waarom heet jij zo? Je geboortedatum klopt niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nou dan toch niet voor niets verhuisd.
Hmm heeft niets met moderaties te maken maar goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
waarom heet jij zo? Je geboortedatum klopt niet.
done.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
Mag die opmerking van Perrow ff uit mn topic gegooid worden? Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2
Volgens mij is hij een beetje in de war want zn homo opmerkingen begrijp ik niet helemaal...
Grappenmaker, je knijpt meteen weer een oogje toe.quote:
Oh, 'sorry' hoeft voor mij niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:we hadden het net over Ynske dat ze een dat had enzo dus had ik uit de gein die TT getypd. Sorry als we daarmee kliekjesvorming daarmee vormen.
R&P Slowchat: Love is in the air :)
Beter zo
Dat lijkt me een geweldige titel voor het volgende slowchattopicquote:
Oeh ja, dat is een goed idee!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lijkt me een geweldige titel voor het volgende slowchattopic.
R&P --> VBLquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wie weet komt er binnenkort wel weer een plekje vrij
Neuh, dat bedacht ik me ook al. Immers, intern schuiven wordt geen sollicitatie-MED-je.quote:
Niks, gewoon een opmerking. Floepte er uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, dat bedacht ik me ook al. Immers, intern schuiven wordt geen sollicitatie-MED-je.
Maar wat bedoelde je dan wél?? Wie A zegt enzo...
*floepquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Niks, gewoon een opmerking. Floepte er uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |