abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2005 @ 02:29:51 #1
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_25000518
Opsomtopic, TS begint.

Afgelopen zaterdag, ergens tussen 2.00 en 4.00, heb ik op een prullenbak langs het Vrijthof in Maastricht zitten schijten. Mijn omschrijving: Een dude met een grijs colbertje, regenboog stropdas, donkerblauwe spijkerbroek en een grijze muts van Carlsberg (even later ook nog met een opengescheurd/opengeknoopt shirt/hemd, het was er behoorlijk warm).

Het begon met het uitrusten op een bankje, hoe ik daar terecht ben gekomen, ik zou het niet weten, maar daar ging ik dus even lekker kotsen. De vermoedelijke slachtoffers: 2 frikandellen speciaal. Waar ik die gescoord heb? Ik zou het niet meer weten, volgens mij Snackpoint, maar dat is een wild guess omdat die aan het Vrijthof ligt.

Even een belangrijke opmerking voor de overbezorgde lui onder ons, ik vind jullie stuk voor stuk lieve mensen en ik had graag dat er meer mensen zoals jullie de plaats in zouden nemen van vervelende en/of gewapende overvallers etc., maar als ik zit/sta te kotsen, laat me met rust. "Geit ut?" wordt niet gewaardeerd, ik kan heus wel alleen kotsen.

Toen voelde ik een ENORME kramp in mijn darm. Dit was niet goed. HELEMAAL niet goed. Ik ging toch maar eens om mij heen kijken of ergens een beschikbaar plekje makkelijk te bereiken viel. De cafe's waren KOTSvol. Daar zou het dus nooit gaan lukken om een toilet te bereiken voor de 'dropping'. Ik kijk rechts naast me... "Over de rand van het bankje?", dacht ik bij mezelf... Nee, dat zien ze meteen en de politie natuurlijk als eerste. Ik kijk links naast me... Een mooie prullenbak, perfect vormgegeven! Platte bovenkant, ruime rand, mooi rond gat en dat alles netjes waterpas, alsof hij uit de catalogus van 'Sphinx Sanitair' kwam!

Daar ging ik dus, broek een stukje omlaag, boxer een stukje omlaag, lekker zitten en "Alaaf Alaaf Alaaf!".

Volgens mij ben ik door niemand gespot, het colbertje was lang genoeg om alles te verbergen, maar ik was natuurlijk dronken genoeg om mij te vergissen. Tijdens het vegen, ik zat met mijn rug richting de cafe's, en broek op/aftrekken was de 'coverage' minimaal en dus ook daar zou ik gespot kunnen zijn...

Maar nu, afvegen? Aan mijn rechterkant stond een mooie boom met een affiche ertegenaan geniet. Ik trek het zo zorgvuldig mogelijk eraf en begin te vegen. He jammer, het is ontzettend stug en glad papier. Weg ermee en die broek omhoog.

Ik kan mij niet meer goed herinneren of ik nou 1 keer ben opgestaan, om daarna erachter te komen dat ik nog wat 'restafval' had en opnieuw ben gaan zitten, of dat ik toch maar 1 keer ben geweest.. Misschien dat een oplettende Maastrichtenaar mij hierover meer kan vertellen.

Ik ben niet zo'n viezerik die de hele nacht met stront aan zijn ster gaat rondlopen (voor zover ik nog rechtop kon staan...). Dus ik ga eens kijken of ik bij Celebrations naar het toilet kan om het karwei af te maken, ik had immers geen haast meer, dus ik nam de tijd. Ik kom aan bij de toiletjuffrouw. Het is er ontzettend druk. Ik weet niet of ik nou geld heb neergelegd maar op een gegeven moment stond ik dus te wachten voor het toilet met slot. Blijkbaar heb ik behoorlijk laten merken dat ik geen meester over mijn balans meer was en had ik een portier op mijn nek. Ik weet nog dat ik zei, "Maar ich mot allein effe pisse op det toilet doa..." waarop de portier antwoordde met "Iech bring diech waal noa een anger toilet menneke.". In de eerste seconde dacht ik daadwerkelijk dat hij mij ging helpen naar een ander toilet, voor het personeel ofzo. Toen ik vervolgens door een deur een steeg in vloog wist ik dat hij mij voor de gek had gehouden.

Nadat ik eindelijk mijn vrienden had teruggevonden weet ik niet meer wat er precies is gebeurd. Ik heb daar nog tegen een meid op staan dansen en mijn shirt kapot gescheurd (het was ECHT warm daar). Op het punt dat we bij het station van Maastricht voor een gesloten poort hingen, neemt mijn 'short term memory' het heft weer in handen. Daar heb ik nog even een kwakje kots neergelegd vlak voor de 'Coca Cola' automaat. Degene die dat kwakje dus heeft gezien, hier zit het stuk onbenul dat het er heeft neergelegd.

Dus heeft iemand een gast gezien die aan het bovengenoemde signalement voldoet en heb jij toevallig die avond na 2.00 in mijn kont geknepen....

En fin. Nu jullie.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  woensdag 9 februari 2005 @ 02:35:51 #2
39510 R2cksson
pi_25000567
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 02:33 schreef Maanvis het volgende:
teveel tekst, heb je een samenvatting?
Dude, de eerste paar regels.
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 02:29 schreef R2cksson het volgende:
Afgelopen zaterdag, ergens tussen 2.00 en 4.00, heb ik op een prullenbak langs het Vrijthof in Maastricht zitten schijten. Mijn omschrijving: Een dude met een grijs colbertje, regenboog stropdas, donkerblauwe spijkerbroek en een grijze muts van Carlsberg (even later ook nog met een opengescheurd/opengeknoopt shirt/hemd, het was er behoorlijk warm).
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_25000573
.

+ 5 leuk geschreven.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 9 februari 2005 @ 02:41:39 #4
39510 R2cksson
pi_25000595
Ik ben de spellcheck vergeten, maar het gaat om de inhoud.
pi_25000602
Wat had je in hemelsnaam gedronken?
pi_25000611
.

Hoe zag je onderbroek er de volgende ochtend uit?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 9 februari 2005 @ 02:48:01 #7
39510 R2cksson
pi_25000640
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
Wat had je in hemelsnaam gedronken?
Wodka. Hoeveelheid ligt tussen de halve en de hele liter. (Na die eerste halve kan ik het natuurlijk niet meer bijhouden, maar meer dan 1 hele liter krijg ik niet op... denk ik...)
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 02:43 schreef MUUS het volgende:
.

Hoe zag je onderbroek er de volgende ochtend uit?
Mijn boxer van die avond leek op het eerste gezicht clean, maar het was een donkerblauwe, dus misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
pi_25001602
Leuk topic!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 9 februari 2005 @ 08:41:07 #9
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_25001615
ik zou nie weten hoe het gegaan is. ik was de hele tijd dronken
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  woensdag 9 februari 2005 @ 09:06:01 #10
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_25001802
quote:

"Maar ich mot allein effe pisse op det toilet doa..." waarop de portier antwoordde met "Iech bring diech waal noa een anger toilet menneke.". In de eerste seconde dacht ik daadwerkelijk dat hij mij ging helpen naar een ander toilet, voor het personeel ofzo. Toen ik vervolgens door een deur een steeg in vloog wist ik dat hij mij voor de gek had gehouden.
Das nou service van die portier...Kon je meteen de Alla in

leuk stukje
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  woensdag 9 februari 2005 @ 09:17:23 #11
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_25001898
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 08:41 schreef tuut84 het volgende:
ik zou nie weten hoe het gegaan is. ik was de hele tijd dronken
jij ook al
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_25002016
Vind het nog best knap dat jij de celebration bent ingekomen. Dat was zondag helemaal niet te doen.
Holler
  woensdag 9 februari 2005 @ 09:36:44 #13
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_25002119
Goed verhaal
Arme zwerver die uit die prullebak gegeten heeft
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
pi_25002166
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 09:36 schreef EvilThijn het volgende:
Goed verhaal
Die zwerver kon genoeg op straat vinden. Als hij al het glas en plastic verzamelde kon hij zich een eigen huis bouwen.

Daarnaast lag er genoeg geld op straat.

* R-Alph heeft een briefje van 5 euro gevonden
Holler
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:23:30 #15
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25002830
Carnaval is KUT
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:27:18 #16
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_25002894
[KNE]-Mod
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:30:13 #17
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:40:24 #18
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_25003107
Ik blies de volgende dag om een uurtje of 3 's middags in mijn alcohol testertje, die aangaf dat ik nog niet helemaal nuchter was... 12 uur na het laatste biertje.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:43:52 #19
71048 Tokay
makes your day!
pi_25003155
Heb je inmiddels al een douche genomen?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_25003167
quote:

Daar ging ik dus, broek een stukje omlaag, boxer een stukje omlaag, lekker zitten en "Alaaf Alaaf Alaaf!".
, , !!!
-
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:17:24 #21
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25003736
Ik heb me best goed gedragen tijdens de afgelopen 4 dagen carnaval.

Echter had ik welgeteld één zwak moment bij de frietkraam. De zaal waar ik was geweest ging net sluiten dus iedereen stond voor die verrekte kraam te schreeuwen om friet, zo ook ik. Ik moest een friet saté hebben, maar ik kreeg een friet met in mijn handen geduwd. Toen ging bij mij de knop om.

"Hey! Frietenbakker! Ik moet een friet saté en geen mayo ja!", waarop ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg dat ik die zak friet met maar door moest geven aan iemand die wél friet met wilde. Er waren echter zoveel personen die begonnen te roepen, "Ja! Geef maar hier dan!", zodat ik geen keuze kon maken aan wie ik de zak moest geven. Ik heb toen de zak een meter of 4 de lucht in gesmeten, dan konden ze vangen, gelijk een bruidsboeket.

De hele menigte was besmeurd onder de mayonaise en toen begonnen een paar stoere knapen moeilijk te doen. Gelukkig kwam er snel beveiliging bij en een conflict werd in de kiem gesmoord.
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:18:17 #22
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25003740
Wat een saai kutverhaal eigenlijk.

Ik maak ook nooit iets mee.
pi_25004486
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:18 schreef BrauN het volgende:
Wat een saai kutverhaal eigenlijk.

Ik maak ook nooit iets mee.
Gelukkig ga jij straks in Amerika werken
bla bla bla......
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:26:43 #24
39510 R2cksson
pi_25004768
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 09:36 schreef EvilThijn het volgende:
Goed verhaal
Ik ben nog gaan kijken valt me nu in, het leek sprekend op een frietje goulash. Er lag namelijk een frietbakje precies op 'de goeie plek'.
pi_25004838

Zo ernstig was het bij mij allemaal niet
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')