke FOK!kertjes die het wel even in een topicje zetten?
Die alcoholgerelateerde uitspattingen vielen op één na in relatieloze periodes. Kip en ei???quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:
Heb jij ook zo'n leuke partner die je de volgende dag heel fijntjes gaat vertellen wat je hebt uitgevroten?
niemand is hier trots op z'n daden denk ik/mag ik hopenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef Houniet het volgende:
een bijna alchohol vergiftiging
ben der niet trots op
dat neem ik aanquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
niemand is hier trots op z'n daden denk ik/mag ik hopen
niet trots...maar ik kan er nu zeker wel om lachenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
Tapaz meeting napraat topic Dat topic van die trap in utrecht ben ik kwijtquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die alcoholgerelateerde uitspattingen vielen op één na in relatieloze periodes. Kip en ei???
En gelukkig dateren ze ook uit mijn preFOK!verleden...
Doe's linken...![]()
jah zekerquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef BobRooney het volgende:
[..]
niet trots...maar ik kan er nu zeker wel om lachen
Dat nou ook weer niet nee. Maar me schamen doe ik ook zeker niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lam ik ooit geweest ben, iig lam genoeg om 4 dagen ziek te zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?
Ik haat dat soort gasten...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
Dronken zijn is voor noobs. Drank is voor noobs. Ik ben 20 jaar en drink bewust geen drank. Waarom? Hoef geen drank te hebben om gek etc te zijn. Toch miss bleu?
ik irriteer me nog steeds aan je!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
Dronken zijn is voor noobs. Drank is voor noobs. Ik ben 20 jaar en drink bewust geen drank. Waarom? Hoef geen drank te hebben om gek etc te zijn. Toch miss bleu?
En het wordt noob is voor nerdsquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
*Mee eens isquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik haat dat soort gasten...![]()
kijk mij, ik hoef geen drank te hebben, ik ben toch al gek...hihihihi ...blablabla![]()
"Ja want wij kennen dat hele woord niet, ook nooit gehoord enzo"quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En het wordt noob is voor nerds
Kut nerd [afbeelding]
Mooie dag was dat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..], ben je m'n tweelingzus?
Na of tijdens een # filo meet, telefoontje van iteejer, die zou me komen halen, ik beantwoord de vraag in welke kroeg ik zit met: "hier" en hang op, geef m telefoon aan joost weet wie, mn tas slingert ook ergens, ik loop naar buiten, drapeer mn jas over wat fietsen, en drapeer mezelf op een trap voor zon trapgeveltjeshuis.
Sliep heerlijk trouwens.
O, ik ben nog wel gevonden en mee naar huis genomen
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of iemand wel of niet drinkt tis echt niet stoer ofzo hoor.
nee dit is een soort van moderne biechtstoel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
Echt wel, veel drinken is echt wel stoer. En je maakt mij niet wijs dat je echt zo gek kunt zijn zonder drank. Dat is gewoon onmogelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Heb je het nu over het bedrijfsuitje, wat gelijk je eerste dag was? Waar je in een restaurant de ober achterna ging rennen? Waar je Italiaanse gebaren maakte naar je baas? Waar je naderhand van een vriend te horen hebt gekregen hoe je thuis bent gekomen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef Monidique het volgende:
Mensen beledigen, rare dingen doen, ja, et cetera...
Oh, en dit is ook nog een kloon van mij.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef R2cksson het volgende:
Dubbel, slotje.
[Carnaval] Hoe hard ben je gegaan?
Zullen we dan nooit meer een topic openen op fok? Want zowat alle onderwerpen zijn zo ongeveer al wel langsgekomen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef R2cksson het volgende:
Dubbel, slotje.
[Carnaval] Hoe hard ben je gegaan?
We beginnen bij jou.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zullen we dan nooit meer een topic openen op fok? Want zowat alle onderwerpen zijn zo ongeveer al wel langsgekomen...
Jij voelt je wel hier het mannetje.. omdat jij toevallig ooit eens een topic geopend hebt die hier wel enigszins op lijkt ga je meteen hier met die links smijten. Wat is dan het nut nog van nieuwe topics? Ik weet zeker dat 90% van de users die in dit topic posten niet in jouw -oh zo geweldige- topic hebben gepost. En dat je meteen kinderachtig reageert om te zeggen dat ik maar moet stoppen met posten getuigd maar weer dat jij degene bent die beter op kan bokken...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:42 schreef R2cksson het volgende:
[..]
We beginnen bij jou.
Nog beter: Jij gaat gewoon helemaal stoppen met posten.
Zie je wel. Jouw posts zijn veel gescheer, weinig wol.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij voelt je wel hier het mannetje.. omdat jij toevallig ooit eens een topic geopend hebt die hier wel enigszins op lijkt ga je meteen hier met die links smijten. Wat is dan het nut nog van nieuwe topics? Ik weet zeker dat 90% van de users die in dit topic posten niet in jouw -oh zo geweldige- topic hebben gepost. En dat je meteen kinderachtig reageert om te zeggen dat ik maar moet stoppen met posten getuigd maar weer dat jij degene bent die beter op kan bokken...
En wie ben jij om tegen mij met ziektes te gaan gooien? Erg veel inhoud hebben jouw posts ook niet..quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zie je wel. Jouw posts zijn veel gescheer, weinig wol.
Nu rot eens een kankereind op wil je.
Nou ga er ook maar niet tegenin, want daar is "niets" te winnen en als er iets te winnen was dan won hij wel...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En wie ben jij om tegen mij met ziektes te gaan gooien? Erg veel inhoud hebben jouw posts ook niet..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En wie ben jij om tegen mij met ziektes te gaan gooien? Erg veel inhoud hebben jouw posts ook niet..
Waarom schreef ik woord als wordtquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
"Ja want wij kennen dat hele woord niet, ook nooit gehoord enzo"
![]()
![]()
Vertel het hele verhaal eens of je bijna dood gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef Beach het volgende:
Ergste: black out bijna dood geweest![]()
1na ergste lichte black out
zelfgebrouwen bier, op de fiets complete black out, en ik werd een soort van wakker diep in de modder in een sloot, gelukkig werd ik gered en boven water getrokken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Vertel het hele verhaal eens of je bijna dood gaan
Dat klinkt als een mislukte zelfmoordpogingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:00 schreef Beach het volgende:
[..]
zelfgebrouwen bier, op de fiets complete black out, en ik werd een soort van wakker diep in de modder in een sloot, gelukkig werd ik gered en boven water getrokken.
Ik werd wakker toen ik nog onder water zat, gelukkig trok iemand me boven water.
Het was allemaal heel vaag, ik had niet eens de behoefte om adem te halen of om boven water te gaan.
het was niet eens zo erg als ik niet gered was, maar zelfmoord ben ik te laf voorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mislukte zelfmoordpoging
Je bent regelmatig dronken en je vindt dat je goed met drank om kunt gaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Net ook aardig wat gedronken![]()
Ik ben regelmatig zeer aangeschoten tot dronken, maar ik ga nooit zover door dat ik het de volgende dag erg vind wat ik heb gedaan.
Dan is het gewoon niet leuk meer en het moet ten slotte leuk blijven![]()
Dus tja met drank omgaan kon ik eigenlijk altijd al, maarja ik ben dan ook gewoon goed![]()
hm... Ik ga dus maar nooit zelf bier brouwenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:00 schreef Beach het volgende:
[..]
zelfgebrouwen bier, op de fiets complete black out, en ik werd een soort van wakker diep in de modder in een sloot, gelukkig werd ik gered en boven water getrokken.
Ik werd wakker toen ik nog onder water zat, gelukkig trok iemand me boven water.
Het was allemaal heel vaag, ik had niet eens de behoefte om adem te halen of om boven water te gaan.
Jazeker, je hebt dronken zijn in gradaties, ik ga meestal tussen de grens van aangeschoten en dronken zijn zitten, heb daarbij nog de volledige controle over alles wat ik doe en zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:56 schreef m021 het volgende:
[..]
Je bent regelmatig dronken en je vindt dat je goed met drank om kunt gaan?
Dat zeggen ze in elk dorpquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
Laatst nog een artikel in de lokale krant dat ons dorp gemiddeld het hoogste aantal liters alcohol per jaar verzuipt. Ik was een keer op een feestje bij een paar maten thuis, veel zuipen (Ik was 14), de volgende dag troffen ze mij aan in de kelderkast![]()
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in elk dorpdat daar het meest gedronken wordt.
who's gonna drive you hooooome, ...tonightquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:18 schreef Monidique het volgende:
'k Ben in ieder geval al blij dat ik gisteravond niets gebroken heb...
6quote:Hoe dronken ben jij geweest ?
Ai ai ai, herkenbaar. Wat een goed geneesmiddel is dat tequilla, ik kan zelfs nog misselijk worden van sommige schoonmaakmiddelen die alleen al een verre associatie met dat zuur en zout oproepenquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan nu dus ook totaal niet meer tegen tequilla. Als ik mensen al in de weer zie met citroen en zout, krijg ik al oprispingen.
schuld van R&P?quote:Die tijden liggen trouwens al ver achter me, tegenwoordig kan ik wél met drank omgaan.
Idem. Ik kan dan ook alle domme acties nog in geuren en kleuren vertellen, maar dat zal ik jullie besparen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:38 schreef Steve-O het volgende:
Ik vergeet nooit iets ook niet als ik stomdronken ben .
Je kan niet meer op je poten staan laat staan fietsen maar de hele avond herrinder je me nog
Een ezel stoot zich meerdere malen aan dezelfde steen. Mark my words.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
1 keertje met oud en nieuw ieeeeets teveel gehad...
wist nog wel wat ik gedaan had enzo (ouwehoeren op msn/icq en rare webcam pics maken..)
maar ik ben de hele dag erna ZO ontzettend ziek geweest
ik kon echt helemaal niks meer, van 1 meter lopen werd ik steeds alweer misselijk
dat was dus 1 keer en nooooooooit weer![]()
en als ik al die verhalen zo lees dan weet ik helemaal zeker dat ik da nooit weer doe
nouja, ik vond dat toen stoer enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:34 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich meerdere malen aan dezelfde steen. Mark my words.
En ja, ik heb ervaring![]()
Dat laatstequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
Op vakantie heb ik samen met mijn toenmalige vriendin eens de hele camping wakker gehouden, we konden niet stoppen met lachen en deden dat op een manier dat het leek alsof we aan de helium hadden gezeten. Vervolgens schenk ik mijn vriendin en mezelf bij de tent (we kwamen terug van een ook al niet misselijke cocktail-avond) nog een mixje vodka in en ook iemand anders die 10 tenten verder op zat (vraag me niet waarom, kende die gast ook niet).
Mijn vriendin leegt in 1 keer dat glas en ik doe vrolijk mee. Ook onze (on)genode gast neemt een slok en zegt dat het veel te sterk is. Dus ik pak zijn glas ruik eraan, ruik niks en leeg dat glas en moet weer zo irritant lachen. Ik zeg tegen die gozer (die amper 5 minuten daar zat) dat ie maar naar zn tent moest gaan, ik ging mijn vriendin neuken. (bleek later dat ik het iets harder had gezegd dan de bedoeling was)
Goed ik met mn vriendin de tent in en dr likken als Lassie en haar neuken, niet doorhebbende dat we zoveel lawaai maakten dat de hele camping ervan wakker lag. Vervolgens is zij als bonus 3 dagen ziek van de drank geweest en stond ik de volgende dag op zonder pijntje.![]()
Ik werd vervolgens meerdere malen aangesproken op mijn nachtelijke escapades en zelfs door een meisje bij de douches of ik niet mee wilde douchen. Het moest heel wat wezen als mijn vriendin zo gilde van plezier.
Nooit gezegd of geimpliceerd dat ik er trots op ben...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:10 schreef groggy het volgende:
doe je goed HostiMeister! wees er vooral trots op!
In mijn leven :quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?
Wat ben jij een sukkel zeg, mannetjes als jij die zo op drank reageren moeten maar niet drinken vind ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:52 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik kwam een keer op vakantie terug op mijn appartement, en iedereen was heel boos op mij wat ik niet begreep.
......had een taxi chauffeur in elkaar geslagen en.....
Lache johquote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Woutey het volgende:
zo lam gisteravond dat ik vandaag om 14 uur in de auto nog zwaar dronken was en bijna een man van zn fiets reed die zn vrouw de stoep op moest duwen.
normaal zou ik in zo'n staat nooit rijden, maar ik had een afspraak om 15 uur.
daarom staat hier een uitgebreid verslag?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nooit gezegd of geimpliceerd dat ik er trots op ben...
Schaam me er eerder voor...
Wauwie.....je bent mijn held!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:52 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik kwam een keer op vakantie terug op mijn appartement, en iedereen was heel boos op mij wat ik niet begreep.
Wat bleek, ik was niet een maar liefst twee nachten weggeweest, had een taxi chauffeur in elkaar geslagen en nogal wat onrust bezorgd omdat iedereen me was gaan zoeken. Had gewoon 2 dagen aan de wodka gezeten, en dacht dat het een dag was geweest.
Ook een rare kater gehad met hartkloppingen en raare gezwollen vingers. Was niet echt relaxt.
En er kwam later nog een taxichauffeur met blauw oog vragen of ie toch mss zijn geld kon krijgen voor die taxirit
![]()
Dit topic gaat over 'hoe dronken ben jij geweest', niet 'pimp hier met je stoere alcohol-verhalen'.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
daarom staat hier een uitgebreid verslag?
Dus als jij je ergens voor schaamt en er wordt een topic over geopend dan geef jij je ook open en bloot?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit topic gaat over 'hoe dronken ben jij geweest', niet 'pimp hier met je stoere alcohol-verhalen'.
Daarin verschillen wij dus, ik heb ook mijn meest beschamende dronken moment gepost, de keer dat ik besloten heb dat ik mezelf nooit meer zo vol laat lopen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus als jij je ergens voor schaamt en er wordt een topic over geopend dan geef jij je ook open en bloot?
Als je je echt ergens voor schaamt dan vertel je het niet open en bloot, ik tenminste niet.
Ja ik heb gelukkig niet zo'n moment, en als ik die had, dan poste ik hem in ieder geval niet op een forum.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Daarin verschillen wij dus, ik heb ook mijn meest beschamende dronken moment gepost, de keer dat ik besloten heb dat ik mezelf nooit meer zo vol laat lopen.
Afgelopen vrijdag hadden jullie kerstverlichting?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Afgelopen vrijdag ben ik er in geslaagd om op een bedrijfsfeest met een sombrero op mijn hoofd de kerstverlichting kapot te lopen waardoor er kortsluiting ontstond en de muziek niet meer werkte.
looool, in de zomer kerstverlichtingquote:Op maandag 11 juli 2005 18:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag hadden jullie kerstverlichting?
Waren er meer dronken zeker bij jullie op het werk?![]()
Normaal heb ik altijd een "goeie dronk", dit was een minder moment, zelfs Schumacher heeft daar wel eens last van..What's you're excuse?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel zeg, mannetjes als jij die zo op drank reageren moeten maar niet drinken vind ik.![]()
Drank is alleen voor mensen met een 'goeie dronk'![]()
Zeg dan of niks, of maak je verhaal af.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:49 schreef Sport_Life het volgende:
[...]
Zijn die avond nog heel veel dingen met 'm gebeurd, maar dan word het wel een erg lang verhaal.
Had je bij moeten zijn denk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef Rio het volgende:
[..]
Zeg dan of niks, of maak je verhaal af.
Ik ben 1x zo erg geweest, tenminste wat ik hoorde van anderen. Heb een kwartier op de grond liggen rollen. Weet er zelf niet zoveel meer van, behalve dat mijn fiets was gestolen en ik aan elke turk of marrokaan vroeg of hij mijn fiets wilde terug gevenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef Spacemonkeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4532655054541503262&q=drunk+guy
De mens leert lopen
Zo erg heb ik het bij een ander gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
Hahahahaha! na het stappen wilde een paar kennissen van me nog naar de shoarma tent... toen gingen we weer naar huis en toen stapte ik buiten per ongeluk op de verkeerde fietsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ben 1x zo erg geweest, tenminste wat ik hoorde van anderen. Heb een kwartier op de grond liggen rollen. Weet er zelf niet zoveel meer van, behalve dat mijn fiets was gestolen en ik aan elke turk of marrokaan vroeg of hij mijn fiets wilde terug geven![]()
Dat was mijn toestand geloof ik zo'n beetje ...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef Spacemonkeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4532655054541503262&q=drunk+guy
De mens leert lopen
Zo erg heb ik het bij een ander gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
* NT-T.BartMan ook...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:02 schreef du_ke het volgende:
te. Avonden waarvan ik me 1/2 niet meer herinner en kapotte fietsen en ledematen zijn meermaals voorgekomen.
tsja.. dat deden wij met tuinmeubels, kleding wat aan waslijnen hing enz enz, maar daar zijn we gelukkig wel mee gestoptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Sport_Life het volgende:
Ken ook gasten die tekoop borden snachts ergens weghaalden en die dan bij een ander willekeurig huis neerplantte. Zelf nooit gedaan
![]()
IK woon nu met twee vrienden in een huis: laten we ze even A en B noemen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Sport_Life het volgende:
Ken ook gasten die tekoop borden snachts ergens weghaalden en die dan bij een ander willekeurig huis neerplantte. Zelf nooit gedaan
![]()
Ik heb een keertje tijdens stappen vriendinnen zitten smsen. Op zich niet zo'n gekke actie, maar ik had er niet bij stil gestaan dat niet iedereen woensdagnacht om 3:00 nog op isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef Komakie het volgende:
Ik doe nooit echt rare dingen als ik dronken ben.
Ga voornamelijk een beetje onduidelijker praten en ga wat grappige dingen doen (die vaak achteraf niet grappig zijn)
Soms doe ik dingen die ik eigenlijk beter achteraf niet had kunnen doen. Mailtjes naar mensen sturen ofzo terwijl ik zwaar dronken ben
Ik kan me een zuipen-in-belgie-met-KGB-pillen-verslag van iteejer nog herinneren jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef Johnns het volgende:
twee jaar geleden met een vriend naar de cote d'azur (st tropez).
direct de eerste middag begon het gekloot. het was ongeveer 15.00 toen ik met mn dronken kop zo'n 200 meter uit de kust ik in mn opblaasband lag te dobberen.
ineens begin ik te kotsen, zo over mn buik heenen het ging maar door het spoot uit mn mond. en die vriend maar lachen.
daarna snel wegwezen van die plek omdat er allemaal stukken eten etc in het water drijven![]()
damn, wat heb ik toen gelachen![]()
In m'n broek heb ik nooit gezeken maar verder zo iets ja. Het was dat m'n ex vriend erbij was, anders was ik waarschijnlijk ergens op een stoep wakker geworden en had het tot thuis nooit gehaald.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 07:45 schreef zwaaibaai het volgende:
Onderweg moest ik enorm piesen. Dus ik duik de bosjes in, kletter van me af tot dat er twee agenten voorbij kwamen die vermanend toespraken dat als ik niet snel op zou sodemieteren ik een verbaal kreeg. Onschuldig keek ik hen aan, ik wilde geen discussie dus ik kneep hem af. Ik kijk ander halve meter omhoog en zie in grote, blauwe neonletters staan: politiebureau . En die had ik echt niet gezien..... Ik kwam er af met een waarschuwing..
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:20 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben een keer wakker geworden met een tv naast mijn bed, geen idee waar die vandaan kwam, maar hij werkte nog wel en er zat zelfs een afstandsbediening bij
Dat is het domste wat je kunt doen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:51 schreef francoise het volgende:
Oh ja, kids, don't drink and drive. In een blackout in je auto stappen terwijl je nergens heen hoeft en tegen de eerste auto aanknallen die je tegenkomt is niet ok.
Helaas wel. Ik dacht er helemaal niet meer bij na, had een blackout, was al thuis want daar was de sleutel en geloof zelf nog steeds niet dat ik daarna echt nog in die auto ben gestaptquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat is het domste wat je kunt doen.![]()
Maar goed, als je dronken bent denk je daar minder over na, dus moet je van tevoren gewoon voor jezelf stellen dat je met drank op niet gaat rijden.
Je hebt er ervaring mee?![]()
Toch wel.quote:Op maandag 25 september 2006 23:14 schreef sararaats het volgende:
dat wil je niet weten
shit dit klinkt te bekendquote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou het is nooit zo erg geweest dat ik niet meer weet waar ik was of wat ik deed. Nooit blackouts gehad. Wel zulke dingen dat ik naar huis wilde fietsen, en na 15 meter rechts in de bosjes tot stilstand kwam.... Achja.
Maar het ergste is natuurlijk altijd the-day-after. Te erg. Echt dat ik niet meer wist hoe ik het had. Vooral na die ene avond dat we verschillende soorten wijn gingen proberen. Daarna de stad nog ff in, daar gewoon cola afwisselen met bier, dan wijn en weer bier, en dan in de ochtendzon hup naar huis.
Nou je wilt niet weten hoe de dag verder verliep.![]()
Er was iemand die de hele dagop mn hoofd deed. De WC-pot was mn vriend. Vreselijk. Bah.
Sindsdien kiekn we wel uut.
Heb met een vriend wel eens proberen te tellen hoeveel bier we nou eigenlijk dronken. Is nooit gelukt omdat we steeds de tel kwijtraakten.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Catbert het volgende:
[...]
We hebben de shotglasses geteld na een tijdje, en kwamen tot de conclusie dat we misschien maar even op moesten houden. Veel te laat natuurlijk.
[...]
nou, dat zou dan wel een soort nachtmerrie worden die spreektquote:Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef boekenworm het volgende:
Ol ben ng nooit dronken geweest of aangeschoten...
netjes hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 09:51 schreef Sloffie het volgende:
zo dronken geweest dat ze mij de volgende dag moesten vertellen wat ik allemaal heb gedaan... vanaf de helft van de avond weet ik niet meer wat ik gedaan heb
1 keer was ik best wel ziek, ff naar kroeg, 4 cola berenburg en toen maar naar huis, gaan slapen, wakker worden en de wc niet halen, volgende dag maar gewoon aan het werk gegaan en belt je vader op: je komt nú naar huis! je moet sausen!
ik had het hele mooie wit gespakte muurtje eronder gekotst, het zat tot 2 meter hoog
beetje kansloos...quote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel gezopen dat ik ook maar dronken was.
dit is schitterendquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:20 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben een keer wakker geworden met een tv naast mijn bed, geen idee waar die vandaan kwam, maar hij werkte nog wel en er zat zelfs een afstandsbediening bij
Wat is daar nou weer kansloos aan volgens jou? Ik drink ook vrijwel nooit, en heb een hekel aan mensen die het stoer vinden om dronken te zijn.quote:
dronken zijn is gruwelijk! lekker je de tyfus zuipen en kruipend naar huis gaan... heerlijk, die glorieuze nachten waarbij het kots je om de oren vloog, je vrienden in een foetus-houding naast een barkruk, ziek van de sambuca....jaaahaaquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer kansloos aan volgens jou? Ik drink ook vrijwel nooit, en heb een hekel aan mensen die het stoer vinden om dronken te zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |