Huilie ben ik zeker... Ff mn nacht voorspellen... Ik ga zo op bed liggen, flink mn best doen om aan andere dingen te denken. S'nachts droom ik over haar, leuke droom word ik blij van... Om half 7 word ik eventjes wakker en merk ik dat t een droom was. Dan ga ik huilen en ga ik maar naar beneden omdat ik anders blijf huilenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:41 schreef Shreever het volgende:
[..]
Huile
-waarom ben je vreemdgegaan?
-omdat ik pijn had
![]()
Je hebt wel lamme excuses zeg..
Weetje wat het is, als je 'verdediging'nou ook nog ergens op zou slaan. Maar het enige waar jij het over hebt is het feit dat je pijn lijd en van haar houd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Huilie ben ik zeker... Ff mn nacht voorspellen... Ik ga zo op bed liggen, flink mn best doen om aan andere dingen te denken. S'nachts droom ik over haar, leuke droom word ik blij van... Om half 7 word ik eventjes wakker en merk ik dat t een droom was. Dan ga ik huilen en ga ik maar naar beneden omdat ik anders blijf huilen![]()
![]()
Heb niet eens meer zin om me te verdedigen. Er zijn zat mensen die alle info hebben over wat ik gedaan heb. Die mensen zien me nog steeds als de lieve behulpzame jongen die gewoon dom is geweest omdat ie niet met zn heftige gevoelens om kan gaan...
Ik geef best toe dat ik niet normaal ben op dit gebied. Ik doe het niet om haar te kwetsen... Iedereen in mn omgeving weet dat en zelfs zij weet het... Dus of ik kan heel schattig kijken of ik moet toch wel iets goeds in me hebben
I know... Ik ben ook echt een dramaqueen hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:53 schreef Shreever het volgende:
[..]
Weetje wat het is, als je 'verdediging'nou ook nog ergens op zou slaan. Maar het enige waar jij het over hebt is het feit dat je pijn lijd en van haar houd.
First of all; soms is houden van niet voldoende ( ik neem aan dat jij dat heel goed weet) seocond of all; ik snap echt niet dat je het zo moeilijk maakt voor haar en jezelf. Uit je verhaal lijkt het alsof je het allemaal zelf doet hoor! En dan ga je hier lopen zaniken dat je je moet verdedigen..
It's over now (112) en je loopt te zwelgen in zelfmedelijden... get a grip mên
Kortom: je wilt niet alleen zijn omdat je de confrontatie met jezelf uit de weg gaat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:25 schreef JoeyT het volgende:
Dat ik nu twijfel om weer met anderen te gaan daten heeft puur ermee te maken dat ik het zo niet meer trek... Ik kan niet en zonder haar zijn en geen afleiding hebben in andere meisjes...
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kortom: je wilt niet alleen zijn omdat je de confrontatie met jezelf uit de weg gaat.
Hoewel ik in het begin van dit topic nog een andere mening was toegedaan vind ik je nu eigenlijk nogal zielig. Je bent 25, denkt de man te zijn, je vind jezelf ontzettend gevoelig, volgens jou de mensen om jouw heen ook....en dan ga je vreemd...omdat je pijn hebt. Ik heb nog nooit een dergelijk kutexcuus gehoord. Man man man. Ik kan het haar niet kwalijk nemen dat ze je niet wil zien. Je kunt mij niet wijsmaken dat t haar niet boeit dat jij vreemd gegaan bent, en als dat wel zo is dan vind ik het heel vervelend voor dat meisje, maar dan heeft ze totaal geen eigenwaarde.quote:
Coolguy, je moet het wel begrijpen, hé ... JoeyT bespringt meisjes zonder enig gevoel hé ... zie het gewoon als een vorm van masturberen, maar in plaats van een hand, gebruikt hij gewoon een vrouw, snap je ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:56 schreef CoolGuy het volgende:
Kom op zeg, als je echt van iemand houdt dan ga je niet vreemd, dan ben je met je gedachten nog niet eens bij iemand anders dan die persoon. Jij ging vreemd, dan moet je dus, terwijl je zoveel van haar 'houdt', jezelf in een positie gebracht hebben waar je met een andere meid alleen was, en je bent er niet direct opgesprongen, dat duurde minimaal een paar minuten, en al die tijd hield je van je ex, maar dat boeide toen even niet, want je wist heel goed waar je mee bezig was (en kom nou niet aan met van 'nee dat wist ik toen even niet') maar blijkbaar boeide dat toen niet. Toen je die andere meid zoende, boeide je ex je niet. Maar toch hou je van haar
![]()
Vraagje: waaris zij hier in het verhaal? Ik zie alleen maar het woordje "ik".quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1. Omdat ik pijn had...
2 Omdat ik pijn had...
3 Ondoordacht omdat ik pijn had
4. Ben ik...
Ik ken dit soort pijn echt niet en heb letterlijk het gevoel dat mn hart eruit wordt gerukt...
Ja sommigen hier denken dat ik stoer probeer te doen, maar t tegenovergestelde is waar... Als ik wil overkomen als de man zal ik niet zeggen dat ik huilend in slaap val en huilend weer wakker word toch? En ja ik ben een gevoelens mens... Wat is volgens jou dan de reden om vreemd te gaan??? Lust??? Neej geloof ik niet... Ik zet hier gewoon de waarheid neer. Als ik t om de lust zou hebben gedaan dan zou ik dat ook wel zeggen. Moet nu wel duidelijk zijn dat ik hier gewoon mn gevoelens neerzet en mn acties niet probeer goed te praten met dingen die ik verzin. Jullie hechten gewoon te veel waarde aan het vreemdgaan... Als vreemdgaan het probleem was dan zouden we nu gewoon nog bij elkaar zijn. Onze problemen liggen veel moeilijker. Ik zal nog 1 voorbeeldje geven, misschien dat je t dan beetje begrijpt qua pijn... Probeer je ook ff in mij in te leven--->quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:56 schreef CoolGuy het volgende:
Hoewel ik in het begin van dit topic nog een andere mening was toegedaan vind ik je nu eigenlijk nogal zielig. Je bent 25, denkt de man te zijn, je vind jezelf ontzettend gevoelig, volgens jou de mensen om jouw heen ook....en dan ga je vreemd...omdat je pijn hebt. Ik heb nog nooit een dergelijk kutexcuus gehoord. Man man man. Ik kan het haar niet kwalijk nemen dat ze je niet wil zien. Je kunt mij niet wijsmaken dat t haar niet boeit dat jij vreemd gegaan bent, en als dat wel zo is dan vind ik het heel vervelend voor dat meisje, maar dan heeft ze totaal geen eigenwaarde.
Nogmaals mijn vreemdgaan maakte mijn houden van niet minder. Ik ging vreemd om gewoon zelf emotieloos te worden. Dit lukte niet... En ik zal het ook helemaal niet afwimpelen als per ongeluk... Het was een bewuste keuze. Ik was bij dat meisje thuis, wat normaal gesproken geen probleem is want ik ben elke week wel bij een meisje thuis zonder dat ik er wat mee doe. Alleen nu d8 ik van laat dat kut gevoel gewoon weggaan... En deed ik het dus...quote:"Ja je bent vreemd gegaan maar ik weet dat je het niet zo bedoelde, en dat je alleen van mij houdt".
Kom op zeg, als je echt van iemand houdt dan ga je niet vreemd, dan ben je met je gedachten nog niet eens bij iemand anders dan die persoon. Jij ging vreemd, dan moet je dus, terwijl je zoveel van haar 'houdt', jezelf in een positie gebracht hebben waar je met een andere meid alleen was, en je bent er niet direct opgesprongen, dat duurde minimaal een paar minuten, en al die tijd hield je van je ex, maar dat boeide toen even niet, want je wist heel goed waar je mee bezig was (en kom nou niet aan met van 'nee dat wist ik toen even niet') maar blijkbaar boeide dat toen niet. Toen je die andere meid zoende, boeide je ex je niet. Maar toch hou je van haar
![]()
Ik denk dat ik voor mn 25 jaar aardig ontwikkeld ben... Mensen komen naar mij voor advies op relationeel vlak... Ik weet precies hoe het moet als er geen gevoelens van mijn kant zitten. Ik kan mensen heel goed adviseren hierin, sterker nog het is me aangeraden door iemand om psychologie erbij te gaan studeren. Iemand die veel kennis van zaken heeft. Alleen zodra mijn gevoelens een rol gaan spelen en dan eigelijk alleen de pijn die het met zich mee brengt dan knapt er iets bij me. Dan kan ik niet meer objectief kijken en bij mezelf denken van: Neem het haar niet kwalijk ze is ziek. Dat kan ik een paar keer maar op een gegevenm moment lukt me dat niet...quote:Voor iemand van 25 met heel wat mensenkennis zoals je zelf zegt weet je maar bitter weinig. Als jij niet inziet dat bovenstaande compleet lijnrecht tegenover elkaar staat dan ben je echt ontzettend dom, en als je vriendin bovenstaande niet inziet dan is zij het meest naïeve meisje waar ik ooit van gehoord heb.
T klinkt heel stom, maar je hebt wel gelijk... Zit geen greintje gevoel bij. Kzie t als afleiding...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Coolguy, je moet het wel begrijpen, hé ... JoeyT bespringt meisjes zonder enig gevoel hé ... zie het gewoon als een vorm van masturberen, maar in plaats van een hand, gebruikt hij gewoon een vrouw, snap je ?. Kan je dat dus wel als vreemdgaan bestempelen ???
Ja vandaar dat ik hier ook erg egoistisch overkom... Op dit forum plaats ik mijn gevoel, niet dat van haar. In het werkelijke leven heb ik haar ontzettend veel gegeven... Eigenlijk teveel want ik ging er zelf gewoon aan onder door. Het enige wat voor mij telde is dat zij zich gelukkig voelde, maar zulke dingen gaan aan je vreten... En dan neem je idiote beslissingen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraagje: waaris zij hier in het verhaal? Ik zie alleen maar het woordje "ik".
Werk eens aan jezelf door echt attent, begrijpend etc te zijn, probeer dan weer eens een echte relatie.
Bij een relatie is er niet alleen een "ik" er is ook een "zij" of "hij".
Just my 2 cents...
Er zijn ook andere manieren van afleiding hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T klinkt heel stom, maar je hebt wel gelijk... Zit geen greintje gevoel bij. Kzie t als afleiding...
Ik had t nu niet perse over vreemdgaan. Maar over het uitgaan en sexen met meisjes in t algemeen. (En nee nu bedoel ik dus niet mijn vriendinnetje)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef Shreever het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren van afleiding hoor.![]()
Luister eens naar jezelf manquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:41 schreef JoeyT het volgende:
Het enige wat voor mij telde is dat zij zich gelukkig voelde, maar zulke dingen gaan aan je vreten... En dan neem je idiote beslissingen...
Ex-vriendinnetje zal je bedoelenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had t nu niet perse over vreemdgaan. Maar over het uitgaan en sexen met meisjes in t algemeen. (En nee nu bedoel ik dus niet mijn vriendinnetje)
Dan vraag ik me af of het uberhaupt wel gewerkt had, als jij je er volledig voor hebt moetengeven. Een relatie moet leuk zijn en zeker geen one man show worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik hier ook erg egoistisch overkom... Op dit forum plaats ik mijn gevoel, niet dat van haar. In het werkelijke leven heb ik haar ontzettend veel gegeven... Eigenlijk teveel want ik ging er zelf gewoon aan onder door. Het enige wat voor mij telde is dat zij zich gelukkig voelde, maar zulke dingen gaan aan je vreten... En dan neem je idiote beslissingen...
Hehehe, ja ik weet dat t tegenstrijdig is allemaal...quote:
Ik had het idd zo moeten brengen en misschien was het niet slim om het vreemdgaan in het verhaal te verweven omdat iedereen zich daar op concentreert. De relatie is stuk gegaan omdat zij die problemen heeft en ik het mentaal en daardoor zelfs fysiek niet meer trek om haar te blijven steunen. Het heeft me echt opgebroken... Daarom hebben we het gisteren echt goed uitgesproken en mag ze me bellen als het wat beter met haar gaat...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of het uberhaupt wel gewerkt had, als jij je er volledig voor hebt moetengeven. Een relatie moet leuk zijn en zeker geen one man show worden.
Dude...quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:05 schreef JoeyT het volgende:
- Ik brand een cd met het nummer
Idd het is ook beter voor ons allebei... Ik blijf ook niet hopen in de zin van dat ik aan haar blijf denken of dat ik letterlijk op haar wacht. Ik ga door met mn leven, ik ga gewoon weer uit met andere meisjes en laat dit gebeuren achter me en probeer het een mooi plaatsje te geven. En wie weet komen we mekaar weer tegen over een tijdje en lukt het dan wel...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:54 schreef _Nouky_ het volgende:
Ik vind het echt rot voor je dat het uit is nu maar ik denk dat het zeker het beste is op dit moment. Jullie hebben een heftige periode achter de rug en hebben allebei een beetje rust nodig. Ik weet niet of je er te veel op moet hopen dat het later nog goed komt, maar je weet maar nooit.
Neej hoor ik bedoel MIJN meisje... T is en blijft mijn kleine meisjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ex-vriendinnetje zal je bedoelen
Maar okee.. nu je single bent is er geen sprake meer van vreemdgaan natuurlijk, I've said nothing...
Dus je zou de volgende keer zo weer vreemdgaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef JoeyT het volgende:
Jullie hechten gewoon te veel waarde aan het vreemdgaan... Als vreemdgaan het probleem was dan zouden we nu gewoon nog bij elkaar zijn. Onze problemen liggen veel moeilijker.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja sommigen hier denken dat ik stoer probeer te doen, maar t tegenovergestelde is waar... Als ik wil overkomen als de man zal ik niet zeggen dat ik huilend in slaap val en huilend weer wakker word toch? En ja ik ben een gevoelens mens... Wat is volgens jou dan de reden om vreemd te gaan??? Lust??? Neej geloof ik niet... Ik zet hier gewoon de waarheid neer. Als ik t om de lust zou hebben gedaan dan zou ik dat ook wel zeggen. Moet nu wel duidelijk zijn dat ik hier gewoon mn gevoelens neerzet en mn acties niet probeer goed te praten met dingen die ik verzin. Jullie hechten gewoon te veel waarde aan het vreemdgaan... Als vreemdgaan het probleem was dan zouden we nu gewoon nog bij elkaar zijn. Onze problemen liggen veel moeilijker. Ik zal nog 1 voorbeeldje geven, misschien dat je t dan beetje begrijpt qua pijn... Probeer je ook ff in mij in te leven--->
Ik houn heel veel van dit meisje, het liefst zou ik elke dag bij dr zijn, maar het was door ons werk en sociale leven alleen mogelijk om elkaar 2 keer per week te zien. 1 dag vaak maar een paar uurtjes en 1 keer blijven slapen. Doordat zij echt zware problemen had, kon ze de ene dag super gevoelig zijn en een dag later een blok steen. Dit was niet alleen bij mij, maar ook bij haar ouders, zusje vrienden en vriendinnen. Als je emoties dan de overhand krijgen dan trek je dit op jezelf aan... Nog een voorbeeld: Als zij zich kut voelde zorgde ik altijd voor iets liefs kaartje, briefje, smsje etc... Dit deed haar heel veel goed alleen het kwam voor dat ze dan gewoon 2 dagen niets van zich liet horen. Ze voelde zich dan zo gaar dat ze zich van de buitenwereld afsloot (niet letterlijk, maar qua gevoel). De eerste paar keer steekt het bij je maar kan je t nog relativeren... Z is namelijk ziek. Maar bv die keer dat ik vreemdging had ik (volgens mij dag dr voor) heel lief en kwetsbaar smsje opgesteld, iets waar ik ook veel moeite mee heb.... Kwetsbaar opstellen. En als je dan niets terug krijgt dan doet dat echt veel pijn. Ik kan het niet anders uitleggen... Het vermogen om de boel te relativeren is er dan gewoon niet meer...
[..]
Nogmaals mijn vreemdgaan maakte mijn houden van niet minder. Ik ging vreemd om gewoon zelf emotieloos te worden. Dit lukte niet... En ik zal het ook helemaal niet afwimpelen als per ongeluk... Het was een bewuste keuze. Ik was bij dat meisje thuis, wat normaal gesproken geen probleem is want ik ben elke week wel bij een meisje thuis zonder dat ik er wat mee doe. Alleen nu d8 ik van laat dat kut gevoel gewoon weggaan... En deed ik het dus...
[..]
Ik denk dat ik voor mn 25 jaar aardig ontwikkeld ben... Mensen komen naar mij voor advies op relationeel vlak... Ik weet precies hoe het moet als er geen gevoelens van mijn kant zitten. Ik kan mensen heel goed adviseren hierin, sterker nog het is me aangeraden door iemand om psychologie erbij te gaan studeren. Iemand die veel kennis van zaken heeft. Alleen zodra mijn gevoelens een rol gaan spelen en dan eigelijk alleen de pijn die het met zich mee brengt dan knapt er iets bij me. Dan kan ik niet meer objectief kijken en bij mezelf denken van: Neem het haar niet kwalijk ze is ziek. Dat kan ik een paar keer maar op een gegevenm moment lukt me dat niet...
En dat is de reden dat het nu uit is... Vreemdgaan heeft er niet mee te maken... Het is uit omdat ik niet om kan gaan met haar ziekte en dat doet ons allebei alleen maar pijn. Daarom hopen we dat we t ooit nog eens kunnen gaan pekroberen als t wat beter met haar gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |