Euh .. 1x gehad dat het lichtje uitging ;')
Stage bij een bedrijf, een paar weken nadat ik begon kwam een klasgenoot daar ook stagelopen.
Die klasgenoot moest nou net m'n kroegmaat zijn
![]()
Stage had een uitje, paar dagen in een hotel in Egmond aan Zee.. All Inn
![]()
'Savonds even wat eten, maar wat blijkt? We krijgen allemaal visrommel.
Aangezien ik geen visrommel lust, had ik maar besloten niet al te veel te eten (keer ziek geweest van het 1 of ander) en om savonds maar een biertje of 4-5 te doen en verder aan de fris te houden.
Naar de bar van het hotel gegaan, 4-5 biertjes later ging deze jongen mooi aan de cola light om problemen te voorkomen.
Tot dat m'n klasgenoot door de bedrijfsmarokkaan werd uitgedaagd tot een Tequilla (sp?) wedstrijd
![]()
Hij vragen of ik ook mee wilde doen, wat ik niet wilde dus ik deed voor spek en bonen mee
![]()
De eerste gingen nog netjes met die citroen en zout rommel.. Daarna sloeg ik ze achter elkaar achterover.
Gevolg (deels van horen zeggen, deels uit vage herrinneringen);
*Moest kotsen en krijg van de barvrouw een emmer.
*Kotst emmer vol, zegt:"zo die heb ik ook niet meer nodig" en slaat die emmer weg
![]()
*Komt weer tot kennis in de gang, over de schouders van 2 collega's en besluit weer in te dutten.
*Word wakker op WC, waar ik 'aangemoedigd' word te kotsen (wat ik nooit kan dmv vinger in de keel).
*Word wakker in de lift, over schouders van die collega's
*Word wakker van koude straal water in bad.
*Word in bed gepleurd
![]()
De volgende ochtend nog even de prullenbak gevuld met gal
![]()
Even badderen en vind worteltjes in het bad
![]()
Iedereen gniffelde bij het ontbijt, al wist ik toen even niet wat er aan de bar had plaatsgevonden
![]()
Klasgenoot en collega's dachten dat ik ook op de kamer van de klasgenoot had gekotst, aangezien m'n telefoon daar in een plas met kots lag (bleek hij z'n avondeten tussen het nachtkastje en het bed gevouwen te hebben
![]()
E100 schoonmaakkosten
![]()
) ..
Ontbijt bestond uit een boterham met pindakaas en een glas sinaasappelsap, wat er later die dag weer vrolijk uit kwam
![]()
Na een blikje Cola, om 15.00 voelde ik mij pas weer 'toppie'
![]()
Die avond een BBQ gehad, daar uitvoerig gegeten en een flesje Corona op en savonds niet in de bar gehangen maar brak in bad.
Redelijk vroeg naar bed om te horen hoe een collega met een andere collega (man/vrouw) naar een kamer ging om daar waarschijnlijk overspel te plegen (aangezien hij regelmatig liet vallen die meid wel te willen pakken)
![]()
Gevolg van dit al?
* Lust geen sterke dranken meer.
* Lust alleen "sterke dranken" met een zoet geurtje (Passoa, Safari, Bacardi Lemon).
* Tijdje niet dronken geweest.
* Drinkt bijna alleen maar bier, afentoe een uitstapje naar punt 2
* Gaat alleen nog over z'n nek van drank icm slecht voedsel
![]()
(2x voorgekomen)
Dit vond plaats op m'n 16/17de ... Damn, als ik nog maar de geur van Tequilla (of soortgelijke geuren/ dranken) ruik zit het avondeten aan m'n huig