hij is wel dik maar smeert wel lekker weg. Laat wel een beetje een vet laagje achter maar dat vind ik persoonlijk zelf wel lekker.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:
[..]
Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
Het is een vettige creme die niet echt lekker wegsmeert of goed intrekt. Maar helpen doet ie zeker! (Gewoon voor het slapen gaan doen, dan merk je er toch niks van en de volgende dag is ie weg).quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:
[..]
Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
Ik pak een klein likje en smeer dat uit over de gedeeltes op mijn gezicht waar wat pukkeltjes zittenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef imago het volgende:
Heaven hoe gebruik jij dream cream dan tegen puistjes?
Damn!quote:
Rick is er ook niet weg van. Ik ga het van de week is proberen want ik heb wel scheer uitslag in mijn lies.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef imago het volgende:
Hebben jullie wel eens Abrosia gebruikt? Ik had het voor m'n vriend gekocht, maar die vind het niks. Ik vond het zelfs eerst ook niet geweldig. Het is niet prettig te gebruiken ofzo, ik weet niet, m'n mesje lijkt er eerder bot van te worden en als ik het afspoel willen de haartjes er bijna niet af.
Maar... de resultaten zijn geweldig!! Geen rode bultjes meer onder m'n oksels en op andere plaatsen, ik sta echt versteld!
Dat is ook nog een idee jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Sanne het volgende:
In zo'n geval gebruik ik er een paar achter elkaar Anitra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |