Oprotten, kutnewbie.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:55 schreef tonks het volgende:
Dit is geen weblog.nl ofzo hoor
Dat weet ik wel zeker, want ik leef nog.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:13 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze je niet hard genoeg geslagen![]()
Mensen uit Shittard kunnen het bevestigen, ik stond/zat/lag/vloog bij De Buren.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:18 schreef greatgonzo het volgende:
en wederom valt het voor sommige users niet mee om waarheid en fictie uit elkaar te halen..
ik ben niet blij, hij heeft niet hard genoeg gemeptquote:Op maandag 2 mei 2005 08:22 schreef Billekoek het volgende:
Je stond inderdaad erg voor lul!
Ik ben blij dat de portier die ik geroepen heb jou hard heeft gemept!
Omdat het koninginnedag wasquote:Op maandag 2 mei 2005 08:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik ben niet blij, hij heeft niet hard genoeg gemept
Ze hadden je met de kaak op stoep moeten leggen,had je wel verdiendquote:Op maandag 2 mei 2005 07:54 schreef Sambijbal het volgende:
Ik heb dus een tof weekend gehad. Waarom? Omdat ik op mijn oog gehoekt ben en daarna met mijn kop op de stoep ben gegooid. Door een portier. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat ik in het cafe onder een tafel in sta te pissen, ik vermoed dat dat ook de reden is waarom ik klappen heb gekregen.
Een vriend die bij me was heeft het me allemaal na kunnen vertellen, ik ben naar het ZKH gegaan met de ambulance en heb daar in een scanner gelegen voor mn kop. Niks aan de hand (fysiek dan.). Toen de hele dag op bed gelegen tussen de oude mensen die min of meer ten dode waren opgeschreven (normale afdeling was vol).
Het enige dat ik zondagochtend dacht was: "Wie heeft mijn sokken uitgedaan?". Voor de rest dacht ik niet veel.
Nu heb ik dus een MEGA paars oog, een flinke wond aan mijn wenkbrauw en een scheutje koppijn.
Op papier stond dat ik een hele fles wodka heb gehad, dus ik denk dat ik wel een aantal hersencellen lichter ben.
Dit alles is dus onder het motto, eigen schuld, dik oog, geschreven..
Meestal wel jaquote:Op maandag 2 mei 2005 08:29 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
met koninginnedag slaan ze minder hard
Ramdebiel?quote:Op maandag 2 mei 2005 08:42 schreef knox_ het volgende:
Welke ramdebiel gaat er dan ook onder een tafel staan te pissen? eigen schuld dus
Kan ookquote:Op maandag 2 mei 2005 08:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Daar bedoelde hij randdebiel mee, wist je best.
die uitsmijter was een ram debiel, want hij ramde je niet hard genoeg in elkaar. Een ram-debiel dus.quote:
Jij kan niet zo goed lezen he?quote:Op maandag 2 mei 2005 08:48 schreef knox_ het volgende:
[..]
Kan ookMaar kommop, ben je echt verbaast dat je gehoekt wordt als je dat soort dingen doet
quote:Dit alles is dus onder het motto, eigen schuld, dik oog, geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |