Nou dan toch niet voor niets verhuisd.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Het grappige is dat het singlestopic in GC veel beter loopt dan hier![]()
Ja zou ik ook zeggenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nou dan toch niet voor niets verhuisd.
Mooi iedereen tevreden. Nou niet meer zeurenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat je het ervaart als zeuren is wellicht een psychisch probleem, wellicht een R&P topicje over openen?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mooi iedereen tevreden. Nou niet meer zeuren
Gevolg van je eigen beleid. Jij moet dus ook niet zeuren.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mooi iedereen tevreden. Nou niet meer zeuren
Ik snap eerlijk gezegd niet waar de idee vandaan komt dat wij er een probleem mee zouden hebben dat de singles sc in GC schijnbaar wél lekker loopt.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:21 schreef dawg het volgende:
Gevolg van je eigen beleid. Jij moet dus ook niet zeuren.
Je zeurt...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:38 schreef dawg het volgende:
Geen probleem, uiteraard niet.
Ware het niet dat het eigenlijk een R&P onderwerp is.
Onzin. Ga zelf maar eens de topics in GC doorlezen, weinig slowchat/offtopics aan.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef Copycat het volgende:
Ware het niet dat de users de sluiting zichzelf op de hals hebben gehaald....
Inderdaad. Nu nog even behulpzaam zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Copycat het volgende:
Maar deze discussie is in feite als mosterd na de maaltijd...
We zijn niet de enige zie ikquote:
in t topic gedichtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef dvdk het volgende:
kut lul kont
neuken is gezond
neuken is geen kinderspel
maar de ouders mogen het wel
Toch leuk om te zien dat de slowchat daar pas echt de spuigaten uitlooptquote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Nou en, daar mag het tenminste.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat de slowchat daar pas echt de spuigaten uitloopt.
waarom heet jij zo? Je geboortedatum klopt niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nou dan toch niet voor niets verhuisd.
Hmm heeft niets met moderaties te maken maar goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
waarom heet jij zo? Je geboortedatum klopt niet.
done.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
Mag die opmerking van Perrow ff uit mn topic gegooid worden? Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2
Volgens mij is hij een beetje in de war want zn homo opmerkingen begrijp ik niet helemaal...
Grappenmaker, je knijpt meteen weer een oogje toe.quote:
Oh, 'sorry' hoeft voor mij niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:we hadden het net over Ynske dat ze een dat had enzo dus had ik uit de gein die TT getypd. Sorry als we daarmee kliekjesvorming daarmee vormen.
R&P Slowchat: Love is in the air :)
Beter zo
Dat lijkt me een geweldige titel voor het volgende slowchattopicquote:
Oeh ja, dat is een goed idee!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lijkt me een geweldige titel voor het volgende slowchattopic.
R&P --> VBLquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wie weet komt er binnenkort wel weer een plekje vrij
Neuh, dat bedacht ik me ook al. Immers, intern schuiven wordt geen sollicitatie-MED-je.quote:
Niks, gewoon een opmerking. Floepte er uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, dat bedacht ik me ook al. Immers, intern schuiven wordt geen sollicitatie-MED-je.
Maar wat bedoelde je dan wél?? Wie A zegt enzo...
*floepquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Niks, gewoon een opmerking. Floepte er uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |