quote:Hoe gebruik je zo'n tonic eigenlijk? Op je gezicht spuiten en dan met een tissue weer afvegen of zo?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef PeRi het volgende:
*terug uit Berlijn is
De Lush is daar klein! Tenminste 1 van de 4 filialen die ik daar bezocht heb,
Ah.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:19 schreef PeRi het volgende:
Nee
Sanne zo bedoelde ik het niet, ze hebben er 4 daar. Ik heb er maar 1 bezocht, want die andere kon ik niet vinden
Die bakjes zijn Lemslip en Heavenly Bodies.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
Klinkt goed Peri!!!
Ehh Meaghan wat is dat?
Ik had Auticia gevraagd of ze me adressen wilde sms'n.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ah.
Dat valt dan weer een beetje tegen.
Kon je de weg niet vragen?
Nog niet, dat zijn die nieuwe doucheproducten. Er staat wel info op de britse lush site, maar nog geen foto's. Deze foto's komen van het Lush amerikaforum.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
zegt me nog niks. Staan die in het krantje?
Reincarnate smelten? Hij houdt het hier prima uit in de kast, in een kamer waar de hele dag de zon op staat. =)quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:25 schreef Kyara het volgende:
als ie maar niet gesmolten is in de hitte...
Het ene filiaal zat gewoon op onze route, maar die konden we dus niet vinden, en de volgende dag gingen we winkelen in de grote straat, dus daar zouden we toch wel komenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Klinkt trouwens als een zeer productieve vakantie PeRi![]()
Ook ik had persee naar die andere filialen gemoeten
Heb net beschrijving gelezen op de engelse site en klinkt lekker!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:31 schreef Maeghan het volgende:
Bada Bing Bada Boom
De nieuwe Skinny Dip
De dichte pakjes van Lemslip en Heavenly Bodies
Dit Stashtopic is trouwens echt erg:
http://212.87.79.126/viewtopic.php?t=26102&start=40&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Daarmee vergeleken is mijn verzameling helemaal niets.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:31 schreef Maeghan het volgende:
http://212.87.79.126/viewtopic.php?t=26102&start=40&postdays=0&postorder=asc&highlight=
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daarmee vergeleken is mijn verzameling helemaal niets.
[afbeelding]
Oh mijn god....kom ik aan met mijn 2 zeepjes...http://img.photobucket.com/albums/v205/kandalandi/Imag0004.jpgquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:31 schreef Maeghan het volgende:
Bada Bing Bada Boom
De nieuwe Skinny Dip
De dichte pakjes van Lemslip en Heavenly Bodies
O MIJN GOD!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:48 schreef heaven7 het volgende:
Dream cream (omdat ie echt tegen puistjes helpt!)
hij is wel dik maar smeert wel lekker weg. Laat wel een beetje een vet laagje achter maar dat vind ik persoonlijk zelf wel lekker.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:
[..]
Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
Het is een vettige creme die niet echt lekker wegsmeert of goed intrekt. Maar helpen doet ie zeker! (Gewoon voor het slapen gaan doen, dan merk je er toch niks van en de volgende dag is ie weg).quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:
[..]
Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
Ik pak een klein likje en smeer dat uit over de gedeeltes op mijn gezicht waar wat pukkeltjes zittenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef imago het volgende:
Heaven hoe gebruik jij dream cream dan tegen puistjes?
Damn!quote:
Rick is er ook niet weg van. Ik ga het van de week is proberen want ik heb wel scheer uitslag in mijn lies.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef imago het volgende:
Hebben jullie wel eens Abrosia gebruikt? Ik had het voor m'n vriend gekocht, maar die vind het niks. Ik vond het zelfs eerst ook niet geweldig. Het is niet prettig te gebruiken ofzo, ik weet niet, m'n mesje lijkt er eerder bot van te worden en als ik het afspoel willen de haartjes er bijna niet af.
Maar... de resultaten zijn geweldig!! Geen rode bultjes meer onder m'n oksels en op andere plaatsen, ik sta echt versteld!
Dat is ook nog een idee jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Sanne het volgende:
In zo'n geval gebruik ik er een paar achter elkaar Anitra.
Ik maak mijn haar handdoekdroog en smeer er dan de amercan dream in. Vervolgens wikkel ik het in een turbie towel (een soort handdoek om je haar boven op je hoofd te houden zeg maarquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef heaven7 het volgende:
Hoe gebruiken jullie American cream dan als leave-in?
Spinaziequote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:54 schreef Fiorenza het volgende:
Ik ben niet echt weg van creology. Vind hem zeepig ruiken en voegt niks toe voor mij.
Honey was wel ok, de hele dag een vlaag honinggeur om me heen gehad. Lekker, maar niet voor elke dag.
Heb mn potje Aquamarina ook maar opengetrokken, nu blijkt dat ik die gewoon mag hebben
Best lekker spul, de spinazie opmerking van Sanne op de Wiki snap ik nu wel
zorgt nderdaad voor een minder glanzende en zachtere huid.
Je laat de handdoek op je hoofd zitten 2 uur lang? En je spoelt American cream dus helemaal niet meer uit? Wordt het dan geen vettige plakboel in je haar?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:50 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Ik maak mijn haar handdoekdroog en smeer er dan de amercan dream in. Vervolgens wikkel ik het in een turbie towel (een soort handdoek om je haar boven op je hoofd te houden zeg maar)
En die laat ik er 2 uur in zitten en vanmorgen zat het weer als gegoten : Geen pluis, mooie volle krullen en het ruikt natuurlijk heerlijk!
American dream
![]()
Ik heb zelf nu Big binnengekregen, maar die moet ik nog testen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:07 schreef Ripley het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen big en seanik, iemand tips?
Als je er tegen negenen dan maar uit bent, want dan krijg ik toch wel honger hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef Ripley het volgende:
mijn verlanglijstje momenteel (verandert nog regelmatig):
Sea vegetable
Big/Seanik
bare naked lady
dream cream (voor vriend met psoriasis)
Trichomania (zusje)
massagebar (marty)
Ik gok Breath of fresh airquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef heaven7 het volgende:
Ik moet altijd zo hard denken bij die afkortingen.. wat is BOFA?
\quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:24 schreef heaven7 het volgende:
OhjaBedankt
De Amorocreme bevalt hier uitstekendMaar ik doe eerst een beetje water erop en smeer het dan heel voorzichtig uit, zet absoluut geen druk, ik scheer mn oksels ook nooit trouwens, dat heeft er wellicht mee te maken.
Oh my fucking god.quote:
Zelf heb ik er ook goede ervaringen meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:26 schreef ymme het volgende:
[..]
\
Dan is de huid meestal minder gevoelig. En idd met dat water goed idee, ik heb het toen droog gedaan, en moest een beste druk zetten, flink wrijven voordat ik het verdeelt had over mijn oksel.
En ik had het direct na het scheren gedaan. Ik denk dat ik 80 gram potje zelf ga gebruiken, als de uitslag helemaal weg is. En dan niet meteen na het scheren en idd een beetje vochtig maken.
Goeie tip![]()
Ik vond I should coco onder de douche tegenvallen. De geur viel me tegen en m'n huid werd er een beetje droog van. Als blokje voor in de kamer (puur voor de geur als ie droog is dus) vind ik 'm wel geweldig. Super kokoslucht dan!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:29 schreef debby1973 het volgende:
Welk produkt vonden jullie echt heel erg tegenvallen?
*noteert*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:46 schreef ymme het volgende:
Ik vond de Demon in the Dark, te sterk naar pepermunt ruiken. Daar houdt ik niet zo van
Dat goedje lijkt mij ook heerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:51 schreef meXXmo het volgende:
Idd, creme smeren vind ik nu ook weinig nut hebben, 't is net of 't op m'n huid blijft liggen. En anders komt 't er wel weer uitgezweet met al die hitte...
Extra (goed) reinigen doe ik nu ook. Merk ook dat m'n huid dat echt nodig heeft, anders heb ik in no-time allemaal plekjes/ontstekinkjes enzo.
Overweeg nog of ik tea tree spul ga halen. Gebruik nu nog m'n Etos lotion en reinigingsmelk.
Echt geweldig spul dat dream cream. Ik hoop dat ik die van mij zo binnen heb. Mijn hele lichaam zit onder de bultjes, van de hite en scheeruitslag heel vervelend. Er zijn alleen maar potten van 240 gram te koop van Dream Cream of niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:42 schreef Anitra het volgende:
Ik ben ook bezig geweest met lijstjes, vooral veel badspul voor de vakantie.
Zal straks ff lijstje hier zetten
Hybrid is zo lekker H7
Ik heb net brazened honey masker gedaan en dat is erg lekker uit de koude koelkast op je gezichtDaarna celestial er op gesmeerd omdat het toch droog word je huid door dit weer al lijkt het niet zo door het zweten!!
Mijn moeder is trouwens helemaal weg van de dream cream en ik moet een pot voor haar meenemen. Haar benen werkt het niet zo op dus daar weer vaseline, maar haar armen zijn opgeknapt en ze vind het heerlijk ruiken![]()
Ik kan niet wachten tot ik het binnen hebquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef Anitra het volgende:
Djulian zit ook helemaal onder de hitte uitslag. savond na het badje insmeren met dream cream en smorgen geen bultjes meer
Ik laat mijn handdoek 2 uur op mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Je laat de handdoek op je hoofd zitten 2 uur lang? En je spoelt American cream dus helemaal niet meer uit? Wordt het dan geen vettige plakboel in je haar?Vind jij het beter dan het eruit spoelen? Ruikt je haar ook sterker naar American cream als je het er niet uitwast?
Sorry voor alle vragen,
* heaven7 heeft nog nooit een "leave-in" gebruikt
Ik hoorde het dat ze je tegen waren gekomen. Jammer dat je er niet bij was. Het was een gewone vip-avond, niet speciaal voor Fokkers.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef Together-Alone het volgende:
Liep ik vanavond over centraal statoin, kwam ik Auticia en aanhang tegen. Kwas helemaal vergeten dat er een meet was vanavond.Anders was ik dus best meegegaan.
- Aquamarinaquote:
het ging dit keer voornamelijk over haarproducten en douchegels. De gellies kwamen ook weer voorbij. Er was een hennademonstratie. We hebben geen maskertjes ofzo gedaan. Niet hetzelfde praat je als vorige keer; leuk!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:31 schreef Kyara het volgende:
Waarin was het anders dan?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
- Aquamarina
- I love Juicy shampoo
- H'suan Wen Hua haarmasker
Maar jij hebt ook heel veel proefjes gekregenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Moet ik nu posten wat ik allemaal heb gekocht?.
Ik hoop niet dat je nu al acht minuten aan het typen bent =Pquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Moet ik nu posten wat ik allemaal heb gekocht?.
Ik heb de Karma Kream en de parfumquote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:51 schreef debby1973 het volgende:
Bij mijn vorige bestelling zat een stukje karma zeep. Nu ben ik helemaal weg van die geur. Woensdag ga ik dus in ieder geval de zeep en de bbs kopen. Wat raden jullie mij verder nog aan:
karmakream, karma poeder of het parfum?
Toen ik in Pecs was bestond er daar nog geen Lush denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:39 schreef Anitra het volgende:
Imago ben jij al bij Lush geweest in Pecs?
Oeh krantje meenemen uit Hongarije is idd leuk!!!
Wtf is American dreamquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:49 schreef jessie het volgende:
Heaven 7 diegene die t over leave in had (weet ff niet meer wie) die had het over amercian dream en niet over cream
Die meeting was toch de 29e pas? Of is ie verzet? Klonk wel gezellig trouwens. En leuk dat ze er weer een andere party van gemaakt hebben.
Thanks! Dat zijn precies de winkels die ik bedoelde (maar dat was ik even vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:32 schreef sefer het volgende:
In Amsterdam in ieder geval wel.
Studiefinanciering is binnen![]()
Het is een soort hompje klei waar je steeds iets van af pakt..Aan de buitenkant zit er zeewier omheen, maar dat kan je eraf plukkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:06 schreef Keroppi het volgende:
Kan iemand me wat meer vertellen over Aquamarina want (ondanks dat ik ook de stukjes op de WiKi heb gelezen) ik kan me er nog steeds er weinig bij voorstellen. En het plaatje op de site maakt me geloof ik ook niet veel wijzer...
Is het iets als Angels on Bare Skin, en hoezo lijkt het spinazie () hoe gebruik je het?
Ik denk dat ik de gift box ga kopen. Daar zit een proef flesje van het parfum in. Ik had ergens gelezen dat je maar een heel klein beetje van het parfum nodig hebt. Klopt dat? En misschien dat ik het poeder er dan ook bij ga kopen. Heb ik de lijn kompleet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:52 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb de Karma Kream en de parfum, ik vind ze allebei lekker. Het is maar net wat jij het makkelijkst in gebruik vindt.
5 jaar en ze laat zich inderdaad niks wijsmaken. Mevroi bepaalt zelf wel wat ze lekker vindt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:06 schreef Kyara het volgende:
Hoe oud is mini MUUS? Ze weet wel dondersgoed wat ze hebben wil he
Ik vond de Karma zeep zo vies.quote:Ik ga zo mijn monster van de karma zeep eens proberen. Ik hoop dat ik naar afloop lekker ruik want anders moet ik nog een keer onder de douche.
Ja, omdat ik gisteren dat verse masker niet kon meenemen (i.v.m. hitte en duurde ff voordat ik naar huis ging natuurlijk).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:18 schreef Aventura het volgende:
Hé MUUS, alweer geweest??? In Amsterdam weer?
Leuk. Leuk dat je meissie ook meekonquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, omdat ik gisteren dat verse masker niet kon meenemen (i.v.m. hitte en duurde ff voordat ik naar huis ging natuurlijk).
Ben in Haarlem geweest..
Is Spice Mountain niet wat voor je, ik vind die echt heerlijk. Aan je beschrijving te zien heeft die er wel wat van weg.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:42 schreef PeRi het volgende:
Vanochtend de H'suan Wen Hua uitgeprobeerd. Mijn god wat stinkt het, mn haar ruikt er nog steeds naar. Nu moet ik verdorie morgen weer mn haar wassen. Pfffftsk.![]()
Gedoucht met de Temptation. Die vind ik best lekker en ik baal er nu al van dat ie niet in NL te koop is.
Ik hou echt absoluut niet van kaneel, maar in combinatie met de appel vind ik 'm best lekker.
Neuh, die is veel te sterk. Ik ben qua zeepjes toch meer van de lichtere dingen, of echt extreem zoet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is Spice Mountain niet wat voor je, ik vind die echt heerlijk. Aan je beschrijving te zien heeft die er wel wat van weg.
Oeh ja.. Rockstar iddquote:Op zondag 26 juni 2005 20:24 schreef heaven7 het volgende:
Het is Rockstar MaeryckeRock Chick is het cadeaupakket waar Rockstar in zit.
Wat vind je van A Breath of Fresh Air ? Daar ben ik zooo benieuwd naar! Zit te twijfelen of ik em zal halen.
Ik heb hem vanavond ook geprobeerd. Vind hem niet vies ruiken, maar het is wel een overheersende geur. Heeft iemand die I love Juicy al gebruikt? Hij ruikt zo lekker maar ik heb eerder droog dan vet haar dus ben er nog niet aan begonnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:42 schreef PeRi het volgende:
Vanochtend de H'suan Wen Hua uitgeprobeerd. Mijn god wat stinkt het, mn haar ruikt er nog steeds naar. Nu moet ik verdorie morgen weer mn haar wassen. Pfffftsk.![]()
Gedoucht met de Temptation. Die vind ik best lekker en ik baal er nu al van dat ie niet in NL te koop is.
Ik hou echt absoluut niet van kaneel, maar in combinatie met de appel vind ik 'm best lekker.
Ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op zondag 26 juni 2005 22:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
met honingraat is idd lekker
ik heb al n aantal keer gevraagd naar ervaringen met breath of fresh air, heft nog niemand er wat over te zeggen?
Kauwgomballenluchtquote:Op zondag 26 juni 2005 22:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb hem vanavond ook geprobeerd. Vind hem niet vies ruiken, maar het is wel een overheersende geur. Heeft iemand die I love Juicy al gebruikt? Hij ruikt zo lekker maar ik heb eerder droog dan vet haar dus ben er nog niet aan begonnen.
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:53 schreef Marty26 het volgende:
Ik ben gisteren onderhanden genomen met die massage bar! Moet zeggen dat het wel goed spul is hoor en Rip heeft al die ander zeepjes en die dingen ruiiken wel lekker.
Ik moest wel lachen om die dames met al die tassen op dat terras
Je ruikt de kofie geur niet extreem?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:26 schreef Anitra het volgende:
Sonic Death Monkey is een lekkere douchegel. Lekker zoet en toch "pittig" door de citrus die er in zit. Geur blijft goed hangen. Djen is er helemaal weg van!
Wel laten weten wat je ervan vind hequote:Op maandag 27 juni 2005 13:26 schreef Mirjamke het volgende:
Ik heb Sonic Death Monkey besteld
Evenals; American Cream, Lemony Flutter en You Snap the Whip
Die vind ik ook lekker ruiken idd, ga ik ook eens nemen. Ow, en de happy hippie douchegel, die's ook nicequote:
Rehab shampooquote:Op maandag 27 juni 2005 16:25 schreef Kyara het volgende:
Hey, zo makkelijk kom je er niet van af! Be more specific
Wat gaat er mee onder de douche? ik bedoel dan qua lush producten, al het overige dat je meeneemt gaat ons niks aan![]()
Ik had een proefje daarvan maar vind het niksquote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef Fiorenza het volgende:
Heeft iemand de gumback express al geprobeerd?
Ik hoor het al, fase 1 van de verslaving is ingetreden.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker ruiken idd, ga ik ook eens nemen. Ow, en de happy hippie douchegel, die's ook nice
He babe! We can do bussinesquote:Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef debby1973 het volgende:
Kom je ook naar de meeting woensdag? Anders wil ik de badprodukten uit de set wel van je overkopen hoor.
Ik hou van zoet. Maar wil nog eenheleboel uitproberen van de produkten dus doe maar een suggestie.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef heaven7 het volgende:
Helaas niet neeIk zal ook eens even kijken. Heb jij geen voorkeuren?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik wil wel met je meequote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik weet het, sorry, en ik kom niet (graag) alleen omdat ik een heel eind moet rijden en ik het zonde vind om puur alleen voor de meeting ¤20,- aan benzine te gaan besteden en ik ben geen "ik winkel graag alleen typje"
is goed hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:15 schreef heaven7 het volgende:
Het gaat wrs toch doorMams zegt misschien een etentje af, ik heb de hele dag lopen denken wie ik mee kan vragen
(Sorry Ymme, als het niet kan met mijn moeder mail ik je! Maar ik wil dus wel eerst nog wat andere dingen doen, goed?)
He, ik vind die verse maskers verdelen een mieters goed idee! Ik zou ook graag 2 maal 50 gram willen, zeker omdat ik over 2 weken op vakantie ga en het anders echt nooit opkrijg!
Tijden veranderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:46 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat jullie niet elkaar op konden schieten, en al helemaal niet met elkaar op één meet konden zijn?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:50 schreef PeRi het volgende:
Dat is dan ook erg makkelijk gegaan.
Skin Drinkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:44 schreef Kyara het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met Skin Drink?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |