even offtopic:quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:55 schreef Copycat het volgende:
Je was me voor...![]()
Are we in tha house???![]()
Die mannen tegenwoordig zijn ook niet galant meerquote:
Ik ben zo handig met lettertjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
En Frenkie zorgt voor de kleine lettertjes.
Er zijn anders subfora die aanvoelen als Siberië. R&P is het enige levendige subforum dat ik ken waar ook nog wel eens serieuze posters komen met zinnige bijdragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:13 schreef Copycat het volgende:
Meteen met verhuizing gedreigd? Kom op, zeg. Je wordt niet naar Siberië verbannen
Wat was daar dan de reden voor? Ik krijg het idee dat het probleem nu is dat er te veel filosofische discussies gevoerd worden, maar daar is niet eerder sprake van geweest. Eerder liep elk hoogbegaafdheidstopic uit de hand omdat de ondraaglijk slimmen aanstellers werden gevonden en hier voortdurend mee om de oren geslagen werden.quote:en daarbij is het in de tijd dat deze reeks loopt al diverse malen (óók door niet-blauwe users) geopperd dat dit onderwerp beter elders op zijn plek is.
Kun je overleg niet aan zinnigere zaken besteden? Het is een hartstikke tam topic, niemand wordt er meer in beledigd, en algemene psychologie-zaken ('Wat is karakter?') zouden hier ook terecht moeten kunnen.quote:Dáár wordt nu, in overleg, gehoor aan gegeven. En dat heeft trouwens helemaal niets te maken met een gemis aan wenteling in zelfbeklag...
Wat versta je onder 'tot zijn recht komen' ? Ik denk dat je de vruchtbaarheid van GC als voedingsbodem voor dergelijke zaken flink overschat. R&P is een van de meest levendige fora, waar veel verschillnde users komen met uiteenlopende interesses. Door het mogelijk verplaatsen van discussies geef je de zelfklagers, hangvrijgezellen en hvjjn-spammers meer ruimte in dat forum, terwijl andere users, die over andere aan psychologie-gerelateerde onderwerpen willen praten worden 'geweerd'. Laat die onderwerpen toch gewoon lekker lopen waar ze ontstaan, we leven al teveel in een hokjescultuur.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:59 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het ook prima als het topic naar GC gaat. Ook daar komt een topic als deze uitstekend tot zijn recht.
Juist omdat het topic steeds minder raakvlakken met R&P vertoont werd er door diverse mensen geopperd het te verplaatsen. Het 'probleem' is dus niet zozeer de filosofische inslag, ook daarvoor is ruimte op R&P. Meer het feit dat zo'n hoogbegaafdenreeks veel meer behelst dan enkel zaken die aan R&P raken. In een meer 'algemeen' subforum kan dat mi meer tot zijn recht komen.
Daar versta ik in deze onder dat het brede onderwerp hoogbegaafdheid beter past in een even breed subforum. Hence: GC.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef zodiakk het volgende:
Wat versta je onder 'tot zijn recht komen' ?
Klopt. Dat staat iedereen vrij. Echter is het bij de single reeks zo dat we, na het lange tijd tegen te hebben gehouden, gehoor hebben gegeven aan de roep vanuit users om een specifieke single reeks.quote:Wat betreft de 'reeksen'-gedachte. Het staat iedereen toch vrij om een topic te openen over het zelfde onderwerp zonder daarbij meteen een 'reeks' van te maken Reeksen verzanden in slowchattende kliekjes.
Daarmee wil je zeggen dat je het subforum eigenlijk maar op zou moeten geven ipv het weer leven in te blazen? Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat de bedoeling isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef thabit het volgende:
WFL heeft tegenwoordig helemaal niets meer met wetenschap of filosofie te maken, maar is vervallen tot een theekransje van minder ontwikkelden. Een hoogbegaafdentopic zou er daarom absoluut niet op zijn plaatz zijn.
Dat compliment steek ik dan ook met graagte in onze gezamelijke zakquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
Overigens krijg je hier met je medemoderators wel het mooiste compliment dat je kunt krijgen, Copycat, namelijk dat dit het meest levendige forum is mét zinnige bijdragen.
Dat is altijd interessant om te horen. Interessant is om te zien dat je kennelijk nogal een subjectieve perceptie hebt van wetenschap en filosofie (Alleen wiskunde zal wel wetenschap zijn). Ook is het interessant om te zien dat je hoogbegaafdheid direct koppelt aan wetenschap en filosofie, waar volgens mij ook niet direct aanleiding voor hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef thabit het volgende:
WFL heeft tegenwoordig helemaal niets meer met wetenschap of filosofie te maken, maar is vervallen tot een theekransje van minder ontwikkelden. Een hoogbegaafdentopic zou er daarom absoluut niet op zijn plaats zijn.
Interessant is het vooral om te zien hoe jij conclusies trekt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is altijd interessant om te horen. Interessant is om te zien dat je kennelijk nogal een subjectieve perceptie hebt van wetenschap en filosofie (Alleen wiskunde zal wel wetenschap zijn). Ook is het interessant om te zien dat je hoogbegaafdheid direct koppelt aan wetenschap en filosofie, waar volgens mij ook niet direct aanleiding voor hoeft te zijn.
Het zou een mooie impuls zijn danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef thabit het volgende:
WFL heeft tegenwoordig helemaal niets meer met wetenschap of filosofie te maken, maar is vervallen tot een theekransje van minder ontwikkelden. Een hoogbegaafdentopic zou er daarom absoluut niet op zijn plaats zijn.
Zo zijn we een interessant studie-object voor elkaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Interessant is het vooral om te zien hoe jij conclusies trekt.
Mij lijkt het overigens ook prima in R&P passen. Met name omdat het toch wel meer gaat om de psychologische aspecten er van, en ook zoals wordt aangegeven er een breed publiek is in R&P.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:07 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het zou een mooie impuls zijn dan
Ik ben het met CC eens dat Hoogebgaafd-topics breder zijn dan R&P. Maar als er veel tegenstand is, tja dan laten we het toch gewoon in R&P. Als het maar niet een slowchattende kliekjesreeks gaat worden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef thabit het volgende:
Wat is hier belachelijk aan? Ik vind het vrij beleefd en aardig, zoals het ook bedoeld is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:49 schreef Copycat het volgende:
Het topic is dus breder dan enkel anti-depressiva, Conflict.
Verder on topic.
Zo ga je niet met mensen om als je een beetje fatsoen hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:46 schreef Wolkje het volgende:
[..]
dat je niet de OP leest oke, maar de topictitel moet nog wel lukken, toch?![]()
Is al goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:32 schreef Copycat het volgende:
Je had ook gewoon kunnen lezen, want zowel in OP als TT staat het antwoord. Niet alleen antidepressiva, maar een breder verband.
En dat kappen nu was niet enkel op jou gericht.
Die term bezig ik trouwens wel vaker als ik vlak daarvoor al een on topic post heb geplaatst.
Don't take it too personal.
Blijkbaar is die mening binnen een paar uur omgeslagen?quote:Copycat (Moderator) - vrijdag 20 mei 2005 @ 15:50
Doe eens even niet zo vervelend tegen elkaar!
Dat een onderwerp al eerder de revue heeft gepasseerd, betekent niet dat het nooit meer ter sprake mag komen.
Er posten hier meer users dan enkel diegene die elk topic in deze reeks nauwgezet bijhouden. Voor hen blijkt zo'n onderwerp niet uitgekauwd maar nieuw te zijn. Heb daar respect en begrip voor, svp.
Euh nee. Het gaat er om dat een vaste groep steeds over hetzelfde doorgaat en nieuwes belemmert om al behandelde onderwerpen aan te snijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:14 schreef DaMart het volgende:
Wel opvallend dat er nu gezegd wordt dat er in rondjes wordt gepost, terwijl eerder vandaag dit nog door één van de mods werd gepost:
Blijkbaar is die mening binnen een paar uur omgeslagen?
Toch zie ik een kleine paradox hier. Jullie willen geen slowchat en kliekjes in de reeks(en). Dat lijkt me niet meer dan logisch en volkomen begrijpelijk. Zelf zei je vandaag nog dat jullie het toejuichen als nieuwe mensen in de singletopics posten. Nu komen er dus nieuwe mensen die posten, en dan is dat uiteindelijk dus de aanleiding om de reeks (al dan niet tijdelijk) stop te zetten...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:16 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Euh nee. Het gaat er om dat een vaste groep steeds over hetzelfde doorgaat en nieuwes belemmert om al behandelde onderwerpen aan te snijden.
Excuseer, nu heb je het werkelijk over één persoon, die constant liep te zeuren dat onderwerpen die hem niet interesseerden, steeds terugkwamen. Wel jammer dat je daar een hele bende die de anderen wel verwelkomde hiermee benadeelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:16 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Euh nee. Het gaat er om dat een vaste groep steeds over hetzelfde doorgaat en nieuwes belemmert om al behandelde onderwerpen aan te snijden.
Nee, dat was de zoveelste poging om de reeks op de rails te krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:14 schreef DaMart het volgende:
Blijkbaar is die mening binnen een paar uur omgeslagen?
Dat na een meet mensen in een topic meer op elkaar reageren dan iemand die niet op de meet is geweest houd je niet tegen. Natuurlijk zijn er zat sc-topics, alleen bij R&P niet. Ik vind singles ook niet echt thuis horen in een ander subforum, maar ja dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat was de zoveelste poging om de reeks op de rails te krijgen.
Er is enorm vaak gewaarschuwd voor slowchat en off topic posting. In de proefperiode én daarna. Van meet af aan was overduidelijk dat singles geen (semi) incrowd sc mocht worden met 'much ado about nothing'
Dat is toch gebeurd.
Daarbij komen er ook amper nieuwe impulsen in de reeks. Enerzijds is alles inderdaad al tien keer gezegd, anderzijds zijn het vooral dezelfde mensen die deze reeks domineren.
In ieder geval voorlopig is het even leuk geweest. Op Fok! zijn er legio sc topics, op R&PM legio topics waar je je wijsheid, humor, frustratie, charme et al kunt botvieren...
ASls het om de slowchat gaat... Waarom dan niet net als in subforum sport, games etc een eigen slowchat topic?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is enorm vaak gewaarschuwd voor slowchat en off topic posting. In de proefperiode én daarna. Van meet af aan was overduidelijk dat singles geen (semi) incrowd sc mocht worden met 'much ado about nothing'
Dat is toch gebeurd.
Daarbij komen er ook amper nieuwe impulsen in de reeks. Enerzijds is alles inderdaad al tien keer gezegd, anderzijds zijn het vooral dezelfde mensen die deze reeks domineren.
In ieder geval voorlopig is het even leuk geweest. Op Fok! zijn er legio sc topics, op R&PM legio topics waar je je wijsheid, humor, frustratie, charme et al kunt botvieren...
Dus de nieuwe mensen die begonnen te posten waren meteen incrowd? Ik vind mezelf ook niet echt incrowd in de reeks of zo. Ik keek er af en toe in, en in enkele topics heb ik ook daadwerkelijk meegediscussieerd. Een hoop onderwerpen zijn dan ook aan mij voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch gebeurd.
Nee maar er hoeft toch niet altijd gediscusseerd te worden, er kan ook gereageerd op onderwerpen die de singels meemaken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:42 schreef Copycat het volgende:
Ten eerste: af en toe een goeie discussie is geen fundament voor een reeks.
Ten tweede: een sc-reeks was nooit een optie.
ff heel zwart/wit
Zegt degene die echt nooit wat zinnigs heeft gepost in de singles reeks. Zelfde geldt voor Scorpion...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef Frenkie het volgende:
R&P is bij uitstek ook een forum wat imo ongeschikt is voor een SC topic. Er worden serieuze onderwerpen besproken door een steeds wisselende groep van users. En dat is prima, er is totaal geen behoefte aan een vaste groep die sfeerbepalend is. En als ik eerlijk ben vind ik dat als je per se wil SC-en er een heel mooi IRC-kanaal is, en bovendien tal van andere forumonderdelen waar het wel mogelijk is. Zoek daar dan je heil, kom je misschien ook eens andere mensen tegenVerandering van spijs doet eten enzo...
Mwoah.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef Frenkie het volgende:
R&P is bij uitstek ook een forum wat imo ongeschikt is voor een SC topic.
nadeel van zo'n 'beperkte' reeks (dus bijvoorbeeld singles, of 30+) is dat het bedoeld is voor een selectief publiek. Verder vind ik dat 1 SC-topic in R&p best zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:46 schreef Moonah het volgende:
30+ reeks ...
Jammer dat de regeltjes het plezier overrulen.
Maar blijkbaar is er wel behoefte aan zo reeks, anders zou het allang niet meer zo actueel zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nadeel van zo'n 'beperkte' reeks (dus bijvoorbeeld singles, of 30+ is dat het bedoeld is voor een selectief publiek.
Verder vind ik dat 1 SC-topic in R&p best zou moeten kunnen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:49 schreef Wolkje het volgende:
Verder vind ik dat 1 SC-topic in R&p best zou moeten kunnen.
Ik heb daar niets te zoeken. Ik ben niet single, maar getrouwd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt degene die echt nooit wat zinnigs heeft gepost in de singles reeks. Zelfde geldt voor Scorpion...
Ik ook niet, maar af en toe even gezellig SC-ten was daar wel leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb daar niets te zoeken. Ik ben niet single,
Ik neem het je niet kwalijk, maar je beslist wel mee terwijl je helemaal niets met het topic hebt. Net als Frenkie...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb daar niets te zoeken. Ik ben niet single, maar getrouwd.
Daarom hou ik me ook bezig met andere topics.
Bull, ik heb geruime tijd toch meegepost. Redelijk actief en ik heb het zelfs aangestuurd bij tijd en wijlequote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, maar je beslist wel mee terwijl je helemaal niets met het topic hebt. Net als Frenkie...
Dan open je daar een eigen topic over. Als het echt serieus is...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Een sc-topic hoeft toch niet alleen maar leuk te zijn, het kan ook een overwegend serieus topic worden. Soms heb je meer te zeggen, maar dat kan dan niet omdat je teveel offtopic gaat.
Je gaat toch niet voor elke reactie die iets teveel van het ontopic afwijkt een nieuw topic openen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan open je daar een eigen topic over. Als het echt serieus is...
Nee ok, maar ik zag wel dat het dus een SC werd. En dat past niet in R&P zoals Frenkie aangeeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, maar je beslist wel mee terwijl je helemaal niets met het topic hebt. Net als Frenkie...
Dus als ik serieus iets wil weten over een bepaald aspect van het single-zijn, dan kan/mag ik daar een nieuwe topic over openen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan open je daar een eigen topic over. Als het echt serieus is...
Ja tuuk. Kwestie van goed inkleden. En er ook zelf voor zorgen dat het geen reeks wordt en geen SCquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef DaMart het volgende:
Dus als ik serieus iets wil weten over een bepaald aspect van het single-zijn, dan kan/mag ik daar een nieuwe topic over openen?
Ja en om dit verhaal zie ik dus dat jij echt niks hebt meegekregen van de reeks. Als je een beetje tussen de regeltjes door kan lezen dan kan je zien dat het topic vrij serieus was. Dat mensen (en dus ook nieuwe) er komen om hun hart te luchten, om adviezen te vragen en het is gewoon fijn als je weet dat andere mensen in een zelfde situatie zitten...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Oke ik ga proberen uit te leggen waarom ik tegen een SC-reeks in R&P ben.
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus topic, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
ik vind de kracht van R&P juist de doorstroming. Er zijn wel vaste users, maar niet te veel en zeker niet sfeerbepalend. Dat zorgt er voor dat het lekker open minded is, wat het voor nieuwe users makkelijker maakt een topic te openen en zijn hart te luchten, zonder bang te zijn veroordeeld of afgezeken te worden.
Daarom dus!
Ergens kan een sc reeks best okay zijn, wellicht, misschien... Maar dan wel op steekhoudende argumenten gestoeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P?
Mijn betoog ging over Slowchattopics, niet over de singlereeksquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en om dit verhaal zie ik dus dat jij echt niks hebt meegekregen van de reeks. Als je een beetje tussen de regeltjes door kan lezen dan kan je zien dat het topic vrij serieus was. Dat mensen (en dus ook nieuwe) er komen om hun hart te luchten, om adviezen te vragen en het is gewoon fijn als je weet dat andere mensen in een zelfde situatie zitten...
Voor jou en mij is het misschien heel normaal om aandacht te hebben van het andere geslacht, maar voor sommigen gaat dat wat moeilijker en dan is het gewoon prettig dat je ziet dat je niet de enige bent. En de sfeer was er juist heel prettig, nieuwe users konden hun hart luchten en werder juist NIET veroordeeld of afgezeken.
Nogmaals JIJ ziet het nut er niet van in maar ik denk heel veel anderen wel...
Ik sta ook open voor inhoudelijke argumentatie..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:01 schreef Copycat het volgende:
Ergens kan een sc reeks best okay zijn, wellicht, misschien... Maar dan wel op steekhoudende argumenten gestoeld.
Dus ik ben benieuwd.
bij zoveel emotie van uw kant krijg ik nu toch eventjes de slappe lachquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef JoeyT het volgende:
[Voor jou en mij is het misschien heel normaal om aandacht te hebben van het andere geslacht, maar voor sommigen gaat dat wat moeilijker en dan is het gewoon prettig dat je ziet dat je niet de enige bent. En de sfeer was er juist heel prettig, nieuwe users konden hun hart luchten en werder juist NIET veroordeeld of afgezeken.
Nogmaals JIJ ziet het nut er niet van in maar ik denk heel veel anderen wel...
Nah, ik voel me niet aangetrokken tot de SCreeks van bv SHO of US.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden.
Waarom kan het niet naast elkaar? Een SCtopic impliceert toch niet dat de andere topics niet meer serieus zouden zijn? Wellicht ondervang je er juist offtopic geginnegap mee, omdat men dat in het SCtopic kan doen.quote:Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
Nogmaals, als mensen in een SCtopic gezellig SC-ten, maakt dat hen in andere topics toch niet per definitie minder open-minded? Waarom zouden zij anderen afzeiken?quote:ik vind de kracht van R&P juist de doorstroming. Er zijn wel vaste users, maar niet te veel en zeker niet sfeerbepalend. Dat zorgt er voor dat het lekker open minded is, wat het voor nieuwe users makkelijker maakt een topic te openen en zijn hart te luchten, zonder bang te zijn veroordeeld of afgezeken te worden.
Oh.quote:Daarom dus!
geef me eerst eens het verschil tussen een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is) en een topic waar singles gewoon eens kunnen zeggen wat op hun lever ligt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor inhoudelijke argumentatie..
Waarom er per se in R&P een slowchattopicreeks moet komen..
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Moonah het volgende:
Het is toch leuk om mensen die je kent van R&P tegen te komen in een SC-topic.
Er zijn natuurlijk genoeg andere fora met SC-reeksen, maar hé, wat moet ik nou bv in de SC van US? Ik heb niets met die mensen.
Eerlijk gezegd vind ik de HVJJN reeks al behoorlijk richting SC gaan. Wellicht niet over wat je nu gaat eten of drinken, maar over je koppijn, rotgevoel, etc.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
Als dat geen verschil is, dan kunnen de singles ook in HVJJN participeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
geef me eerst eens het verschil tussen een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is) en een topic waar singles gewoon eens kunnen zeggen wat op hun lever ligt.
ik heb niet bepaald een antwoord op mijn vraag gekregenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als dat geen verschil is, dan kunnen de singles ook in HVJJN participeren.
Ja, idd. Dat is echt een soort KLB van R&P geworden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is)
Ja, maar als je daar de hele tijd gaat lopen lullen over weet ik veel wat, dan wordt HVJJN een SC-topic, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als dat geen verschil is, dan kunnen de singles ook in HVJJN participeren.
Dat vraag ik me dus ook al heel lang af. En het valt me hier een beetje op dat alleen de Mods ertegen schijnen te zijn terwijl de rest een beetje naar "voor" neigt... Het forum is toch voor en door de user?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ik me dan ook afvraag is wat jullie definitie van SC precies is, waar leggen jullie de grens?
Het gaat er toch om dat de singlereeks een SC werd... Lees dan ook tussen de regels door en zie het nut van die slow chat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mijn betoog ging over Slowchattopics, niet over de singlereeks
Kijk de reactie boven de jouwe voor iets over de singles.
Ik ben tegen SC in serieuze topics, helemaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook al heel lang af. En het valt me hier een beetje op dat alleen de Mods ertegen schijnen te zijn terwijl de rest een beetje naar "voor" neigt... Het forum is toch voor en door de user?
IMO heeft HVJJN al een behoorlijk SC gehalte (zie mijn vorige post). Maar goed, ik ben benieuwd waarom de mods dat (blijkbaar) niet vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar de hele tijd gaat lopen lullen over weet ik veel wat, dan wordt HVJJN een SC-topic, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
waarom mag een HVJJN-reeks dan blijven bestaan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
ik vind de kracht van R&P juist de doorstroming. Er zijn wel vaste users, maar niet te veel en zeker niet sfeerbepalend. Dat zorgt er voor dat het lekker open minded is, wat het voor nieuwe users makkelijker maakt een topic te openen en zijn hart te luchten, zonder bang te zijn veroordeeld of afgezeken te worden.
Daarom dus!
Mee eens, maar dat lijkt me nu niet aan de orde..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Moonah het volgende:
Ja, idd. Dat is echt een soort KLB van R&P geworden.
echt huilen idd, is het daarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar mss kun je dan wel op mijn andere (inhoudelijke!) posts reageren?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat lijkt me nu niet aan de orde..
Precies.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou een sc-topic is natuurlijk niet alleen voor de singles, maar ook voor de andere users van R&P. Als je in HVJJN teveel blijft reageren op iemand krijg je ook dat je te horen dat je ontopic moet gaan, niks verkeerds mee overigens, maar je kan niet echt in een ander topic doorpraten over iets (serieus of niet serieus) en in de meeste subfora is dat wel het geval.
"Meester hun mogen dat wel" is geen argument.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom mag een HVJJN-reeks dan blijven bestaan ?
Ik heb daar toch wel wat positieve gevoelens gepsot de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
echt huilen idd, is het daar![]()
Soms vraag je je af of er ook nog wel eens vrolijke mensen kunnen posten hoe ze zich voelen.
Sorry, even offtopic
met alle respect, maar zo'n antwoord geeft toch de indruk dat er met 2 maten wordt gemeten. Als er SC voorkomt in de singles reeks mag het niet, maar een reeks met een behoorlijk SC gehalte als HVJJN wordt gedoogd...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:14 schreef Frenkie het volgende:
[..]
"Meester hun mogen dat wel" is geen argument.
Hvvjn bekijken we later..
Nee zo'n antwoord geeft aan dat we nu discussieren over singles en SC-topics en dat we later gaan kijken naar HVJJN.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:16 schreef DaMart het volgende:
met alle respect, maar zo'n antwoord geeft toch de indruk dat er met 2 maten wordt gemeten. Als er SC voorkomt in de singles reeks mag het niet, maar een reeks met een behoorlijk SC gehalte als HVJJN wordt gedoogd...
ok, antwoord dan eens op de post van Moonah, dat ging specifiek over de singles ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nee zo'n antwoord geeft aan dat we nu discussieren over singles en SC-topics en dat we later gaan kijken naar HVJJN.
Daarmee vorm je dus een incrowd. En daar ben ik dus juist geen fan van..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:06 schreef Moonah het volgende:
Nah, ik voel me niet aangetrokken tot de SCreeks van bv SHO of US.
"De mensen van R&P" ken ik (een beetje), de sfeer vind ik (over het algemeen) prettig.
Juist. We discussiëren over SC-topics, een aantal mensen geeft aan dat ze HVJJN ook als SC zien, en dat argument wordt afgedaan met 'dat is nu niet aan de orde, daar kijken we nog wel eens naar.'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nee zo'n antwoord geeft aan dat we nu discussieren over singles en SC-topics en dat we later gaan kijken naar HVJJN.
Maar persoonlijke redenen lijken me in dit geval geen goede basis voor een beslissing.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Daarmee vorm je dus een incrowd. En daar ben ik dus juist geen fan van..
De reden waarom ik er geen fan van ben staan ergens hoger..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:23 schreef Wolkje het volgende:
Maar persoonlijke redenen lijken me in dit geval geen goede basis voor een beslissing.
Die incrowd is er nu ook al hoor. Alleen niet gecentraliseerd. Nu SC-ten we in een topic van Vivi ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Daarmee vorm je dus een incrowd. En daar ben ik dus juist geen fan van..
Moonah, ik weet weer waarom ik zoveel van je houdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Die incrowd is er nu ook al hoor. Alleen niet gecentraliseerd. Nu SC-ten we in een topic van Vivi ofzo.![]()
Juist als er een centraal SC-topic in R&P komt lijkt het me dat daardoor SC in andere topics (nog) meer wordt beperkt, en dat daardoor (nieuwe) mensen minder 'last' van die incrowd zouden hebben.
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
die zijn er wel hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
echt huilen idd, is het daar![]()
Soms vraag je je af of er ook nog wel eens vrolijke mensen kunnen posten hoe ze zich voelen.
Sorry, even offtopic
Juist. En als er 1 SC topic is, wat maakt dat uit? Mensen hebben altijd nog de vrije keus of ze zo'n topic openen of niet. Dus ik zie niet in waarom dat nieuwe mensen zou weerhouden van het posten in andere topics, als ze geen behoefte hebben aan SC.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Die incrowd is er nu ook al hoor. Alleen niet gecentraliseerd. Nu SC-ten we in een topic van Vivi ofzo.![]()
Juist als er een centraal SC-topic in R&P komt lijkt het me dat daardoor SC in andere topics (nog) meer wordt beperkt, en dat daardoor (nieuwe) mensen minder 'last' van die incrowd zouden hebben.
Ik denk dat er ook wel gebruik gemaakt van zal worden in een SC topic hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef Moonah het volgende:
Maar wellicht is de huidige lol van off-topic SC-ten juist dat het eígenlijk niet mag...
Verboden vruchten enzo...
Geen argumentquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef DaMart het volgende:
Juist. En als er 1 SC topic is, wat maakt dat uit?
Ik vind je oorspronkelijke post een beetje arrogant.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef Frenkie het volgende:
ik wacht nog steeds op goede meer argumenten..
We zijn met drie mods mans genoeg om SC in de topics in de perken te houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef Wolkje het volgende:
Ik denk dat er ook wel gebruik gemaakt van zal worden in een SC topic hoor.
Zou denk ik ook wel wat slotjes schelen.
Mijn kamer stinkt naar sexquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:29 schreef Moonah het volgende:
Ik vind je oorspronkelijke post een beetje arrogant.
je moet heel goed zoeken dan..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die zijn er wel hooralleen vallen die niet op in alle drama posts
sorry maar zo zie ik het
ik ook. Want jouw argumenten vallen als een kaartenhuisje in elkaar, aangezien je ze niet consequent toepast.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef Frenkie het volgende:
ik wacht nog steeds op goede argumenten..
Ik heb gezegd dat er naar HVJJN gekeken zal worden, amar niet nu.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:32 schreef petitlapin het volgende:
ik ook. Want jouw argumenten vallen als een kaartenhuisje in elkaar, aangezien je ze niet consequent toepast.
die op hun beurt weer een kliekje zijn gaan vormenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:30 schreef DarkElf het volgende:
.... waardoor renpee wel toegankelijker geworden is voor meer mensen...
ja, sorryquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:36 schreef DarkElf het volgende:
hvjjn is toch even een heel andere discussie? of vergis ik me nu?
het is al laat en ik duik zo mijn bed in, dus misschien was mijn post niet helemaal helder, maar wat ik wilde zeggen is dat als je 1 SC-topic hebt, mensen zelf kunnen kiezen of ze er in posten of niet, en of ze er uberhaupt in kijken. Daarnaast zal de SC wat centraler worden, toegankelijk voor iedereen, in plaats van tig topics die off topic gaan door SC. Scheelt jullie weer editen van posts en slotjes zetten, waardoor jullie ook tijd vrij houden voor andere, leuke dingen.quote:
het enige wat ik kan zeggen als 'argument' is dat het een populaire reeks was, waar ondanks het 'geslowchat' veel nieuwe mensen kwamen posten, die allemaal vlot geïntegreerd werden. De laatste week was er echt een stormloop van nieuwe posters.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat er naar HVJJN gekeken zal worden, amar niet nu.
Volgens de mods wel, volgens de users nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:36 schreef DarkElf het volgende:
en waarom zou die nu ook niet mogen gevoerd worden ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind 'm goed...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:37 schreef DaMart het volgende:
het is al laat en ik duik zo mijn bed in, dus misschien was mijn post niet helemaal helder, maar wat ik wilde zeggen is dat als je 1 SC-topic hebt, mensen zelf kunnen kiezen of ze er in posten of niet, en of ze er uberhaupt in kijken. Daarnaast zal de SC wat centraler worden, toegankelijk voor iedereen, in plaats van tig topics die off topic gaan door SC. Scheelt jullie weer editen van posts en slotjes zetten, waardoor jullie ook tijd vrij houden voor andere, leuke dingen.
heb ik het over mogen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en waarom zou die nu ook niet mogen gevoerd worden ?, maar ok, er gaat over nagedacht worden, dus ik laat het er dan ook maar bij
Ach, jij blijft liever oeverloos je standpunt herhalen op alles wat anderen zeggen, omdat je ongefundeerde beelden hebt over hoe de SC-topics zouden verlopen? Het lijkt mij juist ook voor de mods een voordeel als het geprobeerd wordt. Slaagt het niet, dan kun je tenminste met goed onderbouwde argumenten komen om aan te geven waarom SC niet wenselijk is in R&P.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:39 schreef Frenkie het volgende:
een maandje uitproberen is over een maand weer gezeiek. Nee bedankt
Jaaaah!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:42 schreef DaMart het volgende:
dan kun je tenminste met goed onderbouwde argumenten
Frenkie weet het allemaal niet meer zo goed, denk ik, we zullen hem er maar een nachtje over laten slapenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Moonah het volgende:
Waarom lees ik in deze discussie nog steeds geen goede argumenten?
frenkie is wel de enige mod in deze discussiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Frenkie weet het allemaal niet meer zo goed, denk ik, we zullen hem er maar een nachtje over laten slapen![]()
Ik kan best begrijpen dat ze geen ontoegankelijke kliekjes willen. Maar het is helemaal niet zeker dat die er komen met een centraal SC-topic. Dus als dat het belangrijkste tegenargument is, dan is het voor iedereen het helderst als dat getest wordt, lijkt me. Ik denk ook dat een beslissing voor geen SC beter geaccepteerd zou worden door de users als het uitgeprobeerd is en gebleken dat het dus inderdaad tot kliekjes leidt en een negatieve invloed heeft op het forum als geheel. In potentie kan het dus wel een goed argument zijn van Frenkie, alleen is het nog niet sterk gefundeerdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jaaaah!
Waarom lees ik in deze discussie nog steeds geen goede argumenten?
Zeg, slowchatten doe je maar hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Frenkie weet het allemaal niet meer zo goed, denk ik, we zullen hem er maar een nachtje over laten slapen![]()
Niet helemaal hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
frenkie is wel de enige mod in deze discussie
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:49 schreef Wolkje het volgende:
frenkie is wel de enige mod in deze discussie
Oke, ik heb niks gezegdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Je weet niet hoeveel discussies er achter de schermen lopen...
Hé, ik ben het met je eens hoor. Let opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef DaMart het volgende:
<knip>
Eh, ja, dat was ik ook van plan, en toen ontdekte ik deze discussie... Trusten!quote:En nu ga ik slapen, ik lees morgen wel weer bij
Dat had ik in de gaten hoor, maar ik vond je post gewoon een mooie aanleiding om mijn mening nog iets meer te verduidelijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hé, ik ben het met je eens hoor. Let op....
[..]
Big Brother is watching you!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Zo'n gevoel heb ik altijd als ik in R&P ben....
Misschien dat de vraag niet opviel, maar gisterenavond postte ik al de vraag wat de mods precies onder slowchat verstaan, en waar ze de grens trekken. Misschien dat deze vraag alsnog beantwoord kan worden?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:32 schreef JoeyT het volgende:
En het ligt er natuurlijk ook aan wat je onder SC verstaat. Tis niet zo dat de mensen gewoon nutteloos zitten te ouwehoeren... Het R&P blijft de achterliggende gedachte...
Goedemorgenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
Qua een algemeen sc topic, daar sta ik persoonlijk niet onwelwillend tegenover. Maar we willen wel graag alle neuzen dezelfde kant op hebben staan bij beslissingen.
En die consensus hebben we (nog) niet bereikt. Daar zijn we dus via andere kanalen mee bezig.
Dus laat ze nog steeds komen.. die goede argumenten voor een algemeen sc-reeks in R&P...
En uiteraard allemaal een hele goede ochtend.
Die heb ik vannacht inderdaad gemistquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:58 schreef DaMart het volgende:
Misschien dat de vraag niet opviel, maar gisterenavond postte ik al de vraag wat de mods precies onder slowchat verstaan, en waar ze de grens trekken. Misschien dat deze vraag alsnog beantwoord kan worden?
Bedankt voor de uitleg over wat SC in jouw ogen is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik vannacht inderdaad gemist.
Onder sc versta ik (in deze reeks) het zo goed als constante off topic geouwehoer tussen twee, drie users. Over zaken die niet of nauwelijks verband houden met het onderwerp.
Kun je zeggen: dat is de smeerolie. Klopt. Maar teveel smeerolie is ook niet goed. En nogmaals: van meet af aan was dat loud & clear gecommuniceerd.
Ja, ik viel een beetje in herhaling hequote:Je algemene SC post, daar kan ik me trouwens helemaal in vinden, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
quote:
Oh ok. Dat is bij deze dus duidelijk overgekomenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Zo bedoelde ik het niet.
Ik heb me daar vannacht wellicht wat eufemistisch over uitgelaten, en wilde het zelf even duidelijk stellen.
Onzin Frenkie. Anders krijg niet keer op keer dezelfde discussie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
We zijn met drie mods mans genoeg om SC in de topics in de perken te houden.
En in verdediging, in ditzelfde topic is ook gezegd dat er nog eens naar die status aparte gekeken gaat worden. Het is een heel mooi ideaal om je policy in één keer volledig consequent door te voeren, maar ik vind dat je als user niet al te moeilijk zou moeten doen als het stapje voor stapje gaat en je van de stapjes op de hoogte gehouden wordt. Is al een behoorlijke stap boven het communicatieniveau van sommige andere crew tenslottequote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:02 schreef dawg het volgende:
Oh, en HVJJN heeft hier kennelijk een status aparte, is me al een paar keer medegedeeld door o.a. Cc en DE. Dus jullie meten wel degelijk met 2 maten.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En in verdediging, in ditzelfde topic is ook gezegd dat er nog eens naar die status aparte gekeken gaat worden.
Waar jij fan en geen fan van bent doet volstrekt niet ter zake. Jouw persoonlijke mening is even irrelevant als de persoonlijke mening van ons allemaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
De reden waarom ik er geen fan van ben staan ergens hoger..
Idd maar blijkbaar begrijpen ze dat hier niet. Moderators zijn er alleen om het forum in goede banen te leiden en niet om het naar hun eigen persoonlijke voorkeur te kneden...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar jij fan en geen fan van bent doet volstrekt niet ter zake. Jouw persoonlijke mening is even irrelevant als de persoonlijke mening van ons allemaal.
Oi sry CCquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:49 schreef Copycat het volgende:
Of je leest even de lopende discussie door, TGT....
Dat is nu dus de discussie die hier en achter de schermen plaatsvindt...
Done. Opmerkingen zijn verwijderd en tevens alle ander offtopic reacties.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef Toeps het volgende:
Kan iemand Xebro ff uit het boulimia topic trappen? 1x een grapje kan nog, maar nu wordt het echt heel vervelend.
En daar moet jij zo hard om lachen?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:34 schreef Bombie het volgende:
Er staan hier mensenlevens op het spel, dames en heren!
en het singles SC in GC dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
We zijn eruit: Niet meer katten: SLOWCHATTEN!!!
Dat snap ikquote:Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
Dat komt iig niet meer terug naar R&P.
Waarom komt de singlesreeks niet meer terug naar R&P? Past hier toch veel beter dan in GC.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
Dat komt iig niet meer terug naar R&P.
Ik wou het zeggen, maar hield wijs m'n mond...quote:
Kut-usersquote:
Je zeurtquote:Op zondag 22 mei 2005 19:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom komt de singlesreeks niet meer terug naar R&P? Past hier toch veel beter dan in GC.
Nou dan toch niet voor niets verhuisd.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Het grappige is dat het singlestopic in GC veel beter loopt dan hier![]()
Ja zou ik ook zeggenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nou dan toch niet voor niets verhuisd.
Mooi iedereen tevreden. Nou niet meer zeurenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat je het ervaart als zeuren is wellicht een psychisch probleem, wellicht een R&P topicje over openen?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mooi iedereen tevreden. Nou niet meer zeuren
Gevolg van je eigen beleid. Jij moet dus ook niet zeuren.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mooi iedereen tevreden. Nou niet meer zeuren
Ik snap eerlijk gezegd niet waar de idee vandaan komt dat wij er een probleem mee zouden hebben dat de singles sc in GC schijnbaar wél lekker loopt.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:21 schreef dawg het volgende:
Gevolg van je eigen beleid. Jij moet dus ook niet zeuren.
Je zeurt...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:38 schreef dawg het volgende:
Geen probleem, uiteraard niet.
Ware het niet dat het eigenlijk een R&P onderwerp is.
Onzin. Ga zelf maar eens de topics in GC doorlezen, weinig slowchat/offtopics aan.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef Copycat het volgende:
Ware het niet dat de users de sluiting zichzelf op de hals hebben gehaald....
Inderdaad. Nu nog even behulpzaam zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Copycat het volgende:
Maar deze discussie is in feite als mosterd na de maaltijd...
We zijn niet de enige zie ikquote:
in t topic gedichtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef dvdk het volgende:
kut lul kont
neuken is gezond
neuken is geen kinderspel
maar de ouders mogen het wel
Toch leuk om te zien dat de slowchat daar pas echt de spuigaten uitlooptquote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Nou en, daar mag het tenminste.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat de slowchat daar pas echt de spuigaten uitloopt.
waarom heet jij zo? Je geboortedatum klopt niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nou dan toch niet voor niets verhuisd.
Hmm heeft niets met moderaties te maken maar goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
waarom heet jij zo? Je geboortedatum klopt niet.
done.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
Mag die opmerking van Perrow ff uit mn topic gegooid worden? Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2
Volgens mij is hij een beetje in de war want zn homo opmerkingen begrijp ik niet helemaal...
Grappenmaker, je knijpt meteen weer een oogje toe.quote:
Oh, 'sorry' hoeft voor mij niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:we hadden het net over Ynske dat ze een dat had enzo dus had ik uit de gein die TT getypd. Sorry als we daarmee kliekjesvorming daarmee vormen.
R&P Slowchat: Love is in the air :)
Beter zo
Dat lijkt me een geweldige titel voor het volgende slowchattopicquote:
Oeh ja, dat is een goed idee!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lijkt me een geweldige titel voor het volgende slowchattopic.
R&P --> VBLquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wie weet komt er binnenkort wel weer een plekje vrij
Neuh, dat bedacht ik me ook al. Immers, intern schuiven wordt geen sollicitatie-MED-je.quote:
Niks, gewoon een opmerking. Floepte er uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, dat bedacht ik me ook al. Immers, intern schuiven wordt geen sollicitatie-MED-je.
Maar wat bedoelde je dan wél?? Wie A zegt enzo...
*floepquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Niks, gewoon een opmerking. Floepte er uit
Maakt niet uit of het wel of niet aandachtzoekerig is. Het is gewoon waar, en ookal geloven sommige mensen dat niet (wat ik gewoon kan begrijpen) moeten ze het toch kunnen opbrengen om ontopic te posten of helemaal niet te posten. Maar ok ik zal me er niet meer door laten afleiden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef Frenkie het volgende:
lees mijn post nog eens door..
Je hebt dit toch een beetje aan je zelf te wijten.
Je topics(!!) komen nogal aandachtzoekerig over.
wie weet. Wie weet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef yvonne het volgende:
Zou er nog een deel van Joey's avonturen komen?
jah hij heeft t ons beloofd in t Singles topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef yvonne het volgende:
Zou er nog een deel van Joey's avonturen komen?
Sorry, daar vind ik het niet interessant genoeg voorquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef JoeyT het volgende:
Kunnen jullie niet de ip-adressen van mij en Tranceptor vergelijken? (zonder dit openbaar te maken natuurlijk) Ik begin hier namelijk aardig moe van te worden... Ik ben nu niet eens in Amsterdam dus kunnen jullie waarschijnlijk mooi zien dat we niet op dezelfde plek zijn toch!
Beetje triest vind ik dit... Ga dan ook geen onwaarheden posten. Je zegt dat we hetzelfde zijn, je hebt de mogelijkheden om het te checken, ik geef je daar toestemming voor en nu ben je gewoon te laf om het te doen. Makkelijk he om mensen nu te laten twijfelen over wat de waarheid is... beetje jammer dat mijn topic daar nu het dupe van is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sorry, daar vind ik het niet interessant genoeg voor
Hej oversight is unbannedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:03 schreef Frenkie het volgende:Ik heb geen mogelijkheden
En ik vind het ook niet boeiend
Je topics zijn vermakelijk
Nooit gedacht dat ik om Trancie zou kunnen lachen
Daarom vraag ik je gewoon laat mn topic met rust...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Frenkie het volgende:
Hey, je vriendin is zwanger. Ik zou me nu wel om wat anders druk maken dan om een mod die je vermakelijk vindt
Euhm.. als je geen commentaar wilt, dan moet je vooral op een discussieforum komen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
Daarom vraag ik je gewoon laat mn topic met rust...
Kijk wat anderen zeggen boeit me niet veel. Maar jij bent moderator, dus als mensen zien dat jij t doen gaan ze er vanuit dat ze het allemaal kunnen doen... Mijn vorige topic is op t laatst ook vernaggeld.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Euhm.. als je geen commentaar wilt, dan moet je vooral op een discussieforum komen.
Waar is je gevoel voor humor gebleven![]()
Ik wil commentaar op mn situatie...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Euhm.. als je geen commentaar wilt, dan moet je vooral op een discussieforum komen.
Waar is je gevoel voor humor gebleven![]()
Ik heb geen idee. Het interesseert me ook niet of JoeyT deels van Trancie is. Of andersom.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef JoeyT het volgende:
En dat kan nog uitgezocht worden ook, en dat stoort me. Ik kan de zwangerschap niet bewijzen maar dit kunnen jullie gewoon zien toch?
Vanavond wer testen, filmpje maken, plaatsen, weer en leuk topicquote:
Ok maar post het dan ook gewoon niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:18 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het interesseert me ook niet of JoeyT deels van Trancie is. Of andersom.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef DarkElf het volgende:
hoe kom je zo vervelend, ben je verliefd?
Ja, maar misschien niet de hele winter..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:39 schreef DarkElf het volgende:
van de winter weer?
Ik zou graag even mijn naam gezuiverd zien in die zin. Dat lijkt me niet meer dan terecht, daar het hier echt twee verschillende users betreft...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Frenkie het volgende:
Nee Trancie. Dat kan niet. Of misschien ook wel, maar zo boeiend is het niet
Wat maakt het nou uit? Het is slechts mijn vermoeden. Je kan er ook hard om lachen en het wegwuiven als het echt zulke onzin isquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou graag even mijn naam gezuiverd zien in die zin. Dat lijkt me niet meer dan terecht, daar het hier echt twee verschillende users betreft...
Ik ben altijd fel, dat mag toch wel bekend staan als verondersteld. Ik hou niet zo van onzin over me, net als dat 'stalking'-verhaal laatst. Stalking is toch even wat erger dan wat ik deed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit? Het is slechts mijn vermoeden. Je kan er ook hard om lachen en het wegwuiven als het echt zulke onzin is
Ik wil niet in de fok-annalen komen als een jonge papaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef DarkElf het volgende:
je naam zuiveren? sjees tis maar fok hoor.
Dan zie ik zelf alsnog het nut niet in om dat uit het puberteit-topic in het versieren-topic naar voren te brengen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Heb wel ergere dingen gezien moet ik zeggen.
Heb jij dan geen mening als ex-moderator... Lees de laatste 20 posts bvan mn topic... Nu kan ik er weer 1 gaan openen terwijl ik net zo goed in t oude verder kon gaan. Kan je niet die zooi offtopic posts verwijderen en dat ik gewoon in dit deel door kan gaan... Of is dat onmogelijk?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef DarkElf het volgende:
Cc is er niet mén , die is een paar dagen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |