toen ik 12 was had mijn broer een feest mijn broer was 16 geworden en had allemaal drank
ingekocht ik stiekem met een vriend fles malibu gepakt een leeg gezopen ik helemaal lam, stond
er op het aanrecht een glas met afwasmiddel en ik dacht van "He dat is limonade" heb dat op zitten
drinken. ben ik later met ambulance opgehaald (alcohol vergiftiging) heb nooit weer malibu gedronken.
Ging eens te zuipen bij een paar maten ik moest krat bier meenemen. Ik loop zo naar die gasten toe met
mijn kratje bier kom ik daar 15 minuten later aan had ik al een 4e van het krat op hebben daar de rest van
het bier op zitten zuipen en daarna nog eens aan de rode wijn (bier was op). Om 11 uur ofzo gingen we
naar de kroeg en we drinken stevig door. Op een gegeven moment flikker ik van me bar kruk ga weer zitten
en flikker nog een keer en dat gaat een paar keer zo door totdat de uitsmijter van die kroeg komt aanzetten.
Die gozer tilt me op en zet me buiten neer en ik ga vervelend zitten ouwehoeren dan besluit ik om voor de
kroeg te gaan wachten op mijn maten en dan begin ik mezelf onder te kotsen in het bijzijn van tientallen
mensen. later komt er een politie auto rijden en dacht ik zo van "he fuck politie die moeten mij hebben"
dus ik ga voor de 100 meter sprint door een steeg en knal tegen een muur op had me vingers gebroken
en ging op de grond liggen krijsen. komen mijn vrienden er ook nog eens aanrennen om te kijken hoe het
met mij gaat en besluiten ze mijn op te tillen en pakken mijn kapotte hand vast ik ga nog harder krijsen en ga weer
een sprintje maken, paar minuten later wordt ik getackeld door een of andere gast. (en vanaf toen weet ik het niet meer)
Maar ik ben toen door mijn ouders opgehaald met de auto hele auto onder gekotst ben bij dokterswacht
geweest om me hand te fixen blijkt dat ik die gast flink heb zitten uitschelden. volgende dag werd ik wakker
en dacht ik dat ik alles had gedroomd en er niks gebeurd was totdat ik mijn ouders teleurgestelde hoofden zag.
iets van 3 jaar geleden met nieuwjaarsdag lag ik in de tuin te slapen die ondergesneeuwd was.
Sneekweek 2003 na een hele avond flink beerenburg zitten tanken hadden we besloten om terug te varen
naar de tentjes. Zegt ineens een maat van mij Ruben ga godverdomme van mijn boot af en naar je tent, waarop ik antwoordt
WTF MAN!! we zijn nog aan het varen (we lagen al 3 uur aan vaste wal
![]()
) ben ik van de boot af gegooid en heb ik de ingang van
de tent pas naar een paar uur kunnen vinden.
Ben wel een paar keer op straat gaan slapen.
Vorige week ben ik nog tegen een boom opgefietst.