Ja, dat is het begin van het einde, als je gaat daten met huisgenoten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:32 schreef LostFormat het volgende:
Hoezo?
Maar je bent wel de hele tijd samenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, dat is het begin van het einde, als je gaat daten met huisgenoten.
Je hebt een vrouwelijk stofzuiger in huis?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:32 schreef Roellio het volgende:
Ik vind een huisgenootje van me leuk, in a special kinda way. Dat sucked enzo!![]()
![]()
![]()
Studentenflat, dude!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:37 schreef tonks het volgende:
Pff incest is not done man!
No way!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Verhuis.
Maar hoe denk ze over jou enzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
No way!
die kamer en de mensen en de locatie en alles is veel te tof!
Geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar hoe denk ze over jou enzo?Zit er toekomst in?
Wel ideaal een vriendin dicht bij huisquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Naja, zon, bier, strand etc. Roellio heeft ook weer eens wat hoor.
Ja, of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel ideaal een vriendin dicht bij huis
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:22 schreef Intergalactrick het volgende:
Sluip vanavond bij d'r naar binnen
Op de gang gaan staan en roepen: Wil er iemand zwanger worden!!!! En als ze dan naar buiten komt heb je een zeer goede kansquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is een studentenflat, niet echt een 'huis'. En ik ben niet zo van het binnensluipen.
Is het nou een huis-/ganggenoot of niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is een studentenflat, niet echt een 'huis'. En ik ben niet zo van het binnensluipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |