Ik heb geen idee hoe lam ik ooit geweest ben, iig lam genoeg om 4 dagen ziek te zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?
Ik haat dat soort gasten...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
Dronken zijn is voor noobs. Drank is voor noobs. Ik ben 20 jaar en drink bewust geen drank. Waarom? Hoef geen drank te hebben om gek etc te zijn. Toch miss bleu?
ik irriteer me nog steeds aan je!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
Dronken zijn is voor noobs. Drank is voor noobs. Ik ben 20 jaar en drink bewust geen drank. Waarom? Hoef geen drank te hebben om gek etc te zijn. Toch miss bleu?
En het wordt noob is voor nerdsquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
*Mee eens isquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik haat dat soort gasten...![]()
kijk mij, ik hoef geen drank te hebben, ik ben toch al gek...hihihihi ...blablabla![]()
"Ja want wij kennen dat hele woord niet, ook nooit gehoord enzo"quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En het wordt noob is voor nerds
Kut nerd [afbeelding]
Mooie dag was dat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..], ben je m'n tweelingzus?
Na of tijdens een # filo meet, telefoontje van iteejer, die zou me komen halen, ik beantwoord de vraag in welke kroeg ik zit met: "hier" en hang op, geef m telefoon aan joost weet wie, mn tas slingert ook ergens, ik loop naar buiten, drapeer mn jas over wat fietsen, en drapeer mezelf op een trap voor zon trapgeveltjeshuis.
Sliep heerlijk trouwens.
O, ik ben nog wel gevonden en mee naar huis genomen
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of iemand wel of niet drinkt tis echt niet stoer ofzo hoor.
nee dit is een soort van moderne biechtstoel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
niemand is hier trots op z'n daden denk ik/mag ik hopen
Echt wel, veel drinken is echt wel stoer. En je maakt mij niet wijs dat je echt zo gek kunt zijn zonder drank. Dat is gewoon onmogelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of iemand wel of niet drinkt tis echt niet stoer ofzo hoor.
Heb je het nu over het bedrijfsuitje, wat gelijk je eerste dag was? Waar je in een restaurant de ober achterna ging rennen? Waar je Italiaanse gebaren maakte naar je baas? Waar je naderhand van een vriend te horen hebt gekregen hoe je thuis bent gekomen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef Monidique het volgende:
Mensen beledigen, rare dingen doen, ja, et cetera...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |