abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:46:13 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27619272
Link naar het vorige deel---> Ik wil mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!!

Gister heb ik mijn relatie definitief verbroken, aankomende maandag zal ik nog 1 keer wat voor haar doen en daarna is het voorbij...

Wat ik ga doen is een muziekdoosje kopen met een mooie brief erin. Een aantal zullen het zien als manipulatie, ik zie het als een mooi afscheid en ik weet zeker dat zij dat ook zal vinden...
quote:
Ok ik ga t nog 1 keer proberen uit te leggen...

Ik noem haar nog mn vriendinnetje omdat het nog als mn vriendinnetje voelt... Spijt me maja kan dr niets aan doen... Ik noem dr mn ex wanneer dat zo voelt... Zal volgende week wel komen

Misschien ben ik ook wel labiel ja, ik heb al eens eerder gezegd dat toen ik me in begon te lezen over borderline ik veel dingen tegenkwam waarin ik mezelf ook herken... Maar aan de andere kant ben ik wel blij om mij te zijn

Misschien zoek ik idd krampachtig naar een verklaring, zal wel zijn omdat ik het ook niet eens ben met mn (vreemdgaande) gedrag...

Ik kan best met gevoelens omgaan, in mn 7 jarige relatie ging dat ook prima... Maar ik heb zoveel moeite om me kwetsbaar op te stellen als ik de ander niet begrijp, want mijn meisje is gewoon heel moeilijk te begrijpen of zelfs onbegrijpbaar...

Idd ik ben geen rots in de branding voor haar en daarom is het nu dan ook over... Als ik erin geloofde dat ik het deze keer beter zou doen dan waren we nu samen...

[ Bericht 20% gewijzigd door JoeyT op 03-06-2005 20:56:09 ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:47:17 #2
88139 JoeyT
pi_27619298
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zo noemt mijn vader mij ook
[..]

Wel waar, je bent bang als je weer gaat scharrelen dat je gevoel voor haar al afneemt
[..]

Ik ik ik. Het zou trouwens het beste voor haar zijn als ze jou vergeet. Als je echt van haar houdt, gun je haar een leven zonder jouw drama, ze heeft het al moeilijk genoeg.
[..]

The drama. Maar goed, het is je denk ik wel gelukt haar zo aan het lijntje te houden
Hoe bedoel je aan het lijntje houden... Zij is altijd degene geweest die aan mij vroeg of ze me over een tijdje mocht bellen. Ik meen elk woord wat er staat... Idd ik d8 dat ik bang was om haar te vergeten, maar als ik gewoon diep in mn hart kijk is het enige waar ik bang voor ben dat zij mij vergeet.

Leuk dat je vader je zo noemt. Echt als je haar zou zien dan begreep je wat ik bedoel...

En ik gun haar dus een leven zonder mij, ik laat haar toch gaan...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:47:36 #3
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27619309
Beetje vage OP Joey...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:47:59 #4
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_27619316
nice.. kzou het persoonlijk wel lief vinden als ik dat zou krijgen
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:49:11 #5
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27619346
He ouwe, je WILDE haar terug? Maar je gaat haar toch weer proberen te paaien met rare dingen?
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:52:17 #6
88139 JoeyT
pi_27619424
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:47 schreef Moonah het volgende:
Beetje vage OP Joey...
Ben hm al aant aanpassen, heb hm ff snel copy/paste
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:53:36 #7
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_27619460
Ik snap de bedoeling niet hoor..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_27619492
Geen hand vol maar een land vol
Huh?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:56:44 #9
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27619554
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik snap de bedoeling niet hoor..
vervolg op o.a. Ik wil mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:01:01 #10
88139 JoeyT
pi_27619670
quote:
MOONAH: Oh, ik ken de term wel, maar ik ben het daar nooit zo mee eens.

Ik zeg maar niks... Je vriendin, sorry, exvriendinnetje vergelijken met een poppetje....

Jij durft na al je verhalen te beweren dat dat wél zo zou zijn?
Ja nogmaals als je haar zou zien dan zou zelfs jij haar vergelijken met een poppetje...

En ja ik durf te beweren dat ik haar voor vol aanzie. Dat ik met bepaalde dingen onwijs slecht kan omgaan heeft niets met mijn kijk op mn meisje te maken... Ben ook gewoon echt trots op haar...
pi_27619794
Maar heb je dat idee met die rozen enzo niet meer uitgevoerd?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:05:49 #12
82136 Xennia
gekroond
pi_27619800
quote:
Ik heb t niet leuk met mezelf? In mn relatie voelde ik me niet fijn ,maar ik zou voor geen goud met iemand anders van leven willen wisselen. Ik ben zelfs zeer tevreden met mn leven...
Jezelf leren kennen zie ik als een proces... Of iig er mee omgaan. Ik ben op dit moment gewoon nog veels te impulsief, maar ik denk dat dat wel minder zal worden naarmate ik ouder word. Verder heeft die impulsiviteit mij wel heel veel gegeven...
Ik bedoel dus dat je het kennelijk niet leuk genoeg met jezelf hebt omdat je je een leven zonder een vriendin of een scharrel niet voor kan stellen. De confrontatie met jezelf zou dan te hard zijn
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:05:54 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27619802
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:47 schreef JoeyT het volgende:
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef JoeyT in Ik wil mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! het volgende:
Hier mijn allerlaatste smsje naar mijn liefste kleine meisje--->

Het is niet eens zo dat ik bang ben om jou te vergeten, maar ben zo bang dat je mij vergeet...
Ik laat je nu gaan, maar bel me alstjeblieft als het beter met je gaat.
Ik hou van je om wie je bent... Met of zonder ziekte...
Ik blijf aan je denken en iig zullen we net als vannacht in mn dromen gelukkig zijn...
Heel veel succes en ik ben enorm trots op mn liefste kleine meisje!
Ik geloof ook dat we ooit weer samen komen...
Ik hou van je (naam)!
Wordt die brief een beetje van hetzelfde laken een pak?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27619839
Ow kut, het is echt het vervolg, ik dacht dat andere deel nog niet vol was en dat je een nieuwe opende met een update.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:09:01 #15
82136 Xennia
gekroond
pi_27619893
quote:
Hoe bedoel je aan het lijntje houden...
Door de dingen die je zegt, dat je hoopt dat het weer goed komt tussen jullie als het beter met haar gaat.
Dat is voor haar DENK ik iets om zich aan vast te houden en om niet verder te gaan met bijvoorbeeld het ontmoeten van andere mannen. Maar dat komt je denk ik ook wel goed uit
quote:
Half
pi_27619916
Ik vind je wel heel erg ambivalent.........
Laat haar toch gewoon met rust! Stop met deze idioterie, je maakt het haar alleen maar moeilijk
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:11:42 #17
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27619956
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Door de dingen die je zegt, dat je hoopt dat het weer goed komt tussen jullie als het beter met haar gaat.
Dat is voor haar DENK ik iets om zich aan vast te houden en om niet verder te gaan met bijvoorbeeld het ontmoeten van andere mannen. Maar dat komt je denk ik ook wel goed uit
En dát heet dus manipuleren Joey.
Omdat je dat in het allereerste (of tweede) topic van deze reeks vroeg.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:12:23 #18
82136 Xennia
gekroond
pi_27619978
quote:
Dat kleine meisje bedoel ik puur haar uiterlijk mee. Qua karakter zou t sowieso nergens op slaan want ken weinig meisjes die zo assertief zijn als zij...
Ik denk dat jij je, met al je mensenkennis, ernstig vergist in haar assertiviteit.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:14:25 #19
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27620040
Je pretendeert dus haar los te laten, of mss ben je er zelfs wel van overtuigd dat je dat doet. Maar dat is dus een blinde vlek bij je. Je houdt haar aan het lijntje.

Ook dat zgn respect voor haar. Jij denkt kennelijk écht dat je dat voor haar hebt. Terwijl het merendeel hier overduidelijk ziet dat dat dus niet zo is, gebaseerd op je posts. Daar maakt je gedrag IRL dat wij niet zien niets aan goed. Met hetgeen je hier vertelt, laat je al geen respect voor haar zien. Wederom een blinde vlek.
pi_27620392
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:14 schreef Moonah het volgende:
Je pretendeert dus haar los te laten, of mss ben je er zelfs wel van overtuigd dat je dat doet. Maar dat is dus een blinde vlek bij je. Je houdt haar aan het lijntje.

Ook dat zgn respect voor haar. Jij denkt kennelijk écht dat je dat voor haar hebt. Terwijl het merendeel hier overduidelijk ziet dat dat dus niet zo is, gebaseerd op je posts. Daar maakt je gedrag IRL dat wij niet zien niets aan goed. Met hetgeen je hier vertelt, laat je al geen respect voor haar zien. Wederom een blinde vlek.
Niks aan toe te voegen
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:32:00 #21
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27620527
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen
Je gooit er anders toch nog wel wat naast...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:36:31 #22
88139 JoeyT
pi_27620657
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat je het kennelijk niet leuk genoeg met jezelf hebt omdat je je een leven zonder een vriendin of een scharrel niet voor kan stellen. De confrontatie met jezelf zou dan te hard zijn
Ik kan me prima een leven zonder vriendin voorstellen. Ik vind het alleen jammer dat het zo gegaan is met haar omdat ik echt om haar gaf en dat heb ik eigenlijk nooit...
Ik zal je even uitleggen wat een scharrel voor mij is. Een scharrel is iemand die ik bel, waarmee ik afspreek, naar bed ga en weer weg ga. Dus ik denk dat ik gem 3 uur bij een scharrel ben. Dat doe ik 1 a 2 keer per week. Het gaat mij dan puur om de sex, niet om de gezelschap. Ik hou gewoon van sex...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:37:29 #23
88139 JoeyT
pi_27620683
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Wordt die brief een beetje van hetzelfde laken een pak?
Geweldig smsje van haar terug gekregen dus ookal zou t bij jou niet goed doen, bij haar dus wel...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:39:17 #24
107521 Furia
snoopy weer
pi_27620751
smsje
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:40:28 #25
88139 JoeyT
pi_27620794
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Half
We hebben het letterlijk over andere jongens gehad... We gaan gewoon weer met anderen uit... Zij vroeg MIJ om niet in een relatie te storten waarbij er sprake is van gevoel zodat ze mij in de toekomst nog kan bellen. Tuurlijk doet t me pijn als ze met anderen uit gaat en ze zal t ook zeker doen, maar dun misgun ik haar ook echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')