Oh, en dit is ook nog een kloon van mij.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef R2cksson het volgende:
Dubbel, slotje.
[Carnaval] Hoe hard ben je gegaan?
Zullen we dan nooit meer een topic openen op fok? Want zowat alle onderwerpen zijn zo ongeveer al wel langsgekomen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef R2cksson het volgende:
Dubbel, slotje.
[Carnaval] Hoe hard ben je gegaan?
We beginnen bij jou.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zullen we dan nooit meer een topic openen op fok? Want zowat alle onderwerpen zijn zo ongeveer al wel langsgekomen...
Jij voelt je wel hier het mannetje.. omdat jij toevallig ooit eens een topic geopend hebt die hier wel enigszins op lijkt ga je meteen hier met die links smijten. Wat is dan het nut nog van nieuwe topics? Ik weet zeker dat 90% van de users die in dit topic posten niet in jouw -oh zo geweldige- topic hebben gepost. En dat je meteen kinderachtig reageert om te zeggen dat ik maar moet stoppen met posten getuigd maar weer dat jij degene bent die beter op kan bokken...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:42 schreef R2cksson het volgende:
[..]
We beginnen bij jou.
Nog beter: Jij gaat gewoon helemaal stoppen met posten.
Zie je wel. Jouw posts zijn veel gescheer, weinig wol.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij voelt je wel hier het mannetje.. omdat jij toevallig ooit eens een topic geopend hebt die hier wel enigszins op lijkt ga je meteen hier met die links smijten. Wat is dan het nut nog van nieuwe topics? Ik weet zeker dat 90% van de users die in dit topic posten niet in jouw -oh zo geweldige- topic hebben gepost. En dat je meteen kinderachtig reageert om te zeggen dat ik maar moet stoppen met posten getuigd maar weer dat jij degene bent die beter op kan bokken...
En wie ben jij om tegen mij met ziektes te gaan gooien? Erg veel inhoud hebben jouw posts ook niet..quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zie je wel. Jouw posts zijn veel gescheer, weinig wol.
Nu rot eens een kankereind op wil je.
Nou ga er ook maar niet tegenin, want daar is "niets" te winnen en als er iets te winnen was dan won hij wel...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En wie ben jij om tegen mij met ziektes te gaan gooien? Erg veel inhoud hebben jouw posts ook niet..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En wie ben jij om tegen mij met ziektes te gaan gooien? Erg veel inhoud hebben jouw posts ook niet..
Waarom schreef ik woord als wordtquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
"Ja want wij kennen dat hele woord niet, ook nooit gehoord enzo"
![]()
![]()
Wat boeit het nou of iemand wel of niet drinkt tis echt niet stoer ofzo hoor.
Vertel het hele verhaal eens of je bijna dood gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef Beach het volgende:
Ergste: black out bijna dood geweest![]()
1na ergste lichte black out
zelfgebrouwen bier, op de fiets complete black out, en ik werd een soort van wakker diep in de modder in een sloot, gelukkig werd ik gered en boven water getrokken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Vertel het hele verhaal eens of je bijna dood gaan
Dat klinkt als een mislukte zelfmoordpogingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:00 schreef Beach het volgende:
[..]
zelfgebrouwen bier, op de fiets complete black out, en ik werd een soort van wakker diep in de modder in een sloot, gelukkig werd ik gered en boven water getrokken.
Ik werd wakker toen ik nog onder water zat, gelukkig trok iemand me boven water.
Het was allemaal heel vaag, ik had niet eens de behoefte om adem te halen of om boven water te gaan.
het was niet eens zo erg als ik niet gered was, maar zelfmoord ben ik te laf voorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mislukte zelfmoordpoging
Je bent regelmatig dronken en je vindt dat je goed met drank om kunt gaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Net ook aardig wat gedronken![]()
Ik ben regelmatig zeer aangeschoten tot dronken, maar ik ga nooit zover door dat ik het de volgende dag erg vind wat ik heb gedaan.
Dan is het gewoon niet leuk meer en het moet ten slotte leuk blijven![]()
Dus tja met drank omgaan kon ik eigenlijk altijd al, maarja ik ben dan ook gewoon goed![]()
hm... Ik ga dus maar nooit zelf bier brouwenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:00 schreef Beach het volgende:
[..]
zelfgebrouwen bier, op de fiets complete black out, en ik werd een soort van wakker diep in de modder in een sloot, gelukkig werd ik gered en boven water getrokken.
Ik werd wakker toen ik nog onder water zat, gelukkig trok iemand me boven water.
Het was allemaal heel vaag, ik had niet eens de behoefte om adem te halen of om boven water te gaan.
Jazeker, je hebt dronken zijn in gradaties, ik ga meestal tussen de grens van aangeschoten en dronken zijn zitten, heb daarbij nog de volledige controle over alles wat ik doe en zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:56 schreef m021 het volgende:
[..]
Je bent regelmatig dronken en je vindt dat je goed met drank om kunt gaan?
Dat zeggen ze in elk dorpquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
Laatst nog een artikel in de lokale krant dat ons dorp gemiddeld het hoogste aantal liters alcohol per jaar verzuipt. Ik was een keer op een feestje bij een paar maten thuis, veel zuipen (Ik was 14), de volgende dag troffen ze mij aan in de kelderkast![]()
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in elk dorpdat daar het meest gedronken wordt.
who's gonna drive you hooooome, ...tonightquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:18 schreef Monidique het volgende:
'k Ben in ieder geval al blij dat ik gisteravond niets gebroken heb...
6quote:Hoe dronken ben jij geweest ?
Ai ai ai, herkenbaar. Wat een goed geneesmiddel is dat tequilla, ik kan zelfs nog misselijk worden van sommige schoonmaakmiddelen die alleen al een verre associatie met dat zuur en zout oproepenquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan nu dus ook totaal niet meer tegen tequilla. Als ik mensen al in de weer zie met citroen en zout, krijg ik al oprispingen.
schuld van R&P?quote:Die tijden liggen trouwens al ver achter me, tegenwoordig kan ik wél met drank omgaan.
Idem. Ik kan dan ook alle domme acties nog in geuren en kleuren vertellen, maar dat zal ik jullie besparen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:38 schreef Steve-O het volgende:
Ik vergeet nooit iets ook niet als ik stomdronken ben .
Je kan niet meer op je poten staan laat staan fietsen maar de hele avond herrinder je me nog
Een ezel stoot zich meerdere malen aan dezelfde steen. Mark my words.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
1 keertje met oud en nieuw ieeeeets teveel gehad...
wist nog wel wat ik gedaan had enzo (ouwehoeren op msn/icq en rare webcam pics maken..)
maar ik ben de hele dag erna ZO ontzettend ziek geweest
ik kon echt helemaal niks meer, van 1 meter lopen werd ik steeds alweer misselijk
dat was dus 1 keer en nooooooooit weer![]()
en als ik al die verhalen zo lees dan weet ik helemaal zeker dat ik da nooit weer doe
nouja, ik vond dat toen stoer enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:34 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich meerdere malen aan dezelfde steen. Mark my words.
En ja, ik heb ervaring![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |