abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28178233
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:

[..]

Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
hij is wel dik maar smeert wel lekker weg. Laat wel een beetje een vet laagje achter maar dat vind ik persoonlijk zelf wel lekker.
pi_28178238
Fatsig?
Sanity is (not) statistical
pi_28178290
Heaven hoe gebruik jij dream cream dan tegen puistjes?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_28178304
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef dnzl het volgende:

[..]

Is dat een lichte, vloeibare cream of zo'n fatsige cream die je de hele dag door voelt?
Het is een vettige creme die niet echt lekker wegsmeert of goed intrekt. Maar helpen doet ie zeker! (Gewoon voor het slapen gaan doen, dan merk je er toch niks van en de volgende dag is ie weg).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2005 23:13:47 ]
pi_28178327
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef imago het volgende:
Heaven hoe gebruik jij dream cream dan tegen puistjes?
Ik pak een klein likje en smeer dat uit over de gedeeltes op mijn gezicht waar wat pukkeltjes zitten Hoewel Lush het afraadde werkt het gewoon echt!
pi_28178371
Nouja, aangezien Dream Cream een wondermiddel schijnt te zijn moet dat ook maar op het lijstje Geen idee waar ik het voor ga gebruiken maar het kan nooit kwaad blijkbaar
pi_28178439
Ja, ik denk dat ik Dream Cream als aanvulling wil in de combinatietherapie voor m'n rug =P Ik smeer gewoon alles erop, dan werkt er altijd wel iets lijkt me.
pi_28178464

sjeeeeeeeeezus!!!!
pi_28178555
Mhihihi, ja erg is die he? Het is zo veel dat ik het gewoon niet eens herken, en ook superveel dingen die niet meer bestaan volgens mij. Ik vraag me af hoe lang het duurt voor je dat op maakt, hoeveel het heeft gekost en of de helft niet ondertussen enorm harig is en stinkt.
pi_28178571
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef imago het volgende:
[afbeelding]

sjeeeeeeeeezus!!!!
Damn!
I want it all! De hele winkel op 1 foto.

Hoe gebruiken jullie trouwens je zepen zoals Honey I Washed The Kids? Ik zelf doe ze in een washand en zeep me er dan mee in, naar mijn idee een handige manier.
En hoezo raadde Lush het gebruik van DreamCream op puistjes af?
Back in business.
pi_28178648
Honey gebruik ik gewoon direct op mijn huid. De meeste zepen trouwens. Of op een washandje, maar ik ben niet gewend washandjes te gebruiken dus die vergeet ik meestal. Ik heb wel zo'n gaatjesspons, maar ik vind het zo'n gezanik om dat ding uit te spoelen, want er blijft sop uit komen.
pi_28178740
Beste Rianne,

Leuk dat je zo enthousiast bent over Lush!

We zouden helaas afraden om Dream Cream als gezichtscreme te gebruiken. De
huid van je gezicht is altijd anders dan de huid van je lichaam. Daarom is
het belangrijk dat je voor je gezicht aparte producten gebruikt. Omdat de
huid van je gezicht dunner is, en vaak ook gevoeliger, zijn de ingredienten
die in de lichaamscremes zitten vaak te sterk.

De olien die in de gezichtscremes zitten zijn zachter voor je huid of worden
in een veel kleinere hoeveelheid gebruikt. Celestial is een veel betere
optie voor je gezicht! Dream Cream is natuurlijk wel een fantastische
bodylotion. Zeker voor de wat gevoeligere huid, door de kalmerende lavendel
en kamille die er in zit.
pi_28178819
En toch werkt het echt op puistjes

[vies verhaaltje]
Vroeger, als ik weer eens wat uit had geknepen, was het echt dagen achtereen rood en eigenlijk hielp dat helemaal niet, als ik nu een wit kopje kapot maak (ik kan dat niet hebben!) en maak het schoon met Aqua marina bijvoorbeeld en smeer er daarna Dream cream op is het gewoon na een uurtje ofzo al praktisch niet meer te zien!
[/vies verhaaltje]

Overigens werkt ie ook op de hittebultjes die ik op mn armen krijg met dit weer!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2005 23:28:03 ]
pi_28178838
Hmm, ik heb nu de dream cream ook maar op mijn rug gesmeerd. Nu maar hopen dat het werkt.
pi_28178903
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef imago het volgende:
Hebben jullie wel eens Abrosia gebruikt? Ik had het voor m'n vriend gekocht, maar die vind het niks. Ik vond het zelfs eerst ook niet geweldig. Het is niet prettig te gebruiken ofzo, ik weet niet, m'n mesje lijkt er eerder bot van te worden en als ik het afspoel willen de haartjes er bijna niet af.

Maar... de resultaten zijn geweldig!! Geen rode bultjes meer onder m'n oksels en op andere plaatsen, ik sta echt versteld!
Rick is er ook niet weg van. Ik ga het van de week is proberen want ik heb wel scheer uitslag in mijn lies.
pi_28178958
die foto's... dan kan je toch gewoon niet meer kiezen wat je gaat gebruiken?
pi_28179034
Hm, misschien hebben ze een grabbelton?
pi_28179051
Ik kan nu al moeilijk kiezen tussen mijn vier zeepjes
pi_28179052
Hm...ik merk iig wel dat ik een veel zachtere huid heb gekregen door Dream Cream. Ook had ik wat last van scheeruitslag onder m'n oksels (heb ik vaker met dit soort weer).Beetje Dream Cream en het is zo goed als weg.
Toch maar es op puistjes uitproberen
Back in business.
pi_28179054
dream cream smeer ik bij djulian ook op de hitte uitslag en bij mij en dat werkt prima!!!

Ik heb net gedouched met honey i washed the kids, gezicht met AOBS, oogjes met enchanged eye cream, celstial op de rest van mijn gezicht, dream cream op mijn benen en armen. Mijn voorkant is weer compleet gelushed!!! de achterkant is geflammazined
pi_28179095
Ik heb net eerst 5 minuten gestaan te denken bij de zeepjes, want wist niet welke ik wou gebruiken
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:40:11 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28179345
In zo'n geval gebruik ik er een paar achter elkaar Anitra.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28179857
Eindelijk is het zo ver:

De schnuggle is ook in nl verkrijgbaar!

Ik zit al een hele tijd te azen op dit ding. Ik hoop niet dat de nice creams en shower jellies er zo lang over doen om naar nl te komen...

(en nu net op het moment dat ik had besloten even niet meer naar de lush te gaan omdat ik er toch wel heel veel geld uitgeef.... )
pi_28179872
Hoe gebruiken jullie American cream dan als leave-in?
pi_28180080
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Sanne het volgende:
In zo'n geval gebruik ik er een paar achter elkaar Anitra.
Dat is ook nog een idee ja

Ik ruik de honey trouwens gewoon door de dream cream heen

Die snuggle wil ik ook zeker proberen!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')