abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28352629
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?

[ Bericht 0% gewijzigd door Monidique op 30-06-2005 10:56:40 ]
pi_28352701
Volgens mij ben je nog steeds lam
pi_28352724
Damn right, homey.
pi_28352729
Je bent de enige
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:55:41 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28352734
Zatlap. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  FOK!fotograaf donderdag 30 juni 2005 @ 10:56:56 #6
18921 freud
Who's John Galt?
pi_28352759
Weet ik niet meer.

drunk motherf*cker...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:59:18 #7
50298 QM84
Het Orakel
pi_28352809
Niet... Ik ken mijn grenzen..
dat dus.
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:59:52 #8
13250 Lod
Sapere aude!
pi_28352820
Dronken genoeg om mee gemaakt te hebben dat drank echt meer kapot maakt dan je lief is, sindsdien drink ik nauwelijks meer.
GNU Terry Pratchett
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:00:39 #9
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_28352845
Ik ben nog nooit dronken geweest...soms wel goed aangeschoten, maar ik heb geen dingen gedaan waar ik me nu voor schaam (of die ik vergeten ben)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:01:29 #10
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28352863
puur. sereen. constant.
pi_28352868
te. Avonden waarvan ik me 1/2 niet meer herinner en kapotte fietsen en ledematen zijn meermaals voorgekomen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:05:15 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28352950
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?

Zoiets?

Of wakker worden en de vader en moeder van een maatje van je in hun koffie zien roeren, het niet geloven, je nog eens omdraaien, weer kijken, weer hetzelfde zien en er dan achter komen dat je op de bank ligt te slapen terwijl je zou zweren dat je naar huis bent gefietst en er dan achter komen dat je die avond ervoor 100m van het huis (waar je wakker werd) op een kruispunt bent gaan liggen slapen en dat je naar binnen gesleept bent door je maatje omdat die het tpch best gevaarlijk vond dronken?

Zal ik doorgaan?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:05:35 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28352955
Op straat in katzwijm vallen na een slammerparty... in taxi gezet en al mijn geld rondgestrooid zodat de taxichauffeur mijn moeder uit bed moest bellen.
De volgende dag kwam ie terug: mijn sleutels, geld en make-up lagen nog in zijn taxi...
Kotsend achterop de fiets zitten is ook een persoonlijk toppertje .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28352997
!

Sneu, maar mooi...
pi_28353012
Ben 1 keer zo dronken geweest dat ik amper nog kon lopen, zakte steeds door mijn hoeven heen en heb me als een regelrechte randdebiel gedragen.

Thuis nog geprobeert zachtjes naar boven te sluipen, maar ik lazerde van de trap af, halve huis wakker en ik dikke huisarrest(en mijn pols lag open van die snertmuur).

Volgende dag dacht ik niet meer aan huisarrest maar voelde ik me echt heel erg zielig zo in mijn bedje, werd hartelijk uitgelachen door de hele familie, van die hoefde ik geen medelijden te verwachten, alhoewel ik wel weer naar buiten mocht van mijn moeder omdat ze dacht dat ik wel straf genoeg had gehad zo

Dan spreken we dus over mijn vroege pubertijd, even denken hoor, was ik toen al samen met mijn husbie, ja volgens mij net, meer dan 13 jaar geleden dus....

Ben er aardig van genezen toen dus, verder nooit meer echt dronken geweest en ben het ook niet meer van plan.

Keertje aangeschoten zijn, niets mis mee, maar echt dronken, ik vind het niets waard....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:19 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28353034
Heb wel eens staan bekken met een vrouw van dik in de 50.

Nuff said .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:20 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28353035
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:07 schreef Monidique het volgende:
!

Sneu, maar mooi...
Tegenwoordig drink ik niet zo veel wodka meer!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_28353043
Ik was 12...en had een fles vieux...en een fles whiskey opgedronken. Ik was zo dronken...dat mijn maag leeggepompt moest worden...whahahaha...wat was dat lachen joh.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:40 #19
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_28353045
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Euhm, met een gapende hoofdwond in slaap vallen en er de volgende ochtend achter komen dat je hele huis, van badkamer tot slaapkamer onder het bloed zit en je kussen aan je hoofd plakt vanwege het vele gedroogde bloed en er dan achter komen dat het eigenlijk wel een hegting of 10 had verdient maar omdat je te lang heb liggen slapen het niet meer gehecht kan worden dronken?

Zoiets?

Of wakker worden en de vader en moeder van een maatje van je in hun koffie zien roeren, het niet geloven, je nog eens omdraaien, weer kijken, weer hetzelfde zien en er dan achter komen dat je op de bank ligt te slapen terwijl je zou zweren dat je naar huis bent gefietst en er dan achter komen dat je die avond ervoor 100m van het huis (waar je wakker werd) op een kruispunt bent gaan liggen slapen en dat je naar binnen gesleept bent door je maatje omdat die het tpch best gevaarlijk vond dronken?

Zal ik doorgaan?
Whaha, die laatste komt me bekend voor Alleen dan met een vriendin
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_28353115
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:59 schreef QM84 het volgende:
Niet... Ik ken mijn grenzen..
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_28353151
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Ik was 12...en had een fles vieux...en een fles whiskey opgedronken. Ik was zo dronken...dat mijn maag leeggepompt moest worden...whahahaha...wat was dat lachen joh.
Sinds ik ooit een maagbloeding heb gehad van de Whiskey doe ik rustiger aan
pi_28353155
Fiets sleutel verliezen, fiets achter 10 andere fietsen tegen heg en dus niet mee kunnen krijgen.
Naar huis strompelend (15-20 min fietsen normaal), en daar 3 uur over doen.
(vaak maar dan ook VAAK geflikkerd)
En (nu) nog steeds niet weten waar ik in vredesnaam ben langsgegaan.
Portmonnee verliezend tijdens (een van velen) valpartij(en).

Uiteindelijk thuis komend op bed neerstorten (na me ouders 5 keer weltrusten te hebben gewenst..),
en vervolgens met kleren en al in slaap vallen en volgende ochtend wakker worden van pa die licht uit doet. Volgende dag paar mensen die portmonnee hadden gevonden en terug brachten.
En fiets kunnen ophalen met reserve sleuteltje met auto (gelukkig).

Fiets sleutel kreeg uiteindelijk terug van maat die hem bij kassa vond....
Was alweer paar jaar terug gelukkig

Zoiets?

Sindsdien wat rustiger aan met drank en fiets wat logischer neerzetten
Laatste keer redelijk aangeschoten rende ik zwalkend door disco achter maat met bloedneus aan,
tegen tig mensen aangelopen en eind van avond belachelijke sprong gemaakt naar jassen,
die hadden we ergens op plankje neergelegd. Vriend dubbel, ik:

Maar er niet echt trots op... vind't irritant alsk tever heen ben.
Dubbele tong is zwaar irritant

Vanavond uit, maar eens rustig aan doen met drank
pi_28353194
'k Ben in ieder geval al blij dat ik gisteravond niets gebroken heb...
pi_28353235
Maar je stinkt wel naar kroos.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:20:41 #25
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_28353253
valt bij mij nog mee

teveel goldstrike, uitgeweest, dom rond gelopen, op naar huis, fietsen ging nog goed, thuis wezen schijten, maar toen moest ik kotsen, ja verdomme, dan maar in gootsteen, alles opgeruimd en gaan slapen, dag erna brak
Drugs are good mkay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')