abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:34:21 #201
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40414938
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef Spacemonkeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4532655054541503262&q=drunk+guy
De mens leert lopen
Zo erg heb ik het bij een ander gelukkig nog nooit meegemaakt
Dat was mijn toestand geloof ik zo'n beetje ...
Ik heb al een boek.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:41:51 #202
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_40415153
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:02 schreef du_ke het volgende:
te. Avonden waarvan ik me 1/2 niet meer herinner en kapotte fietsen en ledematen zijn meermaals voorgekomen .
* NT-T.BartMan ook...

Een van de laatste keren was na de verjaardag van een vriend toen we nog even 'de laatste restjes' opgedronken hadden. Het verhaal gaat dat ze me op mijn fiets gezet hebben en in de goede richting hebben afgeduwd. Wat ik mezelf nog kan herinneren is dat iemand die avond de fietspaden ineens vreselijk smal gemaakt had en dat ik uuuuuren onderweg geweest ben. (zou in een minuut of 20 moeten kunnen).

De laatste jaren heb ik mijn leven sterk gebeterd, eigenlijk nog maar één keer per jaar alcoholisch als het BokBierFestival gehouden wordt.
pi_40415866
In groningen studeren is wel goed voor een paar flinke dronken avonden...1 keer liep ik uit de drie gezusters de grote markt op, en ik had het gevoel dat ik voorover zou vallen, dus ik dacht, als ik nou sneller ga lopen blijf ik wel rechtop...logisch toch?...maar goed....steeds sneller lopen om niet te vallen werkt dus niet...uiteindelijk lig je dus met je smoelwerk op de keien van de grote markt...:)
pi_40415947
Te dronken, zo erg dat de speelster waar ik eens coach van was nu mij naar mijn bed moesten slepen
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_40415964
Het is tegenwoordig gelukkig niet meer zo erg als toen ik de drank net ontdekt had...

We gingen altijd met vrienden op de dijk langs de snelweg zitten in de zomer. Flesje van die goedkope apfelkorn zooi van de supermarkt, en zuipen maar. Ik ben daar een keer zo dronken geweest dat het me bijna niet meer lukte om over die dijk heen te komen, en toen ik eindelijk boven was, durfde ik niet naar beneden te fietsen omdat ik bang was dat ik op m'n muil zou gaan. Fiets naar beneden laten rollen, en zelf erachteraan gekropen. Een maat van me was er zelfs zo erg aan toe dat ze m met z'n vieren in een hangmat hebben gehesen en m zo over de dijk gedragen, in de auto gekwakt, en thuis afgeleverd.

Een andere keer was ik "een beetje wiebelig" en bedacht ik dat het nekken zou worden als ik nu naar binnen ging, dus eerst maar even in het speeltuintje tegenover het ouderlijk huis op een bankje liggen, beetje naar de sterren kijken (het leek die avond wel alsof alle sterren vallende sterren waren) en uiteraard: in slaap gevallen. De volgende ochtend, zondag, wilde m'n pa naar de kerk gaan, en zag ie mij daar liggen slapen. Hij heeft nog wel even gekeken, maar toen hij zag wat de vermoedelijke oorzaak was me maar niet wakker gemaakt. Later toch wel het vriendelijke verzoek om dat voortaan maar niet meer te doen.

Heel veel drinken doen we niet meer, maar helaas zitten we de laatste tijd met de vriendengroep een beetje in een puberteit-revival, en moeten we overal dingen meenemen. Best wel een zorgelijke ontwikkeling eigenlijk, ik heb nu al 10 tuinkabouters en een te koop bord in m'n tuin die daar niet horen. En ik heb niet eens alles zelf meegenomen....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_40416289
Ken ook gasten die tekoop borden snachts ergens weghaalden en die dan bij een ander willekeurig huis neerplantte . Zelf nooit gedaan
pi_40416360
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Sport_Life het volgende:
Ken ook gasten die tekoop borden snachts ergens weghaalden en die dan bij een ander willekeurig huis neerplantte . Zelf nooit gedaan
tsja.. dat deden wij met tuinmeubels, kleding wat aan waslijnen hing enz enz, maar daar zijn we gelukkig wel mee gestopt
Hajeto!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:22:33 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40416527
Ik doe nooit echt rare dingen als ik dronken ben.
Ga voornamelijk een beetje onduidelijker praten en ga wat grappige dingen doen (die vaak achteraf niet grappig zijn )
Soms doe ik dingen die ik eigenlijk beter achteraf niet had kunnen doen. Mailtjes naar mensen sturen ofzo terwijl ik zwaar dronken ben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40416574
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Sport_Life het volgende:
IK woon nu met twee vrienden in een huis: laten we ze even A en B noemen.

En B weet nog altijd niet dat A en ik ooit een te koop bord half Ede door hebben gesleept (dat is echt gevaarlijk fietsen, met 3 meter stalen paal tussen je in, en dronken zijn) en bij hem in de voortuin geplant.

Nou was dat op zich niet zo erg, maar de ouders van B waren op vakantie, en die jongen was te lui om het bord weg te halen. Dat stond er dus zeker een week, waardoor de buurt dacht dat z'n ouders financiële problemen hadden, en daarom moesten verhuizen. Toen z'n pa en ma de week erna thuiskwamen, stonden de buren (het is een heel hecht straatje) al aan de deur met een financiëel noodplan om ze ondersteunen zodat ze niet zouden moeten verhuizen....

A en ik hebben van het
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:25:02 #210
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40416643
Dronken over een waterleidingsbuis heen lopen die over het water heengaat. Vervolgens de overkant halen zonder nat te worden en als cadeau een fles Piña Collada winnen. Deze dezelfde avond binnen 1 uur helemaal leegzuipen met je dronken kop. Vervolgens feest afgelopen, toch maar ff over m'n nek bij die vriend van me thuis.
Naar huis gefietst (weet niet meer hoe...) thuiskomen en weer over je nek moeten. Vervolgens ren je naar boven naar de badkamer (en dat terwijl beneden ook een wc is ). Blij dat je boven bent, de hele wasbak onderkotsen, trots dat je't erin hebt gekregen. Kijk je naast je, zit je moeder op de wc .
Zij: heb je weer teveel gedronken? je wordt nog eens alcoholist blablablabla
ik: ja is goed ik ga slapen
ik naar bed, wil m'n broek uit doen, flikker tegen m'n bureau. Vervolgens komt alles naar beneden vallen, boeken, cd's etc... één grote teringherrie dus. Wordt m'n vader wakker
- Heb je weer teveel gedronken?
ik: Jep...
M'n vader: Dat deed ik vroeger ook weleens...
en vervolgens weer naar bed gaan
Volgende dag m'n pa de hele tijd: en heb je hoofdpijn? heb je een kater?
Gelukig nooit last van gehad vroeger...

Toen was ik 16/17 ofzo...nu ik wat ouder ben doe ik dat niet meer. Buiten dat ik m'n grenzen ken vind ik er ook geen hol meer aan
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_40416687
Of sochtends om 11 uur beginnen met kotsen en snachts om 2 uur stoppen. Tenminste zo voelde die dag.

Het was op een studentenhockeytoernooi. De eerste dag was achter de rug, en de volgende ochtend begon het weer om 10 uur. Het weer was kut en de bierverkoop blijkbaar ook. Want als je aankwam kon je gratis bier krijgen, als je hem ad fundum trok. Ik en een vriend van mij zaten elkaar een beetje op te fokken en een uurtje later hadden we 10 ijskoude rakkers achterover geslagen. Je kan je voorstellen dat dat al niet echt relaxt was. Daarna in de tent besloot ik om er maar een eind aan te maken. Ik daagde hem uit voor een drinkwedstrijdje, 4 bier de man. Bij het 3de biertje ging het mis en ik heb misschien het record "projectile vomiting" verbroken, wat een straal. De toon van de dag was gezet.

[ Bericht 78% gewijzigd door dane86 op 03-08-2006 13:03:45 ]
pi_40417440
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef Komakie het volgende:
Ik doe nooit echt rare dingen als ik dronken ben.
Ga voornamelijk een beetje onduidelijker praten en ga wat grappige dingen doen (die vaak achteraf niet grappig zijn )
Soms doe ik dingen die ik eigenlijk beter achteraf niet had kunnen doen. Mailtjes naar mensen sturen ofzo terwijl ik zwaar dronken ben
Ik heb een keertje tijdens stappen vriendinnen zitten smsen. Op zich niet zo'n gekke actie, maar ik had er niet bij stil gestaan dat niet iedereen woensdagnacht om 3:00 nog op is . Eentje vond het wel schattig en die andere kon er ook wel om lachen
pi_40418854
2 april 2005:
Ik was dat weekend met wat vriendjes en vriendinnetjes in Groet.'s Middags om een uur of vijf begon het Grote bier drinken.Op zich viel het allemal best mee.
's Avonds gingen we naar Schoorl.Eerst belandden we in de Honky-Tonk,maar daar zatern een man twee heel eenzaam te wezen dus besloten we naar Groet terug te lopen.Op de terugweg kwamen we langs de Tendenso,een of ander vaag discotheekje.Het bier was goedkoop (Amsterdammers cq vaasjes 1,50) en de barkeepster zette,zodra we naar de bar keken al bier voor onze neuzen.
Er stond een paal om mee te paaldansen.Daar ben ik met mijn lamme kop in gesprongen en uiteraard weer uit gelazerd,wat ik zelf errug grappig vond.Later waren we twee man kwijt dus zijn we maar in een taxi gestapt.Alleen kon ik de borden niet meer lezen maar zag op een gegeven moment wel een viskraam die zeker een kilometer verder was dan waar wij zijn moesten.
Dus zijn we die kilometer maar terug gewaggeld.

Tot zover ging het allemaal goed,zij het dat ik niet helemaal meer uit mijn woorden kwam.
Toen ik in het huisje kwam ging ik zitten.En dames en heren,ik kan u melden :de wereld draait en hard ook.
En met een welgemeend:"Ik ga even kotsen." taaide ik af naar de plee,waar gelukkig van die invalide beugels hingen zodat ik niet in de pot eindigde.
Ik ben drie keer over mijn huig gegaan en zelfs de volgende dag heb ik nog twee keer bier gekotst.
Aan het eind van de middag was ik weer levend,kon ik weer eten en voelde ik me weer fit.(met dank aan de liters Golden Power van de Aldi,dat is pas katerverdrijvend.)

Sindsdien probeer ik zo'n staat van ontbinding te voorkomen.
pi_40419006
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n leuke partner die je de volgende dag heel fijntjes gaat vertellen wat je hebt uitgevroten?
Of anderes leuke FOK!kertjes die het wel even in een topicje zetten?
Ik kan me een zuipen-in-belgie-met-KGB-pillen-verslag van iteejer nog herinneren ja
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:10:59 #215
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_40420082
Wat herkenbaar zeg al die verhalen!

De laatste keer dat ik echt zwaar kacheltje lam was is alweer een tijdje terug.

Een van de ergste keren was ik 14 denk ik toen mijn beste vriend en ik na een house-warming-party naar een boerenzuiphol fietste en dat wel op zo'n 6km afstand. Ongeveer 500m voor de feestzaal kwamen onze sturen in elkaar omdat we vrolijk arm in arm aan het zingen waren en vielen gezicht eerst op de straat. Ik weet niet hoe lang ik daar gelegen heb voordat ik opkrabbelde, de fiets en beste vriend achterlatend richting het zuiphol strompelde. Na een 50m gelopen te hebben keek ik achterom en m'n vriend lag nog steeds onder de fietsen. Teruggelopen haalde ik de fietsen van hem af en liepen samen naar het zuiphol.

In het zuiphol aangekomen wilde we onze vrienden opzoeken, maar bij de ingang werden we er allebei uitgeplukt. Beide onze gezichten zaten onder het bloed. Ze dachten eerst aan een vechtpartij, maar daar waren we veel te vrolijk voor. Naar de EHBO en ik was het er niet mee eens, want ik voelde me prima. Daar ben ik even out gegaan omdat ik de situatie helemaal niet meer comfortabel vond. Weer wakker geworden hadden me ze al een beetje opgelapt en vertelden ze me dat ze een ambulance hadden gebeld. Op dat moment ben ik opgesprongen en weggerend, fiets gejat en terug naar huis gefietst.

De volgende morgen was ik het alweer bijna vergeten toen ik mijn vader vreemd zag kijken. Ik keek in de spiegel en dingen kwamen weer terug en keek in m'n bed en dat was ook rood. Ik heb de littekens nog op m'n gezicht, maar je kan ze bijna niet meer zien. Ik ging de week daarna niet naar school want het zag er niet prettig uit.

Vanaf m'n 14de tot m'n 18de was ik elke week minstens 1x zwaar dronken. Heb er geen spijt van en kijk er met een glimlach naar terug, maar dat tempo kan en wil ik niet meer aan. Je bent maar 1x puber. Verhalen genoeg en wonder boven wonder nooit opgepakt. (bijna al m'n vrienden wel)

[DISCLAIMER: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst]
reset
pi_40423820
twee jaar geleden met een vriend naar de cote d'azur (st tropez).

direct de eerste middag begon het gekloot. het was ongeveer 15.00 toen ik met mn dronken kop zo'n 200 meter uit de kust ik in mn opblaasband lag te dobberen.

ineens begin ik te kotsen, zo over mn buik heen en het ging maar door het spoot uit mn mond. en die vriend maar lachen.

daarna snel wegwezen van die plek omdat er allemaal stukken eten etc in het water dreven

damn, wat heb ik toen gelachen
you and I ain't done Zeke!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:06:22 #217
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40423907
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef Johnns het volgende:
twee jaar geleden met een vriend naar de cote d'azur (st tropez).

direct de eerste middag begon het gekloot. het was ongeveer 15.00 toen ik met mn dronken kop zo'n 200 meter uit de kust ik in mn opblaasband lag te dobberen.

ineens begin ik te kotsen, zo over mn buik heen en het ging maar door het spoot uit mn mond. en die vriend maar lachen.

daarna snel wegwezen van die plek omdat er allemaal stukken eten etc in het water drijven

damn, wat heb ik toen gelachen

niets
pi_40476012
Ik heb er nog wel één. Twee jaar geleden kwam een vriend van mij terug van een jaar Australië.Ik zou hem wel even onder de tafel zuipen.Dat was dom.We begonnen met vaasjes/Amsterdammers en gingen al snel over op halve liters.Nu kon je in die tijd ook gieters bier krijgen in mijn stamkroeg.Inderdaad ,een ordinaire bloemengieter gevuld met bier.Ik moest natuurlijk ook zo'n ding bestellen.Maar ja,aan het eind van de avond hebben de meesten niet zo'n vreselijke dorst meer,dus heb ik het grootste gedeelte van die gieter zelf maar leeggezopen.
Daarna naar de shoarmaboer.Een paar vriendinnen van mij zaten daar ook en die hebben mij even verteld hoe ik er bij zat.Ik had drie broodjes kaas besteld en zat daar met mijn ogen dicht op te wachten.Ondertussen lulde ik met iedereen gezellig plat-Gronings,ook tegen de Arabieren achter de bar.Maar ja,als je gaat zitten voel je je niet altijd beter.Ik werd misselijk,maar dacht:"Als ik wat eet knapt het wel op."
Dat viel tegen.Ik had een half broodje op,stond midden in de conversatie met mijn vriendinnen op en zei:"Ik hoef niet meer,ik ga naar huis."
Ik had nog wel het fatsoen om even de straat over te steken,maar toch waren de mensen die bij het raam zaten vast niet blij met het uitzicht.Ik ben vreselijk over mijn huig gegaan.Zelfs tijdens het fietsen heb ik nog gekotst.En de volgende dag kon me niet snel genoeg voor bij gaan,want wat had ik een kater.

Voor de rest valt het best mee.
pi_40476302
Een enkele keer zo dronken dat ik me niets kan herinneren van het grootste deel van de avond en een kater had tot anderhalve dag later. Af en toe stevig zuipen is prettig.
pi_40476307
Haha schitterend
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:32:25 #221
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_40478854
Heeeel veel zwarte gaten.
Als ik dronken ben krijg ik een dubbele tong en ga altijd behoorlijk vaag lullen.
Krijg vooral vaak van dames te horen dat ik 'emotionele' dingen ga vertellen en dat ik knuffelig wordt, "Je was zo schattig".
Een keer vechtpartij gehad, dat ik paar dagen later op school uit de gymzaal werd geplukt. Verder niet echt veel bijzonderheden.
Tijdje gehad dat ik wel eens moest kotsen, maar daar heb ik nu geen last meer van, kwordt eerder gewoon supermoe als ik erg zat ben, zit ik meestal beetje te hangen op een barkruk ofzo.
pi_40480813
Ik vecht nooit als ik gedronken heb, ik ben een aardige dronkaard die vooral uit zijn nek gaat kletsen.
pi_40496542
Tijdje terug een BBQ gehad op mijn werk. Nou werk ik in een zwembad, en was het dus naast lekker eten, ook lekker bier drinken in het bubbelbad. Iedereen in zwemkleding dus.

Om een uur of 2 's nachts, was ik met nog een paar collegas als laatste in het pand. Het bier was al uren op, en inmiddels waren er ook al een paar dozen wijn soldaat gemaakt. Ik was dus inmiddels zo dronken dat ik niet eens meer wist waar ik mijn kleding had gelaten, laat staan hoe ze ik ze aan moest krijgen. Ik weet nog dat ik onderweg naar huis 2x ben gestopt om te kotsen.

De volgende dag had ik netjes me kleren aan, maar begon me dus af te vragen hoe ik dat voor elkaar had gekregen.

Bleek dus de vriendin van een collega zo vriendelijk te zijn geweest mij daar even mee te helpen.

Ook een keer een hersenschudding gehad, vlak voordat ik op vakantie ging. Mocht van de dokter 3 weken geen alcohol drinken. In de 2 weken daarvoor had ik ook al geen druppel gedronken.

De 3 weken waren midden in de vankantie voorbij, dus die dag gelijk maar een biertje open getrokken. Tot mijn grote verbazing smaakte die totaal niet na 5 weken droog staan. Volgende dag nog maar eens geprobeerd, en die smaakte al een stuk beter. Dus nog maar één en nog één. Toen op de fiets om te gaan stappen, maar bij de eerste bocht reed ik zo de sloot in. Kon ik de rest van de weg lopen
Save a mouse, eat a pussy.
pi_42063592
*schop
pi_42063654
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?
In m'n broek heb ik nooit gezeken maar verder zo iets ja. Het was dat m'n ex vriend erbij was, anders was ik waarschijnlijk ergens op een stoep wakker geworden en had het tot thuis nooit gehaald.

We hebben het toen die nacht in de tuin van z'n broer gedaan terwijl de rest van het publiek er wel bij was maar zo dronken was dat het bijna niemand was opgevallen. Sowieso waren er die avond maar heel weinig gasten die zich er nog wat van konden herinneren. Er was nogal veel drank, bijna 100 liter bier en nog iets van 15 liter sterke drank voor iets van 42 personen. De gastheer - de broer van m'n ex - kon zich er geen bal meer van herinneren. Behalve dat hij in de goudvissenvijver had gekotst en de goudvissen dood waren, maar ik moet zeggen, ik had er ook in gekotst en bij nader navraag bleken de meeste gasten daar wel in te hebben gekotst.
Ook de plaatselijke Lidl had een hele plas kots van verscheidene origine voor hun deur de dag erop (die hadden een mooi portiekje namelijk bij de ingang waar mensen voor de regen gingen schuilen, zitten, in slaap vallen, kotsen, etc)

[ Bericht 38% gewijzigd door Sessy op 23-09-2006 14:49:26 ]
pi_42069805
Ach, ik ben toch wakker:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug in De Koog op vakantie geweest met een stel vrienden, gelopen vanaf de duincamping naar de "boulevard" of wat er voor door kan, gedronken, gedronken, gedronken, gedronken, gedronken, terug gelopen. Onderweg moest ik enorm piesen. Dus ik duik de bosjes in, kletter van me af tot dat er twee agenten voorbij kwamen die vermanend toespraken dat als ik niet snel op zou sodemieteren ik een verbaal kreeg. Onschuldig keek ik hen aan, ik wilde geen discussie dus ik kneep hem af. Ik kijk ander halve meter omhoog en zie in grote, blauwe neonletters staan: politiebureau . En die had ik echt niet gezien..... Ik kwam er af met een waarschuwing..

Terug gestrompeld naar de tent, iedereen gaat voor de naborrel maar ik haak af: ik lig op de as van de wereld en vond het wel welletjes. ingeritst in mijn slaapzak toch iets te draaierig, maar ik kreeg dat pokke ding niet uit, dus ben ik als een rups naar buiten gekropen om daar mijn maag te legen. Echter lag ik niet buiten maar in de voortent..... Dat is me niet in dank afgenomen.....
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_42069817
En ooit een keer wedergekeerd van een feestje van een buurmeisje. Toen het bier op was ben ik aan de bacardi overgegaan en die combinatie was niet helemaal goed. Nadat ik daar de wc had onder gekotst en tegen de voordeur opgelopen was ( die moet je namelijk eerst open doen ) kwam ik bij mijn ouders aan. Ik studeerde toen nog in Den Haag, dus ik sliep op zolder. Nog geen minuut in bed en ik word enorm draaierig. Echter is er geen wc in de douche en twee verdiepingen ga ik nooit halen. Ik kijk rond op zolder en zie de koelbox van mijn ouders staan. Ik had het briljante idee om daar mijn maaginhoud te deponeren, zodat ik daarna de deksel er op kon doen, op de overloop kon schuiven en morgen kon schoon maken. Maar hoe gaat zo'n ding open als je dronken bent........

Te laat, alles over de koelbox heen ipv er in, over de vloerbedekking en over de informatica boeken van mijn zusje. De volgende dag met spijkers in mijn hoofd schoongemaakt en de boeken van mijn zusje zo in haar tas gedeponeerd. Die op maandag de eerste twee uur achter kwam dat broer lief dronken was geweest.....
burgerweeshuis
pi_42071120
Wat een verhaal.

Mijn hoogtepunt (dieptepunt) was op de kermis van het Noord-Hollandse dorp Uitgeest. Kan me nog herrinneren dat ik een disco uit probeerde te lopen, was iedereen kwijt, ben toen sprintend (weet niet waarom ) naar het huis gegaan waar ik logeerde. Uiteraard zat om half 4 s'nachts de deur op slot, ik heb daar ff gezeten en ben daarna gaan pissen in de bosjes aldaar. Ik werd wakker toen ze me uit de bosjes haalden "Haal je broek eens op!"
pi_42072258
gheheh

Ik ben een keer zo zat geweest, ik kan me niks meer herinneren van die avond. Ik werd zeer verbaasd wakker in bed, had geen idee hoe ik in bed was belandt, was mn fiets kwijt. Mn fiets stond ±10km verwijderd van mijn huis, dus ik heb mt mn zatte kop 10km gelopen Heel mn broek ook nat, geen idee waarom.
pi_42072443
Ik ben zelf ook wel vaak knetterlam geweest, maar al dat bier en andere drank weer uitkotsen vind ik zonde. Heb ik dan ook nooit gedaan. Ik heb dan wel weer es mn broek ondergezeken en het montuur van mn gloednieuwe bril onderworpen aan een crashtest op de fiets. En natuurlijk van die geintjes als een bierglas volpissen en dan een rondje aanbieden aan je andere lamme vrienden.
pi_42072953
ik ben een keer wakker geworden met een tv naast mijn bed, geen idee waar die vandaan kwam, maar hij werkte nog wel en er zat zelfs een afstandsbediening bij
pi_42074423
Zo dronken dat ik niet meer weet wat er gebeurd is
I love 180 km/h
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:32:35 #233
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42074475
Hmmz bij dronken buien loop ik rustig mijn eigen huis voorbij of ga mijn vriend midden in de nacht wakker maken door een liedje voor hem te zingen.
Ik doe zowiezo stomme dingen als ik dronken ben
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_42075082
Gaan drinken in Amsterdam om de volgende ochtend door de conducteur in Brussel wakker gemaakt te worden is ook best erg.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 23 september 2006 @ 14:15:04 #235
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42075473
zo dronken :
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_42082160
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 07:45 schreef zwaaibaai het volgende:
Onderweg moest ik enorm piesen. Dus ik duik de bosjes in, kletter van me af tot dat er twee agenten voorbij kwamen die vermanend toespraken dat als ik niet snel op zou sodemieteren ik een verbaal kreeg. Onschuldig keek ik hen aan, ik wilde geen discussie dus ik kneep hem af. Ik kijk ander halve meter omhoog en zie in grote, blauwe neonletters staan: politiebureau . En die had ik echt niet gezien..... Ik kwam er af met een waarschuwing..
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:20 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben een keer wakker geworden met een tv naast mijn bed, geen idee waar die vandaan kwam, maar hij werkte nog wel en er zat zelfs een afstandsbediening bij
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:51:19 #237
78575 francoise
this is so real...
pi_42082707
Ik heb een keer mijn ouders verrot gescholden. Terwijl er een familiefeestje gaande was.

Ik heb veel idiote dingen gedaan met drank op en van de meeste kan ik de humor nu wel inzien, maar niet van deze. Nu drink ik dan ook veel minder.

Oh ja, kids, don't drink and drive. In een blackout in je auto stappen terwijl je nergens heen hoeft en tegen de eerste auto aanknallen die je tegenkomt is niet ok.
pi_42082827
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:51 schreef francoise het volgende:

Oh ja, kids, don't drink and drive. In een blackout in je auto stappen terwijl je nergens heen hoeft en tegen de eerste auto aanknallen die je tegenkomt is niet ok.
Dat is het domste wat je kunt doen.
Maar goed, als je dronken bent denk je daar minder over na, dus moet je van tevoren gewoon voor jezelf stellen dat je met drank op niet gaat rijden.
Je hebt er ervaring mee?
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:05:12 #239
78575 francoise
this is so real...
pi_42083184
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Dat is het domste wat je kunt doen.
Maar goed, als je dronken bent denk je daar minder over na, dus moet je van tevoren gewoon voor jezelf stellen dat je met drank op niet gaat rijden.
Je hebt er ervaring mee?
Helaas wel. Ik dacht er helemaal niet meer bij na, had een blackout, was al thuis want daar was de sleutel en geloof zelf nog steeds niet dat ik daarna echt nog in die auto ben gestapt What was I thinking... Gelukkig kwam ik om de hoek al tot stilstand en is het bij materiele schade gebleven
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:06:59 #240
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_42083266
Dit was ik niet zelf, maar een collega van me.

Hij was in scheveningen, hij wilde terug en had net een taxi gebeld. Hij staat te zeiken in de bosjes, komen er twee agenten aangelopen. 'Zo, dat wordt dan 75 euro'. 'O, voor dat geld kan ik hier ook nog wel effe scheite'. Dus hij gooit zijn broek op zn enkels, hurkt en gaat zitte douwe. Hij heeft toen dus ook een nachtje in de cel gebromd

Zelf nooit echt hele erge dingen meegemaakt, behalve dat m'n broek vanaf m'n knie onder het bloed zat en de verkeerde kant op fietsen. Rechtsaf was naar huis, linksaf naar rotterdam. Ik ging linksaf. Ruim 3 uur gefietst
pi_42083302
Als je echt lazerus bent valt het je amper te verwijten dat je in de auto stapt
Leg de sleutels ergens neer waar je ze alleen kan pakken wanneer je nuchter bent, bijvoorbeeld op zolder
pi_42085751
Mensen beledigen, veel maar dan ook echt VEEL op mijn bek gegaan, pissen tegen alles wat je tegenkomt, alles kwijtraken (telefoon, sleutels, geld, jas), en natuurlijk de volgende dag in mijn telefoon kijken of ik nog mensen midden in de nacht wakker heb gebeld, of achterlijke smsjes aan het sturen ben geweest.

Drank
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_42085755
Drank is een duivel.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_42086384
quote:
Op zondag 24 september 2006 02:45 schreef El_Rolando het volgende:
Drank is een duivel. lekkre ^o^
  zondag 24 september 2006 @ 04:01:49 #245
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42086455
Vorige week zondag nog compleet lam thuisgekomen. Rond 12 uur in de middag begonnen met het bier en doorgegaan tot een uur of 2 / half 3 't snachts...

Maandag een gat in de dag geslapen, rond 2 uur smiddags opgestaan en geen kater.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 24 september 2006 @ 11:45:02 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42089226
ik ging een keer naar een toernooi toe, en in de auto heen had ik samen met 3 anderen al 2 sixpacks soldaat gemaakt, en toen we aankwamen meteen tentje opzetten, en de kantine in! bier! op een gegevenmoment zag ik een duvelvlag hangen, dus ik roep! 5 duvel hiero!
gues what, ze haden het ook nog. vraagt die vent van de bar of ik er een glas bijwil, wat ik afsloeg want ik wou hem geen afwas bezorgen , op een gegevenmoment was het flesje leeg, en daar begon het feest. dus snel naar de wc om daar alles onder te nekken behalve de wc zelf, terug te lopen en nog een pils te bestellen. opgedronken en weer naar de wc (me maten wisten toen wel hoe laat het ongeveer was) op de weg richting de wc 1 golf van kots neergelegd, de wc volgekotst en weer terug. ik toen maar een water bestellen (daar word je nuchter van toch?), met een emmer "om de bierdopjes in te doen".... flesje water op, uitgekotst over de tafel
toen maar naar bed gegaan, dit heb ik nog een maand of wat aanmoeten horen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 24 september 2006 @ 14:03:42 #247
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_42091143
Vakantie knokke met 6 vrienden in een appartementje. Bierspel spelen Ik had teveel gezopen, dus ren de gang door richting de plee maar het was al te laat. Bier komt terwijl ik door de gang ren op z'n retour en ik braak echt de hhheeeeele gang onder. Het zat werkelijk óveral

Een keer op hockeytoernooi zo lam geraakt dat ik met een emmer om m'n arm in slaap ben gevallen naast ons aggregaat (voor de ijskast en muziek ) en pas om 7 uur 's ochtends er achter kwam waar ik was. Toen maar inde tent gaan slapen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_42096123
Wij zijn eens met een ploeg uit Alkmaar/Amsterdam wezen stappen in een discotheek in Drenthe. Aan het einde van de avond waren we op de dansvloer en 1 vriend van ons zat nog in het café-gedeelte van het betreffende etablissement. Hij is daar in kleermakerszit door een uitsmijter van z'n kruk geplukt en met al onze jassen onder z'n armen voor de discotheek tegen een boom aangezet, alwaar hij in slaap viel.

Buitengekomen was ik van mening dat een viertal Marokkaans uitziende lieden hun BMW nogal asociaal geparkeerd hadden en ze onze vriend niet rustig lieten slapen. Ik heb in m'n eentje daar een minutenlang epistel staan houden dat ze die auto weg moesten halen, en dat ik zeker niet bang was, aangezien wij uit de randstad kwamen, en zij maar simpele 'plattelands-Marokkanen' waren.

Het bleek achteraf gezien wel correct ingeschat, want ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
  maandag 25 september 2006 @ 14:40:54 #249
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_42113017
Carnaval 2003 (dacht ik...)

Het begon zoals het altjid begint: je zuipt je helemaal klem. Op een gegeven moment had de hele club er wel weer genoeg van dus op naar huis. Een vriend van me vond dat ik maar bij hem moest komen slapen, want ik was te dronken om nog naar huis te fietsen, achteraf best vreemd, want zijn huis was verder weg dan het mijne. Dus wij strompelen naar huis toe. Het was echt rete-koud buiten en het vroor. Op een gegeven moment zie ik een grote putdeksel en waarschuw de hele groep voor de gladheid van dat ding: "Pazzopoor! Is glad!" Resultaat: Rampestamper gaat zelf zwaar op z'n bek over dat ding. Hilariteit alom, ook ik kon er goed om lachen, maar ja, hou maar eens op met lachen als je stomdronken bent. Afijn, ik wordt overeind geholpen en we vervolgen onze weg naar huis.

Nog geen vijf minuten later kwamen we langs het kerkhof. Ik vond het er blijkbaar wel vredig uitzien en riep luidkeels: "Jongens ik bennet zat hoor, ik ga slapen!" Iedereen dacht blijkbaar dat ik een grapje maakte, maar ik liet me niet gek maken en ging lekker liggen. Gewoon, op de stoep. Blijkbaar werden ze toch wel ongerust en kwamen ze vragen wat ik in vredesnaam aan het doen was. Ik antwoorde logischerwijs "Wat denk je? Ik ben moe!" Ik wordt wederom weer overeind geholpen en weer vervolgen we onze weg naar huis.

Opeens bedenk ik me dat het wel handig is als ik mijn ouders even inlicht over het feit dat ik niet thuis kom slapen. Ik krijg natuurlijk mijn mobiel niet aan de gang maar krijg gelukkig die van een vriend aangereikt.
Hier volgt een beschrijving van het gesprek zoals het volgens mijn vader verlopen is:

pa: Hallo?
ik: Ja hoi <stilte>
pa: Piet ben jij dat?
ik: Ja naturlijk ben ik het. Zie je dat dan niet?
pa: Eeehhmmm.
ik: Nou, ik blijf bij Dennis slapen hoor!
pa: Ok. Doe je voorzichtig? ( )
ik: 'Tuurlijk pa! Ik zwaai naar je zie je het?
pa: Mja hoor ik zie het. Ik zwaai nu terug naar je zie je het?
ik: Verrek ja! Ik zie het!
pa: Welterusten hè!
ik: Truste pa!
Pa blijft hoopvol nog even aan de telefoon tot ik ophang...
ik: Hoe zet je dat ding uit?
Vriend: Op dat knoppie drukken.
Ik: Welk knoppie? Der zitten der tig op!
Vriend: Die ene!
Ik: Welke dan man!
Vriend: Deze <klik>
Ik: Hij doet het nog steeds hoor!
Vriend: Echt niet, hij moet nu uit zijn.
Pa op de achtergrond: "Whehehe ze krijgen de telefoon niet uit!"
Ik: Wie was dat?
Vriend: Oh, hij doet het nog wel! <klik>

Yay, de telefoon is uit!

We zijn ondertussen al een aardig eind op weg en ik donder in een doornstruik. Ik zelf kan me daar niets van herinneren maar ze hebben me er in geuren en kleuren over verteld.

Verder heb ik die nacht alleen nog de parketvloer van de ouders van die vriend onder de bagger gelopen (Sorry Hans en Annelies ! ) en hun beslagkom volgekotst samen met die vriend .
De zin van het leven, is het leven zin geven.
pi_42113099
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')