We vinden allebei beter dat het uit is laat dat duidelijk zijn... Dus het is niet zo dat zij maar aan het hopen was dat ik haar terug nam. Sterker nog zij wilde alleen bij mekaar komen als ik haar kon garanderen dat ik er nu wel mee om kan gaan. En dat kan ik niet als ik gewoon heel eerlijk ben. Ik kan t proberen en het zal een week goed gaan, maar daarna denk ik dat het weer als vanouds wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke. Dus het begin van dit topic was dat je alle mogelijke moeite wil doen om d'r terug te krijgen, maar gisteren tijdens dat gesprek heb JIJ even besloten dat toch maar niet te doen. Ja, maar als JIJ het had gewild, dan hadden jullie nu alweer een relatie gehad. Oke dus er was geen kunst aan eigenlijk. Dus waarom al die moeite doen dan.
Conclusie: ik geloof er geen ene flikker meer van. Oh wel van dat er gesprekken plaats hebben gevonden hoor. Maar ik geloof er geen flikker van dat jij nou zo'n mensenkennis e.d. hebt. Wat een vaag topic is dit geworden zeg. Ook de eerste meid waar ik van hoor dat ze vreemdgaan prima vind. Labiel tiepje.

En dat geef ik ook helemaal toe hoor... Mijn liefdesleven is gewoon echt heel vaag... En slaat eigenlijk helemaal nergens op... Maja voor de rest val ik echt reuze mee...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:56 schreef dawg het volgende:
Jezus Joe, wat een vaag verhaal.
Maarja, jij (samen met petitlapin) bent toch wel een heel aparte.

Nee, dat van die beertjes wist ik, dat het waarschijnlijk dus voor jouw beslissing was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
Ok het spijt me zeer maar jij bent degene die nu echt slecht leest hoor...
Ik ben ook (soms) hartstikke vervelend.quote:Word nu een beetje moe van je hoe lief ik je ook vind![]()
Jaja, zo slecht lees ik nou ook weer nietquote:Dit gesprek hebben we dus gister gehad, dus gister hebben we het beeindigd. Het beertjes verhaal gaat dus ook niet door. Ik ga haar niet meer proberen terug te winnen. Wel ga ik nog wat leuks voor haar doen, omdat maandag gewoon een speciale dag voor ons is.

Die dag is gewoon speciaal en of we nou wel of niet meer met elkaar gaan doet daar niets aan af...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:57 schreef ymme het volgende:
Joey, ik snap jou niet hoor, eerst wil je haar terug, en nou weer niet. Maar je gaat nog wel iets speciaals voor haar doen maandag, omdat dat voor jullie beide een speciale dag is. Wat denk je zelf dat die maandag dan gaat uitwerken?

Om over sweetgirly's nog maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:03 schreef sweetgirly het volgende:
Die Joey's van tegenwoordig ook, zucht.

Lief van jequote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
Ik vind het wel jammer hoor Joey! Jullie lijken me ondanks alles toch zeer geschikt voor elkaar te zijn
Ik had het nog een tweede kans gegeven.

quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
En nog even een toepasselijke tekst uit het liedje "Where I wanna be" van Donnell Jones...
"Never did I imagine
That you would play a major part
In a decision that's so hard
Do I leave, do I stay, do I go?
I think about my life and what matters to me the most
Girl, the love that we share is real
But in time your heart will heal
I'm not saying I'm gone
But I have to find what life is like
Without you "
Dit zou zij zo tegen mij gezegd kunnen hebben

Lieverd ben je ook hequote:

Hehehe geef me nog een paar weekjes om ff mn leventje op te pakkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat lief van je![]()
Je bent dus nu vrijgezelGeintje hoor :0

quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe geef me nog een paar weekjes om ff mn leventje op te pakken

Zullen we beginnen metquote:

quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met![]()
Of nee liever met dit![]()

quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met![]()
Of nee liever met dit![]()

ik ben een heel normaal meiske, hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:56 schreef dawg het volgende:
Maarja, jij (samen met petitlapin) bent toch wel een heel aparte.

Nee hoor, bejaardquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben een heel normaal meiske, hoor![]()
en ik blijf JoeyT een egoïstische manipulateur vinden ... het is nu goed afgesloten, gaat hij maandag toch nog eens met een briefje afkomen ...
ik begrijp dat niet, ik ben er waarschijnlijk te oud voor![]()
![]()

Maandag is gewoon een speciale dag... Ze zal er blij mee zijn. Dat weet ik echt 100% zeker, en het zal een leuke en mooie ondersteunende brief worden... Muziekdoosje heb ik gekozen omdat ik dat zelf een onwijs mooi gebaar naar iemand vind... Als je aan degene denkt doe je het muziek doosje open en hoor je een liedje wat speciale gevoelens met zich meeneemt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben een heel normaal meiske, hoor![]()
en ik blijf JoeyT een egoïstische manipulateur vinden ... het is nu goed afgesloten, gaat hij maandag toch nog eens met een briefje afkomen ...
ik begrijp dat niet, ik ben er waarschijnlijk te oud voor![]()
![]()

quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maandag is gewoon een speciale dag... Ze zal er blij mee zijn. Dat weet ik echt 100% zeker, en het zal een leuke en mooie ondersteunende brief worden... Muziekdoosje heb ik gekozen omdat ik dat zelf een onwijs mooi gebaar naar iemand vind... Als je aan degene denkt doe je het muziek doosje open en hoor je een liedje wat speciale gevoelens met zich meeneemt...

Kunnen we dit topic niet gaan verfilmen. Het romantische en dramatische liefdesverhaal van JoeyT.. ff een titel verzinnen 'Where I wanna be'quote:

quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:20 schreef Spuit het volgende:
[..]
Kunnen we dit topic niet gaan verfilmen. Het romantische en dramatische liefdesverhaal van JoeyT.. ff een titel verzinnen 'Where I wanna be'

Mja ik zat eerder aan een boek te denken... wat een lappen text schrijft die gast.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:20 schreef Spuit het volgende:
[..]
Kunnen we dit topic niet gaan verfilmen. Het romantische en dramatische liefdesverhaal van JoeyT.. ff een titel verzinnen 'Where I wanna be'
ZUCHT...quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1. Omdat ik pijn had...
2 Omdat ik pijn had...
3 Ondoordacht omdat ik pijn had
4. Ben ik...
Ik ken dit soort pijn echt niet en heb letterlijk het gevoel dat mn hart eruit wordt gerukt...
Dus jullie mogen een feestje gaan vieren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |