abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28621492
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 09:56 schreef m021 het volgende:

[..]

Je bent regelmatig dronken en je vindt dat je goed met drank om kunt gaan?
Jazeker, je hebt dronken zijn in gradaties, ik ga meestal tussen de grens van aangeschoten en dronken zijn zitten, heb daarbij nog de volledige controle over alles wat ik doe en zeg.
Nooit tot rare tafarelen geleid, zoals ik al eerder zei (maarja lezen is ook een vak, zeker als je dronken bent) dan is het leuk op dat moment en ook de volgende dag
Een heer met stijl
pi_28622595
Dat black-out verhaal komt me bekent voor
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:14:59 #128
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_28623061
Een paar kaar redelijk dronken geweest. Maar afgezien van het gebruikelijke vallen van de fiets, onzin praten tegen onbekenden, 'dansen' op biljarttafels, kotsen en dingen kwijtraken is er verder niet veel gebeurd. Ik nam mezelf elke keer weer voor om nooit meer zoveel te drinken, maar ach.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_28623385
Ja... een keer gepaaldanst, daarna redelijk intiem gedanst met iemand waarmee ik dat echt niet zou willen, en er de volgende dag niets meer van weten (dat is dan wel weer mooi). Toevallig kreeg iemand gisteren (nu na drie jaar ) nog de behoefte om daar nog eens 'mooie' herinneringen aan op te halen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28624180
4 jaar geleden een keer. Net zomervakantie, ik en een vriendin ergens een discotheek binnen, en maar drinken ookal merkte ik dat ik hartstikke misselijk werd op een gegeven moment had ik dus geen idee meer wat ik aan het doen was, ik wordt nog misselijker, ik voel dat ik moet overgeven maar heb geen flauw idee meer waar de wc's zijn ik zie ergens een prullenbak staan en kots die helemaal vol ( ) als ik opgelucht op kijk zie ik dat ik voor 3 uitsmijters bij de ingang heb staan kotsen ik mocht nog wel die vriendin halen zodat we samen konden vertrekken verder weet ik weinig meer van die avond

[ Bericht 2% gewijzigd door Moja op 08-07-2005 14:51:53 ]
pi_28624648
Laatst nog een artikel in de lokale krant dat ons dorp gemiddeld het hoogste aantal liters alcohol per jaar verzuipt. Ik was een keer op een feestje bij een paar maten thuis, veel zuipen (Ik was 14), de volgende dag troffen ze mij aan in de kelderkast
pi_28625080
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
Laatst nog een artikel in de lokale krant dat ons dorp gemiddeld het hoogste aantal liters alcohol per jaar verzuipt. Ik was een keer op een feestje bij een paar maten thuis, veel zuipen (Ik was 14), de volgende dag troffen ze mij aan in de kelderkast
Dat zeggen ze in elk dorp dat daar het meest gedronken wordt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28625699
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat zeggen ze in elk dorp dat daar het meest gedronken wordt.
Hier niet hoor hier klagen ze alleen dat er te weinig cafe's zijn
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:35:15 #134
112217 Ruubstar
Erdinger !
pi_28626170
toen ik 12 was had mijn broer een feest mijn broer was 16 geworden en had allemaal drank
ingekocht ik stiekem met een vriend fles malibu gepakt een leeg gezopen ik helemaal lam, stond
er op het aanrecht een glas met afwasmiddel en ik dacht van "He dat is limonade" heb dat op zitten
drinken. ben ik later met ambulance opgehaald (alcohol vergiftiging) heb nooit weer malibu gedronken.

Ging eens te zuipen bij een paar maten ik moest krat bier meenemen. Ik loop zo naar die gasten toe met
mijn kratje bier kom ik daar 15 minuten later aan had ik al een 4e van het krat op hebben daar de rest van
het bier op zitten zuipen en daarna nog eens aan de rode wijn (bier was op). Om 11 uur ofzo gingen we
naar de kroeg en we drinken stevig door. Op een gegeven moment flikker ik van me bar kruk ga weer zitten
en flikker nog een keer en dat gaat een paar keer zo door totdat de uitsmijter van die kroeg komt aanzetten.
Die gozer tilt me op en zet me buiten neer en ik ga vervelend zitten ouwehoeren dan besluit ik om voor de
kroeg te gaan wachten op mijn maten en dan begin ik mezelf onder te kotsen in het bijzijn van tientallen
mensen. later komt er een politie auto rijden en dacht ik zo van "he fuck politie die moeten mij hebben"
dus ik ga voor de 100 meter sprint door een steeg en knal tegen een muur op had me vingers gebroken
en ging op de grond liggen krijsen. komen mijn vrienden er ook nog eens aanrennen om te kijken hoe het
met mij gaat en besluiten ze mijn op te tillen en pakken mijn kapotte hand vast ik ga nog harder krijsen en ga weer
een sprintje maken, paar minuten later wordt ik getackeld door een of andere gast. (en vanaf toen weet ik het niet meer)
Maar ik ben toen door mijn ouders opgehaald met de auto hele auto onder gekotst ben bij dokterswacht
geweest om me hand te fixen blijkt dat ik die gast flink heb zitten uitschelden. volgende dag werd ik wakker
en dacht ik dat ik alles had gedroomd en er niks gebeurd was totdat ik mijn ouders teleurgestelde hoofden zag.

iets van 3 jaar geleden met nieuwjaarsdag lag ik in de tuin te slapen die ondergesneeuwd was.

Sneekweek 2003 na een hele avond flink beerenburg zitten tanken hadden we besloten om terug te varen
naar de tentjes. Zegt ineens een maat van mij Ruben ga godverdomme van mijn boot af en naar je tent, waarop ik antwoordt
WTF MAN!! we zijn nog aan het varen (we lagen al 3 uur aan vaste wal ) ben ik van de boot af gegooid en heb ik de ingang van
de tent pas naar een paar uur kunnen vinden.

Ben wel een paar keer op straat gaan slapen.

Vorige week ben ik nog tegen een boom opgefietst.
pi_28626266
Jaar of 2 geleden zaten we in een all-in hotel op curacao, alle drank was er gratis, ook de dure whiskey enzo, ideaal dus, ook zat er een kleine discotheek bij het hotel, daar dus iedereen indrinken en daarna met een hele groep naar een openlucht discotheek op ong. 500 meter lopen waar ook weer de nodige drank genuttigd werd... toen wilde ik naar het hotel terug, maar liep de verkeerde kant op, die andere gasten achter me aan rennen enzio, moet wel lachen geweest zijn, ikzelf herinner me er NIETS meer van
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:38:48 #136
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_28626301
Ik vergeet nooit iets ook niet als ik stomdronken ben .
Je kan niet meer op je poten staan laat staan fietsen maar de hele avond herrinder je me nog
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:39:41 #137
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28626329
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:18 schreef Monidique het volgende:
'k Ben in ieder geval al blij dat ik gisteravond niets gebroken heb...
who's gonna drive you hooooome, ...tonight
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:46:11 #138
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_28626565
ik was een keer zo dronken dat ik bij de plaatselijke shoarmatent me broodje lams onder gekotst heb. Dus gewoon IN het bakje ja.. enne toen ik weg liep kotste ik nog de deur onder, en toen ik buite was ging ik nog een keer over me net nieuwe schoenen heen.

Toen op de weg naar huis nog een paar keer gevallen met de fiets, en het regende dus natuurlijk precies in de blubber vallen...

nooit meer zo veel gedronken...
pi_28626700
tegen een uitsmijter roepen dat hij een mietje is en niet durft te slaan getuigt denk ik wel van dronkenschap. Gelukkig viel het wel mee met het het blauwe oog de dag erna
  Moderator vrijdag 8 juli 2005 @ 15:50:52 #140
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28626756
quote:
Hoe dronken ben jij geweest ?
6
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:51:20 #141
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28626768
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan nu dus ook totaal niet meer tegen tequilla. Als ik mensen al in de weer zie met citroen en zout, krijg ik al oprispingen.
Ai ai ai, herkenbaar. Wat een goed geneesmiddel is dat tequilla, ik kan zelfs nog misselijk worden van sommige schoonmaakmiddelen die alleen al een verre associatie met dat zuur en zout oproepen
quote:
Die tijden liggen trouwens al ver achter me, tegenwoordig kan ik wél met drank omgaan .
schuld van R&P?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:11:44 #142
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_28627398
Ik ging toen ik 15-16-17 was ook altijd als een mongool te keer.
Ging er sowieso elk weekend een halve liter whiskey p/p door voordat we gingen stappen.
Wakker worden op de gekste plekken, kop vaak kapot, -tig fietsen vervouwen, enz.

Soms komen de gebeurtenissen nog wel eens in vlagen voorbij, meestal denk ik er met kromme tenen aan terug
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_28627517
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:38 schreef Steve-O het volgende:
Ik vergeet nooit iets ook niet als ik stomdronken ben .
Je kan niet meer op je poten staan laat staan fietsen maar de hele avond herrinder je me nog
Idem. Ik kan dan ook alle domme acties nog in geuren en kleuren vertellen, maar dat zal ik jullie besparen.

Hoe dronken ben ik geweest?

Te, veel te vaak ook.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:37:39 #144
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28628276
Schopje naar ONZ ofzo?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28628926
Paasmaandag dit jaar ben ik een beetje te ver gegaan met drank. Vanaf 8 uur 's ochtends, dus tegen de tijd dat ik naar huis wilde was het nog megadruk overal en licht. Fietsen wilde niet echt meer lukken dus mijn broek was al kapot op beide knieën. Toen ik het uiteindelijk had gered uit de stad heb ik mijn fiets op een grasveldje gepleurd en werd ik woedend dat ik zo dronken was. Vervolgens natuurlijk face-forward in een plas gedonderd waardoor ik ook nog eens helemaal onder de modder zat, en toch maar richting huis gegaan, gedeeltelijk lopend, gedeeltelijk vallend fietsen. Eenmaal thuis aangekomen dacht ik 'volgens mij ben ik wat vergeten'. Inderdaad, die vriend van me die nog nooit bij mij thuis geweest was dus nu vast ergens hopeloos verdwaald is. Ben ik met mijn kapotte kleren en modderige hoofd door het dorp gaan lopen, de verkeerde naam hysterisch roepend. Om acht uur 's avonds, zodat iedereen tenminste nog wakker was. Vervolgens kom ik mijn moeder tegen die me rustig op komt halen en in bed legt, omdat zij die vriend van mij al gevonden had.
pi_28629677
1 keertje met oud en nieuw ieeeeets teveel gehad...
wist nog wel wat ik gedaan had enzo (ouwehoeren op msn/icq en rare webcam pics maken..)
maar ik ben de hele dag erna ZO ontzettend ziek geweest
ik kon echt helemaal niks meer, van 1 meter lopen werd ik steeds alweer misselijk
dat was dus 1 keer en nooooooooit weer

en als ik al die verhalen zo lees dan weet ik helemaal zeker dat ik da nooit weer doe
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_28630108
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
1 keertje met oud en nieuw ieeeeets teveel gehad...
wist nog wel wat ik gedaan had enzo (ouwehoeren op msn/icq en rare webcam pics maken..)
maar ik ben de hele dag erna ZO ontzettend ziek geweest
ik kon echt helemaal niks meer, van 1 meter lopen werd ik steeds alweer misselijk
dat was dus 1 keer en nooooooooit weer

en als ik al die verhalen zo lees dan weet ik helemaal zeker dat ik da nooit weer doe
Een ezel stoot zich meerdere malen aan dezelfde steen. Mark my words.

En ja, ik heb ervaring
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_28630361
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:34 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Een ezel stoot zich meerdere malen aan dezelfde steen. Mark my words.

En ja, ik heb ervaring
nouja, ik vond dat toen stoer enzo echt super lekker vond ik het niet eens
dus ik denk niet dat dat nog zo vaak gaat gebeuren
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_28630775
oja één keer met oud en nieuw ik wed helemaal gek ging schreeuwen enzo ik werd echt helemaal gek
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28631080
Op vakantie heb ik samen met mijn toenmalige vriendin eens de hele camping wakker gehouden, we konden niet stoppen met lachen en deden dat op een manier dat het leek alsof we aan de helium hadden gezeten. Vervolgens schenk ik mijn vriendin en mezelf bij de tent (we kwamen terug van een ook al niet misselijke cocktail-avond) nog een mixje vodka in en ook iemand anders die 10 tenten verder op zat (vraag me niet waarom, kende die gast ook niet).

Mijn vriendin leegt in 1 keer dat glas en ik doe vrolijk mee. Ook onze (on)genode gast neemt een slok en zegt dat het veel te sterk is. Dus ik pak zijn glas ruik eraan, ruik niks en leeg dat glas en moet weer zo irritant lachen. Ik zeg tegen die gozer (die amper 5 minuten daar zat) dat ie maar naar zn tent moest gaan, ik ging mijn vriendin neuken. (bleek later dat ik het iets harder had gezegd dan de bedoeling was)

Goed ik met mn vriendin de tent in en dr likken als Lassie en haar neuken, niet doorhebbende dat we zoveel lawaai maakten dat de hele camping ervan wakker lag. Vervolgens is zij als bonus 3 dagen ziek van de drank geweest en stond ik de volgende dag op zonder pijntje.

Ik werd vervolgens meerdere malen aangesproken op mijn nachtelijke escapades en zelfs door een meisje bij de douches of ik niet mee wilde douchen. Het moest heel wat wezen als mijn vriendin zo gilde van plezier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')