ik ook nog een keer danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:
Ok nog 1 keer dan
Ik heb gisteren met haar gesproken en het vreemdgaan is geen punt geweest om onze relatie te beeindigennnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het vertrouwen is er nog steeds dus... En het is al goed gemaakt... Het was een heel prettig gesprek...
De keer daarvoor was idd gewoon een impulsief iets... Voor het zelfde geldt waren we vanaf gister weer bij elkaar. Als ik op de vraag: "Kan jij het opbrengen om op deze manier door te gaan"ja had geantwoord dan waren we nu samen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef Copycat het volgende:
Die keer daarvoor was voor spek en bonen???
tiens, ik dacht dat dat toch al eventjes langer was of zo, waarom post je dan al dagen dat het uit isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:
![]()
Gisteren is onze relatie definitief beeindigd
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ook nog een keer dan![]()
hoe goedgelovig ben jij dat jij haar gewoon op haar woord gelooft!!!
zij: het vreemdgaan, dat vond ik niets hoor
JoeyT: ok, leuk
zij: dat zou helemaal geen punt geweest zijn om de relatie te beëindigen
JoeyT: echt tof
Ik heb hier al gepost dat ze deze week flink over de zeik was gegaan over het vreemdgaan. Tuurlijk doet t haar pijn... Tuurlijk zou ze t niet 1,2,3 vergeten maar wat ik zeg het is geen issue geweest in de break-up
Als ik gister had gezegd dat ik de relatie weer wilde oppakken dan was dat ook gebeurd...
Vorige week maandag (of was t zondagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tiens, ik dacht dat dat toch al eventjes langer was of zo, waarom post je dan al dagen dat het uit is
of is dit een ander verhaal en is je huisgenoot even voor de pc gekomen of zo![]()
my thoughts exactly ...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
Je verhaaltjes worden steeds verwarder en ongeloofwaardiger...
Dan is het wel uit, dan weer net niet, dan toch weer wel...
Ik krijg er zelfs bijna borderline verschijnselen van.
Wat is er nou zo raar aan. Had verteld dat ik niet achter mn uitmaak beslissing stond toch... Dus officieel was t uit ja maar ik wilde dr dus nog terug winnen... Gisteren hebben we beiden die hoop opgegeven... Dus ik zie gisteren als het definitieve afscheidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
Je verhaaltjes worden steeds verwarder en ongeloofwaardiger...
Dan is het wel uit, dan weer net niet, dan toch weer wel...
Ik krijg er zelfs bijna borderline verschijnselen van.
Bij anderen, zogenaamd zwakkeren, want zij is natuurlijk zo ziek, de keuze neerleggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:
"Kan jij het opbrengen om op deze manier door te gaan" ja had geantwoord dan waren we nu samen...
Idd ik omschrijf het lastig...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Copycat het volgende:
Dus het was al uit en gisteren is dat van beide kanten nog even bevestigd.
je kúnt 't natuurlijk ook moeilijker omschrijven dan dat het is...
dus eigenlijk is dit topic niet meer nodig, want je wil je vriendinnetje niet meer terugwinnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef JoeyT het volgende:
Dus ik zie gisteren als het definitieve afscheid
Of ik omschrijf het slecht of jij leest slecht... Zal wel t eerste zijn...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Bij anderen, zogenaamd zwakkeren, want zij is natuurlijk zo ziek, de keuze neerleggen.
Alsof ze een weerloos poppetje is, daar krijgt een mens toch jeuk van. Over manipulatie gesproken. Terwijl ze alle reden heeft om te kiezen voor een 'nee', en niet omdat ze (alleen maar) ziek is.
Suit yourself.
Misschien had ze wel zoiets van: 'kan jij het opbrengen, om met mij verder te gaan'.
En hoefde jij dat niet eens te zeggen, maar heb jij dat al bewezen aan haar, nee dus!
maargoed, en nu kap ik ermee![]()
Echt ik moet t wel ongelooflijk slecht omschrijven zeg... Ik ga ff mn tekst terug zoekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus eigenlijk is dit topic niet meer nodig, want je wil je vriendinnetje niet meer terugwinnen.
je weet dat ze niet meer achter de relatie staat, dus je moet haar mening respecteren![]()
dus je zegt haar volledig het tegenovergestelde dan in dit topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Als ik daar ja op had geantwoord hadden we het nog geprobeerd... Ik heb dus nee gezegd...
Neej ik vind dit echt niet onduidelijk...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De keer daarvoor was idd gewoon een impulsief iets... Voor het zelfde geldt waren we vanaf gister weer bij elkaar. Als ik op de vraag: "Kan jij het opbrengen om op deze manier door te gaan"ja had geantwoord dan waren we nu samen...
Inderdaad...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus je zegt haar volledig het tegenovergestelde dan in dit topic![]()
je wou haar terugwinnen, maar je hebt nee gezegd ... ok ...![]()
Neej dat kan niet meer... Maandag krijgt ze nog wat leuks van me... (Stuur ik op...) En we gaan allebei lekker verder met een goed gevoel, want het is goed afgesloten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:
Ik hoopp iig voor jou en voor haar dat je vanaf nu je ratio laat prevaleren en niet volgende week weer een halfslachtige poging tot wiedergutmachung wilt maken.
Beidenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Of ik omschrijf het slecht of jij leest slecht... Zal wel t eerste zijn...
Ja, goed dat was dus al duidelijk nu.quote:Nog een keer. We hebben dus de vraag aan MIJ gesteld... Dus of ik het kan opbrengen om zo op die manier met haar verder te gaan. Als ik daar ja op had geantwoord hadden we het nog geprobeerd... Ik heb dus nee gezegd...
Ok het spijt me zeer maar jij bent degene die nu echt slecht leest hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Beiden, zie ik nu.
Geen idee waarom soms.
[..]
Ja, goed dat was dus al duidelijk nu.
En dan nog beertjes en roosjes willen geven ook![]()
Ja, dan moet je wel een echte Joey zijn.
Oke. Dus het begin van dit topic was dat je alle mogelijke moeite wil doen om d'r terug te krijgen, maar gisteren tijdens dat gesprek heb JIJ even besloten dat toch maar niet te doen. Ja, maar als JIJ het had gewild, dan hadden jullie nu alweer een relatie gehad. Oke dus er was geen kunst aan eigenlijk. Dus waarom al die moeite doen dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok het spijt me zeer maar jij bent degene die nu echt slecht leest hoor...
Word nu een beetje moe van je hoe lief ik je ook vind
Dit gesprek hebben we dus gister gehad, dus gister hebben we het beeindigd. Het beertjes verhaal gaat dus ook niet door. Ik ga haar niet meer proberen terug te winnen. Wel ga ik nog wat leuks voor haar doen, omdat maandag gewoon een speciale dag voor ons is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |