abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28631592
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
Op vakantie heb ik samen met mijn toenmalige vriendin eens de hele camping wakker gehouden, we konden niet stoppen met lachen en deden dat op een manier dat het leek alsof we aan de helium hadden gezeten. Vervolgens schenk ik mijn vriendin en mezelf bij de tent (we kwamen terug van een ook al niet misselijke cocktail-avond) nog een mixje vodka in en ook iemand anders die 10 tenten verder op zat (vraag me niet waarom, kende die gast ook niet).

Mijn vriendin leegt in 1 keer dat glas en ik doe vrolijk mee. Ook onze (on)genode gast neemt een slok en zegt dat het veel te sterk is. Dus ik pak zijn glas ruik eraan, ruik niks en leeg dat glas en moet weer zo irritant lachen. Ik zeg tegen die gozer (die amper 5 minuten daar zat) dat ie maar naar zn tent moest gaan, ik ging mijn vriendin neuken. (bleek later dat ik het iets harder had gezegd dan de bedoeling was)

Goed ik met mn vriendin de tent in en dr likken als Lassie en haar neuken, niet doorhebbende dat we zoveel lawaai maakten dat de hele camping ervan wakker lag. Vervolgens is zij als bonus 3 dagen ziek van de drank geweest en stond ik de volgende dag op zonder pijntje.

Ik werd vervolgens meerdere malen aangesproken op mijn nachtelijke escapades en zelfs door een meisje bij de douches of ik niet mee wilde douchen. Het moest heel wat wezen als mijn vriendin zo gilde van plezier.
Dat laatste
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28636627
Mijn heftigste avondje drinken (of iig het heftigste waar ik nog iets van weet...):

De avond begon met zuipen aan de Maas samen met een groep vrienden, waarvan we 'met z'n allen' een fles glodstrike zouden legen. Uiteindelijk was ik de enige die ervan dronk. Nadat deze leeg was gingen we de stad in.

Daar heb ik in mijn stamkroeg een Engelse gozer zitten lastig te vallen, en hem gevraagd waarom hij naar mijn wijf aan het kijken was (ik had nieteens een vriendin). Door de eigenaar vriendelijk gevraagd of ik wilde opzouten, waarop ik zei dat ik wel naar een betere kroeg kon gaan waar ze lekker bier hadden.

-Zwart gat-

Op de kade word ik in mijn ogen geschenen van een verhoogde positie door een mag-lite waarvan de eigenaar mijn naam en adres vraagt... Deze eigenaar bleken twee agenten te zijn waarvan ik zei dat ze op moesten rotten en dat ik heus wel weg was voordat de zon op kwam zodat ze hun parkeerplaats weer konden gebruiken. Naast me lag aan beide zijden een plas kots.

Vrienden bellen op waar ik uit hang:
-Waar ben je?
Dood!!!
-Maar waar ben je dood??
Doooooood!!! *braak*
-Waar???
Maaskade... *braak* *klik*

Een vriendin had d'r tante gebeld om mij in een auto te hijsen, een andere vriendin was boven op me gaan zitten zodat ik het niet koud kreeg en een andere was mijn fiets veilig aan het stellen. Aardige dames...
Ondertussen was er op de brug naast de plaats waar ik lag een conventie van mijn stamkroeggenoten...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_28638217
doe je goed HostiMeister! wees er vooral trots op!
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_28648419
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:10 schreef groggy het volgende:
doe je goed HostiMeister! wees er vooral trots op!
Nooit gezegd of geimpliceerd dat ik er trots op ben...
Schaam me er eerder voor...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:33:12 #155
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28648461
Venlo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_28650659
Van alle vreemde dingen is er 1 die mij na een jaar of 10 nog steeds achtervolgt...

Na een avondje bier en andere sterke dranken besefte ik toen ik voor de huisdeur van mijn ouderlijk huis stond dat ik mijn sleutels was vergeten.

Met mijn stomme kop heb ik het alarmnummer 112 gebeld met het vriendelijke verzoek om mijn moeder te bellen dat ik voor de deur stond.

Ouders vinden het blijkbaar niet leuk om door oom agent wakker gebeld te worden en oom agent vond het niet leuk dat het alarmnummer misbruikt werd voor vergeten sleutels, gezien het boze telefoontje wat ik een dag later kreeg

[ Bericht 1% gewijzigd door Marque77 op 09-07-2005 13:29:18 ]
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:34:38 #157
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28650979
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?
In mijn leven :
2 x Ziekenhuis hechtingen :
  • Gevallen op de fiets ladderzat, viel met gezicht in fietstrapper andere fiets. Terug uit het ziekenhuis was mijn fiets ook foetsie.
  • Uit een rijdende Taxi gesprongen (wel betaald maar niet gewacht tot hij stilstond).
    1 x huisarts (Met mijn oog in mijn eigen fietsbeugelslot gevallen).
    1 x Van een muurtje gevallen (3,5 meter van de grond). Lag op het muurtje te slapen.
    2 x fiets verloren (Wel meegenomen zelfs nog gefietst maar toch kwijtraken).
    1 x EHBO (Laderzat door de crew van Dynamo O.A bij een EHBO stand gedropped)
    Ontelbare blauwe plekken opgelopen.
    3 x Buitengeslapen omdat ik mijn huissleutels niet kon vinden (of mijn moteriek liet het niet toe) .

Maar tegenwoordig ben ik wel een stuk rustiger.
  •   zaterdag 9 juli 2005 @ 13:55:37 #158
    122866 Loeri
    Loeri Sloeri!
    pi_28651488
    Na avondje kroeg in Amsterdam de hele dam en trein richting Leiden ondergekotst
      zaterdag 9 juli 2005 @ 13:56:50 #159
    122866 Loeri
    Loeri Sloeri!
    pi_28651523
    Oh en 't mooiste was dat er nog iemand IN ging zitten ook nadat ik naar ander treinbankje werd gesleurd door een vriend van me
    pi_28680668
    na een dagje goed snowboarden in Tignes ff naar de kroeg... pff wat was ik droken!
    Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
    last.fm
    pi_28690245
    Ik kwam een keer op vakantie terug op mijn appartement, en iedereen was heel boos op mij wat ik niet begreep.

Wat bleek, ik was niet een maar liefst twee nachten weggeweest, had een taxi chauffeur in elkaar geslagen en nogal wat onrust bezorgd omdat iedereen me was gaan zoeken. Had gewoon 2 dagen aan de wodka gezeten, en dacht dat het een dag was geweest.
    Ook een rare kater gehad met hartkloppingen en raare gezwollen vingers. Was niet echt relaxt.
    En er kwam later nog een taxichauffeur met blauw oog vragen of ie toch mss zijn geld kon krijgen voor die taxirit
    pi_28695226
    zo lam gisteravond dat ik vandaag om 14 uur in de auto nog zwaar dronken was en bijna een man van zn fiets reed die zn vrouw de stoep op moest duwen.
    normaal zou ik in zo'n staat nooit rijden, maar ik had een afspraak om 15 uur.
    pi_28697476
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 20:52 schreef Wojworshebn het volgende:
    Ik kwam een keer op vakantie terug op mijn appartement, en iedereen was heel boos op mij wat ik niet begreep.

......had een taxi chauffeur in elkaar geslagen en.....
    Wat ben jij een sukkel zeg, mannetjes als jij die zo op drank reageren moeten maar niet drinken vind ik.
    Drank is alleen voor mensen met een 'goeie dronk'
    Een heer met stijl
      maandag 11 juli 2005 @ 02:43:15 #164
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_28698083
    geweldig die verhalen
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_28698212
    woutey heeft nog wel een paar verhalen
    ik trouwens ook; dit is de korte versie:
    geslaagd > niets gegeten door warmte > verjaardag > examen-feest > zwart gat > word wakker met pleister op mn gezicht en dan blijkt dat ik 2x van de fiets af ben geflikkerd en dat ik mn kop kapot had.
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      maandag 11 juli 2005 @ 07:21:26 #166
    60357 roxxe
    Beter een hand in de lucht dan
    pi_28698769
    klein meisje doodgereden en vluchtmisdrijf gepleegd

j/k kuttopic
    AND HERE HE IS!
    HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
    pi_28703346
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Woutey het volgende:
    zo lam gisteravond dat ik vandaag om 14 uur in de auto nog zwaar dronken was en bijna een man van zn fiets reed die zn vrouw de stoep op moest duwen.
    normaal zou ik in zo'n staat nooit rijden, maar ik had een afspraak om 15 uur.
    Lache joh
    pi_28703838
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 11:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nooit gezegd of geimpliceerd dat ik er trots op ben...
    Schaam me er eerder voor...
    daarom staat hier een uitgebreid verslag?
    pi_28703933
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 20:52 schreef Wojworshebn het volgende:

Wat bleek, ik was niet een maar liefst twee nachten weggeweest, had een taxi chauffeur in elkaar geslagen en nogal wat onrust bezorgd omdat iedereen me was gaan zoeken. Had gewoon 2 dagen aan de wodka gezeten, en dacht dat het een dag was geweest.
    Ook een rare kater gehad met hartkloppingen en raare gezwollen vingers. Was niet echt relaxt.
    En er kwam later nog een taxichauffeur met blauw oog vragen of ie toch mss zijn geld kon krijgen voor die taxirit
    Wauwie.....je bent mijn held!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

Maar nu ff niet
    pi_28704673
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 12:39 schreef Rekkie het volgende:

[..]

daarom staat hier een uitgebreid verslag?
    Dit topic gaat over 'hoe dronken ben jij geweest', niet 'pimp hier met je stoere alcohol-verhalen'.
    pi_28704941
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 13:13 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dit topic gaat over 'hoe dronken ben jij geweest', niet 'pimp hier met je stoere alcohol-verhalen'.
    Dus als jij je ergens voor schaamt en er wordt een topic over geopend dan geef jij je ook open en bloot?

Als je je echt ergens voor schaamt dan vertel je het niet open en bloot, ik tenminste niet.
    pi_28705020
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus als jij je ergens voor schaamt en er wordt een topic over geopend dan geef jij je ook open en bloot?

Als je je echt ergens voor schaamt dan vertel je het niet open en bloot, ik tenminste niet.
    Daarin verschillen wij dus, ik heb ook mijn meest beschamende dronken moment gepost, de keer dat ik besloten heb dat ik mezelf nooit meer zo vol laat lopen.
    pi_28705067
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 13:29 schreef Stranger het volgende:

[..]

Daarin verschillen wij dus, ik heb ook mijn meest beschamende dronken moment gepost, de keer dat ik besloten heb dat ik mezelf nooit meer zo vol laat lopen.
    Ja ik heb gelukkig niet zo'n moment, en als ik die had, dan poste ik hem in ieder geval niet op een forum.
    pi_28705510
    Ik ben niet zo heel vaak dronken, maar na mijn diploma-uitreiking van de middelbare school was ik toch ver heen. Eerst op school al flink wat wijn en champagne naar binnen gegoten. Vervolgens met een groep naar een kroeg gegaan waar we allerlei bieren gingen uitproberen (dubbels en triples en dergelijk ) en blijkbaar viel dat niet heel goed. Ik ging bij een vriend echterop de fiets en pleurde er direct weer vanaf. Niks ernstigs dacht ik maar de volgende dag was mn kaak enorm stijf en had ik een gigantische wond op mn kin (dus languit met mn bek op de bestrating). Ook was ik die nacht in mn eigen bed gaan maffen, maar werd ik op de bank in de woonkamer wakker. Het schijnt dat ik naar beneden was gekomen, vervolgens nog heel lang met mn vader had zitten praten en toen in slaap was gepleurt . Daar zit dus een enorm zwart gat :S

Maar gelukkig valt het nog wel mee als ik hier wat van die andere verhalen lees .
    pi_28706900
    Ik ben tot nu toe (18jaar) 2x écht over de schreef gegaan. Ik hoop inmiddels mijn grens wel gevonden te hebben en het hierbij te kunnen laten.

De eerste keer was op een LAN-party bij een maat van mij. Dat was de eerste LAN in een reeks van 3 totaal (nerds! ). Wat is het eerste waar je aan denkt bij een lan-party? Juist, drank Nee, ach we waren net 16 (liep zelfs een jochie van 15 bij) dus drank gaf het een wat stoerdere uitstraling. Voordat iedereen direct denkt aan een zuipfestijn, het was niet anders dan gewoon een beetje leachen + gamen onder het genot van een biertje. Maargoed, ik liep toentertijd nog dapper de ochtendkrant en had een chronisch slaaptekort en zo'n LAN is ook nog eens een ware uitputtingsslag. Tot overmaat van ramp was (en is nog steeds) de moeder van bij wie de LAN was zwaar wijn verslaafd Dat was natuurlijk ook wel leuk, bier + wijn, dan was je helemaal de man. Dat nam ik iets te letterlijk en na een paar glazen wijn + hoogstens 6/7 biertjes (niet eens veel dus)besloot ik even af te koelen buiten. Het was hartje winter, en ik had één laag aan met ook nog eens korte mouwen, maar koud had ik het niet hoor Vervolgens sloeg het noodlot toe. Ik heb een complete niet te onderscheiden nieuwe mesthoop uitgekotst en ben vervolgens op ontdekkingsreis over de boerderij gegaan. Aangezien de boerderij langs het spoor stond stuurde mijn vrienden af en toe even iemand naar buiten om te kijken of ik niet al vastgeplakt zat op het spoor. Daarvan herinner ik mij nog één ding. Als je naar buiten gaat stond er direct een hekje om de hoek. Daar waarschuwde ze mij dus steeds voor "Ivo, kijk je wel uit voor het hekje..." en PATS-BOEM daar lag de beste meneer zelf gestrekt op het gras Maargoed, uiteindelijk voor mijn eigen veiligheid ben ik maar naar binnen gehaald en daar begon de pret Uiteraard hadden al die verwende zieltjes didigtaal speelgoed van hun ouders meegekregen... Gevolg: tientallen foto's van mijn persoontje. Daarbij het feit dat er ook daadwerkelijk een echte 'computernerd' bij was die internetsites maakt, gevolg: als ze het zouden willen, konden ze aan de andere kant van de wereld mijn kotsfoto's op internet zien Deze zeperd werd mij toch minimaal een half jaar lang flink ingepeperd. Loop je door gangen van de school en word je herkend als die jongen die ... Maargoed de eerste LAN heb ik meer dan de helft geslapen iig

Mijn tweede keer was volgens mij nog geen jaar erna, deze keer in de stad nota bene (Deventer). We kwamen toentertijd wekelijks in een 'swingcafé' genaamd de Elegast. Dat was de enige plek om uit te gaan als je geen kakker of aso bent Al liep je daar wel tussen zwetende hard-rock piraten Maargoed, het was een uur of 1 en het piekuur was voorbij en we zouden even wat gaan eten tussendoor. Onderweg naar buiten werd ik nog aangesproken door een (oerlelijke) meid die mij een drankje aanbood, waarop ik zei: "Ik ben zo terug, even wat eten" (ik bedoel, gratis bier ). Maar ik kwam nooit meer terug ... We zaten een lahmacun (whatever ), iig een turkse pizza en mijn LAN-verhaal kwam weer boven. En bij de zin "Één ding heeft Ivo wel geleerd, dit gebeurt hem nooooiit meer" sprinte ik naar de WC. De geur van de lahmacun werd mij iets te veel van het goede en ik besloot mijn maag te legen. Ik ben achteraf blij te horen dat er meerdere van mijn vrienden ziek (lees : kotsen e.d) zijn geworden van een lahmacun, maargoed het moest mij natuurlijk weer in de stad zelf overkomen Ik vond het wel netjes dat ze kwamen vragen of ze mijn lahmacun mochten opeten of dat ik hem zelf nog wou Ik weet dat ik nog 10 minuten ofzo boven de plee heb gehangen (dus rond half 2), en daarna weet ik niets meer tot een uur of half 5. Wat ik in die tijd allemaal heb gedaan Mijn vrienden hebben mij daar in de tussentijd nog gezocht, dus ik moet door de stad geslenterd hebben ofzo : Ik werd om half 5 hangend tegen een boom op de Brink (centrale plein van Deventer in de binnenstad) gevonden door een vriend die naar huis wou fietsen. Die heeft mij op de fiets gezet. Ik was iig toen weer helder genoeg dat ik door had dat hij een meid bij zich had, dus ik sloeg maar een zijstraat in, dit in tegenstelling tot een andere maat die er gezellig naast bleef fietsen

[ Bericht 2% gewijzigd door DeVinger op 11-07-2005 14:51:52 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')