abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27605362
Joey, ik snap jou niet hoor, eerst wil je haar terug, en nou weer niet. Maar je gaat nog wel iets speciaals voor haar doen maandag, omdat dat voor jullie beide een speciale dag is. Wat denk je zelf dat die maandag dan gaat uitwerken?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:00:42 #252
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27605445
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke. Dus het begin van dit topic was dat je alle mogelijke moeite wil doen om d'r terug te krijgen, maar gisteren tijdens dat gesprek heb JIJ even besloten dat toch maar niet te doen. Ja, maar als JIJ het had gewild, dan hadden jullie nu alweer een relatie gehad. Oke dus er was geen kunst aan eigenlijk. Dus waarom al die moeite doen dan.

Conclusie: ik geloof er geen ene flikker meer van. Oh wel van dat er gesprekken plaats hebben gevonden hoor. Maar ik geloof er geen flikker van dat jij nou zo'n mensenkennis e.d. hebt. Wat een vaag topic is dit geworden zeg. Ook de eerste meid waar ik van hoor dat ze vreemdgaan prima vind. Labiel tiepje.
We vinden allebei beter dat het uit is laat dat duidelijk zijn... Dus het is niet zo dat zij maar aan het hopen was dat ik haar terug nam. Sterker nog zij wilde alleen bij mekaar komen als ik haar kon garanderen dat ik er nu wel mee om kan gaan. En dat kan ik niet als ik gewoon heel eerlijk ben. Ik kan t proberen en het zal een week goed gaan, maar daarna denk ik dat het weer als vanouds wordt.

Waarom al die moeite... Omdat ze de moeite waard is... Snap je? Het moest iets heel speciaals zijn...

Nogmaals het vreemdgaan vond ze absoluut niet prima... Lees mn post dat ze mn mp3 speler wilde kapot maken en mn tong er zowat afbeet

Mensenkennis heb ik, met mn eigen emoties ben ik idd niet erg goed...

Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik zoiets raars meemaak en daarom weet ik dat het niet alleen aan mij ligt. Vroige relatie van 7 jaar ging prima...

En dat t verhaal vaag is... Tsja lees maar wat andere topics van me, dan begrijp je t misschien...
Wat ik bedoelde is dat het vreemdgaan geen doorslag zou geven op de vraag of we met elkaar door zouden gaan. Ze weet wat ik voor haar voel...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:00:58 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27605453
Dat vroeg ook me ook al af, ymme.
Lijkt mij alleen maar meer verwarring zaaien voor haar als je maandag (juist op die speciale dag in jullie -voorbij!!!- relatie) een cadeautje stuurt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:02:29 #254
88139 JoeyT
pi_27605494
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:56 schreef dawg het volgende:
Jezus Joe, wat een vaag verhaal.
Maarja, jij (samen met petitlapin ) bent toch wel een heel aparte.
En dat geef ik ook helemaal toe hoor... Mijn liefdesleven is gewoon echt heel vaag... En slaat eigenlijk helemaal nergens op... Maja voor de rest val ik echt reuze mee...
pi_27605513
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:

Ok het spijt me zeer maar jij bent degene die nu echt slecht leest hoor...
Nee, dat van die beertjes wist ik, dat het waarschijnlijk dus voor jouw beslissing was.
Maar dan nog. Vond het toen al overbodig, en dat bleek of blijkt dus ook . Sorry
quote:
Word nu een beetje moe van je hoe lief ik je ook vind
Ik ben ook (soms) hartstikke vervelend.
quote:
Dit gesprek hebben we dus gister gehad, dus gister hebben we het beeindigd. Het beertjes verhaal gaat dus ook niet door. Ik ga haar niet meer proberen terug te winnen. Wel ga ik nog wat leuks voor haar doen, omdat maandag gewoon een speciale dag voor ons is.
Jaja, zo slecht lees ik nou ook weer niet .
Maar good luck enzo evengoed (maar) en niet teveel serenades gaan zingen als blabla etc.
Die Joey's van tegenwoordig ook , zucht.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:06:40 #256
88139 JoeyT
pi_27605609
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:57 schreef ymme het volgende:
Joey, ik snap jou niet hoor, eerst wil je haar terug, en nou weer niet. Maar je gaat nog wel iets speciaals voor haar doen maandag, omdat dat voor jullie beide een speciale dag is. Wat denk je zelf dat die maandag dan gaat uitwerken?
Die dag is gewoon speciaal en of we nou wel of niet meer met elkaar gaan doet daar niets aan af...

Ik heb net bedacht wat ik ga doen... Ik koop een muziek doosje en doe daar een brief die haar niet in de war zal brengen maar juist een goed gevoel zal geven. Duidelijk maken dat het de juiste beslissing is en dat ze een speciaal plekje in mn hart krijgt.

Ik vind voor mezelf dat ik maandag sowieso iets van me moet laten horen, en ik weet echt heel zeker dat ze t op prijs zou stellen... Echt waar We hebben t gisteren goed afgesloten dus ik heb echt geen dubbele agenda...
pi_27605781
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:03 schreef sweetgirly het volgende:
Die Joey's van tegenwoordig ook , zucht.
Om over sweetgirly's nog maar niet te spreken.
pi_27605866
Ik vind het wel jammer hoor Joey! Jullie lijken me ondanks alles toch zeer geschikt voor elkaar te zijn

Ik had het nog een tweede kans gegeven.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:23:17 #259
88139 JoeyT
pi_27606052
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
Ik vind het wel jammer hoor Joey! Jullie lijken me ondanks alles toch zeer geschikt voor elkaar te zijn

Ik had het nog een tweede kans gegeven.
Lief van je

Maar dit is echt het beste voor ons allebei... Het ging zo gewoon niet...

Maar ik hoop dus ook echt dat we in de toekomst ooit nog bij elkaar komen...

Ik geloof wel in dat soort sprookjes

Hier mijn allerlaatste smsje naar mijn liefste kleine meisje--->

Het is niet eens zo dat ik bang ben om jou te vergeten, maar ben zo bang dat je mij vergeet...
Ik laat je nu gaan, maar bel me alstjeblieft als het beter met je gaat.
Ik hou van je om wie je bent... Met of zonder ziekte...
Ik blijf aan je denken en iig zullen we net als vannacht in mn dromen gelukkig zijn...
Heel veel succes en ik ben enorm trots op mn liefste kleine meisje!
Ik geloof ook dat we ooit weer samen komen...
Ik hou van je (naam)!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:26:01 #260
88139 JoeyT
pi_27606136
En nog even een toepasselijke tekst uit het liedje "Where I wanna be" van Donnell Jones...

"Never did I imagine
That you would play a major part
In a decision that's so hard
Do I leave, do I stay, do I go?
I think about my life and what matters to me the most
Girl, the love that we share is real
But in time your heart will heal
I'm not saying I'm gone
But I have to find what life is like
Without you "

Dit zou zij zo tegen mij gezegd kunnen hebben
pi_27606239
En je hebt nu een sms duim
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27606450
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
En nog even een toepasselijke tekst uit het liedje "Where I wanna be" van Donnell Jones...

"Never did I imagine
That you would play a major part
In a decision that's so hard
Do I leave, do I stay, do I go?
I think about my life and what matters to me the most
Girl, the love that we share is real
But in time your heart will heal
I'm not saying I'm gone
But I have to find what life is like
Without you "

Dit zou zij zo tegen mij gezegd kunnen hebben

Wat lief van je

Je bent dus nu vrijgezel Geintje hoor :0
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:39:36 #263
88139 JoeyT
pi_27606555
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:29 schreef Pheno het volgende:
En je hebt nu een sms duim
Lieverd ben je ook he
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:40:15 #264
88139 JoeyT
pi_27606577
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:36 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat lief van je

Je bent dus nu vrijgezel Geintje hoor :0
Hehehe geef me nog een paar weekjes om ff mn leventje op te pakken
pi_27606606
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hehehe geef me nog een paar weekjes om ff mn leventje op te pakken
?

haha
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:46:24 #266
88139 JoeyT
pi_27606775
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef ymme het volgende:

[..]

?

haha
Zullen we beginnen met

Of nee liever met dit
pi_27606824
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zullen we beginnen met

Of nee liever met dit
pi_27606842
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zullen we beginnen met

Of nee liever met dit
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:55:53 #269
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27607092
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:56 schreef dawg het volgende:
Maarja, jij (samen met petitlapin ) bent toch wel een heel aparte.
ik ben een heel normaal meiske, hoor

en ik blijf JoeyT een egoïstische manipulateur vinden ... het is nu goed afgesloten, gaat hij maandag toch nog eens met een briefje afkomen ...

ik begrijp dat niet, ik ben er waarschijnlijk te oud voor
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27607238
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en ik blijf JoeyT een egoïstische manipulateur vinden ... het is nu goed afgesloten, gaat hij maandag toch nog eens met een briefje afkomen ...

Nee hoor, bejaard
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:05:01 #271
88139 JoeyT
pi_27607403
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Maandag is gewoon een speciale dag... Ze zal er blij mee zijn. Dat weet ik echt 100% zeker, en het zal een leuke en mooie ondersteunende brief worden... Muziekdoosje heb ik gekozen omdat ik dat zelf een onwijs mooi gebaar naar iemand vind... Als je aan degene denkt doe je het muziek doosje open en hoor je een liedje wat speciale gevoelens met zich meeneemt...
pi_27607608
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maandag is gewoon een speciale dag... Ze zal er blij mee zijn. Dat weet ik echt 100% zeker, en het zal een leuke en mooie ondersteunende brief worden... Muziekdoosje heb ik gekozen omdat ik dat zelf een onwijs mooi gebaar naar iemand vind... Als je aan degene denkt doe je het muziek doosje open en hoor je een liedje wat speciale gevoelens met zich meeneemt...
wat een romantiek
pi_27607947
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:10 schreef ymme het volgende:

[..]

wat een romantiek
Kunnen we dit topic niet gaan verfilmen. Het romantische en dramatische liefdesverhaal van JoeyT.. ff een titel verzinnen 'Where I wanna be'
pi_27609265
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:20 schreef Spuit het volgende:

[..]

Kunnen we dit topic niet gaan verfilmen. Het romantische en dramatische liefdesverhaal van JoeyT.. ff een titel verzinnen 'Where I wanna be'
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:48:43 #275
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27612629
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:20 schreef Spuit het volgende:

[..]

Mja ik zat eerder aan een boek te denken... wat een lappen text schrijft die gast. lekker overzichtelijk.. En duidelijk.. magoed.

OT: Ben een dag weg en gelijk zijn er 2 pagina's bij. Als reactie op jou repley.
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

1. Omdat ik pijn had...
2 Omdat ik pijn had...
3 Ondoordacht omdat ik pijn had
4. Ben ik...

Ik ken dit soort pijn echt niet en heb letterlijk het gevoel dat mn hart eruit wordt gerukt...

Dus jullie mogen een feestje gaan vieren...
ZUCHT...
1. je maakt het uit omdat je pijn hebt.. WTF?? uitmaken= relatie verbreken= pijn
2.COME ON PEOPLE! Je bedriegt iemand omdat je pijn hebt... heel wijs..
3.Ondoordacht omgaan met liefde door pijn....Het zal wel aan mij liggen..Dit zijn volgens mij juist momenten waar je even langer bij stil zou moeten staan...
4. Zie de persoonsbeschrijving in mijn eerste repley... weet je wat ik quote em wel ff

"Conclusie die ik tek uit jou reacties:
Zelfingenomen persoonlijkheid met een hoge eigendunk. Grote mond maar (te) klein hartje. Denkt "het" uitegvonden te hebben en alles al gezien te hebben.. Toch jammer.."
Komt nu nog bij: Eigenwijs en koppig, staat niet open voor de argumeneten van anderen, maar schiet direct in de verdediging.

Overgens bedankt voor jou extra argumenten in je antwoorden op mijn vragen. Ze bevestigen je persoonlijkheid.

Dat feestje komt later wel.
(let is op hoevaak je "IK" gebruikt in een verhaal)
-
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:03:47 #276
88139 JoeyT
pi_27613104
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef RearGuard het volgende:

[..]

Mja ik zat eerder aan een boek te denken... wat een lappen text schrijft die gast. lekker overzichtelijk.. En duidelijk.. magoed.

OT: Ben een dag weg en gelijk zijn er 2 pagina's bij. Als reactie op jou repley.
[..]

ZUCHT...
1. je maakt het uit omdat je pijn hebt.. WTF?? uitmaken= relatie verbreken= pijn
2.COME ON PEOPLE! Je bedriegt iemand omdat je pijn hebt... heel wijs..
3.Ondoordacht omgaan met liefde door pijn....Het zal wel aan mij liggen..Dit zijn volgens mij juist momenten waar je even langer bij stil zou moeten staan...
4. Zie de persoonsbeschrijving in mijn eerste repley... weet je wat ik quote em wel ff

"Conclusie die ik tek uit jou reacties:
Zelfingenomen persoonlijkheid met een hoge eigendunk. Grote mond maar (te) klein hartje. Denkt "het" uitegvonden te hebben en alles al gezien te hebben.. Toch jammer.."
Komt nu nog bij: Eigenwijs en koppig, staat niet open voor de argumeneten van anderen, maar schiet direct in de verdediging.

Overgens bedankt voor jou extra argumenten in je antwoorden op mijn vragen. Ze bevestigen je persoonlijkheid.

Dat feestje komt later wel.
(let is op hoevaak je "IK" gebruikt in een verhaal)
Lees dan ook de laatste posts en dan snap je dat dit al een gepasseerd station is.... Het vreemdgaan is dus GEEN issue geweest in ons besluit...

We hebben t heel mooi afgesloten en ik hoop dat we in de toekomst weer samen komen
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:14:43 #277
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27613426
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:

Dit gesprek hebben we dus gister gehad, dus gister hebben we het beeindigd. Het beertjes verhaal gaat dus ook niet door. Ik ga haar niet meer proberen terug te winnen. Wel ga ik nog wat leuks voor haar doen, omdat maandag gewoon een speciale dag voor ons is.
Ik zou persoonlijk geen zin hebben in 'iets leuks' op een speciale dag als het net 3 dagen definitief uit is...
Maar dat ben ik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_27613481
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:14 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk geen zin hebben in 'iets leuks' op een speciale dag als het net 3 dagen definitief uit is...
Maar dat ben ik
Tja, daar dacht ik ook al aan. Maar goed, als ze vrienden blijven is er natuurlijk niets aan de hand, bedenk ik me nu ook.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27613670
quote:
[b]Op vrijdag 3 juni 2005 17:03
We hebben t heel mooi afgesloten en ik hoop dat we in de toekomst weer samen komen
Je doet net of het GTST is....

en ze leefden nog lang en gelukkig
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:33:06 #280
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_27613832
Weet je ik denk dat je er voor jezelf en haar beter aan doet om totaal geen contact met haar te zoeken.
Je hebt gewoon moeite om wat zij wil , en wat voor haar belangrijk is totaal aan je laars te lappen.
Ik moet trouwens zeggen juist iemand die al een verleden heeft met aanranding , die heeft al een probleem met vertrouwen , en ik moet heel eerlijk zeggen als ik jou verhalen over vreemdgaan leesgaan denk ik juist dat je haar wantrouwen in mannen alleen maar aan loopt te wakkeren. Doe jezelf een lol en laat het los en zoek voorlopig geen contact meer. Je maakt haar alleen maar steeds meer door de war.
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:33:29 #281
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27613838
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tja, daar dacht ik ook al aan. Maar goed, als ze vrienden blijven is er natuurlijk niets aan de hand, bedenk ik me nu ook.
Naja, ik heb ervaring met 'vrienden blijven' na een lange relatie.. Dat gaat gewoon niet, zeker niet zo snel. Er komt geheid heel veel verdriet bij kijken en emoties en dan gaat vrienden zijn gewoon niet.
Maar nogmaals: dat is mijn ervaring.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:56:53 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27614461
Topic even snel bijgelezen.
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jezelf kennen is een stuk moeilijker... Ik ben iig wel iemand die zichzelf probeert te leren kennen. Waarom denk je dat ik zo de harde feiten hier op FOK! gooi. Dit is de perfecte manier om mezelf te analyseren toch...
Joey, feiten eerlijk op Fok! durven zetten, is nog niet hetzelfde als jezelf analyseren. Je hebt blinde vlekken (iedereen trouwens, maar dat terzijde). Zoals Xennia al zei, en jij bevestigde, je gaat de confrontatie met jezelf uit de weg. Dan ben je imo een lafbek. Jij praat hier continu recht wat krom is. Dat mag hoor, moet je helemaal zelf weten. Maar sleep er aub geen anderen in mee, want dát doe je.
Hoe dan ook, je kunt jezelf niet blijven ontvluchten, je komt jezelf nog eens heel erg hard tegen in het leven...
Dus eigenlijk blijf ik gewoon achter mijn vorige post staan:
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:23 schreef Moonah het volgende:
Leer eerst maar jezelf te begrijpen. Zoek het woord respect eens op in in www.vandale.nl en bedenk je wat dat zou kunnen betekenen in de context van een relatie. Word maar eens volwassen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:55:17 #283
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27615925
Topic nog even verder doorgelezen:
Je noemt haar diverse malen "Mijn liefste kleine meisje"...
Man, ze is je dochter toch niet?
Koosnaampjes oké, maar ik persoonlijk vind "Mijn liefste kleine meisje" echt niet klinken alsof je haar als volwaardig/je gelijke beschouwt.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:07:13 #284
82136 Xennia
gekroond
pi_27616250
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja inderdaad
Als je jezelf niet kent en het niet leuk hebt met jezelf is iedere relatie gedoemd te mislukken
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:11:36 #285
82136 Xennia
gekroond
pi_27616365
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja sommigen hier denken dat ik stoer probeer te doen, maar t tegenovergestelde is waar... Als ik wil overkomen als de man zal ik niet zeggen dat ik huilend in slaap val en huilend weer wakker word toch?
Nee inderdaad, dat doe je om jezelf in de slachtofferrol te drukken en om zo sympathie te kweken. Jezelf in een slachtofferrol manoeuvreren heeft bovendien als bijkomend voordeel dat je jezelf van iedere verantwoordelijkheid over de situatie denkt te kunnen onttrekken. In de psychologie noemt men die ook wel een externe locus of control. Oftewel alles is de schuld van de ander, de omgeving, maar nooit van jouw eigen falen
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:25:16 #286
82136 Xennia
gekroond
pi_27616759
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gisteren is onze relatie definitief beeindigd
Waarom blijf je haar dan je vriendinnetje noemen? Jij ziet nog steeds een weg terug en daarmee belast je haar.

Jij zit de boel hier ontzettend te psychologiseren, zoekt krampachtig naar verklaringen voor volstrekt onlogisch gedrag. En welke verklaring je het ook geeft, het blijft onlogisch. Bovendien maak je me echt niet wijs dat het vertrouwen alweer hersteld is, kom op zeg. Ze wilde je tot voor kort niet eens meer kussen omdat ze dat vies vond. Bovendien blijf jij aangeven dat je niet met gevoelens om kunt gaan ergo: als het je weer te moeilijk wordt allemaal zul je weer vreemdgaan omdat je zo'n pijn hebt boehoe. Het lijkt me dat jij eerst maar eens jezelf beter moet leren kennen alvorens jij je probeert op te werpen als de rots in de branding voor een nogal labiel meisje. Ik vind jou trouwens ook labiel. Een match made in hell
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:25:37 #287
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27616772
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:11 schreef Xennia het volgende:
Nee inderdaad, dat doe je om jezelf in de slachtofferrol te drukken en om zo sympathie te kweken. Jezelf in een slachtofferrol manoeuvreren heeft bovendien als bijkomend voordeel dat je jezelf van iedere verantwoordelijkheid over de situatie denkt te kunnen onttrekken. In de psychologie noemt men die ook wel een externe locus of control. Oftewel alles is de schuld van de ander, de omgeving, maar nooit van jouw eigen falen
Toch ook een kenmerkje van mensen met borderline...
Maar wees gerust Joey , het valt echt af te leren.
Als je je er bewust van wordt en het ook echt wíl veranderen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:35:30 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27617053
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Toch ook een kenmerkje van mensen met borderline...
Even toevoeging:
JoeyT's ex-liefste-kleine-meisje heeft die diagnose gekregen en Joey dacht, nadat hij zich erin verdiept had, dat hij zelf ook die stoornis zou hebben (zoals veel mensen die zich daarin inlezen)....
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:37:44 #289
82136 Xennia
gekroond
pi_27617135
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef JoeyT het volgende:
Hier mijn allerlaatste smsje naar mijn liefste kleine meisje--->
Zo noemt mijn vader mij ook
quote:
Het is niet eens zo dat ik bang ben om jou te vergeten
Wel waar, je bent bang als je weer gaat scharrelen dat je gevoel voor haar al afneemt
quote:
, maar ben zo bang dat je mij vergeet...
Ik ik ik. Het zou trouwens het beste voor haar zijn als ze jou vergeet. Als je echt van haar houdt, gun je haar een leven zonder jouw drama, ze heeft het al moeilijk genoeg.
quote:
Ik laat je nu gaan, maar bel me alstjeblieft als het beter met je gaat.
Ik hou van je om wie je bent... Met of zonder ziekte...
Dat weet ik zo net nog niet
Ik blijf aan je denken en iig zullen we net als vannacht in mn dromen gelukkig zijn...
Heel veel succes en ik ben enorm trots op mn liefste kleine meisje!
Ik geloof ook dat we ooit weer samen komen...
Ik hou van je (naam)!
The drama. Maar goed, het is je denk ik wel gelukt haar zo aan het lijntje te houden
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:39:06 #290
82136 Xennia
gekroond
pi_27617183
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Even toevoeging:
JoeyT's ex-liefste-kleine-meisje heeft die diagnose gekregen en Joey dacht, nadat hij zich erin verdiept had, dat hij zelf ook die stoornis zou hebben (zoals veel mensen die zich daarin inlezen)....
Nou, het lijkt er wel behoorlijk op of niet
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:42:18 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27617302
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou, het lijkt er wel behoorlijk op of niet
Tja, ik stel geen diagnoses.
Maar het zou idd best kunnen gebaseerd op zijn uitspraken hier.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:22:56 #292
88139 JoeyT
pi_27618564
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:55 schreef Moonah het volgende:
Topic nog even verder doorgelezen:
Je noemt haar diverse malen "Mijn liefste kleine meisje"...
Man, ze is je dochter toch niet?
Koosnaampjes oké, maar ik persoonlijk vind "Mijn liefste kleine meisje" echt niet klinken alsof je haar als volwaardig/je gelijke beschouwt.
Wat een grote onzin zeg... Omdat ik haar zo noem zie ik haar niet als volwaardig Ze is hooguit 1.60 meter, vind je t gek dat ik haar dan zo noem...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:24:25 #293
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27618611
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat een grote onzin zeg... Omdat ik haar zo noem zie ik haar niet als volwaardig Ze is hooguit 1.60 meter, vind je t gek dat ik haar dan zo noem...
Ja.
Net zoals ik het gek vind dat jij het wel eens hebt over 'de vrouwtjes'.
Een volwassen vrouw is geen vrouwtje en een meid van 19 is geen klein meisje meer.
Haar lengte is niet relevant.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:28:51 #294
88139 JoeyT
pi_27618752
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als je jezelf niet kent en het niet leuk hebt met jezelf is iedere relatie gedoemd te mislukken
Ik heb t niet leuk met mezelf? In mn relatie voelde ik me niet fijn ,maar ik zou voor geen goud met iemand anders van leven willen wisselen. Ik ben zelfs zeer tevreden met mn leven...
Jezelf leren kennen zie ik als een proces... Of iig er mee omgaan. Ik ben op dit moment gewoon nog veels te impulsief, maar ik denk dat dat wel minder zal worden naarmate ik ouder word. Verder heeft die impulsiviteit mij wel heel veel gegeven...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:31:31 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27618835
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb t niet leuk met mezelf? In mn relatie voelde ik me niet fijn ,maar ik zou voor geen goud met iemand anders van leven willen wisselen. Ik ben zelfs zeer tevreden met mn leven...
Jezelf leren kennen zie ik als een proces... Of iig er mee omgaan. Ik ben op dit moment gewoon nog veels te impulsief, maar ik denk dat dat wel minder zal worden naarmate ik ouder word. Verder heeft die impulsiviteit mij wel heel veel gegeven...
Nou joh?
Wat huil je hier dan de hele tijd!
Leef lekker door en ga vet op je bek.

Elke keer als ik tegen de lamp loop neem ik een stukje licht mee.
(c) Golda Meïr
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:32:13 #296
88139 JoeyT
pi_27618861
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja.
Net zoals ik het gek vind dat jij het wel eens hebt over 'de vrouwtjes'.
Een volwassen vrouw is geen vrouwtje en een meid van 19 is geen klein meisje meer.
Haar lengte is niet relevant.
Ok de term vrouwtjes heb ik dus niet verzonnen. Kom eens in Amsterdam en dan zal je weinig anders horen... Niets met respect te maken... Verder noemde zij mij net zo vaak haar mannetje... Dat is dan ook respectloos?

Dat kleine meisje bedoel ik puur haar uiterlijk mee. Qua karakter zou t sowieso nergens op slaan want ken weinig meisjes die zo assertief zijn als zij... Maar qua uiterlijk is het een klein poppetje... Ziet er net uit als een barbiepop

Maja als jij denkt dat ik haar dan niet voor vol aanzie, be my guest...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:35:56 #297
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27618965
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok de term vrouwtjes heb ik dus niet verzonnen. Kom eens in Amsterdam en dan zal je weinig anders horen... Niets met respect te maken... Verder noemde zij mij net zo vaak haar mannetje... Dat is dan ook respectloos?
Oh, ik ken de term wel, maar ik ben het daar nooit zo mee eens.
quote:
Dat kleine meisje bedoel ik puur haar uiterlijk mee. Qua karakter zou t sowieso nergens op slaan want ken weinig meisjes die zo assertief zijn als zij... Maar qua uiterlijk is het een klein poppetje... Ziet er net uit als een barbiepop
Ik zeg maar niks... Je vriendin, sorry, exvriendinnetje vergelijken met een poppetje....
quote:
Maja als jij denkt dat ik haar dan niet voor vol aanzie, be my guest...

Jij durft na al je verhalen te beweren dat dat wél zo zou zijn?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:38:22 #298
88139 JoeyT
pi_27619049
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom blijf je haar dan je vriendinnetje noemen? Jij ziet nog steeds een weg terug en daarmee belast je haar.

Jij zit de boel hier ontzettend te psychologiseren, zoekt krampachtig naar verklaringen voor volstrekt onlogisch gedrag. En welke verklaring je het ook geeft, het blijft onlogisch. Bovendien maak je me echt niet wijs dat het vertrouwen alweer hersteld is, kom op zeg. Ze wilde je tot voor kort niet eens meer kussen omdat ze dat vies vond. Bovendien blijf jij aangeven dat je niet met gevoelens om kunt gaan ergo: als het je weer te moeilijk wordt allemaal zul je weer vreemdgaan omdat je zo'n pijn hebt boehoe. Het lijkt me dat jij eerst maar eens jezelf beter moet leren kennen alvorens jij je probeert op te werpen als de rots in de branding voor een nogal labiel meisje. Ik vind jou trouwens ook labiel. Een match made in hell
Ok ik ga t nog 1 keer proberen uit te leggen...

Ik noem haar nog mn vriendinnetje omdat het nog als mn vriendinnetje voelt... Spijt me maja kan dr niets aan doen... Ik noem dr mn ex wanneer dat zo voelt... Zal volgende week wel komen

Misschien ben ik ook wel labiel ja, ik heb al eens eerder gezegd dat toen ik me in begon te lezen over borderline ik veel dingen tegenkwam waarin ik mezelf ook herken... Maar aan de andere kant ben ik wel blij om mij te zijn

Misschien zoek ik idd krampachtig naar een verklaring, zal wel zijn omdat ik het ook niet eens ben met mn (vreemdgaande) gedrag...

Ik kan best met gevoelens omgaan, in mn 7 jarige relatie ging dat ook prima... Maar ik heb zoveel moeite om me kwetsbaar op te stellen als ik de ander niet begrijp, want mijn meisje is gewoon heel moeilijk te begrijpen of zelfs onbegrijpbaar...

Idd ik ben geen rots in de branding voor haar en daarom is het nu dan ook over... Als ik erin geloofde dat ik het deze keer beter zou doen dan waren we nu samen...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:40:22 #299
88139 JoeyT
pi_27619107
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Even toevoeging:
Wat wil je hiermee zeggen, heb ik toch gewoon eerlijk gezegd

Misschien dat t dom klinkt maar ik heb er nu eenmaal niet veel verstand van...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:42:43 #300
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27619179
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen, heb ik toch gewoon eerlijk gezegd

Misschien dat t dom klinkt maar ik heb er nu eenmaal niet veel verstand van...
Oh, ik bedoelde niet dat het stom zou klinken.
Ik voegde het alleen maar even toe omdat het (geloof ik) in het vorige topic ter sprake kwam. Niet in dit topic. Anders lijkt het alsof ik zo maar uit het niets de term borderline erbij haal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')