abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28192722
Oh, ja alkmaar vond ik ook tegenvallen. Hier had ik gelukkig een proefje van gekregen. Heb hem dus niet zelf gekocht. Coalface vind ik niet lekker ruiken maar hij werkt wel goed. Dat is dus niet echt een tegenvaller.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 14:09:42 #102
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_28193808
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef imago het volgende:
[afbeelding]

sjeeeeeeeeezus!!!!
Oh my fucking god.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_28194897
ik heb me net gedouched met ginger. Die geur blijft goed hangen!!! Hij ruikt ook lekker helemaal niet oubolligdat was het eerste wat ik dacht toen ik het zeepje rook in de winkel
Erg lekker.
Mijn haren gedaan met reincarnate, die ruikt ook lekker, nu nog het resultaat afwachten als mijn haar droog is!
pi_28197986
Ik zie net dat wij 3 kwartier van Pecs afzitten in Hongarije en daar is dus ook een Lush, dus veel dichterbij dan ik dacht. Dus ik ga lekker Hongarije in slaan
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:25:40 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28199293
is je haar al droog?
pi_28201516
hahaha ja maar nog niet in de spiegel gekeken
pi_28202265
Er zit idd een rooie gloed door heen, alleen moet ik wel een conditioner gebruiken want heb nu een pluizenbol.
pi_28202474
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:26 schreef ymme het volgende:

[..]

\

Dan is de huid meestal minder gevoelig. En idd met dat water goed idee, ik heb het toen droog gedaan, en moest een beste druk zetten, flink wrijven voordat ik het verdeelt had over mijn oksel.
En ik had het direct na het scheren gedaan. Ik denk dat ik 80 gram potje zelf ga gebruiken, als de uitslag helemaal weg is. En dan niet meteen na het scheren en idd een beetje vochtig maken.

Goeie tip
Zelf heb ik er ook goede ervaringen mee Had een proefje meegekregen toen ik iets naders kocht en heb inmiddels een potje gekocht.
Alleen meteen na 't scheren gebruik ik 't niet. 1x gedaan en dat voelde wat branderig. Voor de rest gaat 't prima.

Ik maak 't niet nat, maar kneed 't goed zacht tussen m'n vingertoppen, dan vind ik het heel soepeltjes uitsmeren
Als ik het niet goed genoeg 'warm kneed' is ie idd wat stroever, dat brengt lastiger aan en kan irriteren. (dat had ik de 1e keer een beetje)

Verder toppie spul vind ik Nadat 't proefje op was, een dagje teruggegaan op m'n oude deo en dat beviel totaal niet met dit hete weer. Ik vind 'm errug goed werken en zelfs nu nog ruik ik 't luchtje ipv een zweetluchtje (en dat na 2x 3 kwartier in een bus met airco die niet werkte...)
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
pi_28202601
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:29 schreef debby1973 het volgende:
Welk produkt vonden jullie echt heel erg tegenvallen?
Ik vond I should coco onder de douche tegenvallen. De geur viel me tegen en m'n huid werd er een beetje droog van. Als blokje voor in de kamer (puur voor de geur als ie droog is dus) vind ik 'm wel geweldig. Super kokoslucht dan! Juist daarom viel ie onder de douche een beetje tegen, vond hem toen veel minder sterk ruiken dan ik verwacht had vooraf.
Nu ik niet meer zo'n sterke cocosgeur verwacht, vind ik 'm voor af en toe wel lekker onder de douche. De cocos is wel handig om zachtes wat te scrubben. Maar dan achteraf m;n velletje wel goed insmeren dus.
pi_28202643
Ik vond de Demon in the Dark, te sterk naar pepermunt ruiken. Daar houdt ik niet zo van
pi_28202661
Ik heb inmiddels trouwens ook Dream Cream gekocht, na al die lovende verhalen!
Smeert wel lekker uit vind ik en is wel aangenaam op m'n vel na een warme dag met zon.

Ook heb ik imperialis creme gekocht. Had eerder om een proefje gevraagd en dat beviel prima. M'n huid reageert er goed op en ik heb er maar heel weinig van nodig. Heel dun, licht cremepje dat soepeltjes uitsmeert.

En Cereology zeep gehaald. Wilde een wat vettere zeep en deze werkt prima. En ook wel eens lekker, een zeepje dat wat minder nadrukkelijk geurt
pi_28202702
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 19:46 schreef ymme het volgende:
Ik vond de Demon in the Dark, te sterk naar pepermunt ruiken. Daar houdt ik niet zo van
*noteert*
Dan ga ik die eens als cadeautje voor m'n moeder halen, die is nogal pepermunt verslaafd
(de geur ervan dan he)
pi_28202705
Met zulk warm weer, doe ik geen creme op mijn gezicht. Ik heb dan gewoon het gevoel dat het helemaal geen nut heeft, als je gaat zweten is het weer uit je gezicht getrokken. Dat idee heb ik er dan bij. Doe nu wel smeren voor het slapen gaan, dat deed ik eerder nooit. Met dit warme weer maak ik wel mijn huid vaker schoon, meestal met Aqua je weet wel
pi_28202774
Idd, creme smeren vind ik nu ook weinig nut hebben, 't is net of 't op m'n huid blijft liggen. En anders komt 't er wel weer uitgezweet met al die hitte...

Extra (goed) reinigen doe ik nu ook. Merk ook dat m'n huid dat echt nodig heeft, anders heb ik in no-time allemaal plekjes/ontstekinkjes enzo.

Overweeg nog of ik tea tree spul ga halen. Gebruik nu nog m'n Etos lotion en reinigingsmelk.
pi_28202802
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 19:51 schreef meXXmo het volgende:
Idd, creme smeren vind ik nu ook weinig nut hebben, 't is net of 't op m'n huid blijft liggen. En anders komt 't er wel weer uitgezweet met al die hitte...

Extra (goed) reinigen doe ik nu ook. Merk ook dat m'n huid dat echt nodig heeft, anders heb ik in no-time allemaal plekjes/ontstekinkjes enzo.

Overweeg nog of ik tea tree spul ga halen. Gebruik nu nog m'n Etos lotion en reinigingsmelk.
Dat goedje lijkt mij ook heerlijk.

Ik heb jaren lang net zoiets gehad van de Milene.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:17:26 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28203552
Ik loop hier ook de hele tijd met een glimhoofd rond. En inderdaad, de creme vanochtend maar overgeslagen. Krijg wel meer pukkeltjes nu, volgens mij van het zweten. Huid voelt ook zo vettig aan met dit weer.
pi_28203588
Mijn lijstje voor de meet:

-Tea tree water of Breath of Fresh Air (iemand nog iets positiefs te vertellen over de laatste?)
-Dream cream
-Lemony flutter
-Hybrid

Totaal van ¤39,80 alweer
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:31:38 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28203945
Mijn lijst ga ik zaterdag of zondag eens opstellen. Het wordt wel een vrij lange lijst ben ik bang.
pi_28204326
Ik ben ook bezig geweest met lijstjes, vooral veel badspul voor de vakantie.
Zal straks ff lijstje hier zetten moet eerst een maximum met mezelf afsprekenlees Rick
Hybrid is zo lekker H7

Ik heb net brazened honey masker gedaan en dat is erg lekker uit de koude koelkast op je gezicht Daarna celestial er op gesmeerd omdat het toch droog word je huid door dit weer al lijkt het niet zo door het zweten!!

Mijn moeder is trouwens helemaal weg van de dream cream en ik moet een pot voor haar meenemen. Haar benen werkt het niet zo op dus daar weer vaseline, maar haar armen zijn opgeknapt en ze vind het heerlijk ruiken
pi_28204387
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:42 schreef Anitra het volgende:
Ik ben ook bezig geweest met lijstjes, vooral veel badspul voor de vakantie.
Zal straks ff lijstje hier zetten
Hybrid is zo lekker H7

Ik heb net brazened honey masker gedaan en dat is erg lekker uit de koude koelkast op je gezicht Daarna celestial er op gesmeerd omdat het toch droog word je huid door dit weer al lijkt het niet zo door het zweten!!

Mijn moeder is trouwens helemaal weg van de dream cream en ik moet een pot voor haar meenemen. Haar benen werkt het niet zo op dus daar weer vaseline, maar haar armen zijn opgeknapt en ze vind het heerlijk ruiken
Echt geweldig spul dat dream cream. Ik hoop dat ik die van mij zo binnen heb. Mijn hele lichaam zit onder de bultjes, van de hite en scheeruitslag heel vervelend. Er zijn alleen maar potten van 240 gram te koop van Dream Cream of niet?
pi_28204484
Djulian zit ook helemaal onder de hitte uitslag. savond na het badje insmeren met dream cream en smorgen geen bultjes meer
pi_28204561
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef Anitra het volgende:
Djulian zit ook helemaal onder de hitte uitslag. savond na het badje insmeren met dream cream en smorgen geen bultjes meer
Ik kan niet wachten tot ik het binnen heb Ik hoop voor 4 juli want dat ga ik op vakantie en wil ik bultloos zijn.
pi_28204668
Liep ik vanavond over centraal statoin, kwam ik Auticia en aanhang tegen. Kwas helemaal vergeten dat er een meet was vanavond. Anders was ik dus best meegegaan.
''Going mental on the Wabbu''
pi_28205649
Je mag woensdag mee hoor TA

Ik heb mijn lijstje voor de meet van woensdag:
American cream 50gr
A French Kiss
Ickle Baby Baff
Two Timing Tart
Ma bar
Bollywood
Creamy Candy
Jumping juniper
Ultimate Shine
Shampoo blikje
Breath of Fresh Air
En voor mijn moeder Dream Cream.
pi_28208200
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Je laat de handdoek op je hoofd zitten 2 uur lang? En je spoelt American cream dus helemaal niet meer uit? Wordt het dan geen vettige plakboel in je haar? Vind jij het beter dan het eruit spoelen? Ruikt je haar ook sterker naar American cream als je het er niet uitwast?

Sorry voor alle vragen,
* heaven7 heeft nog nooit een "leave-in" gebruikt
Ik laat mijn handdoek 2 uur op mijn hoofd zitten Vind ik fijner drogen dan nat haar langs mijn hoofd af..
Ik spoel de American dream inderdaad niet uit en het word zeker geen vette plakboel in mijn haar. Ik heb hem nog nooit gebruikt icm uitspoelen dus ik kan niet zeggen of ik dit beter vind en of het sterker ruikt

Ik gebruik hem als leave in na een tip op het forum en aangezien ik er uitermate tevreden ove rben op deze manier wil ik het niet eens meer anders proberen
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:26:01 #126
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28210929
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef Together-Alone het volgende:
Liep ik vanavond over centraal statoin, kwam ik Auticia en aanhang tegen. Kwas helemaal vergeten dat er een meet was vanavond. Anders was ik dus best meegegaan.
Ik hoorde het dat ze je tegen waren gekomen. Jammer dat je er niet bij was. Het was een gewone vip-avond, niet speciaal voor Fokkers.

Het was erg leuk. Dit keer heel anders dan de vorige keer, daar hebben ze goed rekening mee gehouden. En een hele leuke goodie bag.

ik ben weer helemaal in love met de inhoud van mijn tasjes.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:31:03 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28211095
Waarin was het anders dan?
pi_28211121
En wat zit er dan in je tasjes Sanne?

-edit- ik wou wat neerzetten maar weet niet wat

[ Bericht 61% gewijzigd door Anitra op 25-06-2005 00:38:03 ]
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:37:31 #129
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28211223
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 00:32 schreef Anitra het volgende:
En wat zit er dan in je tasjes Sanne?
- Aquamarina
- I love Juicy shampoo
- H'suan Wen Hua haarmasker
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28211265
wel leuk dat het totaal anders is dan de andere vip avond!!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:39:59 #131
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28211272
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 00:31 schreef Kyara het volgende:
Waarin was het anders dan?
het ging dit keer voornamelijk over haarproducten en douchegels. De gellies kwamen ook weer voorbij. Er was een hennademonstratie. We hebben geen maskertjes ofzo gedaan. Niet hetzelfde praat je als vorige keer; leuk!
pi_28211427
Ik heb vanochtend inkopen gedaan

De buit (met een kortingsbon):
Dream Cream
Fever
grote pot MoM
grote pot Ocean Salt
Baby Face
een potje helemaal vol met Herbalism
een potje helemaal vol met Aquamarina
3x Ultimate Shine + blikjes (kadootjes)

en Cosmetic Warrior met 50% korting omdat later vandaag de nieuwe lading binnen zou komen

En ze hebben me verwend met proefjes!!
een hele Bridal Bouquet Bath Ballistic, een stuk Cherry Tree Lane, stuk Carmen Miranda, en toen wou ze er nog meer bij stoppen maar omdat ik alles al kende zijn we toen de winkel samen doorgelopen op zoek naar nog iets leuks voor erbij Dus toen heb ik Coalface uitgezocht

Oh en Anitra, Pecs is leuk, doe ze de groeten daar
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_28211451
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 00:37 schreef Sanne het volgende:

[..]

- Aquamarina
- I love Juicy shampoo
- H'suan Wen Hua haarmasker

proefjes of hele verpakkingen??
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:51:00 #134
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28211503
Aquamarina was een proefje, de anderen hele verpakkingen
pi_28211551
Verdorie zeg! *jaloers*
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:57:50 #136
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28211642
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef imago het volgende:
Verdorie zeg! *jaloers*
Maar jij hebt ook heel veel proefjes gekregen
en ook 10 procent korting...
pi_28211649
En de mannen een pot scheerspul vernam ik via andere kanalen? En het krantje in het Frans? Klinkt goed allemaal hoor. Beter dan de saaie borrel waar ik heen moest
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:59:40 #138
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28211662
Ja het Franse krantje heb ik ook meegenomen! Ik heb ze allemaal nog bewaard.
De mannen waren idd in hun nopjes met de potten scheercreme. En terecht!
pi_28212047
Moet ik nu posten wat ik allemaal heb gekocht? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 25 juni 2005 @ 01:20:47 #140
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28212102
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
pi_28212237
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Ik hoop niet dat je nu al acht minuten aan het typen bent =P

Ik wou dat de voetcremes wat vetter waren, want de onderkant van m'n voeten voelt nog steeds als uitgedroogd leer. =S
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 25 juni 2005 @ 01:28:03 #142
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28212248
is die breath of fresh air echt zo lekker als dat het er op de site uitzit..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_28212319
Lemony Flutter:

Aquamarina:

Imperialis:

Enchanted Eye Cream:

(2 potten) Dream Cream:

Tea Tree Water:

Fair Trade Foot Lotion:

Sea Vegetable (groot stuk)

Sandstone (groot stuk)

Cereology (groot stuk)

Gekregen:

Flesje I love Juicy
Potje H'suan Wen Hua
Klein potje Aquamarina

Proefje Dreamwash
Proefje Big
Proefje Retread

Ik ben even ruimte in de badkamerkast maken....
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 25 juni 2005 @ 03:36:58 #144
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28214494
Ziet er aardig uit!

Alleen die Sea Vegetable ziet er zwaar chemisch uit
pi_28215388
Mooie lijstjes!!!

Imago ben jij al bij Lush geweest in Pecs?
Oeh krantje meenemen uit Hongarije is idd leuk!!!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 09:12:21 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28215554
Gisteren ook die Lemony Flutter gekocht...is nu al een blijvertje .Ik heb vooral als ik met slippers loop extreem droge voeten waar de vellen bij hangen bij wijze van, gisteravond even ingesmeerd, vanmorgen was de huid nog een stuk minder hard dan normaal. Lekkerder dan mijn andere voetcreme, die vet is en een laagje achterlaat.

Ook de Honey Trap Lipbalm gehaald, die is echt heerlijk. Die van mij is zacht en smeert goed uit. Helemaal goed.

Verder nog Aquamarina, die ga ik zo testen. Dat haarmasker dat we erbij kregen, ga ik ook snel uitprberen, mijn haar is een armoedig bosje stro na al het zongeweld van de afgelopen dagen.

Verder had ik nog wat kadootjes (o.a. Mirror Mirror Neck Cream voor m'n moeder).

Oja..de Dream Cream op mijn (knalrood verbrande) armen voelde heerlijk aan. Nu zijn ze niet rood meer maar bruin (al weet ik niet of ik dit aan die creme moet toedichten). Maar een heerlijk spul voor als je verbrand bent, in elk geval.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 09:40:39 #147
48233 Auticia
warriorette
pi_28215742
Hier was de vangst:

Dream Cream, Ocean Salt, Enchanted Eye Cream, een nieuwe Fever en een 2e Babyface.
I bet you are flying inside.
pi_28215835
Bij mijn vorige bestelling zat een stukje karma zeep. Nu ben ik helemaal weg van die geur. Woensdag ga ik dus in ieder geval de zeep en de bbs kopen. Wat raden jullie mij verder nog aan:
karmakream, karma poeder of het parfum?
  zaterdag 25 juni 2005 @ 09:52:57 #149
48233 Auticia
warriorette
pi_28215845
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:51 schreef debby1973 het volgende:
Bij mijn vorige bestelling zat een stukje karma zeep. Nu ben ik helemaal weg van die geur. Woensdag ga ik dus in ieder geval de zeep en de bbs kopen. Wat raden jullie mij verder nog aan:
karmakream, karma poeder of het parfum?
Ik heb de Karma Kream en de parfum , ik vind ze allebei lekker. Het is maar net wat jij het makkelijkst in gebruik vindt.
I bet you are flying inside.
pi_28215869
Dan denk ik dat ik ook voor die 2 ga. Dan koop ik de candyfluff wel voor als ik rockstar of creamy candy bath heb gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')