Oh my fucking god.quote:
Zelf heb ik er ook goede ervaringen meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:26 schreef ymme het volgende:
[..]
\
Dan is de huid meestal minder gevoelig. En idd met dat water goed idee, ik heb het toen droog gedaan, en moest een beste druk zetten, flink wrijven voordat ik het verdeelt had over mijn oksel.
En ik had het direct na het scheren gedaan. Ik denk dat ik 80 gram potje zelf ga gebruiken, als de uitslag helemaal weg is. En dan niet meteen na het scheren en idd een beetje vochtig maken.
Goeie tip![]()
Ik vond I should coco onder de douche tegenvallen. De geur viel me tegen en m'n huid werd er een beetje droog van. Als blokje voor in de kamer (puur voor de geur als ie droog is dus) vind ik 'm wel geweldig. Super kokoslucht dan!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:29 schreef debby1973 het volgende:
Welk produkt vonden jullie echt heel erg tegenvallen?
*noteert*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:46 schreef ymme het volgende:
Ik vond de Demon in the Dark, te sterk naar pepermunt ruiken. Daar houdt ik niet zo van
Dat goedje lijkt mij ook heerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:51 schreef meXXmo het volgende:
Idd, creme smeren vind ik nu ook weinig nut hebben, 't is net of 't op m'n huid blijft liggen. En anders komt 't er wel weer uitgezweet met al die hitte...
Extra (goed) reinigen doe ik nu ook. Merk ook dat m'n huid dat echt nodig heeft, anders heb ik in no-time allemaal plekjes/ontstekinkjes enzo.
Overweeg nog of ik tea tree spul ga halen. Gebruik nu nog m'n Etos lotion en reinigingsmelk.
Echt geweldig spul dat dream cream. Ik hoop dat ik die van mij zo binnen heb. Mijn hele lichaam zit onder de bultjes, van de hite en scheeruitslag heel vervelend. Er zijn alleen maar potten van 240 gram te koop van Dream Cream of niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:42 schreef Anitra het volgende:
Ik ben ook bezig geweest met lijstjes, vooral veel badspul voor de vakantie.
Zal straks ff lijstje hier zetten
Hybrid is zo lekker H7
Ik heb net brazened honey masker gedaan en dat is erg lekker uit de koude koelkast op je gezichtDaarna celestial er op gesmeerd omdat het toch droog word je huid door dit weer al lijkt het niet zo door het zweten!!
Mijn moeder is trouwens helemaal weg van de dream cream en ik moet een pot voor haar meenemen. Haar benen werkt het niet zo op dus daar weer vaseline, maar haar armen zijn opgeknapt en ze vind het heerlijk ruiken![]()
Ik kan niet wachten tot ik het binnen hebquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef Anitra het volgende:
Djulian zit ook helemaal onder de hitte uitslag. savond na het badje insmeren met dream cream en smorgen geen bultjes meer
Ik laat mijn handdoek 2 uur op mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Je laat de handdoek op je hoofd zitten 2 uur lang? En je spoelt American cream dus helemaal niet meer uit? Wordt het dan geen vettige plakboel in je haar?Vind jij het beter dan het eruit spoelen? Ruikt je haar ook sterker naar American cream als je het er niet uitwast?
Sorry voor alle vragen,
* heaven7 heeft nog nooit een "leave-in" gebruikt
Ik hoorde het dat ze je tegen waren gekomen. Jammer dat je er niet bij was. Het was een gewone vip-avond, niet speciaal voor Fokkers.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef Together-Alone het volgende:
Liep ik vanavond over centraal statoin, kwam ik Auticia en aanhang tegen. Kwas helemaal vergeten dat er een meet was vanavond.Anders was ik dus best meegegaan.
- Aquamarinaquote:
het ging dit keer voornamelijk over haarproducten en douchegels. De gellies kwamen ook weer voorbij. Er was een hennademonstratie. We hebben geen maskertjes ofzo gedaan. Niet hetzelfde praat je als vorige keer; leuk!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:31 schreef Kyara het volgende:
Waarin was het anders dan?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
- Aquamarina
- I love Juicy shampoo
- H'suan Wen Hua haarmasker
Maar jij hebt ook heel veel proefjes gekregenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Moet ik nu posten wat ik allemaal heb gekocht?.
Ik hoop niet dat je nu al acht minuten aan het typen bent =Pquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Moet ik nu posten wat ik allemaal heb gekocht?.
Ik heb de Karma Kream en de parfumquote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:51 schreef debby1973 het volgende:
Bij mijn vorige bestelling zat een stukje karma zeep. Nu ben ik helemaal weg van die geur. Woensdag ga ik dus in ieder geval de zeep en de bbs kopen. Wat raden jullie mij verder nog aan:
karmakream, karma poeder of het parfum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |