abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28352629
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?

[ Bericht 0% gewijzigd door Monidique op 30-06-2005 10:56:40 ]
pi_28352701
Volgens mij ben je nog steeds lam
pi_28352724
Damn right, homey.
pi_28352729
Je bent de enige
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:55:41 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28352734
Zatlap. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  FOK!fotograaf donderdag 30 juni 2005 @ 10:56:56 #6
18921 freud
Who's John Galt?
pi_28352759
Weet ik niet meer.

drunk motherf*cker...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:59:18 #7
50298 QM84
Het Orakel
pi_28352809
Niet... Ik ken mijn grenzen..
dat dus.
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:59:52 #8
13250 Lod
Sapere aude!
pi_28352820
Dronken genoeg om mee gemaakt te hebben dat drank echt meer kapot maakt dan je lief is, sindsdien drink ik nauwelijks meer.
GNU Terry Pratchett
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:00:39 #9
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_28352845
Ik ben nog nooit dronken geweest...soms wel goed aangeschoten, maar ik heb geen dingen gedaan waar ik me nu voor schaam (of die ik vergeten ben)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:01:29 #10
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28352863
puur. sereen. constant.
pi_28352868
te. Avonden waarvan ik me 1/2 niet meer herinner en kapotte fietsen en ledematen zijn meermaals voorgekomen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:05:15 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28352950
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?

Zoiets?

Of wakker worden en de vader en moeder van een maatje van je in hun koffie zien roeren, het niet geloven, je nog eens omdraaien, weer kijken, weer hetzelfde zien en er dan achter komen dat je op de bank ligt te slapen terwijl je zou zweren dat je naar huis bent gefietst en er dan achter komen dat je die avond ervoor 100m van het huis (waar je wakker werd) op een kruispunt bent gaan liggen slapen en dat je naar binnen gesleept bent door je maatje omdat die het tpch best gevaarlijk vond dronken?

Zal ik doorgaan?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:05:35 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28352955
Op straat in katzwijm vallen na een slammerparty... in taxi gezet en al mijn geld rondgestrooid zodat de taxichauffeur mijn moeder uit bed moest bellen.
De volgende dag kwam ie terug: mijn sleutels, geld en make-up lagen nog in zijn taxi...
Kotsend achterop de fiets zitten is ook een persoonlijk toppertje .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28352997
!

Sneu, maar mooi...
pi_28353012
Ben 1 keer zo dronken geweest dat ik amper nog kon lopen, zakte steeds door mijn hoeven heen en heb me als een regelrechte randdebiel gedragen.

Thuis nog geprobeert zachtjes naar boven te sluipen, maar ik lazerde van de trap af, halve huis wakker en ik dikke huisarrest(en mijn pols lag open van die snertmuur).

Volgende dag dacht ik niet meer aan huisarrest maar voelde ik me echt heel erg zielig zo in mijn bedje, werd hartelijk uitgelachen door de hele familie, van die hoefde ik geen medelijden te verwachten, alhoewel ik wel weer naar buiten mocht van mijn moeder omdat ze dacht dat ik wel straf genoeg had gehad zo

Dan spreken we dus over mijn vroege pubertijd, even denken hoor, was ik toen al samen met mijn husbie, ja volgens mij net, meer dan 13 jaar geleden dus....

Ben er aardig van genezen toen dus, verder nooit meer echt dronken geweest en ben het ook niet meer van plan.

Keertje aangeschoten zijn, niets mis mee, maar echt dronken, ik vind het niets waard....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:19 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28353034
Heb wel eens staan bekken met een vrouw van dik in de 50.

Nuff said .
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:20 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28353035
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:07 schreef Monidique het volgende:
!

Sneu, maar mooi...
Tegenwoordig drink ik niet zo veel wodka meer!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_28353043
Ik was 12...en had een fles vieux...en een fles whiskey opgedronken. Ik was zo dronken...dat mijn maag leeggepompt moest worden...whahahaha...wat was dat lachen joh.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:40 #19
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_28353045
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?

Zoiets?

Of wakker worden en de vader en moeder van een maatje van je in hun koffie zien roeren, het niet geloven, je nog eens omdraaien, weer kijken, weer hetzelfde zien en er dan achter komen dat je op de bank ligt te slapen terwijl je zou zweren dat je naar huis bent gefietst en er dan achter komen dat je die avond ervoor 100m van het huis (waar je wakker werd) op een kruispunt bent gaan liggen slapen en dat je naar binnen gesleept bent door je maatje omdat die het tpch best gevaarlijk vond dronken?

Zal ik doorgaan?
Whaha, die laatste komt me bekend voor Alleen dan met een vriendin
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_28353115
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:59 schreef QM84 het volgende:
Niet... Ik ken mijn grenzen..
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_28353151
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Ik was 12...en had een fles vieux...en een fles whiskey opgedronken. Ik was zo dronken...dat mijn maag leeggepompt moest worden...whahahaha...wat was dat lachen joh.
Sinds ik ooit een maagbloeding heb gehad van de Whiskey doe ik rustiger aan
pi_28353155
Fiets sleutel verliezen, fiets achter 10 andere fietsen tegen heg en dus niet mee kunnen krijgen.
Naar huis strompelend (15-20 min fietsen normaal), en daar 3 uur over doen.
(vaak maar dan ook VAAK geflikkerd)
En (nu) nog steeds niet weten waar ik in vredesnaam ben langsgegaan.
Portmonnee verliezend tijdens (een van velen) valpartij(en).

Uiteindelijk thuis komend op bed neerstorten (na me ouders 5 keer weltrusten te hebben gewenst..),
en vervolgens met kleren en al in slaap vallen en volgende ochtend wakker worden van pa die licht uit doet. Volgende dag paar mensen die portmonnee hadden gevonden en terug brachten.
En fiets kunnen ophalen met reserve sleuteltje met auto (gelukkig).

Fiets sleutel kreeg uiteindelijk terug van maat die hem bij kassa vond....
Was alweer paar jaar terug gelukkig

Zoiets?

Sindsdien wat rustiger aan met drank en fiets wat logischer neerzetten
Laatste keer redelijk aangeschoten rende ik zwalkend door disco achter maat met bloedneus aan,
tegen tig mensen aangelopen en eind van avond belachelijke sprong gemaakt naar jassen,
die hadden we ergens op plankje neergelegd. Vriend dubbel, ik:

Maar er niet echt trots op... vind't irritant alsk tever heen ben.
Dubbele tong is zwaar irritant

Vanavond uit, maar eens rustig aan doen met drank
pi_28353194
'k Ben in ieder geval al blij dat ik gisteravond niets gebroken heb...
pi_28353235
Maar je stinkt wel naar kroos.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:20:41 #25
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_28353253
valt bij mij nog mee

teveel goldstrike, uitgeweest, dom rond gelopen, op naar huis, fietsen ging nog goed, thuis wezen schijten, maar toen moest ik kotsen, ja verdomme, dan maar in gootsteen, alles opgeruimd en gaan slapen, dag erna brak
Drugs are good mkay?
pi_28353266
Zo, echt wel! Al gedoucht, handen gewassen, maar niets lijkt te helpen...
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:21:49 #27
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_28353287
Zie het onderstaande topic maar...

Pimp hier met je dronken vrienden (of met jezelf uiteraard)

Heel hard van mn fiets getieft en onderweg naar de vloer dmv de muur mn gezicht opengehaald...

Een andere keer mn hand verbrand omdat ik mn evenwicht verloor en in t kampvuur tiefte...

Zo dronken geweest dat ik bijna mn vliegtuig vanuit Budapest miste, en toen ik op schiphol kwam nog steeds lam was...

Zo vaak op mn bek gegaan terwijl ik fietste met een andere fiets aan mn hand dat die fiets bij aankomt onberijdbaar was...

enz, enz...

Drank maakt meer kapot dan je lief is
pi_28353290
Eerst netjes je kleren uittrekken en in bed gaan liggen.... Vervolgens naakt wakker worden op de bank van de bovenburen(studentenhuis), waar je de avond ervoor lekker had zitten drinken... Vraagtekens over de route die je precies hebt afgelegd (5bewoners in het huis).... Erg vreemde gewaarwording.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
pi_28353322
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef SicSicSics het volgende:

Zoiets?

Zal ik doorgaan?
Ik ben wel eens met de fiets tegen stoeprand aangefietst en op mn bek gegaan. daarna door naar huis rijden en denken dat er niets gebeurd is.
Voel je na 200 meter iets raars op je wang loopt er zon straaltje bloed langs je hoofd...
Ik was meteen nuchter en heb mn pa wakker gemaakt toen ik thuis was. niet wetend dat hij er net inlag na een avond kaarten met zn vrienden (die had vast meer op dan mij) en die zei dat ik er maar een plijster op moest plakken .
Toen dacht ik zo fok ik, ik een oud kussen gepakt en lekker in bed gaan liggen. volgende ochtend zit mn halve bed onder het bloed
Toch maar even naar de dokter gegaan en die zei dat het gehect moest worden maar dat het net als bij jou te laat was.
Ik m is nou een stuk wenkbrauw .

2 weken voor het eerst gaan blowen. maar ik voelde er niks van dus ging maar even bier drinken.
5 halve liters later een tosti besteld en weer gaan zitten, ik had 1 deel van de totsti op toen ik me plotseling super raar voelde.
Ik moest gewoon naar huis, pakte mn trui en liep die kroeg uit en pakte mn fiets.
Maar buiten was het natuurlijk fris en godallejezus daar vloog ik zowat. ik zo goed als het kon naar huis fietsen (25 minuutjes normaal) na 1,5 uur thuis komen na 5 keer de berm ingereden te zijn, paar keer bijna de sloot..
Daar ben ik nog even goed ziek van geweest. heb 4 uur lopen kotsen. lui als ik ben ligt er nu nog steeds een kotsvlek naast mn bed
Elke maandagochtend als ik dezelfde weg fiets zie je allemaal fietsen liggen, nou weet ik hoe die daar komen
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_28353344
Poe, waar zal ik beginnen....

- Met mijn dronken kop in de pissloot op Waldrock camping vallen
- Na een personeelsfeestje dronken naar het hotel rennen en de volgende dag denken dat je met het taxibusje bent gegaan en maar denken waarom mijn duim gekneusd is
- Hardrockconcertje in Paradiso en niet meer weten dat je hangend tussen twee mensen in naar te trein bent gebracht en vervolgens de taxi naar huis
- Op een personeelsfeestje de electrische rolstoel van iemand lenen en vervolgens over de tenen van je vriendin heen rijden, die daarna nog 4 weken moeilijk kan lopen...

En de rest wil ik al niet eens meer herinneren
pi_28353353
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:21 schreef Monidique het volgende:
Zo, echt wel! Al gedoucht, handen gewassen, maar niets lijkt te helpen...
Uurtje gaan zwemmen in een chloorbinnenbad doet wonderen!
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:25:15 #32
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_28353367
Ben wel eens in de tuin in slaap gevallen, op 2 meter afstand van de achterdeur -- geen puf meer om verder te komen. Op zich geen probleem, ware het niet dat het sneeuwde en ik dus ingesneeuwd wakker werd
pi_28353407
--------------------------------

Zo veeeeel!
Ik post om het posten.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:27:38 #34
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28353436
Een keer werd ik wakker tegen een pui van een winkel aan, liggend met een fiets op de grond. En ik was niet eens op de fiets op stap Er zat een student tegen mij te roepen dat ik wakker moest worden en die heeft me naar het station gebracht en daar stond schijnbaar een vriend van me die me verder de bus ingeholpen heeft en naar huis gebracht (Ja het was nog vroeg.. we waren 's middags al begonnen). Ook nog een middenpad van de bus ondergekotst en de chauffeur zei niets

2e keer was na een personeels feestje.. Schijnbaar met taxi naar huis gebracht en afgezet bij ons op de rotonde (nog 100 meter lopen). Wordt ik daar in de bosjes in m'n eigen kits wakker 4 uur later..

Sinds die tijd laat ik het nooit meer zo ver komen want toch best eng dat je niet weet wat je allemaal gedaan hebt. Ik ben er ook niet trots op ofzo..
pi_28353439
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:16 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Sinds ik ooit een maagbloeding heb gehad van de Whiskey doe ik rustiger aan
als ik whiskey ruik..ga ik al kotsen...dat is wat ik er aan over gehouden heb.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:31:21 #36
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28353505
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ha, dat heb ik bij Coebergh.
pi_28353518
quote:

[..]

Zonde, whiskey erg lekker...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
pi_28353522
Eerst een thuisfeestje gehad, waar we al dronken waren. Rond 12 uur gingen we op de fiets naar het station in dordrecht om naar rotterdam met zn 2e te gaan. nog 2 flessen wodka plus opgedronken en bij hollywood naarbinnen. rond 5 uur weer op centraal, wachten tot half 7 dat de trein gaat. Liggend op de grond in het station kotsen. op het perron, en in de trein.
pi_28353524
Ik hoor net dat m'n fiets nog bij de kroeg staat, dat betekent dat 4 3/4 kilometer gelopen heb naar huis.
pi_28353560
Dat heb ik met rum, toen dus zo dronken geweest van rum(was niet zo duur en werd je goed dronken van), daarna nooit meer rum gelust, brrrrrrrr...

Een andere keer ben ik ook vrij dronken geweest, niet zo erg als die ene keer, maar toch.
Feestje in een schuur, moeder van dat meisje wilde geen alcohol, niemand wilde komen feesten, dus het meisje zegt, maar je mag wel zelf alcohol meenemen hoor(grote fout!!!!!!!).
Dus zo gebeurde, de meeste vreemde combinatie's werden gemaakt, ranziger dan ranzig, maar mijn god, wat ging je er achteruit van lopen.

Dat die rare mixen niet goed konden gaan hadden we natuurlijk onszelf wel kunnen bedenken, maarja, kotsend in goot natuurlijk, je zwaar beroerd voelend.

Maarja, was daarvoor wat aan het klooien geweest met een jongen, lig ik daar net een beetje bij te komen in die goot, komt die eikel op me af en wil met me zoenen.
Dat idee was zo ranzig dat ik gelijk weer moest kotsen
Vond hij niet zo leuk geloof ik, maarja ik vond het dan ook niet leuk dat hij wilde zoenen op dat moment, vieze ranz, brrrrrrrrrrr....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28353581
Na de kroeg nog even in het park een jointje roken en vervolgens niet meer op kunnen staan. Na 3 uur op de grond zitten kon ik met veel pijn en moeite m'n fiets pakken.

Op een feest 1 baco nemen en het glas vervolgens elke keer dat het halfvol is bijschenken met pure bacardi, resultaat: Slapen onder de jassen in de garderobe, bloed kotsen, geschopt worden door een maat van me, omdat 'ie vond dat ik in de weg lag

Door een totaal onbekende kerel de gracht in geduwd worden omdat ik 3,5 jaar terug in een dronken waas z'n nichtje een keer geneukt heb.

In een tuinstoel in slaap vallen omdat ik de achterdeur niet open kreeg

Glasscherf uit m'n kin laten peuteren omdat ik midden op de dansvloer op m'n smoel was gegaan

1 jaar later op datzelfde feest op een bank liggen te slapen, omrollen en die oude hechting weer open knallen, weer naar de ehbo

Maar het allermooiste verhaal is nog steeds van een studiegenoot van me:

Wij op een vrijdagmiddag bier zuipen in het schoolcafé, aardig bezopen. Wij met de metro naar Amsterdam C.S. om aldaar de lokale burger king even met een bezoekje te vereren en vervolgens allemaal onze eigen weg naar huis te vervolgen.
Staan we in die burgerking, hebben besteld, begint die maat van me wat vaag te tollen en te draaien. "Ik voel me echt niet goed man" Bwuuueeaaaark, kotst 'ie midden in die stampvolle burgerking die héééle balie onder!
Dus dat volk achter die counter flippen: "bel de politie". Dus wij die kerel weggesleept, want straks werd 'ie nog gearresteerd.

Toen hadden we 'm ergens achter op het perron in een hoekje gelegd, en zijn we teruggegaan om ons voer op te halen, want we hadden al betaald. Voedsel gekregen en teruggebracht naar die gast. Ik nog heel dapper van: "Hier, eet deze whopper op, das goed voor je onrustige maag."

Die whopper kwam er na 3 minuten net zo hard weer uit!
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:35:59 #42
54403 Mr-Z
pi_28353584
quote:

[..]

Dat heb ik dus met dropshot
pi_28353637
Het is inderdaad vaak beschamend dat je zo dronken was, ik walg zelf ook nog wel eens van mijzelf als ik terugdenk aan sommige momenten, maar als je de gebeurtenissen later, zoals nu, vertelt, zijn ze best leuk.
pi_28353655
Ik heb een lichte afkeer van Tequila .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Admin donderdag 30 juni 2005 @ 11:42:25 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28353694
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
Op straat in katzwijm vallen na een slammerparty... in taxi gezet en al mijn geld rondgestrooid zodat de taxichauffeur mijn moeder uit bed moest bellen.
De volgende dag kwam ie terug: mijn sleutels, geld en make-up lagen nog in zijn taxi...
Kotsend achterop de fiets zitten is ook een persoonlijk toppertje .
, ben je m'n tweelingzus?

Na of tijdens een # filo meet, telefoontje van iteejer, die zou me komen halen, ik beantwoord de vraag in welke kroeg ik zit met: "hier" en hang op, geef m telefoon aan joost weet wie, mn tas slingert ook ergens, ik loop naar buiten, drapeer mn jas over wat fietsen, en drapeer mezelf op een trap voor zon trapgeveltjeshuis.
Sliep heerlijk trouwens.

O, ik ben nog wel gevonden en mee naar huis genomen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 30 juni 2005 @ 11:45:32 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28353726
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ha, dat heb ik bij Coebergh.
Ik na die filo meet met tequila
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_28353736
En dat voor een volwassen, verantwoordelijk vrouw, .
pi_28353738
kotsen in het bad ipv de wc die er naast stond
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:58:08 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28353792
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:

Ik kan nu dus ook totaal niet meer tegen tequilla. Als ik mensen al in de weer zie met citroen en zout, krijg ik al oprispingen.

Met Whiskey ben ik ook een keer flink uit de bocht gevlogen. Even een kop koffie drinken werd een kroegentocht op de lege maag. Eerst bier en daarna whiskey... veel whiskey.
Moest heel nodig naar de wc en een half uur later vroeg de barman aan mijn drinkemaatje waar ik was gebleven. Drinkebroertje naar boven gestommeld en daar lag ik, tussen pot en pleeborstel.

De tram in en tegen een oude (en volgens mij ook gehandicapte) man roepen dat ie moest opstaan; ik was tenslotte dronken en kon niet meer op mijn benen staan .
Met kotsen moest ik van die vriend wachten tot ik bij 'de Karima' was, de slechtste snackbar van de Baarsjes.
Heb maar tot thuis gewacht.

Die tijden liggen trouwens al ver achter me, tegenwoordig kan ik wél met drank omgaan .
  donderdag 30 juni 2005 @ 12:04:56 #50
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28353805
mja, mijn grootste stunt is nog wel wakker worden in bed met een meid naast me.. niet weten hoe ik er in godsnaam ben gekomen, waar ik ben en wie 't is..
ben toen 's ochtends ook maar zachtjes weggeaan nadat ik een vriend van me had gebeld
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_28353839
pfff
weetniet waaruit ik moet kiezen
die keer dat ik met een vriend een fles hennessy leegdronk, de stad inging en daar minstens 15 bier haalde... om vervolgens out te gaan in de schaduw tussen 2 huizen.... of de keer dat ik 0.35 L johnny walker en een volle halve liter Jenever ophad in 25 minuten.. toen ging ik out in mn eigen kots, na wijven te hebben bedreigd op msn, zwaar dilerisch...
of de keer dat ik een uur lang tegen de pleebril hing, denkend dat ik doodging, galzuur opkotsend.
of toch de keer dat ik totaal lazarus terugkwam uit de stad... bleek dat de Hele woonkamer beneden volzat met lekkere chicks, dat ik head first op de bank crashte met mn ass in de lucht.... totdat iemand me 3 uur later wakker maakte.
drank is een vervelende harddrug
laatste tijd ben ik nooit meer echt dronken...
pi_28353891
ben ook wel eens te ver gegaan.

de vrijdag middagen / avonden tijdens de MTS waren zeg maar t diepte punt...
Zo gebeurde t regelmatig dat ik niet eens wist hoe ik thuis gekomen ben, of dat ik ergens was, toen een zwart gat en daarna op een prullebak zit met een maatje...
Save a mouse, eat a pussy.
  Moderator donderdag 30 juni 2005 @ 12:27:21 #53
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_28353893
Mijn verhaal is ook niet best...

Een paar maanden geleden gingen ik en een paar vrienden gewoon wat pokeren met dobbelstenen voor de lol.
Al snel kwam de regel dat je als je verloor een borrelglaasje bier moest opdrinken. Nou ja, niets aan de hand, ging allemaal prima.
Maar na een uurtje werd het borrelglaasje vervangen door een koffiemok. Inderdaad, die moest je dus in één keer opzuipen als je verloor. En in die koffiemok ging zeker een flesje, als het niet meer is.
Ik verloor 3 rondjes achter elkaar, en moest dus 3 keer achter elkaar die koffiemok leegdrinken. Na 2 voelde ik me niet zo best meer, dus ik zei: "ik ga even pissen". Ik strompel naar buiten, om vervolgens op de stoep, recht voor de deur echt moeilijk over mn nek te gaan. Wist niet dat het kon, zo hard kotsen. Het bleef maar komen.
Daarna weer naar binnen, alsof er niets gebeurd was. Maar helaas had iedereen staan kijken . Heb het nog wel een paar weekjes moeten horen
pi_28354059
Als je de trap onderscheit , het schoon gaat maken en de volgende dag jezelf realiseert dat er strepen op de wit gestoffeerde trap zitten die je niet direct kan plaatsen ...
pi_28354063
Het ergste wat ik me van mezelf kan herinneren, we waren op een camping en door wat bosjes heen kon je dan bij een weiland komen. Dat weiland was natuurlijk erg tof dus wij gingen daarheen. Tussen die bosjes en het weiland lag een sloot, best een brede. En ik kon over die sloot heenlopen dus ik helemaal trots tegen iedereen die daar was: 'shit he, kijk eens, ik kan over de sloot lopen'. Mijn nacht kon niet meer stuk natuurlijk Tot ik de volgende dag zag dat het geen sloot was maar een fietspad, ...
Mezelf nog nooit ernstig bezeerd ofzo (behalve bij het openen van een bierflesje dan ), maar goed ook, als ik die verhalen hier zo lees
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:05:14 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28354317
Ghehe, ik heb ook wel eens meegemaakt dat een maatje in een volle kroeg naar de plee ging en niet meer terug kwam. Iedereen in paniek op die deur rammen, want hij was knetterzat.

Die plee zat dus direct aan het kroeggedeelte dus meteen stond het helemaal vol met mensen die stonden te kijken wat er aan de hand was. Die lui van die kroeg met alle macht dat slot forceren om die deur open te maken.

Zi ie daar prinsheerlijk te pitten op de plee met z'n broek op z'n knieen, in slaap gevallen tijdens het schijten .

Enorme stank en hij maar glimlachen, al die mensen er omheen geloofden hun ogen niet .
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:09:33 #57
15967 Frollo
pi_28354453
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef Posdnous het volgende:

Zi ie daar prinsheerlijk te pitten op de plee met z'n broek op z'n knieen, in slaap gevallen tijdens het schijten .
Schijten gaat altijd goed eigenlijk, maar ik ben wél eens in slaap gevallen tijdens het kotsen
En ook iedereen op de deur bonken inderdaad, en zelfs de scharnieren eruit wippen en zo
pi_28354506
Die nacht dat ik voor de deur van een kerk werd wakker gemaakt door een voorbijganger, en totaal niet wist waar ik was en hoe ik er kwam was toch wel een van de meest heftige avondjes..
pi_28354526
Nou ja, gisteravond ben ik dus op de een of andere manier de sloot in gewándeld, dat is weer eens wat anders dan met de fiets. Deze keer niets gebroken, paar andere keren wel blauwe plekken, dikke lippen en afgebroken tanden. Mensen beledigen, rare dingen doen, ja, et cetera...
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:12:39 #60
15967 Frollo
pi_28354551
ja zo zie je maar de drank maakt meer kapot as heel
pi_28354568
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef Frollo het volgende:
ja zo zie je maar de drank maakt meer kapot as heel
Ja, ...

En toch, hè...
  Admin donderdag 30 juni 2005 @ 13:17:15 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28354721
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan nu dus ook totaal niet meer tegen tequilla. Als ik mensen al in de weer zie met citroen en zout, krijg ik al oprispingen.

Met Whiskey ben ik ook een keer flink uit de bocht gevlogen. Even een kop koffie drinken werd een kroegentocht op de lege maag. Eerst bier en daarna whiskey... veel whiskey.
Moest heel nodig naar de wc en een half uur later vroeg de barman aan mijn drinkemaatje waar ik was gebleven. Drinkebroertje naar boven gestommeld en daar lag ik, tussen pot en pleeborstel.

De tram in en tegen een oude (en volgens mij ook gehandicapte) man roepen dat ie moest opstaan; ik was tenslotte dronken en kon niet meer op mijn benen staan .
Met kotsen moest ik van die vriend wachten tot ik bij 'de Karima' was, de slechtste snackbar van de Baarsjes.
Heb maar tot thuis gewacht.

Die tijden liggen trouwens al ver achter me, tegenwoordig kan ik wél met drank omgaan .

Heb jij ook zo'n leuke partner die je de volgende dag heel fijntjes gaat vertellen wat je hebt uitgevroten?
Of anderes leuke FOK!kertjes die het wel even in een topicje zetten?

donderdag 30 juni 2005 @ 13:30:27 #63
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_28355159
Een keertje door 2 agenten naar huis gebracht. Alleen met uitstappen knal voorover gevallen en zwaar bewusteloos. Wat doen die flikkers nou die bellen dus gewoon aan.

Dat ging een beetje zo van: "Mevrouw is dit van u?"

Werd de dag erna wakker wist van niks en kreeg het kussen niet van me kop, omdat ik er helemaal aan vastgebloed zat.

Ja ja drinken wordt je niet knapper van.
pi_28355176
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n leuke partner die je de volgende dag heel fijntjes gaat vertellen wat je hebt uitgevroten?
Het komt niet vaak voor dat ik zelf niet meer weet wat er is gebeurt, maar als ik echt 'out of this world' ben dan herinneren de verhalen me nog maanden zo niet jaren ...
pi_28355443
Mijn laatste keer goed zat was met de examenstunt.
Hele dag zuipen, op een bepaald moment niets meer weten, behalve flarden.
Ik stond opeens bij een politiebusje met een hand druipend van het bloed (later bleek dat ik van de biljart tafel afgedonderd was en met mn hand in een kapot glas terecht was gekomen, had eigenlijk gehecht moeten worden maar nu heb ik dus weer een mooi litteken in mn handpalm)
Vervolgens op de verkeerde plek mn fiets gaan zoeken (daar had ik em die middag neer gezet), daar op een gegeven moment besloten dat de fiets die het meest op die van mij leek, maar gewoon van mij was en geprobeert het slot open te trappen omdat mn fietssleutel er niet in paste, vervolgens een maat gebeld en gezegd dat mn fiets gestolen was, toen naar huis gewankeld, en de volgende dag met zeik natte kleren aan wakker geworden in mn eigen bed met wonder boven wonder geen kots vlekken....
Wel typisch was dat ik meteen toen ik wakker werd wist besefte dat ik de avond ervoor mn fiets op verkeerde plek had lopen zoeken en ook meteen weer wist waar ie wel stond
Jupiler is goed
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:42:50 #66
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28355582
Nog nooit.

Heerlijk braaf ben ik, hè?
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:43:08 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28355597
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:

Die alcoholgerelateerde uitspattingen vielen op één na in relatieloze periodes. Kip en ei???

En gelukkig dateren ze ook uit mijn preFOK!verleden...

Doe's linken...
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:46:33 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28355705
een bijna alchohol vergiftiging
ben der niet trots op
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:48:35 #69
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28355783
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef Houniet het volgende:
een bijna alchohol vergiftiging
ben der niet trots op
niemand is hier trots op z'n daden denk ik/mag ik hopen
pi_28355817
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef Natalie het volgende:
Nog nooit.

Heerlijk saai ben ik, hè?
yup
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:51:00 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28355867
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:

[..]

dat neem ik aan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_28355888
quote:

[..]

niet trots...maar ik kan er nu zeker wel om lachen
  Admin donderdag 30 juni 2005 @ 13:51:40 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28355898
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die alcoholgerelateerde uitspattingen vielen op één na in relatieloze periodes. Kip en ei???

En gelukkig dateren ze ook uit mijn preFOK!verleden...

Doe's linken...
Tapaz meeting napraat topic Dat topic van die trap in utrecht ben ik kwijt
Was een fraai topic

donderdag 30 juni 2005 @ 13:53:07 #74
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28355944
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef BobRooney het volgende:

[..]

niet trots...maar ik kan er nu zeker wel om lachen
jah zeker
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:55:09 #75
15967 Frollo
pi_28356005
quote:

[..]

Dat nou ook weer niet nee. Maar me schamen doe ik ook zeker niet.

Ik mis het wel, die tijd
pi_28356049
ik was vorige vrijdag ECHT dronken, ik had die donderdag avond schoolfeest in de westwood kende daar mensen achter de bar dus ik kreeg shakers
ik was al aardig weg mja, toen ging k vrijdag met vriende naar t strand
hadden we wodka jus en coebergh en nog wat shit, helemaal lam gezopen echt niet normaal gewoon overdag
toen gingen we zwemmen, ook iets wat ik nooit meer doe vriend van me moest kotsen niet normaal, zwom er daarna nog een klein meisje door zn kost heen
toen gingen we er maar uit, en patat halen
nou ik heb ALLES der meteen weer uitgekotst een uur op de plee gezetne samen met die vriend van me de hele tijd lachen.
nou toen voelde ik me wat beter, beetje slapen op t strand, toen die avond WEER uitgeweest
toen was ik echt de weg kwijt, niet normaal meer
toen moesten we naar huis, dus ik wil me fiets pakken en er op stappen pleur ik er 10x van af.
dus tsja dan maar lopen
helemaal naar wassenaar, ik sliep bij me vriendje ( ook dom als ik 5 minuten van de westwood afwoon mja)
en toen heb ik hem nog op de 1 of andere manier in de sloot geduwt vraag me niet hoe.
de rest van de avond herriner ik me niet meer
behalve dat ik de volgende ochtend naast een soort geval lag dat op een zwerver leek
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:02:15 #77
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_28356235
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:36:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_28356405
Misschien heb ik wel m'n grote teen gebroken of gekneusd, of zoiets. Heel knap, want m'n schoenen had ik gewoon aan...
pi_28356673
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:35 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

Dat heb ik dus met dropshot
Dat is zoooo goor he!
pi_28356804
- toen k 15 was en n verjaardag had waar heel veel verschillende mixdrankjes waren.. we gingen met stuk of 5 naar huis fietsen, allemaal best wel beetje aangeschoten... De eerste flikkert constant van zn fiets af, een andere zat eindelijk goed waarna hij met hoge snelheid de bocht uit vliegt en in de bosjes beland, via wat kliko's. Andere vriend hoort dat en komt kijken waarna ik tegen een boom aanfiets en op me discman val die in me binnenzak zat. (stuk dus). Wel thuisgekomen enzo. Moet erbij zeggen dat het ook wel een smal paadje was met erg veel bomen en een heg dus.

verder niet zo heel veel bijzonders.
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:25:23 #81
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_28356909
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?
Ik heb geen idee hoe lam ik ooit geweest ben, iig lam genoeg om 4 dagen ziek te zijn
pi_28356950
Een vriend van me zat een keer bij mij achterop, toen we van Ajax terugkwamen. Fietsen er 2 gasten langs ons: "Kankerjoduuuh".

Dus die maat van mij, met z'n dronken knar, springt van mijn fiets af en begint luid scheldend achter die gasten aan te rennen. Wil 'ie op het eind een soort hollywood-duik doen naar de bagagedrager van éen van die fietsen. Mist 'ie die fiets op een ruime meter en knalt met z'n lompe smoel recht op de stoep.

Hechtingen in z'n lip en een voortand afgebroken.
pi_28356979
dat alles aan het draaien was.. ik niet kon slapen en perse moest overgeven om wat drank kwijt te raken om uiteindelijk in slaap te vallen.
pi_28357115
Dronken zijn is voor noobs. Drank is voor noobs. Ik ben 20 jaar en drink bewust geen drank. Waarom? Hoef geen drank te hebben om gek etc te zijn. Toch miss bleu?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_28357154
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
Dronken zijn is voor noobs. Drank is voor noobs. Ik ben 20 jaar en drink bewust geen drank. Waarom? Hoef geen drank te hebben om gek etc te zijn. Toch miss bleu?
Ik haat dat soort gasten...

kijk mij, ik hoef geen drank te hebben, ik ben toch al gek...hihihihi ...blablabla
pi_28357192
quote:
Toch miss bleu?
toch toch?
pi_28357272
Nooit.
www.pvda.nl
Steun!
pi_28357359
Oh ja en tijdens de wintersport vakantie, savonds behoorlijk veel gezopen in de kroeg en dat ik buiten kwam en het raar vond dat de hele wereld aan het draaien was . Het scheen er heel erg droog uit te komen, kan wel kloppen want op dat moment dacht ik ook daadwerkelijk dat alles aan het draaien was .

K moet het nog vaak aanhoren trouwens..
pi_28358367
quote:
ik irriteer me nog steeds aan je!! stakker
pi_28358445
quote:
En het wordt noob is voor nerds
Kut nerd
Jupiler is goed
pi_28358607
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik haat dat soort gasten...

kijk mij, ik hoef geen drank te hebben, ik ben toch al gek...hihihihi ...blablabla
*Mee eens is
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_28358967
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef Aurelium het volgende:

[..]

En het wordt noob is voor nerds
Kut nerd [afbeelding]
"Ja want wij kennen dat hele woord niet, ook nooit gehoord enzo"

Wat boeit het nou of iemand wel of niet drinkt tis echt niet stoer ofzo hoor .
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:35:48 #93
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_28359112
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Na of tijdens een # filo meet, telefoontje van iteejer, die zou me komen halen, ik beantwoord de vraag in welke kroeg ik zit met: "hier" en hang op, geef m telefoon aan joost weet wie, mn tas slingert ook ergens, ik loop naar buiten, drapeer mn jas over wat fietsen, en drapeer mezelf op een trap voor zon trapgeveltjeshuis.
Sliep heerlijk trouwens.

O, ik ben nog wel gevonden en mee naar huis genomen
Mooie dag was dat.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:36:26 #94
15967 Frollo
pi_28359127
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Oh jawel hoor.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:38:26 #95
11923 I.R.Baboon
pi_28359184
Verder vallen m'n extreme dronkenschapsverhalen wel mee. Ja, de usual verdwenen avonden en van krukvaldingen, maar geen echt schokkende dingen.
pi_28359758
quote:

[..]

nee dit is een soort van moderne biechtstoel.
pi_28359966
Ongestempelde treinkaartjes laten drogen op de vensterbank. Portemonnee zat vol met kroos!
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:09:56 #98
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_28359996
quote:

[..]

Echt wel, veel drinken is echt wel stoer. En je maakt mij niet wijs dat je echt zo gek kunt zijn zonder drank. Dat is gewoon onmogelijk.

Machtige verhalen trouwens allemaal
lege ton
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:11:10 #99
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_28360028
laatste 2 weken iets van 6 keer
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:49:14 #100
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28362771
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef Monidique het volgende:

Mensen beledigen, rare dingen doen, ja, et cetera...
Heb je het nu over het bedrijfsuitje, wat gelijk je eerste dag was? Waar je in een restaurant de ober achterna ging rennen? Waar je Italiaanse gebaren maakte naar je baas? Waar je naderhand van een vriend te horen hebt gekregen hoe je thuis bent gekomen?

Dat soort dingen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:52:27 #101
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_28362843
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:20:23 #102
39510 R2cksson
pi_28363561
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef R2cksson het volgende:
Dubbel, slotje.

[Carnaval] Hoe hard ben je gegaan?
Oh, en dit is ook nog een kloon van mij.

Tof weekend gehad.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:38:41 #103
54403 Mr-Z
pi_28363999
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef R2cksson het volgende:
Dubbel, slotje.

[Carnaval] Hoe hard ben je gegaan?
Zullen we dan nooit meer een topic openen op fok? Want zowat alle onderwerpen zijn zo ongeveer al wel langsgekomen...
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:42:46 #104
39510 R2cksson
pi_28364105
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

Zullen we dan nooit meer een topic openen op fok? Want zowat alle onderwerpen zijn zo ongeveer al wel langsgekomen...
We beginnen bij jou.

Nog beter: Jij gaat gewoon helemaal stoppen met posten.
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:46:02 #105
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_28364195
Wakker worden in een zwarte container, zo'n grote

Meer wil ik er niet over kwijt
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:59:14 #106
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_28364575
Ik ben een keer zo vreselijk dronken geweest na een avondje stappen. Op weg van Eindhoven naar Geldrop, 30 minuten fietsen, ben ik 4 keer van mijn fiets gedonderd en de laatste keer werd ik wakker in een weiland, tussen het mais.
Portomonaie kwijt, barstende kopppijn, ogen als een alien, kleding stuk en fiets kapot.
Naar huis gestrompeld, met de feits in mijn hand. En wezen slapen. Werd ik wakker gebeld door een vrouw, die mijn portomonaie gevonden had, de schat
Op wezen halen, en mijzelf voorgenomen om nooit meer dronken te worden. Is me niet gelukt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:06:45 #107
54403 Mr-Z
pi_28364795
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:42 schreef R2cksson het volgende:

[..]

We beginnen bij jou.

Nog beter: Jij gaat gewoon helemaal stoppen met posten.
Jij voelt je wel hier het mannetje.. omdat jij toevallig ooit eens een topic geopend hebt die hier wel enigszins op lijkt ga je meteen hier met die links smijten. Wat is dan het nut nog van nieuwe topics? Ik weet zeker dat 90% van de users die in dit topic posten niet in jouw -oh zo geweldige- topic hebben gepost. En dat je meteen kinderachtig reageert om te zeggen dat ik maar moet stoppen met posten getuigd maar weer dat jij degene bent die beter op kan bokken...
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:12:09 #108
39510 R2cksson
pi_28364961
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:06 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

Jij voelt je wel hier het mannetje.. omdat jij toevallig ooit eens een topic geopend hebt die hier wel enigszins op lijkt ga je meteen hier met die links smijten. Wat is dan het nut nog van nieuwe topics? Ik weet zeker dat 90% van de users die in dit topic posten niet in jouw -oh zo geweldige- topic hebben gepost. En dat je meteen kinderachtig reageert om te zeggen dat ik maar moet stoppen met posten getuigd maar weer dat jij degene bent die beter op kan bokken...
Zie je wel. Jouw posts zijn veel gescheer, weinig wol.

Nu rot eens een kankereind op wil je.
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:14:29 #109
54403 Mr-Z
pi_28365034
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:12 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Zie je wel. Jouw posts zijn veel gescheer, weinig wol.

Nu rot eens een kankereind op wil je.
En wie ben jij om tegen mij met ziektes te gaan gooien? Erg veel inhoud hebben jouw posts ook niet..
pi_28365260
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

En wie ben jij om tegen mij met ziektes te gaan gooien? Erg veel inhoud hebben jouw posts ook niet..
Nou ga er ook maar niet tegenin, want daar is "niets" te winnen en als er iets te winnen was dan won hij wel...

Ik ben wel eens flink onderuit gegaan in de douche (slecht voor je scheenbeen)...keertje in een vijver gesprongen bij iemand thuis...keertje jacuzzieparty gehad, dus mijn telefoon naar de klote...van die dingetjes
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:24:48 #111
39510 R2cksson
pi_28365298
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

[ Bericht 7% gewijzigd door buzzer op 08-07-2005 10:00:01 ]
pi_28365417
quote:

[..]

"Ja want wij kennen dat hele woord niet, ook nooit gehoord enzo"

Waarom schreef ik woord als wordt ?
Jupiler is goed
pi_28389508
vannacht was ik aardig bezopen, had afscheidsbbq van me klas, was errug gezellig
pi_28612368
Net ook aardig wat gedronken
Ik ben regelmatig zeer aangeschoten tot dronken, maar ik ga nooit zover door dat ik het de volgende dag erg vind wat ik heb gedaan.
Dan is het gewoon niet leuk meer en het moet ten slotte leuk blijven
Dus tja met drank omgaan kon ik eigenlijk altijd al, maarja ik ben dan ook gewoon goed
Een heer met stijl
pi_28612392
Ergste: black out bijna dood geweest
1na ergste lichte black out
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28612424
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef Beach het volgende:
Ergste: black out bijna dood geweest
1na ergste lichte black out
Vertel het hele verhaal eens of je bijna dood gaan
Jupiler is goed
pi_28612444
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:58 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Vertel het hele verhaal eens of je bijna dood gaan
zelfgebrouwen bier, op de fiets complete black out, en ik werd een soort van wakker diep in de modder in een sloot, gelukkig werd ik gered en boven water getrokken.
Ik werd wakker toen ik nog onder water zat, gelukkig trok iemand me boven water.
Het was allemaal heel vaag, ik had niet eens de behoefte om adem te halen of om boven water te gaan.
pi_28612627
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:00 schreef Beach het volgende:

[..]

zelfgebrouwen bier, op de fiets complete black out, en ik werd een soort van wakker diep in de modder in een sloot, gelukkig werd ik gered en boven water getrokken.
Ik werd wakker toen ik nog onder water zat, gelukkig trok iemand me boven water.
Het was allemaal heel vaag, ik had niet eens de behoefte om adem te halen of om boven water te gaan.
Dat klinkt als een mislukte zelfmoordpoging
pi_28612665
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:14 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Dat klinkt als een mislukte zelfmoordpoging
het was niet eens zo erg als ik niet gered was, maar zelfmoord ben ik te laf voor
pi_28615387
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Net ook aardig wat gedronken
Ik ben regelmatig zeer aangeschoten tot dronken, maar ik ga nooit zover door dat ik het de volgende dag erg vind wat ik heb gedaan.
Dan is het gewoon niet leuk meer en het moet ten slotte leuk blijven
Dus tja met drank omgaan kon ik eigenlijk altijd al, maarja ik ben dan ook gewoon goed
Je bent regelmatig dronken en je vindt dat je goed met drank om kunt gaan?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_28616170
Nooit .
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:44:17 #122
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_28617943

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:36:11 ]
Zerg schreef:
pi_28618473
hmm.. de ergste keer was denk ik toen ik me constant aan dingen vast moest houden om overeind te blijven, maar dat was ook een geweldige avond

natuurlijk ook wel van die avonden gehad dat je in iedere bocht van je fiets aflazerde en er 3 uur over deed om je huis te vinden (dat op 15min fietsen van de locatie lag)
pi_28621067
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:00 schreef Beach het volgende:

[..]

hm... Ik ga dus maar nooit zelf bier brouwen
Maar lijkt me wel eng achteraf, zo'n ervaring.
Jupiler is goed
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:28:14 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28621461
M'n ergste dronken verhaal, dat moet in Emmen geweest zijn (daar ga je vanzelf zuipen )

De kenners weten mischien over welke kroeg ik het heb, ik namelijk niet meer, was ergens in de hoofdstraat een cafe/discotheek met meerdere bars, dus onderweg naar de ene bar had je precies genoeg tijd om een biertje op te krijgen, na een onbekend aantal rondjes was ik zo zat als een tor, maar het leuke begon pas, eerst een paar keer flink moeten kotsen op de stoeltjes en tafeltjes van het terras van het dierenpark (ja, sorry dat was ik).

En toen gebeurde het, ik woonde er net en verdwaalde hopeloos, geen cent te makken dus een taxi was geen oplossing, en als ik al geld had gehad, het stond op de rekening en ik kan me niet voorstellen dat ik m'n pincode nog zou weten

Het hopeloos verdwalen werd er niet beter op, en uiteindelijk ben ik als een soort van zwerver maar op een bankje gaan liggen en m'n roes heb uitgeslapen, de volgende dag bleek ik aan de andere kant van Emmen te zijn en in een of ander verrotte nieuwbouwwijk, die geheel volgens de traditie op z'n manier gebouwd is dat je er nauwlijks de weg uit kunt vinden, zelfs al ben je nuchter.......

De buschauffeur moet erg blij met zijn geweest, ik kan me namelijk voorstellen hoe ik er uit zag/rook
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_28621492
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 09:56 schreef m021 het volgende:

[..]

Je bent regelmatig dronken en je vindt dat je goed met drank om kunt gaan?
Jazeker, je hebt dronken zijn in gradaties, ik ga meestal tussen de grens van aangeschoten en dronken zijn zitten, heb daarbij nog de volledige controle over alles wat ik doe en zeg.
Nooit tot rare tafarelen geleid, zoals ik al eerder zei (maarja lezen is ook een vak, zeker als je dronken bent) dan is het leuk op dat moment en ook de volgende dag
Een heer met stijl
pi_28622595
Dat black-out verhaal komt me bekent voor
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:14:59 #128
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_28623061
Een paar kaar redelijk dronken geweest. Maar afgezien van het gebruikelijke vallen van de fiets, onzin praten tegen onbekenden, 'dansen' op biljarttafels, kotsen en dingen kwijtraken is er verder niet veel gebeurd. Ik nam mezelf elke keer weer voor om nooit meer zoveel te drinken, maar ach.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_28623385
Ja... een keer gepaaldanst, daarna redelijk intiem gedanst met iemand waarmee ik dat echt niet zou willen, en er de volgende dag niets meer van weten (dat is dan wel weer mooi). Toevallig kreeg iemand gisteren (nu na drie jaar ) nog de behoefte om daar nog eens 'mooie' herinneringen aan op te halen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28624180
4 jaar geleden een keer. Net zomervakantie, ik en een vriendin ergens een discotheek binnen, en maar drinken ookal merkte ik dat ik hartstikke misselijk werd op een gegeven moment had ik dus geen idee meer wat ik aan het doen was, ik wordt nog misselijker, ik voel dat ik moet overgeven maar heb geen flauw idee meer waar de wc's zijn ik zie ergens een prullenbak staan en kots die helemaal vol ( ) als ik opgelucht op kijk zie ik dat ik voor 3 uitsmijters bij de ingang heb staan kotsen ik mocht nog wel die vriendin halen zodat we samen konden vertrekken verder weet ik weinig meer van die avond

[ Bericht 2% gewijzigd door Moja op 08-07-2005 14:51:53 ]
pi_28624648
Laatst nog een artikel in de lokale krant dat ons dorp gemiddeld het hoogste aantal liters alcohol per jaar verzuipt. Ik was een keer op een feestje bij een paar maten thuis, veel zuipen (Ik was 14), de volgende dag troffen ze mij aan in de kelderkast
pi_28625080
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
Laatst nog een artikel in de lokale krant dat ons dorp gemiddeld het hoogste aantal liters alcohol per jaar verzuipt. Ik was een keer op een feestje bij een paar maten thuis, veel zuipen (Ik was 14), de volgende dag troffen ze mij aan in de kelderkast
Dat zeggen ze in elk dorp dat daar het meest gedronken wordt.
pi_28625699
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat zeggen ze in elk dorp dat daar het meest gedronken wordt.
Hier niet hoor hier klagen ze alleen dat er te weinig cafe's zijn
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:35:15 #134
112217 Ruubstar
Erdinger !
pi_28626170
toen ik 12 was had mijn broer een feest mijn broer was 16 geworden en had allemaal drank
ingekocht ik stiekem met een vriend fles malibu gepakt een leeg gezopen ik helemaal lam, stond
er op het aanrecht een glas met afwasmiddel en ik dacht van "He dat is limonade" heb dat op zitten
drinken. ben ik later met ambulance opgehaald (alcohol vergiftiging) heb nooit weer malibu gedronken.

Ging eens te zuipen bij een paar maten ik moest krat bier meenemen. Ik loop zo naar die gasten toe met
mijn kratje bier kom ik daar 15 minuten later aan had ik al een 4e van het krat op hebben daar de rest van
het bier op zitten zuipen en daarna nog eens aan de rode wijn (bier was op). Om 11 uur ofzo gingen we
naar de kroeg en we drinken stevig door. Op een gegeven moment flikker ik van me bar kruk ga weer zitten
en flikker nog een keer en dat gaat een paar keer zo door totdat de uitsmijter van die kroeg komt aanzetten.
Die gozer tilt me op en zet me buiten neer en ik ga vervelend zitten ouwehoeren dan besluit ik om voor de
kroeg te gaan wachten op mijn maten en dan begin ik mezelf onder te kotsen in het bijzijn van tientallen
mensen. later komt er een politie auto rijden en dacht ik zo van "he fuck politie die moeten mij hebben"
dus ik ga voor de 100 meter sprint door een steeg en knal tegen een muur op had me vingers gebroken
en ging op de grond liggen krijsen. komen mijn vrienden er ook nog eens aanrennen om te kijken hoe het
met mij gaat en besluiten ze mijn op te tillen en pakken mijn kapotte hand vast ik ga nog harder krijsen en ga weer
een sprintje maken, paar minuten later wordt ik getackeld door een of andere gast. (en vanaf toen weet ik het niet meer)
Maar ik ben toen door mijn ouders opgehaald met de auto hele auto onder gekotst ben bij dokterswacht
geweest om me hand te fixen blijkt dat ik die gast flink heb zitten uitschelden. volgende dag werd ik wakker
en dacht ik dat ik alles had gedroomd en er niks gebeurd was totdat ik mijn ouders teleurgestelde hoofden zag.

iets van 3 jaar geleden met nieuwjaarsdag lag ik in de tuin te slapen die ondergesneeuwd was.

Sneekweek 2003 na een hele avond flink beerenburg zitten tanken hadden we besloten om terug te varen
naar de tentjes. Zegt ineens een maat van mij Ruben ga godverdomme van mijn boot af en naar je tent, waarop ik antwoordt
WTF MAN!! we zijn nog aan het varen (we lagen al 3 uur aan vaste wal ) ben ik van de boot af gegooid en heb ik de ingang van
de tent pas naar een paar uur kunnen vinden.

Ben wel een paar keer op straat gaan slapen.

Vorige week ben ik nog tegen een boom opgefietst.
pi_28626266
Jaar of 2 geleden zaten we in een all-in hotel op curacao, alle drank was er gratis, ook de dure whiskey enzo, ideaal dus, ook zat er een kleine discotheek bij het hotel, daar dus iedereen indrinken en daarna met een hele groep naar een openlucht discotheek op ong. 500 meter lopen waar ook weer de nodige drank genuttigd werd... toen wilde ik naar het hotel terug, maar liep de verkeerde kant op, die andere gasten achter me aan rennen enzio, moet wel lachen geweest zijn, ikzelf herinner me er NIETS meer van
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:38:48 #136
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_28626301
Ik vergeet nooit iets ook niet als ik stomdronken ben .
Je kan niet meer op je poten staan laat staan fietsen maar de hele avond herrinder je me nog
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:39:41 #137
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28626329
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:18 schreef Monidique het volgende:
'k Ben in ieder geval al blij dat ik gisteravond niets gebroken heb...
who's gonna drive you hooooome, ...tonight
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:46:11 #138
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_28626565
ik was een keer zo dronken dat ik bij de plaatselijke shoarmatent me broodje lams onder gekotst heb. Dus gewoon IN het bakje ja.. enne toen ik weg liep kotste ik nog de deur onder, en toen ik buite was ging ik nog een keer over me net nieuwe schoenen heen.

Toen op de weg naar huis nog een paar keer gevallen met de fiets, en het regende dus natuurlijk precies in de blubber vallen...

nooit meer zo veel gedronken...
pi_28626700
tegen een uitsmijter roepen dat hij een mietje is en niet durft te slaan getuigt denk ik wel van dronkenschap. Gelukkig viel het wel mee met het het blauwe oog de dag erna
  Moderator vrijdag 8 juli 2005 @ 15:50:52 #140
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28626756
quote:
Hoe dronken ben jij geweest ?
6
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:51:20 #141
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28626768
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ai ai ai, herkenbaar. Wat een goed geneesmiddel is dat tequilla, ik kan zelfs nog misselijk worden van sommige schoonmaakmiddelen die alleen al een verre associatie met dat zuur en zout oproepen
quote:
schuld van R&P?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:11:44 #142
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_28627398
Ik ging toen ik 15-16-17 was ook altijd als een mongool te keer.
Ging er sowieso elk weekend een halve liter whiskey p/p door voordat we gingen stappen.
Wakker worden op de gekste plekken, kop vaak kapot, -tig fietsen vervouwen, enz.

Soms komen de gebeurtenissen nog wel eens in vlagen voorbij, meestal denk ik er met kromme tenen aan terug
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_28627517
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:38 schreef Steve-O het volgende:
Ik vergeet nooit iets ook niet als ik stomdronken ben .
Je kan niet meer op je poten staan laat staan fietsen maar de hele avond herrinder je me nog
Idem. Ik kan dan ook alle domme acties nog in geuren en kleuren vertellen, maar dat zal ik jullie besparen.

Hoe dronken ben ik geweest?

Te, veel te vaak ook.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:37:39 #144
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28628276
Schopje naar ONZ ofzo?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28628926
Paasmaandag dit jaar ben ik een beetje te ver gegaan met drank. Vanaf 8 uur 's ochtends, dus tegen de tijd dat ik naar huis wilde was het nog megadruk overal en licht. Fietsen wilde niet echt meer lukken dus mijn broek was al kapot op beide knieën. Toen ik het uiteindelijk had gered uit de stad heb ik mijn fiets op een grasveldje gepleurd en werd ik woedend dat ik zo dronken was. Vervolgens natuurlijk face-forward in een plas gedonderd waardoor ik ook nog eens helemaal onder de modder zat, en toch maar richting huis gegaan, gedeeltelijk lopend, gedeeltelijk vallend fietsen. Eenmaal thuis aangekomen dacht ik 'volgens mij ben ik wat vergeten'. Inderdaad, die vriend van me die nog nooit bij mij thuis geweest was dus nu vast ergens hopeloos verdwaald is. Ben ik met mijn kapotte kleren en modderige hoofd door het dorp gaan lopen, de verkeerde naam hysterisch roepend. Om acht uur 's avonds, zodat iedereen tenminste nog wakker was. Vervolgens kom ik mijn moeder tegen die me rustig op komt halen en in bed legt, omdat zij die vriend van mij al gevonden had.
pi_28629677
1 keertje met oud en nieuw ieeeeets teveel gehad...
wist nog wel wat ik gedaan had enzo (ouwehoeren op msn/icq en rare webcam pics maken..)
maar ik ben de hele dag erna ZO ontzettend ziek geweest
ik kon echt helemaal niks meer, van 1 meter lopen werd ik steeds alweer misselijk
dat was dus 1 keer en nooooooooit weer

en als ik al die verhalen zo lees dan weet ik helemaal zeker dat ik da nooit weer doe
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_28630108
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
1 keertje met oud en nieuw ieeeeets teveel gehad...
wist nog wel wat ik gedaan had enzo (ouwehoeren op msn/icq en rare webcam pics maken..)
maar ik ben de hele dag erna ZO ontzettend ziek geweest
ik kon echt helemaal niks meer, van 1 meter lopen werd ik steeds alweer misselijk
dat was dus 1 keer en nooooooooit weer

en als ik al die verhalen zo lees dan weet ik helemaal zeker dat ik da nooit weer doe
Een ezel stoot zich meerdere malen aan dezelfde steen. Mark my words.

En ja, ik heb ervaring
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_28630361
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:34 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Een ezel stoot zich meerdere malen aan dezelfde steen. Mark my words.

En ja, ik heb ervaring
nouja, ik vond dat toen stoer enzo echt super lekker vond ik het niet eens
dus ik denk niet dat dat nog zo vaak gaat gebeuren
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_28630775
oja één keer met oud en nieuw ik wed helemaal gek ging schreeuwen enzo ik werd echt helemaal gek
pi_28631080
Op vakantie heb ik samen met mijn toenmalige vriendin eens de hele camping wakker gehouden, we konden niet stoppen met lachen en deden dat op een manier dat het leek alsof we aan de helium hadden gezeten. Vervolgens schenk ik mijn vriendin en mezelf bij de tent (we kwamen terug van een ook al niet misselijke cocktail-avond) nog een mixje vodka in en ook iemand anders die 10 tenten verder op zat (vraag me niet waarom, kende die gast ook niet).

Mijn vriendin leegt in 1 keer dat glas en ik doe vrolijk mee. Ook onze (on)genode gast neemt een slok en zegt dat het veel te sterk is. Dus ik pak zijn glas ruik eraan, ruik niks en leeg dat glas en moet weer zo irritant lachen. Ik zeg tegen die gozer (die amper 5 minuten daar zat) dat ie maar naar zn tent moest gaan, ik ging mijn vriendin neuken. (bleek later dat ik het iets harder had gezegd dan de bedoeling was)

Goed ik met mn vriendin de tent in en dr likken als Lassie en haar neuken, niet doorhebbende dat we zoveel lawaai maakten dat de hele camping ervan wakker lag. Vervolgens is zij als bonus 3 dagen ziek van de drank geweest en stond ik de volgende dag op zonder pijntje.

Ik werd vervolgens meerdere malen aangesproken op mijn nachtelijke escapades en zelfs door een meisje bij de douches of ik niet mee wilde douchen. Het moest heel wat wezen als mijn vriendin zo gilde van plezier.
pi_28631592
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
Op vakantie heb ik samen met mijn toenmalige vriendin eens de hele camping wakker gehouden, we konden niet stoppen met lachen en deden dat op een manier dat het leek alsof we aan de helium hadden gezeten. Vervolgens schenk ik mijn vriendin en mezelf bij de tent (we kwamen terug van een ook al niet misselijke cocktail-avond) nog een mixje vodka in en ook iemand anders die 10 tenten verder op zat (vraag me niet waarom, kende die gast ook niet).

Mijn vriendin leegt in 1 keer dat glas en ik doe vrolijk mee. Ook onze (on)genode gast neemt een slok en zegt dat het veel te sterk is. Dus ik pak zijn glas ruik eraan, ruik niks en leeg dat glas en moet weer zo irritant lachen. Ik zeg tegen die gozer (die amper 5 minuten daar zat) dat ie maar naar zn tent moest gaan, ik ging mijn vriendin neuken. (bleek later dat ik het iets harder had gezegd dan de bedoeling was)

Goed ik met mn vriendin de tent in en dr likken als Lassie en haar neuken, niet doorhebbende dat we zoveel lawaai maakten dat de hele camping ervan wakker lag. Vervolgens is zij als bonus 3 dagen ziek van de drank geweest en stond ik de volgende dag op zonder pijntje.

Ik werd vervolgens meerdere malen aangesproken op mijn nachtelijke escapades en zelfs door een meisje bij de douches of ik niet mee wilde douchen. Het moest heel wat wezen als mijn vriendin zo gilde van plezier.
Dat laatste
pi_28636627
Mijn heftigste avondje drinken (of iig het heftigste waar ik nog iets van weet...):

De avond begon met zuipen aan de Maas samen met een groep vrienden, waarvan we 'met z'n allen' een fles glodstrike zouden legen. Uiteindelijk was ik de enige die ervan dronk. Nadat deze leeg was gingen we de stad in.

Daar heb ik in mijn stamkroeg een Engelse gozer zitten lastig te vallen, en hem gevraagd waarom hij naar mijn wijf aan het kijken was (ik had nieteens een vriendin). Door de eigenaar vriendelijk gevraagd of ik wilde opzouten, waarop ik zei dat ik wel naar een betere kroeg kon gaan waar ze lekker bier hadden.

-Zwart gat-

Op de kade word ik in mijn ogen geschenen van een verhoogde positie door een mag-lite waarvan de eigenaar mijn naam en adres vraagt... Deze eigenaar bleken twee agenten te zijn waarvan ik zei dat ze op moesten rotten en dat ik heus wel weg was voordat de zon op kwam zodat ze hun parkeerplaats weer konden gebruiken. Naast me lag aan beide zijden een plas kots.

Vrienden bellen op waar ik uit hang:
-Waar ben je?
Dood!!!
-Maar waar ben je dood??
Doooooood!!! *braak*
-Waar???
Maaskade... *braak* *klik*

Een vriendin had d'r tante gebeld om mij in een auto te hijsen, een andere vriendin was boven op me gaan zitten zodat ik het niet koud kreeg en een andere was mijn fiets veilig aan het stellen. Aardige dames...
Ondertussen was er op de brug naast de plaats waar ik lag een conventie van mijn stamkroeggenoten...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_28638217
doe je goed HostiMeister! wees er vooral trots op!
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_28648419
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:10 schreef groggy het volgende:
doe je goed HostiMeister! wees er vooral trots op!
Nooit gezegd of geimpliceerd dat ik er trots op ben...
Schaam me er eerder voor...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:33:12 #155
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28648461
Venlo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_28650659
Van alle vreemde dingen is er 1 die mij na een jaar of 10 nog steeds achtervolgt...

Na een avondje bier en andere sterke dranken besefte ik toen ik voor de huisdeur van mijn ouderlijk huis stond dat ik mijn sleutels was vergeten.

Met mijn stomme kop heb ik het alarmnummer 112 gebeld met het vriendelijke verzoek om mijn moeder te bellen dat ik voor de deur stond.

Ouders vinden het blijkbaar niet leuk om door oom agent wakker gebeld te worden en oom agent vond het niet leuk dat het alarmnummer misbruikt werd voor vergeten sleutels, gezien het boze telefoontje wat ik een dag later kreeg

[ Bericht 1% gewijzigd door Marque77 op 09-07-2005 13:29:18 ]
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:34:38 #157
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28650979
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
In mijn leven :
2 x Ziekenhuis hechtingen :
  • Gevallen op de fiets ladderzat, viel met gezicht in fietstrapper andere fiets. Terug uit het ziekenhuis was mijn fiets ook foetsie.
  • Uit een rijdende Taxi gesprongen (wel betaald maar niet gewacht tot hij stilstond).
    1 x huisarts (Met mijn oog in mijn eigen fietsbeugelslot gevallen).
    1 x Van een muurtje gevallen (3,5 meter van de grond). Lag op het muurtje te slapen.
    2 x fiets verloren (Wel meegenomen zelfs nog gefietst maar toch kwijtraken).
    1 x EHBO (Laderzat door de crew van Dynamo O.A bij een EHBO stand gedropped)
    Ontelbare blauwe plekken opgelopen.
    3 x Buitengeslapen omdat ik mijn huissleutels niet kon vinden (of mijn moteriek liet het niet toe) .

Maar tegenwoordig ben ik wel een stuk rustiger.
  •   zaterdag 9 juli 2005 @ 13:55:37 #158
    122866 Loeri
    Loeri Sloeri!
    pi_28651488
    Na avondje kroeg in Amsterdam de hele dam en trein richting Leiden ondergekotst
      zaterdag 9 juli 2005 @ 13:56:50 #159
    122866 Loeri
    Loeri Sloeri!
    pi_28651523
    Oh en 't mooiste was dat er nog iemand IN ging zitten ook nadat ik naar ander treinbankje werd gesleurd door een vriend van me
    pi_28680668
    na een dagje goed snowboarden in Tignes ff naar de kroeg... pff wat was ik droken!
    Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
    last.fm
    pi_28690245
    Ik kwam een keer op vakantie terug op mijn appartement, en iedereen was heel boos op mij wat ik niet begreep.

Wat bleek, ik was niet een maar liefst twee nachten weggeweest, had een taxi chauffeur in elkaar geslagen en nogal wat onrust bezorgd omdat iedereen me was gaan zoeken. Had gewoon 2 dagen aan de wodka gezeten, en dacht dat het een dag was geweest.
    Ook een rare kater gehad met hartkloppingen en raare gezwollen vingers. Was niet echt relaxt.
    En er kwam later nog een taxichauffeur met blauw oog vragen of ie toch mss zijn geld kon krijgen voor die taxirit
    pi_28695226
    zo lam gisteravond dat ik vandaag om 14 uur in de auto nog zwaar dronken was en bijna een man van zn fiets reed die zn vrouw de stoep op moest duwen.
    normaal zou ik in zo'n staat nooit rijden, maar ik had een afspraak om 15 uur.
    pi_28697476
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 20:52 schreef Wojworshebn het volgende:
    Ik kwam een keer op vakantie terug op mijn appartement, en iedereen was heel boos op mij wat ik niet begreep.

......had een taxi chauffeur in elkaar geslagen en.....
    Wat ben jij een sukkel zeg, mannetjes als jij die zo op drank reageren moeten maar niet drinken vind ik.
    Drank is alleen voor mensen met een 'goeie dronk'
    Een heer met stijl
      maandag 11 juli 2005 @ 02:43:15 #164
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_28698083
    geweldig die verhalen
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_28698212
    woutey heeft nog wel een paar verhalen
    ik trouwens ook; dit is de korte versie:
    geslaagd > niets gegeten door warmte > verjaardag > examen-feest > zwart gat > word wakker met pleister op mn gezicht en dan blijkt dat ik 2x van de fiets af ben geflikkerd en dat ik mn kop kapot had.
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      maandag 11 juli 2005 @ 07:21:26 #166
    60357 roxxe
    Beter een hand in de lucht dan
    pi_28698769
    klein meisje doodgereden en vluchtmisdrijf gepleegd

j/k kuttopic
    AND HERE HE IS!
    HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
    pi_28703346
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Woutey het volgende:
    zo lam gisteravond dat ik vandaag om 14 uur in de auto nog zwaar dronken was en bijna een man van zn fiets reed die zn vrouw de stoep op moest duwen.
    normaal zou ik in zo'n staat nooit rijden, maar ik had een afspraak om 15 uur.
    Lache joh
    pi_28703838
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 11:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nooit gezegd of geimpliceerd dat ik er trots op ben...
    Schaam me er eerder voor...
    daarom staat hier een uitgebreid verslag?
    pi_28703933
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 20:52 schreef Wojworshebn het volgende:

Wat bleek, ik was niet een maar liefst twee nachten weggeweest, had een taxi chauffeur in elkaar geslagen en nogal wat onrust bezorgd omdat iedereen me was gaan zoeken. Had gewoon 2 dagen aan de wodka gezeten, en dacht dat het een dag was geweest.
    Ook een rare kater gehad met hartkloppingen en raare gezwollen vingers. Was niet echt relaxt.
    En er kwam later nog een taxichauffeur met blauw oog vragen of ie toch mss zijn geld kon krijgen voor die taxirit
    Wauwie.....je bent mijn held!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

Maar nu ff niet
    pi_28704673
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 12:39 schreef Rekkie het volgende:

[..]

daarom staat hier een uitgebreid verslag?
    Dit topic gaat over 'hoe dronken ben jij geweest', niet 'pimp hier met je stoere alcohol-verhalen'.
    pi_28704941
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 13:13 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dit topic gaat over 'hoe dronken ben jij geweest', niet 'pimp hier met je stoere alcohol-verhalen'.
    Dus als jij je ergens voor schaamt en er wordt een topic over geopend dan geef jij je ook open en bloot?

Als je je echt ergens voor schaamt dan vertel je het niet open en bloot, ik tenminste niet.
    pi_28705020
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus als jij je ergens voor schaamt en er wordt een topic over geopend dan geef jij je ook open en bloot?

Als je je echt ergens voor schaamt dan vertel je het niet open en bloot, ik tenminste niet.
    Daarin verschillen wij dus, ik heb ook mijn meest beschamende dronken moment gepost, de keer dat ik besloten heb dat ik mezelf nooit meer zo vol laat lopen.
    pi_28705067
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 13:29 schreef Stranger het volgende:

[..]

Daarin verschillen wij dus, ik heb ook mijn meest beschamende dronken moment gepost, de keer dat ik besloten heb dat ik mezelf nooit meer zo vol laat lopen.
    Ja ik heb gelukkig niet zo'n moment, en als ik die had, dan poste ik hem in ieder geval niet op een forum.
    pi_28705510
    Ik ben niet zo heel vaak dronken, maar na mijn diploma-uitreiking van de middelbare school was ik toch ver heen. Eerst op school al flink wat wijn en champagne naar binnen gegoten. Vervolgens met een groep naar een kroeg gegaan waar we allerlei bieren gingen uitproberen (dubbels en triples en dergelijk ) en blijkbaar viel dat niet heel goed. Ik ging bij een vriend echterop de fiets en pleurde er direct weer vanaf. Niks ernstigs dacht ik maar de volgende dag was mn kaak enorm stijf en had ik een gigantische wond op mn kin (dus languit met mn bek op de bestrating). Ook was ik die nacht in mn eigen bed gaan maffen, maar werd ik op de bank in de woonkamer wakker. Het schijnt dat ik naar beneden was gekomen, vervolgens nog heel lang met mn vader had zitten praten en toen in slaap was gepleurt . Daar zit dus een enorm zwart gat :S

Maar gelukkig valt het nog wel mee als ik hier wat van die andere verhalen lees .
    pi_28706900
    Ik ben tot nu toe (18jaar) 2x écht over de schreef gegaan. Ik hoop inmiddels mijn grens wel gevonden te hebben en het hierbij te kunnen laten.

De eerste keer was op een LAN-party bij een maat van mij. Dat was de eerste LAN in een reeks van 3 totaal (nerds! ). Wat is het eerste waar je aan denkt bij een lan-party? Juist, drank Nee, ach we waren net 16 (liep zelfs een jochie van 15 bij) dus drank gaf het een wat stoerdere uitstraling. Voordat iedereen direct denkt aan een zuipfestijn, het was niet anders dan gewoon een beetje leachen + gamen onder het genot van een biertje. Maargoed, ik liep toentertijd nog dapper de ochtendkrant en had een chronisch slaaptekort en zo'n LAN is ook nog eens een ware uitputtingsslag. Tot overmaat van ramp was (en is nog steeds) de moeder van bij wie de LAN was zwaar wijn verslaafd Dat was natuurlijk ook wel leuk, bier + wijn, dan was je helemaal de man. Dat nam ik iets te letterlijk en na een paar glazen wijn + hoogstens 6/7 biertjes (niet eens veel dus)besloot ik even af te koelen buiten. Het was hartje winter, en ik had één laag aan met ook nog eens korte mouwen, maar koud had ik het niet hoor Vervolgens sloeg het noodlot toe. Ik heb een complete niet te onderscheiden nieuwe mesthoop uitgekotst en ben vervolgens op ontdekkingsreis over de boerderij gegaan. Aangezien de boerderij langs het spoor stond stuurde mijn vrienden af en toe even iemand naar buiten om te kijken of ik niet al vastgeplakt zat op het spoor. Daarvan herinner ik mij nog één ding. Als je naar buiten gaat stond er direct een hekje om de hoek. Daar waarschuwde ze mij dus steeds voor "Ivo, kijk je wel uit voor het hekje..." en PATS-BOEM daar lag de beste meneer zelf gestrekt op het gras Maargoed, uiteindelijk voor mijn eigen veiligheid ben ik maar naar binnen gehaald en daar begon de pret Uiteraard hadden al die verwende zieltjes didigtaal speelgoed van hun ouders meegekregen... Gevolg: tientallen foto's van mijn persoontje. Daarbij het feit dat er ook daadwerkelijk een echte 'computernerd' bij was die internetsites maakt, gevolg: als ze het zouden willen, konden ze aan de andere kant van de wereld mijn kotsfoto's op internet zien Deze zeperd werd mij toch minimaal een half jaar lang flink ingepeperd. Loop je door gangen van de school en word je herkend als die jongen die ... Maargoed de eerste LAN heb ik meer dan de helft geslapen iig

Mijn tweede keer was volgens mij nog geen jaar erna, deze keer in de stad nota bene (Deventer). We kwamen toentertijd wekelijks in een 'swingcafé' genaamd de Elegast. Dat was de enige plek om uit te gaan als je geen kakker of aso bent Al liep je daar wel tussen zwetende hard-rock piraten Maargoed, het was een uur of 1 en het piekuur was voorbij en we zouden even wat gaan eten tussendoor. Onderweg naar buiten werd ik nog aangesproken door een (oerlelijke) meid die mij een drankje aanbood, waarop ik zei: "Ik ben zo terug, even wat eten" (ik bedoel, gratis bier ). Maar ik kwam nooit meer terug ... We zaten een lahmacun (whatever ), iig een turkse pizza en mijn LAN-verhaal kwam weer boven. En bij de zin "Één ding heeft Ivo wel geleerd, dit gebeurt hem nooooiit meer" sprinte ik naar de WC. De geur van de lahmacun werd mij iets te veel van het goede en ik besloot mijn maag te legen. Ik ben achteraf blij te horen dat er meerdere van mijn vrienden ziek (lees : kotsen e.d) zijn geworden van een lahmacun, maargoed het moest mij natuurlijk weer in de stad zelf overkomen Ik vond het wel netjes dat ze kwamen vragen of ze mijn lahmacun mochten opeten of dat ik hem zelf nog wou Ik weet dat ik nog 10 minuten ofzo boven de plee heb gehangen (dus rond half 2), en daarna weet ik niets meer tot een uur of half 5. Wat ik in die tijd allemaal heb gedaan Mijn vrienden hebben mij daar in de tussentijd nog gezocht, dus ik moet door de stad geslenterd hebben ofzo : Ik werd om half 5 hangend tegen een boom op de Brink (centrale plein van Deventer in de binnenstad) gevonden door een vriend die naar huis wou fietsen. Die heeft mij op de fiets gezet. Ik was iig toen weer helder genoeg dat ik door had dat hij een meid bij zich had, dus ik sloeg maar een zijstraat in, dit in tegenstelling tot een andere maat die er gezellig naast bleef fietsen

[ Bericht 2% gewijzigd door DeVinger op 11-07-2005 14:51:52 ]
      maandag 11 juli 2005 @ 15:56:10 #176
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_28708925
    mijn ergste keer denk ik:

Bagger user was op vakantie en ging zoals elke avond op het strand naast de camping voordrinken om daarna naar de discotheek bij het strand gelegen ui te gaan (nu moet je je niet teveel van die discotheek voorstellen maar oke ) avond ervoor een halv eliter fles blue curacao - wodka op en dat was goed bevallen dus ditmaal 2 (koste toch niks) nou gaan zitten en die 2 flessen achter over geslagen. sinds ik ben opgestaan heb ik een groot zwart gat , het enige wat ik nog wee twas dat ik bier van iemand had gehad.
    ik werd de volgende dag wakker in mn tent en kroo per gelijk uit (het was ook zo warm) en mn moeder zegt: "wat heb jij gedaan met je lip, (ik: ) oh niks mam gestoten. ik keek even in de spiegel want ik wou het toch wel weten zat heel mn gezicht onder de krassen ik naar het toilet gebouw en even afgespoeld met water (was toch wel even schrikken) ik kom terug bij de caravan, ja ikwas gevallen ... bleek dus dat ik in de duinen was gevallen en ik had de voorluifel van mn tent gesloopt (was er op gevallen toen ik in mn tent wou kruipen)

en toen kwam ik savonds terug en wou wat uit mn tent pakken : "hey dit ruikt niet zoals het hoort" had ik ook nog in de hoek van mn tentje lopen kotsen ....

die avond maar aan de chocomel gegaan
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
      maandag 11 juli 2005 @ 17:59:56 #177
    11923 I.R.Baboon
    pi_28712348
    Afgelopen vrijdag ben ik er in geslaagd om op een bedrijfsfeest met een sombrero op mijn hoofd de kerstverlichting kapot te lopen waardoor er kortsluiting ontstond en de muziek niet meer werkte.
    pi_28713053
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 17:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Afgelopen vrijdag ben ik er in geslaagd om op een bedrijfsfeest met een sombrero op mijn hoofd de kerstverlichting kapot te lopen waardoor er kortsluiting ontstond en de muziek niet meer werkte.
    Afgelopen vrijdag hadden jullie kerstverlichting?

Waren er meer dronken zeker bij jullie op het werk?
    pi_28723634
    Nooit en ik ben er nog trots op ook
    Transforming into a new existence...
    pi_28723696
    En een keer in de discotheek, ik kon nauwelijks meer staan en pakte een meisje beet en zoende haar gewoon en kneep flink hard in één van haar borsten
    Later probeerde ik het nog een keer maar ze wilde niet
    Dat was een avond vol met gaten, ik stond ook op veel foto's bij vreemden alsof ik hun vriend was ofzo
    Ik kon me die foto's ook helemaal niet herinneren dat die gemaakt werden
      dinsdag 12 juli 2005 @ 00:01:24 #181
    26552 Party_P
    WTF, jezus!!1
    pi_28723775
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 18:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Afgelopen vrijdag hadden jullie kerstverlichting?

Waren er meer dronken zeker bij jullie op het werk?
    looool, in de zomer kerstverlichting
    Drugs are good mkay?
    pi_28723935
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 01:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat ben jij een sukkel zeg, mannetjes als jij die zo op drank reageren moeten maar niet drinken vind ik.
    Drank is alleen voor mensen met een 'goeie dronk'
    Normaal heb ik altijd een "goeie dronk", dit was een minder moment, zelfs Schumacher heeft daar wel eens last van..What's you're excuse?
    pi_28726068
    De avond die ik zelf het liefste vergeet, is een zomeravond enkele jaren geleden toen ik naar TWEE festivals tegelijkertijd ben geweest.

Ja, dat komt dus zo: er was een iets groter multiculti-festival in de stad waar ik woon in België waar veel mensen naar toe gingen, en een kleiner maar veel cooler punk en metal-festival in een dorp 7 kilometer verderop.

Ik vond er dus niks beter op dan op de tweede dag (ik stond met mijn tent op de camping van dat multiculti-gedoe- 's avonds, nadat ik al zeker meer dan een fles wijn op had) die 7 kilometer naar dat andere festival te fietsen, omdat ik wist dat daar mensen zouden zijn die ik goed kende. Op dat festival vloog ik uiteraard ook nog eens goed in het bier, dat mag duidelijk zijn.

Om drie uur 's nachts was alles daar gedaan, en stond ik daar dus alleen in het midden van een dennenbos, en iedereen naar de camping, terwijl mijn eigen tent 7 kilometer verder stond!

Op de koop toe vond ik het sleuteltje van mijn fiets niet meer terug. Na een half uur zoeken (zo leek het toch) toch maar besloten om de fiets toe te vertrouwen aan een medewerker van het festival, en ik op weg naar de camping in de hoop dat daar iemand zou staan die ik kende. Halverwege kwam ik tot de vaststelling dat het sleuteltje van mijn slot gewoon in mijn broekzak zat.

Ik terug naar het festivalterrein, uiteraard: fiets weggehaald, terrein gesloten, alles doodstil. Ik dus met een omtrekkende beweging het festivalterrein rondgelopen (ongeveer een kilometer langs de omheining door een dennenbos heen, zonder teken van leven) tot ik het beu was, en toen ben ik maar gewoon over de omheining geklommen in het midden van de nacht.

Zo kwam ik op het festivalterrein terecht. Daar kwam ik allerhande mensen met badges tegen die me vroegen of ik daar wel mocht zijn, maar in mijn dronken bui slaagde ik er niet echt in om mijn verhaal nog een beetje samenhangend te laten overkomen (ik heb er zelfs nu nog problemen mee, want sommige dingen zijn echt zwart zwart zwart). In ieder geval: ik kreeg mijn fiets terug, maar omdat een medewerker van het festival lachend suggereerde dat ik die fiets wel gestolen zou hebben werd ik héél kwaad zoals je kwaad kan worden om niks in een dronken bui en heb ik mijn eigen slot kapot getrapt.

In ieder geval ik had mijn fiets terug en ben dus om vijf uur 's ochtends nog 7 kilometer teruggefietst naar mijn tent, waarbij ik ook nog eens langs de grote weg ben moeten stoppen voor een grote boodschap terwijl de auto's gewoon langsreden. Hopelijk geen bekenden van mij, want ik denk niet dat ik echt onzichtbaar was op dat moment daar, aan de kant van de weg met mijn kont hangend over de gracht.

(Oh ja, en ik moet er ook nog bij vertellen dat ik aankwam bij mijn tent, ben gaan slapen, en de volgende dag was mijn fiets gepikt uiteraard, want ik had mijn eigen slot kapotgetrapt dus iemand was er mee aan de haal gegaan. )

Nou ja, nooit meer zo'n avond voor mij, alsjeblieft.
      dinsdag 12 juli 2005 @ 05:59:26 #184
    43920 Yakko
    De tal palo, tal astilla
    pi_28727225
    Twee weken terug vrijdag hier met een grote groep vrienden uitgeweest... Ik heb altijd het imago gehad dat ik niet dronken kan worden en er werd dus weer volop gezegd dat het nu wel een keer tijd was. Nu ben ik altijd degene die de meisjes thuis brengt, dus eerst ff geregeld dat een vriend van me niet zou dronken, zodat er iemand op ze kon passen en toen maar begonnen thuis met een fles wodka.... niet helemaal leeg gedronken, want iedereen wilde uit, dus op naar een discotheek hier in de stad.

Daar kom je niet binnen tenzij je een fles drank bestelt, dus dan maar de goedkoopste: tequila. Met een leuke actie: twee voor de prijs van 1. Daar sta je dan ineens met twee flessen tequila.... lekker doordrinken want we wilden vroeg weg.... herinner me van dat alles nog alles, veel heen en weer lopen naar onze tafel en weer terug naar het balkon waar we allemaal stonden te dansen en gek te doen...

Het volgende wat ik mij herinner is dat ik naar de wc ben gegaan en dat ik daar eerst netjes heb staan wachten tot er een kerel de plee uit kwam, vervolgens netjes op mijn knieen heb plaats genomen voor het toilet en het hele hokje heb ondergekotst.

Poosje later, geen idee hoe veel, kwam een vriend van me het toilet uit slepen, maar ik kon dus gewoon niet meer lopen en toen dus maar hangend op die vriend van mij en een behulpzame uitsmijter naar de uitgang gestrompeld. Daar verder meegenomen door een vriend van een vriendin van mij en in een taxi gezet.

Weet echt vanaf het moment van het verlaten van de discotheek tot het thuis wakker worden echt helemaal NIETS meer. Ik had geen idee hoe ik thuis was gekomen en ook niet waar mijn portemonnee was, die bleek ik aan een vriend van me gegeven te hebben zodat ie er op kon letten.

De volgende ochtend werd mij verteld wat er allemaal gebeurd was, wat voor mij echt nieuw was want normaal gesproken ben ik de enige die die verhalen verteld en de andere degene die zat was.

Heb sinds die dag geen druppel meer gedronken... is pas een week geleden, maar een week niet drinken is voor mij is voor mij best veel eigenlijk... heb zelfs geen zin meer in bier, dat is best wel raar. Voorlopig wil ik ff niet meer dronken worden, al kreeg ik van een vriendin wel het compliment dat ik tenminste luister als ik zat ben, ik schijn netjes gedaan te hebben wat me gezegd werd....
    La mejor universidad es la de la vida...
      dinsdag 12 juli 2005 @ 08:49:21 #185
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_28728081
    Wat geharrewar verwijderd. Weer ontopic svp
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_40393475
    Nog leuke verhalen?
      woensdag 2 augustus 2006 @ 11:31:21 #187
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_40412999
    Afgelopen zaterdag nog weer wat. Ik beschadig mezelf nogal eens.
    Kermis, amper gegeten, zo dronken als een geit. Zo erg dat ik amper meer op mijn benen kon staan. Ik onderweg naar mijn bed, paar keer gevallen, waarvan een keer in iemands heg. Ik uit die heg klimmen, val ik snoeihard de andere kant op, met mijn linkerkant op straat/stoeprand. Mijn linkerflank, inclusief gezicht, is nu een schrijnende schaafwond
    Ik heb al een boek.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 11:37:18 #188
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_40413179

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:36:11 ]
    Zerg schreef:
    pi_40413570
    Ik heb nog een mooie van een vriend van me. Was op wintersport vakantie paar jaar geleden, hij had een blauwtje gelopen (bij mijn vriendin ) en zei van te voren al dat hij die avond veel wilde gaan feesten. Nou nog voor het eten hadden we de eerste biertjes al op, en het werd steeds gezelliger. Na het eten ff wat sterke drank op dat we mee hadden, en toen we naar de kroeg gingen vond ik het wel genoeg, en ik heb hem eigenlijk de hele avond niet meer gesproken, hij was met wat Engelsen aan het leuten geloof ik. Ik voelde hem al aardig zitten, dus stopte met drinken, en had verder een gezellige avond. Aan het eind van de avond kom ik hem weer tegen, echt helemaal van de kaart. Het enige watie kon zeggen was "bier". Het was dus duidelijk dat hij naar het apartement moest, wat niet heel makkelijk ging. Uiteindelijk toch gelukt met nog iemand. Hem op bed gelegd, begint ie toch ineens te zweten en te shaken, echt niet gezond! Paar vrouwen in paniek, die dachten datie dood ging (toegegeven: zo zag het er ook een beetje uit).
    Zijn die avond nog heel veel dingen met 'm gebeurd, maar dan word het wel een erg lang verhaal .
      woensdag 2 augustus 2006 @ 11:56:19 #190
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_40413777
    ik weet ook nog een mooie van de zus van een vriend van me. Ze kwam dus knuppeltjedik thuis aan, strompelt naar boven, wil afslaan richting slaapkamer. Bedenkt zich ineens dat ze moet kotsen. strompelt naar de wc en kotst daar de hele boel onder. Ze had nog niet eens het fatsoen on de bril omhoog te doen.

Na haar hele maaginhoud in de wc te hebben gedeponeerd bedenkt ze zich dat ze ook nog moet plassen. En gaat dus lekker op de net ondergekotste wc-bril zitten. Om daarna in slaap te vallen... Op de wc

Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
    pi_40413844
    Dat ik nog 6 kilometer terug moest fietsen ( gelukkig over een boeren weg zonder iemand tegen te komen ), ik met mijn nieuwe kleren die ik eerder die dag had gekocht hard op me bek ging, 2 minuten op de grond had gelegen en toen weer een stukje verder fietste. Door die val kwam mijn stuur los te zitten.. en ik gammelde al zo heen en weer, dat ik steeds vaker op mn bek ging en maar bleef lachen

De laatste 3 kilometer heb ik maar gelopen, ik kon niet meer fietsen
    De volgende morgen bij de eerste beweging merkte ik pas hoe verdoofd ik was door de alcohol.. dat ik nog kon fietsen wat een pijn .. en mijn nieuwe kleren heb ik maar weggegooid
    pi_40413861
    niet
    Back to the 70's
      woensdag 2 augustus 2006 @ 12:01:04 #193
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_40413954
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 11:49 schreef Sport_Life het volgende:
    [...]
    Zijn die avond nog heel veel dingen met 'm gebeurd, maar dan word het wel een erg lang verhaal .
    Zeg dan of niks, of maak je verhaal af.
    Ik heb al een boek.
    pi_40414102
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef Rio het volgende:

[..]

Zeg dan of niks, of maak je verhaal af.
    Had je bij moeten zijn denk ik .

We vonden het leuk om sneeuwballen tegen 'm aan te gooien. Gooi ik een ijsbal van 50 cm doorsnede hard tegen zn hoofd aan (mag ik, ik was ook aardig aangeschoten), gaatie omgoog staan schelden welke god nu weer een sneeuwbal op m af vuurde . En ook met een heel serieuze toon .

Ook hadden we hem in het apartement op een stoel gezet, midden in de woonkamer. Wij daar met zn allen beetje kaarten, hem bijna vergeten. horen we ineens "kloink". Flikkert ie van zn stoel af .
    pi_40414121
    http://video.google.nl/videoplay?docid=-4532655054541503262&q=drunk+guy
    De mens leert lopen
    Zo erg heb ik het bij een ander gelukkig nog nooit meegemaakt
    pi_40414241
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef Spacemonkeh het volgende:
    http://video.google.nl/videoplay?docid=-4532655054541503262&q=drunk+guy
    De mens leert lopen
    Zo erg heb ik het bij een ander gelukkig nog nooit meegemaakt
    Ik ben 1x zo erg geweest, tenminste wat ik hoorde van anderen. Heb een kwartier op de grond liggen rollen. Weet er zelf niet zoveel meer van, behalve dat mijn fiets was gestolen en ik aan elke turk of marrokaan vroeg of hij mijn fiets wilde terug geven
    pi_40414297
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik ben 1x zo erg geweest, tenminste wat ik hoorde van anderen. Heb een kwartier op de grond liggen rollen. Weet er zelf niet zoveel meer van, behalve dat mijn fiets was gestolen en ik aan elke turk of marrokaan vroeg of hij mijn fiets wilde terug geven
    Hahahahaha! na het stappen wilde een paar kennissen van me nog naar de shoarma tent... toen gingen we weer naar huis en toen stapte ik buiten per ongeluk op de verkeerde fiets
    komt er een boze turk naar me toe.. of ik klappen wou
    pi_40414592
    Schieten me ook ineens allemaal avonden/nachten binnen van de eerste week in Groningen. Ging langs bij een studentenvereniging (Het Cors Vindicat) en ik begon met wat balletjes te praten. Het werkt daar vrij simpel, knoop een gesprek aan en ontvang een biertje. Met die tacktiek had ik binnen no-time 10-15 biertjes op. Vervolgens even wat eten bij de Kebab zaak waar ik nog een huisgenoot (van waar ik logeerde) tegen kom die op weg naar huis was. Komen er ineens paar meiden binnen wandelen, even mee gepraat en die bleken van Albertus te zijn (zegmaar concurrent van Vindicat ). Ik wilde eigenlijk slapen, maargoed ze beloofde me gratis drank (t zal toch niet waar zijn.. ) dus ik mee naar Albertus. Daar weer een beetje dezelfde tacktiek gehanteerd .
    - Zwart gat -
    Het volgende moment lag ik in de huiskamer te kotsen .
      woensdag 2 augustus 2006 @ 12:26:55 #199
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_40414749
    Volgens mij was het 1e klas MTS, op de boot naar terschelling e.d.

Daar aangekomen 's middags flink gezopen tot 's avonds laat. Man wat was ik van de wereld, we zaten ergens in een duinpan en toen we naar huis wilden hebben we ons daarvan af laten storten. Helaas vergeten dat ze daar een bunker uit WII hadden verstopt. Ik met mijn dronken kop er vol tegenaan! Knie kapot, broek kapot en mijn hoofd toegetakeld. Toch nog de boot kunnen halen en daar op het dek in slaap gevallen. Tot dat ik die nacht wakker werd gemaakt door een leraar aangezien ik flink onder het bloed zat.... het viel gelukkig allemaal mee.

Ik heb me goed vermaakt dat weekend
    * I intend to live forever, so far so good! *
    pi_40414909
    Een jaar of drie geleden bij een feestje van de carnavalsvereniging te veel gedronken, ook vanalles door elkaar en wedstrijdjes doen wie het eerst zn 2 bier, 1 flugel en weer 2 bier op kon drinken. In het cafe zelf was er eigenlijk niks aan de hand, ging allemaal prima, maar zodra we de deur uit gingen, kreeg ik een klap in mn gezicht.
    Het cafe is gelukkig op loopafstand en familie/vrienden moesten dezelfde kant uit, dus dat was wel makkelijk. Bij de huisdeur nog geroepen dat het wel weer goed ging (ging het ook eigenlijk) en beneden nog wat tv gekeken. Toen ik echter de trap op wilde had ik toch zoiets van 'gaat me niet lukken' dus ben ik maar beneden in de gang bij de hond blijven slapen Tot grote schrik van mn ouders de volgende ochtend, die dachten dat er iets ergs gebeurd was

Verder heb ik toch vrij vaak feestjes waarbij de alcohol rijkelijk vloeit, maar nog nooit echt hele stomme of vreemde dingen uitgespookt eigenlijk...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')