abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:52:35 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27734841
Een aantal van jullie zullen mijn verhaal wel kennen, maar dit is dus een vervolg op Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2
Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat mn leven zo'n wending heeft gekregen dat ik er geen heil in zie om het verhaal in het oude topic voort te zetten. Als je mijn verhaal niet gelooft, wat ik overigens helemaal kan begrijpen, dan heb ik t liefst dat je niet reageert en bij jezelf denkt van: "laat die gozer maar lullen". Als je wel reageert onthou dan wel dat ik t nu echt ff niet meer weet.

Ik heb dus een relatie gehad van ongeveer 9 maanden met een meisje dat borderline heeft. In deze relatie hebben we heel veel problemen gehad wat dus te lezen is in vorige topics.
Vorige week hebben we de relatie beeindigd en afgesproken het contact helemaal af te breken. Op zich ging het steeds beter met me en begon ik mn leventje weer op te pakken...

Totdat ik gister een telefoontje van dr kreeg... Ze moest me iets vertellen, maar wilde t niet over de telefoon doen... Ik vond t sowieso raar dat ze me belde en t irriteerde mij een beetje. Ik zei dus dat ze t me gewoon over de telefoon moest vertellen, want ik kon dr morgen (vandaag dus) pas zien. Ik ging er vanuit dat of ze een ander had leren kennen of mij weer terug wilde.

Na lang geaarzel kwam het er dus uit. Ze is zwanger van me... Ze heeft gisteren een test gedaan en die is positief uitgevallen. Eerste wat ik vroeg was of het van mij is en dat viel natuurlijk niet echt in de smaak. Maar het is dus van mij... Ik stond gewoon met mn bek vol tanden... Wist echt niet wat ik moest zeggen. Het erge is dat ik haar een beetje ken en weet dat ze niet zo snel abortus zou laten plegen. En ik wil haar ook echt niet tot abortus dwingen tegen haar zin i, maar ik zie mij nu ook niet als vader. Daar ben ik veels te onverantwoordelijk voor en ik ben van mening dat een kindje een gezin verdient zoals ik dat heb gehad. Ik vertelde dus dat ik niet wil dat mijn kind opgevoed wordt in een gebroken relatie. Waarop zij zei dat we weer bij mekaar kunnen komen... Maar dat lost natuurlijk al helemaal niets op...

Ik weet het echt ff niet meer, het liefst schiet ik een kogel door mn kop (niet al te letterlijk opvatten)...
Hoe kan ik dit hebben laten gebeuren,,, WTF moet ik hier in godsnaam mee... Ik ben helemaal niet toe aan een kind. Ik studeer nog en zou dat graag willen afmaken... Graag zou ik ook adviezen krijgen van mensen die zelf voor deze keuze hebben gestaan... Hebben jullie t gehouden of weggehaald?

Ik ga vanavond naar haar toe en dan gaan we erover praten...

Ik weet t niet...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27734928
Is een van je andere scharrels ondertussen ook zwanger?
pi_27734943
ik dacht dat je het altijd veilig deed
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27734965
Ik denk dat je bij jezelf eens heel goed te rade moet gaan over wat je nu wil.
Oké, ze is zwanger van een kind van jou! (gefeliciteerd!)
Maar om nou weer bij elkaar te komen voor een relatie die toch niet werkt?
Ik denk dat het kind dan beter af is bij een 1-oudergezin in plaats van een 2-ouder-constant-ruzie-gezin.

Maar praat erover met je ex. Heel veel!!!
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:57:24 #5
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27734972
Weet je zeker dat ze ook echt zwanger is, en dat het niet een of ander kulverhaal van haar is? Ze heeft ten slotte Borderline...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27735021
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Weet je zeker dat ze ook echt zwanger is, en dat het niet een of ander kulverhaal van haar is? Ze heeft ten slotte Borderline...
Ook waar.
Vraag om bewijs.
Straks is het enkel en alleen een kutsmoes van d'r.
speciaal voor Pep:
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:00:31 #7
88139 JoeyT
pi_27735063
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik denk dat je bij jezelf eens heel goed te rade moet gaan over wat je nu wil.
Oké, ze is zwanger van een kind van jou! (gefeliciteerd!)
Maar om nou weer bij elkaar te komen voor een relatie die toch niet werkt?
Ik denk dat het kind dan beter af is bij een 1-oudergezin in plaats van een 2-ouder-constant-ruzie-gezin.

Maar praat erover met je ex. Heel veel!!!
Ja het is sowieso beter af als we niet bij elkaar zijn, maar ik ben echt geen prototype vader. Ik zou niet eens weten hoe dat zou moeten. Sterker ik wil het helemaal niet...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:01:43 #8
88139 JoeyT
pi_27735098
quote:
Ja inderdaad, ik zal haar om bewijs vragen, maar ik weet eigenlijk zeker dat ze er niet om liegt... Als ze gewoon naar me toe zou komen om me terug te willen dan was de kans veel groter...
pi_27735101
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:
ik ben echt geen prototype vader.
Dat weet je niet. En dat kun je ook niet weten.
speciaal voor Pep:
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:02:34 #10
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_27735116
quote:
Ik dacht dit ook gelijk

Vooral gezien de borderline en jullie warrige verleden en zo, het kan een soort poging zijn om je tot dingen te dwingen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_27735148
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja het is sowieso beter af als we niet bij elkaar zijn, maar ik ben echt geen prototype vader. Ik zou niet eens weten hoe dat zou moeten. Sterker ik wil het helemaal niet...
Als het waar is dat ze van jou zwanger is dan moet je wel je verantwoordelijkheden nemen. Geen gelul dat je geen vader wilt zijn. Dan had je maar niet aan sex moeten beginnen.
#geen
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:03:50 #12
88139 JoeyT
pi_27735152
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
ik dacht dat je het altijd veilig deed
Ik weet al precies wanneer het gebeurd is... week of 3 geleden, laatste keer dat ik bij dr sliep hadden we t sóchtends zonder condoom gedaan...
Verder heb ik er eigenlijk nooit bij stil gestaal dat t zo zou kunnen lopen... Kzou dr ook alles voor over hebben om dit terug te draaien...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:04:16 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27735161
quote:
Denk ook dat de kans groot is dat het een kulverhaal is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27735183
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja van Joey dan, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27735190
quote:

van het meisje of van JoeyT ?
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:05:38 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27735199
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef milagro het volgende:

Ja van Joey dan, hè
En ik dacht nog wel dat ik subtiel was .
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:05:40 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_27735200
the plot thickens.. weet je zeker dat je geen soap-script schrijver bent?

Edit: en als het geen kulverhaal is, kun je zo Jerry Springer in
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_27735203
"No offense schat, maar hier heb je een zwangerschapstestje van mij. Doet maar even daar op plassen voor me, dan wacht ik hier wel even op de gang. Daarna praten we verder."

Scheelt misschien weer neppe 'oh, ik heb een miskraam gehad' verhalen over een week of 4. Paranoide? Neuh, gewoon zeker van je zaak zijn. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:06:43 #19
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_27735231
Als je het mij vraagt staan mensen die borderline hebben nogal bekend om hun leugens.
Ik heb het ook wel eens meegemaakt en later bleek het toch niet zo te zijn, was eerder om te kijken wat mijn reactie was.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:07:01 #20
88139 JoeyT
pi_27735235
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Als het waar is dat ze van jou zwanger is dan moet je wel je verantwoordelijkheden nemen. Geen gelul dat je geen vader wilt zijn. Dan had je maar niet aan sex moeten beginnen.
Ik heb haar ook gezegd dat ik altijd voor haar klaar sta, maar het zou zo'n slechte beslissing zijn om het te behouden. Daar gaat ons leven. We hebben niet eens een relatie en tot gister zouden we elkaar nooit meer spreken...
pi_27735245
quote:
Dat dacht ik ook... TS geloof ik wel, daar niet van, maar haar??? Heb je zelf de test al gezien? Want inderdaad, ze hééft borderline, daarnaast heb jij onlangs de relatie écht opgegeven en wie weet heeft haar dat tot een wanhoopsdaad gedreven om jou zo terug te krijgen.

@TS, je hoeft haar niet te dwingen tot een abortus, maar zoals zij het recht heeft haar mening te spuien, mag jij ook absoluut aangeven dat je er niet voor bent om het kind te houden, met alle argumenten die voor jou belangrijk zijn bij het maken van deze keuze.

Daarnaast, als ze besluit het te houden, dan kan jij natuurlijk niet anders dan jouw verantwoordelijkheden nemen. Ik ben van mening dat het voor een kind beter is om op te groeien bij twee losse ouders, dan bij ouders die veel te jong door omstandigheden tóch bij elkaar moesten blijven. Wat wel belangrijk is voor jou om over na te denken, is of je wilt dat zíj jouw kind op voedt. Ik weet niet in hoeverre haar ziekte haar leven beïnvloedt, maar het is wel een puntje om rekening mee te houden natuurlijk, want als ze daadwerkelijk door slaat is het niet echt prettig als je kind daar bij zit, en als je dat kind zelf bent dan is het helemaal vreselijk... Overdenk dat in ieder geval.
pi_27735308
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb haar ook gezegd dat ik altijd voor haar klaar sta, maar het zou zo'n slechte beslissing zijn om het te behouden. Daar gaat ons leven. We hebben niet eens een relatie en tot gister zouden we elkaar nooit meer spreken...
Sja moeilijk hoor. Áls het waar is dat ze zwanger is zul je er toch samen uit moeten komen. Enne, is het wel zeker dat ze zwanger is van jóu?
#geen
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:15:45 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27735487
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef MUUS het volgende:
"No offense schat, maar hier heb je een zwangerschapstestje van mij. Doet maar even daar op plassen voor me, dan wacht ik hier wel even op de gang. Daarna praten we verder."

Scheelt misschien weer neppe 'oh, ik heb een miskraam gehad' verhalen over een week of 4. Paranoide? Neuh, gewoon zeker van je zaak zijn. .

Maar denk eraan, trek de oorspronkelijke test in twijfel en niet dus niet haar verhaal, anders heb je gelijk ruzie denk ik.
Vampire Romance O+
pi_27735503
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ten eerste: maar eens subtiel (of niet) checken of het waar is, voordat je jezelf helemaal gek maakt (voor zover je dat al nu niet doet).
Ten tweede (maar te laat als het even tegen zit): Condoom? Pil?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:17:10 #25
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27735528
OMG

Ik zou inderdaad wel even om iets van een bewijs vragen. Je hoort het wel vaker namelijk en ook met haar "ziekte".

Sterkte in ieder geval
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:18:54 #26
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_27735569
Inderdaad moeilijk verhaal, ik zou toch de concequenties van een kind krijgen haar goed duidelijk maken. Dit lijkt me inderdaad niet het beste voor het kind. Ik denk dat ik persoonlijk toch subtiel zou brengen dat het niet verstandig, zowel voor jullie beide, als het kind zelf.
Think about it ... maar inderdaad een kutsituatie.
Deze situatie heb ik nooit meegemaakt, maar ik kan me er zeker wel bij voorstellen hoe dat moet voelen...
DVDkasten voor grotere verzamelingen --> http://www.dvdkast.nl
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:19:40 #28
88139 JoeyT
pi_27735589
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:15 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Maar denk eraan, trek de oorspronkelijke test in twijfel en niet dus niet haar verhaal, anders heb je gelijk ruzie denk ik.
Ja dat is een goede inderdaad. Zij wilde er nog 1 gaan halen voor de zekerheid. Dus die haal ik dan wel... Maar nogmaals ik geloof haar wel gewoon...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 11:20:53 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27735624
succes met je vaderschap JoeyT
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:20:56 #30
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27735626
sterkte JoeyT
Het is vooral vervelend omdat het een ex van je is.
Wat moet je daarmee
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:21:02 #31
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27735631
Wat een verhaal. Sluit me aan bij de rest, om bewijs vragen, desnoods nog maar een zwangerschapstest doen waar jij bij bent. Kan jou het schelen.
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27735642
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat is een goede inderdaad. Zij wilde er nog 1 gaan halen voor de zekerheid. Dus die haal ik dan wel... Maar nogmaals ik geloof haar wel gewoon...
Een borderliner blind geloven? Al vertrouw je haar blind, ik zou er toch bij zijn bij het tweede testje.
Hopelijk is het een leugen om je weer bij haar te hebben, maar anders heb je echt een probleem. Tenminste, gezien je eerdere uitspraken
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:21:58 #33
88139 JoeyT
pi_27735663
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef innovative het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook... TS geloof ik wel, daar niet van, maar haar??? Heb je zelf de test al gezien? Want inderdaad, ze hééft borderline, daarnaast heb jij onlangs de relatie écht opgegeven en wie weet heeft haar dat tot een wanhoopsdaad gedreven om jou zo terug te krijgen.

@TS, je hoeft haar niet te dwingen tot een abortus, maar zoals zij het recht heeft haar mening te spuien, mag jij ook absoluut aangeven dat je er niet voor bent om het kind te houden, met alle argumenten die voor jou belangrijk zijn bij het maken van deze keuze.

Daarnaast, als ze besluit het te houden, dan kan jij natuurlijk niet anders dan jouw verantwoordelijkheden nemen. Ik ben van mening dat het voor een kind beter is om op te groeien bij twee losse ouders, dan bij ouders die veel te jong door omstandigheden tóch bij elkaar moesten blijven. Wat wel belangrijk is voor jou om over na te denken, is of je wilt dat zíj jouw kind op voedt. Ik weet niet in hoeverre haar ziekte haar leven beïnvloedt, maar het is wel een puntje om rekening mee te houden natuurlijk, want als ze daadwerkelijk door slaat is het niet echt prettig als je kind daar bij zit, en als je dat kind zelf bent dan is het helemaal vreselijk... Overdenk dat in ieder geval.
Zij zou absoluut geen kind kunnen opvoeden op dit moment. Daarvoor moet ze eerst zichzelf op de rails hebben. Echter ik ben bang dat ik het ook niet kan. Ik ben zelf nog bezich om me te ontplooien. Zou niet weten hoe ik een kind moet implementeren in mijn leven. Ik doe een universitaire studie die ik dan gedag kan zwaaien, want ik heb geen rooie cent...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:22:29 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27735679
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef Ynske het volgende:
succes met je vaderschap JoeyT
\
Als het een jongetje is kun je hem leren voetballen en brommers opvoeren enzo
Vampire Romance O+
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:22:37 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27735682
Ben benieuwd wat haar moeder ervan vindt...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:22:55 #36
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27735693
quote:

[..]

gelukkig ben ik niet de enige die dat denkt dus!
pi_27735698
Ik ben godsgruwelijk blij dat op de momenten waar het erbij mij in het verleden om spande de vrouw in kwestie nooit zwanger was ( al was de kans vrij klein altijd).

Ik hoop echt dat het bullshit blijkt te zijn man Sterkte!

Pieter hieronder, damn dat is wel heel extreem.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:23:36 #38
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27735705
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je hoeft het kind/ de vrucht niet te erkennen.
Hierdoor heb je geen plichten maar ook geen rechten.
Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..

Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...

Ik heb ook een vriendin gehad die 'dacht'/ bang was dat ze zwanger was... Die wilde ook geen abortus en heb ik het bovenstaande gemeld dat dat mijn standpunt zou zijn.
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_27735726
Neeh, dit is/wordt echt te hilarisch nu

Dit ís de Bold and the Beautiful!
Wat moet ik zeggen, tip: kijk soaps, misschien helpen zij je wat (of Friends )
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:24:32 #40
88139 JoeyT
pi_27735743
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:18 schreef derek0905 het volgende:
Inderdaad moeilijk verhaal, ik zou toch de concequenties van een kind krijgen haar goed duidelijk maken. Dit lijkt me inderdaad niet het beste voor het kind. Ik denk dat ik persoonlijk toch subtiel zou brengen dat het niet verstandig, zowel voor jullie beide, als het kind zelf.
Think about it ... maar inderdaad een kutsituatie.
Deze situatie heb ik nooit meegemaakt, maar ik kan me er zeker wel bij voorstellen hoe dat moet voelen...
Ja dat is ook het enge... Tijdens onze relatie merkte ik al dat ze het hebben van een kind idealiseert en daarom ben ik bang dat ze het wilt houden op basis van de verkeerde redenen. Ik zal ook rustig duidelijk proberen te maken dat het geen goed besluit zou zijn, maar het is wel haar lichaam dus ik zou haar nergens toe dwingen... Zij moet het zelf zien, want anders zal ze getraumatiseerd zijn voor de rest van dr leven en dit kan ze er echt niet bij hebben... Echt een loser ben ik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 11:24:58 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27735752
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..

Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...

Ik heb ook een vriendin gehad die 'dacht'/ bang was dat ze zwanger was... Die wilde ook geen abortus en heb ik het bovenstaande gemeld dat dat mijn standpunt zou zijn.
totally not done...
kom op zeg tis van jullie allebei!!!
en niet alleen de verantwoording van de a.s. moeder
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27735776
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

totally not done...
Ik kan me voorstellen dat JoeyT echt het kind niet wil, maar dan zou ik hem adviseren er eerst uit te proberen te komen met de moeder en niet dit soort rigide stappen te ondernemen zoals PieterCK voorstelt.
pi_27735785
Dit doet me sterk denken aan deze hoax: Zus van vriendin bezwangerd, wat nu??
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:26:27 #44
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27735790
Waarom zou dit een kulverhaal van JoeyT kunnen zijn? Heeft-ie dit al vaker geflikt?
Heeft-ie zoveel aandacht nodig dan?
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27735796
quote:

[..]

Damn, hoezo ontlopen van verantwoordelijkheid?
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:26:38 #46
88139 JoeyT
pi_27735799
quote:

[..]

Ja en dit vind ik echt walgelijk. Ik hoop dat je NIET serieus bent. Het is net zo goed mijn fout als die van haar. Misschien nog wel meer mijn fout omdat van mij verwacht kan worden dat ik juiste beslissingen neem. Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
pi_27735804
Kunnen topics van JoeyT in R&P voortaan niet gewoon meteen een enkeltje ONZ krijgen, imo zijn het elke keer weer hele sterke kulverhalen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:26:59 #48
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27735808
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

totally not done...
Maar als zij geen abortus wil en jij (als man wel) wat dan..
Ik heb toen die keuze gemaakt en zou het zo weer doen
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_27735818
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef JoeyT het volgende:

Zij zou absoluut geen kind kunnen opvoeden op dit moment. Daarvoor moet ze eerst zichzelf op de rails hebben. Echter ik ben bang dat ik het ook niet kan. Ik ben zelf nog bezich om me te ontplooien. Zou niet weten hoe ik een kind moet implementeren in mijn leven. Ik doe een universitaire studie die ik dan gedag kan zwaaien, want ik heb geen rooie cent...
Het komt voor je ex dan ook wel heel godsgruwelijk goed uit dat jij nog een klein beetje bezig met d'r bent en zij op "deze manier" heerlijk al die aandacht voor haarzelf kan houden. Volgens mij heeft ze je nu volledig zo weten te manipuleren dat je jezelf maar in de ondergeschikte rol gaat plaatsen. Weet waar je aan begint.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27735822
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
. Ze bespraken alles over sex, maar over voorbehoedsmiddelen hebben ze het blijkbaar nooit gehad

die zijn samen al kinderkleedjes gaan kopen natuurlijk, en een afspraakje aan het regelen bij de gynaecoloog.

het is toch nooit eerlijk hé, ik probeer al een tijdje zwanger te worden, en bij hem lukt het weer zo , merde toch
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:28:13 #51
88139 JoeyT
pi_27735847
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat JoeyT echt het kind niet wil, maar dan zou ik hem adviseren er eerst uit te proberen te komen met de moeder en niet dit soort rigide stappen te ondernemen zoals PieterCK voorstelt.
Ik walg van de uitspraak van Pieter, nooit zou ik zoiets doen. Ik ga haar leven niet verknallen door me zo te gedragen. T is een onwijs lief meisje en als ik dat zou flikken dan ben ik bang voor de consequenties...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:28:20 #52
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_27735851
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat is ook het enge... Tijdens onze relatie merkte ik al dat ze het hebben van een kind idealiseert en daarom ben ik bang dat ze het wilt houden op basis van de verkeerde redenen. Ik zal ook rustig duidelijk proberen te maken dat het geen goed besluit zou zijn, maar het is wel haar lichaam dus ik zou haar nergens toe dwingen... Zij moet het zelf zien, want anders zal ze getraumatiseerd zijn voor de rest van dr leven en dit kan ze er echt niet bij hebben... Echt een loser ben ik
Precies .. daarom zal je erg subtiel moeten zijn ... en dan alleen maar hopen dat ze het "licht" ziet. Dwingen zou verder geen zin hebben inderdaad .. dat maakt de situatie alleen nog maar complexer. Hou mij (ons) op de hoogte hiervan .. ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat hier uiteindelijk uit rolt. Succes in ieder geval ... 'k zal voor je duimen maat!
DVDkasten voor grotere verzamelingen --> http://www.dvdkast.nl
pi_27735861
quote:
wilde ik ook zeggen.. mijn moeder heeft ook borderline en ik weet uit ervaring dat de hang naar aandacht rare dingen met ze doet ik zou niet meteen alles geloven wat ze zegt..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:29:19 #54
88139 JoeyT
pi_27735879
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:29:25 #55
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27735884
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja en dit vind ik echt walgelijk. Ik hoop dat je NIET serieus bent. Het is net zo goed mijn fout als die van haar. Misschien nog wel meer mijn fout omdat van mij verwacht kan worden dat ik juiste beslissingen neem. Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
Ben WEL serieus, heb het mijn toemalige vriendin ook verteld....
Zei toen ook tegen mijn vriendin, als jij het kind wil houden is het jou keuze en niet de mijne..
het zit in jou buik dus kan er moeilijk verder iets over zeggen....
pi_27735886
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Het komt voor je ex dan ook wel heel godsgruwelijk goed uit dat jij nog een klein beetje bezig met d'r bent en zij op "deze manier" heerlijk al die aandacht voor haarzelf kan houden. Volgens mij heeft ze je nu volledig zo weten te manipuleren dat je jezelf maar in de ondergeschikte rol gaat plaatsen. Weet waar je aan begint.
Het is wel een borderliner he, vergeet dat niet. Zorg dat je zekerheid hebt dat je ook echt de papa bent, wat zij zegt kan een manier zijn je dwangmatig bij zich te houden.
pi_27735897
quote:

Jemig zeg. Als er iets hufterig is is het dat wel. Lekker sexen en als er dan iets niet helemaal volgens planning gaat er tussenuit knijpen. De groeten, veel plezier ermee de rest van je leven.
pi_27735898
ik verwacht over twee weken het volgende topic: ex-vriendin heeft miskraam.

Anders lult hij zich hier nooit meer uit, en moet hij weer een account van een andere huisgenoot gaan 'lenen'
pi_27735901
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

. Ze bespraken alles over sex, maar over voorbehoedsmiddelen hebben ze het blijkbaar nooit gehad
Die verdomde ooievaar ook he
pi_27735903
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef MouseOver het volgende:

[..]

\
Als het een jongetje is kun je hem leren voetballen en brommers opvoeren enzo
Das wel een voordeel ja. Als t een meisje is kan je dr vriendjes wegpesten

Magoed, vervelende situatie JoeyT. Zoals iedereen hier zegt: verricht zelf ook maar wat onderzoek. Op deze leeftijd een kleine hebben is niet handig..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 11:30:12 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27735904
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...
en FOK!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27735920
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En wij
pi_27735930
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

en FOK!
Niet te verwaarlozen.....
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:31:52 #64
122357 www.marjol3in.com
Sterkte!
pi_27735945
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef stefimke het volgende:

Jemig zeg. Als er iets hufterig is is het dat wel. Lekker sexen en als er dan iets niet helemaal volgens planning gaat er tussenuit knijpen. De groeten, veel plezier ermee de rest van je leven.
sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.
pi_27735948
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:

[..]

dan is er een probleem, maar ik vind niet dat je je verantwoordelijkheid zo makkelijk kunt ontlopen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:32:01 #67
88139 JoeyT
pi_27735950
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:28 schreef derek0905 het volgende:

[..]

Precies .. daarom zal je erg subtiel moeten zijn ... en dan alleen maar hopen dat ze het "licht" ziet. Dwingen zou verder geen zin hebben inderdaad .. dat maakt de situatie alleen nog maar complexer. Hou mij (ons) op de hoogte hiervan .. ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat hier uiteindelijk uit rolt. Succes in ieder geval ... 'k zal voor je duimen maat!
Thx We gaan vanavond gewoon goed praten en ik zal proberen heel kalm te blijven. Ik denk dat zij ook wel kan inzien dat het niet mogelijk is alleen ze heeft een hele erge aversie tegen abortus...
Ook bedankt dat je er serieus op in gaat
pi_27735968
ok... wat ik zou doen, als ik een man was, stom genoeg was om het zonder condoom te doen, en mijn ex vertelt dat ze zwanger is

1. ga er vanavond zelf ff langs met een testje, dan weet je het zeker (ter voorkoming van de zoals hierboven beschreven miskraamverhalen)

2. als ze niet zwanger blijkt te zijn... dan zou ik het echt helemaal gehad hebben met haar... dan kan ze dus echt de pot op <einde>

3. is ze wel zwanger... hoe weet je dan zeker dat het van jou is?

4. ze heeft ten slotte borderline... denk in de eerste instantie aan het kind. Heeft het kind iets aan een borderline moeder of aan een onstabiele niet-in-staat-tot-het-nemen-van-veranwoording vaderpersoon. Nee dus.

5. kijk. je hoeft officieel het kind niet te erkennen. Dan kan ze je gaan dreigen met een rechtzaak, dna-test etc. En als het dan toch van jou blijkt te zijn... ben je dus echt wel de sigaar

6. als haar moeder echt zo'n sterke band heeft met haar dochter, en ook een beetje psychologisch ingesteld is.... dan zal ze haar aanraden het kind niet te houden. Ze is dan ten slotte pas drie weken zwanger. Een abortus is geen ramp hoor.

7. laat haar eerst vanavond maar eens een test doen in jouw bijzijn, en dan kun je je morgen pas echt druk gaan maken (mocht het nodig zijn).
Bite me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:32:52 #69
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27735973
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef petitlapin het volgende:

[..]

sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.
dank u, wij delen dezelfde mening, wat dat betreft.
pi_27735987
Wat een slappe hap soms zeg, mannen
Ten eerste, mócht zij echt zwanger zijn, dan had jij zelf idd beter kunnen weten.
In die zin ben je net zo naïef bezig, want als je je leuter ergens in stopt, dan tadaa weet je wat ervan komen gaat. Ten tweede, laat het hierbij maar, lijkt me wijs .
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:34:15 #71
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27735993
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Dank je..
Als het kind in mijn buik zou zitten dan zou ik het eruit kunnen halen.
Anders kan het natuurlijk niet....

Vandaar dat de man het kind moet erkennen als hij wil
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat =&gt; PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=&gt; George Orwell
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:34:17 #72
43556 miss_dynastie
pi_27735996
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Zei toen ook tegen mijn vriendin, als jij het kind wil houden is het jou keuze en niet de mijne..
Eikel. Neuk dan gewoon veilig of beter helemaal niet, als je niet voor de consequenties op wil draaien

TS, ik zou niks geloven totdat ze waar jij bij bent het tweede streepje piest.
pi_27736004
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ik dacht nog wel dat ik subtiel was .
allemaal iets te convenient.
oorspronkelijke verhaal verliest zijn jeu en hoppa nieuwe ontwikkeling.
pi_27736006
quote:
Jemig ... dit meen je toch niet echt he? Je hebt je ex zwanger gespoten en vervolgens zeg je "uh naja.. succes, ik wil er niks mee te maken hebben, houdoe!". Dan ben je toch wel een uber-oetlul.

Als ik je ex was zou ik het kind houden, een goede advocaat zoeken en er een principe-kwestie van maken om je financieel helemaal leeg te zuigen totdat het kind voor zichzelf kan zorgen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:34:47 #75
88139 JoeyT
pi_27736010
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef TGT het volgende:

[..]

Das wel een voordeel ja. Als t een meisje is kan je dr vriendjes wegpesten

Magoed, vervelende situatie JoeyT. Zoals iedereen hier zegt: verricht zelf ook maar wat onderzoek. Op deze leeftijd een kleine hebben is niet handig..
Kijk als ik mn leven op de rails zou hebben met een behaalde bul, een vaste baan en een leuk huisje dan zou t leed nog te over zien zijn. Maar ik kan toch niet stoppen met school?
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:35:01 #76
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_27736016
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Thx We gaan vanavond gewoon goed praten en ik zal proberen heel kalm te blijven. Ik denk dat zij ook wel kan inzien dat het niet mogelijk is alleen ze heeft een hele erge aversie tegen abortus...
Ook bedankt dat je er serieus op in gaat
Een kind in een achterstandsbuurt laten opgroeien omdat pappa en mamma de studie niet hebben kunnen afronden, lijkt me een prima argument... Enne .. ik kan me er gek genoeg echt iets bij voorstellen, dus vandaar dat ik er ook echt serieus op in ga. Ik heb er ooit weleens over nagedacht, en alleen daarvan krijg ik al de rillingen...
DVDkasten voor grotere verzamelingen --&gt; http://www.dvdkast.nl
pi_27736037
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef Ruis het volgende:

[..]

dank u, wij delen dezelfde mening, wat dat betreft.
ik blijf het ontlopen van je eigen verantwoordelijkheid vinden. Ik ga ervan uit dat je voorlichting hebt gehad, je weet dus hoe makkelijk het te voorkomen is, op een hele klein kans na dat het toch nog mis gaat. Lijkt me niet zo moeilijk dat dan ook te bepraten/regelen voordat je gaat sexxen.
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:35:56 #78
43556 miss_dynastie
pi_27736044
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kijk als ik mn leven op de rails zou hebben met een behaalde bul, een vaste baan en een leuk huisje dan zou t leed nog te over zien zijn. Maar ik kan toch niet stoppen met school?
Waarom zou je moeten stoppen met school, als ik vragen mag?
pi_27736057
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Eikel. Neuk dan gewoon veilig of beter helemaal niet, als je niet voor de consequenties op wil draaien
Sorry PieterCK maar zulke gedachtengangen verklaren heel goed waarom je single bent, ik ben het helemaal eens met de andere posters. Je leeft maar tot op zekere hoogte voor jezelf en hebt wel degelijk consequenties van je acties te aanvaarden.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:37:09 #80
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_27736073
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik weet al precies wanneer het gebeurd is... week of 3 geleden, laatste keer dat ik bij dr sliep hadden we t sóchtends zonder condoom gedaan...
Verder heb ik er eigenlijk nooit bij stil gestaal dat t zo zou kunnen lopen... Kzou dr ook alles voor over hebben om dit terug te draaien...
Even rekenen... 21 dagen bij een 28 daagse cyclus, na 7-10 dagen vruchtbare periode.

't zou nét kunnen, maar dan is ze érg vroeg geweest met die test. (Tests claimen dat ze na 1 dag over tijd werken, maar dat is twijfelachtig).

Probeer vriendelijk in te kleden dat ze over een week of twee nog eens test.
pi_27736085
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef stefimke het volgende:

Jemig ... dit meen je toch niet echt he? Je hebt je ex zwanger gespoten en vervolgens zeg je "uh naja.. succes, ik wil er niks mee te maken hebben, houdoe!". Dan ben je toch wel een uber-oetlul.

Als ik je ex was zou ik het kind houden, een goede advocaat zoeken en er een principe-kwestie van maken om je financieel helemaal leeg te zuigen totdat het kind voor zichzelf kan zorgen.
en dat meisje wist niet dat ze zwanger kon worden van te sexen ? Als hij het kind niet wil houden, en zij wel, dat moet ze dat maar alleen doen. Hij heeft daar evenveel inspraak in als zij
pi_27736095
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef JoeyT het volgende:

Werken zal je ipv neuken (lees: je leuter overal in stoppen)

ja, ik doe ook even mee aan de soap
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:38:34 #83
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_27736101
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef JoeyT het volgende:

411,37 is de toeslag per maand op je studiefinanciering indien je een kind opvoedt, en 100 euro meer krijg je indien je dat met een partner indien die een gering inkomen heeft doet.
En bij de meeste universiteiten/gemeentes kom je in aanmerking voor gratis kinderopvang.

maar dat is niet echt afdoende geld om een kind van op te voeden, zelfs niet met de kinderbijslag erbij

moeilijk.... als ze het kind wil houden zul je daar imo toch echt de verantwoording voor je op moeten nemen. Je was er ook zelf bij toen je het verwekte...
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:38:37 #84
88139 JoeyT
pi_27736103
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten stoppen met school, als ik vragen mag?
Ja ik heb er nog niet veel over kunnen nadenken, maar ik kom precies uit om mijn studentenkamer van 300eu te betalen en mn eten en drinken... Een kind neemt natuurlijk kosten met zich mee... Hoe wil ik dat gaan doen als ik nog studeer... Maar ik moet idd eerst vanavond afwachten...
pi_27736114
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Werken zal je ipv neuken (lees: je leuter overal in stoppen)

ja, ik doe ook even mee aan de soap
Ik ga het toch niet met je eens zijn he

woensdag 8 juni 2005 @ 11:39:01 #86
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27736115
Al een aantal keren lees ik in dit topic 'Ze hééft borderline' als in: 'waarschijnlijk staat ze een potje te liegen en is ze helemaal niet zwanger.' Kort door de bocht. Ja, ze heeft borderline, maar houdt dat meteen in dat ze dan ook een zwangerschap faked (wat toch echt wel uitkomt als ze 't faked)?

Afijn, neem je vriendin mee naar een arts. Laat het daar vaststellen en ga niet alleen uit van zo'n testje.
De TS geeft ook al aan dat ie weet wanneer het mogelijk gebeurd is, dus het zou maar zo kunnen. Het zal echt niet de eerste keer zijn dat 'een foutje' een kind oplevert.
(Un)masking for the greater good.
pi_27736121
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef milagro het volgende:

allemaal iets te convenient.
oorspronkelijke verhaal verliest zijn jeu en hoppa nieuwe ontwikkeling.
het is idd schrijnend om te zien hoeveel mensen dit verhaal geloven
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:39:20 #88
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27736123
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

TS, ik zou niks geloven totdat ze waar jij bij bent het tweede streepje piest.
het was zijn vriendin joh, neem aan dat ze aan de pil was? Dan doe je het meestal niet met condoom.
Als ze niet aan de pil was is het inderdaad knap stom.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:39:26 #89
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27736127
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Sorry PieterCK maar zulke gedachtengangen verklaren heel goed waarom je single bent, ik ben het helemaal eens met de andere posters. Je leeft maar tot op zekere hoogte voor jezelf en hebt wel degelijk consequenties van je acties te aanvaarden.
Mag ik zeggen dat ik NIET de enige was die er zo over denkt (lees maar terug).
Het zou haar keuze zijn om te houden en mijn keuze om het weg te laten halen.....
Dan heb ik zoiets van, goed in goed overleg moet je het dan oplossen maar dat is mijn standpunt. Daarbij is het ook niet zo dat ik dan het kind zou krijgen in de weekeinde of zo en mijn naam dragen...

ze was niet zwanger maar ruim over tijd
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat =&gt; PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=&gt; George Orwell
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:39:42 #90
88139 JoeyT
pi_27736134
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Even rekenen... 21 dagen bij een 28 daagse cyclus, na 7-10 dagen vruchtbare periode.

't zou nét kunnen, maar dan is ze érg vroeg geweest met die test. (Tests claimen dat ze na 1 dag over tijd werken, maar dat is twijfelachtig).

Probeer vriendelijk in te kleden dat ze over een week of twee nog eens test.
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ze zegt dat ze een week over tijd is...
pi_27736138
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef merdeka het volgende:
Je was er ook zelf bij toen je het verwekte...
* Tranceptor denkt aan Shaggy- It wasn't me
pi_27736166
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het is idd schrijnend om te zien hoeveel mensen dit verhaal geloven
In principe is dit een discussieforum en is het compleet niet relevant of het echt zo is, dat kun je niet nagaan namelijk.
pi_27736167
ben ik nou de enige die het eens is met PieterCK?

Het meisje wist net zo goed dat ze zwanger kan worden van te seksen. Als zij het kind wil houden, maar hij niet, dan staat hij in zijn volste recht om het niet te erkennen. Dat is niet het ontlopen van verantwoordelijkheden. Als het meisje voor een abortus zou kiezen, en hij zou dat absoluut niet willen.. dan wordt er ook nergens over gezeurd :S

Je leeft in de eerste plaats voor jezelf. Fijn hoor, voor een kind, om te weten dat zijn/haar vader haar/hem eigenlijk niet wilde hebben...
Bite me!
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:41:17 #94
43556 miss_dynastie
pi_27736173
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik heb er nog niet veel over kunnen nadenken, maar ik kom precies uit om mijn studentenkamer van 300eu te betalen en mn eten en drinken... Een kind neemt natuurlijk kosten met zich mee... Hoe wil ik dat gaan doen als ik nog studeer... Maar ik moet idd eerst vanavond afwachten...
Nou ja, ik neem aan dat je niet al te veel alimentatie zal hoeven dokken dan
Verder is er ook nog zoiets als een babykringloop.
Je moet natuurlijk niet alles nieuw en kleertjes van mexx willen
pi_27736186
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef stefimke het volgende:

[..]

Zeg als de vrouw het kind niet wil houden en de man wel wordt het toch ook weggehaald.
Dus wordt het kind ook van de man afgenomen. Die krijgen nieteens de beslissing het kind alleen op te voeden.
Ik vind zulke reacties een beetje nutteloos en kortzichtig.
Voices tell me I'm the shit.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:41:55 #96
88139 JoeyT
pi_27736193
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Idd, ik ga sowieso niet mn verantwoordelijkheden ontlopen, ik hoop alleen dat een goed gesprek ook haar doet inzien dat het geen goede keuze zou zijn. Ik ga zo meteen een testje halen en haar die vanavond laten doen... Pfff kben nog nooit zo bang geweest in mn leven
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:42:20 #97
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27736201
Ik volg je al een tijdje, maar het wordt steeds leuker
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:42:46 #98
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_27736220
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

auw, ik postte mijn niet al te optimistische inkomensindicatie net voor deze opmerking
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:42:50 #99
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_27736222
ik denk hier ook wel eens over na, ik heb nu ook een relatie maar ik studeer nog. Zij heeft een eigen zaak, we hebben er allebei simpelweg de tijd niet voor een kind.

In jou geval is het je ex-vriendin, dat maakt het er niet makkelijker op. echter is praten wel het beste wat je kan doen (wat al eerder is gezegd). verder hoop ik voor je dat het kind gezond is, en dan weet ik zeker, als je eenmaal deze blikseminslag verwerkt hebt, dat je het leuk gaat vinden.

Een kleine, ook al moet je er veel voor inleveren en komt het niet gelegen en als gepland, zal je als ie er eenmaal is zeker niet kunnen missen.

een vriend van me zat in een soortgelijke situatie, hij had een sex vriendin .. ook zwanger.. zij heeft voor abortus gekozen, daarna de doofpot in.. bijna niemand weet het.

De vrouw draagt het kind, haar mening is belangrijk.

suc6 en sterkte. dit gaat je vormen (positief)
[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
klik hier... !
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:43:03 #100
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_27736231
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ze zegt dat ze een week over tijd is...
Heeft ze een 'regelmatige' cyclus? (Even vragen, lijkt me). Een week kán op zwangerschap wijzen maar dat hoeft zeker nog niet. Een behoorlijk aantal zwangerschappen lopen overigens in de eerste paar weken vanzelf mis (maar daar moet je maar niet op rekenen als het allemaal écht is)
pi_27736240
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef diabolotin het volgende:

Het meisje wist net zo goed dat ze zwanger kan worden van te seksen. Als zij het kind wil houden, maar hij niet, dan staat hij in zijn volste recht om het niet te erkennen. Dat is niet het ontlopen van verantwoordelijkheden. Als het meisje voor een abortus zou kiezen, en hij zou dat absoluut niet willen.. dan wordt er ook nergens over gezeurd :S

Je leeft in de eerste plaats voor jezelf. Fijn hoor, voor een kind, om te weten dat zijn/haar vader haar/hem eigenlijk niet wilde hebben...
Wel degelijk, neuken zonder condoom kan zijn effect hebben. Dan moet je je leuter er ook niet insteken unprotected. Dit is echt de weg van de minste weerstand. Je klinkt als een hele grote loser die alleen aan zichzelf denkt en geen flikker voor een ander over heeft. Maar goed zo zijn velen die hier posten net zo goed, jij komt er in ieder geval voor uit.
pi_27736242
quote:

Fijn hoor, voor een kind, om vermoord te worden omdat het niet echt goed uitkwam.....

Hoewel dit nog steeds erg sterk naar een hoax ruikt
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:43:54 #103
43556 miss_dynastie
pi_27736249
quote:
Wat mij betreft is dat voor zowel haar als hem het risico van seks. En dat de vrouw meer stem heeft in de keuze... tja, tis haar lichaam he

Bovendien kan een vrouw een man toch dwingen tot een DNA-test en bijdragen in de kosten?
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:44:36 #104
88139 JoeyT
pi_27736269
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef Natalie het volgende:
Al een aantal keren lees ik in dit topic 'Ze hééft borderline' als in: 'waarschijnlijk staat ze een potje te liegen en is ze helemaal niet zwanger.' Kort door de bocht. Ja, ze heeft borderline, maar houdt dat meteen in dat ze dan ook een zwangerschap faked (wat toch echt wel uitkomt als ze 't faked)?

Afijn, neem je vriendin mee naar een arts. Laat het daar vaststellen en ga niet alleen uit van zo'n testje.
De TS geeft ook al aan dat ie weet wanneer het mogelijk gebeurd is, dus het zou maar zo kunnen. Het zal echt niet de eerste keer zijn dat 'een foutje' een kind oplevert.
Ze zal t ook echt niet faken...

Maar hoe zit het met de betrouwbaarheid van zo'n test? Wat ik lang geleden op tv hoorde is dat wanneer de test negatief aan geeft het kan zijn dat t een fout is, maar wanneer het positief aan geeft het 100% zeker is dat het positief is... Weet iemand dit?

Ik zoek wel ff op google
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:45:29 #105
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27736295
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Fijn hoor, voor een kind, om vermoord te worden omdat het niet echt goed uitkwam.....

Vermoord
Vampire Romance O+
pi_27736297
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
ik verwacht over twee weken het volgende topic: ex-vriendin heeft miskraam.

Anders lult hij zich hier nooit meer uit, en moet hij weer een account van een andere huisgenoot gaan 'lenen'
Oh ja
Datwas hij ook, of liever, dat was hij zogenaamd niet

Had ik al verteld dat ik zwanger ben zonder sex te hebben gehad, de nieuwe messias zal geboren worden in Den Haag, ws in mijn garage, die ik dus als de sodemieter moet gaan uitruimen, iemand een adresje voor een niet al te prijzige kribbe?
En zou het heel raar zijn als ik de gemeente bel om de bomen hier achter te kortwieken? Ze belemmeren het schijnsel vd ster.
Nu ja, gelukkig woon ik in een multiculti wijk, dus de drie wijzen uit het (midden) oosten, zullen de weg zo ook wel vinden.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:45:48 #107
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27736306
quote:

Dank je, ik vond het ook niet leuk maar het is wel mijn en haar keuze..

Helaas niet dezelfde keuze
pi_27736309
quote:

[..]

Imo heb je als man al je rechten verspeeld op het moment dat je je lul in een vrouw hangt. Je wéét dat er iets fout kan gaan, dat risico neem je bewust als man en daar zul je dan maar mee moeten leven. Lekker makkelijk is dat... Een abortus is niet zomaar iets, kan zelfs dodelijk zijn, maar ja, dat moet het meisje dan maar ondergaan omdat het jou toevallig even niet uit komt. Lekkere ben jij.

Als iemand mij dat zal flikken zal ik hem echt zó hard naaien. Want je hoeft het niet te erkennen, maar via een DNA test kan er wel afgedwongen worden dat je gaat dokken als blijkt dat jij bewust het risico hebt genomen (en bewust, dat is al weten dat de pil niet 100% veilig is) Maar goed, ik ben dan ook zo verstandig mannen eerst even te polsen of ze wel ruggegraat hebben alvorens met ze het bed in te duiken... En zelfs van mijn huidige lief, hoe erg het hem ook lijkt vader te zijn, weet ik dat hij me uiteindelijk zal steunen (moet er zelf ook niet aan denken, maar je weet niet wat hormonen met je doen). En dát is nou een echte man. Eentje die verantwoordelijkheden neemt in plaats er voor weg te rennen.

Niet zeggende dat er binnen een goede relatie geen ruimte voor discussie moet zijn, want dit soort dingen bespreek je samen natuurlijk en de man heeft ook zeker een stem in een dergelijke beslissing. De uiteindelijke beslissing ligt alleen bij de vrouw, want het is háár lijf. En jíj bent degene die het in haar buik gestopt heeft. Dus wie is er nou verantwoordelijk voor?
pi_27736318
dat kind heeft geen besef van 'zijn' totdat het een paar maanden oud is.
Het is geen kind dat vermoord wordt... het is een vrucht die weggehaald wordt.

Kijk, dit is dan weer het meningsverschil wel/geen abortus. Sommige mensen menen dat een foetus/vrucht al een kind is met gevoelens en een bewustzijn enzo, dus dan is het een puur ethische kwestie...
Bite me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:46:40 #110
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27736330
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Als je in een vroeg stadium abortus pleegt is het nog niet eens een kind, dan is het een klomp vlees.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:46:47 #111
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27736335
Sommige mensen doen twee testen, en de eerste is positief en de tweede negatief. Tja, waar sta je dan? Persoonlijk zou ik dan kiezen voor een bezoekje aan een arts.

Over het algemeen zijn ze overigens wel redelijk betrouwbaar, hoor.
(Un)masking for the greater good.
pi_27736343
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeg als de vrouw het kind niet wil houden en de man wel wordt het toch ook weggehaald.
Is dat zo? Ik zou toch verwachten dat beide biologische ouders (indien deze bekend zijn) het unaniem eens zouden moeten zijn over zo'n beslissing. Er wordt wel heel luchtig gedaan over een abortus, maar het is niet niks he...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:47:58 #113
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27736360
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dat voor zowel haar als hem het risico van seks. En dat de vrouw meer stem heeft in de keuze... tja, tis haar lichaam he

Bovendien kan een vrouw een man toch dwingen tot een DNA-test en bijdragen in de kosten?
Als ze had willen houden dat ik dat niet erg gevonden..

Maar ik had het niet erkend.... En dan hoef je ook niet bij te dragen in de kosten, maar ook niet de leuke dingen doen (zoals bijv. opvoeden).
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:48:08 #114
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736366
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en dat meisje wist niet dat ze zwanger kon worden van te sexen ? Als hij het kind niet wil houden, en zij wel, dat moet ze dat maar alleen doen. Hij heeft daar evenveel inspraak in als zij
Ik ben het zo waar met je eens..
en voor de volle 100 %.
pi_27736377
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef diabolotin het volgende:

Kijk, dit is dan weer het meningsverschil wel/geen abortus. Sommige mensen menen dat een foetus/vrucht al een kind is met gevoelens en een bewustzijn enzo, dus dan is het een puur ethische kwestie...
Eens
pi_27736379
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef diabolotin het volgende:

Het gaat mij om het feit dat mensen vrolijk gaan lopen beslissen over leven en dood, daar sta ik dus niet achter.

Maar laten we die discussie niet in dit topic gaan houden....
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:48:41 #117
88139 JoeyT
pi_27736383
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef NickNEC het volgende:
ik denk hier ook wel eens over na, ik heb nu ook een relatie maar ik studeer nog. Zij heeft een eigen zaak, we hebben er allebei simpelweg de tijd niet voor een kind.

In jou geval is het je ex-vriendin, dat maakt het er niet makkelijker op. echter is praten wel het beste wat je kan doen (wat al eerder is gezegd). verder hoop ik voor je dat het kind gezond is, en dan weet ik zeker, als je eenmaal deze blikseminslag verwerkt hebt, dat je het leuk gaat vinden.

Een kleine, ook al moet je er veel voor inleveren en komt het niet gelegen en als gepland, zal je als ie er eenmaal is zeker niet kunnen missen.

een vriend van me zat in een soortgelijke situatie, hij had een sex vriendin .. ook zwanger.. zij heeft voor abortus gekozen, daarna de doofpot in.. bijna niemand weet het.

De vrouw draagt het kind, haar mening is belangrijk.

suc6 en sterkte. dit gaat je vormen (positief)

dank je

Het is idd haar lichaam en daarom ben ik me ervan bewust dat zij zelf moet in zien dat het de juiste keuze is. Anders zal dit haar haar hele leven blijven achtervolgen...
pi_27736389
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:

Ik ga het toch niet met je eens zijn he

Niet , ik vond het wel een goed argument
Want studeren, Joey opent alleen maar topics, belandt in drama's waar the B&B niks bij is en maakt daarbij ook nog eens ex-vriendinnen zwanger die hij eerst wou bezetelen met roosjes en beertjes.

En ik krijg het idee, zoals Milagro soortgelijk zegt, dat dit een nieuwe poging is om onder zijn daden (hehe) uit te komen. Leuk geprobeerd. Not. De arme man die nog studeert blabla en dat kan toch niet en zijn vriendinnetje heeft bl. Idd, * zakdoekje aanreikt. Take it or leave it. En zelf de consequenties aanvaarden, simpel.

Dus maw woorden, kom ik weer terug op topic 1 van de hele serie, eerst zelf in de spiegel kijken, verantwoording nemen voor jezelf en niet bij anderen je toevlucht zoeken. 'daar distancieer ik me van hoor, dit gaat tever nu, ik kan er niks aan doen'. Yeah right . Daar komen al die mooie soaps ook vandaan

Dus conclusie 2: volgens mij kijken mannen teveel soaps en/of leven ze nog in het ontlopen van hun verantwoording-tijdperk .
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:49:04 #119
67978 HenryHill
pi_27736397
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef innovative het volgende:
De uiteindelijke beslissing ligt alleen bij de vrouw, want het is háár lijf. En jíj bent degene die het in haar buik gestopt heeft. Dus wie is er nou verantwoordelijk voor?
Aan de andere kant: als zij loopt te klunzen met de pil, en jij gaat ervan uit dat je het veilig doet... dan wordt je dus eigenlijk gewoon een kind aangenaaid. Niks aan te doen pa, betalen.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27736401
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef Frenkie het volgende:

[..]

en voor de volle 100 %.
Alsof je niet weet dat je een vrouw kan bezwangeren door je leuter er onbeschermd in te doppen. Tuurlijk
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:49:57 #121
88139 JoeyT
pi_27736421
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Heeft ze een 'regelmatige' cyclus? (Even vragen, lijkt me). Een week kán op zwangerschap wijzen maar dat hoeft zeker nog niet. Een behoorlijk aantal zwangerschappen lopen overigens in de eerste paar weken vanzelf mis (maar daar moet je maar niet op rekenen als het allemaal écht is)
Ze zij gisteren dat het bij haar hoogstens 1 dag verschilt. Hoe bedoel je het loopt in de eerste weken mis... Ik vind t allemaal maar eng klinken...
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:51:02 #122
43556 miss_dynastie
pi_27736459
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Als ze had willen houden dat ik dat niet erg gevonden..

Maar ik had het niet erkend.... En dan hoef je ook niet bij te dragen in de kosten, maar ook niet de leuke dingen doen (zoals bijv. opvoeden).
En na het afdwingen van een DNA-test bij de rechter ook niet? Waaruit blijkt dat jij de pappie bent?
pi_27736476
oneens met innovative

een man heeft geen ruggengraat wanneer hij ZEGT dat hij jou zal steunen. Is het je ooit al eens overkomen? Een (wat voor beest was het ook weer) in het nauw maakt rare sprongen.

Het is de verantwoordelijkheid van jullie beiden, en niet die van de man alleen. Als de vrouw het kind wil houden... prima... maar dat is dan niet altijd de keuze van de man. Daarom hoef je het kind niet te erkennen als man. Ik zou nooit een kind willen krijgen waarvan ik wist dat de vader het niet wenste. Dat zou ik een kind niet aan willen doen en daar doe je hem/haar echt geen plezier mee ofzo.
Bite me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:52:00 #124
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736492
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
Alsof je niet weet dat je een vrouw kan bezwangeren door je leuter er onbeschermd in te doppen. Tuurlijk
Er is zoiets als morning after, abortus etc.
Als je echt geen kind wil, dan hoeft het niet.

Ik vind dat je bewust een kind moet nemen. En je beide achter de beslissing moet staan. En dus niet je zin doordrammen als hij er niet in mee wil gaan.

In een relatie is het natuurlijk anders dan bij een one night stand.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:52:23 #125
88139 JoeyT
pi_27736505
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef Natalie het volgende:
Sommige mensen doen twee testen, en de eerste is positief en de tweede negatief. Tja, waar sta je dan? Persoonlijk zou ik dan kiezen voor een bezoekje aan een arts.

Over het algemeen zijn ze overigens wel redelijk betrouwbaar, hoor.
Ik laat haar vanavond nog een testje doen, maar sowieso gaan we ook naar de dokter...
pi_27736510
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Want studeren, Joey opent alleen maar topics, belandt in drama's waar the B&B niks bij is en maakt daarbij ook nog eens ex-vriendinnen zwanger die hij eerst wou bezetelen met roosjes en beertjes.
Ik was het wel met je eens, maar dat vind ik nogal eng
Het was je eerste steekhoudende post op FOK! die niet verzandde in overpeinzingen en rare zijsprongen. En wonderwel was ik het dus echt met je eens. Ik zou zeggen post vaker zo kort en bondig, daar hebben mensen meer aan.

Ach als vandaag de confrontatie is zit je ook nog heel erg met de toekomst. Voor zover ik JoeyT begreep was ie daar niet zo mee bezig voorlopig en zou hij het wel zien, zo'n zwangerschap drukt je meteen wel met je neus op alle mogelijke toekomstscenario's. Dan is het niet zo gek dat je je ook afvraagt of zo'n studie nog kan en alle dingen die je daarnaast doet.
pi_27736525
Maar gefeliciteerd Joey, je wordt pappie

Even serieus, stuur haar naar de dokter, en wacht tot de uitslag definitief is en dan mag JIJ je druk maken.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:53:40 #128
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27736544
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En na het afdwingen van een DNA-test bij de rechter ook niet? Waaruit blijkt dat jij de pappie bent?
Nop ik erken de vrucht niet....
pi_27736553
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:

een DNA-test mag nooit manu militari afgedwongen worden.

Bovendien is er in belgie dan een apart statuut. Je bent dan niet de wettelijk vader, maar de verwekker van het kind. De onderhoudslasten liggen lager.
pi_27736556
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Aan de andere kant: als zij loopt te klunzen met de pil, en jij gaat ervan uit dat je het veilig doet... dan wordt je dus eigenlijk gewoon een kind aangenaaid. Niks aan te doen pa, betalen.
Ik ken een vrouw die iemand zo een kind heeft aangenaaid, want hij moest inzien dat hij zoveel om haar gaf....
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:54:14 #131
43556 miss_dynastie
pi_27736560
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Nop ik erken de vrucht niet....
Ik had het stukje over 'kosten' bold gemaakt. Want daar draai je wel degelijk voor op.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:54:24 #132
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736564
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ze zij gisteren dat het bij haar hoogstens 1 dag verschilt. Hoe bedoel je het loopt in de eerste weken mis... Ik vind t allemaal maar eng klinken...
Laat haar naar de huisarts gaan. Volgens mij kan er nu nog een soort morning after pil geslikt worden die een menstruatie op kan wekken. Maar dat weet ik niet zeker.
Ze moet sowieso naar de huisarts. Om het zeker te weten!!
pi_27736577
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef Frenkie het volgende:

[..]

en voor de volle 100 %.
en mijn 100% erbij.
zo kan je dus letterlijk en figuurlijk genaaid worden door willekeurig welke griet, die je bezweert de pil te gebruiken.... en zegt een latex allergie te hebben

kom op zeg, een dame die willens en wetens onbeschermde sex heeft, neemt zelf het risico om zwanger te raken, en zelf het risico dat de andere partij daar dus geen zin an heeft en afhaakt.

ZIJ bezorgt haar kind dus een vaderloze jeugd , niet hij, hij wilde helemaal geen kind.

En ja er zijn dus dames die op de bijbel zweren anticonceptie te gebruiken, en dan achteraf komen met "ik snap er ook niets van, ik ben dan zeker die 0,01 % waarbij de pil niet werkt "

maar gelukkig is dit een lulverhaal, en zal ze (JoeyT dus eigenlijk) geheel volgens het scenario ofwel een miskraam krijgen, ofwel de test bleek achteraf toch niet betrouwbaar... welke van de 2 het wordt, ligt een beetje aan de reacties hier
pi_27736579
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een risico... En ook één waar je wat aan kunt doen, door condooms te gebruiken. Dan heb je zélf in de hand of er anticonceptie wordt gebruikt (eigen condooms, ken ook verhalen over meisjes met spelden ) Of, als ze het niet met een vooropgezet plan heeft gedaan en er op tijd achter komt, een morning after pil fixen.

Ik ben het niet eens met vrouwen die de pil "vergeten" om een man voor het blok te zetten, hoor, vind dat echt het meest lage wat je kunt doen (naast wegrennen als je een vrouw zwanger maakt). Maar het is wel zo dat het mogelijk is dergelijke "geintjes" goeddeels te voorkomen...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:55:01 #135
88139 JoeyT
pi_27736585
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En ik krijg het idee, zoals Milagro soortgelijk zegt, dat dit een nieuwe poging is om onder zijn daden (hehe) uit te komen. Leuk geprobeerd. Not. De arme man die nog studeert blabla en dat kan toch niet en zijn vriendinnetje heeft bl. Idd, * zakdoekje aanreikt. Take it or leave it. En zelf de consequenties aanvaarden, simpel.

Dus maw woorden, kom ik weer terug op topic 1 van de hele serie, eerst zelf in de spiegel kijken, verantwoording nemen voor jezelf en niet bij anderen je toevlucht zoeken. 'daar distancieer ik me van hoor, dit gaat tever nu, ik kan er niks aan doen'. Yeah right . Daar komen al die mooie soaps ook vandaan

Dus conclusie 2: volgens mij kijken mannen teveel soaps en/of leven ze nog in het ontlopen van hun verantwoording-tijdperk .
Ik snap je verhaal niet helemaal. Ik neem juist mn verantwoordelijkheid zeg ik toch... Ik ga haar nergens towe dwingen, maar probeer haar wel te overtuigen van het beste...
Als zij besluit om het te houden dan accepteer ik dat.
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:55:22 #136
43556 miss_dynastie
pi_27736602
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan me bijv. een tijdje geleden de affaire Brandsteder herinneren, waarbij een vrouwke beweerde dat haar kind dus de zoon van Brandsteder was. Hij mocht mooi bewijzen dat hij het niet was (en hij had overigens gelijk, hoefde dus niet te dokken).
quote:
Bovendien is er in belgie dan een apart statuut. Je bent dan niet de wettelijk vader, maar de verwekker van het kind. De onderhoudslasten liggen lager.
Waardoor er wel degelijk kosten komen.
pi_27736615
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Er is zoiets als morning after, abortus etc.
Als je echt geen kind wil, dan hoeft het niet.

Ik vind dat je bewust een kind moet nemen. En je beide achter de beslissing moet staan. En dus niet je zin doordrammen als hij er niet in mee wil gaan.

In een relatie is het natuurlijk anders dan bij een one night stand.
True, maar zo gauw je zonder condoom gaat "arbeiten" dan zul je die moeglijkheden toch even afvragen, al is dat niet op het moment zelf, maar op zijn minst ervoor of de morning after
pi_27736621
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:

Ik was het wel met je eens, maar dat vind ik nogal eng
Het was je eerste steekhoudende post op FOK! die niet verzandde in overpeinzingen en rare zijsprongen. En wonderwel was ik het dus echt met je eens. Ik zou zeggen post vaker zo kort en bondig, daar hebben mensen meer aan.

Ach als vandaag de confrontatie is zit je ook nog heel erg met de toekomst. Voor zover ik JoeyT begreep was ie daar niet zo mee bezig voorlopig en zou hij het wel zien, zo'n zwangerschap drukt je meteen wel met je neus op alle mogelijke toekomstscenario's. Dan is het niet zo gek dat je je ook afvraagt of zo'n studie nog kan en alle dingen die je daarnaast doet.
Zie boven , de rest van je post heb ik niet gelezen
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:56:27 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27736637
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:

True, maar zo gauw je zonder condoom gaat "arbeiten" dan zul je die moeglijkheden toch even afvragen, al is dat niet op het moment zelf, maar op zijn minst ervoor of de morning after
Lijkt mij ook, zeker nu de morning after pil gewoon vrij verkrijgbaar is...
pi_27736640
quote:

[..]

Imo heb je als man al je rechten verspeeld op het moment dat je je lul in een vrouw hangt. Je wéét dat er iets fout kan gaan, dat risico neem je bewust als man en daar zul je dan maar mee moeten leven. Lekker makkelijk is dat... Een abortus is niet zomaar iets, kan zelfs dodelijk zijn, maar ja, dat moet het meisje dan maar ondergaan omdat het jou toevallig even niet uit komt. Lekkere ben jij.

Als iemand mij dat zal flikken zal ik hem echt zó hard naaien. Want je hoeft het niet te erkennen, maar via een DNA test kan er wel afgedwongen worden dat je gaat dokken als blijkt dat jij bewust het risico hebt genomen (en bewust, dat is al weten dat de pil niet 100% veilig is) Maar goed, ik ben dan ook zo verstandig mannen eerst even te polsen of ze wel ruggegraat hebben alvorens met ze het bed in te duiken... En zelfs van mijn huidige lief, hoe erg het hem ook lijkt vader te zijn, weet ik dat hij me uiteindelijk zal steunen (moet er zelf ook niet aan denken, maar je weet niet wat hormonen met je doen). En dát is nou een echte man. Eentje die verantwoordelijkheden neemt in plaats er voor weg te rennen.

Niet zeggende dat er binnen een goede relatie geen ruimte voor discussie moet zijn, want dit soort dingen bespreek je samen natuurlijk en de man heeft ook zeker een stem in een dergelijke beslissing. De uiteindelijke beslissing ligt alleen bij de vrouw, want het is háár lijf. En jíj bent degene die het in haar buik gestopt heeft. Dus wie is er nou verantwoordelijk voor?
Ja vind ik nu ook, als een vrouw zwanger raakt is het de schuld van de man alleen..
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:56:52 #141
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736651
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef milagro het volgende:
zo kan je dus letterlijk en figuurlijk genaaid worden door willekeurig welke griet
Dat is dus mijn grootste angst geweest..
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:56:53 #142
88139 JoeyT
pi_27736653
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Laat haar naar de huisarts gaan. Volgens mij kan er nu nog een soort morning after pil geslikt worden die een menstruatie op kan wekken. Maar dat weet ik niet zeker.
Ze moet sowieso naar de huisarts. Om het zeker te weten!!
Ok thx hier heb ik nog nooit iets over gehoord. We zullen sowieso een afspraak maken met de huisarts.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:58:24 #143
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27736696
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef milagro het volgende:

En ja er zijn dus dames die op de bijbel zweren anticonceptie te gebruiken, en dan achteraf komen met "ik snap er ook niets van, ik ben dan zeker die 0,01 % waarbij de pil niet werkt "
Ja, ik heb laatst een luchtig artikel over een onderzoek gezien waaruit bleek dat dat percentage in de praktijk op 5% lag
Vampire Romance O+
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:58:25 #144
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736697
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
Sorry, maar ik leg de link tussen sex en kinderen nog niet.
Sex is leuk. Kinderen zijn een soort soa
En ik ga me ook niet iedere wip afvragen dat ze zwanger kan worden, want dat is niet de overweging.
pi_27736704
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:

Waardoor er wel degelijk kosten komen.
hierover twijfel ik eigenlijk, deze rechtstak is niet mijn domein.

de kosten zijn miniem, en stoppen op heel jonge leeftijd van het kind. Nogmaals, ik ben geen expert ...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:58:50 #146
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_27736709
you're fucked
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:59:06 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27736717
Ik weet dat het moeilijk is, maar blijf svp on topic. Heb dus wat off topic verwijderd.
pi_27736724
Ik vond em wel goed

JoeyT, sterkte man, you are doing the right thing here!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:59:25 #149
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27736731
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik snap je verhaal niet helemaal. Ik neem juist mn verantwoordelijkheid zeg ik toch... Ik ga haar nergens towe dwingen, maar probeer haar wel te overtuigen van het beste...
Als zij besluit om het te houden dan accepteer ik dat.
Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren.
Hierna zal iemand anders de keuzes voor haar moeten maken, dan kan je op die manier alsnog een abortus voor elkaar kunnen krijgen
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:00:19 #150
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736762
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok thx hier heb ik nog nooit iets over gehoord. We zullen sowieso een afspraak maken met de huisarts.
Weet je ook gelijk of ze de waarheid spreekt. En hij weet vast de mogelijkheden.
pi_27736774
Wat vinden je ouders JoeyT ??? je moet wat vragen voor een tvp
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27736782
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef diabolotin het volgende:
oneens met innovative

een man heeft geen ruggengraat wanneer hij ZEGT dat hij jou zal steunen. Is het je ooit al eens overkomen? Een (wat voor beest was het ook weer) in het nauw maakt rare sprongen.

Het is de verantwoordelijkheid van jullie beiden, en niet die van de man alleen. Als de vrouw het kind wil houden... prima... maar dat is dan niet altijd de keuze van de man. Daarom hoef je het kind niet te erkennen als man. Ik zou nooit een kind willen krijgen waarvan ik wist dat de vader het niet wenste. Dat zou ik een kind niet aan willen doen en daar doe je hem/haar echt geen plezier mee ofzo.
Het is me ooit bijna overkomen, ik was 15, hij 17 en ik was 2 weken over tijd. We kenden allebei de risico's, en hij is al die tijd heel rustig gebleven. Heeft mij gesteund, aangemoedigd een test te doen, gezegd dat ik alles mocht beslissen en dat hij wel zou gaan werken als het moest, zodat ik mijn school kon afmaken.

Alleen ben ik er dus zo een die zegt "als jij je lul in mij doopt, dan heb je je te richten naar mijn eindwoord". Ben ik van tevoren heel duidelijk in, anders gebeurt het gewoon niet, sim-pel.

Wat betreft ongewenst zijn, er zijn genoeg kinderen op de wereld gezet die alles behalve gepland en gewenst waren, en die toch twee wereldouders hebben gekregen. Het was te laat voor abortus, vrouw wilde geen abortus en man was er zo een die dan in ziet dat hij ook medeverantwoordelijk was... En in het gros van die gevallen zijn de ouders uiteindelijk hartstikke gek met het kind, het was wellicht ooit ongewenst, maar het werd uiteindelijk onmisbaar.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:02:00 #153
88139 JoeyT
pi_27736819
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren.
Hierna zal iemand anders de keuzes voor haar moeten maken, dan kan je op die manier alsnog een abortus voor elkaar kunnen krijgen
Ja allemaal leuke adviezen van je maar ik ga haar leven niet verwoesten... Moest ik zelf maar niet zo dom zijn geweest. Als uik haar via rechterlijke stappen ga dwingen tot abortus dan zal ik haar helemaal breken en mezelf nooit maar dan ook nooit meer recht kunnen aankijken.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:02:24 #154
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_27736830
quote:

[..]

Dat gaat tever.
Kan ook ernstig traumatisch zijn voor de moeder, ze heeft al borderliner dus dat lijkt me geen goede optie.
Het moet of vrijwillig of niet.
pi_27736833
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef innovative het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een risico... En ook één waar je wat aan kunt doen, door condooms te gebruiken. Dan heb je zélf in de hand of er anticonceptie wordt gebruikt (eigen condooms, ken ook verhalen over meisjes met spelden ) Of, als ze het niet met een vooropgezet plan heeft gedaan en er op tijd achter komt, een morning after pil fixen.

Ik ben het niet eens met vrouwen die de pil "vergeten" om een man voor het blok te zetten, hoor, vind dat echt het meest lage wat je kunt doen (naast wegrennen als je een vrouw zwanger maakt). Maar het is wel zo dat het mogelijk is dergelijke "geintjes" goeddeels te voorkomen...
ja en dan komen de tranen bij zo'n dame "je vertrouwt me niet, ik zeg je, ik gebruik de pil, echt geloof me nou" "okay okay okay, rustig maar, je hebt gelijk, ik moet je vertrouwen"

dat zo'n knul dan juist argwaan zou moeten krijgen, okay, maar in the heat of the moment en/of door dergelijke emotionele chantage loopt het dus toch niet zelden anders.

een dame die ZELF willens en wetens ombeschermd sex heeft, neemt zelf het risico haar ongeboren kind een vaderloos leven te geven.
Ze heeft gegokt en verloren, en dat dan over de rug van haar ongeboren kind feitelijk.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:02:45 #156
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736839
innovative, jij gaat in al je brave verhalen uit van twee ouders die gelukkig samen zijn. Ik geloof niet dat dat in dit geval aan de orde is
Liefde kan je ook met een baby niet afdwingen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:03:22 #157
88139 JoeyT
pi_27736860
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Weet je ook gelijk of ze de waarheid spreekt. En hij weet vast de mogelijkheden.
Ja idd je hebt gelijk. Weet iemand ook of het kan bij het RIAGG of iets vergelijkbaars... Ze is bang om naar haar eigen arts te gaan namelijk...
pi_27736877
Dit méén je toch niet, wat een soap...
pi_27736878
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ja vind ik nu ook, als een vrouw zwanger raakt is het de schuld van de man alleen..
Nee, dat is het niet. Het is wel zo dat het haar lijf is en dat hij daar helemaal niks over te zeggen heeft in principe. Dat weet je op het moment dat je je lul er in hangt, en je weet ook als man dat er risico's zijn. Als vrouw weet je dat zeer zeker ook, alleen, wederom, zelfbeschikkingsrecht. Daarom vind ik dat vooral mannen goed moeten nadenken alvorens seks te hebben, of ze eventueel zouden kunnen leven met de keuzes van hun (bed)partner. Omdat, als het eenmaal fout is, jij geen rechten meer hebt.

Wederom, ik vind dat het in een goede relatie in overleg hoort te gebeuren, waarbij de argumenten van de man ook net zo zwaar wegen als die van de vrouw. Maar de eindbeslissing, te maken ná dat soort gesprekken, ligt bij de vrouw.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:04:10 #160
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736886
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:
Ja idd je hebt gelijk. Weet iemand ook of het kan bij het RIAGG of iets vergelijkbaars... Ze is bang om naar haar eigen arts te gaan namelijk...
Waarom bang? Heeft ze iets te verbergen?
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:04:37 #161
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_27736900
quote:

[..]

GGd.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:04:43 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_27736902
Pieter==> ik ben het met je eens w.b. het niet erkennen enzo, maar Joey wil er juist helemaal niet vanaf. Dus doe verder geen moeite
Drop you like an ill, bad habit
pi_27736905
quote:

Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren. Hierna zal iemand anders de keuzes voor haar moeten maken, dan kan je op die manier alsnog een abortus voor elkaar kunnen krijgen
En jeetje, wat ben jij voor een koud iemand.
De rechter zal jou even in het ongelijk stellen.
Wie zegt dat ze het expres heeft gedaan, als je dat zeker weet ok, zoniet, dan zijn er twee partijen die naïef zijn geweest. Ze hadden het kunnen weten, dus consequenties aanvaarden, als de man dan te zwak is, of te loser-achtig, zegt dat alleen maar dat hij nog een bottere ... is, gezien je quote . Zo'n man zou ik al niet eens willen, en ben je volgens mij beter zonder af, ja .

Goed, de rest gelezen, niks op te zeggen btw.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:04:48 #164
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27736906
quote:
die vraag kwam ook gelijk bij mij op toen ik het las

ik zou als 1e actie met haar SAMEN naar een arts gaan en een test laten doen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_27736924
Schit-ter-end! Nu toch maar die rozenblaadjes en beertjes in haar kamer rondstrooien?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 12:05:39 #166
43556 miss_dynastie
pi_27736930
quote:
In een land waar ook behoorlijk geestelijk gehandicapte mensen zonder problemen een kind mogen krijgen? Dacht het niet
pi_27736936
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef innovative het volgende:

[..]

Het is me ooit bijna overkomen, ik was 15, hij 17 en ik was 2 weken over tijd. We kenden allebei de risico's, en hij is al die tijd heel rustig gebleven. Heeft mij gesteund, aangemoedigd een test te doen, gezegd dat ik alles mocht beslissen en dat hij wel zou gaan werken als het moest, zodat ik mijn school kon afmaken.

Alleen ben ik er dus zo een die zegt "als jij je lul in mij doopt, dan heb je je te richten naar mijn eindwoord". Ben ik van tevoren heel duidelijk in, anders gebeurt het gewoon niet, sim-pel.

Wat betreft ongewenst zijn, er zijn genoeg kinderen op de wereld gezet die alles behalve gepland en gewenst waren, en die toch twee wereldouders hebben gekregen. Het was te laat voor abortus, vrouw wilde geen abortus en man was er zo een die dan in ziet dat hij ook medeverantwoordelijk was... En in het gros van die gevallen zijn de ouders uiteindelijk hartstikke gek met het kind, het was wellicht ooit ongewenst, maar het werd uiteindelijk onmisbaar.
ik respsecteer je standpunt ook wel en ik ben blij dat je je bedpartners daar van tevoren over inlicht. Dan kunnen zij in ieder geval niet voor verrassingen komen te staan. Dat vind ik op zich best wel van je. (Voorbeeld voor andere meiden?)

Maar... ik zou dat risico gewenst/ongewenst niet willen nemen, maar dat is dan weer mijn mening.
Bite me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:06:02 #168
88139 JoeyT
pi_27736941
Ik wil die express zwanger discussie nu een halt toe roepen. Ik heb geen zin in al de reacties van hoe dom ik ben zal krijgen en ik schaam me er ook echt voor. Die laatste keer heb ik geen condoom gebruikt en ze was niet aan de pil.
pi_27736955
Ik heb je topics gelezen maar dit is echt een GTSTplotwending

Zorg in ieder geval dat jullie SAMEN naar een huisarts gaan..
Als ze één of ander vaag klotesmoesje heeft (BV. ik doe aan alternatieve geneeswijze, medische wetenschap is een zonde zegt mijn geloof... en dat soort crap...) dwing háár dan om naar een huisarts te gaan.

Maak je pas zorgen als de huisarts je lachend feliciteerd...
pi_27736967
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil die express zwanger discussie nu een halt toe roepen. Ik heb geen zin in al de reacties van hoe dom ik ben zal krijgen en ik schaam me er ook echt voor. Die laatste keer heb ik geen condoom gebruikt en ze was niet aan de pil.
Zal ik dan de eerste zijn die je feliciteerd ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27736973
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef milagro het volgende:
een dame die ZELF willens en wetens ombeschermd sex heeft, neemt zelf het risico haar ongeboren kind een vaderloos leven te geven.
Ze heeft gegokt en verloren, en dat dan over de rug van haar ongeboren kind feitelijk.
Deels mee eens... bij mij gaat het dan ook om de risico's die je loopt bij juist (of echt per ongeluk onjuist, niet per ongeluk-expres) gebruik van anticonceptie.

Als je als vrouw onbeschermde seks hebt en de man is daar van op de hoogte, dan is het wederom een gok die beiden nemen en dan ben je er ook weer samen verantwoordelijk voor. Als man weet je natuurlijk ook dat daar kinderen van komen. Als een vrouw een man een oor aan naait en hem er niet van op de hoogte stelt dat ze geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, dan is het haar probleem en zoekt ze het inderdaad maar lekker uit.
pi_27736980
quote:
welk meisje van de 21ste eeuw met een vaste relatie is niet aan de pil , en als ze dat niet zou mogen nemen, maakt geen gebruik van een ander voorbehoedsmiddel ( buiten condoom).
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:07:41 #173
88139 JoeyT
pi_27736986
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Waarom bang? Heeft ze iets te verbergen?
Neej omdat ze die man persoonlijk kent...

Maar idd we gaan wel langs de GGD...
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:07:50 #174
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_27736990
quote:
http://www.ggd.nl/kennisnet/statpagina/show_pagina.asp?dmod=statpagina&paginanr=101&style=1&headerparam=1017
Voor als ze niet naar haar eigen arts wil.
pi_27736998
quote:
Die laatste keer heb ik geen condoom gebruikt en ze was niet aan de pil.
Tja. Sommige vrouwen kunnen daar zwanger van worden. .
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:08:36 #176
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27737009
quote:
KIJK dan vraag je erom en dan MOET je wel de risico's en de kosten accepteren...
in dit geval ben je gewoon 'mede-schuldig' en zou ik idd ook aardig gaan zitten stressen..

Hierbij gaat het vorige van mij natuurlijk NIET op...
pi_27737016
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef innovative het volgende:

Wederom, ik vind dat het in een goede relatie in overleg hoort te gebeuren, waarbij de argumenten van de man ook net zo zwaar wegen als die van de vrouw. Maar de eindbeslissing, te maken ná dat soort gesprekken, ligt bij de vrouw.
Het is zijn ex, ze hadden geen relatie meer.
pi_27737024
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef innovative het volgende:

[..]

Deels mee eens... bij mij gaat het dan ook om de risico's die je loopt bij juist (of echt per ongeluk onjuist, niet per ongeluk-expres) gebruik van anticonceptie.

Als je als vrouw onbeschermde seks hebt en de man is daar van op de hoogte, dan is het wederom een gok die beiden nemen en dan ben je er ook weer samen verantwoordelijk voor.
voilà, en als de vrouw het kind niet wil, moet de man maar slikken dat ze een abortus wil, terwijl hij evenveel ouder is.

maar als de man het kind niet wil en de vrouw wel, is hij een onverantwoordelijke ploert

leuk zo
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:09:59 #179
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_27737037
quote:

Een abortus afdwingen?

Ik kon je tot op dit moment nog wel redelijk volgen, hoewel ik het zoals Frenkie zei in een relatie anders vind dan bij een one night stand en ik vind het toch wel redelijk cru om tegen je vriendin te zeggen dat ze het maar moet bekijken als ze het houdt, maar goed, dat is dan nog jouw keuze.

Iemand proberen te dwingen tot abortus vind ik wel heel eng.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:10:07 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27737041
quote:
Dat is vragen om problemen natuurlijk
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:10:30 #181
88139 JoeyT
pi_27737052
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef petitlapin het volgende:

[..]

welk meisje van de 21ste eeuw met een vaste relatie is niet aan de pil , en als ze dat niet zou mogen nemen, maakt geen gebruik van een ander voorbehoedsmiddel ( buiten condoom).
Ja ik vond het in het begin ook heel vreemd, maar ik gebruikte gewoon condoom... Helemaal in het begin gebruikte ze trws wel maar had last van bijverschijnselen, weet niet meer wat. Verder ben ik iemand die helemaal niets tegen condooms heeft dus gebruikte ik gewoon dat. Ik ken veel topsporters en die gebruiken vaak ook niet de pil, maar dat even terzijde
pi_27737056
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef innovative het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Het is wel zo dat het haar lijf is en dat hij daar helemaal niks over te zeggen heeft in principe. Dat weet je op het moment dat je je lul er in hangt, en je weet ook als man dat er risico's zijn. Als vrouw weet je dat zeer zeker ook, alleen, wederom, zelfbeschikkingsrecht. Daarom vind ik dat vooral mannen goed moeten nadenken alvorens seks te hebben, of ze eventueel zouden kunnen leven met de keuzes van hun (bed)partner. Omdat, als het eenmaal fout is, jij geen rechten meer hebt.

ben ik het niet mee eens, in principe zou de man er net zoveel over te zeggen moeten hebben als de vrouw.. bij jou komt iedere keer de eind keuze bij de vrouw te liggen.. Dan zal ze zeker ook moeten leven met haar keuze, en de man moet zich enigszins aanpassen, maar als hij heel duidelijk geen kind wil (en als vrouw kan je dat weten als hij nog studeerd en op kamers woont en van de lol houdt) dan zijn het toch echt je eigen zorgen en eigen pakkie aan. Had je of de pil moeten slikken, of hem een condoompje om moeten doen. hij heeft haar niet met opzet zwanger gemaakt! Okee, ik zou zelf eerst haar een ontzettende preek geven om abortus te plegen, dan zou ik nog eens met haar ouders praten en je eigen ouders, en misschien uiteindelijk nog een goede oplossing vinden om het kind wel te verzorgen...

Maar dat betekend nog niet dat het net zo goed de fout is van de vrouw, en als de man er verder niets meer mee te maken wil hebben kan ik dat ver weg toch wel enigszins begrijpen, zeker als ze niet wil luisteren naar argumenten van je..
pi_27737075
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb je topics gelezen maar dit is echt een GTSTplotwending

Zorg in ieder geval dat jullie SAMEN naar een huisarts gaan..
Als ze één of ander vaag klotesmoesje heeft (BV. ik doe aan alternatieve geneeswijze, medische wetenschap is een zonde zegt mijn geloof... en dat soort crap...) dwing háár dan om naar een huisarts te gaan.

quote:

[..]

Daar heb je de eerste klotesmoesjes al
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:11:23 #184
88139 JoeyT
pi_27737076
quote:
Ja dat ken ik, daar gaan we dan wel naar toe
pi_27737102
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Tja. Sommige vrouwen kunnen daar zwanger van worden. .
Nee, meen je dat serieus
O Joey: het is de bedoeling dat je een huisarts persoonlijk kent
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:12:31 #186
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27737112
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef innovative het volgende:

[..]

Als je als vrouw onbeschermde seks hebt en de man is daar van op de hoogte, dan is het wederom een gok die beiden nemen en dan ben je er ook weer samen verantwoordelijk voor. Als man weet je natuurlijk ook dat daar kinderen van komen. Als een vrouw een man een oor aan naait en hem er niet van op de hoogte stelt dat ze geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, dan is het haar probleem en zoekt ze het inderdaad maar lekker uit.
Jah, dan zoekt ze het lekker uit, maar kan je als man wel lappen...
Als vrouw moet je er net zo goed rekening mee houden dat je misschien wel per ongeluk zwanger zou kunnen worden. En dat je partner daar misschien geen zin in heeft/niet klaar voor is... En dus zal je ook rekening moeten houden met een eventuele abortus...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_27737131
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:

Ja ik vond het in het begin ook heel vreemd, maar ik gebruikte gewoon condoom... Helemaal in het begin gebruikte ze trws wel maar had last van bijverschijnselen, weet niet meer wat. Verder ben ik iemand die helemaal niets tegen condooms heeft dus gebruikte ik gewoon dat. Ik ken veel topsporters en die gebruiken vaak ook niet de pil, maar dat even terzijde
die bijverschijnselen kunnen bijna altijd met een ander soort pil wel opgelost worden. Ze is niet van de slimste hé, die meid

een vriendin van mij mag door een bepaalde bloedziekte de pil niet gebruiken, maar ze heeft wel een andere manier gevonden om haar te beschermen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:13:43 #188
88139 JoeyT
pi_27737142
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:12 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Nee, meen je dat serieus
Ik heb mijn huisarts 1 keer gezien in mn leven
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:13:47 #189
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_27737144
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:12 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Nee, meen je dat serieus
Ik zou persoonlijk ook niet voor dingen op dat gebeid naar mijn huisarts willen.
Als iedereen de TS nou eens serieus neemt en anders niet reageerd zou dit veel makkelijker zijn niet?
pi_27737175
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Sorry, maar ik leg de link tussen sex en kinderen nog niet.
Sex is leuk. Kinderen zijn een soort soa
En ik ga me ook niet iedere wip afvragen dat ze zwanger kan worden, want dat is niet de overweging.
Sex en kinderen hebben geen link. Wow, is die ooievaar dan toch echt waar?

Maar in het geval van Joey is het natuurlijk duidelijk. Hij wist wat er kom gebeuren toen hij zijn leuter wilde verstoppelen.
quote:
pi_27737180
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat ken ik, daar gaan we dan wel naar toe
Ja maar dadelijk werkt er de zus van die éne goede vriendin van de vrouw van haar tante's buurman!!
pi_27737220
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:

[..]

voilà, en als de vrouw het kind niet wil, moet de man maar slikken dat ze een abortus wil, terwijl hij evenveel ouder is.

maar als de man het kind niet wil en de vrouw wel, is hij een onverantwoordelijke ploert

leuk zo
Lachen, hè.

Een vrouw raakt zwanger, wilt het houden, de man niet maar ze eist toch betrokkenheid vd man.
"Het is ook JOUW kind!!!!!!!!!!"

Een vrouw raakt zwanger, wilt het niet houden, de man wel, en dan is het opeens HAAR zaak
"Hallo, IK ben degene die zwanger is, het is MIJN buik, MIJN lichaam"

Een man kan niet winnen dus
pi_27737243
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef So_Addictive het volgende:

Sorry

Eén voordeel dan komen er ook minder van die drama-topics. Of nee, dan krijgen we topics van 'hoe moet ik een luier verschonen' of 'mijn kind poept, en dat vind ik eigenlijk vies' of 'er zijn zulke leuke moeders op het schooltje waar mijn kind zit, ben ik de enige die nog steeds met ze wil flirten en/of daar behoefte aan heeft of 'mijn vrouw (ja, wie weet ga je wel trouwen joh ) is dikker aan het worden, nu vind ik haar niet meer zo aantrekkelijk '.

quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:

Neej omdat ze die man persoonlijk kent...

Maar idd we gaan wel langs de GGD...
Het zal wel loslopen, één keer de pil vergeten + één keer onbeschermd vrijen = de kans is nihil
Of zoek op internet, heb nog een leuke test voor je:

http://www.babybrabbel.org/test/test.php3

[ Bericht 14% gewijzigd door sweetgirly op 09-06-2005 15:15:34 (:P) ]
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:21:10 #194
67978 HenryHill
pi_27737350
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Lachen, hè.

Een vrouw raakt zwanger, wilt het houden, de man niet maar ze eist toch betrokkenheid vd man.
"Het is ook JOUW kind!!!!!!!!!!"

Een vrouw raakt zwanger, wilt het niet houden, de man wel, en dan is het opeens HAAR zaak
"Hallo, IK ben degene die zwanger is, het is MIJN buik, MIJN lichaam"

Een man kan niet winnen dus
Tel daarbij op dat de veel vrouwen toch wel last krijgen van klapperende eierstokken (lees: graag kinderen willen), en het niet te controleren is of ze aan de pil is. Conclusie: je bent de lul.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:22:00 #195
88139 JoeyT
pi_27737375
Dit gaat mij ook te snel... Ik ga lekker mn frustraties eruit sporten en laat jullie vanavond wel weten hoe het gesprek is afgelopen... Thx voor de reacties
pi_27737435
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Als er echt een kind uitkomt na negen maanden, en je keert het als vader de rug toe door het niet te erkennen, dan ben je echt een looser.

(fuck elk probleem met de de moeder/je vriendin/je ex - Je kind laten stikken zodra het geboren is is de meest lafhartige streek van allemaal. Alsof dat kind het kan helpen dat de moeder geen abortus wilde .... Het is je eigen vlees en bloed!)
twee violen en een trommel en een fluit
pi_27737452
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef milagro het volgende:
als het nu een miskraam wordt, mogen we je dan gewoon feliciteren, of komt er dan een topic waarin je uitgebreid gaat treuren om je gestorven embryo?

Ik vraag het maar alvast.
hem kennende, het tweede ...

treurnis alom om dat kleine hulpeloze wezentje dat het niet gehaald heeft, en het onmenselijke verdriet van de moeder die volledig kapot is door heel deze ervaring ...
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 12:27:42 #198
43556 miss_dynastie
pi_27737528
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik heb ff gegoogled, en je hebt gelijk: een DNA-test kan niet worden afgedwongen, maar de man zal wél moeten bewijzen dat hij niet de vader is. Dat zal bijvoorbeeld kunnen door aan te tonen dat ie de afgelopen jaren in de gevangenis heeft gezeten zonder haar bezoek bijv. , maar over het algemeen toch echt door een DNA test, want kun je niet bewijzen dat de mams ongelijk heeft, dan heeft zij gelijk en ben je het haasje. Niet gedwongen dus, en eigenlijk ook weer wel. Die man heeft het kind dan niet erkend, maar heeft wel onderhoudsplicht. Gezag moet via de rechter geregeld worden, erkenning kan, maar met medewerking van de moeder.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:28:49 #199
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_27737564
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef milagro het volgende:
als het nu een miskraam wordt, mogen we je dan gewoon feliciteren, of komt er dan een topic waarin je uitgebreid gaat treuren om je gestorven embryo?

Ik vraag het maar alvast.
Je vergeet nog een mooie verhaallijn Milagro.

Hij wil het kind niet, zij wil het kind wel. Ze heeft toch al borderline, dus ze raakt van de stress zo depressief dat ze een zelfmoordpoging onderneemt. Uiteraard overleeft ze dat wel, maar de vrucht niet.

Mèn, ik moet tekstschrijver worden bij GTST of zo.
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:28:52 #200
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27737567
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:25 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hem kennende, het tweede ...

treurnis alom om dat kleine hulpeloze wezentje dat het niet gehaald heeft, en het onmenselijke verdriet van de moeder die volledig kapot is door heel deze ervaring ...
Ja, want ma had het toch al moeilijk

iig succes vanavond
Vampire Romance O+
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:29:03 #201
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27737570
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef Pheno het volgende:
Sex en kinderen hebben geen link. Wow, is die ooievaar dan toch echt waar?
Tja jij zal er wel zo een zijn die bij elke wip denkt. Stel dta ze zwanger wordt, wat dan...
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:34:13 #202
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27737709
Waarom doet iedereen hier toch zo onwijs niet-serieus.
Wat joeyT zegt kan toch heel goed. Ik wens joeyT dan ook veel sterkte toe en hoop voor hem dat het goed afloopt.
pi_27737784
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:24 schreef Roquefort het volgende:

Als er echt een kind uitkomt na negen maanden, en je keert het als vader de rug toe door het niet te erkennen, dan ben je echt een looser.

(fuck elk probleem met de de moeder/je vriendin/je ex - Je kind laten stikken zodra het geboren is is de meest lafhartige streek van allemaal. Alsof dat kind het kan helpen dat de moeder geen abortus wilde .... Het is je eigen vlees en bloed!)
Oh ja, daar ben ik het ook zo mee eens.
Wel willen neuken, maar als zij zwanger mocht blijken, even snel een abortus.
Ik word ook niet graag zwanger, maar ik weet wel dat ik geen abortus zou kunnen plegen. Want dan vind ik mezelf zwak en dat vind ik veels te makkelijk. Het is niet alsof je even een moedervlek laat weghalen. Overigens vind ik ook weer dat iedereen het zelf moet weten waar hij/zij voor kiest. Maar vind het wel te makkelijk hoe sommige mannen én vrouwen kunnen denken. Onbegrijpelijk ergens zelfs.

Overigens zou ik ook geen man wil hebben die zo (makkelijk) over dit soort zaken denkt.
Dus ik zou dan makkelijk zijn en zeggen 'dan niet, je hoeft niet eens vader van mijn kind te worden, ciao, en neuk ze verder!'. Wij vrouwen zijn geen productiemachines . Mijn buik, en het mogen dan wel toevallig jouw spermazaadjes zijn, dat is alles! Doei

ben ik nou serieus aan het reageren/worden ook nog
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:37:25 #204
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27737790
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Tja jij zal er wel zo een zijn die bij elke wip denkt. Stel dta ze zwanger wordt, wat dan...
Daarom heb ik 'het' al 3,5 jaar niet meer gedaan geen angsten geen vragen just a happy life
pi_27737794
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb ff gegoogled, en je hebt gelijk: een DNA-test kan niet worden afgedwongen, maar de man zal wél moeten bewijzen dat hij niet de vader is. Dat zal bijvoorbeeld kunnen door aan te tonen dat ie de afgelopen jaren in de gevangenis heeft gezeten zonder haar bezoek bijv. , maar over het algemeen toch echt door een DNA test, want kun je niet bewijzen dat de mams ongelijk heeft, dan heeft zij gelijk en ben je het haasje. Niet gedwongen dus, en eigenlijk ook weer wel. Die man heeft het kind dan niet erkend, maar heeft wel onderhoudsplicht. Gezag moet via de rechter geregeld worden, erkenning kan, maar met medewerking van de moeder.
Gerechtelijke vaststelling van het vaderschap krachtens art. 1:207 BW.

Artikel 207
1.
Het vaderschap van een man kan, ook indien deze is overleden, op de grond dat deze de verwekker is van het kind of op de grond dat de man als levensgezel van de moeder ingestemd heeft met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad, door de rechtbank worden vastgesteld op verzoek van:
a.
de moeder, tenzij het kind de leeftijd van zestien jaar heeft bereikt;
b.
het kind.
2.
Vaststelling van het vaderschap kan niet geschieden, indien:
a.
het kind twee ouders heeft;
b.
tussen de man en de moeder van het kind krachtens artikel 41 geen huwelijk zou mogen worden gesloten; of
c.
de in de aanhef van het eerste lid bedoelde man een minderjarige is die de leeftijd van zestien jaren nog niet heeft bereikt, tenzij hij voordat hij deze leeftijd heeft bereikt is overleden.
3.
Het verzoek wordt door de moeder ingediend binnen vijf jaren na de geboorte van het kind of, in geval van onbekendheid met de identiteit van de vermoedelijke verwekker dan wel van onbekendheid met zijn verblijfplaats, binnen vijf jaren na de dag waarop de identiteit en de verblijfplaats aan de moeder bekend zijn geworden.
4.
Overlijdt het kind voordat vaststelling van het vaderschap heeft kunnen plaatsvinden, dan kan een afstammeling van het kind in de eerste graad de vaststelling van het vaderschap aan de rechtbank verzoeken, mits de man bedoeld in het eerste lid, nog in leven is. Het verzoek wordt gedaan binnen een jaar na de dag van overlijden of binnen een jaar nadat het overlijden ter kennis van de verzoeker is gekomen.
5.
De vaststelling van het vaderschap, mits de beschikking daartoe in kracht van gewijsde is gegaan, werkt terug tot het moment van de geboorte van het kind. Te goeder trouw door derden verkregen rechten worden hierdoor nochtans niet geschaad. Voorts ontstaat geen verplichting tot teruggave van vermogensrechtelijke voordelen, voor zover degene die hen heeft genoten ten tijde van het doen van het verzoek daardoor niet was gebaat.

Inderdaad kan de vader niet gedwongen worden de DNA-test te doen, maar de rechter kan daar de conclusie aan verbinden die hij geraden oordeelt. Praktisch gezien geen keus dus.
pi_27737795
damn, je bent genaaid man hehehe, kut voor je, maar ja, eigen schuld dikke bult eerlijk gezegd. Onveilig sex kan dit soort dingen teweeg brengen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:49:53 #207
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27738113
OMG wat een topic
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_27738135
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:47 schreef NickNEC het volgende:

[..]

toegevoegde waarde: 0
[..]

echt waar hey???
En dan wat zeggen over mijn post en de toegevoegde waarde daarvan klasse vent, door jou moest ik voor het eerst vandaag glimlachen om iemand zijn domheid. Nogmaals bedankt!
pi_27738170
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef Scorpie het volgende:
.. dikke bult eerlijk gezegd

Had ie zelf maar beter moeten naaien
Waar twee wippen, hebben twee schuld, vind ik

Neanderthaler-tijdperk is voorbij , al getuigt het soms wel van wie er in blijven hangen.
PieterCK bijv. vindt geloof ik dat je je sperma verspreiden mag, maar de consequenties liever niet neemt. Oh, prachtige rechtstaat en medische zorg. Zo werkt het niet gelukkig. Mens blijft mens, al vraag ik me dat in dit soort gevallen wel eens af .

Les 1: van spermazaadjes komen kinderen van * flauw kijkt erbij
Les 2: vrouwen zijn mensen, levende wezens, geen lopende apparaten, waar je je leuter in stopt en waar een abortus te vergelijken valt met een moedervlekje weghalen
Les 3: als er dan te makkelijk over gedacht wordt, verplaats jezelf in vrouw's positie, en neem zelf (ook) de verantwoording, maw alle mannen aan de pil!
Les 4: het is en blijft de buik van de vrouw, hoe je het ook went of keert, en makkelijk of moeilijk, juist in de gevallen van de makkelijkheid, heeft een vrouw alle recht, om te zeggen 'niet over mijn buik'.

Joke Smit was mijn oma
pi_27738217
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom doet iedereen hier toch zo onwijs niet-serieus.
Wat joeyT zegt kan toch heel goed. Ik wens joeyT dan ook veel sterkte toe en hoop voor hem dat het goed afloopt.
metro toch ...

dit kan écht niet. Eerst zegt hij dat hij altijd veilig vrijt, nu toch een keer niet, ik geloof ook niet dat een meisje van rond de 20 niet de pil neemt. Eerst heeft ze een open, pure relatie met haar moeder, maar nee, nu weet de moeder het nog niet ...

en zo kan ik nog uren doorgaan, het verhaal hangt met trieste haken en ogen aan elkaar, en de enige amusementswaarde voor mij is hem als een zielige stervende paling zich bochten te zien wringen tussen zijn eigen leugens.
pi_27738329
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:52 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Les 1: van spermazaadjes komen kinderen van * flauw kijkt erbij
Les 2: vrouwen zijn mensen, levende wezens, geen lopende apparaten, waar je je leuter in stopt en waar een abortus te vergelijken valt met een moedervlekje weghalen
Les 3: als er dan te makkelijk over gedacht wordt, verplaats jezelf in vrouw's positie, en neem zelf (ook) de verantwoording, maw alle mannen aan de pil!
Les 4: het is en blijft de buik van de vrouw, hoe je het ook went of keert, en makkelijk of moeilijk, juist in de gevallen van de makkelijkheid, heeft een vrouw alle recht, om te zeggen 'niet over mijn buik'.

Joke Smit was mijn oma
Les 1: onzin, ook eicel nodig.
Les 2: och ik zie het verschil niet zo: een moedervlek kan zelfs nog een litteken opleveren
Les 3: ja doei ik kan toch niet zwanger worden
Les 4: maar wel betalen zeker?

Prins Bernhard was mijn opa, eh ik bedoel vader
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:59:38 #212
88139 JoeyT
pi_27738384
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

metro toch ...

dit kan écht niet. Eerst zegt hij dat hij altijd veilig vrijt, nu toch een keer niet, ik geloof ook niet dat een meisje van rond de 20 niet de pil neemt. Eerst heeft ze een open, pure relatie met haar moeder, maar nee, nu weet de moeder het nog niet ...

en zo kan ik nog uren doorgaan, het verhaal hangt met trieste haken en ogen aan elkaar, en de enige amusementswaarde voor mij is hem als een zielige stervende paling zich bochten te zien wringen tussen zijn eigen leugens.
Nogmaals je hoeft t van mij niet te geloven. Ik vrij altijd veilig, heb t dus 1 keer niet gedaan...
Vind t heel logisch dat haar moeder t nog niet weet. Ze heeft gister de test gedaan en haar vriendin gebeld en paar uur later mij. Maar hou gewoon op met posten als t je toch niet boeit. Of doe net alsof het waar is...
pi_27738582
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

metro toch ...

Ik ben twintig, heb een open, pure relatie met mijn moeder, en (als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben) een kleine 4 dagen overtijd neem niet de pil, gebruik wel condooms, en heb toch een relatie

gelukkig heb ik niet het idee zwanger te zijn
heb dit ook niet tegen ex-en gezegd
ken ik niemand die Joey heet
And the druids turn to stone...
pi_27738668
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

. Of doe net alsof het waar is...
Ja hallo, wij zijn geen borderliners, hoor
pi_27738774
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef milagro het volgende:

en ook geen JoeyT's ...
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:13:31 #216
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27738880
gewoon idd haar een nieuwe zwangerschapstest laten doen... en vanuit daar verder redenen. Het klinkt misschien cru, maar je hoeft niet gelijk van het ene op het andere moment te besluiten hoe verder. Je wil het niet. Laat haar desnoodsop een later tijdstip iets tekenen dat jou verlost van elke mogelijke verantwoordelijkheid en probeer het te vergeten.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:14:38 #217
88139 JoeyT
pi_27738923
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Dan reageer je toch gewoon niet, het is gewoon suf dat je mn topic aan het verneuken bent. Het geeft niet dat je me niet gelooft, streker nog ik begrijp je helemaal, maar post hier dan gewoon niet of doe mee aan de discussie. Net zoals Tranceptor zei: het maakt niet uit of het wel of niet waar is, het gaat om de discussie. Ik weet dat het waar is en daar gaat het mij om... Ik kan niets met jouw posts, maar als je gewoon ontopic post dan misschien wel...
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:16:12 #218
96937 Myriam7
En amor..
pi_27738978
O mijn God!! Nu ben ik een halve dag gaan werken, en wat zie ik tot mijn verbazing..? Dit is toch bijna niet te geloven...

Weet je het wel héél zeker? Nou dat is fraai!
Jij lijkt me nu echt niet het "vaderlijke typ". Er zal wel van alles door je heen flitsen nu....
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_27739017
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

Les 1: onzin, ook eicel nodig.
Klopt, maar ik dacht zeg het maar even .
quote:
Les 2: och ik zie het verschil niet zo: een moedervlek kan zelfs nog een litteken opleveren
quote:
Les 3: ja doei ik kan toch niet zwanger worden
Ja precies, doei
Slecht argument.
quote:
Les 4: maar wel betalen zeker?
Nope, voor mij zou dat al niet meer hoeven dan.
Maar dan hoeft ie later ook niet aan te komen met 'oh, mijn kindje'. Mijn kindje zal je bedoelen, hé als jij als zaadmachine wou fungeren en je kruit wou verschieten, prima, maar dan ben je ook niets meer en niets minder dan dat meer .
quote:
Prins Bernhard was mijn opa, eh ik bedoel vader
Prins Bernhard sucks , nee hoor lieve man wel opzich
pi_27739128
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan reageer je toch gewoon niet, het is gewoon suf dat je mn topic aan het verneuken bent. Het geeft niet dat je me niet gelooft, streker nog ik begrijp je helemaal, maar post hier dan gewoon niet of doe mee aan de discussie. Net zoals Tranceptor zei: het maakt niet uit of het wel of niet waar is, het gaat om de discussie. Ik weet dat het waar is en daar gaat het mij om... Ik kan niets met jouw posts, maar als je gewoon ontopic post dan misschien wel...
lk heb genoeg inhoudelijk gepost, Joey.

In je vorige topic ook, bij mijn laatste post gaf je me zelfs gelijk
ik zei dat je een dramaqueen was en ongeloofwaardig en raadde je aan GEEN topic te openen over deze vermeende zwangeschap en vervolgens open je toch dit topic.

Ergo, ik mag posten wat ik wil, mijn posts verpesten je topic niet, daarvoor staan er veel te veel meelevende posts tegenover.
En als je begrijpt dat het ongeloofwaardig overkomt, zeik dan niet als iemand dat dan bevestigt.
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:24:01 #221
88139 JoeyT
pi_27739273
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zei dat je een dramaqueen was en ongeloofwaardig en raadde je aan GEEN topic te openen over deze vermeende zwangeschap en vervolgens open je toch dit topic.

Ergo, ik mag posten wat ik wil, mijn posts verpesten je topic niet, daarvoor staan er veel te veel meelevende posts tegenover.
En als je begrijpt dat het ongeloofwaardig overkomt, zeik dan niet als iemand dat dan bevestigt.
Ok dan heb je nu je punt gemaakt... We weten nu dat jij, PetitLapin, Copycat en waarschijnlijk nog vele anderen mijn verhaal niet geloven. Maar ga dan nu verder met discussieren alstjeblieft Ik bedoel t overigens gewoon aardig. Ik weet dat het waar is en met sommige adviezen kan ik gewoon wat doen.
pi_27739321
quote:

[..]

Wat een complete onzin, als man gebruik ik altijd een condoom in het begin van een relatie. Die gaat never nooit meer af tenzij er een test gedaan is en dat ik zekerheid heb dat het meisje/vrouw de pil slikt of een ander conceptie middel gebruikt.

De vrouw heeft meer keuze als man:
Sex stadium:
Ze kan hem een condoom verplichten,
Ze kan een pil slikken.

Foutje stadium:
Ze kan morning after pil slikken

Foutje is af te lezen op pisstick:
Ze kan het weghalen.

3 stadia waarin ze kan beslissen of ze wel of niet een kind wilt, de man heeft echter stadium 1: Ethisch gezien. Indien een man kiest voor het niet erkennen van een kind zijn er een aantal dingen gaande:
1. Hij is niet in staat om voor een kind te zorgen.
2. De relatie is voor hem een basis om een dergelijke reactie te geven.

In zeldzame gevallen is de zwangerschap opzettelijk, een meisje die mijn vriendin kent gaf gewoon toe aan haar collega's dat ze met het condoom gekloot had en terwijl hij toekeek hoe ze de pil slikte bewaarde ze deze in haar mond om deze vervolgens uit haar mond te halen als hij niet meer keek. Zwanger was ze, hoe het kon? Hij weet het nog niet heb ik begrepen.

Hoe kan je een man dan het recht te ontnemen? Hij heeft pech gehad? Had maar niet vertrouwen moeten hebben in de vrouw waarmee hij een relatie heeft?

Nog een geval: Vrouw heeft een schimmel infectie, zegt tegen haar vriend: Ik slik even de pil niet dus moeten we met condoom doen, alles gaat goed en na een week of 5 - 6 hebben ze weer sex. Waarbij ze 'vergeet' te vertellen dat ze nogsteeds niet de pil slikte. Toen hij haar daar op aansprak was het antwoord: Maar je wist toch dat ik niet meer de pil slikte, ik heb het je nog verteld.

Inmiddels had hij vaderschap geaccepteerd maar mag hij het niet.

Zo natuurlijk is het niet om dit soort dingen te bespreken, er is een bepaalde bevolkings groep (laag opgeleiden vrouwen / Borderline) Die zo'n drang hebben om kinderen te krijgen om iemand aan zich te binden dat ze niets vrezen. Is een discussie dan mogelijk? Stel je houd van een vrouw, je let op het slikken van de pil, je gebruikt zelfs een condoom en ze heeft borderline. Vervolgens na al deze acties, en al je voorzorgsmaatregelen word ze toch als een "wonder" zwanger, de man heeft dan geen enkel recht meer?

Heeft het kind niet recht om op te groeien in een gezonde relatie waarin het kind centraal staat en niet de haat tussen beide ouders?
pi_27739352
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Je blijft ook een lekker dier ook he Neuken is goed! dat zowiezo, maar leef met de consequenties (en als vrouw zijnde moet je dat ook doen!, niet alle schuld op de kerol schuiven zoals sommige hier doen! ) maar toch, een leven zonder sex zou zijn als een frikandel zonder speciaal! Sex is iets moois, lekkers, geils YEAH! zoow, ook wel weer genoeg gepost hier
pi_27739369
JoeyT, wat wil je bereiken met dit topic ?

Je bent dé man, je bent intelligent, je hebt naar eigen zeggen énorm veel mensenkennis en een hoge emotionele intelligentie, en iedereen vraagt altijd aan jou raad.

Wil je dan echt dat wij, het plebs van fok!, dit probleem voor jou gaan oplossen ? Je weet het toch altijd beter ...
pi_27739391
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef JoeyT het volgende:

Hé Joey, heb je al nieuws?!

Ben wel erg benieuwd moet ik zeggen hoe dat afloopt of af gaat lopen.
Maar volgens mij wel met een sisser, en gelukkig maar zullen we zeggen dan.
Voor jou (ja, toch maar wel, ben de kwaadste niet), en voor haar , toch? En hoe gaat het nou overigens met je ex-vriendinnetje? Of is het echt niet waar? Waarom dan? Dan zou ik je ex-vriendinnetje niet naar de huisarts sturen, maar jezelf . Al is dit wel een snel topic geworden enzo .

Hebben jullie al een naam? Phoebe sorry.
pi_27739440
trouwens JoeyT, waar is je exvriendinnetje nu ? zouden jullie nu al lang niet samen bij de dokter moeten zitten, of ben je al niet naar de pharmacie gelopen voor een predictor ???

na zo'n nieuws, is het laatste wat in me opkomt het op fok! te gaan posten
pi_27739499
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok dan heb je nu je punt gemaakt... We weten nu dat jij, PetitLapin, Copycat en waarschijnlijk nog vele anderen mijn verhaal niet geloven. Maar ga dan nu verder met discussieren alstjeblieft Ik bedoel t overigens gewoon aardig. Ik weet dat het waar is en met sommige adviezen kan ik gewoon wat doen.
Ik heb al genoeg bijdrages geleverd over die vermeende zwangerschap, wat ik vind dat jouw verantwoordelijkheden zijn, blijkbaar lees jij daar maar al te graag over heen.

Wat valt er verder nog te melden dan?
Mensen vinden dat jij je verantwoordelijkheid moet nemen ALS ze zwanger blijkt te zijn.
Anderen, waaronder IK dus vinden dat ze jou niet kan verplichten die verantwoordelijkheid te nemen.

Meer valt er nu toch niet te bepraten?
Of wou je nu weer een topic vollullen met 35 keer dezelfde reacties van verschillende Fokkers?
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:32:08 #228
88139 JoeyT
pi_27739561
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Hé Joey, heb je al nieuws?!

Ben wel erg benieuwd moet ik zeggen hoe dat afloopt of af gaat lopen.
Maar volgens mij wel met een sisser, en gelukkig maar zullen we zeggen dan.
Voor jou (ja, toch maar wel, ben de kwaadste niet), en voor haar , toch? En hoe gaat het nou overigens met je ex-vriendinnetje? Of is het echt niet waar? Waarom dan? Dan zou ik je ex-vriendinnetje niet naar de huisarts sturen, maar jezelf . Al is dit wel een snel topic geworden enzo .

Hebben jullie al een naam? Phoebe sorry.
Nee ik heb nog geen nieuws. Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen. Praten over de mogelijke consequenties en kijken of we naar de huisarts gaan of naar de GGD. Ik hoop ook echt dat t met een sisser afloopt. Ik hoop echt niet dat ze abortus moet plegen en een kind opvoeden lijkt me nog minder verstandig. Ik laat jullie vanavond en anders morgenochtend weten hoe het afgelopen is...
pi_27739605
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, tuurlijk.
  Admin woensdag 8 juni 2005 @ 13:33:29 #230
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27739608
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:52 schreef JoeyT het volgende:

. Eerste wat ik vroeg was of het van mij is en dat viel natuurlijk niet echt in de smaak. Maar het is dus van mij... I

Ik weet t niet...
Hoe weet je dat zo zeker??
Omdat zij het zegt?

Hoi, is dat kind van mij?
Ja schat dat is van jou.
Case closed?

Nou knul, succes verder hoor, dit heeft een hoog -angel- gehalte.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_27739612
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:

.. een leven zonder sex zou zijn als een frikandel zonder speciaal!

die had ik nog niet eerder gehoord

En een leven zonder Joey's is als Friends zonder Chandlers!
Dat waren mijn wijze uitspraken weer voor vandaag
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:33:43 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_27739619
Wat een onvolwassen gedoe.

Neem die schat mee aan haar handje richting de abortuskliniek. En voor de enge anti's hier...Ik vind het je reinste moord om een kind op de wereld te kwakken bij 2 incapabele ouders.

Hup, het zuigertje erin...en tegen die dame zeggen dat er naast condooms ook nog andere anti conceptie is.

woensdag 8 juni 2005 @ 13:34:08 #233
88139 JoeyT
pi_27739638
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:28 schreef petitlapin het volgende:
trouwens JoeyT, waar is je exvriendinnetje nu ? zouden jullie nu al lang niet samen bij de dokter moeten zitten, of ben je al niet naar de pharmacie gelopen voor een predictor ???

na zo'n nieuws, is het laatste wat in me opkomt het op fok! te gaan posten
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...
Ik vind dit overigens een prima uitlaatklep. Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
  Admin woensdag 8 juni 2005 @ 13:35:21 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27739684
Interesses:
Vrouwen, sport, psychologie.

Ok, dawast
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 8 juni 2005 @ 13:35:36 #235
88139 JoeyT
pi_27739694
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker??
Omdat zij het zegt?

Hoi, is dat kind van mij?
Ja schat dat is van jou.
Case closed?

Nou knul, succes verder hoor, dit heeft een hoog -angel- gehalte.
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...
  Admin woensdag 8 juni 2005 @ 13:37:20 #236
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27739745
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...
Ja daarom breng een kleine 40% van de mannen ene kind van een ander groot

woensdag 8 juni 2005 @ 13:37:32 #237
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27739754
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...
Ik vind dit overigens een prima uitlaatklep. Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
Geezz.... dan had ik me toch ziekgemeld denk ik....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27739758
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:

waarom heb je het haar dan toch nog eens expliciet gevraagd of het van jou was ?
pi_27739793
quote:
Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
Op een publiek forum. Dan kun je dus net zo goed bij Oprah gaan zitten.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_27739802
quote:

Dat meisje gaat nu gewoon haar schoolse verplichtingen en haar stage gaan afwerken, nu ze sinds gisteren weet dat ze ongewenst zwanger is van haar exvriend

'ziekteverlof' is haar onbekend ? tja ... domme vraag, het is me al lang duidelijk dat het niet echt een groot licht is

woensdag 8 juni 2005 @ 13:39:24 #241
34156 Mirage
Smile !!!
pi_27739816
Ik vind eigenlijk dat de soap een andere wending moet krijgen...
het meisje wil het kind... hij wil het kind niet...zij krijgt een ongeluk.....
zíj overleefd het niet... de vrucht wél...

Hallo alleenstaande papa

edit..ik geloof een late reactie op een eerder bericht excuus

[ Bericht 21% gewijzigd door Mirage op 08-06-2005 13:50:46 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:40:10 #242
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_27739849
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:39 schreef Mirage het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de soap een andere wending moet krijgen...
het meisje wil het kind... hij wil het kind niet...zij krijgt een ongeluk.....
zíj overleefd het niet... de vrucht wél...

Hallo alleenstaande papa
dat zou idd niet verkeerd zijn
  Admin woensdag 8 juni 2005 @ 13:40:15 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27739854
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Op een publiek forum. Dan kun je dus net zo goed bij Oprah gaan zitten.
Och, met 2,5 miljoen pageviews per dag blijf je uiteraard anoniem
En lekker veel in je profiel ztten

woensdag 8 juni 2005 @ 13:40:20 #244
88139 JoeyT
pi_27739857
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom heb je het haar dan toch nog eens expliciet gevraagd of het van jou was ?
Kom zelf maar eens in die situatie... (gaat wat moeilijker omdat je vrouw bent natuurlijk )
Het is iets wat gewoon meteen naar binnen schiet...
Maar het maakt ook niet uit. Ik hoop nog een klein beetje dat het een foutje van de test is.
Al die andere dingen kijk ik daarna wel naar. Jullie horen t...

Ik stop er mee totdat ik zekerheid heb
pi_27739868
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:

Nee ik heb nog geen nieuws. Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen. Praten over de mogelijke consequenties en kijken of we naar de huisarts gaan of naar de GGD. Ik hoop ook echt dat t met een sisser afloopt. Ik hoop echt niet dat ze abortus moet plegen en een kind opvoeden lijkt me nog minder verstandig. Ik laat jullie vanavond en anders morgenochtend weten hoe het afgelopen is...
Ja, doe dat of graag! , leven toch heel wat mensen mee met je soaps .
Wordt het dan test 2 voor haar? En volgens mij wel hoor , wat wil ze eigenlijk zelf? Abortus (dus)?
quote:

Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
Mijn geheim
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:40:48 #246
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27739870
OMMFG!

tvptje voor later
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_27739907
quote:

[..]

Wees blij dat je je moeder niet bezwangerd hebt, dat zou pas een slag zijn....

En voor je weer gaat miepen, lees je sig.

Dat is de reputatie die je ZELF hebt opgebouwd hier, waar jij ZELF maar al te graag mee liep te koketteren, en dit zijn de consequenties, mensen die reageren zoals ik dat o.a. doe.

Je bent gewoon een jankzak, die de rekening gepresenteerd krijgt van zijn eigen bestelling en dan het enige doet wat hij kan, janken "maar dit wilde ik allemaal helemaal niet"

Joey wilt niet vreemdgaan maar doet het toch
Joey wilt geen vader worden maar neukt zonder condoom
Joey wilt haar niet aan zich binden, maar laat niet los
Joey wilt aandacht, maar wel volgens Joey's dictaat
Joey wilt joey wilt joey wilt zijn moeder want niemand doet lief
  Admin woensdag 8 juni 2005 @ 13:42:34 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27739928
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Och, met 2,5 miljoen pageviews per dag blijf je uiteraard anoniem
En lekker veel in je profiel ztten
Ah, en Google heeft JoeyT ook al opgepikt
Zoooooooooooo heerlijk anoniem een Forum

pi_27739933
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef yvonne het volgende:

Ja daarom breng een kleine 40% van de mannen ene kind van een ander groot
, oh, die vrouwen zijn ook erg van tt
pi_27739939
wat een onm verhaal zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27740228
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:

Hey, zwangerschap is een gezonde ziekte hoor
om naar de dokter te lopen, om nog een zwangerschapstest te kopen, om te ontstressen, om naar JoeyT te gaan ...

ik zou niet gaan werken iig
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:53:35 #252
34156 Mirage
Smile !!!
pi_27740307
Wat ik zo jammer vind is dat er over 9 maand misschien een kindje is dat ongewenst is bij de vader ( die eigenhandig zijn lul in een kutje heeft geduwd )... en een moeder heeft die hartstikke labiel is...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_27740424
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ja, alleen gaat het niet met een zalfje weg
Maar er zijn wel pilletjes voor!
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:58:47 #254
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:01 #255
43556 miss_dynastie
pi_27740527
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

om naar de dokter te lopen, om nog een zwangerschapstest te kopen, om te ontstressen, om naar JoeyT te gaan ...

ik zou niet gaan werken iig
Nou ja, ik snap het op zich wel, je kan er concreet weinig aan doen, nog een zwangerschapstest zal zij niet nodig vinden, Joey is dr ex dus om daar nu bij te gaan hangen, de huisarts kun je over het algemeen ook niet direct terecht-> het leidt wel een beetje af en dat is ook goed
pi_27740684
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Mirage het volgende:
Wat ik zo jammer vind is dat er over 9 maand misschien een kindje is dat ongewenst is bij de vader ( die eigenhandig zijn lul in een kutje heeft geduwd )... en een moeder heeft die hartstikke labiel is...
Geen goede omgeving om op te groeien, dat lijkt me duidelijk.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:13:04 #257
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_27740966
Ehm..zou het niet zinvol zijn om haar te vertellen dat het niet zo bevorderlijk is voor een kind om een moeder te hebben die borderliner is en dus geestelijk niet stabiel is?
Wil zij het op haar geweten hebben dat haar kind misschien een minder leuk leven tegemoet gaat en dat zij het kind misschien niet kan bieden wat het hoort te krijgen??

Ik vind dit reden genoeg om een zwangerschap af te breken....dus

Zulk soort zaken zou ik als ik haarwas maar es even goed overdenken.

En trouwens, hoe ver is de zwangerschap? Zelfs na een week of 7 is er nog niks menselijks aan hoor, dus laten weghalen is geen misdaad.
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_27741037
quote:

[..]

Bah
Denk je ook nog even aan het kind? Je hebt bovendien zelf geholpen met bezwangeren hoor, dus zo je handen er vanaf trekken lijkt me erg egoïstisch.
Of wil je dat dit met hem/haar gaat gebeuren (ook zo'n geval van "ik ben je papa niet, ik ken jou niet")? Help! Puberzoon (17) blowt zich suf.... Misschien wat kort door de bocht, maar je kind zal er weinig aan hebben als je doe alsof hij/zij niet bestaat.

En trouwens: je kunt helemaal niet weten of je een goede vader zult zijn. Misschien is het ineens wél leuk om af en toe de hort op te gaan met z'n tweetjes. Weet jij veel.
pi_27741150
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Cat_Byte het volgende:

[..]

Bah
Denk je ook nog even aan het kind? Je hebt bovendien zelf geholpen met bezwangeren hoor, dus zo je handen er vanaf trekken lijkt me erg egoïstisch.
Of wil je dat dit met hem/haar gaat gebeuren (ook zo'n geval van "ik ben je papa niet, ik ken jou niet")? Help! Puberzoon (17) blowt zich suf.... Misschien wat kort door de bocht, maar je kind zal er weinig aan hebben als je doe alsof hij/zij niet bestaat.

En trouwens: je kunt helemaal niet weten of je een goede vader zult zijn. Misschien is het ineens wél leuk om af en toe de hort op te gaan met z'n tweetjes. Weet jij veel.
Hij denkt juist wel aan het kind. Een kind verdient het niet om een ongelukje te zijn. Het is gewoon megadom om als ouder dit risico te nemen. Het argument, je vindt het waarschijnlijk wel leuk als het kind er eenmaal is, slaat als een tang op een varken! Een beetje verantwoordelijke man/vrouw neemt dat risico niet. Het kind heeft er ook niet veel aan, om geboren te worden in een omgeving, waar van tevoren al vast staat, dat pa het kind niet wilde, of dat ma het kind eigenlijk niet wilde. Lekker zeg...
Bite me!
pi_27741388
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, goed kunnen dril-boren is een kunst opzich
Vandaar dat die prijzen zo hoog zijn . Maaruh, vooral door blijven boren .
En over die prijs daar kan altijd over onderhandeld worden . Ciao!
De kunst is natuurlijk ook om enig voorwerk te verrichten teneinde het goede gereedschap optimaal te kunnen benutten; en als aanhanger van de vrije markt ideologie kan er bij mij natuurlijk altijd afgedongen worden; normaal gesproken verlang ik daar dan wel een tegenprestatie voor, want voor wat hoort wat
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:31:44 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27741557
En weer open met nogmaal het dringende verzoek on topic te blijven.

Zet het maar even vetgedrukt, want blijkbaar wordt er overheen gelezen...

[ Bericht 64% gewijzigd door Copycat op 08-06-2005 14:44:44 ]
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:55:34 #262
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27744698
Posts over geloofwaardigheidsgezeuer worden ook verwijderd
pi_27745005
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:02 schreef Frenkie het volgende:
Ja Joey, je kan niet verwachten dat mensen constant serieus blijven reageren op jouw soap. Het doet de schijn van aandachttrekker bij mij iig geen goed.

Maar het topic blijft wel open. mensen moeten zelf maar bepalen hoe en wat ze jou aanraden.
maar we moeten wel braaf mee lullen dus

[ Bericht 10% gewijzigd door milagro op 08-06-2005 16:20:33 ]
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:05:53 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27745065
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
maar we moeten wel braaf mee lullen dus
Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...
pi_27745119
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...
en met meelullen gebeurt niet wou je zeggen, de rgelijke aandacht is precies wat deze larie in stand houdt

maar goed, wees gerust, Cc, ik ben er wel klaar mee, deze onzin
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:10:08 #266
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745207
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ah-het-moet-in-het-straatje-van-de-TS-passen-post. Wat een objectief subforum is R&P ook. Enige vorm van kritiek wordt neergesabeld onder het mom van ' geloofwaardigheid'.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:13:32 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27745321
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef Xebrozius het volgende:

Ah-het-moet-in-het-straatje-van-de-TS-passen-post.
Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:15:39 #268
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_27745397
Sorry dat ik niet de moeite heb genomen om het hele topic te lezen (inclusief het voorgaande). Ik hoop dus niet dat ik dingen aan het vertellen ben die je al heel veel gehoord hebt maar...

Je moet het accepteren. Als je ex-vriendin geen abortus wil dan zul je vader worden. De vraag of je hier aan toe bent of dat je denkt een goede vader te kunnen zijn doet dan niet echt ter sprake. Wel is het belangrijk dat je deze vraag stelt en zegt dat je wilt dat je kind in een gezin zoals je zelf hebt zal opgroeien. Beide zij een teken dat je een goede vader kunt zijn. Ik denk dat je hier eerst eens met je ouders over moet gaan praten. Een kind is namelijk geen rede om je studie niet af te maken. Ik heb namelijk enkele vrienden waarbij hetzelfde gebeurt is en die lukt het ook. Het belangrijkste is dat je hier dus met je ouders over praat zodat zei je kunnen steunen in de komende tijd.

Veel succes en onthoudt dat het niet het einde van de wereld is.
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_27745398
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.
zet dat dan even in de OP, want nieuwkomers weten niet dat je een dergelijke mening niet meer mag ventileren.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:17:35 #270
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745459
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.
pi_27745501
Kappen met dat off topic gedoe!

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 08-06-2005 16:24:17 ]
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:22:18 #272
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745616
Maar goed, zo zwak als ik ben zal ik me maar aanpassen en alles nuanceren tot er niks meer te nuanceren valt. Weg gezonde portie scepsis, vaarwel verstand en adieu inhoud.
Bij deze:

Omfg wat erg ;9 !!!1!!1!!11
Ik hoop dat het snel beter gaat met jouw relatie en ik zal voor je bidden, bloeden en kruipen in de hoop dat jullie weer bij elkaar zullen komen. Ik zie je aan als volledig eerlijk persoon ook al ben je niets meer dan een nickname op internet. Ik wens je ENORM veel succes en sterkte in deze moeilijke periode. En ook al ben ik dan niets meer dan een digitaal stipje in jouw universum weet wel dat ik er altijd voor je zal zijn!
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:23:53 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27745672
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Xebrozius het volgende:
Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.
Dat zeg ik dan ook helemaal niet.
Het verhaal is van begin af aan al in twijfel getrokken, maar daar nu continu op door blijven muggenziften schiet voor geen donder op. Daar krijg je een lekkere discussie van: welles, nietes, welles, nietes...

Vandaar dus.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:24:31 #274
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27745696
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

ik ben het met je eens.
Voor mij zijn derglijke posts altijd wel nuttige eye-openers...
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen.
Mwaoh, volgens mij moet je zo'n test met ochtendurine doen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:24:39 #275
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745707
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook helemaal niet.
Het verhaal is van begin af aan al in twijfel getrokken, maar daar nu continu op door blijven muggenziften schiet voor geen donder op. Daar krijg je een lekkere discussie van: welles, nietes, welles, nietes...

Vandaar dus.
Wat is daar mis mee? Laat TS maar met bewijzen komen als de meerderheid het niet vertrouwd.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:25:33 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27745742
Als we zo doorgaan met hierover heen en weer lullen, is er weinig topic om het waarheidsgehalte in te bewijzen...
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:26:42 #277
88139 JoeyT
pi_27745789
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

[..]

Owww ok... Ik weet zeker dat ze dat gister niet gedaan heeft... Kan t dan vals positief aangeven?
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:26:59 #278
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745794
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef Copycat het volgende:
Als we zo doorgaan met hierover heen en weer lullen, is er weinig topic om het waarheidsgehalte in te bewijzen...
Ik wacht even op het vervolg: Mijn ex vriendin heeft een miskraam gehad
Kunnen we die anders wel weer ontopic vollullen en als we daar niet in slagen dan kan het altijd nog in het daarop volgende topic genaamd ik zie het leven niet meer zitten, waarom is het leven zo oneerlijk
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:27:23 #279
59251 Zwartkijken
pi_27745810
quote:
Nu missen we een potentieel topic "toch zwanger na negatieve test" .
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
pi_27745833
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef JoeyT het volgende:

Owww ok... Ik weet zeker dat ze dat gister niet gedaan heeft... Kan t dan vals positief aangeven?
een zwangerschapstest moet niet met ochtendurine hoor, het gaat om een bepaalde stof, HcG ... maar die is altijd aanwezig ...

maar hoeveel weken is ze al zwanger JoeyT ?
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:29:27 #281
88139 JoeyT
pi_27745891
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:

[..]

een zwangerschapstest moet niet met ochtendurine hoor, het gaat om een bepaalde stof, HcG ... maar die is altijd aanwezig ...

Ja ik ben echt een leek hierin, maar ze is dus 1 week overtijd.
En ongeveer drie weken geleden (weet niet meer precies) hebben we onveilige sex gehad...
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:29:42 #282
81601 Jikpunth
pi_27745901
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Laat TS maar met bewijzen komen als de meerderheid het niet vertrouwd.
Ik heb pas drie posts van je gelezen en ik vind je naast een tactloze lul een muggezifter
Anyhow als de persoon slechts een tag is op een website en je het je weinig tot niet aantrekt dan zou het waarheidsgehalte ook niet van belang moeten zijn. Realiseer je eens dat sommige mensen problemen hebben en hiermee slechts naar onbekenden op het internet te durven stappen. Of het verhaal nou waar of niet is (bedenk je voor de grap is dat het wel zo is en dat het een persoon in je naaste omgeving is).
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:29:52 #283
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745907
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:

[..]

JoeyT moet nu eerst ff in google opzoeken na hoeveel weken zwangerschap de stof Hcg vrijkomt.
pi_27745924
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik wacht even op het vervolg: Mijn ex vriendin heeft een miskraam gehad
Kunnen we die anders wel weer ontopic vollullen en als we daar niet in slagen dan kan het altijd nog in het daarop volgende topic genaamd ik zie het leven niet meer zitten, waarom is het leven zo oneerlijk
Boeit het of het echt waar is? Als je het niet gelooft dan post je toch lekker niet? Het is een discussieforum man, het gaat erom hoe jij erover denkt en hoe anderen er over denken. Je kunt niets hier natrekken in principe, dus je hebt weer een mooie drogredenering te pakken.
pi_27745975
quote:

nee, hoor, dat hoeft helemaal niet

sorry voor deze on topic post
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:33:23 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27746043
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, kennelijk niet. Weet eigenljik niet hoe ik daar bij kom. Wellicht door de ochtendurine die mijn zus voor moeders-voor-moeders verzamelde!
pi_27746053
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef milagro het volgende:

[..]

sorry voor deze on topic post
Sja maar goed als ze bij laag en hoog volhoudt dat ze zwanger is en JoeyT zegt dat hij haar maar moet geloven en dat ze niet nog een test gaat doen. Wat dan?

@ Xebrogevallus:
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:34:47 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27746092
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Sja maar goed als ze bij laag en hoog volhoudt dat ze zwanger is en JoeyT zegt dat hij haar maar moet geloven en dat ze niet nog een test gaat doen. Wat dan?
Wat als dan
Speculeren heeft weinig zin.
pi_27746105
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

O-F-F-T-O-P-I-C!
Ik wilde een joker inzetten hier, maar ik zie dat je er al bent.
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wat als dan
Hoezo heeft speculeren geen zin? Als dat zo is weet je toch dat ze waarschijnlijk ook zal liegen om hem te behouden....

Vinden jullie dan dat zijn positie veranderd? Ik wel.
pi_27746115
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

JoeyT moet nu eerst ff in google opzoeken na hoeveel weken zwangerschap de stof Hcg vrijkomt.
\

vanaf de 1e dag na een gemiste menstruatie kan je een test doen al (zo'n 2 weken na de eisprong dus)

je moet je als man wel goed informeren, opdat je geen oor aangenaaid wordt door een vrouwmens
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:36:27 #291
88139 JoeyT
pi_27746148
quote:

[..]

@ Xebrogevallus:
Pfff... Daar gaat mn serieus bedoelde topic

Ze gaat gewoon vanavond een testje met mij doen. Ze zal dat echt niet tegenwerken al is het alleen maar voor de zekerheid dat de vorige juist was. Maar ik ga dr vandoor. Ik wil de mensen die wel ontopic posten echt bedanken... En nogmaals ik begrijp de mensen die het niet geloven ook. Ik post morgen wel hoe het vanavond is afgelopen...

Thx
pi_27746177
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ze gaat gewoon vanavond een testje met mij doen. Ze zal dat echt niet tegenwerken al is het alleen maar voor de zekerheid dat de vorige juist was. Maar ik ga dr vandoor. Ik wil de mensen die wel ontopic posten echt bedanken... En nogmaals ik begrijp de mensen die het niet geloven ook. Ik post morgen wel hoe het vanavond is afgelopen...

Thx
Geen probleem fok!-broertje, ik hoor het morgen wel

Sterkte!
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:37:20 #293
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27746182
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef milagro het volgende:

[..]

\

vanaf de 1e dag na een gemiste menstruatie kan je een test doen al (zo'n 2 weken na de eisprong dus)

je moet je als man wel goed informeren, opdat je geen oor aangenaaid wordt door een vrouwmens
Tsja... ik werk nog met breinaalden, chloor en een kruimeldief als een meid overtijd is. Ik ben dan ook van de oude stempel...
pi_27746189
quote:

[..]

@ Xebrogevallus:
Ja, als ik hem was, zou ik over haar heen gaan zeiken en dan zeggen dat ze de schijt kan krijgen, echt
Kom op zeg, gewoon nog een test doen, waar hij bij is, en klaar ben je.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:38:18 #295
59251 Zwartkijken
pi_27746221
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wat als dan
Met een beetje mazzel kan het ongelukkige paar een middenweg bewandelen: Babyluikje' alternatief abortus

En dan spijt krijgen natuurlijk, en na enige tijd kunnen er weer topics volgen over de zoektocht naar het afgestane kind .
pi_27746225
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Tsja... ik werk nog met breinaalden, chloor en een kruimeldief als een meid overtijd is. Ik ben dan ook van de oude stempel...
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:38:48 #297
81601 Jikpunth
pi_27746240
quote:

[..]

Thx
Veel succes
  Admin woensdag 8 juni 2005 @ 16:39:08 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27746256
quote:

[..]
Ze zal dat echt niet tegenwerken al is het alleen maar voor de zekerheid dat de vorige juist was.

Thx
Ja hoi, ben ik weer, zorg je er ook even voor dat ze dr eigen piesje gebuikt?
Denk aan de 40% van de mannen etc

pi_27746257
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef milagro het volgende:
Ja, als ik hem was, zou ik over haar heen gaan zeiken en dan zeggen dat ze de schijt kan krijgen, echt
Jij hebt een raar soort humor die anderen mensen bestempelen als niet grappig.
pi_27746308
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja hoi, ben ik weer, zorg je er ook even voor dat ze dr eigen piesje gebuikt?
Denk aan de 40% van de mannen etc
40% van de mannen gebruiken hun eigen pies niet?

Wat maakt dat nou uit?
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:40:30 #301
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27746310
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jij hebt een raar soort humor die anderen mensen bestempelen als niet grappig.
Is dat zo .
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:40:52 #302
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27746320
word elke reactie van mij nu standaard gewist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')