abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42119870
pi_42120659
Dronken genoeg om dubbel te zien en niet meer uit mn woorden te komen.
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
  maandag 25 september 2006 @ 23:10:08 #253
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_42127231
Nou het is nooit zo erg geweest dat ik niet meer weet waar ik was of wat ik deed. Nooit blackouts gehad. Wel zulke dingen dat ik naar huis wilde fietsen, en na 15 meter rechts in de bosjes tot stilstand kwam.... Achja.
Maar het ergste is natuurlijk altijd the-day-after. Te erg. Echt dat ik niet meer wist hoe ik het had. Vooral na die ene avond dat we verschillende soorten wijn gingen proberen. Daarna de stad nog ff in, daar gewoon cola afwisselen met bier, dan wijn en weer bier, en dan in de ochtendzon hup naar huis.
Nou je wilt niet weten hoe de dag verder verliep.
Er was iemand die de hele dag op mn hoofd deed. De WC-pot was mn vriend. Vreselijk. Bah.
Sindsdien kiekn we wel uut.
pi_42127440
dat wil je niet weten
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 25 september 2006 @ 23:35:26 #255
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_42128279
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:14 schreef sararaats het volgende:
dat wil je niet weten
Toch wel.
pi_42128711
De ergste keer was op een eindexamenfeest bij een klasgenoot thuis. Daar was ik zo blij dat ik van de spanning af was dat ik als een geesteszieke allerlei likeurtjes en sterke drank doorelkaar ben gaan drinken. Op een gegeven moment ging bij mij het licht uit en (zo mocht ik later vernemen) heb ik als een debiel rond staan springen en headbangen. Ik heb ook nog om een joint geschreeuwd maar gelukkig heb ik die niet gekregen! Al gauw ging het verkeerd en heb ik de hele vloer van die klasgenoot ondergekotst, inclusief mijn eigen broek. De ouders hebben mijn ouders gebeld want ik wist niet eens meer wie ik was laat staan hoe ik thuis moest komen. Toen mijn ouders kwamen had ik een of andere veel te lange joggingbroek aan en was mijn toen nog lange haar bijeeengebonden met een postelastiek. Het enige wat ik uit kon brengen was "ssssorrry hooorrr.....". In de wagen getakeld en naar huis vervoerd. Thuis rukte ik nog bijna mijn ogen uit mijn oogkas in een poging mijn lenzen eruit te halen. Ik ben in bed gegooid maar toen mijn moeder me de volgende dag kwam wekken was ik nog steeds strontlazerus. Het ergste was nog met een kater te grootte van een buffel langs mijn klasgenoot gaan met een bos bloemen voor de ouders om te verontschuldigen voor de kotspartij over hun karpet en de geleende joggingbroek terug te brengen.

Een andere keer dat ik flink de weg kwijt was is een paar maanden geleden. Borrel op mijn werk in Amsterdam, waar het bier wel heel snel ging. Er ging ook flink wat coke rond maar daar heb ik niet aan meegedaan, misschien had ik dat beter wel kunnen doen! Toen de tent ging sluiten was ik al heel ver heen maar we gingen door, ene cafe in andere uit, totdat alles dichtging. Ik kon toen al niet meer praten maar we zijn uiteindelijk beland in een homodisco die als een van de weinige tenten nog open was. Ik heb daarvan slechts een kwartiertje meegekregen. Ben ergens in slaap gevallen maar schijn opeens wakker geworden te zijn en schijn zelfs nog gedanst te hebben. Opeens werd ik door mijn collega's naar buiten gesleurd (ook deze tent ging sluiten) en kwam ik in de volle ochtendzon terecht. Het was half 9 's ochtends. Taxi naar CS, ik stap uit en het licht gaat weer uit. Het volgende wat ik weet is een conducteur die in mijn zij port om me wakker te krijgen. Met heel veel moeite begrijp ik wat ie wil en haal ik mijn trajectkaart uit mijn zak. "Je moet naar UTRECHT?? Dan zit je hier verkeerd makker! Dit is Almelo!!!"

Dat laatste is nog een leuke running gag geworden op mijn werk.
Unox, the worst operating system.
pi_42128749
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou het is nooit zo erg geweest dat ik niet meer weet waar ik was of wat ik deed. Nooit blackouts gehad. Wel zulke dingen dat ik naar huis wilde fietsen, en na 15 meter rechts in de bosjes tot stilstand kwam.... Achja.
Maar het ergste is natuurlijk altijd the-day-after. Te erg. Echt dat ik niet meer wist hoe ik het had. Vooral na die ene avond dat we verschillende soorten wijn gingen proberen. Daarna de stad nog ff in, daar gewoon cola afwisselen met bier, dan wijn en weer bier, en dan in de ochtendzon hup naar huis.
Nou je wilt niet weten hoe de dag verder verliep.
Er was iemand die de hele dag op mn hoofd deed. De WC-pot was mn vriend. Vreselijk. Bah.
Sindsdien kiekn we wel uut.
shit dit klinkt te bekend bosjes infietsen iemand tegenkomen die je vaag kent en mee proberen te fietsen als ik die meid nog zie schaam ik me nog dood
1x zo erg dronken geweest dat ik een heel stuk kwijt ben namelijk hoe ik thuisgekomen ben......laarzen zaten onder t pas gamaaide gras dus ik denk iig grasveld tegengekomen maar veilig in bed zonder zere doos
pi_42129840
Ehm straalbezopen een heg in fietsen en daar de volgende ochtend wakker worden
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:28:16 #259
158277 Michellll
Techno junkie
pi_42129902
met oud en nieuw 2002 zo veel gezopen ik wist aleen dat ik 3.5 uur over 2 km heb gedaan lopend en toen ik eenmaal thuis was heb ik 46 uur geslapen nonstop
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_42130376
tijdens een feestje teveel Pisang gedronken (bleek het Pisang met heel weinig appelsiensap te zijn)

ik ben dus serieus van m'n suske gegaan. viel twee keer flauw. 1 keer bovenaan de trap en 1 keer recht voor de WC pot. en 's anderendaags hoofdpijn tot ik serieus scheel zag

sinsdien heb ik nooit meer teveel gedronken
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_42160054
Dat slapen heb ik ook gedaan, en wel 25 uur lang. Nieuwjaar 2001
pi_42161114
Het is bij mijzelf gelulkkig redelijk beperkt gebleven, het ergste was na wat kosten op de wc in slaap gevallen bij een vriend van me thuis. Nadat we de komplete (zelf gamaakte) wijn voorraad van z'n pa hadden opgedronken. 4 liter (ieder) van dat spul bleek toch wel wat teveel van het goede.

Kosten, inslaap vallen op de wc... wakker worden, weer kosten en weer verder slapen. Maar de dag daarna eigenlijk gene kater, dat viel dan wel weer mee.

Die vriend van me is een keer met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd... dna heb je het ook erg bont gemaakt kan ik je vertellen.
En m'n zwager is met z'n brommer de sloot in gereden, naar huis gelopen en met z'n helm nog op in slaap gevallen
Een andere keer heeft hij nog bij m'n moeder op de slaapkamer in een hoekje staan pissen in de overtuiging dat hij op het toilet bezig was
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_42163551
overgeven in de badkuip en dan in slaap vallen in de badkamer, op de vuile was..

op een bankje slapen,omdat niet eens meer kon fietsen.

fiets proberen mee te nemen van een teamgenoot, die je niet ziet,
en dan op wedstrijd dag zeggen, dat ie iets raars heeft meegemaakt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_42163681
Ik ben nog nooit dronken geweest aangezien ik geen alcohol lust
  woensdag 27 september 2006 @ 11:09:21 #265
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_42164097
Op vakantie in Kreta

We gingen bij het zwembad van ons appartement wat drinken met een groepje. Hele nacht aan de baco gezeten en toen was de cola op en nog een halve fles bacardi over.
Niemand hoefde meer dus heb ik die halve fles bacardi maar puur opgedronken.
Wat er volgde. Een rondje hinkelen rond het zwembad (er niet in gevallen ), kotsen bij het zwembad, in het appartement verder kotsen en in slaap vallen boven de wc, om 7 uur wakker worden met een helm op je kop en bestek naast je . Toen maar weer in bed gaan liggen en nog tot 3 uur geslapen ofzo.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  woensdag 27 september 2006 @ 13:02:18 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42167325
Een na ergste keer:
Ik was met een collega in Amsterdam naar een biercafe geweest. Het was net uit met m'n vriendin en dat moest gevierd worden, dus wij daar lekker eten en drinken. Op een gegeven moment ging dat cafe dicht, het was donderdag, dus wij woonbootwaarts. Collega: "of zullen we nog een drankje doen?" Nou, zo gezegd, zo gedaan, en wij naar een of andere vage hardrocktent (Kalashnikov ofzo). Hij is een redelijke metalhead, ik had een knaloranje polo aan. Was wel de meest 'kleurrijke' daar binnen. Goed, wij dus aan de sterke drank, hij Whisky en ik Vodka. Wat ik in die tijd gedaan heb kan ik me niet erg goed herinneren, nog met een of ander best lekker gothic wijf staan dansen, maar later zijn we dus maar afgetaaid. Over m'n nek gegaan in een gracht, bij hem thuis, en de volgende ochtend bleek dat ik ook nog in bed over m'n nek gegaan was (ook een eerste keer). Die ochtend naar kantoor gereden, maar toen ik eenmaal achter m'n PC zat me toch maar 'ziek' gemeld. Die bikkel heeft gewoon nog een presentatie voor een klant gedaan, ik ben naar huis gegaan en heb me de rest van de dag ellendig gevoeld.

Ergste keer:
Wenen. Inwerkweek voor m'n stage. Ik was samen met een studievriend een week in Wenen om door de twee studenten wier stageperiode afliep ingewerkt te worden. Overdag 'werken', 's avonds de stad in. Vrijdag, de laatste avond, zijn we maar eens goed los gegaan. Eerst begonnen met een goed stukje eten (wienerschnitzel Wien-style) en veel bier. 5 halve liters later zijn we naar een cafe gehad waar ze in de kelder een soort discotheekje hadden. Erg gezellig, en ze hadden daar een 'tequilia station'. Met m'n studievriend aan de tequilia, de andere twee gingen tafelvoetballen (vonden ze leuk, de localo's minder, die werden afgeslacht). Heb samen met die vriend in korte tijd 24 tequilia shots naar binnen gewerkt. We hebben de shotglasses geteld na een tijdje, en kwamen tot de conclusie dat we misschien maar even op moesten houden. Veel te laat natuurlijk.

Het duurde even voordat ik er echt last van kreeg omdat we veel gegeten hadden, maar na een tijdje kon ik echt niet goed meer staan. We zijn op een gegeven moment weggegaan, bus gepakt (ze vonden het geen goed idee de taxi te pakken), ik in de bus over m'n nek gegaan. Bij het uitstappen uit de bus zakte ik door m'n benen en ben nog bijna onder de bus terecht gekomen. Buiten weer over m'n nek. Ik had last van tunnelvisie, kon niet meer praten, en lopen ging ook erg moeilijk. Vlak voor huis weer over m'n nek. Voordat ik m'n nest in ging water gedronken en weer (opzettelijk) in 't toilet over m'n nek gegaan. De volgende ochtend was het eerste dat ik deed een paar flinke slokken sinaasappelsap nemen, had een enorme dorst. Tweede wat ik deed was naar de WC rennen, die zure meuk trok m'n maag niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42167886
schitterende verhalen hier
  woensdag 27 september 2006 @ 14:12:06 #268
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_42169224
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Catbert het volgende:
[...]

We hebben de shotglasses geteld na een tijdje, en kwamen tot de conclusie dat we misschien maar even op moesten houden. Veel te laat natuurlijk.

[...]
Heb met een vriend wel eens proberen te tellen hoeveel bier we nou eigenlijk dronken. Is nooit gelukt omdat we steeds de tel kwijtraakten.

Was voor mij overigens wel een teken om zeer drastisch te minderen!
pi_42169463
liggen kotsen in een tent tijdens het familie-weekend is ook erg leuk
dag
pi_42170159
Vakantie Mallorca, was heerlijk aan het dansen, en aan het drinken, had niet eens door dat ik al zoveel op had (wodka-jus)...

Vanaf het moment dat we naar buiten zijn gegaan weet ik niks meer, ze hebben me mee naar het hotel moeten nemen, waar ik naar de wc wilde gaan, maar opeens lag ik ondersteboven in bad... daar maar weer uitgeklommen, ff boven de wc gehangen, maar kotsen wilde niet lukken.
Toen op iemands bed neergestort en in slaap gevallen... ben er 3 dagen ziek van geweest
  woensdag 27 september 2006 @ 14:57:29 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42170470
vandaar je ondertitel?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_42171148
Uhm jah 3/4 fles jenever gedronken. Gemixt met bier en cola (What was I thinking ). Uiteindelijk proberen te slapen. Hoofd ging tollen. . 3 uur later werd ik met m'n kleren en m'n schoenen nog aan wakker en gelijk daarna beschonken colleges gevolgd
  woensdag 27 september 2006 @ 18:59:04 #273
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_42176069
Ol ben ng nooit dronken geweest of aangeschoten...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  woensdag 27 september 2006 @ 21:54:39 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42181657
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef boekenworm het volgende:
Ol ben ng nooit dronken geweest of aangeschoten...
nou, dat zou dan wel een soort nachtmerrie worden die spreekt
pi_42191040
tvp, dat van mij komt vanmiddag
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_42191503
Mijn vriendin en ik waren op vakantie in Lloret. Vanaf dag 1 gierden de hormonen door onze lijven heen, aangezien daar veel lekkers aan bloot te zien is. Zo ontmoetten we 2 jongens die ook nog eens bij ons in de buurt woonden, die ook in ons hotel slaapten. Na wat speurwerk hebben we hun kamer getraceerd, en briefje onder de deur gedaan. Wij hadden zin in de jongens, en hun ook in ons want ze kwamen. Maar ja Loontjah was al aan de rum en hun kwamen met nog meer drank..Ik alles door elkaar zuipen wat leidde tot gevaarlijke situaties...

Ik heb als een zoutzak op bed gelegen, toen ik voelde dat ik moest overgeven ben ik in bad gegaan. Heb mijn kleren uitgedaan en ben in bad gaan liggen. Hun verklaarden mijvoor gek, en zette steeds koud water aan, wat ik niet eens gemerkt heb.. Daarna heb ik scheerschuim over heel de badkamer gespoten, en de deur zo hard dichtgegooid dat het slot kapot was, en wij die ook nog eens moesten betalen. De hotelmanagement was er niet blij mee, we waren er bijna uitgezet, na wat excuses, en wat janken enzo is het opgelost... En de jongens..die zijn nog schijnbaar lang gebleven, en zijn s'morgens nog langs gekomen om te kijken hoe het met me ging...

Nu heb ik besloten om NOOIT meer zo veel dingen door elkaar te drinken, want ik wil echt wel weten wat ik gedaan heb !!!!
Sappig !!
pi_42192228
zo dronken geweest dat ze mij de volgende dag moesten vertellen wat ik allemaal heb gedaan... vanaf de helft van de avond weet ik niet meer wat ik gedaan heb

1 keer was ik best wel ziek, ff naar kroeg, 4 cola berenburg en toen maar naar huis, gaan slapen, wakker worden en de wc niet halen, volgende dag maar gewoon aan het werk gegaan en belt je vader op: je komt nú naar huis! je moet sausen!
ik had het hele mooie wit gespakte muurtje eronder gekotst, het zat tot 2 meter hoog
pi_42194713
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:51 schreef Sloffie het volgende:
zo dronken geweest dat ze mij de volgende dag moesten vertellen wat ik allemaal heb gedaan... vanaf de helft van de avond weet ik niet meer wat ik gedaan heb

1 keer was ik best wel ziek, ff naar kroeg, 4 cola berenburg en toen maar naar huis, gaan slapen, wakker worden en de wc niet halen, volgende dag maar gewoon aan het werk gegaan en belt je vader op: je komt nú naar huis! je moet sausen!
ik had het hele mooie wit gespakte muurtje eronder gekotst, het zat tot 2 meter hoog
netjes hoor
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:53:50 #279
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42195251
haha
pi_42206109
Tja.. vakantie.

Het begon met zuipen op een camping vlak bij die waar wij stonden (die camping was vol.. en wij hadden niet gereserveerd, voordeel was wel dat de camping er naast half zo duur was.. nadeel was 10 min lopen over een onverlichte slingerweg) wij goed aangeschoten terug naar onze camping, komen ineens de barman en nog wat mensen van de andere camping voorbij.. of we meegaan naar hun tent toe om nog ff door te gaan..

Nouja toen kwamen er blokken hasj te voorschijn zo groot als appels, de barman toverde een aantal flessen vol zelf gemixte drank uit zn tas.. wij hadden bier etc.

Uiteindelijk moest ik dus pissen.. dus ik liep een eindje weg (heb blijkbaar een vriend van me nog gewaarschuwd dat het vast mis ging ) en ging pissen van een heuveltje af.. ik schommelde naar voren.. en naar achter etc etc toen ik eenmaal klaar was hield ik het niet meer en sprong schuin opzij van het heuveltje af (om mn eigen zeik te ontwijken ) om daarna te roepen 'kut, ik ben gevalluh' (wat ik dus nog vaak moet horen)

detail, de barman was de enige van het stel die engels sprak.. rest alleen maar frans maar aan de fotos te zien hebben we het allemaal toch erg gezellig gehad
pi_42206618
Ik heb nog nooit zoveel gezopen dat ik ook maar dronken was .
  donderdag 28 september 2006 @ 18:50:30 #282
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42206831
waarom post je hier dan :p
pi_42207065
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel gezopen dat ik ook maar dronken was .
beetje kansloos...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 september 2006 @ 19:36:01 #284
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_42208383
Woensdag 28 december, een avondje Children of Bodom in de 013 en vele pinten pakken in Tilburg. Over het concert ga ik niet hebben, noch over café de Extase.

Het was half 4 's nachts en wij, Hans, Mik, Sven, Manon en ik gingen maar eens slapen. De locatie was een ranzig studentengebouw. Sven en Manon kropen gezellig samen onder de dekens in het bed van een zekere Jelle, die vrij spoorloos was aangezien ik hem nog nooit had gezien. Hans en Mik lagen op de grond en ik mocht op een smerige, naar pis meurende bank plaatsnemen.

Op een gegeven moment ben ik blijkbaar gaan slaapwandelen. Ik lag te slapen, en Hans, die nog koppijn had van CoB (met de koppen tegen mekaar geknald in de pit ), hoorde mij in een vage buitenaardse taal dingen brabbelen. Vervolgens ben ik opgestaan, ging tussen Hans en Mik staan en liep schuin over Mik naar rechts, richting het raam. Vanaf daar weer schuin de andere kant op om bij de kamerdeur te komen. Tijdens deze actie ging ik nogal hard tegen de vlakte. Ik stond meteen weer op en zwalkte richting de deur. Deze trok ik met een ferme ruk open en draaide naar links om richting WC te gaan.

Daar ben ik echter nooit aangekomen, want tegen die tijd had ik mijn ogen open en bleek in een andere kamer te staan. Deze stond leeg op een grote kast na. Ik had echt het gevoel dat ik in een andere werkelijkheid terechtgekomen was, waar dingen er anders uitzien dan ze behoren te doen. Nadat ik had besloten dat de kast nog gewoon de slaapbank was, heb ik het plastic (wat om de kast heen zat) stukje bij beetje losgetrokken en ben in de kast gaan staan. Aangezien dit niet zo heel comfortabel was, stapte ik de kamer weer in en ging in foetushouding op de grond liggen, vlakbij een gloeiend hete verwarming. Door de hitte dacht ik dat het zomer was, en toen ik opstond om eens naar buiten te kijken, zag ik inderdaad zomerse taferelen: de zon scheen vrolijk, mensen liepen in t-shirt of topje rond en aan de bomen zaten groene bladeren. Na dit een tijdje te hebben aanschouwd besloot ik maar weer op de grond te gaan liggen om verder te slapen.

Na ongeveer een kwartier deed ik mijn ogen maar weer open, en besefte dat het toch vrij vaag was dat de kamer door een reality-shift heen was gegaan, speciaal om mij te kutten. Ik stond op, keek nog een keer naar buiten (daar stond inmiddels een kleuterklasje bij een stoplicht - die op de kop stond - te wachten, allemaal in korte broek en rugzakjes bij), draaide me naar de deur en liep daar maar weer naartoe. Eenmaal bij de deur aangekomen keek ik eens naar links. Daar was de WC. Toen kwam ik er een keer achter dat ik missschien toch wel gewoon een andere kamer binnen was gelopen en ging weer naar m'n homies toe. Daar viel ik nogmaals op mn bek, kroop naar de bank toe, ging liggen, gruntte nog iets onverstaanbaars en viel weer in slaap.

zat genoeg?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_42208613
Vraag nog eens na of ze geen pilletjes in je bier hebben gestopt
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 september 2006 @ 20:19:12 #286
Rawr
pi_42210073
Was iig een toffe trip dan
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_42221442
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

beetje kansloos...
Ja man .
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 september 2006 @ 01:50:26 #288
Rawr
pi_42222205
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:20 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben een keer wakker geworden met een tv naast mijn bed, geen idee waar die vandaan kwam, maar hij werkte nog wel en er zat zelfs een afstandsbediening bij
dit is schitterend
pi_42229004
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

beetje kansloos...
Wat is daar nou weer kansloos aan volgens jou? Ik drink ook vrijwel nooit, en heb een hekel aan mensen die het stoer vinden om dronken te zijn.
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:10:55 #290
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_42229306
In mexico op vakantie dusdanig van de kaart dat ik omviel in een grote schuifkast op de hotelkamer... ik wou naar de WC om te kotsen, helaas gaat een marmeren vloer niet goed samen met van die halve sokjes....

Een of andere pauper had die schuifdeur open laten staan, was de deur dicht dan was er niks aan de hand geweest

erna zo'n 2 weken last gehad van m'n rib (denk ik... ) had een nogal irritant pijnlijk gevoel als ik diep inademde of hoeste ofzo...

Toch een te gekke avond gehad, en zat de ochtend erna al weer fris en vrolijk aan het ontbijt om 09.00
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:26:13 #291
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42229652
Hehe in Mexico ben ik stukken van het verhaal kwijt en konden we de volgende dag ook niet meer achterhalen waar we geweest waren. Tja, drank is er heel goedkoop!

Oh en het is niet stoer om dronken te zijn, maar wel heel leuk!
reset
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:38:06 #292
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_42229886
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:59 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer kansloos aan volgens jou? Ik drink ook vrijwel nooit, en heb een hekel aan mensen die het stoer vinden om dronken te zijn.
dronken zijn is gruwelijk! lekker je de tyfus zuipen en kruipend naar huis gaan... heerlijk, die glorieuze nachten waarbij het kots je om de oren vloog, je vrienden in een foetus-houding naast een barkruk, ziek van de sambuca....jaaahaa GENIETEN
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:42:26 #293
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_42229985
Drank is een middel waarbij de mannelijke oer-instincten los komen, gepaard met zweet en kots, vechten om een oerlelijke vrouw die ze die avond als een prooi hebben gevangen, als een roofdier verorberen ze de uitgedroogde, en tevens behaarde bovenlip van hun penis-loze prooi.
HOERAA drank is onze vrint
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
pi_42232450
Mooi die verhalen
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:46:24 #295
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42232912
toch snap ik niet dat de meest stoere mannen, die altijd bier! roepen hier niet aanwezig zijn....

zo, nu weer een lekker koud pilsje
pi_42266233
Uitsmijter van discotheek tegen een lamme kerel bij me uit het dorp: je ziet er wel wat dronken uit, hoeveel heb je gehad?
Dorpsgenoot: twee of zo.
Uitsmijter: dan kun jij niet zo goed tegen drank, zeker?
Dorpsgenoot: lul, kwil jou wel es zien na 2 kratten bier.

zaterdag 30 september 2006 @ 21:51:15 #297
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42266879
Euh .. 1x gehad dat het lichtje uitging ;')

Stage bij een bedrijf, een paar weken nadat ik begon kwam een klasgenoot daar ook stagelopen.
Die klasgenoot moest nou net m'n kroegmaat zijn
Stage had een uitje, paar dagen in een hotel in Egmond aan Zee.. All Inn
'Savonds even wat eten, maar wat blijkt? We krijgen allemaal visrommel.
Aangezien ik geen visrommel lust, had ik maar besloten niet al te veel te eten (keer ziek geweest van het 1 of ander) en om savonds maar een biertje of 4-5 te doen en verder aan de fris te houden.

Naar de bar van het hotel gegaan, 4-5 biertjes later ging deze jongen mooi aan de cola light om problemen te voorkomen.
Tot dat m'n klasgenoot door de bedrijfsmarokkaan werd uitgedaagd tot een Tequilla (sp?) wedstrijd
Hij vragen of ik ook mee wilde doen, wat ik niet wilde dus ik deed voor spek en bonen mee
De eerste gingen nog netjes met die citroen en zout rommel.. Daarna sloeg ik ze achter elkaar achterover.
Gevolg (deels van horen zeggen, deels uit vage herrinneringen);
*Moest kotsen en krijg van de barvrouw een emmer.
*Kotst emmer vol, zegt:"zo die heb ik ook niet meer nodig" en slaat die emmer weg
*Komt weer tot kennis in de gang, over de schouders van 2 collega's en besluit weer in te dutten.
*Word wakker op WC, waar ik 'aangemoedigd' word te kotsen (wat ik nooit kan dmv vinger in de keel).
*Word wakker in de lift, over schouders van die collega's
*Word wakker van koude straal water in bad.
*Word in bed gepleurd

De volgende ochtend nog even de prullenbak gevuld met gal
Even badderen en vind worteltjes in het bad
Iedereen gniffelde bij het ontbijt, al wist ik toen even niet wat er aan de bar had plaatsgevonden
Klasgenoot en collega's dachten dat ik ook op de kamer van de klasgenoot had gekotst, aangezien m'n telefoon daar in een plas met kots lag (bleek hij z'n avondeten tussen het nachtkastje en het bed gevouwen te hebben E100 schoonmaakkosten ) ..
Ontbijt bestond uit een boterham met pindakaas en een glas sinaasappelsap, wat er later die dag weer vrolijk uit kwam
Na een blikje Cola, om 15.00 voelde ik mij pas weer 'toppie'

Die avond een BBQ gehad, daar uitvoerig gegeten en een flesje Corona op en savonds niet in de bar gehangen maar brak in bad.
Redelijk vroeg naar bed om te horen hoe een collega met een andere collega (man/vrouw) naar een kamer ging om daar waarschijnlijk overspel te plegen (aangezien hij regelmatig liet vallen die meid wel te willen pakken)

Gevolg van dit al?
* Lust geen sterke dranken meer.
* Lust alleen "sterke dranken" met een zoet geurtje (Passoa, Safari, Bacardi Lemon).
* Tijdje niet dronken geweest.
* Drinkt bijna alleen maar bier, afentoe een uitstapje naar punt 2
* Gaat alleen nog over z'n nek van drank icm slecht voedsel (2x voorgekomen)

Dit vond plaats op m'n 16/17de ... Damn, als ik nog maar de geur van Tequilla (of soortgelijke geuren/ dranken) ruik zit het avondeten aan m'n huig
pi_42268921
Tijdens een vakantie in een of andere foute feesttent (vraag me niet hoe) 8 tequilla's achterover geslagen en blijkbaar op een vreemde vent z'n schouder in slaap gevallen Naar het hotel gesleept, gekotst en in slaap gevallen. Het was nog niet eens 12 uur ('s nachts, dat dan weer wel).

Ja da's wel een dieptepunt geweest, tering.
pi_42269478
Best vreemd om te lezen dat iedereen bepaalde drankjes niet meer lust na slechte ervaringen.. Hoewel ik het zelf ook wel een beetje heb met Martini
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:07:23 #300
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42270199
Ben weleens op een trap in de Kuip in slaap gevallen, na een wat heftige drankorgie ervoor.

En 5 mei in Wageningen staat ook garant voor hele mooie dingen. Al ben ik de dag erna het meeste vergeten.
Dit jaar de hele avond kwijt, niet weten hoe ik terug gekomen ben in mijn woonplaats. Was 1.00 afgezet, lag pas om 3.00 in bed? Twee uur rondgelopen en van alles gedaan, al weet ik niet precies wat....
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')