abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28178233
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:

[..]

Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
hij is wel dik maar smeert wel lekker weg. Laat wel een beetje een vet laagje achter maar dat vind ik persoonlijk zelf wel lekker.
pi_28178238
Fatsig?
Sanity is (not) statistical
pi_28178290
Heaven hoe gebruik jij dream cream dan tegen puistjes?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_28178304
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:

[..]

Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
Het is een vettige creme die niet echt lekker wegsmeert of goed intrekt. Maar helpen doet ie zeker! (Gewoon voor het slapen gaan doen, dan merk je er toch niks van en de volgende dag is ie weg).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2005 23:13:47 ]
pi_28178327
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef imago het volgende:
Heaven hoe gebruik jij dream cream dan tegen puistjes?
Ik pak een klein likje en smeer dat uit over de gedeeltes op mijn gezicht waar wat pukkeltjes zitten Hoewel Lush het afraadde werkt het gewoon echt!
pi_28178371
Nouja, aangezien Dream Cream een wondermiddel schijnt te zijn moet dat ook maar op het lijstje Geen idee waar ik het voor ga gebruiken maar het kan nooit kwaad blijkbaar
pi_28178439
Ja, ik denk dat ik Dream Cream als aanvulling wil in de combinatietherapie voor m'n rug =P Ik smeer gewoon alles erop, dan werkt er altijd wel iets lijkt me.
pi_28178464

sjeeeeeeeeezus!!!!
pi_28178555
Mhihihi, ja erg is die he? Het is zo veel dat ik het gewoon niet eens herken, en ook superveel dingen die niet meer bestaan volgens mij. Ik vraag me af hoe lang het duurt voor je dat op maakt, hoeveel het heeft gekost en of de helft niet ondertussen enorm harig is en stinkt.
pi_28178571
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef imago het volgende:
[afbeelding]

sjeeeeeeeeezus!!!!
Damn!
I want it all! De hele winkel op 1 foto.

Hoe gebruiken jullie trouwens je zepen zoals Honey I Washed The Kids? Ik zelf doe ze in een washand en zeep me er dan mee in, naar mijn idee een handige manier.
En hoezo raadde Lush het gebruik van DreamCream op puistjes af?
Back in business.
pi_28178648
Honey gebruik ik gewoon direct op mijn huid. De meeste zepen trouwens. Of op een washandje, maar ik ben niet gewend washandjes te gebruiken dus die vergeet ik meestal. Ik heb wel zo'n gaatjesspons, maar ik vind het zo'n gezanik om dat ding uit te spoelen, want er blijft sop uit komen.
pi_28178740
Beste Rianne,

Leuk dat je zo enthousiast bent over Lush!

We zouden helaas afraden om Dream Cream als gezichtscreme te gebruiken. De
huid van je gezicht is altijd anders dan de huid van je lichaam. Daarom is
het belangrijk dat je voor je gezicht aparte producten gebruikt. Omdat de
huid van je gezicht dunner is, en vaak ook gevoeliger, zijn de ingredienten
die in de lichaamscremes zitten vaak te sterk.

De olien die in de gezichtscremes zitten zijn zachter voor je huid of worden
in een veel kleinere hoeveelheid gebruikt. Celestial is een veel betere
optie voor je gezicht! Dream Cream is natuurlijk wel een fantastische
bodylotion. Zeker voor de wat gevoeligere huid, door de kalmerende lavendel
en kamille die er in zit.
pi_28178819
En toch werkt het echt op puistjes

[vies verhaaltje]
Vroeger, als ik weer eens wat uit had geknepen, was het echt dagen achtereen rood en eigenlijk hielp dat helemaal niet, als ik nu een wit kopje kapot maak (ik kan dat niet hebben!) en maak het schoon met Aqua marina bijvoorbeeld en smeer er daarna Dream cream op is het gewoon na een uurtje ofzo al praktisch niet meer te zien!
[/vies verhaaltje]

Overigens werkt ie ook op de hittebultjes die ik op mn armen krijg met dit weer!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2005 23:28:03 ]
pi_28178838
Hmm, ik heb nu de dream cream ook maar op mijn rug gesmeerd. Nu maar hopen dat het werkt.
pi_28178903
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef imago het volgende:
Hebben jullie wel eens Abrosia gebruikt? Ik had het voor m'n vriend gekocht, maar die vind het niks. Ik vond het zelfs eerst ook niet geweldig. Het is niet prettig te gebruiken ofzo, ik weet niet, m'n mesje lijkt er eerder bot van te worden en als ik het afspoel willen de haartjes er bijna niet af.

Maar... de resultaten zijn geweldig!! Geen rode bultjes meer onder m'n oksels en op andere plaatsen, ik sta echt versteld!
Rick is er ook niet weg van. Ik ga het van de week is proberen want ik heb wel scheer uitslag in mijn lies.
pi_28178958
die foto's... dan kan je toch gewoon niet meer kiezen wat je gaat gebruiken?
pi_28179034
Hm, misschien hebben ze een grabbelton?
pi_28179051
Ik kan nu al moeilijk kiezen tussen mijn vier zeepjes
pi_28179052
Hm...ik merk iig wel dat ik een veel zachtere huid heb gekregen door Dream Cream. Ook had ik wat last van scheeruitslag onder m'n oksels (heb ik vaker met dit soort weer).Beetje Dream Cream en het is zo goed als weg.
Toch maar es op puistjes uitproberen
Back in business.
pi_28179054
dream cream smeer ik bij djulian ook op de hitte uitslag en bij mij en dat werkt prima!!!

Ik heb net gedouched met honey i washed the kids, gezicht met AOBS, oogjes met enchanged eye cream, celstial op de rest van mijn gezicht, dream cream op mijn benen en armen. Mijn voorkant is weer compleet gelushed!!! de achterkant is geflammazined
pi_28179095
Ik heb net eerst 5 minuten gestaan te denken bij de zeepjes, want wist niet welke ik wou gebruiken
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:40:11 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28179345
In zo'n geval gebruik ik er een paar achter elkaar Anitra.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28179857
Eindelijk is het zo ver:

De schnuggle is ook in nl verkrijgbaar!

Ik zit al een hele tijd te azen op dit ding. Ik hoop niet dat de nice creams en shower jellies er zo lang over doen om naar nl te komen...

(en nu net op het moment dat ik had besloten even niet meer naar de lush te gaan omdat ik er toch wel heel veel geld uitgeef.... )
pi_28179872
Hoe gebruiken jullie American cream dan als leave-in?
pi_28180080
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Sanne het volgende:
In zo'n geval gebruik ik er een paar achter elkaar Anitra.
Dat is ook nog een idee ja

Ik ruik de honey trouwens gewoon door de dream cream heen

Die snuggle wil ik ook zeker proberen!!!
pi_28183573
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef heaven7 het volgende:
Hoe gebruiken jullie American cream dan als leave-in?
Ik maak mijn haar handdoekdroog en smeer er dan de amercan dream in. Vervolgens wikkel ik het in een turbie towel (een soort handdoek om je haar boven op je hoofd te houden zeg maar )
En die laat ik er 2 uur in zitten en vanmorgen zat het weer als gegoten : Geen pluis, mooie volle krullen en het ruikt natuurlijk heerlijk!

American dream
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:53:46 #77
110488 kokoskip
Wil je daar een nootje bij?
pi_28185504
2 UUR?!?!

Mag dat wel? Is toch slecht voor je haar lijkt me?
I love lush!
pi_28185524
Ik ben niet echt weg van creology. Vind hem zeepig ruiken en voegt niks toe voor mij.
Honey was wèl ok, de hele dag een vlaag honinggeur om me heen gehad. Lekker, maar die ga ik niet te vaak gebruiken.

Heb mn potje Aquamarina ook maar opengetrokken, nu blijkt dat ik die gewoon mag hebben
Best lekker spul, de spinazie opmerking van Sanne op de Wiki snap ik nu wel
zorgt inderdaad voor een minder glanzende en zachtere huid.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:56:08 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28185559
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:54 schreef Fiorenza het volgende:
Ik ben niet echt weg van creology. Vind hem zeepig ruiken en voegt niks toe voor mij.
Honey was wel ok, de hele dag een vlaag honinggeur om me heen gehad. Lekker, maar niet voor elke dag.

Heb mn potje Aquamarina ook maar opengetrokken, nu blijkt dat ik die gewoon mag hebben
Best lekker spul, de spinazie opmerking van Sanne op de Wiki snap ik nu wel
zorgt nderdaad voor een minder glanzende en zachtere huid.
Spinazie
Het went...
Aquamarina is verder heel fijn! Dus de spinazie in je haar neem je op de koop toe.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:02:50 #80
110488 kokoskip
Wil je daar een nootje bij?
pi_28185732
Is Ultimate Shine goed voor je haar? Glanst het dan goed?
I love lush!
pi_28185853
Ik heb de dreamcream besteld, voor de uitslag onder mijn oksels, die er al weken zit door de Aromacreme. Onder de oksels zelf is het gelukkig weg, maar daaronder zit nog wat. Ik hoop dus dat ik snel de DreamCream binnen krijg, zodat ik kan gaan smeren, en hopen dat hiermee sneller weg trekt

Overigens gebruik ik nu de Aromarant als deo. Heerlijk hoor. Werkt goed deze deo
pi_28185915
Ik vind Aquamarina fijner in gebruik dan de Herbalism. Het resultaat van beide zijn geweldig
En ik vind Aquamarina beter ruiken dan de Herbalism. Dus als mijn Herbalism op is, zou ik het niet snel nog een keer kopen. Ik denk dat ik het bij Aquamarina houdt. En babyface en Sweet J, en een goede gezichtssrub bv: Oceans salt
pi_28187247
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 07:50 schreef Darkphorze het volgende:

[..]

Ik maak mijn haar handdoekdroog en smeer er dan de amercan dream in. Vervolgens wikkel ik het in een turbie towel (een soort handdoek om je haar boven op je hoofd te houden zeg maar )
En die laat ik er 2 uur in zitten en vanmorgen zat het weer als gegoten : Geen pluis, mooie volle krullen en het ruikt natuurlijk heerlijk!

American dream
Je laat de handdoek op je hoofd zitten 2 uur lang? En je spoelt American cream dus helemaal niet meer uit? Wordt het dan geen vettige plakboel in je haar? Vind jij het beter dan het eruit spoelen? Ruikt je haar ook sterker naar American cream als je het er niet uitwast?

Sorry voor alle vragen,
* heaven7 heeft nog nooit een "leave-in" gebruikt

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2005 11:02:46 ]
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:07:34 #84
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28187404
Ik zit te twijfelen tussen big en seanik, iemand tips?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_28187434
Die verzamelingen van die mensen!!! Dat kan je in heel je leven nog niet opmaken!!!
pi_28188035
Seanik is handig omdat het een solid shampoo is Klein, rond (ligt lekker in de hand), effectief, (relatief) goedkoop, handzaam, zuinig etc etc. Ik ken de shampoo zelf niet maar ik zou voor die gaan (heb er wel goeie verhalen over gehoord)
En je kunt er zo'n leuk blikje bij kopen

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2005 11:28:39 ]
pi_28188196
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:07 schreef Ripley het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen big en seanik, iemand tips?
Ik heb zelf nu Big binnengekregen, maar die moet ik nog testen.
Ik ben niet zo gek van die blokken die je over je haar moet smeren.

Als ik getest heb zal ik een report doen hier...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:32:33 #88
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28188199
Mijn verlanglijstje:

- Think Pink
(Think Pink Bath Ballistic, Sex Bomb Bath Ballistic, Melting Marshmallow Moment Bath Melt, 100g Rock Star Soap, Two Timing Tart Bubble Bar Slice, Auntie Pamela Bubble Bar Slice (100g), Creamy Candy Bubble Bar Slice (100g), 100g I Should Coco Soap, In The Nude Bath Melt (30g), Something Wicked This Way Comes Bath Melt (30g), Helping Hands Hand Cream (100g), Fair Trade Foot Lotion (225g).
- Dream Cream
- Lemony Flutter

pi_28188293
Mooi lijstje!!!

Ik moet toch een lijstje gaan maken voor woensdag en BOFA staat daar zeker op!!!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:38:06 #90
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28188381
mijn verlanglijstje momenteel (verandert nog regelmatig):

Sea vegetable
Big/Seanik
bare naked lady

dream cream (voor vriend met psoriasis)
Trichomania (zusje)
massagebar (marty)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_28188413
Ik moet altijd zo hard denken bij die afkortingen.. wat is BOFA?
pi_28188606
Als je bij nieuwsbrief je gegevens invult (post) krijg je dan ook dat krantje?
Ik had verwacht dat die wel bij mn bestelling zou zitten, maar die was even door de schredder gehaald om als verpakkingsmateriaal te dienen
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:46:44 #93
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28188733
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef Ripley het volgende:
mijn verlanglijstje momenteel (verandert nog regelmatig):

Sea vegetable
Big/Seanik
bare naked lady

dream cream (voor vriend met psoriasis)
Trichomania (zusje)
massagebar (marty)
Als je er tegen negenen dan maar uit bent, want dan krijg ik toch wel honger hoor!
pi_28189680
Zijn er hier meer mensen, die uitslag kregen van aromacreme?

H7, hoe werkt deze bij jou? Bevalt het?
pi_28189697
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef heaven7 het volgende:
Ik moet altijd zo hard denken bij die afkortingen.. wat is BOFA?
Ik gok Breath of fresh air
pi_28190130
Ohja Bedankt

De Amoracreme bevalt hier uitstekend Maar ik doe eerst een beetje water erop en smeer het dan heel voorzichtig uit, zet absoluut geen druk, ik scheer mn oksels ook nooit trouwens, dat heeft er wellicht mee te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2005 12:27:56 ]
pi_28190217
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:24 schreef heaven7 het volgende:
Ohja Bedankt

De Amorocreme bevalt hier uitstekend Maar ik doe eerst een beetje water erop en smeer het dan heel voorzichtig uit, zet absoluut geen druk, ik scheer mn oksels ook nooit trouwens, dat heeft er wellicht mee te maken.
\

Dan is de huid meestal minder gevoelig. En idd met dat water goed idee, ik heb het toen droog gedaan, en moest een beste druk zetten, flink wrijven voordat ik het verdeelt had over mijn oksel.
En ik had het direct na het scheren gedaan. Ik denk dat ik 80 gram potje zelf ga gebruiken, als de uitslag helemaal weg is. En dan niet meteen na het scheren en idd een beetje vochtig maken.

Goeie tip
pi_28192437
Welk produkt vonden jullie echt heel erg tegenvallen? Bij mij was dat fox in the flowers (bruisbal). Er zat zoveel gras en bloemen in dat ik het bad gewoon vies vond. Ik lag absoluut niet ontspannen in het bad. Heb het leeg laten lopen en moest toen nog al dat gras enz schoonmaken. Het hele bad zat er onder.
pi_28192602
Fuel, Alkmaar en eerlijk gezegd Celestial ook een beetje, hij ruikt lekker maar trekt niet goed in, blijft als een vettig laagje op je huid liggen.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:34:57 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28192667
achteraf denk ik silky underwear. Omdat die zo onpraktisch is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')