abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27740228
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:

Hey, zwangerschap is een gezonde ziekte hoor
om naar de dokter te lopen, om nog een zwangerschapstest te kopen, om te ontstressen, om naar JoeyT te gaan ...

ik zou niet gaan werken iig
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:53:35 #252
34156 Mirage
Smile !!!
pi_27740307
Wat ik zo jammer vind is dat er over 9 maand misschien een kindje is dat ongewenst is bij de vader ( die eigenhandig zijn lul in een kutje heeft geduwd )... en een moeder heeft die hartstikke labiel is...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_27740424
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ja, alleen gaat het niet met een zalfje weg
Maar er zijn wel pilletjes voor!
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:58:47 #254
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:01 #255
43556 miss_dynastie
pi_27740527
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

om naar de dokter te lopen, om nog een zwangerschapstest te kopen, om te ontstressen, om naar JoeyT te gaan ...

ik zou niet gaan werken iig
Nou ja, ik snap het op zich wel, je kan er concreet weinig aan doen, nog een zwangerschapstest zal zij niet nodig vinden, Joey is dr ex dus om daar nu bij te gaan hangen, de huisarts kun je over het algemeen ook niet direct terecht-> het leidt wel een beetje af en dat is ook goed
pi_27740684
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Mirage het volgende:
Wat ik zo jammer vind is dat er over 9 maand misschien een kindje is dat ongewenst is bij de vader ( die eigenhandig zijn lul in een kutje heeft geduwd )... en een moeder heeft die hartstikke labiel is...
Geen goede omgeving om op te groeien, dat lijkt me duidelijk.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:13:04 #257
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_27740966
Ehm..zou het niet zinvol zijn om haar te vertellen dat het niet zo bevorderlijk is voor een kind om een moeder te hebben die borderliner is en dus geestelijk niet stabiel is?
Wil zij het op haar geweten hebben dat haar kind misschien een minder leuk leven tegemoet gaat en dat zij het kind misschien niet kan bieden wat het hoort te krijgen??

Ik vind dit reden genoeg om een zwangerschap af te breken....dus

Zulk soort zaken zou ik als ik haarwas maar es even goed overdenken.

En trouwens, hoe ver is de zwangerschap? Zelfs na een week of 7 is er nog niks menselijks aan hoor, dus laten weghalen is geen misdaad.
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_27741037
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Je hoeft het kind/ de vrucht niet te erkennen.
Hierdoor heb je geen plichten maar ook geen rechten.
Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..

Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...

Ik heb ook een vriendin gehad die 'dacht'/ bang was dat ze zwanger was... Die wilde ook geen abortus en heb ik het bovenstaande gemeld dat dat mijn standpunt zou zijn.
Bah
Denk je ook nog even aan het kind? Je hebt bovendien zelf geholpen met bezwangeren hoor, dus zo je handen er vanaf trekken lijkt me erg egoïstisch.
Of wil je dat dit met hem/haar gaat gebeuren (ook zo'n geval van "ik ben je papa niet, ik ken jou niet")? Help! Puberzoon (17) blowt zich suf.... Misschien wat kort door de bocht, maar je kind zal er weinig aan hebben als je doe alsof hij/zij niet bestaat.

En trouwens: je kunt helemaal niet weten of je een goede vader zult zijn. Misschien is het ineens wél leuk om af en toe de hort op te gaan met z'n tweetjes. Weet jij veel.
pi_27741150
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Cat_Byte het volgende:

[..]

Bah
Denk je ook nog even aan het kind? Je hebt bovendien zelf geholpen met bezwangeren hoor, dus zo je handen er vanaf trekken lijkt me erg egoïstisch.
Of wil je dat dit met hem/haar gaat gebeuren (ook zo'n geval van "ik ben je papa niet, ik ken jou niet")? Help! Puberzoon (17) blowt zich suf.... Misschien wat kort door de bocht, maar je kind zal er weinig aan hebben als je doe alsof hij/zij niet bestaat.

En trouwens: je kunt helemaal niet weten of je een goede vader zult zijn. Misschien is het ineens wél leuk om af en toe de hort op te gaan met z'n tweetjes. Weet jij veel.
Hij denkt juist wel aan het kind. Een kind verdient het niet om een ongelukje te zijn. Het is gewoon megadom om als ouder dit risico te nemen. Het argument, je vindt het waarschijnlijk wel leuk als het kind er eenmaal is, slaat als een tang op een varken! Een beetje verantwoordelijke man/vrouw neemt dat risico niet. Het kind heeft er ook niet veel aan, om geboren te worden in een omgeving, waar van tevoren al vast staat, dat pa het kind niet wilde, of dat ma het kind eigenlijk niet wilde. Lekker zeg...
Bite me!
pi_27741388
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, goed kunnen dril-boren is een kunst opzich
Vandaar dat die prijzen zo hoog zijn . Maaruh, vooral door blijven boren .
En over die prijs daar kan altijd over onderhandeld worden . Ciao!
De kunst is natuurlijk ook om enig voorwerk te verrichten teneinde het goede gereedschap optimaal te kunnen benutten; en als aanhanger van de vrije markt ideologie kan er bij mij natuurlijk altijd afgedongen worden; normaal gesproken verlang ik daar dan wel een tegenprestatie voor, want voor wat hoort wat
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:31:44 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27741557
En weer open met nogmaal het dringende verzoek on topic te blijven.

Zet het maar even vetgedrukt, want blijkbaar wordt er overheen gelezen...

[ Bericht 64% gewijzigd door Copycat op 08-06-2005 14:44:44 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:55:34 #262
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27744698
Posts over geloofwaardigheidsgezeuer worden ook verwijderd
pi_27745005
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:02 schreef Frenkie het volgende:
Ja Joey, je kan niet verwachten dat mensen constant serieus blijven reageren op jouw soap. Het doet de schijn van aandachttrekker bij mij iig geen goed.

Maar het topic blijft wel open. mensen moeten zelf maar bepalen hoe en wat ze jou aanraden.
maar we moeten wel braaf mee lullen dus

[ Bericht 10% gewijzigd door milagro op 08-06-2005 16:20:33 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:05:53 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27745065
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
maar we moeten wel braaf mee lullen dus
Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...
pi_27745119
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...
en met meelullen gebeurt niet wou je zeggen, de rgelijke aandacht is precies wat deze larie in stand houdt

maar goed, wees gerust, Cc, ik ben er wel klaar mee, deze onzin
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:10:08 #266
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745207
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ah-het-moet-in-het-straatje-van-de-TS-passen-post. Wat een objectief subforum is R&P ook. Enige vorm van kritiek wordt neergesabeld onder het mom van ' geloofwaardigheid'.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:13:32 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27745321
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef Xebrozius het volgende:

Ah-het-moet-in-het-straatje-van-de-TS-passen-post.
Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:15:39 #268
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_27745397
Sorry dat ik niet de moeite heb genomen om het hele topic te lezen (inclusief het voorgaande). Ik hoop dus niet dat ik dingen aan het vertellen ben die je al heel veel gehoord hebt maar...

Je moet het accepteren. Als je ex-vriendin geen abortus wil dan zul je vader worden. De vraag of je hier aan toe bent of dat je denkt een goede vader te kunnen zijn doet dan niet echt ter sprake. Wel is het belangrijk dat je deze vraag stelt en zegt dat je wilt dat je kind in een gezin zoals je zelf hebt zal opgroeien. Beide zij een teken dat je een goede vader kunt zijn. Ik denk dat je hier eerst eens met je ouders over moet gaan praten. Een kind is namelijk geen rede om je studie niet af te maken. Ik heb namelijk enkele vrienden waarbij hetzelfde gebeurt is en die lukt het ook. Het belangrijkste is dat je hier dus met je ouders over praat zodat zei je kunnen steunen in de komende tijd.

Veel succes en onthoudt dat het niet het einde van de wereld is.
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_27745398
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.
zet dat dan even in de OP, want nieuwkomers weten niet dat je een dergelijke mening niet meer mag ventileren.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:17:35 #270
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745459
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.
pi_27745501
Kappen met dat off topic gedoe!

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 08-06-2005 16:24:17 ]
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:22:18 #272
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745616
Maar goed, zo zwak als ik ben zal ik me maar aanpassen en alles nuanceren tot er niks meer te nuanceren valt. Weg gezonde portie scepsis, vaarwel verstand en adieu inhoud.
Bij deze:

Omfg wat erg ;9 !!!1!!1!!11
Ik hoop dat het snel beter gaat met jouw relatie en ik zal voor je bidden, bloeden en kruipen in de hoop dat jullie weer bij elkaar zullen komen. Ik zie je aan als volledig eerlijk persoon ook al ben je niets meer dan een nickname op internet. Ik wens je ENORM veel succes en sterkte in deze moeilijke periode. En ook al ben ik dan niets meer dan een digitaal stipje in jouw universum weet wel dat ik er altijd voor je zal zijn!
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:23:53 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27745672
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Xebrozius het volgende:
Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.
Dat zeg ik dan ook helemaal niet.
Het verhaal is van begin af aan al in twijfel getrokken, maar daar nu continu op door blijven muggenziften schiet voor geen donder op. Daar krijg je een lekkere discussie van: welles, nietes, welles, nietes...

Vandaar dus.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:24:31 #274
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27745696
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

ik ben het met je eens.
Voor mij zijn derglijke posts altijd wel nuttige eye-openers...
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen.
Mwaoh, volgens mij moet je zo'n test met ochtendurine doen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:24:39 #275
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27745707
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook helemaal niet.
Het verhaal is van begin af aan al in twijfel getrokken, maar daar nu continu op door blijven muggenziften schiet voor geen donder op. Daar krijg je een lekkere discussie van: welles, nietes, welles, nietes...

Vandaar dus.
Wat is daar mis mee? Laat TS maar met bewijzen komen als de meerderheid het niet vertrouwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')