abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27171170
game on
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:55:26 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27171259
Je was me voor...

Are we in tha house???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27171266
Wat was dat voor een topic van CC?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:56:01 #4
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27171287
Heb je een vraag of een opmerking?
Wil je ons wijzen op een bepaald topic?

Meld het dan even hier. Zo hebben we een goed overzicht van wat er gebeurt
en wat jullie willen en hebben jullie ook het snelst uitleg en/of reactie! Als het goed is dan

donderdag 19 mei 2005 @ 23:56:05 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27171291
Mijn modtopic...
na de maaltijd .
pi_27171304
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:55 schreef Copycat het volgende:
Je was me voor...

Are we in tha house???
even offtopic:

Was nou die Nederlandse uit Andorra wel door?
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:56:41 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27171317
En Frenkie zorgt voor de kleine lettertjes .
pi_27171357
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
Mijn modtopic...
na de maaltijd .
Die mannen tegenwoordig zijn ook niet galant meer
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:57:57 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27171371
Weet ik niet... ik was in distress...

Ga 's uitzoeken en maak mamma blij met een semi-Hollandse muts.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:57:57 #10
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27171372
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
En Frenkie zorgt voor de kleine lettertjes .
Ik ben zo handig met lettertjes
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:00:30 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27171468
Is een snijpo een verkapte tvp of een verneukte snij-poging?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:04:17 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27171591
Dus een verkapte tvp... en die mogen niet.

Maar leuk dat je er weer bij bent

En dan nu: On Topic .
pi_27174770
Over verhuizing van het hoogbegaafdheidstopic.

Ik vind het jammer dat als er andere aspecten in een topic aan bod komen, er meteen met verhuizing gedreigd wordt. WFL is een volkomen oninteressant subforum waar een heel ander slag mensen komt dan in bijvoorbeeld K&L. De mensen die nu in het topic posten komen er dan heus niet meer in terug, wat dus zo goed als een moord op de discussie betekent.

Daarbij vind ik het vervelend dat een moderator zich uberhaupt met een topic wil bemoeien als er een prima discussie loopt met daarin postings langer dan één alinea. Zo'n singlesreeks is een grote slowchat, en dat mag maar voortduren. Bovendien kunnen baggerusers aan de gang blijven met het verpesten van topics. Als je toch zo nodig de moderator uit wilt hangen, waarom houd je je daar dan niet meer mee bezig, vraag ik me dan af. Er zijn genoeg bans uit te delen en topics te sluiten.

Hoe dan ook, taalkunde heeft wel degelijk een raakvlak met psychologie, en ook psychologie zelf kwam in het topic aan bod. Dat het wat minder persoonlijke ontboezemingen betreft, lijkt mij geen probleem: "Topics over meer algemene psychologische zaken zijn ook van harte welkom!" Maar als het van me verlangd wordt, kan ik mezelf best in zelfmedelijden en zelfbeklag gaan wentelen.

-Edit- Toch nog even iets posities: hulde aan Frenkie die zich inhoudelijk met het topic bezighoudt. De beste manier om een discussie 'op de rails' te krijgen is volgens mij om je ermee te bemoeien, en niet om te gaan zeuren dat deze offtopic raakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:13:09 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27175422
Meteen met verhuizing gedreigd? Kom op, zeg. Je wordt niet naar Siberië verbannen en daarbij is het in de tijd dat deze reeks loopt al diverse malen (óók door niet-blauwe users) geopperd dat dit onderwerp beter elders op zijn plek is. Dáár wordt nu, in overleg, gehoor aan gegeven. En dat heeft trouwens helemaal niets te maken met een gemis aan wenteling in zelfbeklag...

Je vergelijking met de single-reeks vind ik een beetje gezocht en je kritiek daarop ook onterecht. Als je het in de gaten zou houden, zou je weten dat we er juist gedrieën hard aan trekken de slowchat binnen de perken te houden.
En kun je me wijzen op topics die totaal zijn verneukt door baggerusers? Want daar hebben we dan waarschijnlijk allemaal overheen gelezen.
pi_27177180
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:13 schreef Copycat het volgende:
Meteen met verhuizing gedreigd? Kom op, zeg. Je wordt niet naar Siberië verbannen
Er zijn anders subfora die aanvoelen als Siberië. R&P is het enige levendige subforum dat ik ken waar ook nog wel eens serieuze posters komen met zinnige bijdragen.
quote:
en daarbij is het in de tijd dat deze reeks loopt al diverse malen (óók door niet-blauwe users) geopperd dat dit onderwerp beter elders op zijn plek is.
Wat was daar dan de reden voor? Ik krijg het idee dat het probleem nu is dat er te veel filosofische discussies gevoerd worden, maar daar is niet eerder sprake van geweest. Eerder liep elk hoogbegaafdheidstopic uit de hand omdat de ondraaglijk slimmen aanstellers werden gevonden en hier voortdurend mee om de oren geslagen werden.
quote:
Dáár wordt nu, in overleg, gehoor aan gegeven. En dat heeft trouwens helemaal niets te maken met een gemis aan wenteling in zelfbeklag...
Kun je overleg niet aan zinnigere zaken besteden? Het is een hartstikke tam topic, niemand wordt er meer in beledigd, en algemene psychologie-zaken ('Wat is karakter?') zouden hier ook terecht moeten kunnen.

De reden dat ik de singlesreeks erbij haal (die ik wel degelijk volg) is omdat het als een heel leuk discussietopic begon en nu als hangplek voor vrijgezellen fungeert. Er wordt voor de vorm wel eens een stellinkje ingegooid ("Jongens, we moeten opletten dat de moderators het niet als slowchat gaan zien!"), maar het is gewoon een veredeld chatkanaal. De energie die jullie erin steken om slowchat binnen de perken te houden is lovenswaardig, maar verspilde moeite.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:59:21 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27178302
Ik vind het ook prima als het topic naar GC gaat. Ook daar komt een topic als deze uitstekend tot zijn recht.
Juist omdat het topic steeds minder raakvlakken met R&P vertoont werd er door diverse mensen geopperd het te verplaatsen. Het 'probleem' is dus niet zozeer de filosofische inslag, ook daarvoor is ruimte op R&P. Meer het feit dat zo'n hoogbegaafdenreeks veel meer behelst dan enkel zaken die aan R&P raken. In een meer 'algemeen' subforum kan dat mi meer tot zijn recht komen.

Ik vind het trouwens wel prettig dat je hierover feedback geeft.
Voorgenomem beslissingen zijn ook zeker niet statisch. Ik stel dan ook voor om even te kijken wat de andere mods en evt. users die zich hierin willen mengen, ervan vinden.
pi_27180115
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:59 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het ook prima als het topic naar GC gaat. Ook daar komt een topic als deze uitstekend tot zijn recht.
Juist omdat het topic steeds minder raakvlakken met R&P vertoont werd er door diverse mensen geopperd het te verplaatsen. Het 'probleem' is dus niet zozeer de filosofische inslag, ook daarvoor is ruimte op R&P. Meer het feit dat zo'n hoogbegaafdenreeks veel meer behelst dan enkel zaken die aan R&P raken. In een meer 'algemeen' subforum kan dat mi meer tot zijn recht komen.
Wat versta je onder 'tot zijn recht komen' ? Ik denk dat je de vruchtbaarheid van GC als voedingsbodem voor dergelijke zaken flink overschat. R&P is een van de meest levendige fora, waar veel verschillnde users komen met uiteenlopende interesses. Door het mogelijk verplaatsen van discussies geef je de zelfklagers, hangvrijgezellen en hvjjn-spammers meer ruimte in dat forum, terwijl andere users, die over andere aan psychologie-gerelateerde onderwerpen willen praten worden 'geweerd'. Laat die onderwerpen toch gewoon lekker lopen waar ze ontstaan, we leven al teveel in een hokjescultuur.

Wat betreft de 'reeksen'-gedachte. Het staat iedereen toch vrij om een topic te openen over het zelfde onderwerp zonder daarbij meteen een 'reeks' van te maken Reeksen verzanden in slowchattende kliekjes.
pi_27180430
WFL heeft tegenwoordig helemaal niets meer met wetenschap of filosofie te maken, maar is vervallen tot een theekransje van minder ontwikkelden. Een hoogbegaafdentopic zou er daarom absoluut niet op zijn plaats zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door thabit op 20-05-2005 13:16:20 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:15:39 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27180675
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef zodiakk het volgende:
Wat versta je onder 'tot zijn recht komen' ?
Daar versta ik in deze onder dat het brede onderwerp hoogbegaafdheid beter past in een even breed subforum. Hence: GC.
Maar nogmaals: als blijkt dat de tegenstand tegen een verplaatsing groter is dan de voorstand, dan heb ik er geen enkel probleem mee om de verhuizing in de koelkast of kelderkast te zetten.
quote:
Wat betreft de 'reeksen'-gedachte. Het staat iedereen toch vrij om een topic te openen over het zelfde onderwerp zonder daarbij meteen een 'reeks' van te maken Reeksen verzanden in slowchattende kliekjes.
Klopt. Dat staat iedereen vrij. Echter is het bij de single reeks zo dat we, na het lange tijd tegen te hebben gehouden, gehoor hebben gegeven aan de roep vanuit users om een specifieke single reeks.
Maar dat betekent zeker niet dat elk single gerelateerd topic gesloten wordt met de mededeling in die reeks verder te gaan. Dat wordt per individueel 'geval' bekeken. En die slowchattende kliekjes proberen we zo goed mogelijk tegen te gaan. Vooralsnog lukt dat vrij aardig.
pi_27180716
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef thabit het volgende:
WFL heeft tegenwoordig helemaal niets meer met wetenschap of filosofie te maken, maar is vervallen tot een theekransje van minder ontwikkelden. Een hoogbegaafdentopic zou er daarom absoluut niet op zijn plaatz zijn.
Daarmee wil je zeggen dat je het subforum eigenlijk maar op zou moeten geven ipv het weer leven in te blazen? Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat de bedoeling is .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_27183699
Overigens krijg je hier met je medemoderators wel het mooiste compliment dat je kunt krijgen, Copycat, namelijk dat dit het meest levendige forum is mét zinnige bijdragen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:51:36 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27183816
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
Overigens krijg je hier met je medemoderators wel het mooiste compliment dat je kunt krijgen, Copycat, namelijk dat dit het meest levendige forum is mét zinnige bijdragen.
Dat compliment steek ik dan ook met graagte in onze gezamelijke zak .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:53:16 #23
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27183879
quote:
WFL heeft tegenwoordig helemaal niets meer met wetenschap of filosofie te maken, maar is vervallen tot een theekransje van minder ontwikkelden. Een hoogbegaafdentopic zou er daarom absoluut niet op zijn plaats zijn.
Dat is altijd interessant om te horen. Interessant is om te zien dat je kennelijk nogal een subjectieve perceptie hebt van wetenschap en filosofie (Alleen wiskunde zal wel wetenschap zijn). Ook is het interessant om te zien dat je hoogbegaafdheid direct koppelt aan wetenschap en filosofie, waar volgens mij ook niet direct aanleiding voor hoeft te zijn.
pi_27184200
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is altijd interessant om te horen. Interessant is om te zien dat je kennelijk nogal een subjectieve perceptie hebt van wetenschap en filosofie (Alleen wiskunde zal wel wetenschap zijn). Ook is het interessant om te zien dat je hoogbegaafdheid direct koppelt aan wetenschap en filosofie, waar volgens mij ook niet direct aanleiding voor hoeft te zijn.
Interessant is het vooral om te zien hoe jij conclusies trekt.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:07:19 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27184415
quote:
Het zou een mooie impuls zijn dan
Ik ben het met CC eens dat Hoogebgaafd-topics breder zijn dan R&P. Maar als er veel tegenstand is, tja dan laten we het toch gewoon in R&P. Als het maar niet een slowchattende kliekjesreeks gaat worden.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:07:51 #26
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27184443
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:01 schreef thabit het volgende:

[..]

Interessant is het vooral om te zien hoe jij conclusies trekt.
Zo zijn we een interessant studie-object voor elkaar.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:09:21 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27184502
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:07 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Het zou een mooie impuls zijn dan
Ik ben het met CC eens dat Hoogebgaafd-topics breder zijn dan R&P. Maar als er veel tegenstand is, tja dan laten we het toch gewoon in R&P. Als het maar niet een slowchattende kliekjesreeks gaat worden.
Mij lijkt het overigens ook prima in R&P passen. Met name omdat het toch wel meer gaat om de psychologische aspecten er van, en ook zoals wordt aangegeven er een breed publiek is in R&P.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:26:53 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27185159
Bij zoveel, goed onderbouwde, tegenstand zou het wel erg dom zijn voet bij stuk te houden. Dan ben ik wel niet hoogbegaafd, maar dom is het andere uiterste .
pi_27188459
quote:

Nou ja, we weten wie het zegt
pi_27196047
Copycat, ik snap niet dat ik door jou en een andere user op zo'n belachelijke wijze toegesproken word. Als het de bedoeling was mij uit r&p te houden is dat iig gelukt.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:09:30 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27196254
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 19:49 schreef Copycat het volgende:
Het topic is dus breder dan enkel anti-depressiva, Conflict .

Verder on topic.
Wat is hier belachelijk aan? Ik vind het vrij beleefd en aardig, zoals het ook bedoeld is.
TT en OP sluiten imo goed op elkaar aan, dus ook ik zie jouw probleem niet.

Maar misschien kun je het me uitleggen?
pi_27196296
Het was niet mijn bedoeling je te bashen ofzo, mocht je dat denken.
En ik zie en zag ook je vraag niet helemaal.
pi_27196682
Ik wilde vragen of meer mensen hetzelfde medicijn slikken als ik, dat geen AD is. Om niemand tegen het hoofd te stoten vroeg ik gewoon even hoe het zat en werd ik in mijn ogen op een nogal belachelijke manier "wat snap je hier niet aan" terecht gewezen.
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 19:46 schreef Wolkje het volgende:

[..]

dat je niet de OP leest oke, maar de topictitel moet nog wel lukken, toch?
Zo ga je niet met mensen om als je een beetje fatsoen hebt.

Vervolgens "kappen nu" alsof ik me zwaar aan het misdragen was. Ik wilde gewoon ff iets weten, mijn vraag had makkelijk met ja beantwoord kunnen worden.
pi_27196801
Als je dat zo hebt opgevat, sorry, dat was niet mijn bedoeling.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:32:00 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27196920
Je had ook gewoon kunnen lezen, want zowel in OP als TT staat het antwoord. Niet alleen antidepressiva, maar een breder verband.

En dat kappen nu was niet enkel op jou gericht.
Die term bezig ik trouwens wel vaker als ik vlak daarvoor al een on topic post heb geplaatst.
Don't take it too personal .
pi_27197834
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:32 schreef Copycat het volgende:
Je had ook gewoon kunnen lezen, want zowel in OP als TT staat het antwoord. Niet alleen antidepressiva, maar een breder verband.

En dat kappen nu was niet enkel op jou gericht.
Die term bezig ik trouwens wel vaker als ik vlak daarvoor al een on topic post heb geplaatst.
Don't take it too personal .
Is al goed.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:57:31 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27197890
Fijn .
pi_27201835
Zozo, het is vrijdagavond en de triomods vervelen zich. Nou, veel plezier hoor met alle singles die nu gaan vragen waar dat uit de lucht vallend slotje ineens vandaan komt, dat moet toch wel voor tenminste een uurtje vermaak zorgen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:11:13 #39
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27201958
Singles gesloten... Ik snap echt het probleem niet zo... Wat maakt het uit of er beetje geslowchat wordt??????

Vind het echt beetje triest van jullie... Vond het gewoon een leuke reeks en als je niet wilt reageren dan doe je t toch gewoon niet... Er begonnen trws steeds meer nieuwe mensen te posten...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Moderator vrijdag 20 mei 2005 @ 23:14:01 #40
42184 crew  DaMart
pi_27202038
Wel opvallend dat er nu gezegd wordt dat er in rondjes wordt gepost, terwijl eerder vandaag dit nog door één van de mods werd gepost:
quote:
Copycat (Moderator) - vrijdag 20 mei 2005 @ 15:50

Doe eens even niet zo vervelend tegen elkaar!
Dat een onderwerp al eerder de revue heeft gepasseerd, betekent niet dat het nooit meer ter sprake mag komen.
Er posten hier meer users dan enkel diegene die elk topic in deze reeks nauwgezet bijhouden. Voor hen blijkt zo'n onderwerp niet uitgekauwd maar nieuw te zijn. Heb daar respect en begrip voor, svp.
Blijkbaar is die mening binnen een paar uur omgeslagen?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:15:42 #41
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27202091
Slowchat is sowieso not done. Maar dat is niet de enige reden. Het gaat er vooral om dat er een groep vaste users is die eigenlijk elk onderwerp al besproken hebben. Daardoor is er voor nieuwe users in het topic geen ruimte, omdat die met dingen komen waarvan oudere users vinden dat ze al besproken zijn. En dat botst...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:16:47 #42
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27202124
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:14 schreef DaMart het volgende:
Wel opvallend dat er nu gezegd wordt dat er in rondjes wordt gepost, terwijl eerder vandaag dit nog door één van de mods werd gepost:
Euh nee. Het gaat er om dat een vaste groep steeds over hetzelfde doorgaat en nieuwes belemmert om al behandelde onderwerpen aan te snijden.
  Moderator vrijdag 20 mei 2005 @ 23:24:08 #43
42184 crew  DaMart
pi_27202342
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:16 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Euh nee. Het gaat er om dat een vaste groep steeds over hetzelfde doorgaat en nieuwes belemmert om al behandelde onderwerpen aan te snijden.
Toch zie ik een kleine paradox hier. Jullie willen geen slowchat en kliekjes in de reeks(en). Dat lijkt me niet meer dan logisch en volkomen begrijpelijk. Zelf zei je vandaag nog dat jullie het toejuichen als nieuwe mensen in de singletopics posten. Nu komen er dus nieuwe mensen die posten, en dan is dat uiteindelijk dus de aanleiding om de reeks (al dan niet tijdelijk) stop te zetten...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:25:46 #44
88139 JoeyT
pi_27202389
Het was voor ons allemaal een leuk topic, jammer dat jullie dat niet zien...

En er begonnen nu net nieuwe mensen te posten... Dus waarom je t nu sluit snap ik echt niet!
pi_27202435
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:16 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Excuseer, nu heb je het werkelijk over één persoon, die constant liep te zeuren dat onderwerpen die hem niet interesseerden, steeds terugkwamen. Wel jammer dat je daar een hele bende die de anderen wel verwelkomde hiermee benadeelt.

En er zijn de voorbije week zoooooveel mensen bijgekomen, die heel snel geïntegreerd waren. Ik begrijp er werkelijk niets van.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:31:39 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27202587
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:14 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat was de zoveelste poging om de reeks op de rails te krijgen.

Er is enorm vaak gewaarschuwd voor slowchat en off topic posting. In de proefperiode én daarna. Van meet af aan was overduidelijk dat singles geen (semi) incrowd sc mocht worden met 'much ado about nothing'
Dat is toch gebeurd.

Daarbij komen er ook amper nieuwe impulsen in de reeks. Enerzijds is alles inderdaad al tien keer gezegd, anderzijds zijn het vooral dezelfde mensen die deze reeks domineren.

In ieder geval voorlopig is het even leuk geweest. Op Fok! zijn er legio sc topics, op R&PM legio topics waar je je wijsheid, humor, frustratie, charme et al kunt botvieren...
pi_27202688
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Er is enorm vaak gewaarschuwd voor slowchat en off topic posting. In de proefperiode én daarna. Van meet af aan was overduidelijk dat singles geen (semi) incrowd sc mocht worden met 'much ado about nothing'
Dat is toch gebeurd.

Daarbij komen er ook amper nieuwe impulsen in de reeks. Enerzijds is alles inderdaad al tien keer gezegd, anderzijds zijn het vooral dezelfde mensen die deze reeks domineren.

In ieder geval voorlopig is het even leuk geweest. Op Fok! zijn er legio sc topics, op R&PM legio topics waar je je wijsheid, humor, frustratie, charme et al kunt botvieren...
Dat na een meet mensen in een topic meer op elkaar reageren dan iemand die niet op de meet is geweest houd je niet tegen. Natuurlijk zijn er zat sc-topics, alleen bij R&P niet. Ik vind singles ook niet echt thuis horen in een ander subforum, maar ja dat is mijn mening.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:35:42 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27202707
Yep, onbegrijpelijke actie. Ik post er eigenlijk maar heel af en toe in, vind het wel vermakelijk. Heb niet het idee dan meteen in een kliekje terecht te komen. Maarja, it's your call.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:36:41 #49
88139 JoeyT
pi_27202739
quote:

[..]

Dat is toch gebeurd.

ASls het om de slowchat gaat... Waarom dan niet net als in subforum sport, games etc een eigen slowchat topic?

Zeker voor R&P-ers is het juist leuk om te kletsen over je liefdes leven, over de dagelijkse dingen etc... Ik snap niet dat jullie dat als mods niet inzien...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:37:49 #50
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27202778
R&P is bij uitstek ook een forum wat imo ongeschikt is voor een SC topic. Er worden serieuze onderwerpen besproken door een steeds wisselende groep van users. En dat is prima, er is totaal geen behoefte aan een vaste groep die sfeerbepalend is. En als ik eerlijk ben vind ik dat als je per se wil SC-en er een heel mooi IRC-kanaal is, en bovendien tal van andere forumonderdelen waar het wel mogelijk is. Zoek daar dan je heil, kom je misschien ook eens andere mensen tegen Verandering van spijs doet eten enzo...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:37:50 #51
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27202780
Ik had niet het idee dat het een kliek was, ik kwam er makkelijk tussen.. Maargoed, kan me wel iets voorstellen bij het punt m.b.t. slowchat.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:42:36 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27202914
Ten eerste: af en toe een goeie discussie is geen fundament voor een reeks.

Ten tweede: een sc-reeks was nooit een optie.

ff heel zwart/wit
  Moderator vrijdag 20 mei 2005 @ 23:42:49 #53
42184 crew  DaMart
pi_27202920
quote:

[..]

Dat is toch gebeurd.

Dus de nieuwe mensen die begonnen te posten waren meteen incrowd? Ik vind mezelf ook niet echt incrowd in de reeks of zo. Ik keek er af en toe in, en in enkele topics heb ik ook daadwerkelijk meegediscussieerd. Een hoop onderwerpen zijn dan ook aan mij voorbij gegaan.

Maar elke keer dat ik eens reageerde, had ik niet de indruk in een besloten groep terecht te zijn gekomen of zo.

In de laatste (prematuur gesloten) topic waren ook diverse nieuwe mensen, en een aantal stellingen die ik nog niet eerder had gezien. voor mij (en voor vele anderen) was het dus wel degelijk nog interessant om te reageren daarop. En nieuwe mensen, die er dus ook waren, kunnen juist weer een extra impuls geven aan een stelling/onderwerp dat al eens door anderen besproken is lijkt me.

Ik blijf het dus toch een beetje flauw vinden dat die reeks zo tot een einde is gekomen. Er waren immers nog genoeg (nieuwe) mensen die zinnige bijdragen konden leveren.
pi_27202969
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:42 schreef Copycat het volgende:
Ten eerste: af en toe een goeie discussie is geen fundament voor een reeks.

Ten tweede: een sc-reeks was nooit een optie.

ff heel zwart/wit
Nee maar er hoeft toch niet altijd gediscusseerd te worden, er kan ook gereageerd op onderwerpen die de singels meemaken.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:45:12 #55
88139 JoeyT
pi_27202979
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef Frenkie het volgende:
R&P is bij uitstek ook een forum wat imo ongeschikt is voor een SC topic. Er worden serieuze onderwerpen besproken door een steeds wisselende groep van users. En dat is prima, er is totaal geen behoefte aan een vaste groep die sfeerbepalend is. En als ik eerlijk ben vind ik dat als je per se wil SC-en er een heel mooi IRC-kanaal is, en bovendien tal van andere forumonderdelen waar het wel mogelijk is. Zoek daar dan je heil, kom je misschien ook eens andere mensen tegen Verandering van spijs doet eten enzo...
Zegt degene die echt nooit wat zinnigs heeft gepost in de singles reeks. Zelfde geldt voor Scorpion...

Dat jullie niets met de reeks hebben wil niet zeggen dat dat ook geldt voor anderen. Beetje luisteren naar de wensen van gebruikers kan geen kwaad... En hoezo een vaste groep die sfeer bepalend is??? Ten eerste die groep was groot en ten tweede kwamen er steeds meer nieuwelingen bij waaronder moderators uit andere subfora. Dat het vanuit jouw oogpunt een ongeschikt forum hiervoor is wilt niet meteen zeggen dat het zo is. Kijk naar de populariteit van de reeks. Dat is niet voor niets Frenkie...

Maja nogmaals dat jij en scorpion dat niet inzien had ik al verwacht, maar had gehoopt dat Copycat nog beetje 'onze' kant zou kiezen...
pi_27203000
Ik had ook niet het idee dat het een kliek was, maar ik snap wel dat hij dicht is vanwege de SC.
Nou vormt zich na een meet zich altijd wel een klein beetje een groepje, zoals ook altijd erg zichtbaar is in HVJJN, maar daar heb ik me niet aan gestoord in dit topic.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:46:03 #57
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203002
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef Frenkie het volgende:
R&P is bij uitstek ook een forum wat imo ongeschikt is voor een SC topic.
Mwoah.
R&P heeft natuurlijk wel zijn eigen 'bevolking' en het is wel eens lekker om gewoon te kunnen slowchatten zonder steeds te denken "Nu moeten we weer on-topic gaan."
Ik heb indertijd ook nooit echt begrepen waarom die 30+ reeks niet meer mocht in R&P. Net als het singlestopic was dat een gezellige 'reeks' zonder kliek.
Jammer dat de regeltjes het plezier overrulen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_27203078
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:46 schreef Moonah het volgende:
30+ reeks ...

Jammer dat de regeltjes het plezier overrulen.
nadeel van zo'n 'beperkte' reeks (dus bijvoorbeeld singles, of 30+) is dat het bedoeld is voor een selectief publiek. Verder vind ik dat 1 SC-topic in R&p best zou moeten kunnen.
pi_27203101
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:49 schreef Wolkje het volgende:

[..]

nadeel van zo'n 'beperkte' reeks (dus bijvoorbeeld singles, of 30+ is dat het bedoeld is voor een selectief publiek.
Verder vind ik dat 1 SC-topic in R&p best zou moeten kunnen.
Maar blijkbaar is er wel behoefte aan zo reeks, anders zou het allang niet meer zo actueel zijn geweest.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:51:39 #60
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203135
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:49 schreef Wolkje het volgende:
Verder vind ik dat 1 SC-topic in R&p best zou moeten kunnen.
Ik ook.
Het is toch leuk om mensen die je kent van R&P tegen te komen in een SC-topic.
Er zijn natuurlijk genoeg andere fora met SC-reeksen, maar hé, wat moet ik nou bv in de SC van US? Ik heb niets met die mensen.
pi_27203140
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zegt degene die echt nooit wat zinnigs heeft gepost in de singles reeks. Zelfde geldt voor Scorpion...
Ik heb daar niets te zoeken. Ik ben niet single, maar getrouwd.
Daarom hou ik me ook bezig met andere topics.
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:52:59 #62
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203179
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik heb daar niets te zoeken. Ik ben niet single,
Ik ook niet, maar af en toe even gezellig SC-ten was daar wel leuk.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:53:03 #63
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203183
Oke ik ga proberen uit te leggen waarom ik tegen een SC-reeks in R&P ben.
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.

ik vind de kracht van R&P juist de doorstroming. Er zijn wel vaste users, maar niet te veel en zeker niet sfeerbepalend. Dat zorgt er voor dat het lekker open minded is, wat het voor nieuwe users makkelijker maakt een topic te openen en zijn hart te luchten, zonder bang te zijn veroordeeld of afgezeken te worden.

Daarom dus!

[ Bericht 0% gewijzigd door Frenkie op 20-05-2005 23:58:21 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:54:33 #64
88139 JoeyT
pi_27203227
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik heb daar niets te zoeken. Ik ben niet single, maar getrouwd.
Daarom hou ik me ook bezig met andere topics.
Ik neem het je niet kwalijk, maar je beslist wel mee terwijl je helemaal niets met het topic hebt. Net als Frenkie...
pi_27203247
Een sc-topic hoeft toch niet alleen maar leuk te zijn, het kan ook een overwegend serieus topic worden. Soms heb je meer te zeggen, maar dat kan dan niet omdat je teveel offtopic gaat.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:55:14 #66
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203250
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik neem het je niet kwalijk, maar je beslist wel mee terwijl je helemaal niets met het topic hebt. Net als Frenkie...
Bull, ik heb geruime tijd toch meegepost. Redelijk actief en ik heb het zelfs aangestuurd bij tijd en wijle
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:55:58 #67
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203261
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Een sc-topic hoeft toch niet alleen maar leuk te zijn, het kan ook een overwegend serieus topic worden. Soms heb je meer te zeggen, maar dat kan dan niet omdat je teveel offtopic gaat.
Dan open je daar een eigen topic over. Als het echt serieus is...
pi_27203311
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je gaat toch niet voor elke reactie die iets teveel van het ontopic afwijkt een nieuw topic openen?
pi_27203328
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee ok, maar ik zag wel dat het dus een SC werd. En dat past niet in R&P zoals Frenkie aangeeft.
ls een aantal waarschuwingen en opruimsloten niet helpen, rest ons niet anders dan even het topic in de koelkast te zetten.
♥ K, N, R en F ♥
  Moderator vrijdag 20 mei 2005 @ 23:58:28 #70
42184 crew  DaMart
pi_27203332
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dus als ik serieus iets wil weten over een bepaald aspect van het single-zijn, dan kan/mag ik daar een nieuwe topic over openen?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:59:44 #71
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203372
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef DaMart het volgende:
Dus als ik serieus iets wil weten over een bepaald aspect van het single-zijn, dan kan/mag ik daar een nieuwe topic over openen?
Ja tuuk. Kwestie van goed inkleden. En er ook zelf voor zorgen dat het geen reeks wordt en geen SC
Het topic van BHFH was een singletopic, met een originele invalshoek en andere users..
Het onderwerp is dus zonder reeks ook best bespreekbaar
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:00:34 #72
88139 JoeyT
pi_27203395
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus topic, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.

ik vind de kracht van R&P juist de doorstroming. Er zijn wel vaste users, maar niet te veel en zeker niet sfeerbepalend. Dat zorgt er voor dat het lekker open minded is, wat het voor nieuwe users makkelijker maakt een topic te openen en zijn hart te luchten, zonder bang te zijn veroordeeld of afgezeken te worden.

Daarom dus!
Ja en om dit verhaal zie ik dus dat jij echt niks hebt meegekregen van de reeks. Als je een beetje tussen de regeltjes door kan lezen dan kan je zien dat het topic vrij serieus was. Dat mensen (en dus ook nieuwe) er komen om hun hart te luchten, om adviezen te vragen en het is gewoon fijn als je weet dat andere mensen in een zelfde situatie zitten...

Voor jou en mij is het misschien heel normaal om aandacht te hebben van het andere geslacht, maar voor sommigen gaat dat wat moeilijker en dan is het gewoon prettig dat je ziet dat je niet de enige bent. En de sfeer was er juist heel prettig, nieuwe users konden hun hart luchten en werder juist NIET veroordeeld of afgezeken.

Nogmaals JIJ ziet het nut er niet van in maar ik denk heel veel anderen wel...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:01:26 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27203419
quote:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P?
Ergens kan een sc reeks best okay zijn, wellicht, misschien... Maar dan wel op steekhoudende argumenten gestoeld.

Dus ik ben benieuwd .
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:02:08 #74
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203445
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja en om dit verhaal zie ik dus dat jij echt niks hebt meegekregen van de reeks. Als je een beetje tussen de regeltjes door kan lezen dan kan je zien dat het topic vrij serieus was. Dat mensen (en dus ook nieuwe) er komen om hun hart te luchten, om adviezen te vragen en het is gewoon fijn als je weet dat andere mensen in een zelfde situatie zitten...

Voor jou en mij is het misschien heel normaal om aandacht te hebben van het andere geslacht, maar voor sommigen gaat dat wat moeilijker en dan is het gewoon prettig dat je ziet dat je niet de enige bent. En de sfeer was er juist heel prettig, nieuwe users konden hun hart luchten en werder juist NIET veroordeeld of afgezeken.

Mijn betoog ging over Slowchattopics, niet over de singlereeks
Kijk de reactie boven de jouwe voor iets over de singles.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:03:08 #75
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203473
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:01 schreef Copycat het volgende:
Ergens kan een sc reeks best okay zijn, wellicht, misschien... Maar dan wel op steekhoudende argumenten gestoeld.

Dus ik ben benieuwd .
Ik sta ook open voor inhoudelijke argumentatie..
Waarom er per se in R&P een slowchattopicreeks moet komen..
pi_27203531
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef JoeyT het volgende:

[Voor jou en mij is het misschien heel normaal om aandacht te hebben van het andere geslacht, maar voor sommigen gaat dat wat moeilijker en dan is het gewoon prettig dat je ziet dat je niet de enige bent. En de sfeer was er juist heel prettig, nieuwe users konden hun hart luchten en werder juist NIET veroordeeld of afgezeken.

bij zoveel emotie van uw kant krijg ik nu toch eventjes de slappe lach . JoeyT die continu van de daken riep dat de singles allemaal maar eens iets aan hun situatie/persoonlijkheid moesten doen, en geen gram begrip opbracht voor de onzekerheid en de 'contactgestoordheid' van de anderen, wordt nu opeens de verdediger van hun belangen

(en serieus: voor de rest ben ik het wel VOLLEDIG met hem eens)
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:06:22 #77
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203555
quote:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden.
Nah, ik voel me niet aangetrokken tot de SCreeks van bv SHO of US.
"De mensen van R&P" ken ik (een beetje ), de sfeer vind ik (over het algemeen) prettig.
quote:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
Waarom kan het niet naast elkaar? Een SCtopic impliceert toch niet dat de andere topics niet meer serieus zouden zijn? Wellicht ondervang je er juist offtopic geginnegap mee, omdat men dat in het SCtopic kan doen.
quote:
Nogmaals, als mensen in een SCtopic gezellig SC-ten, maakt dat hen in andere topics toch niet per definitie minder open-minded? Waarom zouden zij anderen afzeiken?
quote:
Daarom dus!
Oh.
Nah, ík snap de beargumentatie niet.
pi_27203596
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik sta ook open voor inhoudelijke argumentatie..
Waarom er per se in R&P een slowchattopicreeks moet komen..
geef me eerst eens het verschil tussen een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is) en een topic waar singles gewoon eens kunnen zeggen wat op hun lever ligt.
pi_27203608
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Moonah het volgende:
Het is toch leuk om mensen die je kent van R&P tegen te komen in een SC-topic.
Er zijn natuurlijk genoeg andere fora met SC-reeksen, maar hé, wat moet ik nou bv in de SC van US? Ik heb niets met die mensen.
Hier ben ik het volledig mee eens
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:08:25 #80
42184 crew  DaMart
pi_27203615
quote:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
Eerlijk gezegd vind ik de HVJJN reeks al behoorlijk richting SC gaan. Wellicht niet over wat je nu gaat eten of drinken, maar over je koppijn, rotgevoel, etc.

Wat ik me dan ook afvraag is wat jullie definitie van SC precies is, waar leggen jullie de grens?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:08:44 #81
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203629
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
geef me eerst eens het verschil tussen een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is) en een topic waar singles gewoon eens kunnen zeggen wat op hun lever ligt.
Als dat geen verschil is, dan kunnen de singles ook in HVJJN participeren.
pi_27203646
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik heb niet bepaald een antwoord op mijn vraag gekregen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:10:02 #83
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203661
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:

een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is)
Ja, idd. Dat is echt een soort KLB van R&P geworden.
pi_27203690
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja, maar als je daar de hele tijd gaat lopen lullen over weet ik veel wat, dan wordt HVJJN een SC-topic, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:10:57 #85
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27203691
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat ik me dan ook afvraag is wat jullie definitie van SC precies is, waar leggen jullie de grens?
Dat vraag ik me dus ook al heel lang af. En het valt me hier een beetje op dat alleen de Mods ertegen schijnen te zijn terwijl de rest een beetje naar "voor" neigt... Het forum is toch voor en door de user?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:11:02 #86
88139 JoeyT
pi_27203694
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Mijn betoog ging over Slowchattopics, niet over de singlereeks
Kijk de reactie boven de jouwe voor iets over de singles.
Het gaat er toch om dat de singlereeks een SC werd... Lees dan ook tussen de regels door en zie het nut van die slow chat.

Eeen slowchat topic doet niets af van de waarde van R&P. In R&P gaat het erom hoe mensen zich voelen, hoe ze in het leven staan etc. En dan is het helemaal niet raar dat ze steun zoeken bij anderen. En converseren over dagelijkse beslommeringen (die voor jou misschien nutteloos lijken) is een goede manier om die steun te krijgen. Nogmaals het is prettig als je ziet dat mensen in een soortgelijke situatie zitten.

En het ligt er natuurlijk ook aan wat je onder SC verstaat. Tis niet zo dat de mensen gewoon nutteloos zitten te ouwehoeren... Het single zijn bleef de achterliggende gedachte...
pi_27203716
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef melismay het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook al heel lang af. En het valt me hier een beetje op dat alleen de Mods ertegen schijnen te zijn terwijl de rest een beetje naar "voor" neigt... Het forum is toch voor en door de user?
Ik ben tegen SC in serieuze topics, helemaal.
Maar ik ben voor 1 SC topic in R&p
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:12:36 #88
42184 crew  DaMart
pi_27203728
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ja, maar als je daar de hele tijd gaat lopen lullen over weet ik veel wat, dan wordt HVJJN een SC-topic, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
IMO heeft HVJJN al een behoorlijk SC gehalte (zie mijn vorige post). Maar goed, ik ben benieuwd waarom de mods dat (blijkbaar) niet vinden.
pi_27203731
quote:

Daarom dus!
waarom mag een HVJJN-reeks dan blijven bestaan ?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:13:07 #90
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203743
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Moonah het volgende:
Mee eens, maar dat lijkt me nu niet aan de orde..
pi_27203758
Nou een sc-topic is natuurlijk niet alleen voor de singles, maar ook voor de andere users van R&P. Als je in HVJJN teveel blijft reageren op iemand krijg je ook dat je te horen dat je ontopic moet gaan, niks verkeerds mee overigens, maar je kan niet echt in een ander topic doorpraten over iets (serieus of niet serieus) en in de meeste subfora is dat wel het geval.
pi_27203764
quote:

[..]

echt huilen idd, is het daar
Soms vraag je je af of er ook nog wel eens vrolijke mensen kunnen posten hoe ze zich voelen.
Sorry, even offtopic
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:14:03 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203774
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat lijkt me nu niet aan de orde..
Maar mss kun je dan wel op mijn andere (inhoudelijke!) posts reageren?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:14:51 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203790
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou een sc-topic is natuurlijk niet alleen voor de singles, maar ook voor de andere users van R&P. Als je in HVJJN teveel blijft reageren op iemand krijg je ook dat je te horen dat je ontopic moet gaan, niks verkeerds mee overigens, maar je kan niet echt in een ander topic doorpraten over iets (serieus of niet serieus) en in de meeste subfora is dat wel het geval.
Precies.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:14:52 #95
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203791
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom mag een HVJJN-reeks dan blijven bestaan ?
"Meester hun mogen dat wel" is geen argument.
Hvvjn bekijken we later..
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:15:09 #96
42184 crew  DaMart
pi_27203798
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Soms vraag je je af of er ook nog wel eens vrolijke mensen kunnen posten hoe ze zich voelen.
Sorry, even offtopic
Ik heb daar toch wel wat positieve gevoelens gepsot de afgelopen dagen

Maar het lijkt me zeker aan de orde om HVJJN bij de discussie te betrekken om redenen die ik al genoemd heb
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:16:43 #97
42184 crew  DaMart
pi_27203832
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:14 schreef Frenkie het volgende:

[..]

"Meester hun mogen dat wel" is geen argument.
Hvvjn bekijken we later..
met alle respect, maar zo'n antwoord geeft toch de indruk dat er met 2 maten wordt gemeten. Als er SC voorkomt in de singles reeks mag het niet, maar een reeks met een behoorlijk SC gehalte als HVJJN wordt gedoogd...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:17:52 #98
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203861
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:16 schreef DaMart het volgende:
met alle respect, maar zo'n antwoord geeft toch de indruk dat er met 2 maten wordt gemeten. Als er SC voorkomt in de singles reeks mag het niet, maar een reeks met een behoorlijk SC gehalte als HVJJN wordt gedoogd...
Nee zo'n antwoord geeft aan dat we nu discussieren over singles en SC-topics en dat we later gaan kijken naar HVJJN.
pi_27203885
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:17 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nee zo'n antwoord geeft aan dat we nu discussieren over singles en SC-topics en dat we later gaan kijken naar HVJJN.
ok, antwoord dan eens op de post van Moonah, dat ging specifiek over de singles ...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:21:57 #100
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27203950
Dit is dus het gezeik waarom ik destijds niet meer in R&P wilde posten... toen ging het over HVJJN.
Ik snap wel dat slowchatten niet leuk is, en niet aantrekkelijk voor "buitenstaanders" ivm kliekjes enzo, maar als je steeds deze discussie opnieuw moet gaan voeren (toen over HVJJN, nu over Singles, en straks wéér over HVJJN) dan lijkt het me dat er weldegelijk behoefte is aan een Slowchat topic. Waarom dan steeds de situatie laten versloffen, het probleem steeds verschuiven, en niet toegeven aan een duidelijke behoefte?

Just my two cents.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:22:12 #101
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203962
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:06 schreef Moonah het volgende:
Nah, ik voel me niet aangetrokken tot de SCreeks van bv SHO of US.
"De mensen van R&P" ken ik (een beetje ), de sfeer vind ik (over het algemeen) prettig.
Daarmee vorm je dus een incrowd. En daar ben ik dus juist geen fan van..
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:22:40 #102
42184 crew  DaMart
pi_27203977
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:17 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Juist. We discussiëren over SC-topics, een aantal mensen geeft aan dat ze HVJJN ook als SC zien, en dat argument wordt afgedaan met 'dat is nu niet aan de orde, daar kijken we nog wel eens naar.'

Dus als we een SC topic willen bespreken terwijl we het over SC-topics hebben, dan is dat niet aan de orde...
pi_27203987
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Maar persoonlijke redenen lijken me in dit geval geen goede basis voor een beslissing.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:24:56 #104
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27204031
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:23 schreef Wolkje het volgende:
Maar persoonlijke redenen lijken me in dit geval geen goede basis voor een beslissing.
De reden waarom ik er geen fan van ben staan ergens hoger..
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:25:51 #105
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27204054
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Die incrowd is er nu ook al hoor. Alleen niet gecentraliseerd. Nu SC-ten we in een topic van Vivi ofzo.
Juist als er een centraal SC-topic in R&P komt lijkt het me dat daardoor SC in andere topics (nog) meer wordt beperkt, en dat daardoor (nieuwe) mensen minder 'last' van die incrowd zouden hebben.
pi_27204072
Dat had ik gelezen idd, maar in principe staat een algemeen slowchat topic ook open voor nieuwe mensen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:26:36 #107
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27204074
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Die incrowd is er nu ook al hoor. Alleen niet gecentraliseerd. Nu SC-ten we in een topic van Vivi ofzo.
Juist als er een centraal SC-topic in R&P komt lijkt het me dat daardoor SC in andere topics (nog) meer wordt beperkt, en dat daardoor (nieuwe) mensen minder 'last' van die incrowd zouden hebben.
Moonah, ik weet weer waarom ik zoveel van je houd

Precies wat ik ook dacht, maar niet kon verwoorden.
pi_27204080
quote:

[..]

ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:27:11 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27204081
Maar wellicht is de huidige lol van off-topic SC-ten juist dat het eígenlijk niet mag...
Verboden vruchten enzo...
pi_27204108
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Sorry, even offtopic
die zijn er wel hoor alleen vallen die niet op in alle drama posts

sorry maar zo zie ik het
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:28:04 #111
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27204113
ik wacht nog steeds op goede argumenten..
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:28:04 #112
42184 crew  DaMart
pi_27204114
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Juist. En als er 1 SC topic is, wat maakt dat uit? Mensen hebben altijd nog de vrije keus of ze zo'n topic openen of niet. Dus ik zie niet in waarom dat nieuwe mensen zou weerhouden van het posten in andere topics, als ze geen behoefte hebben aan SC.

Zelf vind ik het juist irritanter als er SC in serieuze topics plaatsvindt.
pi_27204123
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef Moonah het volgende:
Maar wellicht is de huidige lol van off-topic SC-ten juist dat het eígenlijk niet mag...
Verboden vruchten enzo...
Ik denk dat er ook wel gebruik gemaakt van zal worden in een SC topic hoor.
Zou denk ik ook wel wat slotjes schelen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:28:45 #114
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27204130
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef DaMart het volgende:
Juist. En als er 1 SC topic is, wat maakt dat uit?
Geen argument
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:29:14 #115
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27204143
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef Frenkie het volgende:
ik wacht nog steeds op goede meer argumenten..
Ik vind je oorspronkelijke post een beetje arrogant.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:29:27 #116
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27204148
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef Wolkje het volgende:
Ik denk dat er ook wel gebruik gemaakt van zal worden in een SC topic hoor.
Zou denk ik ook wel wat slotjes schelen.
We zijn met drie mods mans genoeg om SC in de topics in de perken te houden.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:30:25 #117
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27204162
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:29 schreef Moonah het volgende:
Ik vind je oorspronkelijke post een beetje arrogant.
Mijn kamer stinkt naar sex
Dan mag dat..
pi_27204168
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

die zijn er wel hoor alleen vallen die niet op in alle drama posts

sorry maar zo zie ik het
je moet heel goed zoeken dan..
Maar dat weerhoudt anderen er ook een beetje van om iets positiefs te posten, denk ik.
HVJJN heeft op dit moment een 'jankimago'.
pi_27204169
idd blijf je incrowd houden, zie je nu bijv ook in hvjjn weer. dat blijf je Helaas houden.

maar mijns inziens stimuleer je dat alleen maar verder door een sc topic, en die incrowd is wel een beetje de laatste maanden of langer veel minder geworden waardoor renpee wel toegankelijker geworden is voor meer mensen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27204207
quote:
ik wacht nog steeds op goede argumenten..
ik ook. Want jouw argumenten vallen als een kaartenhuisje in elkaar, aangezien je ze niet consequent toepast.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:34:51 #121
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27204260
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:32 schreef petitlapin het volgende:
ik ook. Want jouw argumenten vallen als een kaartenhuisje in elkaar, aangezien je ze niet consequent toepast.
Ik heb gezegd dat er naar HVJJN gekeken zal worden, amar niet nu.
pi_27204279
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:30 schreef DarkElf het volgende:
.... waardoor renpee wel toegankelijker geworden is voor meer mensen...
die op hun beurt weer een kliekje zijn gaan vormen
Soms zie je een huilliereactie in HVJJN, en daar komen dan een stuk of 8 verschillende mensen op reageren met een troostende knuffelreactie. En dat kan best een keer gebeuren, maar de laatste tijd in HVJJN zie je dat om elke klein dingetje.
pi_27204286
hvjjn is toch even een heel andere discussie? of vergis ik me nu?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27204294
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:36 schreef DarkElf het volgende:
ja, sorry
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:37:58 #125
42184 crew  DaMart
pi_27204327
quote:

[..]

Geen argument
het is al laat en ik duik zo mijn bed in, dus misschien was mijn post niet helemaal helder, maar wat ik wilde zeggen is dat als je 1 SC-topic hebt, mensen zelf kunnen kiezen of ze er in posten of niet, en of ze er uberhaupt in kijken. Daarnaast zal de SC wat centraler worden, toegankelijk voor iedereen, in plaats van tig topics die off topic gaan door SC. Scheelt jullie weer editen van posts en slotjes zetten, waardoor jullie ook tijd vrij houden voor andere, leuke dingen.

Zoals iemand al zei, het zijn vooral de mods van R&P die er bezwaren tegen hebben, de rest van de mensen die tot nu toe hun mening hebben gepost schijnen voorstander te zijn. Jullie zijn bang dat een SC niet bij R&P past, en dat er kliekjes ontstaan. Dat is op dit moment alleen een angst, die niet op feiten gefundeerd lijkt te zijn.

Is de beste manier om te beoordelen of SC in R&P zinvol is niet gewoon om het een maandje uit te proberen? Wordt jullie angst werkelijkheid, dan kun je altijd de stekker eruit trekken, blijkt die angst een slechte raadgever te zijn geweest, dan kan iedereen er plezier van hebben of zijn voordeel mee doen. Want met een oneindige discussie 'ik vind jouw argument niet goed genoeg' over en weer schieten we ook niets op natuurlijk
pi_27204342
R&P is duidelijk geen democratie Er wordt wel flink wat afgepolderd, ik kom morgen maar weer eens kijken
pi_27204355
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:34 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat er naar HVJJN gekeken zal worden, amar niet nu.
het enige wat ik kan zeggen als 'argument' is dat het een populaire reeks was, waar ondanks het 'geslowchat' veel nieuwe mensen kwamen posten, die allemaal vlot geïntegreerd werden. De laatste week was er echt een stormloop van nieuwe posters.

Aangezien het zo vlot liep, en het een ideaal topic was om gelijkgestemden te zoeken ( zoals in ' de kunst van het loslaten van een ex', waar ook door een klein groepje gepost wordt), begrijp ik niet waarom het gesloten is.

er was blijkbaar een grote nood aan deze reeks, dat moet je zelf toch ook gemerkt hebben ...
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:39:23 #128
42184 crew  DaMart
pi_27204359
quote:
Volgens de mods wel, volgens de users niet
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:39:32 #129
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27204363
een maandje uitproberen is over een maand weer gezeiek. Nee bedankt
pi_27204393
quote:
en waarom zou die nu ook niet mogen gevoerd worden ? , maar ok, er gaat over nagedacht worden, dus ik laat het er dan ook maar bij
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:41:26 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27204411
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:37 schreef DaMart het volgende:

het is al laat en ik duik zo mijn bed in, dus misschien was mijn post niet helemaal helder, maar wat ik wilde zeggen is dat als je 1 SC-topic hebt, mensen zelf kunnen kiezen of ze er in posten of niet, en of ze er uberhaupt in kijken. Daarnaast zal de SC wat centraler worden, toegankelijk voor iedereen, in plaats van tig topics die off topic gaan door SC. Scheelt jullie weer editen van posts en slotjes zetten, waardoor jullie ook tijd vrij houden voor andere, leuke dingen.
Ik vind 'm goed...
en helder .
pi_27204437
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:40 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en waarom zou die nu ook niet mogen gevoerd worden ? , maar ok, er gaat over nagedacht worden, dus ik laat het er dan ook maar bij
heb ik het over mogen?

het lijkt mij persoonlijk gewoon duidelijker om er onderwerp te discussieren, that's all.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:42:47 #133
42184 crew  DaMart
pi_27204454
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:39 schreef Frenkie het volgende:
een maandje uitproberen is over een maand weer gezeiek. Nee bedankt
Ach, jij blijft liever oeverloos je standpunt herhalen op alles wat anderen zeggen, omdat je ongefundeerde beelden hebt over hoe de SC-topics zouden verlopen? Het lijkt mij juist ook voor de mods een voordeel als het geprobeerd wordt. Slaagt het niet, dan kun je tenminste met goed onderbouwde argumenten komen om aan te geven waarom SC niet wenselijk is in R&P.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:44:01 #134
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27204487
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:42 schreef DaMart het volgende:
dan kun je tenminste met goed onderbouwde argumenten
Jaaaah!
Waarom lees ik in deze discussie nog steeds geen goede argumenten?
pi_27204608
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Moonah het volgende:

Frenkie weet het allemaal niet meer zo goed, denk ik, we zullen hem er maar een nachtje over laten slapen
pi_27204639
ach zolang jullie alleen maar vinden dat wat in jullie straatje past een goed argument is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27204645
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Frenkie weet het allemaal niet meer zo goed, denk ik, we zullen hem er maar een nachtje over laten slapen
frenkie is wel de enige mod in deze discussie
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:50:35 #138
42184 crew  DaMart
pi_27204669
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jaaaah!
Ik kan best begrijpen dat ze geen ontoegankelijke kliekjes willen. Maar het is helemaal niet zeker dat die er komen met een centraal SC-topic. Dus als dat het belangrijkste tegenargument is, dan is het voor iedereen het helderst als dat getest wordt, lijkt me. Ik denk ook dat een beslissing voor geen SC beter geaccepteerd zou worden door de users als het uitgeprobeerd is en gebleken dat het dus inderdaad tot kliekjes leidt en een negatieve invloed heeft op het forum als geheel. In potentie kan het dus wel een goed argument zijn van Frenkie, alleen is het nog niet sterk gefundeerd

En nu ga ik slapen, ik lees morgen wel weer bij
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:51:15 #139
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27204692
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Zeg, slowchatten doe je maar hier.

Ja, nu stop ik hoor.
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:51:23 #140
42184 crew  DaMart
pi_27204694
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:49 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Niet helemaal hoor
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind 'm goed...
en helder .
pi_27204704
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Niet helemaal hoor
[..]
oke, laatste tijd dan
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:51:50 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27204707
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:49 schreef Wolkje het volgende:

Je weet niet hoeveel discussies er achter de schermen lopen...

pi_27204720
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet niet hoeveel discussies er achter de schermen lopen...

Oke, ik heb niks gezegd
pi_27204776
We hebben het ook meegenomen naar achteren (zoals dat zo mooi heet). Discussies werden onderling via msn gehouden.
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:54:31 #145
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27204778
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef DaMart het volgende:
<knip>
Hé, ik ben het met je eens hoor. Let op ....
quote:
En nu ga ik slapen, ik lees morgen wel weer bij
Eh, ja, dat was ik ook van plan, en toen ontdekte ik deze discussie... Trusten!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:23:05 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27205535
Zeg modjes...
Het was weer gezellig vanavond en ik zal het nooooooit meer doen!
Trusten!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:32:56 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27205798
Morgen is er weer een dag.
pi_27207606
Nou ja, jammer dat Singles dichtgaat (waarbij ik er toch nog ergens hoopvol een "voorlopig" tussen wil plaatsen), maar verreweg niet onverwacht. Ik kan me niet echt aan de indruk onttrekken dat persoonlijke voorkeur (of eerder afkeur) toch nog ergens heeft meegespeeld, maar goed, daar doe je niets aan. Het was leuk zolang het duurde, zeg maar.
pi_27207892
Goed gedaan Frenkie.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 07:39:47 #150
42184 crew  DaMart
pi_27208415
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:54 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hé, ik ben het met je eens hoor. Let op ....
[..]
Dat had ik in de gaten hoor, maar ik vond je post gewoon een mooie aanleiding om mijn mening nog iets meer te verduidelijken
  zaterdag 21 mei 2005 @ 07:58:04 #151
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27208434
Ik zag het al aankomen maar ik snap echt niet wat er mis is met slowchatten in een topic dat toch in eerste instantie bedoeld is om je hart te kunnen luchten en ervaringen uit te wisselen.

Af en toe eens een vraag tussendoor over hoe het met iemand gaat vind ik persoonlijk nou niet echt offtopic en voor de rest werd er eigenlijk altijd gereageerd rondom het thema singles.

Maargoed, blijkbaar mogen alle subforums een slowchat hebben (ik zie zelfs in US) behalve R&P en dat vind ik best jammer. Gezien de populariteit van de reeks was daar ook duidelijk behoefte aan in R&P.

Misschien is het een idee om de reeks voort te zetten als centraal singles SC topic in General Chat? Indien daar behoefte aan is wil ik best een topic openen in GC voor onze singles.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 08:26:36 #152
42184 crew  DaMart
pi_27208497
Uit reacties van de mods leid ik af dat ze dit ook off-the-forum hebben besproken, dus misschien dat ze alsnog van gedachten zijn veranderd en een SC-proefperiode willen toestaan. Nogmaals, je weet pas hoe het gaat als je het probeert.

En ik heb zo'n voorgevoel dat als je een singles SC opent in GC, ze die topic al snel naar R&P zouden schoppen omdat ze dat meer iets voor dit subforum vinden... maar goed, ook voor dat geldt: niet geprobeerd is niet weten hoe het gaat
  zaterdag 21 mei 2005 @ 08:42:58 #153
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27208533
Eens zien hoelang het topic in leven blijft in GC:

Singles, hier verder:

[Centraal] Singles slowchat
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 21 mei 2005 @ 08:46:06 #154
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27208550
Ik vind het ook heel idioot dat R&P als enige forum geen slowchat mag hebben / heeft. Er is duideljik behoefte aan en het is nog zo enorm vaak ontopic dat ik het slot compleet ongepast vind.
For great justice!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:32:36 #155
88139 JoeyT
pi_27209423
Nogmaals omdat er niet op gereageerd werd:

Het gaat er toch om dat de singlereeks een SC werd... Lees dan ook tussen de regels door en zie het nut van die slow chat.

Eeen slowchat topic doet niets af van de waarde van R&P. In R&P gaat het erom hoe mensen zich voelen, hoe ze in het leven staan etc. En dan is het helemaal niet raar dat ze steun zoeken bij anderen. En converseren over dagelijkse beslommeringen (die voor jou misschien nutteloos lijken) is een goede manier om die steun te krijgen. Nogmaals het is prettig als je ziet dat mensen in een soortgelijke situatie zitten.

En het ligt er natuurlijk ook aan wat je onder SC verstaat. Tis niet zo dat de mensen gewoon nutteloos zitten te ouwehoeren... Het R&P blijft de achterliggende gedachte...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:40:40 #156
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27209530

Zo'n gevoel heb ik altijd als ik in R&P ben....
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:55:29 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27209843
Ik krijg een beetje het gevoel dat de feiten omgedraaid worden..

Van begin af aan was het overduidelijk dat slowchatten NIET toegestaan was in de Singles-reeks. Om de redenen zoals die in dit topic door Frenkie zijn aangehaald. Ook was het vanaf begin af aan duidelijk dat, hoewel de singles-reeks door de proefperiode is heengekomen - we te allen tijde de stekker eruit konden trekken. Als de regeltjes zoals in de OP vermeldt niet werden nageleefd.

En dat is precies wat er gebeurd is. Op een gegeven moment houdt het op met verzoeken om niet te slowchatten, om de discussie op de rails te krijgen. Daarnaast is volgens ons de rek uit die reeks. Voor nu in ieder geval zeker.
De Singles reeks needs a break..

Qua een algemeen sc topic, daar sta ik persoonlijk niet onwelwillend tegenover. Maar we willen wel graag alle neuzen dezelfde kant op hebben staan bij beslissingen.
En die consensus hebben we (nog) niet bereikt. Daar zijn we dus via andere kanalen mee bezig.

Dus laat ze nog steeds komen.. die goede argumenten voor een algemeen sc-reeks in R&P...

En uiteraard allemaal een hele goede ochtend .
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:56:03 #158
88139 JoeyT
pi_27209857
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Zo'n gevoel heb ik altijd als ik in R&P ben....
Big Brother is watching you!

Kga t boek meteen weer huren Heb t gelezen tijdens mn laatste jaar VWo maar kan me dr nog weinig van herinneren...
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 10:58:33 #159
42184 crew  DaMart
pi_27209905
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:32 schreef JoeyT het volgende:

En het ligt er natuurlijk ook aan wat je onder SC verstaat. Tis niet zo dat de mensen gewoon nutteloos zitten te ouwehoeren... Het R&P blijft de achterliggende gedachte...
Misschien dat de vraag niet opviel, maar gisterenavond postte ik al de vraag wat de mods precies onder slowchat verstaan, en waar ze de grens trekken. Misschien dat deze vraag alsnog beantwoord kan worden?
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 11:05:56 #160
42184 crew  DaMart
pi_27210073
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
Qua een algemeen sc topic, daar sta ik persoonlijk niet onwelwillend tegenover. Maar we willen wel graag alle neuzen dezelfde kant op hebben staan bij beslissingen.
En die consensus hebben we (nog) niet bereikt. Daar zijn we dus via andere kanalen mee bezig.

Dus laat ze nog steeds komen.. die goede argumenten voor een algemeen sc-reeks in R&P...

En uiteraard allemaal een hele goede ochtend .
Goedemorgen

Wat betreft het algemene SC topic, ik denk dat iedereen redeneert vanuit zijn eigen standpunt, en dat je dus vooral subjectieve argumenten krijgt, die zich niet makkelijk goed laten ondersteunen. Zowel van mensen die tegen zijn als mensen die voorstander zijn.

Ik blijf er daarom bij dat de beste manier om met objectieve argumenten aan te tonen dat het wel of niet zal slagen is door het uit te proberen. Ik denk ook dat als dan blijkt dat er inderdaad kliekjes ontstaan, en dat het weinig toegevoegde waarden en voordelen heeft, je als tegenstander minder weerstand zult ondervinden als je alsnog de stekker eruit trekt. Aan de andere kant, zullen voorstanders mogelijk objectiever kunnen aantonen dat er juist een behoefte voor is en dat het juist een toegevoegde waarde kan hebben voor R&P.

Overigens zeg ik dit niet als vaste poster in dit subforum. Ik lees wel vaak topics mee, maar post minder dan ik lees. Ik zie mezelf daarom toch een beetje als een van de passanten waar Frenkie op doelde in een eerdere post, en mij lijkt een SC toch zeker wel toegevoegde waarde te hebben. (maar goed, dat is weer een subjectief argument ).
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:11:32 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27210172
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:58 schreef DaMart het volgende:

Misschien dat de vraag niet opviel, maar gisterenavond postte ik al de vraag wat de mods precies onder slowchat verstaan, en waar ze de grens trekken. Misschien dat deze vraag alsnog beantwoord kan worden?
Die heb ik vannacht inderdaad gemist .

Onder sc versta ik (in deze reeks) het zo goed als constante off topic geouwehoer tussen twee, drie users. Over zaken die niet of nauwelijks verband houden met het onderwerp.
Kun je zeggen: dat is de smeerolie. Klopt. Maar teveel smeerolie is ook niet goed. En nogmaals: van meet af aan was dat loud & clear gecommuniceerd.

Je algemene SC post, daar kan ik me trouwens helemaal in vinden, mocht dat nog niet duidelijk zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 21-05-2005 11:16:49 ]
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 11:21:59 #162
42184 crew  DaMart
pi_27210400
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die heb ik vannacht inderdaad gemist .

Onder sc versta ik (in deze reeks) het zo goed als constante off topic geouwehoer tussen twee, drie users. Over zaken die niet of nauwelijks verband houden met het onderwerp.
Kun je zeggen: dat is de smeerolie. Klopt. Maar teveel smeerolie is ook niet goed. En nogmaals: van meet af aan was dat loud & clear gecommuniceerd.
Bedankt voor de uitleg over wat SC in jouw ogen is.
quote:
Je algemene SC post, daar kan ik me trouwens helemaal in vinden, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Ja, ik viel een beetje in herhaling he
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:24:07 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27210449
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:21 schreef DaMart het volgende:

Ja, ik viel een beetje in herhaling he

Zo bedoelde ik het niet .
Ik heb me daar vannacht wellicht wat eufemistisch over uitgelaten, en wilde het zelf even duidelijk stellen.
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 11:31:47 #164
42184 crew  DaMart
pi_27210628
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet .
Ik heb me daar vannacht wellicht wat eufemistisch over uitgelaten, en wilde het zelf even duidelijk stellen.
Oh ok. Dat is bij deze dus duidelijk overgekomen
pi_27211452
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

We zijn met drie mods mans genoeg om SC in de topics in de perken te houden.
Onzin Frenkie. Anders krijg niet keer op keer dezelfde discussie.
Er zijn nu al meer dan genoeg argumenten gegeven, en dat jullie daar geen gehoor aan geven verneukt de sfeer in R&P, en niet de SC.

Oh, en HVJJN heeft hier kennelijk een status aparte, is me al een paar keer medegedeeld door o.a. Cc en DE. Dus jullie meten wel degelijk met 2 maten.
pi_27211549
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:02 schreef dawg het volgende:
Oh, en HVJJN heeft hier kennelijk een status aparte, is me al een paar keer medegedeeld door o.a. Cc en DE. Dus jullie meten wel degelijk met 2 maten.
En in verdediging, in ditzelfde topic is ook gezegd dat er nog eens naar die status aparte gekeken gaat worden. Het is een heel mooi ideaal om je policy in één keer volledig consequent door te voeren, maar ik vind dat je als user niet al te moeilijk zou moeten doen als het stapje voor stapje gaat en je van de stapjes op de hoogte gehouden wordt. Is al een behoorlijke stap boven het communicatieniveau van sommige andere crew tenslotte .
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:06:53 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27211611
Even voor de duidelijkheid: Frenkie en Scorp zijn nu allebei druk bezig met andere, niet FOK! gerelateerde maar ook belangrijke zaken.
Als zij er weer zijn, ben ik weg ivm een feestje.
Vandaag zullen we dus niet of nauwelijks met z'n drieën in conclaaf kunnen. Verwacht vandaag dus ook geen uitsluitsel.

Maar het staat absoluut bovenaan de agenda. Hier en achter de schermen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:07:43 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27211644
ofwel: wat Litpho ook zegt .
pi_27211674
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

En in verdediging, in ditzelfde topic is ook gezegd dat er nog eens naar die status aparte gekeken gaat worden.
Waar heb ik dat eerder gehoord?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:12:26 #170
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27211788
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

De reden waarom ik er geen fan van ben staan ergens hoger..
Waar jij fan en geen fan van bent doet volstrekt niet ter zake. Jouw persoonlijke mening is even irrelevant als de persoonlijke mening van ons allemaal.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:38:57 #171
88139 JoeyT
pi_27212576
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Waar jij fan en geen fan van bent doet volstrekt niet ter zake. Jouw persoonlijke mening is even irrelevant als de persoonlijke mening van ons allemaal.
Idd maar blijkbaar begrijpen ze dat hier niet. Moderators zijn er alleen om het forum in goede banen te leiden en niet om het naar hun eigen persoonlijke voorkeur te kneden...
pi_27212822
Kunnen we toch net zo goed een SC-topic openen.. Of mag dat niet?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:49:45 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27212860
Of je leest even de lopende discussie door, TGT... .

Dat is nu dus de discussie die hier en achter de schermen plaatsvindt...
pi_27214986
Wat is R&P opeens weer saai en serieus geworden
pi_27215091
Volgens mij hebben veel mensen hier het verschil tussen een chatroom en een forum niet begrepen. Er was toch een irc-kanaal opgezet naar aanleiding van de singlesreeks? Hoe loopt dat kanaal?
pi_27215799
Wat moet nmu zonder singles topic
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_27216009
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:49 schreef Copycat het volgende:
Of je leest even de lopende discussie door, TGT... .

Dat is nu dus de discussie die hier en achter de schermen plaatsvindt...
Oi sry CC
pi_27225043
Kan iemand Xebro ff uit het boulimia topic trappen? 1x een grapje kan nog, maar nu wordt het echt heel vervelend.
pi_27225754
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef Toeps het volgende:
Kan iemand Xebro ff uit het boulimia topic trappen? 1x een grapje kan nog, maar nu wordt het echt heel vervelend.
Done. Opmerkingen zijn verwijderd en tevens alle ander offtopic reacties.

Melding gemaakt bij de fa's en hij is dus geband uit r&p.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sc0rPi0n op 21-05-2005 21:49:38 ]
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 22 mei 2005 @ 10:36:45 #180
61183 leonieke
Dan toch?
pi_27238633
Nog even ivm de discussie over SC-reeksen (ja ik lees het nu pas allemaal )
Ik snap niet zo goed waar Frenkie (en de andere mods ) het idee halen dat een sc-reeks niet toegankelijk zou zijn voor nieuwe users... Als (vroeger) voornamelijk R&P'er heb ik een tijd terug de sc-reeks gevonden in GC (waar ik op dat moment niemand kende) omdat ik op dat moment gewoon behoefte had om eens over 'simpele' dingen te praten.
Altijd diepgaand zoals hier in R&P, hoeft ook niet en aangezien er hier nergens een plaats is om even over vanalles en nog wat te praten, ben ik maar uitgeweken.

Uiteraard voelde ik in het begin wel dat ik een buitenstaander was tussen de vaste groep sc'ers, maar even doorbijten en meepraten en je wordt er vlug opgenomen. Daarom vind ik eigenlijk het argument van Frenkie dat het enkel voor incrowd is, nogal zwak.
Als je hier op R&P de eerste keer post in gelijk welk topic val je toch ook niet op. Het is toch ook maar na een tijd posten dat ze weten van "ah, die kom ik hier regelmatig tegen"!?!?

Aangezien er zoveel behoefte is aan een sc-reeks (dat is nu al duideiljk gebleken) vind ik het best jammer dat één of twee mods zo tegen zijn (laat ons dan ook eerlijk zijn dat die ene mod er nog maar een korte tijd is en dus eigenlijk voornamelijk de mening van de andere overneemt, zo zie ik het toch). Openstaan voor vernieuwing is ook een kunst natuurlijk. En soms eens toegeven dat je verkeerd zat, is nog net iets moeilijker. Maar het zou nog zo geapprecieerd worden door de R&P'ers, dus waarom dan zo verdomd tegendraads doen? Is het het grote ego dat in de weg staat? Of het niet openstaan voor iets nieuws?

I wonder...
pi_27241745
Ik ben het met je eens leonieke, echt een onbegrijpelijke actie die ook nog eens nergens op slaat. Maarja, modjes aan de macht he.
pi_27242275
er is toch nog niets besloten ze zouden er op terug komen dus misschien is het handiger daar eerst op te wachten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27243766
Het is nét een echte baan; R&P-mod.

Al die gewichtige keuzes ook! Er staan hier mensenlevens op het spel, dames en heren!
  zondag 22 mei 2005 @ 17:47:25 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27249224
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:34 schreef Bombie het volgende:
Er staan hier mensenlevens op het spel, dames en heren!
En daar moet jij zo hard om lachen?
  zondag 22 mei 2005 @ 18:22:58 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27250151
pi_27250555
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
We zijn eruit: Niet meer katten: SLOWCHATTEN!!!
en het singles SC in GC dan?
  zondag 22 mei 2005 @ 18:46:08 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27250775
Dat komt iig niet meer terug naar R&P.
pi_27250827
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
Dat snap ik
Maar die reeks is wel toegestaan in GC?
  zondag 22 mei 2005 @ 18:50:58 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27250921
Ik begrijp dat de GC mods zich daarover aan het beraden zijn.
Feedback GC, wellicht?
pi_27251157
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
Waarom komt de singlesreeks niet meer terug naar R&P? Past hier toch veel beter dan in GC.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:01:20 #191
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27251195
Whaahhaaahhaa!
Tis ok nooit nie goed.
pi_27251208
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:01 schreef Moonah het volgende:
Tis ok nooit nie goed.
je was me net voor
pi_27251231
Het gaat mij niet over het singles sc-topic, maar het oorspronkelijke topic.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:04:36 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27251284
Lees anders dit topic nog even terug, Sabrina.
Single reeks is vooralsnog een gepasseerd station.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:07:21 #195
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27251374
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef Wolkje het volgende:

[..]

je was me net voor
Ik wou het zeggen, maar hield wijs m'n mond...

Ik vind het iig erg goed dat het SC-topic een kans wordt gegeven
pi_27251434
Dictators
  zondag 22 mei 2005 @ 19:13:04 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27251563
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:09 schreef Beach het volgende:
Dictators
Kut-users .

ter verduidelijking.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:21:53 #198
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27251798
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kut-users .

ter verduidelijking.
Tja, dat ongehoorzaam voetvolk af en toe
  zondag 22 mei 2005 @ 20:35:30 #199
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27254176
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:00 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Waarom komt de singlesreeks niet meer terug naar R&P? Past hier toch veel beter dan in GC.
Je zeurt
pi_27254397
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je zeurt
Darvoor ben ik een vrouw
  Moderator zondag 22 mei 2005 @ 21:20:42 #201
42184 crew  DaMart
pi_27255778
Gewoon uit nieuwsgierigheid, ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het verder gaat met HVJJN? Ik weet dat de mods gezegd hebben hier nog naar te zullen kijken, maar ik was toch wel een beetje benieuwd of die reeks nu open blijft, of dat dit ook in de SC kan?

Nogmaals, deze vraag stel ik uit nieuwsgierigheid, dus sorry als ik op dit punt drammerig overkom, dat is niet de bedoeling
  zondag 22 mei 2005 @ 21:23:02 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27255861
Ha DraMart...

Daar kijken we dus nog naar. Vooralsnog zie ik persoonlijk geen reden om overhaast HVJJN te mergen met SC.
Voorlopig eerst eens kijken hoe SC zich ontwikkelt en dan komt de volgende brug weer in zicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 22-05-2005 21:31:57 ]
  Moderator zondag 22 mei 2005 @ 21:28:35 #203
42184 crew  DaMart
pi_27256044
Ok, duidelijk!
pi_27268247
Het grappige is dat het singlestopic in GC veel beter loopt dan hier
pi_27268373
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Nou dan toch niet voor niets verhuisd.
♥ K, N, R en F ♥
pi_27269155
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ja zou ik ook zeggen
  maandag 23 mei 2005 @ 11:39:26 #207
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27269185
quote:
Mooi iedereen tevreden. Nou niet meer zeuren
pi_27273786
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat je het ervaart als zeuren is wellicht een psychisch probleem, wellicht een R&P topicje over openen?
pi_27280787
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Gevolg van je eigen beleid. Jij moet dus ook niet zeuren.
  maandag 23 mei 2005 @ 17:35:45 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27281214
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:21 schreef dawg het volgende:
Gevolg van je eigen beleid. Jij moet dus ook niet zeuren.
Ik snap eerlijk gezegd niet waar de idee vandaan komt dat wij er een probleem mee zouden hebben dat de singles sc in GC schijnbaar wél lekker loopt.
Is toch alleen maar leuk voor alle betrokkenen?
Geen kinderachtige problemen zoeken die er niet zijn .
pi_27281312
Geen probleem, uiteraard niet.
Ware het niet dat het eigenlijk een R&P onderwerp is.
  maandag 23 mei 2005 @ 17:40:32 #212
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27281387
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:38 schreef dawg het volgende:
Geen probleem, uiteraard niet.
Ware het niet dat het eigenlijk een R&P onderwerp is.
Je zeurt...
  maandag 23 mei 2005 @ 17:41:39 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27281415
Ware het niet dat de users de sluiting zichzelf op de hals hebben gehaald... .
pi_27282297
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef Copycat het volgende:
Ware het niet dat de users de sluiting zichzelf op de hals hebben gehaald... .
Onzin. Ga zelf maar eens de topics in GC doorlezen, weinig slowchat/offtopics aan.
  maandag 23 mei 2005 @ 18:15:06 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27282503
Ik heb het dan ook niet over GC, maar over R&P.. En hier golden voor die reeks strengere regels.
En FYI: Ik lees de sc in GC ook... wij hebben blijkbaar een ander idee over wat sc en off topic is.
Maar deze discussie is in feite als mosterd na de maaltijd...
pi_27282859
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Copycat het volgende:
Maar deze discussie is in feite als mosterd na de maaltijd...
Inderdaad. Nu nog even behulpzaam zijn.

Is bellen verstandig of juist niet?
Nogal veel updateverzoeken, irritant om te lezen, ookal ben ook ik nieuwsgierig.
pi_27305782
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:40 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je zeurt...
We zijn niet de enige zie ik Gelukkig zijn moderators ook mensen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 mei 2005 @ 11:54:35 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27334534
is t mogelijk dat iemand deze reactie verwijderd
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef dvdk het volgende:
kut lul kont
neuken is gezond
neuken is geen kinderspel
maar de ouders mogen het wel
in t topic gedichten

dit is niet leuk, tis serieus bedoeld, en niet voor zulke onzin

alvast bedankt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:59:42 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27334740
Heb de reactie ge-edit... en ook dat topic gesloten aangezien Hoe voel je je nu, uitgedrukt in (song)teksten? Deel 23 ook voor zelfgemaakte gedichten en teksten bedoeld is. Graag daar verder, dus.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 mei 2005 @ 12:01:20 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27334810
ok. dank je...

van dat andere topic wist ik niet af...
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:03:23 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27334882
Zo leer je nog eens wat, op een saaie woensdag .
pi_27392453
quote:
Toch leuk om te zien dat de slowchat daar pas echt de spuigaten uitloopt .
pi_27392497
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Toch leuk om te zien dat de slowchat daar pas echt de spuigaten uitloopt .
Nou en, daar mag het tenminste.
pi_27476610
Kan iemand deze TT even veranderen in "érg leuke flatgenoot' Ik vind achteraf de TT een beetje suf.

Damnit!
  maandag 30 mei 2005 @ 11:31:03 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27476640
Doe ik .
pi_27476790
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef Copycat het volgende:
Doe ik .
pi_27603550
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]

waarom heet jij zo? Je geboortedatum klopt niet.
pi_27604653
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

waarom heet jij zo? Je geboortedatum klopt niet.
Hmm heeft niets met moderaties te maken maar goed
Heb me hier voor het eerst geregistreerd op 26 mei 2000, maar niets meer met dat account gedaan. Na een jaar heb ik me opnieuw geregistreerd onder deze nick (dus nog voor de Breezahtijd zeg maar). De naam zelf heb ik uit een computerspel waar ik verslaafd aan ben/was. Heeft totaal niets met mijn sterrenbeeld te maken (ben Vissen).

Duidelijk? Mooi! Game on

[ Bericht 6% gewijzigd door Sc0rPi0n op 03-06-2005 16:44:30 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_27611778
Tnx
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:49:06 #230
88139 JoeyT
pi_27632956
Mag die opmerking van Perrow ff uit mn topic gegooid worden? Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2

Volgens mij is hij een beetje in de war want zn homo opmerkingen begrijp ik niet helemaal...
pi_27637248
Zelfs om half 6 is er nog iemand aan het modden...
pi_27640012
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
Mag die opmerking van Perrow ff uit mn topic gegooid worden? Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2

Volgens mij is hij een beetje in de war want zn homo opmerkingen begrijp ik niet helemaal...
done.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 6 juni 2005 @ 13:29:49 #233
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_27673225
Neukvakanties

Waar dan wel?
Hup, aan het werk!
pi_27673254
Onzin of Sex, maar dus niet hier.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 6 juni 2005 @ 19:07:11 #235
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27684649
Gezien de enorme discussie over al dan niet een slowchattopic in R&P een puntje ter overweging mijnerzijds. Belangrijkste argument tégen was het willen voorkomen van kliekjes. Ik vind een topictitel zoals die van het huidige SC-topic niet passen in die visie. Zo'n naamtopictitel wekt imo wél de indruk van kliekjes.
Niet vervelend/persoonlijk bedoeld tav Ynske trouwens, maar dat moge duidelijk zijn.
  maandag 6 juni 2005 @ 19:50:34 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27686153
Je hebt gelijk, Moonah.
Hebben daar helemaal niet bij stil gestaan, nu wel.
Thanks voor de eye-opener .
  maandag 6 juni 2005 @ 19:58:09 #237
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27686414
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:50 schreef Copycat het volgende:
eye-opener .
Grappenmaker, je knijpt meteen weer een oogje toe.
pi_27689922
we hadden het net over Ynske dat ze een dat had enzo dus had ik uit de gein die TT getypd. Sorry als we daarmee kliekjesvorming daarmee vormen.

R&P Slowchat: Love is in the air :)

Beter zo

[ Bericht 34% gewijzigd door Sc0rPi0n op 06-06-2005 22:07:18 ]
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 6 juni 2005 @ 22:14:38 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27691466
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
we hadden het net over Ynske dat ze een dat had enzo dus had ik uit de gein die TT getypd. Sorry als we daarmee kliekjesvorming daarmee vormen.

R&P Slowchat: Love is in the air :)

Beter zo
Oh, 'sorry' hoeft voor mij niet hoor.
En al helemaal geen ' '.
Het viel me op en het klopte voor mijn gevoel niet. Zeker niet gezien de zeer kritische houding van je medemod...
That's all!
pi_27723969
Je zou weer mod moeten worden Moonah.
pi_27725564
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:04 schreef dawg het volgende:
Dat lijkt me een geweldige titel voor het volgende slowchattopic .
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:56:53 #242
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27726101
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat lijkt me een geweldige titel voor het volgende slowchattopic .
Oeh ja, dat is een goed idee!
Ehm, die titel dan he, niet de 'inhoud' ervan...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:57:09 #243
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27726117
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:04 schreef dawg het volgende:
Wie weet komt er binnenkort wel weer een plekje vrij
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:00:04 #244
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27726238
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Wie weet komt er binnenkort wel weer een plekje vrij
R&P --> VBL
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:00:45 #245
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27726264
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

R&P --> VBL
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:02:36 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27726322
Ik dacht dat je hierop doelde...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:06:03 #247
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27726452
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef Moonah het volgende:
Ik dacht dat je hierop doelde...

Niet dus..
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:07:40 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27726512
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Niet dus..
Neuh, dat bedacht ik me ook al. Immers, intern schuiven wordt geen sollicitatie-MED-je.
Maar wat bedoelde je dan wél?? Wie A zegt enzo...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:13:06 #249
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27726716
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Moonah het volgende:

[..]

Neuh, dat bedacht ik me ook al. Immers, intern schuiven wordt geen sollicitatie-MED-je.
Maar wat bedoelde je dan wél?? Wie A zegt enzo...
Niks, gewoon een opmerking. Floepte er uit
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:15:13 #250
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27726797
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Niks, gewoon een opmerking. Floepte er uit
*floep

als in

*kwak

woensdag 8 juni 2005 @ 10:58:45 #251
88139 JoeyT
pi_27735019
Dit topic kan gesloten worden Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2

Ik heb nu een nieuw topic geopend, maar als mensen er niet serieus op in willen gaan (wat ik me wel kan voorstellen) dan zal ik ook voor dat topic een slotje vragen.
Ik weet dat t waar is en zou niets liever willen dat t een verzinsel is. En ik heb absoluut geen zin om vierkant de grond in geboord te worden. Ik weet oprecht niet wat ik hier mee moet...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:02:18 #252
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27735112
Ja Joey, je kan niet verwachten dat mensen constant serieus blijven reageren op jouw soap. Het doet de schijn van aandachttrekker bij mij iig geen goed.

Maar het topic blijft wel open. mensen moeten zelf maar bepalen hoe en wat ze jou aanraden.
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:17:06 #253
88139 JoeyT
pi_27739010
Zou je misschien wat posts kunnen verwijderen die puur erover gaan dat mijn verhaal niet waar is? Heb geen zin dat mijn hele topic daar straks over gaat. Ze mogen me best afkraken en adviezen geven hoe ze willen, maar de ik-geloof-je-verhaal-posts voegen helemaal niets toe aan het topic, sterker nog t gaat er offtopic door...
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:18:43 #254
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27739066
lees mijn post nog eens door..
Je hebt dit toch een beetje aan je zelf te wijten.
Je topics(!!) komen nogal aandachtzoekerig over.
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:21:06 #255
88139 JoeyT
pi_27739167
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef Frenkie het volgende:
lees mijn post nog eens door..
Je hebt dit toch een beetje aan je zelf te wijten.
Je topics(!!) komen nogal aandachtzoekerig over.
Maakt niet uit of het wel of niet aandachtzoekerig is. Het is gewoon waar, en ookal geloven sommige mensen dat niet (wat ik gewoon kan begrijpen) moeten ze het toch kunnen opbrengen om ontopic te posten of helemaal niet te posten. Maar ok ik zal me er niet meer door laten afleiden.
  Admin donderdag 9 juni 2005 @ 08:41:50 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27765047
Zou er nog een deel van Joey's avonturen komen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_27765056
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef yvonne het volgende:
wie weet. Wie weet?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27766787
Mag deze nog even open?:

Érg leuke flatgenote...

Even de climax posten enzo!
  Admin donderdag 9 juni 2005 @ 10:17:36 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27766866
k.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 10:18:33 #260
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27766892
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef yvonne het volgende:
jah hij heeft t ons beloofd in t Singles topic
hij moest zich alleen ff voorbereiden op flames

[ Bericht 9% gewijzigd door Ynske op 09-06-2005 10:25:35 ]
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:53:21 #261
88139 JoeyT
pi_27769598
Fijn dat nu de moderators mijn topic gaan bagatelliseren

Kunnen jullie niet de ip-adressen van mij en Tranceptor vergelijken? (zonder dit openbaar te maken natuurlijk) Ik begin hier namelijk aardig moe van te worden... Ik ben nu niet eens in Amsterdam dus kunnen jullie waarschijnlijk mooi zien dat we niet op dezelfde plek zijn toch!

Kinderachtig gedrag echt waar...
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:54:57 #262
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27769654
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef JoeyT het volgende:
Kunnen jullie niet de ip-adressen van mij en Tranceptor vergelijken? (zonder dit openbaar te maken natuurlijk) Ik begin hier namelijk aardig moe van te worden... Ik ben nu niet eens in Amsterdam dus kunnen jullie waarschijnlijk mooi zien dat we niet op dezelfde plek zijn toch!
Sorry, daar vind ik het niet interessant genoeg voor
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:00:05 #263
88139 JoeyT
pi_27769815
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Sorry, daar vind ik het niet interessant genoeg voor
Beetje triest vind ik dit... Ga dan ook geen onwaarheden posten. Je zegt dat we hetzelfde zijn, je hebt de mogelijkheden om het te checken, ik geef je daar toestemming voor en nu ben je gewoon te laf om het te doen. Makkelijk he om mensen nu te laten twijfelen over wat de waarheid is... beetje jammer dat mijn topic daar nu het dupe van is...

R&P is toch zo'n serieus forum, ik denk dat mijn topic nu een dergelijke serieuze inslag heeft gekregen dat je t ook wel met een beetje respect mag behandelen en wil je dit niet doen post er dan gewoon niet in. Jullie als moderators zouden beter moeten weten, als jullie het doen zullen er anderen volgen...
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:03:00 #264
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27769899
Ik heb geen mogelijkheden
En ik vind het ook niet boeiend
Je topics zijn vermakelijk
Nooit gedacht dat ik om Trancie zou kunnen lachen
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:07:04 #265
88139 JoeyT
pi_27769994
Ja ik vind het echt niet erg dat je denkt dat we dezelfde zijn ik vind het alleen jammer dat jij als moderator er zo mee om gaat.
Ik zou dan ook graag willen dat je je eigen posts verwijderd, want het slaat echt gewoon nergens op. En blijkbaar vind je t wel interessant genoeg om te posten dus zoek t dan ook maar uit. En dan kan je nadat je gezien hebt dat je gewoon uit je nek lult misschien wel het fatsoen opbrengen die posts te verwijderen. Een trieste moderator die de hele boel offtopic laat gaan... Snap echt geen moer van je want dit ligt momenteel vrij diep bij me...
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:08:19 #266
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770033
Hey, je vriendin is zwanger. Ik zou me nu wel om wat anders druk maken dan om een mod die je vermakelijk vindt
  Admin donderdag 9 juni 2005 @ 12:08:33 #267
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27770043
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:03 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb geen mogelijkheden
En ik vind het ook niet boeiend
Je topics zijn vermakelijk
Nooit gedacht dat ik om Trancie zou kunnen lachen
Hej oversight is unbanned

donderdag 9 juni 2005 @ 12:09:22 #268
88139 JoeyT
pi_27770068
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Frenkie het volgende:
Hey, je vriendin is zwanger. Ik zou me nu wel om wat anders druk maken dan om een mod die je vermakelijk vindt
Daarom vraag ik je gewoon laat mn topic met rust...
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:10:59 #269
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770125
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
Daarom vraag ik je gewoon laat mn topic met rust...
Euhm.. als je geen commentaar wilt, dan moet je vooral op een discussieforum komen.
Waar is je gevoel voor humor gebleven
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:14:31 #270
88139 JoeyT
pi_27770238
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Euhm.. als je geen commentaar wilt, dan moet je vooral op een discussieforum komen.
Kijk wat anderen zeggen boeit me niet veel. Maar jij bent moderator, dus als mensen zien dat jij t doen gaan ze er vanuit dat ze het allemaal kunnen doen... Mijn vorige topic is op t laatst ook vernaggeld.

Maja wat jij wilt...
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:16:03 #271
88139 JoeyT
pi_27770283
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik wil commentaar op mn situatie...

dat je t hele verhaal in twijfel trekt ok... Kan ik me voorstellen.

Maar dat Tranceptor= Joey verhaal

En dat kan nog uitgezocht worden ook, en dat stoort me. Ik kan de zwangerschap niet bewijzen maar dit kunnen jullie gewoon zien toch?
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:18:43 #272
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770330
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef JoeyT het volgende:
En dat kan nog uitgezocht worden ook, en dat stoort me. Ik kan de zwangerschap niet bewijzen maar dit kunnen jullie gewoon zien toch?
Ik heb geen idee. Het interesseert me ook niet of JoeyT deels van Trancie is. Of andersom.
  Admin donderdag 9 juni 2005 @ 12:19:48 #273
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27770367
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef JoeyT het volgende:

Ik kan de zwangerschap niet bewijzen
Vanavond wer testen, filmpje maken, plaatsen, weer en leuk topic

pi_27770368
ja Frenkie gedraag je eens

hoe kom je zo vervelend, ben je verliefd?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:20:12 #275
88139 JoeyT
pi_27770382
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:18 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Het interesseert me ook niet of JoeyT deels van Trancie is. Of andersom.
Ok maar post het dan ook gewoon niet...

Nu is t alweer overgewaaid dus boeit t ook niet meer nee
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:21:47 #276
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770419
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef DarkElf het volgende:
hoe kom je zo vervelend, ben je verliefd?
Ik vrees van wel
pi_27770448
Frenkie is verliehiefd

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:24:37 #278
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770501
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef DarkElf het volgende:
Frenkie is verliehiefd

Een beetje maar
(Kan dat?)
pi_27770532
tuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:30:34 #280
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770653
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk

pi_27770732
er staat niets mén
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:38:27 #282
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770828
Het werkt niet
Er ligt sneeuw in flachau ik wil skieen
pi_27770857
van de winter weer?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:53:14 #284
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27771258
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:39 schreef DarkElf het volgende:
van de winter weer?
Ja, maar misschien niet de hele winter..
pi_27771302
oh?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27771315
Je leven wordt omgegooid: EX-vriendin is zwanger... Deel 2

Zou één van jullie de I.P's van mij en JoeyT naast elkaar kunnen leggen en het resultaat daarvan posten in bovenstaand topic?

Zouden jullie wellicht daarna even al het off-topic gelul kunnen verwijderen dat de indruk geeft dat het twee dezelfde users betreft? Ik wil niet graag vereenzelvigd worden met JoeyT, al is het mijn Fok!-broertje hier.

Bij voorbaat dank,
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:57:06 #287
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27771368
Nee Trancie. Dat kan niet. Of misschien ook wel, maar zo boeiend is het niet
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:57:38 #288
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27771391
Hoe zat het trouwens met missbliss Trancie? Dat was toch jouw meisje??
pi_27771396
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Frenkie het volgende:
Nee Trancie. Dat kan niet. Of misschien ook wel, maar zo boeiend is het niet
Ik zou graag even mijn naam gezuiverd zien in die zin. Dat lijkt me niet meer dan terecht, daar het hier echt twee verschillende users betreft...
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:00:29 #290
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27771483
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zou graag even mijn naam gezuiverd zien in die zin. Dat lijkt me niet meer dan terecht, daar het hier echt twee verschillende users betreft...
Wat maakt het nou uit? Het is slechts mijn vermoeden. Je kan er ook hard om lachen en het wegwuiven als het echt zulke onzin is
pi_27771509
je naam zuiveren? sjees tis maar fok hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27771980
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit? Het is slechts mijn vermoeden. Je kan er ook hard om lachen en het wegwuiven als het echt zulke onzin is
Ik ben altijd fel, dat mag toch wel bekend staan als verondersteld. Ik hou niet zo van onzin over me, net als dat 'stalking'-verhaal laatst. Stalking is toch even wat erger dan wat ik deed.
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef DarkElf het volgende:
je naam zuiveren? sjees tis maar fok hoor.
Ik wil niet in de fok-annalen komen als een jonge papa . Ik wil niet eens kinderen voorlopig.
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:17:22 #293
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27772071
Stalking verhaal??
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:46:03 #294
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27783668
Ik erger mij zelf aan de reacties van Xebrozius in o.a. het [Centraal] de edele kunst van het versieren-topic, waar er tweemaal een opmerking wordt gemaakt die in verband staat met een reactie uit het vriendin (18) nog steeds in pubertijd ofzo?-topic. Als hij zo graag mensen willen opfokken, dan moet hij naar ONZ o.i.d. gaan, maar ga dan niet in andere serieuze topics off-topic lopen vervelen... Dat R&P en Fok! misschien enigzins een gewaagde combinatie is*, okee... Maar als iemand niks beters te doen heeft dan opfokken, dan vind ik dat ie gewoon een end moet gaan fietsen, om de sfeer voor de mensen die wel serieus bezig zijn in R&P neit te verpesten.

* Fok heeft best wel de naam een soort van maf te zijn en zo nu en dan een iets wat minder intelligent volk te hebben, maar buiten dat... Er kan gewoon rekening gehouden worden door users...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:53:13 #295
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27783954
Ik vind het wel meevallen. Heb wel ergere dingen gezien moet ik zeggen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:00:07 #296
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27784155
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Heb wel ergere dingen gezien moet ik zeggen.
Dan zie ik zelf alsnog het nut niet in om dat uit het puberteit-topic in het versieren-topic naar voren te brengen...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:20:14 #297
88139 JoeyT
pi_27784827
Echt frenkie je bent zo irri bezig. Ik heb gewerkt vandaag knap dat ik dan toch kan inloggen op mijn Tranceptor account. Lul gewoon niet zo slap... Nep moderator ben je... Fokking kijk naar het einde van mn topic, verneukt door onnozel gelul van je. Zet ajb onze ip's naast mekaar. Kijk desnoods uit welke steden van het land t komt en zeg dan maar in dit topic of we dezelfde persoon zijn... Echt ik snap niet waarom de Tranceptor-Joey discussie nou in mijn topic gevoerd moet worden, met toestemming van jou... Verder zijn Copycat en Scorpion ook 2 laffie's die er niets aan doen. Jullie zien neem ik aan toch ook wel dat dit geen toegevoegde waarde voor mn topic is...
pi_27784855
Cc is er niet mén , die is een paar dagen weg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:23:26 #299
88139 JoeyT
pi_27784934
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef DarkElf het volgende:
Cc is er niet mén , die is een paar dagen weg.
Heb jij dan geen mening als ex-moderator... Lees de laatste 20 posts bvan mn topic... Nu kan ik er weer 1 gaan openen terwijl ik net zo goed in t oude verder kon gaan. Kan je niet die zooi offtopic posts verwijderen en dat ik gewoon in dit deel door kan gaan... Of is dat onmogelijk?
pi_27784977
ik zou hier het uitpraten en als je een nieuw topic wilt openen (en niet om het openen maar echt als je wat te vertellen hebt) gewoon verder gaan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')