Na de kroeg nog even in het park een jointje roken en vervolgens niet meer op kunnen staan. Na 3 uur op de grond zitten kon ik met veel pijn en moeite m'n fiets pakken.
Op een feest 1 baco nemen en het glas vervolgens elke keer dat het halfvol is bijschenken met pure bacardi, resultaat: Slapen onder de jassen in de garderobe, bloed kotsen, geschopt worden door een maat van me, omdat 'ie vond dat ik in de weg lag
![]()
Door een totaal onbekende kerel de gracht in geduwd worden omdat ik 3,5 jaar terug in een dronken waas z'n nichtje een keer geneukt heb.
In een tuinstoel in slaap vallen omdat ik de achterdeur niet open kreeg
Glasscherf uit m'n kin laten peuteren omdat ik midden op de dansvloer op m'n smoel was gegaan
1 jaar later op datzelfde feest op een bank liggen te slapen, omrollen en die oude hechting weer open knallen, weer naar de ehbo
Maar het allermooiste verhaal is nog steeds van een studiegenoot van me:
Wij op een vrijdagmiddag bier zuipen in het schoolcafé, aardig bezopen. Wij met de metro naar Amsterdam C.S. om aldaar de lokale burger king even met een bezoekje te vereren en vervolgens allemaal onze eigen weg naar huis te vervolgen.
Staan we in die burgerking, hebben besteld, begint die maat van me wat vaag te tollen en te draaien. "Ik voel me echt niet goed man" Bwuuueeaaaark, kotst 'ie midden in die stampvolle burgerking die héééle balie onder!
![]()
Dus dat volk achter die counter flippen: "bel de politie". Dus wij die kerel weggesleept, want straks werd 'ie nog gearresteerd.
Toen hadden we 'm ergens achter op het perron in een hoekje gelegd, en zijn we teruggegaan om ons voer op te halen, want we hadden al betaald. Voedsel gekregen en teruggebracht naar die gast. Ik nog heel dapper van: "Hier, eet deze whopper op, das goed voor je onrustige maag."
Die whopper kwam er na 3 minuten net zo hard weer uit!