Ik heb al genoeg bijdrages geleverd over die vermeende zwangerschap, wat ik vind dat jouw verantwoordelijkheden zijn, blijkbaar lees jij daar maar al te graag over heen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dan heb je nu je punt gemaakt... We weten nu dat jij, PetitLapin, Copycat en waarschijnlijk nog vele anderen mijn verhaal niet geloven. Maar ga dan nu verder met discussieren alstjeblieftIk bedoel t overigens gewoon aardig. Ik weet dat het waar is en met sommige adviezen kan ik gewoon wat doen.
Nee ik heb nog geen nieuws. Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen. Praten over de mogelijke consequenties en kijken of we naar de huisarts gaan of naar de GGD. Ik hoop ook echt dat t met een sisser afloopt. Ik hoop echt niet dat ze abortus moet plegen en een kind opvoeden lijkt me nog minder verstandig. Ik laat jullie vanavond en anders morgenochtend weten hoe het afgelopen is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hé Joey, heb je al nieuws?!![]()
Ben wel erg benieuwd moet ik zeggen hoe dat afloopt of af gaat lopen.
Maar volgens mij wel met een sisser, en gelukkig maar zullen we zeggen dan.
Voor jou (ja, toch maar wel, ben de kwaadste niet), en voor haar, toch? En hoe gaat het nou overigens met je ex-vriendinnetje? Of is het echt niet waar? Waarom dan? Dan zou ik je ex-vriendinnetje niet naar de huisarts sturen, maar jezelf
. Al is dit wel een snel topic geworden enzo
.
Hebben jullie al een naam? Phoebe![]()
![]()
sorry.
Tuurlijk jongen, tuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Tja jij zal er wel zo een zijn die bij elke wip denkt. Stel dta ze zwanger wordt, wat dan...
Hoe weet je dat zo zeker??quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:52 schreef JoeyT het volgende:
. Eerste wat ik vroeg was of het van mij is en dat viel natuurlijk niet echt in de smaak. Maar het is dus van mij... I
Ik weet t niet...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
.. een leven zonder sex zou zijn als een frikandel zonder speciaal!
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:28 schreef petitlapin het volgende:
trouwens JoeyT, waar is je exvriendinnetje nu ? zouden jullie nu al lang niet samen bij de dokter moeten zitten, of ben je al niet naar de pharmacie gelopen voor een predictor ???
na zo'n nieuws, is het laatste wat in me opkomt het op fok! te gaan posten
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker??
Omdat zij het zegt?
Hoi, is dat kind van mij?
Ja schat dat is van jou.
Case closed?
Nou knul, succes verder hoor, dit heeft een hoog -angel- gehalte.
Ja daarom breng een kleine 40% van de mannen ene kind van een ander grootquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...
Geezz.... dan had ik me toch ziekgemeld denk ik....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...
Ik vind dit overigens een prima uitlaatklep. Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
waarom heb je het haar dan toch nog eens expliciet gevraagd of het van jou was ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...
Op een publiek forum. Dan kun je dus net zo goed bij Oprah gaan zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
Dat meisje gaat nu gewoon haar schoolse verplichtingen en haar stage gaan afwerken, nu ze sinds gisteren weet dat ze ongewenst zwanger is van haar exvriendquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...
Ik vind dit overigens een prima uitlaatklep. Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
dat zou idd niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:39 schreef Mirage het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de soap een andere wending moet krijgen...
het meisje wil het kind... hij wil het kind niet...zij krijgt een ongeluk.....
zíj overleefd het niet... de vrucht wél...
Hallo alleenstaande papa![]()
Och, met 2,5 miljoen pageviews per dag blijf je uiteraard anoniemquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op een publiek forum. Dan kun je dus net zo goed bij Oprah gaan zitten.
Kom zelf maar eens in die situatie... (gaat wat moeilijker omdat je vrouw bent natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom heb je het haar dan toch nog eens expliciet gevraagd of het van jou was ?
Ja, doe dat of graag!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:
Nee ik heb nog geen nieuws. Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen. Praten over de mogelijke consequenties en kijken of we naar de huisarts gaan of naar de GGD. Ik hoop ook echt dat t met een sisser afloopt. Ik hoop echt niet dat ze abortus moet plegen en een kind opvoeden lijkt me nog minder verstandig. Ik laat jullie vanavond en anders morgenochtend weten hoe het afgelopen is...
Mijn geheimquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
Wees blij dat je je moeder niet bezwangerd hebt, dat zou pas een slag zijn....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ah, en Google heeft JoeyT ook al opgepiktquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, met 2,5 miljoen pageviews per dag blijf je uiteraard anoniem
En lekker veel in je profiel ztten
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef yvonne het volgende:
Ja daarom breng een kleine 40% van de mannen ene kind van een ander groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |