abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28352629
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?

[ Bericht 0% gewijzigd door Monidique op 30-06-2005 10:56:40 ]
pi_28352701
Volgens mij ben je nog steeds lam
pi_28352724
Damn right, homey.
pi_28352729
Je bent de enige
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:55:41 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28352734
Zatlap. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  FOK!fotograaf donderdag 30 juni 2005 @ 10:56:56 #6
18921 freud
Who's John Galt?
pi_28352759
Weet ik niet meer.

drunk motherf*cker...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:59:18 #7
50298 QM84
Het Orakel
pi_28352809
Niet... Ik ken mijn grenzen..
dat dus.
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:59:52 #8
13250 Lod
Sapere aude!
pi_28352820
Dronken genoeg om mee gemaakt te hebben dat drank echt meer kapot maakt dan je lief is, sindsdien drink ik nauwelijks meer.
GNU Terry Pratchett
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:00:39 #9
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_28352845
Ik ben nog nooit dronken geweest...soms wel goed aangeschoten, maar ik heb geen dingen gedaan waar ik me nu voor schaam (of die ik vergeten ben)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:01:29 #10
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28352863
puur. sereen. constant.
pi_28352868
te. Avonden waarvan ik me 1/2 niet meer herinner en kapotte fietsen en ledematen zijn meermaals voorgekomen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:05:15 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28352950
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?

Zoiets?

Of wakker worden en de vader en moeder van een maatje van je in hun koffie zien roeren, het niet geloven, je nog eens omdraaien, weer kijken, weer hetzelfde zien en er dan achter komen dat je op de bank ligt te slapen terwijl je zou zweren dat je naar huis bent gefietst en er dan achter komen dat je die avond ervoor 100m van het huis (waar je wakker werd) op een kruispunt bent gaan liggen slapen en dat je naar binnen gesleept bent door je maatje omdat die het tpch best gevaarlijk vond dronken?

Zal ik doorgaan?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:05:35 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28352955
Op straat in katzwijm vallen na een slammerparty... in taxi gezet en al mijn geld rondgestrooid zodat de taxichauffeur mijn moeder uit bed moest bellen.
De volgende dag kwam ie terug: mijn sleutels, geld en make-up lagen nog in zijn taxi...
Kotsend achterop de fiets zitten is ook een persoonlijk toppertje .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28352997
!

Sneu, maar mooi...
pi_28353012
Ben 1 keer zo dronken geweest dat ik amper nog kon lopen, zakte steeds door mijn hoeven heen en heb me als een regelrechte randdebiel gedragen.

Thuis nog geprobeert zachtjes naar boven te sluipen, maar ik lazerde van de trap af, halve huis wakker en ik dikke huisarrest(en mijn pols lag open van die snertmuur).

Volgende dag dacht ik niet meer aan huisarrest maar voelde ik me echt heel erg zielig zo in mijn bedje, werd hartelijk uitgelachen door de hele familie, van die hoefde ik geen medelijden te verwachten, alhoewel ik wel weer naar buiten mocht van mijn moeder omdat ze dacht dat ik wel straf genoeg had gehad zo

Dan spreken we dus over mijn vroege pubertijd, even denken hoor, was ik toen al samen met mijn husbie, ja volgens mij net, meer dan 13 jaar geleden dus....

Ben er aardig van genezen toen dus, verder nooit meer echt dronken geweest en ben het ook niet meer van plan.

Keertje aangeschoten zijn, niets mis mee, maar echt dronken, ik vind het niets waard....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:19 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28353034
Heb wel eens staan bekken met een vrouw van dik in de 50.

Nuff said .
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:20 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28353035
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:07 schreef Monidique het volgende:
!

Sneu, maar mooi...
Tegenwoordig drink ik niet zo veel wodka meer!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_28353043
Ik was 12...en had een fles vieux...en een fles whiskey opgedronken. Ik was zo dronken...dat mijn maag leeggepompt moest worden...whahahaha...wat was dat lachen joh.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:40 #19
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_28353045
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?

Zoiets?

Of wakker worden en de vader en moeder van een maatje van je in hun koffie zien roeren, het niet geloven, je nog eens omdraaien, weer kijken, weer hetzelfde zien en er dan achter komen dat je op de bank ligt te slapen terwijl je zou zweren dat je naar huis bent gefietst en er dan achter komen dat je die avond ervoor 100m van het huis (waar je wakker werd) op een kruispunt bent gaan liggen slapen en dat je naar binnen gesleept bent door je maatje omdat die het tpch best gevaarlijk vond dronken?

Zal ik doorgaan?
Whaha, die laatste komt me bekend voor Alleen dan met een vriendin
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_28353115
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:59 schreef QM84 het volgende:
Niet... Ik ken mijn grenzen..
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_28353151
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Ik was 12...en had een fles vieux...en een fles whiskey opgedronken. Ik was zo dronken...dat mijn maag leeggepompt moest worden...whahahaha...wat was dat lachen joh.
Sinds ik ooit een maagbloeding heb gehad van de Whiskey doe ik rustiger aan
pi_28353155
Fiets sleutel verliezen, fiets achter 10 andere fietsen tegen heg en dus niet mee kunnen krijgen.
Naar huis strompelend (15-20 min fietsen normaal), en daar 3 uur over doen.
(vaak maar dan ook VAAK geflikkerd)
En (nu) nog steeds niet weten waar ik in vredesnaam ben langsgegaan.
Portmonnee verliezend tijdens (een van velen) valpartij(en).

Uiteindelijk thuis komend op bed neerstorten (na me ouders 5 keer weltrusten te hebben gewenst..),
en vervolgens met kleren en al in slaap vallen en volgende ochtend wakker worden van pa die licht uit doet. Volgende dag paar mensen die portmonnee hadden gevonden en terug brachten.
En fiets kunnen ophalen met reserve sleuteltje met auto (gelukkig).

Fiets sleutel kreeg uiteindelijk terug van maat die hem bij kassa vond....
Was alweer paar jaar terug gelukkig

Zoiets?

Sindsdien wat rustiger aan met drank en fiets wat logischer neerzetten
Laatste keer redelijk aangeschoten rende ik zwalkend door disco achter maat met bloedneus aan,
tegen tig mensen aangelopen en eind van avond belachelijke sprong gemaakt naar jassen,
die hadden we ergens op plankje neergelegd. Vriend dubbel, ik:

Maar er niet echt trots op... vind't irritant alsk tever heen ben.
Dubbele tong is zwaar irritant

Vanavond uit, maar eens rustig aan doen met drank
pi_28353194
'k Ben in ieder geval al blij dat ik gisteravond niets gebroken heb...
pi_28353235
Maar je stinkt wel naar kroos.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:20:41 #25
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_28353253
valt bij mij nog mee

teveel goldstrike, uitgeweest, dom rond gelopen, op naar huis, fietsen ging nog goed, thuis wezen schijten, maar toen moest ik kotsen, ja verdomme, dan maar in gootsteen, alles opgeruimd en gaan slapen, dag erna brak
Drugs are good mkay?
pi_28353266
Zo, echt wel! Al gedoucht, handen gewassen, maar niets lijkt te helpen...
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:21:49 #27
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_28353287
Zie het onderstaande topic maar...

Pimp hier met je dronken vrienden (of met jezelf uiteraard)

Heel hard van mn fiets getieft en onderweg naar de vloer dmv de muur mn gezicht opengehaald...

Een andere keer mn hand verbrand omdat ik mn evenwicht verloor en in t kampvuur tiefte...

Zo dronken geweest dat ik bijna mn vliegtuig vanuit Budapest miste, en toen ik op schiphol kwam nog steeds lam was...

Zo vaak op mn bek gegaan terwijl ik fietste met een andere fiets aan mn hand dat die fiets bij aankomt onberijdbaar was...

enz, enz...

Drank maakt meer kapot dan je lief is
pi_28353290
Eerst netjes je kleren uittrekken en in bed gaan liggen.... Vervolgens naakt wakker worden op de bank van de bovenburen(studentenhuis), waar je de avond ervoor lekker had zitten drinken... Vraagtekens over de route die je precies hebt afgelegd (5bewoners in het huis).... Erg vreemde gewaarwording.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
pi_28353322
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef SicSicSics het volgende:

Zoiets?

Zal ik doorgaan?
Ik ben wel eens met de fiets tegen stoeprand aangefietst en op mn bek gegaan. daarna door naar huis rijden en denken dat er niets gebeurd is.
Voel je na 200 meter iets raars op je wang loopt er zon straaltje bloed langs je hoofd...
Ik was meteen nuchter en heb mn pa wakker gemaakt toen ik thuis was. niet wetend dat hij er net inlag na een avond kaarten met zn vrienden (die had vast meer op dan mij) en die zei dat ik er maar een plijster op moest plakken .
Toen dacht ik zo fok ik, ik een oud kussen gepakt en lekker in bed gaan liggen. volgende ochtend zit mn halve bed onder het bloed
Toch maar even naar de dokter gegaan en die zei dat het gehect moest worden maar dat het net als bij jou te laat was.
Ik m is nou een stuk wenkbrauw .

2 weken voor het eerst gaan blowen. maar ik voelde er niks van dus ging maar even bier drinken.
5 halve liters later een tosti besteld en weer gaan zitten, ik had 1 deel van de totsti op toen ik me plotseling super raar voelde.
Ik moest gewoon naar huis, pakte mn trui en liep die kroeg uit en pakte mn fiets.
Maar buiten was het natuurlijk fris en godallejezus daar vloog ik zowat. ik zo goed als het kon naar huis fietsen (25 minuutjes normaal) na 1,5 uur thuis komen na 5 keer de berm ingereden te zijn, paar keer bijna de sloot..
Daar ben ik nog even goed ziek van geweest. heb 4 uur lopen kotsen. lui als ik ben ligt er nu nog steeds een kotsvlek naast mn bed
Elke maandagochtend als ik dezelfde weg fiets zie je allemaal fietsen liggen, nou weet ik hoe die daar komen
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_28353344
Poe, waar zal ik beginnen....

- Met mijn dronken kop in de pissloot op Waldrock camping vallen
- Na een personeelsfeestje dronken naar het hotel rennen en de volgende dag denken dat je met het taxibusje bent gegaan en maar denken waarom mijn duim gekneusd is
- Hardrockconcertje in Paradiso en niet meer weten dat je hangend tussen twee mensen in naar te trein bent gebracht en vervolgens de taxi naar huis
- Op een personeelsfeestje de electrische rolstoel van iemand lenen en vervolgens over de tenen van je vriendin heen rijden, die daarna nog 4 weken moeilijk kan lopen...

En de rest wil ik al niet eens meer herinneren
pi_28353353
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:21 schreef Monidique het volgende:
Zo, echt wel! Al gedoucht, handen gewassen, maar niets lijkt te helpen...
Uurtje gaan zwemmen in een chloorbinnenbad doet wonderen!
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:25:15 #32
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_28353367
Ben wel eens in de tuin in slaap gevallen, op 2 meter afstand van de achterdeur -- geen puf meer om verder te komen. Op zich geen probleem, ware het niet dat het sneeuwde en ik dus ingesneeuwd wakker werd
pi_28353407
--------------------------------

Zo veeeeel!
Ik post om het posten.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:27:38 #34
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28353436
Een keer werd ik wakker tegen een pui van een winkel aan, liggend met een fiets op de grond. En ik was niet eens op de fiets op stap Er zat een student tegen mij te roepen dat ik wakker moest worden en die heeft me naar het station gebracht en daar stond schijnbaar een vriend van me die me verder de bus ingeholpen heeft en naar huis gebracht (Ja het was nog vroeg.. we waren 's middags al begonnen). Ook nog een middenpad van de bus ondergekotst en de chauffeur zei niets

2e keer was na een personeels feestje.. Schijnbaar met taxi naar huis gebracht en afgezet bij ons op de rotonde (nog 100 meter lopen). Wordt ik daar in de bosjes in m'n eigen kits wakker 4 uur later..

Sinds die tijd laat ik het nooit meer zo ver komen want toch best eng dat je niet weet wat je allemaal gedaan hebt. Ik ben er ook niet trots op ofzo..
pi_28353439
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:16 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Sinds ik ooit een maagbloeding heb gehad van de Whiskey doe ik rustiger aan
als ik whiskey ruik..ga ik al kotsen...dat is wat ik er aan over gehouden heb.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:31:21 #36
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28353505
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ha, dat heb ik bij Coebergh.
pi_28353518
quote:

[..]

Zonde, whiskey erg lekker...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
pi_28353522
Eerst een thuisfeestje gehad, waar we al dronken waren. Rond 12 uur gingen we op de fiets naar het station in dordrecht om naar rotterdam met zn 2e te gaan. nog 2 flessen wodka plus opgedronken en bij hollywood naarbinnen. rond 5 uur weer op centraal, wachten tot half 7 dat de trein gaat. Liggend op de grond in het station kotsen. op het perron, en in de trein.
pi_28353524
Ik hoor net dat m'n fiets nog bij de kroeg staat, dat betekent dat 4 3/4 kilometer gelopen heb naar huis.
pi_28353560
Dat heb ik met rum, toen dus zo dronken geweest van rum(was niet zo duur en werd je goed dronken van), daarna nooit meer rum gelust, brrrrrrrr...

Een andere keer ben ik ook vrij dronken geweest, niet zo erg als die ene keer, maar toch.
Feestje in een schuur, moeder van dat meisje wilde geen alcohol, niemand wilde komen feesten, dus het meisje zegt, maar je mag wel zelf alcohol meenemen hoor(grote fout!!!!!!!).
Dus zo gebeurde, de meeste vreemde combinatie's werden gemaakt, ranziger dan ranzig, maar mijn god, wat ging je er achteruit van lopen.

Dat die rare mixen niet goed konden gaan hadden we natuurlijk onszelf wel kunnen bedenken, maarja, kotsend in goot natuurlijk, je zwaar beroerd voelend.

Maarja, was daarvoor wat aan het klooien geweest met een jongen, lig ik daar net een beetje bij te komen in die goot, komt die eikel op me af en wil met me zoenen.
Dat idee was zo ranzig dat ik gelijk weer moest kotsen
Vond hij niet zo leuk geloof ik, maarja ik vond het dan ook niet leuk dat hij wilde zoenen op dat moment, vieze ranz, brrrrrrrrrrr....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28353581
Na de kroeg nog even in het park een jointje roken en vervolgens niet meer op kunnen staan. Na 3 uur op de grond zitten kon ik met veel pijn en moeite m'n fiets pakken.

Op een feest 1 baco nemen en het glas vervolgens elke keer dat het halfvol is bijschenken met pure bacardi, resultaat: Slapen onder de jassen in de garderobe, bloed kotsen, geschopt worden door een maat van me, omdat 'ie vond dat ik in de weg lag

Door een totaal onbekende kerel de gracht in geduwd worden omdat ik 3,5 jaar terug in een dronken waas z'n nichtje een keer geneukt heb.

In een tuinstoel in slaap vallen omdat ik de achterdeur niet open kreeg

Glasscherf uit m'n kin laten peuteren omdat ik midden op de dansvloer op m'n smoel was gegaan

1 jaar later op datzelfde feest op een bank liggen te slapen, omrollen en die oude hechting weer open knallen, weer naar de ehbo

Maar het allermooiste verhaal is nog steeds van een studiegenoot van me:

Wij op een vrijdagmiddag bier zuipen in het schoolcafé, aardig bezopen. Wij met de metro naar Amsterdam C.S. om aldaar de lokale burger king even met een bezoekje te vereren en vervolgens allemaal onze eigen weg naar huis te vervolgen.
Staan we in die burgerking, hebben besteld, begint die maat van me wat vaag te tollen en te draaien. "Ik voel me echt niet goed man" Bwuuueeaaaark, kotst 'ie midden in die stampvolle burgerking die héééle balie onder!
Dus dat volk achter die counter flippen: "bel de politie". Dus wij die kerel weggesleept, want straks werd 'ie nog gearresteerd.

Toen hadden we 'm ergens achter op het perron in een hoekje gelegd, en zijn we teruggegaan om ons voer op te halen, want we hadden al betaald. Voedsel gekregen en teruggebracht naar die gast. Ik nog heel dapper van: "Hier, eet deze whopper op, das goed voor je onrustige maag."

Die whopper kwam er na 3 minuten net zo hard weer uit!
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:35:59 #42
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28353584
quote:

[..]

Dat heb ik dus met dropshot
pi_28353637
Het is inderdaad vaak beschamend dat je zo dronken was, ik walg zelf ook nog wel eens van mijzelf als ik terugdenk aan sommige momenten, maar als je de gebeurtenissen later, zoals nu, vertelt, zijn ze best leuk.
pi_28353655
Ik heb een lichte afkeer van Tequila .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Admin donderdag 30 juni 2005 @ 11:42:25 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28353694
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
Op straat in katzwijm vallen na een slammerparty... in taxi gezet en al mijn geld rondgestrooid zodat de taxichauffeur mijn moeder uit bed moest bellen.
De volgende dag kwam ie terug: mijn sleutels, geld en make-up lagen nog in zijn taxi...
Kotsend achterop de fiets zitten is ook een persoonlijk toppertje .
, ben je m'n tweelingzus?

Na of tijdens een # filo meet, telefoontje van iteejer, die zou me komen halen, ik beantwoord de vraag in welke kroeg ik zit met: "hier" en hang op, geef m telefoon aan joost weet wie, mn tas slingert ook ergens, ik loop naar buiten, drapeer mn jas over wat fietsen, en drapeer mezelf op een trap voor zon trapgeveltjeshuis.
Sliep heerlijk trouwens.

O, ik ben nog wel gevonden en mee naar huis genomen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 30 juni 2005 @ 11:45:32 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28353726
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ha, dat heb ik bij Coebergh.
Ik na die filo meet met tequila
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_28353736
En dat voor een volwassen, verantwoordelijk vrouw, .
pi_28353738
kotsen in het bad ipv de wc die er naast stond
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:58:08 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28353792
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:

Ik kan nu dus ook totaal niet meer tegen tequilla. Als ik mensen al in de weer zie met citroen en zout, krijg ik al oprispingen.

Met Whiskey ben ik ook een keer flink uit de bocht gevlogen. Even een kop koffie drinken werd een kroegentocht op de lege maag. Eerst bier en daarna whiskey... veel whiskey.
Moest heel nodig naar de wc en een half uur later vroeg de barman aan mijn drinkemaatje waar ik was gebleven. Drinkebroertje naar boven gestommeld en daar lag ik, tussen pot en pleeborstel.

De tram in en tegen een oude (en volgens mij ook gehandicapte) man roepen dat ie moest opstaan; ik was tenslotte dronken en kon niet meer op mijn benen staan .
Met kotsen moest ik van die vriend wachten tot ik bij 'de Karima' was, de slechtste snackbar van de Baarsjes.
Heb maar tot thuis gewacht.

Die tijden liggen trouwens al ver achter me, tegenwoordig kan ik wél met drank omgaan .
  donderdag 30 juni 2005 @ 12:04:56 #50
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28353805
mja, mijn grootste stunt is nog wel wakker worden in bed met een meid naast me.. niet weten hoe ik er in godsnaam ben gekomen, waar ik ben en wie 't is..
ben toen 's ochtends ook maar zachtjes weggeaan nadat ik een vriend van me had gebeld
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_28353839
pfff
weetniet waaruit ik moet kiezen
die keer dat ik met een vriend een fles hennessy leegdronk, de stad inging en daar minstens 15 bier haalde... om vervolgens out te gaan in de schaduw tussen 2 huizen.... of de keer dat ik 0.35 L johnny walker en een volle halve liter Jenever ophad in 25 minuten.. toen ging ik out in mn eigen kots, na wijven te hebben bedreigd op msn, zwaar dilerisch...
of de keer dat ik een uur lang tegen de pleebril hing, denkend dat ik doodging, galzuur opkotsend.
of toch de keer dat ik totaal lazarus terugkwam uit de stad... bleek dat de Hele woonkamer beneden volzat met lekkere chicks, dat ik head first op de bank crashte met mn ass in de lucht.... totdat iemand me 3 uur later wakker maakte.
drank is een vervelende harddrug
laatste tijd ben ik nooit meer echt dronken...
pi_28353891
ben ook wel eens te ver gegaan.

de vrijdag middagen / avonden tijdens de MTS waren zeg maar t diepte punt...
Zo gebeurde t regelmatig dat ik niet eens wist hoe ik thuis gekomen ben, of dat ik ergens was, toen een zwart gat en daarna op een prullebak zit met een maatje...
Save a mouse, eat a pussy.
  Moderator donderdag 30 juni 2005 @ 12:27:21 #53
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_28353893
Mijn verhaal is ook niet best...

Een paar maanden geleden gingen ik en een paar vrienden gewoon wat pokeren met dobbelstenen voor de lol.
Al snel kwam de regel dat je als je verloor een borrelglaasje bier moest opdrinken. Nou ja, niets aan de hand, ging allemaal prima.
Maar na een uurtje werd het borrelglaasje vervangen door een koffiemok. Inderdaad, die moest je dus in één keer opzuipen als je verloor. En in die koffiemok ging zeker een flesje, als het niet meer is.
Ik verloor 3 rondjes achter elkaar, en moest dus 3 keer achter elkaar die koffiemok leegdrinken. Na 2 voelde ik me niet zo best meer, dus ik zei: "ik ga even pissen". Ik strompel naar buiten, om vervolgens op de stoep, recht voor de deur echt moeilijk over mn nek te gaan. Wist niet dat het kon, zo hard kotsen. Het bleef maar komen.
Daarna weer naar binnen, alsof er niets gebeurd was. Maar helaas had iedereen staan kijken . Heb het nog wel een paar weekjes moeten horen
pi_28354059
Als je de trap onderscheit , het schoon gaat maken en de volgende dag jezelf realiseert dat er strepen op de wit gestoffeerde trap zitten die je niet direct kan plaatsen ...
pi_28354063
Het ergste wat ik me van mezelf kan herinneren, we waren op een camping en door wat bosjes heen kon je dan bij een weiland komen. Dat weiland was natuurlijk erg tof dus wij gingen daarheen. Tussen die bosjes en het weiland lag een sloot, best een brede. En ik kon over die sloot heenlopen dus ik helemaal trots tegen iedereen die daar was: 'shit he, kijk eens, ik kan over de sloot lopen'. Mijn nacht kon niet meer stuk natuurlijk Tot ik de volgende dag zag dat het geen sloot was maar een fietspad, ...
Mezelf nog nooit ernstig bezeerd ofzo (behalve bij het openen van een bierflesje dan ), maar goed ook, als ik die verhalen hier zo lees
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:05:14 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28354317
Ghehe, ik heb ook wel eens meegemaakt dat een maatje in een volle kroeg naar de plee ging en niet meer terug kwam. Iedereen in paniek op die deur rammen, want hij was knetterzat.

Die plee zat dus direct aan het kroeggedeelte dus meteen stond het helemaal vol met mensen die stonden te kijken wat er aan de hand was. Die lui van die kroeg met alle macht dat slot forceren om die deur open te maken.

Zi ie daar prinsheerlijk te pitten op de plee met z'n broek op z'n knieen, in slaap gevallen tijdens het schijten .

Enorme stank en hij maar glimlachen, al die mensen er omheen geloofden hun ogen niet .
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:09:33 #57
15967 Frollo
pi_28354453
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef Posdnous het volgende:

Zi ie daar prinsheerlijk te pitten op de plee met z'n broek op z'n knieen, in slaap gevallen tijdens het schijten .
Schijten gaat altijd goed eigenlijk, maar ik ben wél eens in slaap gevallen tijdens het kotsen
En ook iedereen op de deur bonken inderdaad, en zelfs de scharnieren eruit wippen en zo
pi_28354506
Die nacht dat ik voor de deur van een kerk werd wakker gemaakt door een voorbijganger, en totaal niet wist waar ik was en hoe ik er kwam was toch wel een van de meest heftige avondjes..
pi_28354526
Nou ja, gisteravond ben ik dus op de een of andere manier de sloot in gewándeld, dat is weer eens wat anders dan met de fiets. Deze keer niets gebroken, paar andere keren wel blauwe plekken, dikke lippen en afgebroken tanden. Mensen beledigen, rare dingen doen, ja, et cetera...
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:12:39 #60
15967 Frollo
pi_28354551
ja zo zie je maar de drank maakt meer kapot as heel
pi_28354568
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef Frollo het volgende:
ja zo zie je maar de drank maakt meer kapot as heel
Ja, ...

En toch, hè...
  Admin donderdag 30 juni 2005 @ 13:17:15 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28354721
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan nu dus ook totaal niet meer tegen tequilla. Als ik mensen al in de weer zie met citroen en zout, krijg ik al oprispingen.

Met Whiskey ben ik ook een keer flink uit de bocht gevlogen. Even een kop koffie drinken werd een kroegentocht op de lege maag. Eerst bier en daarna whiskey... veel whiskey.
Moest heel nodig naar de wc en een half uur later vroeg de barman aan mijn drinkemaatje waar ik was gebleven. Drinkebroertje naar boven gestommeld en daar lag ik, tussen pot en pleeborstel.

De tram in en tegen een oude (en volgens mij ook gehandicapte) man roepen dat ie moest opstaan; ik was tenslotte dronken en kon niet meer op mijn benen staan .
Met kotsen moest ik van die vriend wachten tot ik bij 'de Karima' was, de slechtste snackbar van de Baarsjes.
Heb maar tot thuis gewacht.

Die tijden liggen trouwens al ver achter me, tegenwoordig kan ik wél met drank omgaan .

Heb jij ook zo'n leuke partner die je de volgende dag heel fijntjes gaat vertellen wat je hebt uitgevroten?
Of anderes leuke FOK!kertjes die het wel even in een topicje zetten?

donderdag 30 juni 2005 @ 13:30:27 #63
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_28355159
Een keertje door 2 agenten naar huis gebracht. Alleen met uitstappen knal voorover gevallen en zwaar bewusteloos. Wat doen die flikkers nou die bellen dus gewoon aan.

Dat ging een beetje zo van: "Mevrouw is dit van u?"

Werd de dag erna wakker wist van niks en kreeg het kussen niet van me kop, omdat ik er helemaal aan vastgebloed zat.

Ja ja drinken wordt je niet knapper van.
pi_28355176
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n leuke partner die je de volgende dag heel fijntjes gaat vertellen wat je hebt uitgevroten?
Het komt niet vaak voor dat ik zelf niet meer weet wat er is gebeurt, maar als ik echt 'out of this world' ben dan herinneren de verhalen me nog maanden zo niet jaren ...
pi_28355443
Mijn laatste keer goed zat was met de examenstunt.
Hele dag zuipen, op een bepaald moment niets meer weten, behalve flarden.
Ik stond opeens bij een politiebusje met een hand druipend van het bloed (later bleek dat ik van de biljart tafel afgedonderd was en met mn hand in een kapot glas terecht was gekomen, had eigenlijk gehecht moeten worden maar nu heb ik dus weer een mooi litteken in mn handpalm)
Vervolgens op de verkeerde plek mn fiets gaan zoeken (daar had ik em die middag neer gezet), daar op een gegeven moment besloten dat de fiets die het meest op die van mij leek, maar gewoon van mij was en geprobeert het slot open te trappen omdat mn fietssleutel er niet in paste, vervolgens een maat gebeld en gezegd dat mn fiets gestolen was, toen naar huis gewankeld, en de volgende dag met zeik natte kleren aan wakker geworden in mn eigen bed met wonder boven wonder geen kots vlekken....
Wel typisch was dat ik meteen toen ik wakker werd wist besefte dat ik de avond ervoor mn fiets op verkeerde plek had lopen zoeken en ook meteen weer wist waar ie wel stond
Jupiler is goed
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:42:50 #66
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28355582
Nog nooit.

Heerlijk braaf ben ik, hè?
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:43:08 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28355597
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:

Die alcoholgerelateerde uitspattingen vielen op één na in relatieloze periodes. Kip en ei???

En gelukkig dateren ze ook uit mijn preFOK!verleden...

Doe's linken...
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:46:33 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28355705
een bijna alchohol vergiftiging
ben der niet trots op
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:48:35 #69
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28355783
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef Houniet het volgende:
een bijna alchohol vergiftiging
ben der niet trots op
niemand is hier trots op z'n daden denk ik/mag ik hopen
pi_28355817
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef Natalie het volgende:
Nog nooit.

Heerlijk saai ben ik, hè?
yup
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:51:00 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28355867
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:

[..]

dat neem ik aan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_28355888
quote:

[..]

niet trots...maar ik kan er nu zeker wel om lachen
  Admin donderdag 30 juni 2005 @ 13:51:40 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28355898
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die alcoholgerelateerde uitspattingen vielen op één na in relatieloze periodes. Kip en ei???

En gelukkig dateren ze ook uit mijn preFOK!verleden...

Doe's linken...
Tapaz meeting napraat topic Dat topic van die trap in utrecht ben ik kwijt
Was een fraai topic

donderdag 30 juni 2005 @ 13:53:07 #74
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28355944
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef BobRooney het volgende:

[..]

niet trots...maar ik kan er nu zeker wel om lachen
jah zeker
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:55:09 #75
15967 Frollo
pi_28356005
quote:

[..]

Dat nou ook weer niet nee. Maar me schamen doe ik ook zeker niet.

Ik mis het wel, die tijd
pi_28356049
ik was vorige vrijdag ECHT dronken, ik had die donderdag avond schoolfeest in de westwood kende daar mensen achter de bar dus ik kreeg shakers
ik was al aardig weg mja, toen ging k vrijdag met vriende naar t strand
hadden we wodka jus en coebergh en nog wat shit, helemaal lam gezopen echt niet normaal gewoon overdag
toen gingen we zwemmen, ook iets wat ik nooit meer doe vriend van me moest kotsen niet normaal, zwom er daarna nog een klein meisje door zn kost heen
toen gingen we er maar uit, en patat halen
nou ik heb ALLES der meteen weer uitgekotst een uur op de plee gezetne samen met die vriend van me de hele tijd lachen.
nou toen voelde ik me wat beter, beetje slapen op t strand, toen die avond WEER uitgeweest
toen was ik echt de weg kwijt, niet normaal meer
toen moesten we naar huis, dus ik wil me fiets pakken en er op stappen pleur ik er 10x van af.
dus tsja dan maar lopen
helemaal naar wassenaar, ik sliep bij me vriendje ( ook dom als ik 5 minuten van de westwood afwoon mja)
en toen heb ik hem nog op de 1 of andere manier in de sloot geduwt vraag me niet hoe.
de rest van de avond herriner ik me niet meer
behalve dat ik de volgende ochtend naast een soort geval lag dat op een zwerver leek
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:02:15 #77
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_28356235
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:36:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_28356405
Misschien heb ik wel m'n grote teen gebroken of gekneusd, of zoiets. Heel knap, want m'n schoenen had ik gewoon aan...
pi_28356673
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:35 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

Dat heb ik dus met dropshot
Dat is zoooo goor he!
pi_28356804
- toen k 15 was en n verjaardag had waar heel veel verschillende mixdrankjes waren.. we gingen met stuk of 5 naar huis fietsen, allemaal best wel beetje aangeschoten... De eerste flikkert constant van zn fiets af, een andere zat eindelijk goed waarna hij met hoge snelheid de bocht uit vliegt en in de bosjes beland, via wat kliko's. Andere vriend hoort dat en komt kijken waarna ik tegen een boom aanfiets en op me discman val die in me binnenzak zat. (stuk dus). Wel thuisgekomen enzo. Moet erbij zeggen dat het ook wel een smal paadje was met erg veel bomen en een heg dus.

verder niet zo heel veel bijzonders.
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:25:23 #81
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_28356909
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?
Ik heb geen idee hoe lam ik ooit geweest ben, iig lam genoeg om 4 dagen ziek te zijn
pi_28356950
Een vriend van me zat een keer bij mij achterop, toen we van Ajax terugkwamen. Fietsen er 2 gasten langs ons: "Kankerjoduuuh".

Dus die maat van mij, met z'n dronken knar, springt van mijn fiets af en begint luid scheldend achter die gasten aan te rennen. Wil 'ie op het eind een soort hollywood-duik doen naar de bagagedrager van éen van die fietsen. Mist 'ie die fiets op een ruime meter en knalt met z'n lompe smoel recht op de stoep.

Hechtingen in z'n lip en een voortand afgebroken.
pi_28356979
dat alles aan het draaien was.. ik niet kon slapen en perse moest overgeven om wat drank kwijt te raken om uiteindelijk in slaap te vallen.
pi_28357115
Dronken zijn is voor noobs. Drank is voor noobs. Ik ben 20 jaar en drink bewust geen drank. Waarom? Hoef geen drank te hebben om gek etc te zijn. Toch miss bleu?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_28357154
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
Dronken zijn is voor noobs. Drank is voor noobs. Ik ben 20 jaar en drink bewust geen drank. Waarom? Hoef geen drank te hebben om gek etc te zijn. Toch miss bleu?
Ik haat dat soort gasten...

kijk mij, ik hoef geen drank te hebben, ik ben toch al gek...hihihihi ...blablabla
pi_28357192
quote:
Toch miss bleu?
toch toch?
pi_28357272
Nooit.
www.pvda.nl
Steun!
pi_28357359
Oh ja en tijdens de wintersport vakantie, savonds behoorlijk veel gezopen in de kroeg en dat ik buiten kwam en het raar vond dat de hele wereld aan het draaien was . Het scheen er heel erg droog uit te komen, kan wel kloppen want op dat moment dacht ik ook daadwerkelijk dat alles aan het draaien was .

K moet het nog vaak aanhoren trouwens..
pi_28358367
quote:
ik irriteer me nog steeds aan je!! stakker
pi_28358445
quote:
En het wordt noob is voor nerds
Kut nerd
Jupiler is goed
pi_28358607
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik haat dat soort gasten...

kijk mij, ik hoef geen drank te hebben, ik ben toch al gek...hihihihi ...blablabla
*Mee eens is
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_28358967
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef Aurelium het volgende:

[..]

En het wordt noob is voor nerds
Kut nerd [afbeelding]
"Ja want wij kennen dat hele woord niet, ook nooit gehoord enzo"

Wat boeit het nou of iemand wel of niet drinkt tis echt niet stoer ofzo hoor .
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:35:48 #93
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_28359112
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Na of tijdens een # filo meet, telefoontje van iteejer, die zou me komen halen, ik beantwoord de vraag in welke kroeg ik zit met: "hier" en hang op, geef m telefoon aan joost weet wie, mn tas slingert ook ergens, ik loop naar buiten, drapeer mn jas over wat fietsen, en drapeer mezelf op een trap voor zon trapgeveltjeshuis.
Sliep heerlijk trouwens.

O, ik ben nog wel gevonden en mee naar huis genomen
Mooie dag was dat.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:36:26 #94
15967 Frollo
pi_28359127
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Oh jawel hoor.
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:38:26 #95
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_28359184
Verder vallen m'n extreme dronkenschapsverhalen wel mee. Ja, de usual verdwenen avonden en van krukvaldingen, maar geen echt schokkende dingen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_28359758
quote:

[..]

nee dit is een soort van moderne biechtstoel.
pi_28359966
Ongestempelde treinkaartjes laten drogen op de vensterbank. Portemonnee zat vol met kroos!
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:09:56 #98
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_28359996
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Echt wel, veel drinken is echt wel stoer. En je maakt mij niet wijs dat je echt zo gek kunt zijn zonder drank. Dat is gewoon onmogelijk.

Machtige verhalen trouwens allemaal
lege ton
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:11:10 #99
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_28360028
laatste 2 weken iets van 6 keer
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:49:14 #100
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28362771
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef Monidique het volgende:

Mensen beledigen, rare dingen doen, ja, et cetera...
Heb je het nu over het bedrijfsuitje, wat gelijk je eerste dag was? Waar je in een restaurant de ober achterna ging rennen? Waar je Italiaanse gebaren maakte naar je baas? Waar je naderhand van een vriend te horen hebt gekregen hoe je thuis bent gekomen?

Dat soort dingen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')