Dat was mijn toestand geloof ik zo'n beetje ...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef Spacemonkeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4532655054541503262&q=drunk+guy
De mens leert lopen
Zo erg heb ik het bij een ander gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
* NT-T.BartMan ook...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:02 schreef du_ke het volgende:
te. Avonden waarvan ik me 1/2 niet meer herinner en kapotte fietsen en ledematen zijn meermaals voorgekomen.
tsja.. dat deden wij met tuinmeubels, kleding wat aan waslijnen hing enz enz, maar daar zijn we gelukkig wel mee gestoptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Sport_Life het volgende:
Ken ook gasten die tekoop borden snachts ergens weghaalden en die dan bij een ander willekeurig huis neerplantte. Zelf nooit gedaan
![]()
IK woon nu met twee vrienden in een huis: laten we ze even A en B noemen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Sport_Life het volgende:
Ken ook gasten die tekoop borden snachts ergens weghaalden en die dan bij een ander willekeurig huis neerplantte. Zelf nooit gedaan
![]()
Ik heb een keertje tijdens stappen vriendinnen zitten smsen. Op zich niet zo'n gekke actie, maar ik had er niet bij stil gestaan dat niet iedereen woensdagnacht om 3:00 nog op isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef Komakie het volgende:
Ik doe nooit echt rare dingen als ik dronken ben.
Ga voornamelijk een beetje onduidelijker praten en ga wat grappige dingen doen (die vaak achteraf niet grappig zijn)
Soms doe ik dingen die ik eigenlijk beter achteraf niet had kunnen doen. Mailtjes naar mensen sturen ofzo terwijl ik zwaar dronken ben
Ik kan me een zuipen-in-belgie-met-KGB-pillen-verslag van iteejer nog herinneren jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n leuke partner die je de volgende dag heel fijntjes gaat vertellen wat je hebt uitgevroten?
Of anderes leuke FOK!kertjes die het wel even in een topicje zetten?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef Johnns het volgende:
twee jaar geleden met een vriend naar de cote d'azur (st tropez).
direct de eerste middag begon het gekloot. het was ongeveer 15.00 toen ik met mn dronken kop zo'n 200 meter uit de kust ik in mn opblaasband lag te dobberen.
ineens begin ik te kotsen, zo over mn buik heenen het ging maar door het spoot uit mn mond. en die vriend maar lachen.
daarna snel wegwezen van die plek omdat er allemaal stukken eten etc in het water drijven![]()
damn, wat heb ik toen gelachen![]()
In m'n broek heb ik nooit gezeken maar verder zo iets ja. Het was dat m'n ex vriend erbij was, anders was ik waarschijnlijk ergens op een stoep wakker geworden en had het tot thuis nooit gehaald.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:48 schreef Monidique het volgende:
Titel, lijkt, mij, duidelijk! Hoe dronken ben joi d'r wel us weest? Want jongens, ik was gisteravond toch allememaggies lam! Tot m'n porteonnee is alles nat, ik stink naar kroos en ik heb geen fláúw idee waar m'n fiets is. Allemaal nogal kut dus. Maar ik ben toch niet de enige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |