Ook waar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Weet je zeker dat ze ook echt zwanger is, en dat het niet een of ander kulverhaal van haar is? Ze heeft ten slotte Borderline...
Ja het is sowieso beter af als we niet bij elkaar zijn, maar ik ben echt geen prototype vader. Ik zou niet eens weten hoe dat zou moeten. Sterker ik wil het helemaal niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik denk dat je bij jezelf eens heel goed te rade moet gaan over wat je nu wil.
Oké, ze is zwanger van een kind van jou! (gefeliciteerd!)
Maar om nou weer bij elkaar te komen voor een relatie die toch niet werkt?
Ik denk dat het kind dan beter af is bij een 1-oudergezin in plaats van een 2-ouder-constant-ruzie-gezin.
Maar praat erover met je ex. Heel veel!!!
Ja inderdaad, ik zal haar om bewijs vragen, maar ik weet eigenlijk zeker dat ze er niet om liegt... Als ze gewoon naar me toe zou komen om me terug te willen dan was de kans veel groter...quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Weet je zeker dat ze ook echt zwanger is, en dat het niet een of ander kulverhaal van haar is? Ze heeft ten slotte Borderline...
Dat weet je niet. En dat kun je ook niet weten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:
ik ben echt geen prototype vader.
Ik dacht dit ook gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Als het waar is dat ze van jou zwanger is dan moet je wel je verantwoordelijkheden nemen. Geen gelul dat je geen vader wilt zijn. Dan had je maar niet aan sex moeten beginnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja het is sowieso beter af als we niet bij elkaar zijn, maar ik ben echt geen prototype vader. Ik zou niet eens weten hoe dat zou moeten. Sterker ik wil het helemaal niet...
Ik weet al precies wanneer het gebeurd is... week of 3 geleden, laatste keer dat ik bij dr sliep hadden we t sóchtends zonder condoom gedaan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
ik dacht dat je het altijd veilig deed
Denk ook dat de kans groot is dat het een kulverhaal is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Ja van Joey dan, hèquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk ook dat de kans groot is dat het een kulverhaal is.
van het meisje of van JoeyT ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik subtiel wasquote:
Ik heb haar ook gezegd dat ik altijd voor haar klaar sta, maar het zou zo'n slechte beslissing zijn om het te behouden. Daar gaat ons leven. We hebben niet eens een relatie en tot gister zouden we elkaar nooit meer spreken...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Als het waar is dat ze van jou zwanger is dan moet je wel je verantwoordelijkheden nemen. Geen gelul dat je geen vader wilt zijn. Dan had je maar niet aan sex moeten beginnen.
Dat dacht ik ook... TS geloof ik wel, daar niet van, maar haar??? Heb je zelf de test al gezien? Want inderdaad, ze hééft borderline, daarnaast heb jij onlangs de relatie écht opgegeven en wie weet heeft haar dat tot een wanhoopsdaad gedreven om jou zo terug te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Sja moeilijk hoor. Áls het waar is dat ze zwanger is zul je er toch samen uit moeten komen. Enne, is het wel zeker dat ze zwanger is van jóu?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gezegd dat ik altijd voor haar klaar sta, maar het zou zo'n slechte beslissing zijn om het te behouden. Daar gaat ons leven. We hebben niet eens een relatie en tot gister zouden we elkaar nooit meer spreken...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef MUUS het volgende:
"No offense schat, maar hier heb je een zwangerschapstestje van mij. Doet maar even daar op plassen voor me, dan wacht ik hier wel even op de gang. Daarna praten we verder."
Scheelt misschien weer neppe 'oh, ik heb een miskraam gehad' verhalen over een week of 4. Paranoide? Neuh, gewoon zeker van je zaak zijn..
Ten eerste: maar eens subtiel (of niet) checken of het waar is, voordat je jezelf helemaal gek maakt (voor zover je dat al nu niet doet).quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gezegd dat ik altijd voor haar klaar sta, maar het zou zo'n slechte beslissing zijn om het te behouden. Daar gaat ons leven. We hebben niet eens een relatie en tot gister zouden we elkaar nooit meer spreken...
Ja dat is een goede inderdaad. Zij wilde er nog 1 gaan halen voor de zekerheid. Dus die haal ik dan wel... Maar nogmaals ik geloof haar wel gewoon...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Maar denk eraan, trek de oorspronkelijke test in twijfel en niet dus niet haar verhaal, anders heb je gelijk ruzie denk ik.
Een borderliner blind geloven? Al vertrouw je haar blind, ik zou er toch bij zijn bij het tweede testje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat is een goede inderdaad. Zij wilde er nog 1 gaan halen voor de zekerheid. Dus die haal ik dan wel... Maar nogmaals ik geloof haar wel gewoon...
Zij zou absoluut geen kind kunnen opvoeden op dit moment. Daarvoor moet ze eerst zichzelf op de rails hebben. Echter ik ben bang dat ik het ook niet kan. Ik ben zelf nog bezich om me te ontplooien. Zou niet weten hoe ik een kind moet implementeren in mijn leven. Ik doe een universitaire studie die ik dan gedag kan zwaaien, want ik heb geen rooie cent...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... TS geloof ik wel, daar niet van, maar haar??? Heb je zelf de test al gezien? Want inderdaad, ze hééft borderline, daarnaast heb jij onlangs de relatie écht opgegeven en wie weet heeft haar dat tot een wanhoopsdaad gedreven om jou zo terug te krijgen.
@TS, je hoeft haar niet te dwingen tot een abortus, maar zoals zij het recht heeft haar mening te spuien, mag jij ook absoluut aangeven dat je er niet voor bent om het kind te houden, met alle argumenten die voor jou belangrijk zijn bij het maken van deze keuze.
Daarnaast, als ze besluit het te houden, dan kan jij natuurlijk niet anders dan jouw verantwoordelijkheden nemen. Ik ben van mening dat het voor een kind beter is om op te groeien bij twee losse ouders, dan bij ouders die veel te jong door omstandigheden tóch bij elkaar moesten blijven. Wat wel belangrijk is voor jou om over na te denken, is of je wilt dat zíj jouw kind op voedt. Ik weet niet in hoeverre haar ziekte haar leven beïnvloedt, maar het is wel een puntje om rekening mee te houden natuurlijk, want als ze daadwerkelijk door slaat is het niet echt prettig als je kind daar bij zit, en als je dat kind zelf bent dan is het helemaal vreselijk... Overdenk dat in ieder geval.
\quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef Ynske het volgende:
succes met je vaderschap JoeyT
gelukkig ben ik niet de enige die dat denkt dus!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft het kind/ de vrucht niet te erkennen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat is een goede inderdaad. Zij wilde er nog 1 gaan halen voor de zekerheid. Dus die haal ik dan wel... Maar nogmaals ik geloof haar wel gewoon...
Ja dat is ook het enge... Tijdens onze relatie merkte ik al dat ze het hebben van een kind idealiseert en daarom ben ik bang dat ze het wilt houden op basis van de verkeerde redenen. Ik zal ook rustig duidelijk proberen te maken dat het geen goed besluit zou zijn, maar het is wel haar lichaam dus ik zou haar nergens toe dwingen... Zij moet het zelf zien, want anders zal ze getraumatiseerd zijn voor de rest van dr leven en dit kan ze er echt niet bij hebben... Echt een loser ben ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:18 schreef derek0905 het volgende:
Inderdaad moeilijk verhaal, ik zou toch de concequenties van een kind krijgen haar goed duidelijk maken. Dit lijkt me inderdaad niet het beste voor het kind. Ik denk dat ik persoonlijk toch subtiel zou brengen dat het niet verstandig, zowel voor jullie beide, als het kind zelf.
Think about it ... maar inderdaad een kutsituatie.
Deze situatie heb ik nooit meegemaakt, maar ik kan me er zeker wel bij voorstellen hoe dat moet voelen...
totally not done...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je hoeft het kind/ de vrucht niet te erkennen.
Hierdoor heb je geen plichten maar ook geen rechten.
Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..
Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...
Ik heb ook een vriendin gehad die 'dacht'/ bang was dat ze zwanger was... Die wilde ook geen abortus en heb ik het bovenstaande gemeld dat dat mijn standpunt zou zijn.
Ik kan me voorstellen dat JoeyT echt het kind niet wil, maar dan zou ik hem adviseren er eerst uit te proberen te komen met de moeder en niet dit soort rigide stappen te ondernemen zoals PieterCK voorstelt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
totally not done...
kom op zeg tis van jullie allebei!!!
en niet alleen de verantwoording van de a.s. moeder
Damn, hoezo ontlopen van verantwoordelijkheid?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..
Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...
Ik heb ook een vriendin gehad die 'dacht'/ bang was dat ze zwanger was... Die wilde ook geen abortus en heb ik het bovenstaande gemeld dat dat mijn standpunt zou zijn.
Ja en dit vind ik echt walgelijk. Ik hoop dat je NIET serieus bent. Het is net zo goed mijn fout als die van haar. Misschien nog wel meer mijn fout omdat van mij verwacht kan worden dat ik juiste beslissingen neem. Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar als zij geen abortus wil en jij (als man wel) wat dan..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
totally not done...
kom op zeg tis van jullie allebei!!!
en niet alleen de verantwoording van de a.s. moeder
Het komt voor je ex dan ook wel heel godsgruwelijk goed uit dat jij nog een klein beetje bezig met d'r bent en zij op "deze manier" heerlijk al die aandacht voor haarzelf kan houden. Volgens mij heeft ze je nu volledig zo weten te manipuleren dat je jezelf maar in de ondergeschikte rol gaat plaatsen. Weet waar je aan begint.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef JoeyT het volgende:
Zij zou absoluut geen kind kunnen opvoeden op dit moment. Daarvoor moet ze eerst zichzelf op de rails hebben. Echter ik ben bang dat ik het ook niet kan. Ik ben zelf nog bezich om me te ontplooien. Zou niet weten hoe ik een kind moet implementeren in mijn leven. Ik doe een universitaire studie die ik dan gedag kan zwaaien, want ik heb geen rooie cent...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd wat haar moeder ervan vindt...
Ik walg van de uitspraak van Pieter, nooit zou ik zoiets doen. Ik ga haar leven niet verknallen door me zo te gedragen. T is een onwijs lief meisje en als ik dat zou flikken dan ben ik bang voor de consequenties...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat JoeyT echt het kind niet wil, maar dan zou ik hem adviseren er eerst uit te proberen te komen met de moeder en niet dit soort rigide stappen te ondernemen zoals PieterCK voorstelt.
Precies .. daarom zal je erg subtiel moeten zijn ... en dan alleen maar hopen dat ze het "licht" ziet. Dwingen zou verder geen zin hebben inderdaad .. dat maakt de situatie alleen nog maar complexer. Hou mij (ons) op de hoogte hiervan .. ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat hier uiteindelijk uit rolt. Succes in ieder geval ... 'k zal voor je duimen maat!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat is ook het enge... Tijdens onze relatie merkte ik al dat ze het hebben van een kind idealiseert en daarom ben ik bang dat ze het wilt houden op basis van de verkeerde redenen. Ik zal ook rustig duidelijk proberen te maken dat het geen goed besluit zou zijn, maar het is wel haar lichaam dus ik zou haar nergens toe dwingen... Zij moet het zelf zien, want anders zal ze getraumatiseerd zijn voor de rest van dr leven en dit kan ze er echt niet bij hebben... Echt een loser ben ik
wilde ik ook zeggen.. mijn moeder heeft ook borderline en ik weet uit ervaring dat de hang naar aandacht rare dingen met ze doetquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd wat haar moeder ervan vindt...
Ben WEL serieus, heb het mijn toemalige vriendin ook verteld....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en dit vind ik echt walgelijk. Ik hoop dat je NIET serieus bent. Het is net zo goed mijn fout als die van haar. Misschien nog wel meer mijn fout omdat van mij verwacht kan worden dat ik juiste beslissingen neem. Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
Het is wel een borderliner he, vergeet dat niet. Zorg dat je zekerheid hebt dat je ook echt de papa bent, wat zij zegt kan een manier zijn je dwangmatig bij zich te houden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het komt voor je ex dan ook wel heel godsgruwelijk goed uit dat jij nog een klein beetje bezig met d'r bent en zij op "deze manier" heerlijk al die aandacht voor haarzelf kan houden. Volgens mij heeft ze je nu volledig zo weten te manipuleren dat je jezelf maar in de ondergeschikte rol gaat plaatsen. Weet waar je aan begint.
Jemig zeg. Als er iets hufterig is is het dat wel. Lekker sexen en als er dan iets niet helemaal volgens planning gaat er tussenuit knijpen. De groeten, veel plezier ermee de rest van je leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
Die verdomde ooievaar ook hequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Ze bespraken alles over sex, maar over voorbehoedsmiddelen hebben ze het blijkbaar nooit gehad
Das wel een voordeel ja. Als t een meisje is kan je dr vriendjes wegpestenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef MouseOver het volgende:
[..]
\
Als het een jongetje is kun je hem leren voetballen en brommers opvoeren enzo
en FOK!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...
En wijquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...
sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef stefimke het volgende:
Jemig zeg. Als er iets hufterig is is het dat wel. Lekker sexen en als er dan iets niet helemaal volgens planning gaat er tussenuit knijpen. De groeten, veel plezier ermee de rest van je leven.
dan is er een probleem, maar ik vind niet dat je je verantwoordelijkheid zo makkelijk kunt ontlopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar als zij geen abortus wil en jij (als man wel) wat dan..
Ik heb toen die keuze gemaakt en zou het zo weer doen
Thxquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:28 schreef derek0905 het volgende:
[..]
Precies .. daarom zal je erg subtiel moeten zijn ... en dan alleen maar hopen dat ze het "licht" ziet. Dwingen zou verder geen zin hebben inderdaad .. dat maakt de situatie alleen nog maar complexer. Hou mij (ons) op de hoogte hiervan .. ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat hier uiteindelijk uit rolt. Succes in ieder geval ... 'k zal voor je duimen maat!
dank u, wij delen dezelfde mening, wat dat betreft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.
Dank je..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.
Eikel. Neuk dan gewoon veilig of beter helemaal niet, als je niet voor de consequenties op wil draaienquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben WEL serieus, heb het mijn toemalige vriendin ook verteld....
Zei toen ook tegen mijn vriendin, als jij het kind wil houden is het jou keuze en niet de mijne..
allemaal iets te convenient.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik subtiel was.
Jemig ... dit meen je toch niet echt he? Je hebt je ex zwanger gespoten en vervolgens zeg je "uh naja.. succes, ik wil er niks mee te maken hebben, houdoe!". Dan ben je toch wel een uber-oetlul.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef PieterCK het volgende:
Zei toen ook tegen mijn vriendin, als jij het kind wil houden is het jou keuze en niet de mijne..
het zit in jou buik dus kan er moeilijk verder iets over zeggen....
Kijk als ik mn leven op de rails zou hebben met een behaalde bul, een vaste baan en een leuk huisje dan zou t leed nog te over zien zijn. Maar ik kan toch niet stoppen met school?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef TGT het volgende:
[..]
Das wel een voordeel ja. Als t een meisje is kan je dr vriendjes wegpesten
Magoed, vervelende situatie JoeyT. Zoals iedereen hier zegt: verricht zelf ook maar wat onderzoek. Op deze leeftijd een kleine hebben is niet handig..
Een kind in een achterstandsbuurt laten opgroeien omdat pappa en mamma de studie niet hebben kunnen afronden, lijkt me een prima argument... Enne .. ik kan me er gek genoeg echt iets bij voorstellen, dus vandaar dat ik er ook echt serieus op in ga. Ik heb er ooit weleens over nagedacht, en alleen daarvan krijg ik al de rillingen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ThxWe gaan vanavond gewoon goed praten en ik zal proberen heel kalm te blijven. Ik denk dat zij ook wel kan inzien dat het niet mogelijk is alleen ze heeft een hele erge aversie tegen abortus...
Ook bedankt dat je er serieus op in gaat
ik blijf het ontlopen van je eigen verantwoordelijkheid vinden. Ik ga ervan uit dat je voorlichting hebt gehad, je weet dus hoe makkelijk het te voorkomen is, op een hele klein kans na dat het toch nog mis gaat. Lijkt me niet zo moeilijk dat dan ook te bepraten/regelen voordat je gaat sexxen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
dank u, wij delen dezelfde mening, wat dat betreft.
Waarom zou je moeten stoppen met school, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk als ik mn leven op de rails zou hebben met een behaalde bul, een vaste baan en een leuk huisje dan zou t leed nog te over zien zijn. Maar ik kan toch niet stoppen met school?
Sorry PieterCK maar zulke gedachtengangen verklaren heel goed waarom je single bent, ik ben het helemaal eens met de andere posters. Je leeft maar tot op zekere hoogte voor jezelf en hebt wel degelijk consequenties van je acties te aanvaarden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eikel. Neuk dan gewoon veilig of beter helemaal niet, als je niet voor de consequenties op wil draaien
Even rekenen... 21 dagen bij een 28 daagse cyclus, na 7-10 dagen vruchtbare periode.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet al precies wanneer het gebeurd is... week of 3 geleden, laatste keer dat ik bij dr sliep hadden we t sóchtends zonder condoom gedaan...
Verder heb ik er eigenlijk nooit bij stil gestaal dat t zo zou kunnen lopen... Kzou dr ook alles voor over hebben om dit terug te draaien...
en dat meisje wist niet dat ze zwanger kon worden van te sexen ? Als hij het kind niet wil houden, en zij wel, dat moet ze dat maar alleen doen. Hij heeft daar evenveel inspraak in als zijquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef stefimke het volgende:
Jemig ... dit meen je toch niet echt he? Je hebt je ex zwanger gespoten en vervolgens zeg je "uh naja.. succes, ik wil er niks mee te maken hebben, houdoe!". Dan ben je toch wel een uber-oetlul.
Als ik je ex was zou ik het kind houden, een goede advocaat zoeken en er een principe-kwestie van maken om je financieel helemaal leeg te zuigen totdat het kind voor zichzelf kan zorgen.
Werken zal je ipv neuken (lees: je leuter overal in stoppen)quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef JoeyT het volgende:
Kijk als ik mn leven op de rails zou hebben met een behaalde bul, een vaste baan en een leuk huisje dan zou t leed nog te over zien zijn. Maar ik kan toch niet stoppen met school?
411,37 is de toeslag per maand op je studiefinanciering indien je een kind opvoedt, en 100 euro meer krijg je indien je dat met een partner indien die een gering inkomen heeft doet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef JoeyT het volgende:
Zij zou absoluut geen kind kunnen opvoeden op dit moment. Daarvoor moet ze eerst zichzelf op de rails hebben. Echter ik ben bang dat ik het ook niet kan. Ik ben zelf nog bezich om me te ontplooien. Zou niet weten hoe ik een kind moet implementeren in mijn leven. Ik doe een universitaire studie die ik dan gedag kan zwaaien, want ik heb geen rooie cent...
Ja ik heb er nog niet veel over kunnen nadenken, maar ik kom precies uit om mijn studentenkamer van 300eu te betalen en mn eten en drinken... Een kind neemt natuurlijk kosten met zich mee... Hoe wil ik dat gaan doen als ik nog studeer... Maar ik moet idd eerst vanavond afwachten...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten stoppen met school, als ik vragen mag?
Ik ga het toch niet met je eens zijn hequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Werken zal je ipv neuken (lees: je leuter overal in stoppen)![]()
ja, ik doe ook even mee aan de soap![]()
het is idd schrijnend om te zien hoeveel mensen dit verhaal gelovenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
allemaal iets te convenient.
oorspronkelijke verhaal verliest zijn jeu en hoppa nieuwe ontwikkeling.
het was zijn vriendin joh, neem aan dat ze aan de pil was? Dan doe je het meestal niet met condoom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eikel. Neuk dan gewoon veilig of beter helemaal niet, als je niet voor de consequenties op wil draaien
TS, ik zou niks geloven totdat ze waar jij bij bent het tweede streepje piest.
Mag ik zeggen dat ik NIET de enige was die er zo over denkt (lees maar terug).quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sorry PieterCK maar zulke gedachtengangen verklaren heel goed waarom je single bent, ik ben het helemaal eens met de andere posters. Je leeft maar tot op zekere hoogte voor jezelf en hebt wel degelijk consequenties van je acties te aanvaarden.
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ze zegt dat ze een week over tijd is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Even rekenen... 21 dagen bij een 28 daagse cyclus, na 7-10 dagen vruchtbare periode.
't zou nét kunnen, maar dan is ze érg vroeg geweest met die test. (Tests claimen dat ze na 1 dag over tijd werken, maar dat is twijfelachtig).
Probeer vriendelijk in te kleden dat ze over een week of twee nog eens test.
* Tranceptor denkt aan Shaggy- It wasn't mequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef merdeka het volgende:
Je was er ook zelf bij toen je het verwekte...
In principe is dit een discussieforum en is het compleet niet relevant of het echt zo is, dat kun je niet nagaan namelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is idd schrijnend om te zien hoeveel mensen dit verhaal geloven![]()
Nou ja, ik neem aan dat je niet al te veel alimentatie zal hoeven dokken danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog niet veel over kunnen nadenken, maar ik kom precies uit om mijn studentenkamer van 300eu te betalen en mn eten en drinken... Een kind neemt natuurlijk kosten met zich mee... Hoe wil ik dat gaan doen als ik nog studeer... Maar ik moet idd eerst vanavond afwachten...
Zeg als de vrouw het kind niet wil houden en de man wel wordt het toch ook weggehaald.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef stefimke het volgende:
[..]
Jemig ... dit meen je toch niet echt he? Je hebt je ex zwanger gespoten en vervolgens zeg je "uh naja.. succes, ik wil er niks mee te maken hebben, houdoe!". Dan ben je toch wel een uber-oetlul.
Als ik je ex was zou ik het kind houden, een goede advocaat zoeken en er een principe-kwestie van maken om je financieel helemaal leeg te zuigen totdat het kind voor zichzelf kan zorgen.
Idd, ik ga sowieso niet mn verantwoordelijkheden ontlopen, ik hoop alleen dat een goed gesprek ook haar doet inzien dat het geen goede keuze zou zijn. Ik ga zo meteen een testje halen en haar die vanavond laten doen... Pfff kben nog nooit zo bang geweest in mn levenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sorry PieterCK maar zulke gedachtengangen verklaren heel goed waarom je single bent, ik ben het helemaal eens met de andere posters. Je leeft maar tot op zekere hoogte voor jezelf en hebt wel degelijk consequenties van je acties te aanvaarden.
auw, ik postte mijn niet al te optimistische inkomensindicatie net voor deze opmerkingquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog niet veel over kunnen nadenken, maar ik kom precies uit om mijn studentenkamer van 300eu te betalen en mn eten en drinken... Een kind neemt natuurlijk kosten met zich mee... Hoe wil ik dat gaan doen als ik nog studeer... Maar ik moet idd eerst vanavond afwachten...
Heeft ze een 'regelmatige' cyclus? (Even vragen, lijkt me). Een week kán op zwangerschap wijzen maar dat hoeft zeker nog niet. Een behoorlijk aantal zwangerschappen lopen overigens in de eerste paar weken vanzelf mis (maar daar moet je maar niet op rekenen als het allemaal écht is)quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ze zegt dat ze een week over tijd is...
Wel degelijk, neuken zonder condoom kan zijn effect hebben. Dan moet je je leuter er ook niet insteken unprotected. Dit is echt de weg van de minste weerstand. Je klinkt als een hele grote loser die alleen aan zichzelf denkt en geen flikker voor een ander over heeft. Maar goed zo zijn velen die hier posten net zo goed, jij komt er in ieder geval voor uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef diabolotin het volgende:
ben ik nou de enige die het eens is met PieterCK?
Het meisje wist net zo goed dat ze zwanger kan worden van te seksen. Als zij het kind wil houden, maar hij niet, dan staat hij in zijn volste recht om het niet te erkennen. Dat is niet het ontlopen van verantwoordelijkheden. Als het meisje voor een abortus zou kiezen, en hij zou dat absoluut niet willen.. dan wordt er ook nergens over gezeurd :S
Je leeft in de eerste plaats voor jezelf. Fijn hoor, voor een kind, om te weten dat zijn/haar vader haar/hem eigenlijk niet wilde hebben...
Fijn hoor, voor een kind, om vermoord te worden omdat het niet echt goed uitkwam.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef diabolotin het volgende:
Het meisje wist net zo goed dat ze zwanger kan worden van te seksen. Als zij het kind wil houden, maar hij niet, dan staat hij in zijn volste recht om het niet te erkennen. Dat is niet het ontlopen van verantwoordelijkheden. Als het meisje voor een abortus zou kiezen, en hij zou dat absoluut niet willen.. dan wordt er ook nergens over gezeurd :S
Je leeft in de eerste plaats voor jezelf. Fijn hoor, voor een kind, om te weten dat zijn/haar vader haar/hem eigenlijk niet wilde hebben...
Wat mij betreft is dat voor zowel haar als hem het risico van seks. En dat de vrouw meer stem heeft in de keuze... tja, tis haar lichaam hequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef diabolotin het volgende:
Ze zal t ook echt niet faken...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef Natalie het volgende:
Al een aantal keren lees ik in dit topic 'Ze hééft borderline' als in: 'waarschijnlijk staat ze een potje te liegen en is ze helemaal niet zwanger.' Kort door de bocht. Ja, ze heeft borderline, maar houdt dat meteen in dat ze dan ook een zwangerschap faked (wat toch echt wel uitkomt als ze 't faked)?
Afijn, neem je vriendin mee naar een arts. Laat het daar vaststellen en ga niet alleen uit van zo'n testje.
De TS geeft ook al aan dat ie weet wanneer het mogelijk gebeurd is, dus het zou maar zo kunnen. Het zal echt niet de eerste keer zijn dat 'een foutje' een kind oplevert.
Vermoordquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Fijn hoor, voor een kind, om vermoord te worden omdat het niet echt goed uitkwam.....
Hoewel dit nog steeds erg sterk naar een hoax ruikt
Oh jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
ik verwacht over twee weken het volgende topic: ex-vriendin heeft miskraam.
Anders lult hij zich hier nooit meer uit, en moet hij weer een account van een andere huisgenoot gaan 'lenen'
Dank je, ik vond het ook niet leuk maar het is wel mijn en haar keuze..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef diabolotin het volgende:
Imo heb je als man al je rechten verspeeld op het moment dat je je lul in een vrouw hangt. Je wéét dat er iets fout kan gaan, dat risico neem je bewust als man en daar zul je dan maar mee moeten leven. Lekker makkelijk is dat... Een abortus is niet zomaar iets, kan zelfs dodelijk zijn, maar ja, dat moet het meisje dan maar ondergaan omdat het jou toevallig even niet uit komt. Lekkere ben jij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
het zit in jou buik dus kan er moeilijk verder iets over zeggen....
Als je in een vroeg stadium abortus pleegt is het nog niet eens een kind, dan is het een klomp vlees.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Fijn hoor, voor een kind, om vermoord te worden omdat het niet echt goed uitkwam.....
Hoewel dit nog steeds erg sterk naar een hoax ruikt
Is dat zo? Ik zou toch verwachten dat beide biologische ouders (indien deze bekend zijn) het unaniem eens zouden moeten zijn over zo'n beslissing. Er wordt wel heel luchtig gedaan over een abortus, maar het is niet niks he...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeg als de vrouw het kind niet wil houden en de man wel wordt het toch ook weggehaald.
Als ze had willen houden dat ik dat niet erg gevonden..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat voor zowel haar als hem het risico van seks. En dat de vrouw meer stem heeft in de keuze... tja, tis haar lichaam he
Bovendien kan een vrouw een man toch dwingen tot een DNA-test en bijdragen in de kosten?
Ik ben het zo waar met je eens..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat meisje wist niet dat ze zwanger kon worden van te sexen ? Als hij het kind niet wil houden, en zij wel, dat moet ze dat maar alleen doen. Hij heeft daar evenveel inspraak in als zij
Eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef diabolotin het volgende:
dat kind heeft geen besef van 'zijn' totdat het een paar maanden oud is.
Het is geen kind dat vermoord wordt... het is een vrucht die weggehaald wordt.
Kijk, dit is dan weer het meningsverschil wel/geen abortus. Sommige mensen menen dat een foetus/vrucht al een kind is met gevoelens en een bewustzijn enzo, dus dan is het een puur ethische kwestie...
Het gaat mij om het feit dat mensen vrolijk gaan lopen beslissen over leven en dood, daar sta ik dus niet achter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef diabolotin het volgende:
dat kind heeft geen besef van 'zijn' totdat het een paar maanden oud is.
Het is geen kind dat vermoord wordt... het is een vrucht die weggehaald wordt.
Kijk, dit is dan weer het meningsverschil wel/geen abortus. Sommige mensen menen dat een foetus/vrucht al een kind is met gevoelens en een bewustzijn enzo, dus dan is het een puur ethische kwestie...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef NickNEC het volgende:
ik denk hier ook wel eens over na, ik heb nu ook een relatie maar ik studeer nog. Zij heeft een eigen zaak, we hebben er allebei simpelweg de tijd niet voor een kind.
In jou geval is het je ex-vriendin, dat maakt het er niet makkelijker op. echter is praten wel het beste wat je kan doen (wat al eerder is gezegd). verder hoop ik voor je dat het kind gezond is, en dan weet ik zeker, als je eenmaal deze blikseminslag verwerkt hebt, dat je het leuk gaat vinden.
Een kleine, ook al moet je er veel voor inleveren en komt het niet gelegen en als gepland, zal je als ie er eenmaal is zeker niet kunnen missen.
een vriend van me zat in een soortgelijke situatie, hij had een sex vriendin .. ook zwanger.. zij heeft voor abortus gekozen, daarna de doofpot in.. bijna niemand weet het.
De vrouw draagt het kind, haar mening is belangrijk.
suc6 en sterkte. dit gaat je vormen (positief)
Nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga het toch niet met je eens zijn he![]()
![]()
Aan de andere kant: als zij loopt te klunzen met de pil, en jij gaat ervan uit dat je het veilig doet... dan wordt je dus eigenlijk gewoon een kind aangenaaid. Niks aan te doen pa, betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef innovative het volgende:
De uiteindelijke beslissing ligt alleen bij de vrouw, want het is háár lijf. En jíj bent degene die het in haar buik gestopt heeft. Dus wie is er nou verantwoordelijk voor?
Alsof je niet weet dat je een vrouw kan bezwangeren door je leuter er onbeschermd in te doppen. Tuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ben het zo waar met je eens..
en voor de volle 100 %.
Ze zij gisteren dat het bij haar hoogstens 1 dag verschilt. Hoe bedoel je het loopt in de eerste weken mis... Ik vind t allemaal maar eng klinken...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Heeft ze een 'regelmatige' cyclus? (Even vragen, lijkt me). Een week kán op zwangerschap wijzen maar dat hoeft zeker nog niet. Een behoorlijk aantal zwangerschappen lopen overigens in de eerste paar weken vanzelf mis (maar daar moet je maar niet op rekenen als het allemaal écht is)
En na het afdwingen van een DNA-test bij de rechter ook niet? Waaruit blijkt dat jij de pappie bent?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als ze had willen houden dat ik dat niet erg gevonden..
Maar ik had het niet erkend.... En dan hoef je ook niet bij te dragen in de kosten, maar ook niet de leuke dingen doen (zoals bijv. opvoeden).
Er is zoiets als morning after, abortus etc.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
Alsof je niet weet dat je een vrouw kan bezwangeren door je leuter er onbeschermd in te doppen. Tuurlijk
Ik laat haar vanavond nog een testje doen, maar sowieso gaan we ook naar de dokter...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef Natalie het volgende:
Sommige mensen doen twee testen, en de eerste is positief en de tweede negatief. Tja, waar sta je dan? Persoonlijk zou ik dan kiezen voor een bezoekje aan een arts.
Over het algemeen zijn ze overigens wel redelijk betrouwbaar, hoor.
Ik was het wel met je eens, maar dat vind ik nogal engquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet, ik vond het wel een goed argument
Want studeren, Joey opent alleen maar topics, belandt in drama's waar the B&B niks bij is en maakt daarbij ook nog eens ex-vriendinnen zwanger die hij eerst wou bezetelen met roosjes en beertjes.
Nop ik erken de vrucht niet....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En na het afdwingen van een DNA-test bij de rechter ook niet? Waaruit blijkt dat jij de pappie bent?
een DNA-test mag nooit manu militari afgedwongen worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En na het afdwingen van een DNA-test bij de rechter ook niet? Waaruit blijkt dat jij de pappie bent?
Ik ken een vrouw die iemand zo een kind heeft aangenaaid, want hij moest inzien dat hij zoveel om haar gaf....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als zij loopt te klunzen met de pil, en jij gaat ervan uit dat je het veilig doet... dan wordt je dus eigenlijk gewoon een kind aangenaaid. Niks aan te doen pa, betalen.![]()
Laat haar naar de huisarts gaan. Volgens mij kan er nu nog een soort morning after pil geslikt worden die een menstruatie op kan wekken. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zij gisteren dat het bij haar hoogstens 1 dag verschilt. Hoe bedoel je het loopt in de eerste weken mis... Ik vind t allemaal maar eng klinken...
en mijn 100% erbij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ben het zo waar met je eens..
en voor de volle 100 %.
Dat is inderdaad een risico... En ook één waar je wat aan kunt doen, door condooms te gebruiken. Dan heb je zélf in de hand of er anticonceptie wordt gebruikt (eigen condooms, ken ook verhalen over meisjes met speldenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als zij loopt te klunzen met de pil, en jij gaat ervan uit dat je het veilig doet... dan wordt je dus eigenlijk gewoon een kind aangenaaid. Niks aan te doen pa, betalen.![]()
Ik snap je verhaal niet helemaal. Ik neem juist mn verantwoordelijkheid zeg ik toch... Ik ga haar nergens towe dwingen, maar probeer haar wel te overtuigen van het beste...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet, ik vond het wel een goed argument
Want studeren, Joey opent alleen maar topics, belandt in drama's waar the B&B niks bij is en maakt daarbij ook nog eens ex-vriendinnen zwanger die hij eerst wou bezetelen met roosjes en beertjes.
En ik krijg het idee, zoals Milagro soortgelijk zegt, dat dit een nieuwe poging is om onder zijn daden (hehe) uit te komen. Leuk geprobeerd. Not. De arme man die nog studeert blabla en dat kan toch niet en zijn vriendinnetje heeft bl. Idd, * zakdoekje aanreikt. Take it or leave it. En zelf de consequenties aanvaarden, simpel.
Dus maw woorden, kom ik weer terug op topic 1 van de hele serie, eerst zelf in de spiegel kijken, verantwoording nemen voor jezelf en niet bij anderen je toevlucht zoeken. 'daar distancieer ik me van hoor, dit gaat tever nu, ik kan er niks aan doen'. Yeah right. Daar komen al die mooie soaps ook vandaan
![]()
Dus conclusie 2: volgens mij kijken mannen teveel soaps en/of leven ze nog in het ontlopen van hun verantwoording-tijdperk.
Nou ja, ik kan me bijv. een tijdje geleden de affaire Brandsteder herinneren, waarbij een vrouwke beweerde dat haar kind dus de zoon van Brandsteder was. Hij mocht mooi bewijzen dat hij het niet was (en hij had overigens gelijk, hoefde dus niet te dokken).quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een DNA-test mag nooit manu militari afgedwongen worden.
Waardoor er wel degelijk kosten komen.quote:Bovendien is er in belgie dan een apart statuut. Je bent dan niet de wettelijk vader, maar de verwekker van het kind. De onderhoudslasten liggen lager.
True, maar zo gauw je zonder condoom gaat "arbeiten" dan zul je die moeglijkheden toch even afvragen, al is dat niet op het moment zelf, maar op zijn minst ervoor of de morning afterquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Er is zoiets als morning after, abortus etc.
Als je echt geen kind wil, dan hoeft het niet.
Ik vind dat je bewust een kind moet nemen. En je beide achter de beslissing moet staan. En dus niet je zin doordrammen als hij er niet in mee wil gaan.
In een relatie is het natuurlijk anders dan bij een one night stand.
Zie bovenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:
Ik was het wel met je eens, maar dat vind ik nogal eng![]()
Het was je eerste steekhoudende post op FOK! die niet verzandde in overpeinzingen en rare zijsprongen. En wonderwel was ik het dus echt met je eens. Ik zou zeggen post vaker zo kort en bondig, daar hebben mensen meer aan.![]()
Ach als vandaag de confrontatie is zit je ook nog heel erg met de toekomst. Voor zover ik JoeyT begreep was ie daar niet zo mee bezig voorlopig en zou hij het wel zien, zo'n zwangerschap drukt je meteen wel met je neus op alle mogelijke toekomstscenario's. Dan is het niet zo gek dat je je ook afvraagt of zo'n studie nog kan en alle dingen die je daarnaast doet.
Lijkt mij ook, zeker nu de morning after pil gewoon vrij verkrijgbaar is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
True, maar zo gauw je zonder condoom gaat "arbeiten" dan zul je die moeglijkheden toch even afvragen, al is dat niet op het moment zelf, maar op zijn minst ervoor of de morning after
Ja vind ik nu ook, als een vrouw zwanger raakt is het de schuld van de man alleen..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef innovative het volgende:
[..]
Imo heb je als man al je rechten verspeeld op het moment dat je je lul in een vrouw hangt. Je wéét dat er iets fout kan gaan, dat risico neem je bewust als man en daar zul je dan maar mee moeten leven. Lekker makkelijk is dat... Een abortus is niet zomaar iets, kan zelfs dodelijk zijn, maar ja, dat moet het meisje dan maar ondergaan omdat het jou toevallig even niet uit komt. Lekkere ben jij.
Als iemand mij dat zal flikken zal ik hem echt zó hard naaien. Want je hoeft het niet te erkennen, maar via een DNA test kan er wel afgedwongen worden dat je gaat dokken als blijkt dat jij bewust het risico hebt genomen (en bewust, dat is al weten dat de pil niet 100% veilig is) Maar goed, ik ben dan ook zo verstandig mannen eerst even te polsen of ze wel ruggegraat hebben alvorens met ze het bed in te duiken... En zelfs van mijn huidige lief, hoe erg het hem ook lijkt vader te zijn, weet ik dat hij me uiteindelijk zal steunen (moet er zelf ook niet aan denken, maar je weet niet wat hormonen met je doen). En dát is nou een echte man. Eentje die verantwoordelijkheden neemt in plaats er voor weg te rennen.
Niet zeggende dat er binnen een goede relatie geen ruimte voor discussie moet zijn, want dit soort dingen bespreek je samen natuurlijk en de man heeft ook zeker een stem in een dergelijke beslissing. De uiteindelijke beslissing ligt alleen bij de vrouw, want het is háár lijf. En jíj bent degene die het in haar buik gestopt heeft. Dus wie is er nou verantwoordelijk voor?
Dat is dus mijn grootste angst geweest..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef milagro het volgende:
zo kan je dus letterlijk en figuurlijk genaaid worden door willekeurig welke griet
Ok thx hier heb ik nog nooit iets over gehoord. We zullen sowieso een afspraak maken met de huisarts.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Laat haar naar de huisarts gaan. Volgens mij kan er nu nog een soort morning after pil geslikt worden die een menstruatie op kan wekken. Maar dat weet ik niet zeker.
Ze moet sowieso naar de huisarts. Om het zeker te weten!!
Ja, ik heb laatst een luchtig artikel over een onderzoek gezien waaruit bleek dat dat percentage in de praktijk op 5% lagquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef milagro het volgende:
En ja er zijn dus dames die op de bijbel zweren anticonceptie te gebruiken, en dan achteraf komen met "ik snap er ook niets van, ik ben dan zeker die 0,01 % waarbij de pil niet werkt"
Sorry, maar ik leg de link tussen sex en kinderen nog niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
True, maar zo gauw je zonder condoom gaat "arbeiten" dan zul je die moeglijkheden toch even afvragen, al is dat niet op het moment zelf, maar op zijn minst ervoor of de morning after
hierover twijfel ik eigenlijk, deze rechtstak is niet mijn domein.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Waardoor er wel degelijk kosten komen.
Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal niet helemaal. Ik neem juist mn verantwoordelijkheid zeg ik toch... Ik ga haar nergens towe dwingen, maar probeer haar wel te overtuigen van het beste...
Als zij besluit om het te houden dan accepteer ik dat.
Weet je ook gelijk of ze de waarheid spreekt. En hij weet vast de mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok thx hier heb ik nog nooit iets over gehoord. We zullen sowieso een afspraak maken met de huisarts.
Het is me ooit bijna overkomen, ik was 15, hij 17 en ik was 2 weken over tijd. We kenden allebei de risico's, en hij is al die tijd heel rustig gebleven. Heeft mij gesteund, aangemoedigd een test te doen, gezegd dat ik alles mocht beslissen en dat hij wel zou gaan werken als het moest, zodat ik mijn school kon afmaken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef diabolotin het volgende:
oneens met innovative
een man heeft geen ruggengraat wanneer hij ZEGT dat hij jou zal steunen. Is het je ooit al eens overkomen? Een (wat voor beest was het ook weer) in het nauw maakt rare sprongen.
Het is de verantwoordelijkheid van jullie beiden, en niet die van de man alleen. Als de vrouw het kind wil houden... prima... maar dat is dan niet altijd de keuze van de man. Daarom hoef je het kind niet te erkennen als man. Ik zou nooit een kind willen krijgen waarvan ik wist dat de vader het niet wenste. Dat zou ik een kind niet aan willen doen en daar doe je hem/haar echt geen plezier mee ofzo.
Ja allemaal leuke adviezen van je maar ik ga haar leven niet verwoesten... Moest ik zelf maar niet zo dom zijn geweest. Als uik haar via rechterlijke stappen ga dwingen tot abortus dan zal ik haar helemaal breken en mezelf nooit maar dan ook nooit meer recht kunnen aankijken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren.
Hierna zal iemand anders de keuzes voor haar moeten maken, dan kan je op die manier alsnog een abortus voor elkaar kunnen krijgen
Dat gaat tever.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren.
Hierna zal iemand anders de keuzes voor haar moeten maken, dan kan je op die manier alsnog een abortus voor elkaar kunnen krijgen
ja en dan komen de tranen bij zo'n dame "je vertrouwt me niet, ik zeg je, ik gebruik de pil, echt geloof me nou" "okay okay okay, rustig maar, je hebt gelijk, ik moet je vertrouwen"quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een risico... En ook één waar je wat aan kunt doen, door condooms te gebruiken. Dan heb je zélf in de hand of er anticonceptie wordt gebruikt (eigen condooms, ken ook verhalen over meisjes met spelden) Of, als ze het niet met een vooropgezet plan heeft gedaan en er op tijd achter komt, een morning after pil fixen.
Ik ben het niet eens met vrouwen die de pil "vergeten" om een man voor het blok te zetten, hoor, vind dat echt het meest lage wat je kunt doen (naast wegrennen als je een vrouw zwanger maakt). Maar het is wel zo dat het mogelijk is dergelijke "geintjes" goeddeels te voorkomen...
Ja idd je hebt gelijk. Weet iemand ook of het kan bij het RIAGG of iets vergelijkbaars... Ze is bang om naar haar eigen arts te gaan namelijk...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk of ze de waarheid spreekt. En hij weet vast de mogelijkheden.
Nee, dat is het niet. Het is wel zo dat het haar lijf is en dat hij daar helemaal niks over te zeggen heeft in principe. Dat weet je op het moment dat je je lul er in hangt, en je weet ook als man dat er risico's zijn. Als vrouw weet je dat zeer zeker ook, alleen, wederom, zelfbeschikkingsrecht. Daarom vind ik dat vooral mannen goed moeten nadenken alvorens seks te hebben, of ze eventueel zouden kunnen leven met de keuzes van hun (bed)partner. Omdat, als het eenmaal fout is, jij geen rechten meer hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja vind ik nu ook, als een vrouw zwanger raakt is het de schuld van de man alleen..![]()
Waarom bang? Heeft ze iets te verbergen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:
Ja idd je hebt gelijk. Weet iemand ook of het kan bij het RIAGG of iets vergelijkbaars... Ze is bang om naar haar eigen arts te gaan namelijk...
GGd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja idd je hebt gelijk. Weet iemand ook of het kan bij het RIAGG of iets vergelijkbaars... Ze is bang om naar haar eigen arts te gaan namelijk...
En jeetje, wat ben jij voor een koud iemand.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef PieterCK het volgende:
Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren. Hierna zal iemand anders de keuzes voor haar moeten maken, dan kan je op die manier alsnog een abortus voor elkaar kunnen krijgen
die vraag kwam ook gelijk bij mij op toen ik het lasquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
In een land waar ook behoorlijk geestelijk gehandicapte mensen zonder problemen een kind mogen krijgen? Dacht het nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef PieterCK het volgende:
ik respsecteer je standpunt ook wel en ik ben blij dat je je bedpartners daar van tevoren over inlicht. Dan kunnen zij in ieder geval niet voor verrassingen komen te staan. Dat vind ik op zich best welquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef innovative het volgende:
[..]
Het is me ooit bijna overkomen, ik was 15, hij 17 en ik was 2 weken over tijd. We kenden allebei de risico's, en hij is al die tijd heel rustig gebleven. Heeft mij gesteund, aangemoedigd een test te doen, gezegd dat ik alles mocht beslissen en dat hij wel zou gaan werken als het moest, zodat ik mijn school kon afmaken.
Alleen ben ik er dus zo een die zegt "als jij je lul in mij doopt, dan heb je je te richten naar mijn eindwoord". Ben ik van tevoren heel duidelijk in, anders gebeurt het gewoon niet, sim-pel.
Wat betreft ongewenst zijn, er zijn genoeg kinderen op de wereld gezet die alles behalve gepland en gewenst waren, en die toch twee wereldouders hebben gekregen. Het was te laat voor abortus, vrouw wilde geen abortus en man was er zo een die dan in ziet dat hij ook medeverantwoordelijk was... En in het gros van die gevallen zijn de ouders uiteindelijk hartstikke gek met het kind, het was wellicht ooit ongewenst, maar het werd uiteindelijk onmisbaar.
Zal ik dan de eerste zijn die je feliciteerd ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil die express zwanger discussie nu een halt toe roepen. Ik heb geen zin in al de reacties van hoe dom ik ben zal krijgen en ik schaam me er ook echt voor. Die laatste keer heb ik geen condoom gebruikt en ze was niet aan de pil.
Deels mee eens... bij mij gaat het dan ook om de risico's die je loopt bij juist (of echt per ongeluk onjuist, niet per ongeluk-expres) gebruik van anticonceptie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef milagro het volgende:
een dame die ZELF willens en wetens ombeschermd sex heeft, neemt zelf het risico haar ongeboren kind een vaderloos leven te geven.
Ze heeft gegokt en verloren, en dat dan over de rug van haar ongeboren kind feitelijk.
welk meisje van de 21ste eeuw met een vaste relatie is niet aan de pilquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil die express zwanger discussie nu een halt toe roepen. Ik heb geen zin in al de reacties van hoe dom ik ben zal krijgen en ik schaam me er ook echt voor. Die laatste keer heb ik geen condoom gebruikt en ze was niet aan de pil.
Neej omdat ze die man persoonlijk kent...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Waarom bang? Heeft ze iets te verbergen?
http://www.ggd.nl/kennisnet/statpagina/show_pagina.asp?dmod=statpagina&paginanr=101&style=1&headerparam=1017quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
Tja. Sommige vrouwen kunnen daar zwanger van worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
Die laatste keer heb ik geen condoom gebruikt en ze was niet aan de pil.
KIJK dan vraag je erom en dan MOET je wel de risico's en de kosten accepteren...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
Het is zijn ex, ze hadden geen relatie meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef innovative het volgende:
Wederom, ik vind dat het in een goede relatie in overleg hoort te gebeuren, waarbij de argumenten van de man ook net zo zwaar wegen als die van de vrouw. Maar de eindbeslissing, te maken ná dat soort gesprekken, ligt bij de vrouw.
voilà, en als de vrouw het kind niet wil, moet de man maar slikken dat ze een abortus wil, terwijl hij evenveel ouder is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef innovative het volgende:
[..]
Deels mee eens... bij mij gaat het dan ook om de risico's die je loopt bij juist (of echt per ongeluk onjuist, niet per ongeluk-expres) gebruik van anticonceptie.
Als je als vrouw onbeschermde seks hebt en de man is daar van op de hoogte, dan is het wederom een gok die beiden nemen en dan ben je er ook weer samen verantwoordelijk voor.
Een abortus afdwingen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef PieterCK het volgende:
Dat is vragen om problemen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik vond het in het begin ook heel vreemd, maar ik gebruikte gewoon condoom... Helemaal in het begin gebruikte ze trws wel maar had last van bijverschijnselen, weet niet meer wat. Verder ben ik iemand die helemaal niets tegen condooms heeft dus gebruikte ik gewoon dat. Ik ken veel topsporters en die gebruiken vaak ook niet de pil, maar dat even terzijdequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
welk meisje van de 21ste eeuw met een vaste relatie is niet aan de pil![]()
, en als ze dat niet zou mogen nemen, maakt geen gebruik van een ander voorbehoedsmiddel ( buiten condoom).
ben ik het niet mee eens, in principe zou de man er net zoveel over te zeggen moeten hebben als de vrouw.. bij jou komt iedere keer de eind keuze bij de vrouw te liggen.. Dan zal ze zeker ook moeten leven met haar keuze, en de man moet zich enigszins aanpassen, maar als hij heel duidelijk geen kind wil (en als vrouw kan je dat weten als hij nog studeerd en op kamers woont en van de lol houdt) dan zijn het toch echt je eigen zorgen en eigen pakkie aan. Had je of de pil moeten slikken, of hem een condoompje om moeten doen. hij heeft haar niet met opzet zwanger gemaakt! Okee, ik zou zelf eerst haar een ontzettende preek geven om abortus te plegen, dan zou ik nog eens met haar ouders praten en je eigen ouders, en misschien uiteindelijk nog een goede oplossing vinden om het kind wel te verzorgen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het is wel zo dat het haar lijf is en dat hij daar helemaal niks over te zeggen heeft in principe. Dat weet je op het moment dat je je lul er in hangt, en je weet ook als man dat er risico's zijn. Als vrouw weet je dat zeer zeker ook, alleen, wederom, zelfbeschikkingsrecht. Daarom vind ik dat vooral mannen goed moeten nadenken alvorens seks te hebben, of ze eventueel zouden kunnen leven met de keuzes van hun (bed)partner. Omdat, als het eenmaal fout is, jij geen rechten meer hebt.
Wederom, ik vind dat het in een goede relatie in overleg hoort te gebeuren, waarbij de argumenten van de man ook net zo zwaar wegen als die van de vrouw. Maar de eindbeslissing, te maken ná dat soort gesprekken, ligt bij de vrouw.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb je topics gelezen maar dit is echt een GTSTplotwending
Zorg in ieder geval dat jullie SAMEN naar een huisarts gaan..
Als ze één of ander vaag klotesmoesje heeft (BV. ik doe aan alternatieve geneeswijze, medische wetenschap is een zonde zegt mijn geloof... en dat soort crap...) dwing háár dan om naar een huisarts te gaan.
Maak je pas zorgen als de huisarts je lachend feliciteerd...![]()
Daar heb je de eerste klotesmoesjes alquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, daar gaan we dan wel naar toequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
http://www.ggd.nl/kennisnet/statpagina/show_pagina.asp?dmod=statpagina&paginanr=101&style=1&headerparam=1017
Voor als ze niet naar haar eigen arts wil.
Nee, meen je dat serieusquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Tja. Sommige vrouwen kunnen daar zwanger van worden..
Jah, dan zoekt ze het lekker uit, maar kan je als man wel lappen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef innovative het volgende:
[..]
Deels mee eens... bij mij gaat het dan ook om de risico's die je loopt bij juist (of echt per ongeluk onjuist, niet per ongeluk-expres) gebruik van anticonceptie.
Als je als vrouw onbeschermde seks hebt en de man is daar van op de hoogte, dan is het wederom een gok die beiden nemen en dan ben je er ook weer samen verantwoordelijk voor. Als man weet je natuurlijk ook dat daar kinderen van komen. Als een vrouw een man een oor aan naait en hem er niet van op de hoogte stelt dat ze geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, dan is het haar probleem en zoekt ze het inderdaad maar lekker uit.
die bijverschijnselen kunnen bijna altijd met een ander soort pil wel opgelost worden. Ze is niet van de slimste hé, die meidquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik vond het in het begin ook heel vreemd, maar ik gebruikte gewoon condoom... Helemaal in het begin gebruikte ze trws wel maar had last van bijverschijnselen, weet niet meer wat. Verder ben ik iemand die helemaal niets tegen condooms heeft dus gebruikte ik gewoon dat. Ik ken veel topsporters en die gebruiken vaak ook niet de pil, maar dat even terzijde
Ik heb mijn huisarts 1 keer gezien in mn levenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, meen je dat serieus![]()
O Joey: het is de bedoeling dat je een huisarts persoonlijk kent![]()
Ik zou persoonlijk ook niet voor dingen op dat gebeid naar mijn huisarts willen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, meen je dat serieus![]()
O Joey: het is de bedoeling dat je een huisarts persoonlijk kent![]()
Sex en kinderen hebben geen link. Wow, is die ooievaar dan toch echt waar?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sorry, maar ik leg de link tussen sex en kinderen nog niet.
Sex is leuk. Kinderen zijn een soort soa
En ik ga me ook niet iedere wip afvragen dat ze zwanger kan worden, want dat is niet de overweging.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
Ja maar dadelijk werkt er de zus van die éne goede vriendin van de vrouw van haar tante's buurman!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, daar gaan we dan wel naar toe
Lachen, hè.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voilà, en als de vrouw het kind niet wil, moet de man maar slikken dat ze een abortus wil, terwijl hij evenveel ouder is.
maar als de man het kind niet wil en de vrouw wel, is hij een onverantwoordelijke ploert
leuk zo![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef So_Addictive het volgende:
Maak je pas zorgen als de huisarts je lachend feliciteerd...![]()
Het zal wel loslopen, één keer de pil vergeten + één keer onbeschermd vrijen = de kans is nihilquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:
Neej omdat ze die man persoonlijk kent...
Maar idd we gaan wel langs de GGD...
Tel daarbij op dat de veel vrouwen toch wel last krijgen van klapperende eierstokken (lees: graag kinderen willen), en het niet te controleren is of ze aan de pil is. Conclusie: je bent de lul.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Lachen, hè.
Een vrouw raakt zwanger, wilt het houden, de man niet maar ze eist toch betrokkenheid vd man.
"Het is ook JOUW kind!!!!!!!!!!"
Een vrouw raakt zwanger, wilt het niet houden, de man wel, en dan is het opeens HAAR zaak
"Hallo, IK ben degene die zwanger is, het is MIJN buik, MIJN lichaam"
Een man kan niet winnen dus
Als er echt een kind uitkomt na negen maanden, en je keert het als vader de rug toe door het niet te erkennen, dan ben je echt een looser.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar als zij geen abortus wil en jij (als man wel) wat dan..
Ik heb toen die keuze gemaakt en zou het zo weer doen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef milagro het volgende:
als het nu een miskraam wordt, mogen we je dan gewoon feliciteren, of komt er dan een topic waarin je uitgebreid gaat treuren om je gestorven embryo?
Ik vraag het maar alvast.
Ik heb ff gegoogled, en je hebt gelijk: een DNA-test kan niet worden afgedwongen, maar de man zal wél moeten bewijzen dat hij niet de vader is. Dat zal bijvoorbeeld kunnen door aan te tonen dat ie de afgelopen jaren in de gevangenis heeft gezeten zonder haar bezoek bijv.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een DNA-test mag nooit manu militari afgedwongen worden.
Bovendien is er in belgie dan een apart statuut. Je bent dan niet de wettelijk vader, maar de verwekker van het kind. De onderhoudslasten liggen lager.
Je vergeet nog een mooie verhaallijn Milagro.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef milagro het volgende:
als het nu een miskraam wordt, mogen we je dan gewoon feliciteren, of komt er dan een topic waarin je uitgebreid gaat treuren om je gestorven embryo?
Ik vraag het maar alvast.
Ja, want ma had het toch al moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]hem kennende, het tweede ...
![]()
treurnis alom om dat kleine hulpeloze wezentje dat het niet gehaald heeft, en het onmenselijke verdriet van de moeder die volledig kapot is door heel deze ervaring ...![]()
![]()
Tja jij zal er wel zo een zijn die bij elke wip denkt. Stel dta ze zwanger wordt, wat dan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef Pheno het volgende:
Sex en kinderen hebben geen link. Wow, is die ooievaar dan toch echt waar?
Oh ja, daar ben ik het ook zo mee eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:24 schreef Roquefort het volgende:
Als er echt een kind uitkomt na negen maanden, en je keert het als vader de rug toe door het niet te erkennen, dan ben je echt een looser.
(fuck elk probleem met de de moeder/je vriendin/je ex - Je kind laten stikken zodra het geboren is is de meest lafhartige streek van allemaal. Alsof dat kind het kan helpen dat de moeder geen abortus wilde .... Het is je eigen vlees en bloed!)
Daarom heb ik 'het' al 3,5 jaar niet meer gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Tja jij zal er wel zo een zijn die bij elke wip denkt. Stel dta ze zwanger wordt, wat dan...
Gerechtelijke vaststelling van het vaderschap krachtens art. 1:207 BW.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb ff gegoogled, en je hebt gelijk: een DNA-test kan niet worden afgedwongen, maar de man zal wél moeten bewijzen dat hij niet de vader is. Dat zal bijvoorbeeld kunnen door aan te tonen dat ie de afgelopen jaren in de gevangenis heeft gezeten zonder haar bezoek bijv., maar over het algemeen toch echt door een DNA test, want kun je niet bewijzen dat de mams ongelijk heeft, dan heeft zij gelijk en ben je het haasje. Niet gedwongen dus, en eigenlijk ook weer wel. Die man heeft het kind dan niet erkend, maar heeft wel onderhoudsplicht. Gezag moet via de rechter geregeld worden, erkenning kan, maar met medewerking van de moeder.
En dan wat zeggen over mijn post en de toegevoegde waarde daarvanquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:47 schreef NickNEC het volgende:
[..]
![]()
toegevoegde waarde: 0
[..]
echt waar hey???
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef Scorpie het volgende:
.. dikke bult eerlijk gezegd
metro toch ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom doet iedereen hier toch zo onwijs niet-serieus.
Wat joeyT zegt kan toch heel goed. Ik wens joeyT dan ook veel sterkte toe en hoop voor hem dat het goed afloopt.
Les 1: onzin, ook eicel nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Les 1: van spermazaadjes komen kinderen van* flauw kijkt erbij
Les 2: vrouwen zijn mensen, levende wezens, geen lopende apparaten, waar je je leuter in stopt en waar een abortus te vergelijken valt met een moedervlekje weghalen
Les 3: als er dan te makkelijk over gedacht wordt, verplaats jezelf in vrouw's positie, en neem zelf (ook) de verantwoording, maw alle mannen aan de pil!
Les 4: het is en blijft de buik van de vrouw, hoe je het ook went of keert, en makkelijk of moeilijk, juist in de gevallen van de makkelijkheid, heeft een vrouw alle recht, om te zeggen 'niet over mijn buik'.
Joke Smit was mijn oma![]()
Nogmaals je hoeft t van mij niet te geloven. Ik vrij altijd veilig, heb t dus 1 keer niet gedaan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
metro toch ...![]()
dit kan écht niet. Eerst zegt hij dat hij altijd veilig vrijt, nu toch een keer niet, ik geloof ook niet dat een meisje van rond de 20 niet de pil neemt. Eerst heeft ze een open, pure relatie met haar moeder, maar nee, nu weet de moeder het nog niet ...
en zo kan ik nog uren doorgaan, het verhaal hangt met trieste haken en ogen aan elkaar, en de enige amusementswaarde voor mij is hem als een zielige stervende paling zich bochten te zien wringen tussen zijn eigen leugens.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
metro toch ...![]()
dit kan écht niet. Eerst zegt hij dat hij altijd veilig vrijt, nu toch een keer niet, ik geloof ook niet dat een meisje van rond de 20 niet de pil neemt. Eerst heeft ze een open, pure relatie met haar moeder, maar nee, nu weet de moeder het nog niet ...
en zo kan ik nog uren doorgaan, het verhaal hangt met trieste haken en ogen aan elkaar, en de enige amusementswaarde voor mij is hem als een zielige stervende paling zich bochten te zien wringen tussen zijn eigen leugens.
Ja hallo, wij zijn geen borderliners, hoorquote:
en ook geen JoeyT's ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef milagro het volgende:
Ja hallo, wij zijn geen borderliners, hoor
Dan reageer je toch gewoon niet, het is gewoon suf dat je mn topic aan het verneuken bent. Het geeft niet dat je me niet gelooft, streker nog ik begrijp je helemaal, maar post hier dan gewoon niet of doe mee aan de discussie. Net zoals Tranceptor zei: het maakt niet uit of het wel of niet waar is, het gaat om de discussie. Ik weet dat het waar is en daar gaat het mij om... Ik kan niets met jouw posts, maar als je gewoon ontopic post dan misschien wel...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja hallo, wij zijn geen borderliners, hoor
Klopt, maar ik dacht zeg het maar evenquote:
quote:Les 2: och ik zie het verschil niet zo: een moedervlek kan zelfs nog een litteken opleveren
Ja precies, doeiquote:Les 3: ja doei ik kan toch niet zwanger worden![]()
Nope, voor mij zou dat al niet meer hoeven dan.quote:Les 4: maar wel betalen zeker?
Prins Bernhard sucksquote:Prins Bernhard was mijn opa, eh ik bedoel vader
lk heb genoeg inhoudelijk gepost, Joey.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan reageer je toch gewoon niet, het is gewoon suf dat je mn topic aan het verneuken bent. Het geeft niet dat je me niet gelooft, streker nog ik begrijp je helemaal, maar post hier dan gewoon niet of doe mee aan de discussie. Net zoals Tranceptor zei: het maakt niet uit of het wel of niet waar is, het gaat om de discussie. Ik weet dat het waar is en daar gaat het mij om... Ik kan niets met jouw posts, maar als je gewoon ontopic post dan misschien wel...
Ok dan heb je nu je punt gemaakt... We weten nu dat jij, PetitLapin, Copycat en waarschijnlijk nog vele anderen mijn verhaal niet geloven. Maar ga dan nu verder met discussieren alstjeblieftquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lk heb genoeg inhoudelijk gepost, Joey.
In je vorige topic ook, bij mijn laatste post gaf je me zelfs gelijk
ik zei dat je een dramaqueen was en ongeloofwaardig en raadde je aan GEEN topic te openen over deze vermeende zwangeschap en vervolgens open je toch dit topic.
Ergo, ik mag posten wat ik wil, mijn posts verpesten je topic niet, daarvoor staan er veel te veel meelevende posts tegenover.
En als je begrijpt dat het ongeloofwaardig overkomt, zeik dan niet als iemand dat dan bevestigt.
Wat een complete onzin, als man gebruik ik altijd een condoom in het begin van een relatie. Die gaat never nooit meer af tenzij er een test gedaan is en dat ik zekerheid heb dat het meisje/vrouw de pil slikt of een ander conceptie middel gebruikt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef innovative het volgende:
[..]
Imo heb je als man al je rechten verspeeld op het moment dat je je lul in een vrouw hangt. Je wéét dat er iets fout kan gaan, dat risico neem je bewust als man en daar zul je dan maar mee moeten leven. Lekker makkelijk is dat... Een abortus is niet zomaar iets, kan zelfs dodelijk zijn, maar ja, dat moet het meisje dan maar ondergaan omdat het jou toevallig even niet uit komt. Lekkere ben jij.
Je blijft ook een lekker dier ook hequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lk heb genoeg inhoudelijk gepost, Joey.
In je vorige topic ook, bij mijn laatste post gaf je me zelfs gelijk
ik zei dat je een dramaqueen was en ongeloofwaardig en raadde je aan GEEN topic te openen over deze vermeende zwangeschap en vervolgens open je toch dit topic.
Ergo, ik mag posten wat ik wil, mijn posts verpesten je topic niet, daarvoor staan er veel te veel meelevende posts tegenover.
En als je begrijpt dat het ongeloofwaardig overkomt, zeik dan niet als iemand dat dan bevestigt.
Hé Joey, heb je al nieuws?!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef JoeyT het volgende:
Dan reageer je toch gewoon niet, het is gewoon suf dat je mn topic aan het verneuken bent. Het geeft niet dat je me niet gelooft, streker nog ik begrijp je helemaal, maar post hier dan gewoon niet of doe mee aan de discussie. Net zoals Tranceptor zei: het maakt niet uit of het wel of niet waar is, het gaat om de discussie. Ik weet dat het waar is en daar gaat het mij om... Ik kan niets met jouw posts, maar als je gewoon ontopic post dan misschien wel...
Ik heb al genoeg bijdrages geleverd over die vermeende zwangerschap, wat ik vind dat jouw verantwoordelijkheden zijn, blijkbaar lees jij daar maar al te graag over heen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dan heb je nu je punt gemaakt... We weten nu dat jij, PetitLapin, Copycat en waarschijnlijk nog vele anderen mijn verhaal niet geloven. Maar ga dan nu verder met discussieren alstjeblieftIk bedoel t overigens gewoon aardig. Ik weet dat het waar is en met sommige adviezen kan ik gewoon wat doen.
Nee ik heb nog geen nieuws. Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen. Praten over de mogelijke consequenties en kijken of we naar de huisarts gaan of naar de GGD. Ik hoop ook echt dat t met een sisser afloopt. Ik hoop echt niet dat ze abortus moet plegen en een kind opvoeden lijkt me nog minder verstandig. Ik laat jullie vanavond en anders morgenochtend weten hoe het afgelopen is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hé Joey, heb je al nieuws?!![]()
Ben wel erg benieuwd moet ik zeggen hoe dat afloopt of af gaat lopen.
Maar volgens mij wel met een sisser, en gelukkig maar zullen we zeggen dan.
Voor jou (ja, toch maar wel, ben de kwaadste niet), en voor haar, toch? En hoe gaat het nou overigens met je ex-vriendinnetje? Of is het echt niet waar? Waarom dan? Dan zou ik je ex-vriendinnetje niet naar de huisarts sturen, maar jezelf
. Al is dit wel een snel topic geworden enzo
.
Hebben jullie al een naam? Phoebe![]()
![]()
sorry.
Tuurlijk jongen, tuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Tja jij zal er wel zo een zijn die bij elke wip denkt. Stel dta ze zwanger wordt, wat dan...
Hoe weet je dat zo zeker??quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:52 schreef JoeyT het volgende:
. Eerste wat ik vroeg was of het van mij is en dat viel natuurlijk niet echt in de smaak. Maar het is dus van mij... I
Ik weet t niet...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
.. een leven zonder sex zou zijn als een frikandel zonder speciaal!
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:28 schreef petitlapin het volgende:
trouwens JoeyT, waar is je exvriendinnetje nu ? zouden jullie nu al lang niet samen bij de dokter moeten zitten, of ben je al niet naar de pharmacie gelopen voor een predictor ???
na zo'n nieuws, is het laatste wat in me opkomt het op fok! te gaan posten
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker??
Omdat zij het zegt?
Hoi, is dat kind van mij?
Ja schat dat is van jou.
Case closed?
Nou knul, succes verder hoor, dit heeft een hoog -angel- gehalte.
Ja daarom breng een kleine 40% van de mannen ene kind van een ander grootquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...
Geezz.... dan had ik me toch ziekgemeld denk ik....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...
Ik vind dit overigens een prima uitlaatklep. Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
waarom heb je het haar dan toch nog eens expliciet gevraagd of het van jou was ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...
Op een publiek forum. Dan kun je dus net zo goed bij Oprah gaan zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
Dat meisje gaat nu gewoon haar schoolse verplichtingen en haar stage gaan afwerken, nu ze sinds gisteren weet dat ze ongewenst zwanger is van haar exvriendquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...
Ik vind dit overigens een prima uitlaatklep. Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
dat zou idd niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:39 schreef Mirage het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de soap een andere wending moet krijgen...
het meisje wil het kind... hij wil het kind niet...zij krijgt een ongeluk.....
zíj overleefd het niet... de vrucht wél...
Hallo alleenstaande papa![]()
Och, met 2,5 miljoen pageviews per dag blijf je uiteraard anoniemquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op een publiek forum. Dan kun je dus net zo goed bij Oprah gaan zitten.
Kom zelf maar eens in die situatie... (gaat wat moeilijker omdat je vrouw bent natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom heb je het haar dan toch nog eens expliciet gevraagd of het van jou was ?
Ja, doe dat of graag!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:
Nee ik heb nog geen nieuws. Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen. Praten over de mogelijke consequenties en kijken of we naar de huisarts gaan of naar de GGD. Ik hoop ook echt dat t met een sisser afloopt. Ik hoop echt niet dat ze abortus moet plegen en een kind opvoeden lijkt me nog minder verstandig. Ik laat jullie vanavond en anders morgenochtend weten hoe het afgelopen is...
Mijn geheimquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
Wees blij dat je je moeder niet bezwangerd hebt, dat zou pas een slag zijn....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ah, en Google heeft JoeyT ook al opgepiktquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, met 2,5 miljoen pageviews per dag blijf je uiteraard anoniem
En lekker veel in je profiel ztten
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef yvonne het volgende:
Ja daarom breng een kleine 40% van de mannen ene kind van een ander groot
om naar de dokter te lopen, om nog een zwangerschapstest te kopen, om te ontstressen, om naar JoeyT te gaan ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hey, zwangerschap is een gezonde ziekte hoor
Maar er zijn wel pilletjes voor!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, alleen gaat het niet met een zalfje weg
Nou ja, ik snap het op zich wel, je kan er concreet weinig aan doen, nog een zwangerschapstest zal zij niet nodig vinden, Joey is dr ex dus om daar nu bij te gaan hangen, de huisarts kun je over het algemeen ook niet direct terecht-> het leidt wel een beetje af en dat is ook goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
om naar de dokter te lopen, om nog een zwangerschapstest te kopen, om te ontstressen, om naar JoeyT te gaan ...
ik zou niet gaan werken iig
Geen goede omgeving om op te groeien, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Mirage het volgende:
Wat ik zo jammer vind is dat er over 9 maand misschien een kindje is dat ongewenst is bij de vader ( die eigenhandig zijn lul in een kutje heeft geduwd )... en een moeder heeft die hartstikke labiel is...
Bahquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hij denkt juist wel aan het kind. Een kind verdient het niet om een ongelukje te zijn. Het is gewoon megadom om als ouder dit risico te nemen. Het argument, je vindt het waarschijnlijk wel leuk als het kind er eenmaal is, slaat als een tang op een varken! Een beetje verantwoordelijke man/vrouw neemt dat risico niet. Het kind heeft er ook niet veel aan, om geboren te worden in een omgeving, waar van tevoren al vast staat, dat pa het kind niet wilde, of dat ma het kind eigenlijk niet wilde. Lekker zeg...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Cat_Byte het volgende:
[..]
Bah![]()
![]()
Denk je ook nog even aan het kind? Je hebt bovendien zelf geholpen met bezwangeren hoor, dus zo je handen er vanaf trekken lijkt me erg egoïstisch.
Of wil je dat dit met hem/haar gaat gebeuren (ook zo'n geval van "ik ben je papa niet, ik ken jou niet")? Help! Puberzoon (17) blowt zich suf.... Misschien wat kort door de bocht, maar je kind zal er weinig aan hebben als je doe alsof hij/zij niet bestaat.
En trouwens: je kunt helemaal niet weten of je een goede vader zult zijn. Misschien is het ineens wél leuk om af en toe de hort op te gaan met z'n tweetjes. Weet jij veel.
De kunst is natuurlijk ook om enig voorwerk te verrichten teneinde het goede gereedschap optimaal te kunnen benutten; en als aanhanger van de vrije markt ideologie kan er bij mij natuurlijk altijd afgedongen worden; normaal gesproken verlang ik daar dan wel een tegenprestatie voor, want voor wat hoort watquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, goed kunnen dril-boren is een kunst opzich
Vandaar dat die prijzen zo hoog zijn. Maaruh, vooral door blijven boren
.
En over die prijs daar kan altijd over onderhandeld worden. Ciao!
![]()
maar we moeten wel braaf mee lullen dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:02 schreef Frenkie het volgende:
Ja Joey, je kan niet verwachten dat mensen constant serieus blijven reageren op jouw soap. Het doet de schijn van aandachttrekker bij mij iig geen goed.
Maar het topic blijft wel open. mensen moeten zelf maar bepalen hoe en wat ze jou aanraden.
Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...quote:
en met meelullen gebeurt niet wou je zeggen, de rgelijke aandacht is precies wat deze larie in stand houdtquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...
Ah-het-moet-in-het-straatje-van-de-TS-passen-post. Wat een objectief subforum is R&P ook. Enige vorm van kritiek wordt neergesabeld onder het mom van ' geloofwaardigheid'.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...
Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef Xebrozius het volgende:
Ah-het-moet-in-het-straatje-van-de-TS-passen-post.
zet dat dan even in de OP, want nieuwkomers weten niet dat je een dergelijke mening niet meer mag ventileren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.
Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.
Dat zeg ik dan ook helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Xebrozius het volgende:
Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.
ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.
Mwaoh, volgens mij moet je zo'n test met ochtendurine doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen.
Wat is daar mis mee? Laat TS maar met bewijzen komen als de meerderheid het niet vertrouwd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook helemaal niet.
Het verhaal is van begin af aan al in twijfel getrokken, maar daar nu continu op door blijven muggenziften schiet voor geen donder op. Daar krijg je een lekkere discussie van: welles, nietes, welles, nietes...
Vandaar dus.
Owww ok... Ik weet zeker dat ze dat gister niet gedaan heeft... Kan t dan vals positief aangeven?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
[..]
Mwaoh, volgens mij moet je zo'n test met ochtendurine doen.
Ik wacht even op het vervolg: Mijn ex vriendin heeft een miskraam gehadquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef Copycat het volgende:
Als we zo doorgaan met hierover heen en weer lullen, is er weinig topic om het waarheidsgehalte in te bewijzen...
Nu missen we een potentieel topic "toch zwanger na negatieve test"quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Moonah het volgende:
een zwangerschapstest moet niet met ochtendurine hoor, het gaat om een bepaalde stof, HcG ... maar die is altijd aanwezig ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef JoeyT het volgende:
Owww ok... Ik weet zeker dat ze dat gister niet gedaan heeft... Kan t dan vals positief aangeven?
Ja ik ben echt een leek hierin, maar ze is dus 1 week overtijd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een zwangerschapstest moet niet met ochtendurine hoor, het gaat om een bepaalde stof, HcG ... maar die is altijd aanwezig ...
maar hoeveel weken is ze al zwanger JoeyT ?
Ik heb pas drie posts van je gelezen en ik vind je naast een tactloze lul een muggezifterquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Laat TS maar met bewijzen komen als de meerderheid het niet vertrouwd.
JoeyT moet nu eerst ff in google opzoeken na hoeveel weken zwangerschap de stof Hcg vrijkomt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een zwangerschapstest moet niet met ochtendurine hoor, het gaat om een bepaalde stof, HcG ... maar die is altijd aanwezig ...
maar hoeveel weken is ze al zwanger JoeyT ?
Boeit het of het echt waar is? Als je het niet gelooft dan post je toch lekker niet? Het is een discussieforum man, het gaat erom hoe jij erover denkt en hoe anderen er over denken. Je kunt niets hier natrekken in principe, dus je hebt weer een mooie drogredenering te pakken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik wacht even op het vervolg: Mijn ex vriendin heeft een miskraam gehad
Kunnen we die anders wel weer ontopic vollullen en als we daar niet in slagen dan kan het altijd nog in het daarop volgende topic genaamd ik zie het leven niet meer zitten, waarom is het leven zo oneerlijk
nee, hoor, dat hoeft helemaal nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Moonah het volgende:
Nee, kennelijk niet. Weet eigenljik niet hoe ik daar bij kom. Wellicht door de ochtendurine die mijn zus voor moeders-voor-moeders verzamelde!quote:
Sja maar goed als ze bij laag en hoog volhoudt dat ze zwanger is en JoeyT zegt dat hij haar maar moet geloven en dat ze niet nog een test gaat doen. Wat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, dat hoeft helemaal niet
sorry voor deze on topic post
Wat als danquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja maar goed als ze bij laag en hoog volhoudt dat ze zwanger is en JoeyT zegt dat hij haar maar moet geloven en dat ze niet nog een test gaat doen. Wat dan?
Ik wilde een joker inzetten hier, maar ik zie dat je er al bent.quote:
Hoezo heeft speculeren geen zin? Als dat zo is weet je toch dat ze waarschijnlijk ook zal liegen om hem te behouden....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat als dan
Speculeren heeft weinig zin.
\quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
JoeyT moet nu eerst ff in google opzoeken na hoeveel weken zwangerschap de stof Hcg vrijkomt.
Pfff... Daar gaat mn serieus bedoelde topicquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja maar goed als ze bij laag en hoog volhoudt dat ze zwanger is en JoeyT zegt dat hij haar maar moet geloven en dat ze niet nog een test gaat doen. Wat dan?
@ Xebrogevallus:![]()
Geen probleem fok!-broertje, ik hoor het morgen welquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff... Daar gaat mn serieus bedoelde topic![]()
Ze gaat gewoon vanavond een testje met mij doen. Ze zal dat echt niet tegenwerken al is het alleen maar voor de zekerheid dat de vorige juist was. Maar ik ga dr vandoor. Ik wil de mensen die wel ontopic posten echt bedanken... En nogmaals ik begrijp de mensen die het niet geloven ook. Ik post morgen wel hoe het vanavond is afgelopen...
Thx![]()
Tsja... ik werk nog met breinaalden, chloor en een kruimeldief als een meid overtijd is. Ik ben dan ook van de oude stempel...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
\
vanaf de 1e dag na een gemiste menstruatie kan je een test doen al (zo'n 2 weken na de eisprong dus)
je moet je als man wel goed informeren, opdat je geen oor aangenaaid wordt door een vrouwmens
Ja, als ik hem was, zou ik over haar heen gaan zeiken en dan zeggen dat ze de schijt kan krijgen, echtquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
@ Xebrogevallus:![]()
Met een beetje mazzel kan het ongelukkige paar een middenweg bewandelen: Babyluikje' alternatief abortusquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat als dan
Speculeren heeft weinig zin.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tsja... ik werk nog met breinaalden, chloor en een kruimeldief als een meid overtijd is. Ik ben dan ook van de oude stempel...
Veel succesquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff... Daar gaat mn serieus bedoelde topic![]()
Ze gaat gewoon vanavond een testje met mij doen. Ze zal dat echt niet tegenwerken al is het alleen maar voor de zekerheid dat de vorige juist was. Maar ik ga dr vandoor. Ik wil de mensen die wel ontopic posten echt bedanken... En nogmaals ik begrijp de mensen die het niet geloven ook. Ik post morgen wel hoe het vanavond is afgelopen...
Thx![]()
Ja hoi, ben ik weer, zorg je er ook even voor dat ze dr eigen piesje gebuikt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zal dat echt niet tegenwerken al is het alleen maar voor de zekerheid dat de vorige juist was.
Thx![]()
Jij hebt een raar soort humor die anderen mensen bestempelen als niet grappig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef milagro het volgende:
Ja, als ik hem was, zou ik over haar heen gaan zeiken en dan zeggen dat ze de schijt kan krijgen, echt
40% van de mannen gebruiken hun eigen pies niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi, ben ik weer, zorg je er ook even voor dat ze dr eigen piesje gebuikt?
Denk aan de 40% van de mannen etc![]()
Is dat zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt een raar soort humor die anderen mensen bestempelen als niet grappig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |