abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27600119
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Idd het is ook beter voor ons allebei... Ik blijf ook niet hopen in de zin van dat ik aan haar blijf denken of dat ik letterlijk op haar wacht. Ik ga door met mn leven, ik ga gewoon weer uit met andere meisjes en laat dit gebeuren achter me en probeer het een mooi plaatsje te geven. En wie weet komen we mekaar weer tegen over een tijdje en lukt het dan wel...
En je plannetje dan? over haar slaapkamer? ga je dit nou dan niet meer doen?

Laat haar, anders in iedergeval weten ,dat je weer verder wilt met de relatie. Dat je opnieuw wilt beginnen
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:23:51 #202
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27600148
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Spuit het volgende:

[..]

Dus je zou de volgende keer zo weer vreemdgaan?

Heb het topic eens goed gelezen, aan het begin kon ik nog redelijk wat begrip voor je opbrengen, maar door dit topic heen denk dat het nu het uit, hoe kut dat ook voor je is, wel het beste is. Het draait in dit topic alleen maar om hoeveel pijn jij hebt, en dat jij zo gevoelig mens bent. Je zou eens wat meer aan haar moeten denken. Dat jou pijn niet zoveel voorstelt vergeleken met haar pijn en wat je met je gedrag allemaal aanricht bij haar (je zegt dat je ze gevoelig bent, maar je bent het helemaal niet, je blijft in dit topic maar lullen over vreemdgaan en sexen met anderen en je bent wispelturig. Kan me voorstellen dat anderen je gewoon ijskoud vinden). Nog even een voorbeeld hoe egoistisch dit topic wel niet is
[..]
Het is ook beter dat t uit is... Als ik dat niet dacht dan was t vanaf gister gewoon weer aan...

WBT dat egoisme heb ik een paar posts hiervoor antwoord op gegeven--->
quote:
Ja vandaar dat ik hier ook erg egoistisch overkom... Op dit forum plaats ik mijn gevoel, niet dat van haar. In het werkelijke leven heb ik haar ontzettend veel gegeven... Eigenlijk teveel want ik ging er zelf gewoon aan onder door. Het enige wat voor mij telde is dat zij zich gelukkig voelde, maar zulke dingen gaan aan je vreten... En dan neem je idiote beslissingen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27600268
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is ook beter dat t uit is... Als ik dat niet dacht dan was t vanaf gister gewoon weer aan...
Waarom wil je het dan toch proberen?
quote:
WBT dat egoisme heb ik een paar posts hiervoor antwoord op gegeven--->
[..]
.
Maarja, die reactie is ook weer egoistisch...

[ Bericht 4% gewijzigd door Spuit op 03-06-2005 10:50:20 ]
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:32:28 #204
88139 JoeyT
pi_27600376
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
Je hebt een mooie uitleg, maar het eigenlijke punt ben je met die uitleg al voorbij. Als je van iemand houdt, dan ga je NIET vreemd. Het maakt niet uit welke reden/doel jij voor ogen had om dat wel te doen. Als je van iemand houdt dan kun je dat niet eens. Dat jij dan als reden hebt omdat je gevoelloos wil worden of wat dan ook. Snap je niet dat die reden al voorbij ligt aan wat ik zeg ? Als je van iemand houdt kun je niet vreemdgaan, en dan denk je daar niet eens over na. Jij denkt er over na, en voert het daarna ook nog uit.

Als je niet snapt dat het waarom je het deed als excuus al niet meer relevant is omdat het feit dat je het deed/kunt/over nadacht al aangeeft dat je dus niet genoeg van d'r houdt om niet vreemd te gaan, dan weet ik niet hoe iemand je dat moet uitleggen, en dan zeggen die verhalen die jij geeft over jouw omgeving meer over hoe naief jouw omgeving is dan over jouw.
Het maakt niet uit WAT de reden voor jou was om vreemd te gaan. Wat boeit is dat je het kon. Als je echt van iemand houdt kun je dat niet. Jij kon het wel (boeit niet om welke reden!) je KON het, en toch hou je van iemand.

Dat gaat niet samen. Klaar. Het is ook een beetje nutteloos om dit te vertellen want je snapt het duidelijk niet. Je zegt van wel, maar dan kom je met een uitleg die er niet toe doet omdat die uitleg al achter het punt ligt wat eigenlijk boeiend is hier. Jij hebt mensenkennis ? Kul, je kent jezelf niet eens.
Jezelf kennen is een stuk moeilijker... Ik ben iig wel iemand die zichzelf probeert te leren kennen. Waarom denk je dat ik zo de harde feiten hier op FOK! gooi. Dit is de perfecte manier om mezelf te analyseren toch...

Hoe kan jij beweren dan niet niet van iemand houdt alks je vreemdgaat. Dat is pas kul... Je gevoelens voor het meisje kan daar gewoon los van staan. Vreemdgaan is niet goed, maar iedereen kan in een zwak moment toegeven... Als ik niet van haar hield dan lag ik elk weekend wel met een ander te krikken. Ik heb bijbaantjes waarbij je niet eens moeite voor een meisje hoeft te doen. Maar ik wilde dit dus niet, sterker nog had er niet eens behoefte aan... Ik heb gewoon 2 keer een enorm stomme fout gemaakt.

Ben je wel eens vaker vreemd gegaan? Het is altijd zo knap dat mensen iets weten wat ze zelf nog nooit gedaan hebben? Waarom denk je dat ik andere mensen zo goed kan adviseren... Niet omdat ik alles zelf zo goed doe... Nee juist omdat ik alle fouten heb gemaakt die er zijn, maar ook alle hoogtepunten. Andere mensen kan ik adviseren omdat er geen gevoel mee speelt... Bij mezelf gaat dat een stuk moeilijker...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:35:22 #205
88139 JoeyT
pi_27600463
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef Spuit het volgende:

[..]

Waarom wil je het dan toch proberen?
[..]
Je hebt denk ik niet alles gelezen, ik probeer het dus niet meer...

Ik wil het wel, maar ik doe het niet...

Nogmaals dit topic doe ik voor mezelf, niet voor haar maar voor mij... Is dat egoistisch??? Neej lijkt me niet. Het gaat erom dat ik alles op een rijtje zet en zo een weloverwogen beslissing kan nemen... Het dagelijks leven doe ik dingen voor haar, heel veel voor haar, maar waarom zou ik dat ook op FOK! moeten doen...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:35:33 #206
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27600469
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]
Jullie hechten gewoon te veel waarde aan het vreemdgaan... Als vreemdgaan het probleem was dan zouden we nu gewoon nog bij elkaar zijn.
Feit is wel dat je het gedaan hebt.... misschien is dan niet de hoofdreden, maar het speelt wel mee.. ik kan me niet voorstellen dat het dat niet doet.
quote:
Wat is volgens jou dan de reden om vreemd te gaan??? Lust??? Neej geloof ik niet... Ik zet hier gewoon de waarheid neer.
Geen..... noooit..... niet..... ik kan me niet voorstellen dat er een reden is dat je vreemd gaat... totaal niet.
Zeker niet als je denkt dat zij het ook heeft gedaan...
Oog om oog is zo'n beetje het slechtste dat je doen kan..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:37:06 #207
88139 JoeyT
pi_27600504
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:22 schreef ymme het volgende:

[..]

En je plannetje dan? over haar slaapkamer? ga je dit nou dan niet meer doen?

Laat haar, anders in iedergeval weten ,dat je weer verder wilt met de relatie. Dat je opnieuw wilt beginnen
Ik ga niet meer opnieuw beginnen... Misschien over een aantal maanden maar nu in ieder geval niet meer...

Ik weet nog niet of ik die 'verassing' door laat gaan... Ik ga sowieso wel iets doen... ik weet 100% zeker dat het haar goed zal doen als ik laat weten dat ik op die dag aan haar denk
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:41:45 #208
88139 JoeyT
pi_27600642
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef avotar het volgende:

[..]

Feit is wel dat je het gedaan hebt.... misschien is dan niet de hoofdreden, maar het speelt wel mee.. ik kan me niet voorstellen dat het dat niet doet.
Het speelt in zoverre mee dat ik het niet zou doen met iemand waar je geen aantrekkingskracht bij voelt... Maar het is niet het probleem, eerder het gevolg van het probleem... de kern ligt heel ergens anders...
quote:
Zeker niet als je denkt dat zij het ook heeft gedaan...
Oog om oog is zo'n beetje het slechtste dat je doen kan..
Ik weet niet waar je het over hebt????????????

Hoezo oog om oog Ik denk helemaal niet dat zij vreemd is gegaan...
  Moderator vrijdag 3 juni 2005 @ 10:51:17 #209
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_27600941
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoe kan jij beweren dan niet niet van iemand houdt alks je vreemdgaat. Dat is pas kul... Je gevoelens voor het meisje kan daar gewoon los van staan. Vreemdgaan is niet goed, maar iedereen kan in een zwak moment toegeven... Als ik niet van haar hield dan lag ik elk weekend wel met een ander te krikken. Ik heb bijbaantjes waarbij je niet eens moeite voor een meisje hoeft te doen. Maar ik wilde dit dus niet, sterker nog had er niet eens behoefte aan... Ik heb gewoon 2 keer een enorm stomme fout gemaakt.
Je wilde het niet, je had er geeneens behoefte aan...maar toch deed je het. DAN WILDE JE HET TOCH GODVERDOMME OOK !!! of heeft iemand je gedwongen dat te doen ? Neej, JIJ wilde dat, niemand anders. Als je het echt niet wilde, dan deed je het niet, zo simpel is het, hoeveel bullshit je ook ophangt.

Dus jij kunt helemaal van een meid houden, als zij maar gelukkig is, alles voor haar doen, etc etc, en dan toch vreemdgaan, terwijl je weet dat je haar daarmee ontzettend kwetst ? Ik neem toch aan dat je dat verteld, want als je dat niet doet hou je dus iets voor haar achter, en ik dacht dat je zoveel van dr hield. Als ze het van iemand anders zou horen zou dat ook niet echt positief zijn. Kun jij echt tegen dr zeggen van "ja ik ben vreemd geweest" en zij vergeeft jou dat dan want immers 'je houdt echt van dr'. Als zij dat doet dan is t gewoon een domme gans. Klaar.

Je moet niet zo stom lullen man. Je weet totaal niet waar je het over hebt. Dit hele topic staat vol met posts van jouw waar de ene tegenstrijdigheid na de andere in te lezen valt en ik heb echt geen zin om die allemaal bij elkaar te gaan zoeken, maar gelezen heb ik ze wel.

Als je iemand hebt waar je ECHT van houdt, dan ga je NIET vreemd. Om de simpele reden dat er dan geen plaats is voor iemand anders in je hoofd, je bent alleen maar met je vriendin bezig.

Ik geef het trouwens op. Je bent een enorme egocentrische zak die geen enkel benul heeft van wat je voelt. Dat jij dan in een omgeving zit waar je blijkbaar allemaal zwakzinnigen om je heen hebt verzameld die naar jouw komen voor advies is vrij ernstig want als zij jou als voorbeeld hebben dan hebben we straks allemaal figuren zoals jij rondlopen.
quote:
Ben je wel eens vaker vreemd gegaan? Het is altijd zo knap dat mensen iets weten wat ze zelf nog nooit gedaan hebben? Waarom denk je dat ik andere mensen zo goed kan adviseren... Niet omdat ik alles zelf zo goed doe... Nee juist omdat ik alle fouten heb gemaakt die er zijn, maar ook alle hoogtepunten. Andere mensen kan ik adviseren omdat er geen gevoel mee speelt... Bij mezelf gaat dat een stuk moeilijker...
Ik WEET dat als ik echt iets voor iemand voel, ik niet vreemdga. Als ik ook maar denk aan vreemdgaan dan zit er iets niet goed in mn relatie, want blijkbaar ben ik dan naar meer/iets anders op zoek dan zij me kan geven, anders dacht ik er niet over na.

Ik kan dan ook zeggen dat nooit ben vreemgegaan. Klaar. En daar ben ik geeneens trots op, want het is niet iets om trots op te zijn. Het is gewoon heel normaal.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_27601009
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:10 schreef petitlapin het volgende:

Coolguy, je moet het wel begrijpen, hé ... JoeyT bespringt meisjes zonder enig gevoel hé ... zie het gewoon als een vorm van masturberen, maar in plaats van een hand, gebruikt hij gewoon een vrouw, snap je ? . Kan je dat dus wel als vreemdgaan bestempelen ???

Touché!
quote:

Doordat zij echt zware problemen had, kon ze de ene dag super gevoelig zijn en een dag later een blok steen.
Goed voor haar, vind ik ergens.
En zwaar ziek, I doubt it ergens. Maargoed, zou offtopic gaan.
Want ergens denk ik dat zijn niet alleen problemen heeft, maar ook haar omgeving met haar.
Ten eerste jij, ten tweede heb ik het idee/gevoel dat ze te afhankelijk is van haar moeder.
Volgens mij komt ze niet uit haar slachtofferrol, omdat ze er goed in zit ofzoiets. Maar dit is maar een speculatie. Ik had het kind waarschijnlijk veel harder aangepakt, niks geen betutteling, niks geen beertjes en roosjes, niks geen ellenlange gesprekken, etc. Maar hup sterker worden jij! Zonder Jan en alleman.

En ik zeg niks, want zal je quote zodrekt nog even aanhalen.
quote:
Ze is namelijk ziek.
Dat is wel bekend nu
quote:
Maar bv die keer dat ik vreemdging had ik (volgens mij dag dr voor) heel lief en kwetsbaar smsje opgesteld, iets waar ik ook veel moeite mee heb.... Kwetsbaar opstellen. En als je dan niets terug krijgt dan doet dat echt veel pijn. Ik kan het niet anders uitleggen... Het vermogen om de boel te relativeren is er dan gewoon niet meer...
Joh, je ego kreeg gewoon een optater.
Wie is er dan zielig?
quote:
Nogmaals mijn vreemdgaan maakte mijn houden van niet minder. Ik ging vreemd om gewoon zelf emotieloos te worden. Dit lukte niet... En ik zal het ook helemaal niet afwimpelen als per ongeluk... Het was een bewuste keuze. Ik was bij dat meisje thuis, wat normaal gesproken geen probleem is want ik ben elke week wel bij een meisje thuis zonder dat ik er wat mee doe. Alleen nu d8 ik van laat dat kut gevoel gewoon weggaan... En deed ik het dus...
, weak and I wonder.
quote:
Alleen zodra mijn gevoelens een rol gaan spelen en dan eigelijk alleen de pijn die het met zich mee brengt dan knapt er iets bij me.
Ik zeg niks, want ik denk ergens dat zij niet alleen een probleem heeft met haar gevoelens, al vraag ik me dat dus af, of zij juist misschien wel oprecht tegenover haar gevoelens is, hoe weird ook, maar jij dus net zo goed.
quote:
Het is uit omdat ik niet om kan gaan met haar ziekte en dat doet ons allebei alleen maar pijn. Daarom hopen we dat we t ooit nog eens kunnen gaan proberen als t wat beter met haar gaat...
Ja, of beter met jou gaat

Herhaling:
quote:

Doordat zij echt zware problemen had, kon ze de ene dag super gevoelig zijn en een dag later een blok steen.
+ over neuken met andere meiden
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef JoeyT het volgende:

T klinkt heel stom, maar je hebt wel gelijk... Zit geen greintje gevoel bij. Kzie t als afleiding...
  Moderator vrijdag 3 juni 2005 @ 10:56:11 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_27601079
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Coolguy, je moet het wel begrijpen, hé ... JoeyT bespringt meisjes zonder enig gevoel hé ... zie het gewoon als een vorm van masturberen, maar in plaats van een hand, gebruikt hij gewoon een vrouw, snap je ? . Kan je dat dus wel als vreemdgaan bestempelen ???

Helemaal overheen gelezen over deze post. Oooow zo ja. Een soort van zelfbewegende (maar niet denkende, dat blijkt wel) opblaaspop ? Die je ook in een hoek kunt flikkeren als zij teveel problemen krijgt en jij daar op jouw beurt last van krijgt ? Uhhhh...nee... das geen vreemdgaan joh
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:11:43 #212
88139 JoeyT
pi_27601545
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je wilde het niet, je had er geeneens behoefte aan...maar toch deed je het. DAN WILDE JE HET TOCH GODVERDOMME OOK !!! of heeft iemand je gedwongen dat te doen ? Neej, JIJ wilde dat, niemand anders. Als je het echt niet wilde, dan deed je het niet, zo simpel is het, hoeveel bullshit je ook ophangt.

Dus jij kunt helemaal van een meid houden, als zij maar gelukkig is, alles voor haar doen, etc etc, en dan toch vreemdgaan, terwijl je weet dat je haar daarmee ontzettend kwetst ? Ik neem toch aan dat je dat verteld, want als je dat niet doet hou je dus iets voor haar achter, en ik dacht dat je zoveel van dr hield. Als ze het van iemand anders zou horen zou dat ook niet echt positief zijn. Kun jij echt tegen dr zeggen van "ja ik ben vreemd geweest" en zij vergeeft jou dat dan want immers 'je houdt echt van dr'. Als zij dat doet dan is t gewoon een domme gans. Klaar.

Je moet niet zo stom lullen man. Je weet totaal niet waar je het over hebt. Dit hele topic staat vol met posts van jouw waar de ene tegenstrijdigheid na de andere in te lezen valt en ik heb echt geen zin om die allemaal bij elkaar te gaan zoeken, maar gelezen heb ik ze wel.

Als je iemand hebt waar je ECHT van houdt, dan ga je NIET vreemd. Om de simpele reden dat er dan geen plaats is voor iemand anders in je hoofd, je bent alleen maar met je vriendin bezig.

Ik geef het trouwens op. Je bent een enorme egocentrische zak die geen enkel benul heeft van wat je voelt. Dat jij dan in een omgeving zit waar je blijkbaar allemaal zwakzinnigen om je heen hebt verzameld die naar jouw komen voor advies is vrij ernstig want als zij jou als voorbeeld hebben dan hebben we straks allemaal figuren zoals jij rondlopen.
[..]

Ik WEET dat als ik echt iets voor iemand voel, ik niet vreemdga. Als ik ook maar denk aan vreemdgaan dan zit er iets niet goed in mn relatie, want blijkbaar ben ik dan naar meer/iets anders op zoek dan zij me kan geven, anders dacht ik er niet over na.

Ik kan dan ook zeggen dat nooit ben vreemgegaan. Klaar. En daar ben ik geeneens trots op, want het is niet iets om trots op te zijn. Het is gewoon heel normaal.
Je hebt ook voor een groot gedeelte gelijk. Vreemdgaan kan niet en lost helemaal niets op. Wat betreft de tegenstrijdigheid... Dat is dus het hele probleem... Ik hou van dat meisje maar kan er niet mee omgaan. Het is heel lastig om iemand waar je ontzettend veel om geeft los te laten. Ik heb dat nu gedaan omdat ik om haar geef... Als ik mn best had gedaan dan zouden we nu samen zijn...

Je moet dus ook begrijpen dat ik hier expres alles zo cru en emotieloos neerzet. Dat zorgt er gewoon voor dat ik een beeld kan schetsen van mijn eigen fouten.

1 Ding heb je echt verkeerd en ik weet dat ik je niet kan overtuigen maar als ik iets niet ben is het egocentrisch ten opzichte van de mensen van wie ik hou.

Op FOK! plaats ik slechts een heel klein gedeelte van mijn Ik, ik plaats alleen het controversiele gedeelte... Het gedeelte wat goed gaat is niet nuttig om te bespreken lijkt me...

Als je van iemand houdt ga je niet vreemd... Maar dat hoeft niet automatisch te betekenen dat wanneer je een fout hebt begaan je dan automatisch niet van degene houdt...

Ik heb een relatie van 7 jaar achter de rug dus ik weet precies wat houden van inhoud, ik weet precies wat monogamie betekent, dus daar ligt het probleem gewoon niet...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:23:55 #213
88139 JoeyT
pi_27601963
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:53 schreef sweetgirly het volgende:

Goed voor haar, vind ik ergens.
En zwaar ziek, I doubt it ergens. Maargoed, zou offtopic gaan.
Want ergens denk ik dat zijn niet alleen problemen heeft, maar ook haar omgeving met haar.
Ten eerste jij, ten tweede heb ik het idee/gevoel dat ze te afhankelijk is van haar moeder.
Volgens mij komt ze niet uit haar slachtofferrol, omdat ze er goed in zit ofzoiets. Maar dit is maar een speculatie. Ik had het kind waarschijnlijk veel harder aangepakt, niks geen betutteling, niks geen beertjes en roosjes, niks geen ellenlange gesprekken, etc. Maar hup sterker worden jij! Zonder Jan en alleman.
Precies hierom had ik een aantal details misschien beter weg kunnen laten...

Deze reactie laat gewoon precies zien dat je geen inzicht hebt gekregen in de situatie... En daar kan ik denk ik alleen maar mezelf de schuld van geven. Ik denk dat ik het dat niet goed voor je uitgeschetst heb...

Jij twijfelt aan haar ziek zijn... Ze loopt bij een psycholoog, bij een psychiater en aan zware medicatie...

Haar omgeving heeft idd problemen met haar... Haar vriendinnen hebben het er heel moeilijk mee evenals haar ouders.

Ik kan er idd niet mee omgaan...

Het gevoel dat ze afhankelijk is van haar moeder is gewoon nergens op gebaseerd. Je leest wat je wilt lezen...

En die hardere aanpak slaat ook kant noch wal... Je snapt er echt gewoon geen flikker van het spijt me... Als ze iets NIET doet dan is het het slachtoffer spelen.
quote:
Hup sterker worden jij!!!
Dit laat precies zien wat jij niet snapt. Het heeft niets met sterk zijn te maken. Maarja jij kan er niets aan doen dat jij een gebrek aan kennis hebt op dit gebied, tis een medisch iets... Niet iets waarbij je een knop omdraait...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:25:43 #214
88139 JoeyT
pi_27602030
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Helemaal overheen gelezen over deze post. Oooow zo ja. Een soort van zelfbewegende (maar niet denkende, dat blijkt wel) opblaaspop ? Die je ook in een hoek kunt flikkeren als zij teveel problemen krijgt en jij daar op jouw beurt last van krijgt ? Uhhhh...nee... das geen vreemdgaan joh
Tuurlijk is het vreemdgaan... Ik zeg toch zelf ook dat ik vreemd ben gegaan. Maar voor het ander meisje voel ik echt 0,0... Tis gewoon een meisje dat neukt... Niets meer niets minder. ken dr nauwelijk...
pi_27602435
Mijn vriendin zou me keihard uitlachen als ik zoiets flikte , maar misschien dat de ex van de TS er wel erg gevoelig voor is. Niet dat mijn vriendin nu een cold-harted bitch is ofzo, maar ze is totaal ongevoelig voor zoetsappige liedjes en rozen.
pi_27602586
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef JoeyT het volgende:

Precies hierom had ik een aantal details misschien beter weg kunnen laten...

Deze reactie laat gewoon precies zien dat je geen inzicht hebt gekregen in de situatie... En daar kan ik denk ik alleen maar mezelf de schuld van geven. Ik denk dat ik het dat niet goed voor je uitgeschetst heb...

Jij twijfelt aan haar ziek zijn... Ze loopt bij een psycholoog, bij een psychiater en aan zware medicatie...

Haar omgeving heeft idd problemen met haar... Haar vriendinnen hebben het er heel moeilijk mee evenals haar ouders.

Ik kan er idd niet mee omgaan...

Het gevoel dat ze afhankelijk is van haar moeder is gewoon nergens op gebaseerd. Je leest wat je wilt lezen...

En die hardere aanpak slaat ook kant noch wal... Je snapt er echt gewoon geen flikker van het spijt me... Als ze iets NIET doet dan is het het slachtoffer spelen.

Dit laat precies zien wat jij niet snapt. Het heeft niets met sterk zijn te maken. Maarja jij kan er niets aan doen dat jij een gebrek aan kennis hebt op dit gebied, tis een medisch iets... Niet iets waarbij je een knop omdraait...
Ik twijfel aan de oprechtheid van jou en haar moeder misschien zelfs ook, allemaal tov haar.
En ik zeg niet dat ze niet ziek is.

Maar heb wel het idee dat zij niet (alleen) degene is die manipuleert, maar jij of jullie misschien net zo goed. En met mijn laatste quotes die ik van jou aanhaalde, bedoelde ik dat jij zegt dat ze het ene moment super gevoelig is en het andere moment een blok steen, terwijl jij (net zo goed) bij tijd en wijle, en wanneer het jou uitkomt, een ongevoelig iemand bent, als het gaat om andere meisjes neuken. Zijn en waren jouw eigen woorden en dan heb ik zoiets van 'ahum, meneer '.

Maargoed, voor de rest boeit het me ook geen ene drol.
Had alleen zoiets van dat het mij opviel, al veel eerder, dat het aan haar ligt, terwijl jezelf, allemaal jouw eigen woorden geweest, als het om emoties gaat en in de spiegel kijken, zegt en doet waar jij haar van beticht. Maar dan zal ik wel verkeerd hebben gelezen .

en ja, ik ben altijd voor de (zgn) zwakkere partij, dat is mijn probleem idd

[ Bericht 0% gewijzigd door sweetgirly op 03-06-2005 11:45:18 ]
pi_27602679
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tuurlijk is het vreemdgaan... Ik zeg toch zelf ook dat ik vreemd ben gegaan. Maar voor het ander meisje voel ik echt 0,0... Tis gewoon een meisje dat neukt... Niets meer niets minder. ken dr nauwelijk...
had met je ex geneukt, ipv een meid die je nauwelijks kent. Als het je om de sex te doen is, dan lijkt me neuken met diegene waar je van houdt wat logischer
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27602835
Advies: Hou op met dat overemotionele gedoe, en begin helder na te denken. Je zat fouter dan fout, en je bent een ongelofelijke droplul geweest. Je hebt duidelijk haar vertrouwen misbruikt, en verdient ook geen tweede kans. Welk bewijs is er dat je het niet nog een keer zal doen?
Ook al zou je weer iets beginnen: Het vertrouwen in de relatie is voorgoed stuk. Dat kan je niet goedmaken.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:54:03 #219
88139 JoeyT
pi_27603151
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik twijfel aan de oprechtheid van jou en haar moeder misschien zelfs ook, allemaal tov haar.
En ik zeg niet dat ze niet ziek is.

Maar heb wel het idee dat zij niet (alleen) degene is die manipuleert, maar jij of jullie misschien net zo goed. En met mijn laatste quotes die ik van jou aanhaalde, bedoelde ik dat jij zegt dat ze het ene moment super gevoelig is en het andere moment een blok steen, terwijl jij (net zo goed) bij tijd en wijle, en wanneer het jou uitkomt, een ongevoelig iemand bent, als het gaat om andere meisjes neuken. Zijn en waren jouw eigen woorden en dan heb ik zoiets van 'ahum, meneer '.

Maargoed, voor de rest boeit het me ook geen ene drol.
Had alleen zoiets van dat het mij opviel, al veel eerder, dat het aan haar ligt, terwijl jezelf, allemaal jouw eigen woorden geweest, als het om emoties gaat en in de spiegel kijken, zegt en doet waar jij haar van beticht. Maar dan zal ik wel verkeerd hebben gelezen .

en ja, ik ben altijd voor de (zgn) zwakkere partij, dat is mijn probleem idd
Ja het spijt me zeer, maar jij ziet t dus echt zo verkeerd. Ik snap niet eens dat je zo'n conclusie kan trekken...

Dat je mij een manipulator vindt geef ik je groot gelijk in, maar haar moeder

Nogmaals je snapt er echt helemaal 0,0 van...

Ik neem t je niet kwalijk hoor want heb t ook onoverzichtelijk neergezet...

Ik ben idd ook een ongevoelig iemand wat betreft meisjes waar ik mee naar bed ga... Maar die meisjes weten dat ook van mij... Ik gebuik ze voor de sex en zij gebruiken mij daarvoor. Alhoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn waar ik ook gewoon leuke dingen mee doe...

Waar je wel gelijk in hebt is dat ik niet goed met mn eigen gevoelens om kan gaan... En dan vooral de negatieve gevoelens...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:54:58 #220
88139 JoeyT
pi_27603185
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:35 schreef LSS het volgende:
Mijn vriendin zou me keihard uitlachen als ik zoiets flikte , maar misschien dat de ex van de TS er wel erg gevoelig voor is. Niet dat mijn vriendin nu een cold-harted bitch is ofzo, maar ze is totaal ongevoelig voor zoetsappige liedjes en rozen.
Mijn vriendinnetje houdt er wel van
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:57:19 #221
88139 JoeyT
pi_27603282
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

had met je ex geneukt, ipv een meid die je nauwelijks kent. Als het je om de sex te doen is, dan lijkt me neuken met diegene waar je van houdt wat logischer
Niet serieus neem ik aan... T ging me dus niet om de sex an sich meer om gevoel even van me af te zetten... En daarvoor is iemand waar je niets voor voelt juist erg makkelijk. Ik deed t ook niet om iemand te kwetsen... En mn ex (van die 7 jarige relatie) wil ik helemaal niet pijn doen. Waarom zou ik?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:58:43 #222
88139 JoeyT
pi_27603334
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:45 schreef Thomas_M het volgende:
Ook al zou je weer iets beginnen: Het vertrouwen in de relatie is voorgoed stuk. Dat kan je niet goedmaken.
Ok nog 1 keer dan

Ik heb gisteren met haar gesproken en het vreemdgaan is geen punt geweest om onze relatie te beeindigennnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het vertrouwen is er nog steeds dus... En het is al goed gemaakt... Het was een heel prettig gesprek...
pi_27603404
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Mijn vriendinnetje houdt er wel van
In dat geval, Succes Romeo, en vergeet niet je gitaar mee te nemen als je een balade gaan spelen aan haar balkon. (en vergeet ook je paraplu niet voor het geval ze niet gecharmeerd is van jouw gezang en besluit om het te beantwoorden met een emmer water.)
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:05:41 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27603620
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:

Ik heb gisteren met haar gesproken en het vreemdgaan is geen punt geweest om onze relatie te beeindigennnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, omdat je eerst de relatie beëindigde en daarna nog even fijntjes meldde vreemd te zijn gegaan...
Als ik me het relaas tenminste goed herinner...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:07:29 #225
88139 JoeyT
pi_27603694
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, omdat je eerst de relatie beëindigde en daarna nog even fijntjes meldde vreemd te zijn gegaan...
Als ik me het relaas tenminste goed herinner...

Gisteren is onze relatie definitief beeindigd
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:08:01 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27603711
Die keer daarvoor was voor spek en bonen???
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:09:52 #227
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27603790
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:

Ok nog 1 keer dan

Ik heb gisteren met haar gesproken en het vreemdgaan is geen punt geweest om onze relatie te beeindigennnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het vertrouwen is er nog steeds dus... En het is al goed gemaakt... Het was een heel prettig gesprek...
ik ook nog een keer dan

hoe goedgelovig ben jij dat jij haar gewoon op haar woord gelooft!!!

zij: het vreemdgaan, dat vond ik niets hoor
JoeyT: ok, leuk
zij: dat zou helemaal geen punt geweest zijn om de relatie te beëindigen
JoeyT: echt tof

ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:11:31 #228
88139 JoeyT
pi_27603857
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef Copycat het volgende:
Die keer daarvoor was voor spek en bonen???
De keer daarvoor was idd gewoon een impulsief iets... Voor het zelfde geldt waren we vanaf gister weer bij elkaar. Als ik op de vraag: "Kan jij het opbrengen om op deze manier door te gaan"ja had geantwoord dan waren we nu samen...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:12:18 #229
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27603882
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:

tiens, ik dacht dat dat toch al eventjes langer was of zo, waarom post je dan al dagen dat het uit is

of is dit een ander verhaal en is je huisgenoot even voor de pc gekomen of zo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:13:47 #230
88139 JoeyT
pi_27603940
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik ook nog een keer dan

hoe goedgelovig ben jij dat jij haar gewoon op haar woord gelooft!!!

zij: het vreemdgaan, dat vond ik niets hoor
JoeyT: ok, leuk
zij: dat zou helemaal geen punt geweest zijn om de relatie te beëindigen
JoeyT: echt tof

Ik heb hier al gepost dat ze deze week flink over de zeik was gegaan over het vreemdgaan. Tuurlijk doet t haar pijn... Tuurlijk zou ze t niet 1,2,3 vergeten maar wat ik zeg het is geen issue geweest in de break-up

Als ik gister had gezegd dat ik de relatie weer wilde oppakken dan was dat ook gebeurd...

vrijdag 3 juni 2005 @ 12:15:22 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27604002
Je verhaaltjes worden steeds verwarder en ongeloofwaardiger...
Dan is het wel uit, dan weer net niet, dan toch weer wel...

Ik krijg er zelfs bijna borderline verschijnselen van.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:17:24 #232
88139 JoeyT
pi_27604074
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef petitlapin het volgende:

[..]

tiens, ik dacht dat dat toch al eventjes langer was of zo, waarom post je dan al dagen dat het uit is

of is dit een ander verhaal en is je huisgenoot even voor de pc gekomen of zo
Vorige week maandag (of was t zondag ) was ik naar dr toe gegaan om ermee te stoppen, was gewoon een ondoordacht iets. Tijdje geen contact mnet dr gehad maar afgelopen maandag kwamen we elkaar toevallig tegen. Heel lang met dr gepraat en waren beiden aan het twijfelen... Toen hebben we gisteren een gesprek gehad hoe we nou verder moesten... Wat is het beste voor ons allebei. Gaan we samen door... Denken we dat er iets veranderd is? Conclusie: Nee, we nemen voorlopig geen contact met elkaar op en kijken wat de toekomst brengt...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:18:07 #233
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27604105
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:

my thoughts exactly ...

eerst is het al uit, dan is het toch weer aan

dan was het vreemdgaan voor haar geen reden tot het beëindigen van de relatie, terwij ik dacht dat hij de relatie in een impulsieve bui had beëindigd
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:18:17 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27604116
Dus het was al uit en gisteren is dat van beide kanten nog even bevestigd.
je kúnt 't natuurlijk ook moeilijker omschrijven dan dat het is...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:18:53 #235
88139 JoeyT
pi_27604138
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:

Wat is er nou zo raar aan. Had verteld dat ik niet achter mn uitmaak beslissing stond toch... Dus officieel was t uit ja maar ik wilde dr dus nog terug winnen... Gisteren hebben we beiden die hoop opgegeven... Dus ik zie gisteren als het definitieve afscheid
pi_27604143
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:

"Kan jij het opbrengen om op deze manier door te gaan" ja had geantwoord dan waren we nu samen...
Bij anderen, zogenaamd zwakkeren, want zij is natuurlijk zo ziek, de keuze neerleggen .
Alsof ze een weerloos poppetje is, daar krijgt een mens toch jeuk van. Over manipulatie gesproken. Terwijl ze alle reden heeft om te kiezen voor een 'nee', en niet omdat ze (alleen maar) ziek is.

Suit yourself.
Misschien had zij wel zoiets van: 'kan jij het opbrengen, om met mij verder te gaan'.
En hoefde jij dat niet eens te zeggen, maar heb jij dat al bewezen aan haar, nee dus!

maargoed, en nu kap ik ermee
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:19:58 #237
88139 JoeyT
pi_27604174
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Copycat het volgende:
Dus het was al uit en gisteren is dat van beide kanten nog even bevestigd.
je kúnt 't natuurlijk ook moeilijker omschrijven dan dat het is...
Idd ik omschrijf het lastig...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:21:59 #238
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27604244
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef JoeyT het volgende:

Dus ik zie gisteren als het definitieve afscheid
dus eigenlijk is dit topic niet meer nodig, want je wil je vriendinnetje niet meer terugwinnen.

je weet dat ze niet meer achter de relatie staat, dus je moet haar mening respecteren
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:22:51 #239
88139 JoeyT
pi_27604277
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Bij anderen, zogenaamd zwakkeren, want zij is natuurlijk zo ziek, de keuze neerleggen .
Alsof ze een weerloos poppetje is, daar krijgt een mens toch jeuk van. Over manipulatie gesproken. Terwijl ze alle reden heeft om te kiezen voor een 'nee', en niet omdat ze (alleen maar) ziek is.

Suit yourself.
Misschien had ze wel zoiets van: 'kan jij het opbrengen, om met mij verder te gaan'.
En hoefde jij dat niet eens te zeggen, maar heb jij dat al bewezen aan haar, nee dus!

maargoed, en nu kap ik ermee
Of ik omschrijf het slecht of jij leest slecht... Zal wel t eerste zijn...

Nog een keer. We hebben dus de vraag aan MIJ gesteld... Dus of ik het kan opbrengen om zo op die manier met haar verder te gaan. Als ik daar ja op had geantwoord hadden we het nog geprobeerd... Ik heb dus nee gezegd...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:23:56 #240
88139 JoeyT
pi_27604318
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dus eigenlijk is dit topic niet meer nodig, want je wil je vriendinnetje niet meer terugwinnen.

je weet dat ze niet meer achter de relatie staat, dus je moet haar mening respecteren
Echt ik moet t wel ongelooflijk slecht omschrijven zeg... Ik ga ff mn tekst terug zoeken
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:24:55 #241
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27604350
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:

Als ik daar ja op had geantwoord hadden we het nog geprobeerd... Ik heb dus nee gezegd...
dus je zegt haar volledig het tegenovergestelde dan in dit topic

je wou haar terugwinnen, maar je hebt nee gezegd ... ok ...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:25:15 #242
88139 JoeyT
pi_27604369
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De keer daarvoor was idd gewoon een impulsief iets... Voor het zelfde geldt waren we vanaf gister weer bij elkaar. Als ik op de vraag: "Kan jij het opbrengen om op deze manier door te gaan"ja had geantwoord dan waren we nu samen...
Neej ik vind dit echt niet onduidelijk...

Ik zeg hier toch precies dat ik de beslissing nam en niet aan haar over liet....
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:28:24 #243
88139 JoeyT
pi_27604472
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:24 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dus je zegt haar volledig het tegenovergestelde dan in dit topic

je wou haar terugwinnen, maar je hebt nee gezegd ... ok ...
Inderdaad...

Wat ik al zei... We hebben gewoon heel goed met elkaar zitten praten... En het is kut om elkaar los te laten en mn gevoel wilt dat echt helemaal niet, mis dr nu al ontzettend. Maar ik denk dat het voor nu gewoon beter is. Ik denk dat het iig niet beter zou worden als we nu samen zouden zijn. En misschien dat er in de toekomst nog wat opbloeit...

Doe ik een keer verstandig is t weer niet goed

Deze keer was t dus echt een rationele beslissing, hoe moeilijk ook...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:30:02 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27604519
Ik hoopp iig voor jou en voor haar dat je vanaf nu je ratio laat prevaleren en niet volgende week weer een halfslachtige poging tot wiedergutmachung wilt maken.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:32:08 #245
88139 JoeyT
pi_27604571
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:
Ik hoopp iig voor jou en voor haar dat je vanaf nu je ratio laat prevaleren en niet volgende week weer een halfslachtige poging tot wiedergutmachung wilt maken.
Neej dat kan niet meer... Maandag krijgt ze nog wat leuks van me... (Stuur ik op...) En we gaan allebei lekker verder met een goed gevoel, want het is goed afgesloten.
pi_27604700
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:

Of ik omschrijf het slecht of jij leest slecht... Zal wel t eerste zijn...
Beiden , zie ik nu.
Geen idee waarom soms .
quote:
Nog een keer. We hebben dus de vraag aan MIJ gesteld... Dus of ik het kan opbrengen om zo op die manier met haar verder te gaan. Als ik daar ja op had geantwoord hadden we het nog geprobeerd... Ik heb dus nee gezegd...
Ja, goed dat was dus al duidelijk nu.
En dan nog beertjes en roosjes willen geven ook
Ja, dan moet je wel een echte Joey zijn.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:38:50 #247
88139 JoeyT
pi_27604780
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Beiden , zie ik nu.
Geen idee waarom soms .
[..]

Ja, goed dat was dus al duidelijk nu.
En dan nog beertjes en roosjes willen geven ook
Ja, dan moet je wel een echte Joey zijn.
Ok het spijt me zeer maar jij bent degene die nu echt slecht leest hoor...

Word nu een beetje moe van je hoe lief ik je ook vind

Dit gesprek hebben we dus gister gehad, dus gister hebben we het beeindigd. Het beertjes verhaal gaat dus ook niet door. Ik ga haar niet meer proberen terug te winnen. Wel ga ik nog wat leuks voor haar doen, omdat maandag gewoon een speciale dag voor ons is.
  Moderator vrijdag 3 juni 2005 @ 12:50:05 #248
16180 crew  CoolGuy
pi_27605126
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit gesprek hebben we dus gister gehad, dus gister hebben we het beeindigd. Het beertjes verhaal gaat dus ook niet door. Ik ga haar niet meer proberen terug te winnen. Wel ga ik nog wat leuks voor haar doen, omdat maandag gewoon een speciale dag voor ons is.
Oke. Dus het begin van dit topic was dat je alle mogelijke moeite wil doen om d'r terug te krijgen, maar gisteren tijdens dat gesprek heb JIJ even besloten dat toch maar niet te doen. Ja, maar als JIJ het had gewild, dan hadden jullie nu alweer een relatie gehad. Oke dus er was geen kunst aan eigenlijk. Dus waarom al die moeite doen dan.

Conclusie: ik geloof er geen ene flikker meer van. Oh wel van dat er gesprekken plaats hebben gevonden hoor. Maar ik geloof er geen flikker van dat jij nou zo'n mensenkennis e.d. hebt. Wat een vaag topic is dit geworden zeg. Ook de eerste meid waar ik van hoor dat ze vreemdgaan prima vind. Labiel tiepje.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:52:26 #249
107445 Jajong
Hadouken!
pi_27605207
nouja, of ze lacht je uit of t werkt als een tiet.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_27605316
Jezus Joe, wat een vaag verhaal.
Maarja, jij (samen met petitlapin ) bent toch wel een heel aparte.
pi_27605362
Joey, ik snap jou niet hoor, eerst wil je haar terug, en nou weer niet. Maar je gaat nog wel iets speciaals voor haar doen maandag, omdat dat voor jullie beide een speciale dag is. Wat denk je zelf dat die maandag dan gaat uitwerken?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:00:42 #252
88139 JoeyT
pi_27605445
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke. Dus het begin van dit topic was dat je alle mogelijke moeite wil doen om d'r terug te krijgen, maar gisteren tijdens dat gesprek heb JIJ even besloten dat toch maar niet te doen. Ja, maar als JIJ het had gewild, dan hadden jullie nu alweer een relatie gehad. Oke dus er was geen kunst aan eigenlijk. Dus waarom al die moeite doen dan.

Conclusie: ik geloof er geen ene flikker meer van. Oh wel van dat er gesprekken plaats hebben gevonden hoor. Maar ik geloof er geen flikker van dat jij nou zo'n mensenkennis e.d. hebt. Wat een vaag topic is dit geworden zeg. Ook de eerste meid waar ik van hoor dat ze vreemdgaan prima vind. Labiel tiepje.
We vinden allebei beter dat het uit is laat dat duidelijk zijn... Dus het is niet zo dat zij maar aan het hopen was dat ik haar terug nam. Sterker nog zij wilde alleen bij mekaar komen als ik haar kon garanderen dat ik er nu wel mee om kan gaan. En dat kan ik niet als ik gewoon heel eerlijk ben. Ik kan t proberen en het zal een week goed gaan, maar daarna denk ik dat het weer als vanouds wordt.

Waarom al die moeite... Omdat ze de moeite waard is... Snap je? Het moest iets heel speciaals zijn...

Nogmaals het vreemdgaan vond ze absoluut niet prima... Lees mn post dat ze mn mp3 speler wilde kapot maken en mn tong er zowat afbeet

Mensenkennis heb ik, met mn eigen emoties ben ik idd niet erg goed...

Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik zoiets raars meemaak en daarom weet ik dat het niet alleen aan mij ligt. Vroige relatie van 7 jaar ging prima...

En dat t verhaal vaag is... Tsja lees maar wat andere topics van me, dan begrijp je t misschien...
Wat ik bedoelde is dat het vreemdgaan geen doorslag zou geven op de vraag of we met elkaar door zouden gaan. Ze weet wat ik voor haar voel...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:00:58 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27605453
Dat vroeg ook me ook al af, ymme.
Lijkt mij alleen maar meer verwarring zaaien voor haar als je maandag (juist op die speciale dag in jullie -voorbij!!!- relatie) een cadeautje stuurt.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:02:29 #254
88139 JoeyT
pi_27605494
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:56 schreef dawg het volgende:
Jezus Joe, wat een vaag verhaal.
En dat geef ik ook helemaal toe hoor... Mijn liefdesleven is gewoon echt heel vaag... En slaat eigenlijk helemaal nergens op... Maja voor de rest val ik echt reuze mee...
pi_27605513
quote:

Nee, dat van die beertjes wist ik, dat het waarschijnlijk dus voor jouw beslissing was.
Maar dan nog. Vond het toen al overbodig, en dat bleek of blijkt dus ook . Sorry
quote:
Ik ben ook (soms) hartstikke vervelend.
quote:
Jaja, zo slecht lees ik nou ook weer niet .
Maar good luck enzo evengoed (maar) en niet teveel serenades gaan zingen als blabla etc.
Die Joey's van tegenwoordig ook , zucht.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:06:40 #256
88139 JoeyT
pi_27605609
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:57 schreef ymme het volgende:
Joey, ik snap jou niet hoor, eerst wil je haar terug, en nou weer niet. Maar je gaat nog wel iets speciaals voor haar doen maandag, omdat dat voor jullie beide een speciale dag is. Wat denk je zelf dat die maandag dan gaat uitwerken?
Die dag is gewoon speciaal en of we nou wel of niet meer met elkaar gaan doet daar niets aan af...

Ik heb net bedacht wat ik ga doen... Ik koop een muziek doosje en doe daar een brief die haar niet in de war zal brengen maar juist een goed gevoel zal geven. Duidelijk maken dat het de juiste beslissing is en dat ze een speciaal plekje in mn hart krijgt.

Ik vind voor mezelf dat ik maandag sowieso iets van me moet laten horen, en ik weet echt heel zeker dat ze t op prijs zou stellen... Echt waar We hebben t gisteren goed afgesloten dus ik heb echt geen dubbele agenda...
pi_27605781
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:03 schreef sweetgirly het volgende:
Die Joey's van tegenwoordig ook , zucht.
Om over sweetgirly's nog maar niet te spreken.
pi_27605866
Ik vind het wel jammer hoor Joey! Jullie lijken me ondanks alles toch zeer geschikt voor elkaar te zijn

Ik had het nog een tweede kans gegeven.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:23:17 #259
88139 JoeyT
pi_27606052
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
Ik vind het wel jammer hoor Joey! Jullie lijken me ondanks alles toch zeer geschikt voor elkaar te zijn

Ik had het nog een tweede kans gegeven.
Lief van je

Maar dit is echt het beste voor ons allebei... Het ging zo gewoon niet...

Maar ik hoop dus ook echt dat we in de toekomst ooit nog bij elkaar komen...

Ik geloof wel in dat soort sprookjes

Hier mijn allerlaatste smsje naar mijn liefste kleine meisje--->

Het is niet eens zo dat ik bang ben om jou te vergeten, maar ben zo bang dat je mij vergeet...
Ik laat je nu gaan, maar bel me alstjeblieft als het beter met je gaat.
Ik hou van je om wie je bent... Met of zonder ziekte...
Ik blijf aan je denken en iig zullen we net als vannacht in mn dromen gelukkig zijn...
Heel veel succes en ik ben enorm trots op mn liefste kleine meisje!
Ik geloof ook dat we ooit weer samen komen...
Ik hou van je (naam)!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:26:01 #260
88139 JoeyT
pi_27606136
En nog even een toepasselijke tekst uit het liedje "Where I wanna be" van Donnell Jones...

"Never did I imagine
That you would play a major part
In a decision that's so hard
Do I leave, do I stay, do I go?
I think about my life and what matters to me the most
Girl, the love that we share is real
But in time your heart will heal
I'm not saying I'm gone
But I have to find what life is like
Without you "

Dit zou zij zo tegen mij gezegd kunnen hebben
pi_27606239
En je hebt nu een sms duim
pi_27606450
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
En nog even een toepasselijke tekst uit het liedje "Where I wanna be" van Donnell Jones...

"Never did I imagine
That you would play a major part
In a decision that's so hard
Do I leave, do I stay, do I go?
I think about my life and what matters to me the most
Girl, the love that we share is real
But in time your heart will heal
I'm not saying I'm gone
But I have to find what life is like
Without you "

Dit zou zij zo tegen mij gezegd kunnen hebben

Wat lief van je

Je bent dus nu vrijgezel Geintje hoor :0
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:39:36 #263
88139 JoeyT
pi_27606555
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:29 schreef Pheno het volgende:
En je hebt nu een sms duim
Lieverd ben je ook he
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:40:15 #264
88139 JoeyT
pi_27606577
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:36 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat lief van je

Je bent dus nu vrijgezel Geintje hoor :0
Hehehe geef me nog een paar weekjes om ff mn leventje op te pakken
pi_27606606
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hehehe geef me nog een paar weekjes om ff mn leventje op te pakken
?

haha
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:46:24 #266
88139 JoeyT
pi_27606775
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef ymme het volgende:

[..]

?

haha
Zullen we beginnen met

Of nee liever met dit
pi_27606824
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zullen we beginnen met

Of nee liever met dit
pi_27606842
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zullen we beginnen met

Of nee liever met dit
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:55:53 #269
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27607092
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:56 schreef dawg het volgende:
ik ben een heel normaal meiske, hoor

en ik blijf JoeyT een egoïstische manipulateur vinden ... het is nu goed afgesloten, gaat hij maandag toch nog eens met een briefje afkomen ...

ik begrijp dat niet, ik ben er waarschijnlijk te oud voor
pi_27607238
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en ik blijf JoeyT een egoïstische manipulateur vinden ... het is nu goed afgesloten, gaat hij maandag toch nog eens met een briefje afkomen ...

Nee hoor, bejaard
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:05:01 #271
88139 JoeyT
pi_27607403
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Maandag is gewoon een speciale dag... Ze zal er blij mee zijn. Dat weet ik echt 100% zeker, en het zal een leuke en mooie ondersteunende brief worden... Muziekdoosje heb ik gekozen omdat ik dat zelf een onwijs mooi gebaar naar iemand vind... Als je aan degene denkt doe je het muziek doosje open en hoor je een liedje wat speciale gevoelens met zich meeneemt...
pi_27607608
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maandag is gewoon een speciale dag... Ze zal er blij mee zijn. Dat weet ik echt 100% zeker, en het zal een leuke en mooie ondersteunende brief worden... Muziekdoosje heb ik gekozen omdat ik dat zelf een onwijs mooi gebaar naar iemand vind... Als je aan degene denkt doe je het muziek doosje open en hoor je een liedje wat speciale gevoelens met zich meeneemt...
wat een romantiek
pi_27607947
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:10 schreef ymme het volgende:

[..]

wat een romantiek
Kunnen we dit topic niet gaan verfilmen. Het romantische en dramatische liefdesverhaal van JoeyT.. ff een titel verzinnen 'Where I wanna be'
pi_27609265
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:20 schreef Spuit het volgende:

[..]

Kunnen we dit topic niet gaan verfilmen. Het romantische en dramatische liefdesverhaal van JoeyT.. ff een titel verzinnen 'Where I wanna be'
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:48:43 #275
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27612629
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:20 schreef Spuit het volgende:

[..]

Mja ik zat eerder aan een boek te denken... wat een lappen text schrijft die gast. lekker overzichtelijk.. En duidelijk.. magoed.

OT: Ben een dag weg en gelijk zijn er 2 pagina's bij. Als reactie op jou repley.
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

1. Omdat ik pijn had...
2 Omdat ik pijn had...
3 Ondoordacht omdat ik pijn had
4. Ben ik...

Ik ken dit soort pijn echt niet en heb letterlijk het gevoel dat mn hart eruit wordt gerukt...

Dus jullie mogen een feestje gaan vieren...
ZUCHT...
1. je maakt het uit omdat je pijn hebt.. WTF?? uitmaken= relatie verbreken= pijn
2.COME ON PEOPLE! Je bedriegt iemand omdat je pijn hebt... heel wijs..
3.Ondoordacht omgaan met liefde door pijn....Het zal wel aan mij liggen..Dit zijn volgens mij juist momenten waar je even langer bij stil zou moeten staan...
4. Zie de persoonsbeschrijving in mijn eerste repley... weet je wat ik quote em wel ff

"Conclusie die ik tek uit jou reacties:
Zelfingenomen persoonlijkheid met een hoge eigendunk. Grote mond maar (te) klein hartje. Denkt "het" uitegvonden te hebben en alles al gezien te hebben.. Toch jammer.."
Komt nu nog bij: Eigenwijs en koppig, staat niet open voor de argumeneten van anderen, maar schiet direct in de verdediging.

Overgens bedankt voor jou extra argumenten in je antwoorden op mijn vragen. Ze bevestigen je persoonlijkheid.

Dat feestje komt later wel.
(let is op hoevaak je "IK" gebruikt in een verhaal)
-
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:03:47 #276
88139 JoeyT
pi_27613104
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef RearGuard het volgende:

[..]

Mja ik zat eerder aan een boek te denken... wat een lappen text schrijft die gast. lekker overzichtelijk.. En duidelijk.. magoed.

OT: Ben een dag weg en gelijk zijn er 2 pagina's bij. Als reactie op jou repley.
[..]

ZUCHT...
1. je maakt het uit omdat je pijn hebt.. WTF?? uitmaken= relatie verbreken= pijn
2.COME ON PEOPLE! Je bedriegt iemand omdat je pijn hebt... heel wijs..
3.Ondoordacht omgaan met liefde door pijn....Het zal wel aan mij liggen..Dit zijn volgens mij juist momenten waar je even langer bij stil zou moeten staan...
4. Zie de persoonsbeschrijving in mijn eerste repley... weet je wat ik quote em wel ff

"Conclusie die ik tek uit jou reacties:
Zelfingenomen persoonlijkheid met een hoge eigendunk. Grote mond maar (te) klein hartje. Denkt "het" uitegvonden te hebben en alles al gezien te hebben.. Toch jammer.."
Komt nu nog bij: Eigenwijs en koppig, staat niet open voor de argumeneten van anderen, maar schiet direct in de verdediging.

Overgens bedankt voor jou extra argumenten in je antwoorden op mijn vragen. Ze bevestigen je persoonlijkheid.

Dat feestje komt later wel.
(let is op hoevaak je "IK" gebruikt in een verhaal)
Lees dan ook de laatste posts en dan snap je dat dit al een gepasseerd station is.... Het vreemdgaan is dus GEEN issue geweest in ons besluit...

We hebben t heel mooi afgesloten en ik hoop dat we in de toekomst weer samen komen
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:14:43 #277
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27613426
quote:

Ik zou persoonlijk geen zin hebben in 'iets leuks' op een speciale dag als het net 3 dagen definitief uit is...
Maar dat ben ik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_27613481
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:14 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk geen zin hebben in 'iets leuks' op een speciale dag als het net 3 dagen definitief uit is...
Maar dat ben ik
Tja, daar dacht ik ook al aan. Maar goed, als ze vrienden blijven is er natuurlijk niets aan de hand, bedenk ik me nu ook.
pi_27613670
quote:
[b]Op vrijdag 3 juni 2005 17:03
We hebben t heel mooi afgesloten en ik hoop dat we in de toekomst weer samen komen
Je doet net of het GTST is....

en ze leefden nog lang en gelukkig
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:33:06 #280
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_27613832
Weet je ik denk dat je er voor jezelf en haar beter aan doet om totaal geen contact met haar te zoeken.
Je hebt gewoon moeite om wat zij wil , en wat voor haar belangrijk is totaal aan je laars te lappen.
Ik moet trouwens zeggen juist iemand die al een verleden heeft met aanranding , die heeft al een probleem met vertrouwen , en ik moet heel eerlijk zeggen als ik jou verhalen over vreemdgaan leesgaan denk ik juist dat je haar wantrouwen in mannen alleen maar aan loopt te wakkeren. Doe jezelf een lol en laat het los en zoek voorlopig geen contact meer. Je maakt haar alleen maar steeds meer door de war.
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:33:29 #281
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27613838
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tja, daar dacht ik ook al aan. Maar goed, als ze vrienden blijven is er natuurlijk niets aan de hand, bedenk ik me nu ook.
Naja, ik heb ervaring met 'vrienden blijven' na een lange relatie.. Dat gaat gewoon niet, zeker niet zo snel. Er komt geheid heel veel verdriet bij kijken en emoties en dan gaat vrienden zijn gewoon niet.
Maar nogmaals: dat is mijn ervaring.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:56:53 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27614461
Topic even snel bijgelezen.
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jezelf kennen is een stuk moeilijker... Ik ben iig wel iemand die zichzelf probeert te leren kennen. Waarom denk je dat ik zo de harde feiten hier op FOK! gooi. Dit is de perfecte manier om mezelf te analyseren toch...
Joey, feiten eerlijk op Fok! durven zetten, is nog niet hetzelfde als jezelf analyseren. Je hebt blinde vlekken (iedereen trouwens, maar dat terzijde). Zoals Xennia al zei, en jij bevestigde, je gaat de confrontatie met jezelf uit de weg. Dan ben je imo een lafbek. Jij praat hier continu recht wat krom is. Dat mag hoor, moet je helemaal zelf weten. Maar sleep er aub geen anderen in mee, want dát doe je.
Hoe dan ook, je kunt jezelf niet blijven ontvluchten, je komt jezelf nog eens heel erg hard tegen in het leven...
Dus eigenlijk blijf ik gewoon achter mijn vorige post staan:
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:23 schreef Moonah het volgende:
Leer eerst maar jezelf te begrijpen. Zoek het woord respect eens op in in www.vandale.nl en bedenk je wat dat zou kunnen betekenen in de context van een relatie. Word maar eens volwassen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:55:17 #283
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27615925
Topic nog even verder doorgelezen:
Je noemt haar diverse malen "Mijn liefste kleine meisje"...
Man, ze is je dochter toch niet?
Koosnaampjes oké, maar ik persoonlijk vind "Mijn liefste kleine meisje" echt niet klinken alsof je haar als volwaardig/je gelijke beschouwt.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:07:13 #284
82136 Xennia
gekroond
pi_27616250
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja inderdaad
Als je jezelf niet kent en het niet leuk hebt met jezelf is iedere relatie gedoemd te mislukken
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:11:36 #285
82136 Xennia
gekroond
pi_27616365
quote:

[..]

Ja sommigen hier denken dat ik stoer probeer te doen, maar t tegenovergestelde is waar... Als ik wil overkomen als de man zal ik niet zeggen dat ik huilend in slaap val en huilend weer wakker word toch?
Nee inderdaad, dat doe je om jezelf in de slachtofferrol te drukken en om zo sympathie te kweken. Jezelf in een slachtofferrol manoeuvreren heeft bovendien als bijkomend voordeel dat je jezelf van iedere verantwoordelijkheid over de situatie denkt te kunnen onttrekken. In de psychologie noemt men die ook wel een externe locus of control. Oftewel alles is de schuld van de ander, de omgeving, maar nooit van jouw eigen falen
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:25:16 #286
82136 Xennia
gekroond
pi_27616759
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waarom blijf je haar dan je vriendinnetje noemen? Jij ziet nog steeds een weg terug en daarmee belast je haar.

Jij zit de boel hier ontzettend te psychologiseren, zoekt krampachtig naar verklaringen voor volstrekt onlogisch gedrag. En welke verklaring je het ook geeft, het blijft onlogisch. Bovendien maak je me echt niet wijs dat het vertrouwen alweer hersteld is, kom op zeg. Ze wilde je tot voor kort niet eens meer kussen omdat ze dat vies vond. Bovendien blijf jij aangeven dat je niet met gevoelens om kunt gaan ergo: als het je weer te moeilijk wordt allemaal zul je weer vreemdgaan omdat je zo'n pijn hebt boehoe. Het lijkt me dat jij eerst maar eens jezelf beter moet leren kennen alvorens jij je probeert op te werpen als de rots in de branding voor een nogal labiel meisje. Ik vind jou trouwens ook labiel. Een match made in hell
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:25:37 #287
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27616772
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:11 schreef Xennia het volgende:
Nee inderdaad, dat doe je om jezelf in de slachtofferrol te drukken en om zo sympathie te kweken. Jezelf in een slachtofferrol manoeuvreren heeft bovendien als bijkomend voordeel dat je jezelf van iedere verantwoordelijkheid over de situatie denkt te kunnen onttrekken. In de psychologie noemt men die ook wel een externe locus of control. Oftewel alles is de schuld van de ander, de omgeving, maar nooit van jouw eigen falen
Toch ook een kenmerkje van mensen met borderline...
Maar wees gerust Joey , het valt echt af te leren.
Als je je er bewust van wordt en het ook echt wíl veranderen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:35:30 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27617053
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Toch ook een kenmerkje van mensen met borderline...
Even toevoeging:
JoeyT's ex-liefste-kleine-meisje heeft die diagnose gekregen en Joey dacht, nadat hij zich erin verdiept had, dat hij zelf ook die stoornis zou hebben (zoals veel mensen die zich daarin inlezen)....
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:37:44 #289
82136 Xennia
gekroond
pi_27617135
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef JoeyT het volgende:
Hier mijn allerlaatste smsje naar mijn liefste kleine meisje--->
Zo noemt mijn vader mij ook
quote:
Het is niet eens zo dat ik bang ben om jou te vergeten
Wel waar, je bent bang als je weer gaat scharrelen dat je gevoel voor haar al afneemt
quote:
, maar ben zo bang dat je mij vergeet...
Ik ik ik. Het zou trouwens het beste voor haar zijn als ze jou vergeet. Als je echt van haar houdt, gun je haar een leven zonder jouw drama, ze heeft het al moeilijk genoeg.
quote:
Ik laat je nu gaan, maar bel me alstjeblieft als het beter met je gaat.
Ik hou van je om wie je bent... Met of zonder ziekte...
Dat weet ik zo net nog niet
Ik blijf aan je denken en iig zullen we net als vannacht in mn dromen gelukkig zijn...
Heel veel succes en ik ben enorm trots op mn liefste kleine meisje!
Ik geloof ook dat we ooit weer samen komen...
Ik hou van je (naam)!
The drama. Maar goed, het is je denk ik wel gelukt haar zo aan het lijntje te houden
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:39:06 #290
82136 Xennia
gekroond
pi_27617183
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Even toevoeging:
JoeyT's ex-liefste-kleine-meisje heeft die diagnose gekregen en Joey dacht, nadat hij zich erin verdiept had, dat hij zelf ook die stoornis zou hebben (zoals veel mensen die zich daarin inlezen)....
Nou, het lijkt er wel behoorlijk op of niet
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:42:18 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27617302
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou, het lijkt er wel behoorlijk op of niet
Tja, ik stel geen diagnoses.
Maar het zou idd best kunnen gebaseerd op zijn uitspraken hier.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:22:56 #292
88139 JoeyT
pi_27618564
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:55 schreef Moonah het volgende:
Topic nog even verder doorgelezen:
Je noemt haar diverse malen "Mijn liefste kleine meisje"...
Man, ze is je dochter toch niet?
Koosnaampjes oké, maar ik persoonlijk vind "Mijn liefste kleine meisje" echt niet klinken alsof je haar als volwaardig/je gelijke beschouwt.
Wat een grote onzin zeg... Omdat ik haar zo noem zie ik haar niet als volwaardig Ze is hooguit 1.60 meter, vind je t gek dat ik haar dan zo noem...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:24:25 #293
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27618611
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat een grote onzin zeg... Omdat ik haar zo noem zie ik haar niet als volwaardig Ze is hooguit 1.60 meter, vind je t gek dat ik haar dan zo noem...
Ja.
Net zoals ik het gek vind dat jij het wel eens hebt over 'de vrouwtjes'.
Een volwassen vrouw is geen vrouwtje en een meid van 19 is geen klein meisje meer.
Haar lengte is niet relevant.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:28:51 #294
88139 JoeyT
pi_27618752
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als je jezelf niet kent en het niet leuk hebt met jezelf is iedere relatie gedoemd te mislukken
Ik heb t niet leuk met mezelf? In mn relatie voelde ik me niet fijn ,maar ik zou voor geen goud met iemand anders van leven willen wisselen. Ik ben zelfs zeer tevreden met mn leven...
Jezelf leren kennen zie ik als een proces... Of iig er mee omgaan. Ik ben op dit moment gewoon nog veels te impulsief, maar ik denk dat dat wel minder zal worden naarmate ik ouder word. Verder heeft die impulsiviteit mij wel heel veel gegeven...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:31:31 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27618835
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb t niet leuk met mezelf? In mn relatie voelde ik me niet fijn ,maar ik zou voor geen goud met iemand anders van leven willen wisselen. Ik ben zelfs zeer tevreden met mn leven...
Jezelf leren kennen zie ik als een proces... Of iig er mee omgaan. Ik ben op dit moment gewoon nog veels te impulsief, maar ik denk dat dat wel minder zal worden naarmate ik ouder word. Verder heeft die impulsiviteit mij wel heel veel gegeven...
Nou joh?
Wat huil je hier dan de hele tijd!
Leef lekker door en ga vet op je bek.

Elke keer als ik tegen de lamp loop neem ik een stukje licht mee.
(c) Golda Meïr
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:32:13 #296
88139 JoeyT
pi_27618861
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja.
Net zoals ik het gek vind dat jij het wel eens hebt over 'de vrouwtjes'.
Een volwassen vrouw is geen vrouwtje en een meid van 19 is geen klein meisje meer.
Haar lengte is niet relevant.
Ok de term vrouwtjes heb ik dus niet verzonnen. Kom eens in Amsterdam en dan zal je weinig anders horen... Niets met respect te maken... Verder noemde zij mij net zo vaak haar mannetje... Dat is dan ook respectloos?

Dat kleine meisje bedoel ik puur haar uiterlijk mee. Qua karakter zou t sowieso nergens op slaan want ken weinig meisjes die zo assertief zijn als zij... Maar qua uiterlijk is het een klein poppetje... Ziet er net uit als een barbiepop

Maja als jij denkt dat ik haar dan niet voor vol aanzie, be my guest...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:35:56 #297
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27618965
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok de term vrouwtjes heb ik dus niet verzonnen. Kom eens in Amsterdam en dan zal je weinig anders horen... Niets met respect te maken... Verder noemde zij mij net zo vaak haar mannetje... Dat is dan ook respectloos?
Oh, ik ken de term wel, maar ik ben het daar nooit zo mee eens.
quote:
Dat kleine meisje bedoel ik puur haar uiterlijk mee. Qua karakter zou t sowieso nergens op slaan want ken weinig meisjes die zo assertief zijn als zij... Maar qua uiterlijk is het een klein poppetje... Ziet er net uit als een barbiepop
Ik zeg maar niks... Je vriendin, sorry, exvriendinnetje vergelijken met een poppetje....
quote:
Maja als jij denkt dat ik haar dan niet voor vol aanzie, be my guest...

Jij durft na al je verhalen te beweren dat dat wél zo zou zijn?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:38:22 #298
88139 JoeyT
pi_27619049
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom blijf je haar dan je vriendinnetje noemen? Jij ziet nog steeds een weg terug en daarmee belast je haar.

Jij zit de boel hier ontzettend te psychologiseren, zoekt krampachtig naar verklaringen voor volstrekt onlogisch gedrag. En welke verklaring je het ook geeft, het blijft onlogisch. Bovendien maak je me echt niet wijs dat het vertrouwen alweer hersteld is, kom op zeg. Ze wilde je tot voor kort niet eens meer kussen omdat ze dat vies vond. Bovendien blijf jij aangeven dat je niet met gevoelens om kunt gaan ergo: als het je weer te moeilijk wordt allemaal zul je weer vreemdgaan omdat je zo'n pijn hebt boehoe. Het lijkt me dat jij eerst maar eens jezelf beter moet leren kennen alvorens jij je probeert op te werpen als de rots in de branding voor een nogal labiel meisje. Ik vind jou trouwens ook labiel. Een match made in hell
Ok ik ga t nog 1 keer proberen uit te leggen...

Ik noem haar nog mn vriendinnetje omdat het nog als mn vriendinnetje voelt... Spijt me maja kan dr niets aan doen... Ik noem dr mn ex wanneer dat zo voelt... Zal volgende week wel komen

Misschien ben ik ook wel labiel ja, ik heb al eens eerder gezegd dat toen ik me in begon te lezen over borderline ik veel dingen tegenkwam waarin ik mezelf ook herken... Maar aan de andere kant ben ik wel blij om mij te zijn

Misschien zoek ik idd krampachtig naar een verklaring, zal wel zijn omdat ik het ook niet eens ben met mn (vreemdgaande) gedrag...

Ik kan best met gevoelens omgaan, in mn 7 jarige relatie ging dat ook prima... Maar ik heb zoveel moeite om me kwetsbaar op te stellen als ik de ander niet begrijp, want mijn meisje is gewoon heel moeilijk te begrijpen of zelfs onbegrijpbaar...

Idd ik ben geen rots in de branding voor haar en daarom is het nu dan ook over... Als ik erin geloofde dat ik het deze keer beter zou doen dan waren we nu samen...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:40:22 #299
88139 JoeyT
pi_27619107
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Even toevoeging:
Wat wil je hiermee zeggen, heb ik toch gewoon eerlijk gezegd

Misschien dat t dom klinkt maar ik heb er nu eenmaal niet veel verstand van...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:42:43 #300
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27619179
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen, heb ik toch gewoon eerlijk gezegd

Misschien dat t dom klinkt maar ik heb er nu eenmaal niet veel verstand van...
Oh, ik bedoelde niet dat het stom zou klinken.
Ik voegde het alleen maar even toe omdat het (geloof ik) in het vorige topic ter sprake kwam. Niet in dit topic. Anders lijkt het alsof ik zo maar uit het niets de term borderline erbij haal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')