Tegenwoordig drink ik niet zo veel wodka meer!quote:
Whaha, die laatste komt me bekend voorquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?
Zoiets?
Of wakker worden en de vader en moeder van een maatje van je in hun koffie zien roeren, het niet geloven, je nog eens omdraaien, weer kijken, weer hetzelfde zien en er dan achter komen dat je op de bank ligt te slapen terwijl je zou zweren dat je naar huis bent gefietst en er dan achter komen dat je die avond ervoor 100m van het huis (waar je wakker werd) op een kruispunt bent gaan liggen slapen en dat je naar binnen gesleept bent door je maatje omdat die het tpch best gevaarlijk vond dronken?
Zal ik doorgaan?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:59 schreef QM84 het volgende:
Niet... Ik ken mijn grenzen..
Sinds ik ooit een maagbloeding heb gehad van de Whiskey doe ik rustiger aanquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Ik was 12...en had een fles vieux...en een fles whiskey opgedronken. Ik was zo dronken...dat mijn maag leeggepompt moest worden...whahahaha...wat was dat lachen joh.![]()
Ik ben wel eens met de fiets tegen stoeprand aangefietst en op mn bek gegaan. daarna door naar huis rijden en denken dat er niets gebeurd is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?
Zoiets?
Zal ik doorgaan?
Uurtje gaan zwemmen in een chloorbinnenbad doet wonderen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:21 schreef Monidique het volgende:
Zo, echt wel! Al gedoucht, handen gewassen, maar niets lijkt te helpen...
als ik whiskey ruik..ga ik al kotsen...dat is wat ik er aan over gehouden heb.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sinds ik ooit een maagbloeding heb gehad van de Whiskey doe ik rustiger aan
Ha, dat heb ik bij Coebergh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
als ik whiskey ruik..ga ik al kotsen...dat is wat ik er aan over gehouden heb.![]()
Zonde, whiskey erg lekker...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
als ik whiskey ruik..ga ik al kotsen...dat is wat ik er aan over gehouden heb.![]()
Dat heb ik dus met dropshotquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
Op straat in katzwijm vallen na een slammerparty... in taxi gezet en al mijn geld rondgestrooid zodat de taxichauffeur mijn moeder uit bed moest bellen.
De volgende dag kwam ie terug: mijn sleutels, geld en make-up lagen nog in zijn taxi...
Kotsend achterop de fiets zitten is ook een persoonlijk toppertje.
Ik na die filo meet met tequilaquote:
quote:
Schijten gaat altijd goed eigenlijk, maar ik ben wél eens in slaap gevallen tijdens het kotsenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef Posdnous het volgende:
Zi ie daar prinsheerlijk te pitten op de plee met z'n broek op z'n knieen, in slaap gevallen tijdens het schijten.
Ja,quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef Frollo het volgende:
ja zo zie je maar de drank maakt meer kapot as heel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |