abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:05:14 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27539718
Ok een aantal van jullie zullen mijn (trieste) verhaal wel kennen, maar voor degene die het niet weten------->

Ik heb een relatie gehad met een geweldig meisje waar ik nog steeds zielsveel van hou...
Zij heeft psychische problemen en ik kon daar heel moeilijk mee omgaan. Ik pakte het helemaal verkeerd aan en uiteindelijk ben ik ook vreemd gegaan... In een impulsieve opwelling besloot ik dat het beter was om de relatie te beeindigen. Ik ben toen naar dr toe gegaan en we hadden een goed gesprek gehad en vonden beiden dat het beter was om er mee te stoppen. Als afscheid zeiden we voor het eerst tegen mekaar: "Ik hou van je" ... Vet lief maar net iets te laat natuurlijk...

Volgende dag had ik alweer spijt van de beslissing, maar het is niet makkelijk terug te draaien. Maandag heb ik dr voor het eerst (toevallig) weer gezien en was het duidelijk dat haar gevoelens ook net zet diep liggen als bij mij. We waren beide een beetje van slag, maar het deed me echt super goed om haar te zien...

Nu wil ik nog 1 keer alles uit de kast halen om haar terug te winnen... Maar hoe???

Ik heb zelf het volgende idee en wil jullie mening weten... Suggesties zijn overigens ook welkom...

-------> Aankomende maandag zou een speciale dag zijn voor onze relatie... Ik wil haar moeder 1 dezer dagen bellen en toestemming vragen of ik maandag (als mn vriendinnetje aan het werk is) op haar kamer mag komen.

-Ik wil 2 bossen rode rozen kopen en op haar kamer neerzetten (ik twijfel nog of ik de rozen los moet doen of gewoon 2 bossen, denk t laatste)
-Ik koop paar kleine beertjes die ik ook neerzet...
- Ik ga een brief schrijven waarin ik al mn gevoelens neerzet en mn hoop dat t weer goed komt.
- Bij die brief doe ik een soort van zelfgemaakte uitnodiging om samen uit eten te gaan. De brief en uitnodiging doe ik in een grote rode envelop...
- Op de envelop leg ik een roze roos (haar lievelingskleur) en gooi ik er wat rozenblaadjes omheen
- Ik brand een cd met het nummer I wanna love you van Donnell Jones, deze leg ik op haar cd speler...

Wat denken jullie hiervan???

Leuk? Saai? Lief? Over The Top???
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:07:07 #2
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_27539785
mmmm een beetje cliche-matig allemaal maar op zich wel lief
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:07:22 #3
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_27539793
is wel heel lief... maar ik ken haar niet. de een zal het leuk vinden, de ander zwaar over the top en zal afstand zoeken
Imperare sibi maximum imperium est
pi_27539801
hahah wat bist do een malloot...
Het is uit punt.
Ga verder met je leven en je komt vanzelf weer wat anders tegen.
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:09:02 #5
88139 JoeyT
pi_27539845
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:07 schreef DonSauza het volgende:
hahah wat bist do een malloot...
Het is uit punt.
Ga verder met je leven en je komt vanzelf weer wat anders tegen.
Ik kom genoeg anders tegen, maar dat hoef ik niet
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:09:04 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27539847
Zoetsappig maar wel erg lief, kan ( bijna ) niet fout gaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:09:06 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_27539849
Vind ik zelf over the top als je het net uitgemaakt hebt. Rozen en een brief is leuk, maar alles eromheen.. Als ik dat meisje was zou ik me dan meer over jouw psychische gesteldheid zorgen maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:09:06 #8
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_27539850
bellen
"ik wil je terug, ben stom geweest"
ik hou van je
maan/ dins/ woens/ donder/ vrij/ zaterdag uit eten?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:09:33 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27539862
Nee heb je, ja kun je krijgen... dus go for it.

Met als kanttekening dat het niet alleen in dingen zit, maar vooral in gedrag...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27539896
Ik vind het master! Gewoon doen man. Ze heeft gezegd dat ze van je houdt.. Ze vindt het heus niet over de top.
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:11:53 #11
88139 JoeyT
pi_27539932
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:09 schreef speknek het volgende:
Vind ik zelf over the top als je het net uitgemaakt hebt. Rozen en een brief is leuk, maar alles eromheen.. Als ik dat meisje was zou ik me dan meer over jouw psychische gesteldheid zorgen maken.
Hmmm hoezo over mijn psychische gesteldheid??? (serieuze vraag)

Ik ben overigens wel iemand die altijd rare dingen uithaalt, dus ben niet bang dat ze me gekker vind dan ik al ben...

Gaat erom dat ze dr kamer binnen loopt en overdonderd zal zijn...

Lukt dat hiermee?

Hoe zouden de dames zich voelen als een ex van je dat deed war je nog heel veel om geeft...?
  Moderator woensdag 1 juni 2005 @ 12:14:11 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_27539985
Hmm...als zij nou niets meer in jou zou zien zou dit een kansloze actie zijn. Leuk uiteraard, maar kansloos in de zin van..het heeft geen nut. Je zegt dat je dr gezien hebt en dat het bij haar ook nog diep zit. Of dat ECHT zo is, of dat jij alleen maar aan 'wishful thinking' doet is alleen voor jou duidelijk

Ik vind eigenlijk best wel een strakke actie als je hem zo zou uitvoeren. Je gaat hier natuurlijk reacties krijgen van "das teveel, over the top" en weet ik veel wat al niet meer. Eigenlijk is dat helemaal niet relevant. Jij weet als enige hoe zij is, hoe zij reageert op dit soort dingen. Is ze romantisch aangelegd of juist niet ? Is ze gevoelig voor dit soort buitenissige acties of houdt ze meer van wat 'normaler'. Jij weet het, wij niet.

Ik weet dan ook niet hoe het gaat aankomen bij haar, maar ik zou denk ik een dergelijke actie wel op prijs stellen. Wat ik dan wel zou doen...ik zou daar blijven. Jij zegt dat je die cd op de cdspeler wil leggen. Ik zou het iets anders doen.

Ik zou de envelop op de grond tegen de deur van de kamer zetten. Die deur maak je uiteraard dicht. Jij hoort haar naar boven komen neem ik aan. Nou als ze de trap op loopt zet jij dat nummer op. Vervolgens ga je in d'r kamer wachten tot zij binnenkomt. Ga dan op d'r bureau zitten of zo waarbij je 1 roos in je hand hebt. Leg de andere rozen op dr kussen neer en zet het beertje er schuin voor/tegenaan. Ik denk dat ik het zo zou doen.

Wil jij nl een kans hebben dat het goed komt (je bent immers vreemdgeweest, en dat vergeten ze niet zomaar) dan moet je natuurlijk wel het ijzer smeden als het heet is maar dan moet je wel daar zijn, en niet weglopen. Het lijkt me trouwens ook prettiger voor jou als je dr reactie direct kunt peilen. Valt het goed of niet, dat wil je weten lijkt me. Anders zit je je nl thuis op te vreten en af te vragen of ze al thuis is, of ze het al gezien heeft, wat ze dacht, wat ze vond. Als ze dan 5 min nadat ze normaal thuis komt nog niet gebeld heeft wordt jij nerveus en dan ga je twijfelen of je dan niet toch zelf zou bellen etc...

Succes!!
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:18:03 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_27540091
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:
Hmmm hoezo over mijn psychische gesteldheid??? (serieuze vraag)
Het ene moment maak je het uit, het andere moment lijk je compleet hoteldebotel haar liefdesslaaf te willen zijn. Je komt zo nogal wispelturig over, alsof je zelf ook niet weet wat je wil. Ik zou daar onzeker van worden.
quote:
Ik ben overigens wel iemand die altijd rare dingen uithaalt, dus ben niet bang dat ze me gekker vind dan ik al ben...

Gaat erom dat ze dr kamer binnen loopt en overdonderd zal zijn...

Lukt dat hiermee?
Absoluut.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:24:42 #14
88139 JoeyT
pi_27540273
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:14 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm...als zij nou niets meer in jou zou zien zou dit een kansloze actie zijn. Leuk uiteraard, maar kansloos in de zin van..het heeft geen nut. Je zegt dat je dr gezien hebt en dat het bij haar ook nog diep zit. Of dat ECHT zo is, of dat jij alleen maar aan 'wishful thinking' doet is alleen voor jou duidelijk

Ik vind eigenlijk best wel een strakke actie als je hem zo zou uitvoeren. Je gaat hier natuurlijk reacties krijgen van "das teveel, over the top" en weet ik veel wat al niet meer. Eigenlijk is dat helemaal niet relevant. Jij weet als enige hoe zij is, hoe zij reageert op dit soort dingen. Is ze romantisch aangelegd of juist niet ? Is ze gevoelig voor dit soort buitenissige acties of houdt ze meer van wat 'normaler'. Jij weet het, wij niet.

Ik weet dan ook niet hoe het gaat aankomen bij haar, maar ik zou denk ik een dergelijke actie wel op prijs stellen. Wat ik dan wel zou doen...ik zou daar blijven. Jij zegt dat je die cd op de cdspeler wil leggen. Ik zou het iets anders doen.

Ik zou de envelop op de grond tegen de deur van de kamer zetten. Die deur maak je uiteraard dicht. Jij hoort haar naar boven komen neem ik aan. Nou als ze de trap op loopt zet jij dat nummer op. Vervolgens ga je in d'r kamer wachten tot zij binnenkomt. Ga dan op d'r bureau zitten of zo waarbij je 1 roos in je hand hebt. Leg de andere rozen op dr kussen neer en zet het beertje er schuin voor/tegenaan. Ik denk dat ik het zo zou doen.

Wil jij nl een kans hebben dat het goed komt (je bent immers vreemdgeweest, en dat vergeten ze niet zomaar) dan moet je natuurlijk wel het ijzer smeden als het heet is maar dan moet je wel daar zijn, en niet weglopen. Het lijkt me trouwens ook prettiger voor jou als je dr reactie direct kunt peilen. Valt het goed of niet, dat wil je weten lijkt me. Anders zit je je nl thuis op te vreten en af te vragen of ze al thuis is, of ze het al gezien heeft, wat ze dacht, wat ze vond. Als ze dan 5 min nadat ze normaal thuis komt nog niet gebeld heeft wordt jij nerveus en dan ga je twijfelen of je dan niet toch zelf zou bellen etc...

Succes!!
Hele coole reactie van je!!!

Ik weet zeker dat het gevoel bij haar er zit... Tranen in dr ogen en haar letterlijke woorden... Het ligt alleen weer erg lastig door de problemen die ze met zichzelf heeft.

Heel leuk idee van je om daar te blijven en ik heb daar ook zelf over nagedacht, maar ik wil haar verder niet onder druk zetten. Het zal voor haar zeker een schok zijn als dit gebeurt en er zullen gewoon emoties omhoog komen... Maar ik wil haar niet pushen en haar wel de kans geven om een weloverwogen besluit te kunnen nemen... Ik denk dus ook niet dat ze het op prijs zou stellen als ik daar zat. Vandaar de uitnodiging om mee uit eten te gaan. Dan kan ze rustig nadenken of ze me wel of niet wilt zien.

Wat betreft die cd draaien is het misschien leuker om meerdere nummers erop te doen, de cd alvast in de cd speler te stoppen en dan bij de roos een briefje leggen dat ze haar cd-speler aan moet zetten. Zodat ze tijdens het lezen van de brief mooie romantische muziek (waar ze van houdt) op heeft staan...

Ik zal me inderdaad thuis gaan opvreten, maar ik denk dat het zo beter is... Iig bedankt... Andere kijk van jullie is goede manier om mn eigen id te verbeteren...
pi_27540282
lief
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:28:07 #16
88139 JoeyT
pi_27540355
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Het ene moment maak je het uit, het andere moment lijk je compleet hoteldebotel haar liefdesslaaf te willen zijn. Je komt zo nogal wispelturig over, alsof je zelf ook niet weet wat je wil. Ik zou daar onzeker van worden.
Ja ik begrijp wat je bedoelt... Maar ik (we eigenlijk) had het niet uitgemaakt omdat ik geen gevoelens meer voor haar had. eerder omdat ik bang was voor al die gevoelens en eigenlijk gewoon omdat het voor ons beide heel moeilijk is om de relatie te doen laten werken, omdat ze zich gewoon niet lekker voelt.
Maar ik wil haar nog 1 keer laten zien wat ze met me doet en met me gedaan heeft en dat ze zelf kan kiezen of ze het wel of niet nog een keer wilt proberen...
pi_27540379
als je aandacht voor haar maar niet verslapt, als je haar eenmaal terug gewonnen hebt
wel heel lief allemaal die plannen van je
it's better than yours
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:30:47 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27540426
Doen!
Niet geschoten is altijd mis en met wat je van plan bent kan je nooit heel fout zitten als het idd zo is dat het er op lijkt dat zij nog gevoelens voor je heeft...
pi_27540428
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:05 schreef JoeyT het volgende:

- Ik brand een cd met het nummer I wanna love you van Donnell Jones, deze leg ik op haar cd speler...

Wat denken jullie hiervan???

Leuk? Saai? Lief? Over The Top???
Nou met dat nummer kan het nooooit verkeerd gaan .
Go for it!
...
pi_27540435
Ik zie er alleen een inbreuk op auteursrechten in. CD´s branden is verboden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_27540460
Cliche of niet.. voorlopig doe je het.. !
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:32:55 #22
88139 JoeyT
pi_27540479
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:31 schreef Argento het volgende:
Ik zie er alleen een inbreuk op auteursrechten in. CD´s branden is verboden.
Ik vraag de cd later wel terug ok

Ik heb de cd van Donnell Jones overigens wel zelf
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:34:19 #23
88139 JoeyT
pi_27540508
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:30 schreef Choller het volgende:

[..]

Nou met dat nummer kan het nooooit verkeerd gaan .
Go for it!
Ja ik zit een beetje twijfelen tussen I wanna love you en 'come back' van Donnell Jones

I wanna love you vind ik een mooier nummer, maar COME BACK heeft een heel toepasselijke tekst...

I been thinking about you lady
Things ain't been the same since you'be been gone
I can't live without you lady
So won't you comeback, comeback
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:35:42 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_27540549
Doe de Rolling Stones met Time is on my side.

sorry
pi_27540556
Maar kan ze jou er wel bij hebben? Heeft ze al niet problemen genoeg? Misschien zou vriendschap een beter idee zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')