Ik kom genoeg anders tegen, maar dat hoef ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:07 schreef DonSauza het volgende:
hahah wat bist do een malloot...
Het is uit punt.
Ga verder met je leven en je komt vanzelf weer wat anders tegen.
Hmmm hoezo over mijn psychische gesteldheid??? (serieuze vraag)quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:09 schreef speknek het volgende:
Vind ik zelf over the top als je het net uitgemaakt hebt. Rozen en een brief is leuk, maar alles eromheen.. Als ik dat meisje was zou ik me dan meer over jouw psychische gesteldheid zorgen maken.
Het ene moment maak je het uit, het andere moment lijk je compleet hoteldebotel haar liefdesslaaf te willen zijn. Je komt zo nogal wispelturig over, alsof je zelf ook niet weet wat je wil. Ik zou daar onzeker van worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:
Hmmm hoezo over mijn psychische gesteldheid??? (serieuze vraag)
Absoluut.quote:Ik ben overigens wel iemand die altijd rare dingen uithaalt, dus ben niet bang dat ze me gekker vind dan ik al ben...
Gaat erom dat ze dr kamer binnen loopt en overdonderd zal zijn...
Lukt dat hiermee?
Hele coole reactie van je!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:14 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm...als zij nou niets meer in jou zou zien zou dit een kansloze actie zijn. Leuk uiteraard, maar kansloos in de zin van..het heeft geen nut. Je zegt dat je dr gezien hebt en dat het bij haar ook nog diep zit. Of dat ECHT zo is, of dat jij alleen maar aan 'wishful thinking' doet is alleen voor jou duidelijk![]()
Ik vind eigenlijk best wel een strakke actie als je hem zo zou uitvoeren. Je gaat hier natuurlijk reacties krijgen van "das teveel, over the top" en weet ik veel wat al niet meer. Eigenlijk is dat helemaal niet relevant. Jij weet als enige hoe zij is, hoe zij reageert op dit soort dingen. Is ze romantisch aangelegd of juist niet ? Is ze gevoelig voor dit soort buitenissige acties of houdt ze meer van wat 'normaler'. Jij weet het, wij niet.
Ik weet dan ook niet hoe het gaat aankomen bij haar, maar ik zou denk ik een dergelijke actie wel op prijs stellen. Wat ik dan wel zou doen...ik zou daar blijven. Jij zegt dat je die cd op de cdspeler wil leggen. Ik zou het iets anders doen.
Ik zou de envelop op de grond tegen de deur van de kamer zetten. Die deur maak je uiteraard dicht. Jij hoort haar naar boven komen neem ik aan. Nou als ze de trap op loopt zet jij dat nummer op. Vervolgens ga je in d'r kamer wachten tot zij binnenkomt. Ga dan op d'r bureau zitten of zo waarbij je 1 roos in je hand hebt. Leg de andere rozen op dr kussen neer en zet het beertje er schuin voor/tegenaan. Ik denk dat ik het zo zou doen.
Wil jij nl een kans hebben dat het goed komt (je bent immers vreemdgeweest, en dat vergeten ze niet zomaar) dan moet je natuurlijk wel het ijzer smeden als het heet ismaar dan moet je wel daar zijn, en niet weglopen. Het lijkt me trouwens ook prettiger voor jou als je dr reactie direct kunt peilen. Valt het goed of niet, dat wil je weten lijkt me. Anders zit je je nl thuis op te vreten en af te vragen of ze al thuis is, of ze het al gezien heeft, wat ze dacht, wat ze vond. Als ze dan 5 min nadat ze normaal thuis komt nog niet gebeld heeft wordt jij nerveus en dan ga je twijfelen of je dan niet toch zelf zou bellen etc...
Succes!!
Ja ik begrijp wat je bedoelt... Maar ik (we eigenlijk) had het niet uitgemaakt omdat ik geen gevoelens meer voor haar had. eerder omdat ik bang was voor al die gevoelens en eigenlijk gewoon omdat het voor ons beide heel moeilijk is om de relatie te doen laten werken, omdat ze zich gewoon niet lekker voelt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Het ene moment maak je het uit, het andere moment lijk je compleet hoteldebotel haar liefdesslaaf te willen zijn. Je komt zo nogal wispelturig over, alsof je zelf ook niet weet wat je wil. Ik zou daar onzeker van worden.
Nou met dat nummer kan het nooooit verkeerd gaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:05 schreef JoeyT het volgende:
- Ik brand een cd met het nummer I wanna love you van Donnell Jones, deze leg ik op haar cd speler...
Wat denken jullie hiervan???
Leuk? Saai? Lief? Over The Top???
Ik vraag de cd later wel terug okquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:31 schreef Argento het volgende:
Ik zie er alleen een inbreuk op auteursrechten in. CD´s branden is verboden.
Ja ik zit een beetje twijfelen tussen I wanna love you en 'come back' van Donnell Jonesquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:30 schreef Choller het volgende:
[..]
Nou met dat nummer kan het nooooit verkeerd gaan.
Go for it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |