hij is wel dik maar smeert wel lekker weg. Laat wel een beetje een vet laagje achter maar dat vind ik persoonlijk zelf wel lekker.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:
[..]
Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
Het is een vettige creme die niet echt lekker wegsmeert of goed intrekt. Maar helpen doet ie zeker! (Gewoon voor het slapen gaan doen, dan merk je er toch niks van en de volgende dag is ie weg).quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:
[..]
Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
Ik pak een klein likje en smeer dat uit over de gedeeltes op mijn gezicht waar wat pukkeltjes zittenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef imago het volgende:
Heaven hoe gebruik jij dream cream dan tegen puistjes?
Damn!quote:
Rick is er ook niet weg van. Ik ga het van de week is proberen want ik heb wel scheer uitslag in mijn lies.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef imago het volgende:
Hebben jullie wel eens Abrosia gebruikt? Ik had het voor m'n vriend gekocht, maar die vind het niks. Ik vond het zelfs eerst ook niet geweldig. Het is niet prettig te gebruiken ofzo, ik weet niet, m'n mesje lijkt er eerder bot van te worden en als ik het afspoel willen de haartjes er bijna niet af.
Maar... de resultaten zijn geweldig!! Geen rode bultjes meer onder m'n oksels en op andere plaatsen, ik sta echt versteld!
Dat is ook nog een idee jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Sanne het volgende:
In zo'n geval gebruik ik er een paar achter elkaar Anitra.
Ik maak mijn haar handdoekdroog en smeer er dan de amercan dream in. Vervolgens wikkel ik het in een turbie towel (een soort handdoek om je haar boven op je hoofd te houden zeg maarquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef heaven7 het volgende:
Hoe gebruiken jullie American cream dan als leave-in?
Spinaziequote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:54 schreef Fiorenza het volgende:
Ik ben niet echt weg van creology. Vind hem zeepig ruiken en voegt niks toe voor mij.
Honey was wel ok, de hele dag een vlaag honinggeur om me heen gehad. Lekker, maar niet voor elke dag.
Heb mn potje Aquamarina ook maar opengetrokken, nu blijkt dat ik die gewoon mag hebben
Best lekker spul, de spinazie opmerking van Sanne op de Wiki snap ik nu wel
zorgt nderdaad voor een minder glanzende en zachtere huid.
Je laat de handdoek op je hoofd zitten 2 uur lang? En je spoelt American cream dus helemaal niet meer uit? Wordt het dan geen vettige plakboel in je haar?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:50 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Ik maak mijn haar handdoekdroog en smeer er dan de amercan dream in. Vervolgens wikkel ik het in een turbie towel (een soort handdoek om je haar boven op je hoofd te houden zeg maar)
En die laat ik er 2 uur in zitten en vanmorgen zat het weer als gegoten : Geen pluis, mooie volle krullen en het ruikt natuurlijk heerlijk!
American dream
![]()
Ik heb zelf nu Big binnengekregen, maar die moet ik nog testen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:07 schreef Ripley het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen big en seanik, iemand tips?
Als je er tegen negenen dan maar uit bent, want dan krijg ik toch wel honger hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef Ripley het volgende:
mijn verlanglijstje momenteel (verandert nog regelmatig):
Sea vegetable
Big/Seanik
bare naked lady
dream cream (voor vriend met psoriasis)
Trichomania (zusje)
massagebar (marty)
Ik gok Breath of fresh airquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef heaven7 het volgende:
Ik moet altijd zo hard denken bij die afkortingen.. wat is BOFA?
\quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:24 schreef heaven7 het volgende:
OhjaBedankt
De Amorocreme bevalt hier uitstekendMaar ik doe eerst een beetje water erop en smeer het dan heel voorzichtig uit, zet absoluut geen druk, ik scheer mn oksels ook nooit trouwens, dat heeft er wellicht mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |