Tja jij zal er wel zo een zijn die bij elke wip denkt. Stel dta ze zwanger wordt, wat dan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef Pheno het volgende:
Sex en kinderen hebben geen link. Wow, is die ooievaar dan toch echt waar?
Oh ja, daar ben ik het ook zo mee eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:24 schreef Roquefort het volgende:
Als er echt een kind uitkomt na negen maanden, en je keert het als vader de rug toe door het niet te erkennen, dan ben je echt een looser.
(fuck elk probleem met de de moeder/je vriendin/je ex - Je kind laten stikken zodra het geboren is is de meest lafhartige streek van allemaal. Alsof dat kind het kan helpen dat de moeder geen abortus wilde .... Het is je eigen vlees en bloed!)
Daarom heb ik 'het' al 3,5 jaar niet meer gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Tja jij zal er wel zo een zijn die bij elke wip denkt. Stel dta ze zwanger wordt, wat dan...
Gerechtelijke vaststelling van het vaderschap krachtens art. 1:207 BW.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb ff gegoogled, en je hebt gelijk: een DNA-test kan niet worden afgedwongen, maar de man zal wél moeten bewijzen dat hij niet de vader is. Dat zal bijvoorbeeld kunnen door aan te tonen dat ie de afgelopen jaren in de gevangenis heeft gezeten zonder haar bezoek bijv., maar over het algemeen toch echt door een DNA test, want kun je niet bewijzen dat de mams ongelijk heeft, dan heeft zij gelijk en ben je het haasje. Niet gedwongen dus, en eigenlijk ook weer wel. Die man heeft het kind dan niet erkend, maar heeft wel onderhoudsplicht. Gezag moet via de rechter geregeld worden, erkenning kan, maar met medewerking van de moeder.
En dan wat zeggen over mijn post en de toegevoegde waarde daarvanquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:47 schreef NickNEC het volgende:
[..]
![]()
toegevoegde waarde: 0
[..]
echt waar hey???
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef Scorpie het volgende:
.. dikke bult eerlijk gezegd
metro toch ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom doet iedereen hier toch zo onwijs niet-serieus.
Wat joeyT zegt kan toch heel goed. Ik wens joeyT dan ook veel sterkte toe en hoop voor hem dat het goed afloopt.
Les 1: onzin, ook eicel nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Les 1: van spermazaadjes komen kinderen van* flauw kijkt erbij
Les 2: vrouwen zijn mensen, levende wezens, geen lopende apparaten, waar je je leuter in stopt en waar een abortus te vergelijken valt met een moedervlekje weghalen
Les 3: als er dan te makkelijk over gedacht wordt, verplaats jezelf in vrouw's positie, en neem zelf (ook) de verantwoording, maw alle mannen aan de pil!
Les 4: het is en blijft de buik van de vrouw, hoe je het ook went of keert, en makkelijk of moeilijk, juist in de gevallen van de makkelijkheid, heeft een vrouw alle recht, om te zeggen 'niet over mijn buik'.
Joke Smit was mijn oma![]()
Nogmaals je hoeft t van mij niet te geloven. Ik vrij altijd veilig, heb t dus 1 keer niet gedaan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
metro toch ...![]()
dit kan écht niet. Eerst zegt hij dat hij altijd veilig vrijt, nu toch een keer niet, ik geloof ook niet dat een meisje van rond de 20 niet de pil neemt. Eerst heeft ze een open, pure relatie met haar moeder, maar nee, nu weet de moeder het nog niet ...
en zo kan ik nog uren doorgaan, het verhaal hangt met trieste haken en ogen aan elkaar, en de enige amusementswaarde voor mij is hem als een zielige stervende paling zich bochten te zien wringen tussen zijn eigen leugens.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
metro toch ...![]()
dit kan écht niet. Eerst zegt hij dat hij altijd veilig vrijt, nu toch een keer niet, ik geloof ook niet dat een meisje van rond de 20 niet de pil neemt. Eerst heeft ze een open, pure relatie met haar moeder, maar nee, nu weet de moeder het nog niet ...
en zo kan ik nog uren doorgaan, het verhaal hangt met trieste haken en ogen aan elkaar, en de enige amusementswaarde voor mij is hem als een zielige stervende paling zich bochten te zien wringen tussen zijn eigen leugens.
Ja hallo, wij zijn geen borderliners, hoorquote:
en ook geen JoeyT's ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef milagro het volgende:
Ja hallo, wij zijn geen borderliners, hoor
Dan reageer je toch gewoon niet, het is gewoon suf dat je mn topic aan het verneuken bent. Het geeft niet dat je me niet gelooft, streker nog ik begrijp je helemaal, maar post hier dan gewoon niet of doe mee aan de discussie. Net zoals Tranceptor zei: het maakt niet uit of het wel of niet waar is, het gaat om de discussie. Ik weet dat het waar is en daar gaat het mij om... Ik kan niets met jouw posts, maar als je gewoon ontopic post dan misschien wel...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja hallo, wij zijn geen borderliners, hoor
Klopt, maar ik dacht zeg het maar evenquote:
quote:Les 2: och ik zie het verschil niet zo: een moedervlek kan zelfs nog een litteken opleveren
Ja precies, doeiquote:Les 3: ja doei ik kan toch niet zwanger worden![]()
Nope, voor mij zou dat al niet meer hoeven dan.quote:Les 4: maar wel betalen zeker?
Prins Bernhard sucksquote:Prins Bernhard was mijn opa, eh ik bedoel vader
lk heb genoeg inhoudelijk gepost, Joey.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan reageer je toch gewoon niet, het is gewoon suf dat je mn topic aan het verneuken bent. Het geeft niet dat je me niet gelooft, streker nog ik begrijp je helemaal, maar post hier dan gewoon niet of doe mee aan de discussie. Net zoals Tranceptor zei: het maakt niet uit of het wel of niet waar is, het gaat om de discussie. Ik weet dat het waar is en daar gaat het mij om... Ik kan niets met jouw posts, maar als je gewoon ontopic post dan misschien wel...
Ok dan heb je nu je punt gemaakt... We weten nu dat jij, PetitLapin, Copycat en waarschijnlijk nog vele anderen mijn verhaal niet geloven. Maar ga dan nu verder met discussieren alstjeblieftquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lk heb genoeg inhoudelijk gepost, Joey.
In je vorige topic ook, bij mijn laatste post gaf je me zelfs gelijk
ik zei dat je een dramaqueen was en ongeloofwaardig en raadde je aan GEEN topic te openen over deze vermeende zwangeschap en vervolgens open je toch dit topic.
Ergo, ik mag posten wat ik wil, mijn posts verpesten je topic niet, daarvoor staan er veel te veel meelevende posts tegenover.
En als je begrijpt dat het ongeloofwaardig overkomt, zeik dan niet als iemand dat dan bevestigt.
Wat een complete onzin, als man gebruik ik altijd een condoom in het begin van een relatie. Die gaat never nooit meer af tenzij er een test gedaan is en dat ik zekerheid heb dat het meisje/vrouw de pil slikt of een ander conceptie middel gebruikt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef innovative het volgende:
[..]
Imo heb je als man al je rechten verspeeld op het moment dat je je lul in een vrouw hangt. Je wéét dat er iets fout kan gaan, dat risico neem je bewust als man en daar zul je dan maar mee moeten leven. Lekker makkelijk is dat... Een abortus is niet zomaar iets, kan zelfs dodelijk zijn, maar ja, dat moet het meisje dan maar ondergaan omdat het jou toevallig even niet uit komt. Lekkere ben jij.
Je blijft ook een lekker dier ook hequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lk heb genoeg inhoudelijk gepost, Joey.
In je vorige topic ook, bij mijn laatste post gaf je me zelfs gelijk
ik zei dat je een dramaqueen was en ongeloofwaardig en raadde je aan GEEN topic te openen over deze vermeende zwangeschap en vervolgens open je toch dit topic.
Ergo, ik mag posten wat ik wil, mijn posts verpesten je topic niet, daarvoor staan er veel te veel meelevende posts tegenover.
En als je begrijpt dat het ongeloofwaardig overkomt, zeik dan niet als iemand dat dan bevestigt.
Hé Joey, heb je al nieuws?!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef JoeyT het volgende:
Dan reageer je toch gewoon niet, het is gewoon suf dat je mn topic aan het verneuken bent. Het geeft niet dat je me niet gelooft, streker nog ik begrijp je helemaal, maar post hier dan gewoon niet of doe mee aan de discussie. Net zoals Tranceptor zei: het maakt niet uit of het wel of niet waar is, het gaat om de discussie. Ik weet dat het waar is en daar gaat het mij om... Ik kan niets met jouw posts, maar als je gewoon ontopic post dan misschien wel...
Ik heb al genoeg bijdrages geleverd over die vermeende zwangerschap, wat ik vind dat jouw verantwoordelijkheden zijn, blijkbaar lees jij daar maar al te graag over heen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dan heb je nu je punt gemaakt... We weten nu dat jij, PetitLapin, Copycat en waarschijnlijk nog vele anderen mijn verhaal niet geloven. Maar ga dan nu verder met discussieren alstjeblieftIk bedoel t overigens gewoon aardig. Ik weet dat het waar is en met sommige adviezen kan ik gewoon wat doen.
Nee ik heb nog geen nieuws. Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen. Praten over de mogelijke consequenties en kijken of we naar de huisarts gaan of naar de GGD. Ik hoop ook echt dat t met een sisser afloopt. Ik hoop echt niet dat ze abortus moet plegen en een kind opvoeden lijkt me nog minder verstandig. Ik laat jullie vanavond en anders morgenochtend weten hoe het afgelopen is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hé Joey, heb je al nieuws?!![]()
Ben wel erg benieuwd moet ik zeggen hoe dat afloopt of af gaat lopen.
Maar volgens mij wel met een sisser, en gelukkig maar zullen we zeggen dan.
Voor jou (ja, toch maar wel, ben de kwaadste niet), en voor haar, toch? En hoe gaat het nou overigens met je ex-vriendinnetje? Of is het echt niet waar? Waarom dan? Dan zou ik je ex-vriendinnetje niet naar de huisarts sturen, maar jezelf
. Al is dit wel een snel topic geworden enzo
.
Hebben jullie al een naam? Phoebe![]()
![]()
sorry.
Tuurlijk jongen, tuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Tja jij zal er wel zo een zijn die bij elke wip denkt. Stel dta ze zwanger wordt, wat dan...
Hoe weet je dat zo zeker??quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:52 schreef JoeyT het volgende:
. Eerste wat ik vroeg was of het van mij is en dat viel natuurlijk niet echt in de smaak. Maar het is dus van mij... I
Ik weet t niet...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
.. een leven zonder sex zou zijn als een frikandel zonder speciaal!
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:28 schreef petitlapin het volgende:
trouwens JoeyT, waar is je exvriendinnetje nu ? zouden jullie nu al lang niet samen bij de dokter moeten zitten, of ben je al niet naar de pharmacie gelopen voor een predictor ???
na zo'n nieuws, is het laatste wat in me opkomt het op fok! te gaan posten
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker??
Omdat zij het zegt?
Hoi, is dat kind van mij?
Ja schat dat is van jou.
Case closed?
Nou knul, succes verder hoor, dit heeft een hoog -angel- gehalte.
Ja daarom breng een kleine 40% van de mannen ene kind van een ander grootquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...
Geezz.... dan had ik me toch ziekgemeld denk ik....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...
Ik vind dit overigens een prima uitlaatklep. Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
waarom heb je het haar dan toch nog eens expliciet gevraagd of het van jou was ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:
In vorige topics is al duidelijk geworden waarom ik zeker weet dat zij iig geen sex heeft met andere jongens...
Op een publiek forum. Dan kun je dus net zo goed bij Oprah gaan zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
Dat meisje gaat nu gewoon haar schoolse verplichtingen en haar stage gaan afwerken, nu ze sinds gisteren weet dat ze ongewenst zwanger is van haar exvriendquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Zij heeft vandaag verplichtingen tov stage en school... Predictor ga ik zo halen als ik de stad in ga...
Ik vind dit overigens een prima uitlaatklep. Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
dat zou idd niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:39 schreef Mirage het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de soap een andere wending moet krijgen...
het meisje wil het kind... hij wil het kind niet...zij krijgt een ongeluk.....
zíj overleefd het niet... de vrucht wél...
Hallo alleenstaande papa![]()
Och, met 2,5 miljoen pageviews per dag blijf je uiteraard anoniemquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op een publiek forum. Dan kun je dus net zo goed bij Oprah gaan zitten.
Kom zelf maar eens in die situatie... (gaat wat moeilijker omdat je vrouw bent natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom heb je het haar dan toch nog eens expliciet gevraagd of het van jou was ?
Ja, doe dat of graag!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:
Nee ik heb nog geen nieuws. Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen. Praten over de mogelijke consequenties en kijken of we naar de huisarts gaan of naar de GGD. Ik hoop ook echt dat t met een sisser afloopt. Ik hoop echt niet dat ze abortus moet plegen en een kind opvoeden lijkt me nog minder verstandig. Ik laat jullie vanavond en anders morgenochtend weten hoe het afgelopen is...
Mijn geheimquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil niet dat dit bekend wordt in mnéchte leven maar wil toch mijnverhaal kwijt...
Wees blij dat je je moeder niet bezwangerd hebt, dat zou pas een slag zijn....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ah, en Google heeft JoeyT ook al opgepiktquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, met 2,5 miljoen pageviews per dag blijf je uiteraard anoniem
En lekker veel in je profiel ztten
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef yvonne het volgende:
Ja daarom breng een kleine 40% van de mannen ene kind van een ander groot
om naar de dokter te lopen, om nog een zwangerschapstest te kopen, om te ontstressen, om naar JoeyT te gaan ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hey, zwangerschap is een gezonde ziekte hoor
Maar er zijn wel pilletjes voor!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, alleen gaat het niet met een zalfje weg
Nou ja, ik snap het op zich wel, je kan er concreet weinig aan doen, nog een zwangerschapstest zal zij niet nodig vinden, Joey is dr ex dus om daar nu bij te gaan hangen, de huisarts kun je over het algemeen ook niet direct terecht-> het leidt wel een beetje af en dat is ook goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
om naar de dokter te lopen, om nog een zwangerschapstest te kopen, om te ontstressen, om naar JoeyT te gaan ...
ik zou niet gaan werken iig
Geen goede omgeving om op te groeien, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Mirage het volgende:
Wat ik zo jammer vind is dat er over 9 maand misschien een kindje is dat ongewenst is bij de vader ( die eigenhandig zijn lul in een kutje heeft geduwd )... en een moeder heeft die hartstikke labiel is...
Bahquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je hoeft het kind/ de vrucht niet te erkennen.
Hierdoor heb je geen plichten maar ook geen rechten.
Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..
Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...
Ik heb ook een vriendin gehad die 'dacht'/ bang was dat ze zwanger was... Die wilde ook geen abortus en heb ik het bovenstaande gemeld dat dat mijn standpunt zou zijn.
Hij denkt juist wel aan het kind. Een kind verdient het niet om een ongelukje te zijn. Het is gewoon megadom om als ouder dit risico te nemen. Het argument, je vindt het waarschijnlijk wel leuk als het kind er eenmaal is, slaat als een tang op een varken! Een beetje verantwoordelijke man/vrouw neemt dat risico niet. Het kind heeft er ook niet veel aan, om geboren te worden in een omgeving, waar van tevoren al vast staat, dat pa het kind niet wilde, of dat ma het kind eigenlijk niet wilde. Lekker zeg...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Cat_Byte het volgende:
[..]
Bah![]()
![]()
Denk je ook nog even aan het kind? Je hebt bovendien zelf geholpen met bezwangeren hoor, dus zo je handen er vanaf trekken lijkt me erg egoïstisch.
Of wil je dat dit met hem/haar gaat gebeuren (ook zo'n geval van "ik ben je papa niet, ik ken jou niet")? Help! Puberzoon (17) blowt zich suf.... Misschien wat kort door de bocht, maar je kind zal er weinig aan hebben als je doe alsof hij/zij niet bestaat.
En trouwens: je kunt helemaal niet weten of je een goede vader zult zijn. Misschien is het ineens wél leuk om af en toe de hort op te gaan met z'n tweetjes. Weet jij veel.
De kunst is natuurlijk ook om enig voorwerk te verrichten teneinde het goede gereedschap optimaal te kunnen benutten; en als aanhanger van de vrije markt ideologie kan er bij mij natuurlijk altijd afgedongen worden; normaal gesproken verlang ik daar dan wel een tegenprestatie voor, want voor wat hoort watquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, goed kunnen dril-boren is een kunst opzich
Vandaar dat die prijzen zo hoog zijn. Maaruh, vooral door blijven boren
.
En over die prijs daar kan altijd over onderhandeld worden. Ciao!
![]()
maar we moeten wel braaf mee lullen dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:02 schreef Frenkie het volgende:
Ja Joey, je kan niet verwachten dat mensen constant serieus blijven reageren op jouw soap. Het doet de schijn van aandachttrekker bij mij iig geen goed.
Maar het topic blijft wel open. mensen moeten zelf maar bepalen hoe en wat ze jou aanraden.
Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...quote:
en met meelullen gebeurt niet wou je zeggen, de rgelijke aandacht is precies wat deze larie in stand houdtquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...
Ah-het-moet-in-het-straatje-van-de-TS-passen-post. Wat een objectief subforum is R&P ook. Enige vorm van kritiek wordt neergesabeld onder het mom van ' geloofwaardigheid'.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar constant gehamer op het geloofwaardigheidsgehalte schiet ook niet op. Dan zijn we straks nog tig topics verder...
Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef Xebrozius het volgende:
Ah-het-moet-in-het-straatje-van-de-TS-passen-post.
zet dat dan even in de OP, want nieuwkomers weten niet dat je een dergelijke mening niet meer mag ventileren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.
Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een onzin! Na tig posts over het gebrek aan geloofwaardigheid is dat sentiment inmiddels wel bekend. Daarover doorhameren voegt imo niets toe aan het topic.
Dat zeg ik dan ook helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Xebrozius het volgende:
Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.
ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus je mag een verhaal niet openlijk in twijfel trekken? Het lijkt me toch dat als meerdere mensen dat idee opperen er mogelijk een verband is met de geloofwaardigheid van dit verhaal.
Mwaoh, volgens mij moet je zo'n test met ochtendurine doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie haar vanavond. Ga dan meteen een test met haar doen.
Wat is daar mis mee? Laat TS maar met bewijzen komen als de meerderheid het niet vertrouwd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook helemaal niet.
Het verhaal is van begin af aan al in twijfel getrokken, maar daar nu continu op door blijven muggenziften schiet voor geen donder op. Daar krijg je een lekkere discussie van: welles, nietes, welles, nietes...
Vandaar dus.
Owww ok... Ik weet zeker dat ze dat gister niet gedaan heeft... Kan t dan vals positief aangeven?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
[..]
Mwaoh, volgens mij moet je zo'n test met ochtendurine doen.
Ik wacht even op het vervolg: Mijn ex vriendin heeft een miskraam gehadquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef Copycat het volgende:
Als we zo doorgaan met hierover heen en weer lullen, is er weinig topic om het waarheidsgehalte in te bewijzen...
Nu missen we een potentieel topic "toch zwanger na negatieve test"quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Moonah het volgende:
een zwangerschapstest moet niet met ochtendurine hoor, het gaat om een bepaalde stof, HcG ... maar die is altijd aanwezig ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef JoeyT het volgende:
Owww ok... Ik weet zeker dat ze dat gister niet gedaan heeft... Kan t dan vals positief aangeven?
Ja ik ben echt een leek hierin, maar ze is dus 1 week overtijd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een zwangerschapstest moet niet met ochtendurine hoor, het gaat om een bepaalde stof, HcG ... maar die is altijd aanwezig ...
maar hoeveel weken is ze al zwanger JoeyT ?
Ik heb pas drie posts van je gelezen en ik vind je naast een tactloze lul een muggezifterquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Laat TS maar met bewijzen komen als de meerderheid het niet vertrouwd.
JoeyT moet nu eerst ff in google opzoeken na hoeveel weken zwangerschap de stof Hcg vrijkomt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een zwangerschapstest moet niet met ochtendurine hoor, het gaat om een bepaalde stof, HcG ... maar die is altijd aanwezig ...
maar hoeveel weken is ze al zwanger JoeyT ?
Boeit het of het echt waar is? Als je het niet gelooft dan post je toch lekker niet? Het is een discussieforum man, het gaat erom hoe jij erover denkt en hoe anderen er over denken. Je kunt niets hier natrekken in principe, dus je hebt weer een mooie drogredenering te pakken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik wacht even op het vervolg: Mijn ex vriendin heeft een miskraam gehad
Kunnen we die anders wel weer ontopic vollullen en als we daar niet in slagen dan kan het altijd nog in het daarop volgende topic genaamd ik zie het leven niet meer zitten, waarom is het leven zo oneerlijk
nee, hoor, dat hoeft helemaal nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Moonah het volgende:
Nee, kennelijk niet. Weet eigenljik niet hoe ik daar bij kom. Wellicht door de ochtendurine die mijn zus voor moeders-voor-moeders verzamelde!quote:
Sja maar goed als ze bij laag en hoog volhoudt dat ze zwanger is en JoeyT zegt dat hij haar maar moet geloven en dat ze niet nog een test gaat doen. Wat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, dat hoeft helemaal niet
sorry voor deze on topic post
Wat als danquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja maar goed als ze bij laag en hoog volhoudt dat ze zwanger is en JoeyT zegt dat hij haar maar moet geloven en dat ze niet nog een test gaat doen. Wat dan?
Ik wilde een joker inzetten hier, maar ik zie dat je er al bent.quote:
Hoezo heeft speculeren geen zin? Als dat zo is weet je toch dat ze waarschijnlijk ook zal liegen om hem te behouden....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat als dan
Speculeren heeft weinig zin.
\quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
JoeyT moet nu eerst ff in google opzoeken na hoeveel weken zwangerschap de stof Hcg vrijkomt.
Pfff... Daar gaat mn serieus bedoelde topicquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja maar goed als ze bij laag en hoog volhoudt dat ze zwanger is en JoeyT zegt dat hij haar maar moet geloven en dat ze niet nog een test gaat doen. Wat dan?
@ Xebrogevallus:![]()
Geen probleem fok!-broertje, ik hoor het morgen welquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff... Daar gaat mn serieus bedoelde topic![]()
Ze gaat gewoon vanavond een testje met mij doen. Ze zal dat echt niet tegenwerken al is het alleen maar voor de zekerheid dat de vorige juist was. Maar ik ga dr vandoor. Ik wil de mensen die wel ontopic posten echt bedanken... En nogmaals ik begrijp de mensen die het niet geloven ook. Ik post morgen wel hoe het vanavond is afgelopen...
Thx![]()
Tsja... ik werk nog met breinaalden, chloor en een kruimeldief als een meid overtijd is. Ik ben dan ook van de oude stempel...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
\
vanaf de 1e dag na een gemiste menstruatie kan je een test doen al (zo'n 2 weken na de eisprong dus)
je moet je als man wel goed informeren, opdat je geen oor aangenaaid wordt door een vrouwmens
Ja, als ik hem was, zou ik over haar heen gaan zeiken en dan zeggen dat ze de schijt kan krijgen, echtquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
@ Xebrogevallus:![]()
Met een beetje mazzel kan het ongelukkige paar een middenweg bewandelen: Babyluikje' alternatief abortusquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat als dan
Speculeren heeft weinig zin.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tsja... ik werk nog met breinaalden, chloor en een kruimeldief als een meid overtijd is. Ik ben dan ook van de oude stempel...
Veel succesquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff... Daar gaat mn serieus bedoelde topic![]()
Ze gaat gewoon vanavond een testje met mij doen. Ze zal dat echt niet tegenwerken al is het alleen maar voor de zekerheid dat de vorige juist was. Maar ik ga dr vandoor. Ik wil de mensen die wel ontopic posten echt bedanken... En nogmaals ik begrijp de mensen die het niet geloven ook. Ik post morgen wel hoe het vanavond is afgelopen...
Thx![]()
Ja hoi, ben ik weer, zorg je er ook even voor dat ze dr eigen piesje gebuikt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zal dat echt niet tegenwerken al is het alleen maar voor de zekerheid dat de vorige juist was.
Thx![]()
Jij hebt een raar soort humor die anderen mensen bestempelen als niet grappig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef milagro het volgende:
Ja, als ik hem was, zou ik over haar heen gaan zeiken en dan zeggen dat ze de schijt kan krijgen, echt
40% van de mannen gebruiken hun eigen pies niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi, ben ik weer, zorg je er ook even voor dat ze dr eigen piesje gebuikt?
Denk aan de 40% van de mannen etc![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |