abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:37:50 #51
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27202780
Ik had niet het idee dat het een kliek was, ik kwam er makkelijk tussen.. Maargoed, kan me wel iets voorstellen bij het punt m.b.t. slowchat.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:42:36 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27202914
Ten eerste: af en toe een goeie discussie is geen fundament voor een reeks.

Ten tweede: een sc-reeks was nooit een optie.

ff heel zwart/wit
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 20 mei 2005 @ 23:42:49 #53
42184 crew  DaMart
pi_27202920
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat was de zoveelste poging om de reeks op de rails te krijgen.

Er is enorm vaak gewaarschuwd voor slowchat en off topic posting. In de proefperiode én daarna. Van meet af aan was overduidelijk dat singles geen (semi) incrowd sc mocht worden met 'much ado about nothing'
Dat is toch gebeurd.

Daarbij komen er ook amper nieuwe impulsen in de reeks. Enerzijds is alles inderdaad al tien keer gezegd, anderzijds zijn het vooral dezelfde mensen die deze reeks domineren.

In ieder geval voorlopig is het even leuk geweest. Op Fok! zijn er legio sc topics, op R&PM legio topics waar je je wijsheid, humor, frustratie, charme et al kunt botvieren...
Dus de nieuwe mensen die begonnen te posten waren meteen incrowd? Ik vind mezelf ook niet echt incrowd in de reeks of zo. Ik keek er af en toe in, en in enkele topics heb ik ook daadwerkelijk meegediscussieerd. Een hoop onderwerpen zijn dan ook aan mij voorbij gegaan.

Maar elke keer dat ik eens reageerde, had ik niet de indruk in een besloten groep terecht te zijn gekomen of zo.

In de laatste (prematuur gesloten) topic waren ook diverse nieuwe mensen, en een aantal stellingen die ik nog niet eerder had gezien. voor mij (en voor vele anderen) was het dus wel degelijk nog interessant om te reageren daarop. En nieuwe mensen, die er dus ook waren, kunnen juist weer een extra impuls geven aan een stelling/onderwerp dat al eens door anderen besproken is lijkt me.

Ik blijf het dus toch een beetje flauw vinden dat die reeks zo tot een einde is gekomen. Er waren immers nog genoeg (nieuwe) mensen die zinnige bijdragen konden leveren.
pi_27202969
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:42 schreef Copycat het volgende:
Ten eerste: af en toe een goeie discussie is geen fundament voor een reeks.

Ten tweede: een sc-reeks was nooit een optie.

ff heel zwart/wit
Nee maar er hoeft toch niet altijd gediscusseerd te worden, er kan ook gereageerd op onderwerpen die de singels meemaken.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:45:12 #55
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27202979
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef Frenkie het volgende:
R&P is bij uitstek ook een forum wat imo ongeschikt is voor een SC topic. Er worden serieuze onderwerpen besproken door een steeds wisselende groep van users. En dat is prima, er is totaal geen behoefte aan een vaste groep die sfeerbepalend is. En als ik eerlijk ben vind ik dat als je per se wil SC-en er een heel mooi IRC-kanaal is, en bovendien tal van andere forumonderdelen waar het wel mogelijk is. Zoek daar dan je heil, kom je misschien ook eens andere mensen tegen Verandering van spijs doet eten enzo...
Zegt degene die echt nooit wat zinnigs heeft gepost in de singles reeks. Zelfde geldt voor Scorpion...

Dat jullie niets met de reeks hebben wil niet zeggen dat dat ook geldt voor anderen. Beetje luisteren naar de wensen van gebruikers kan geen kwaad... En hoezo een vaste groep die sfeer bepalend is??? Ten eerste die groep was groot en ten tweede kwamen er steeds meer nieuwelingen bij waaronder moderators uit andere subfora. Dat het vanuit jouw oogpunt een ongeschikt forum hiervoor is wilt niet meteen zeggen dat het zo is. Kijk naar de populariteit van de reeks. Dat is niet voor niets Frenkie...

Maja nogmaals dat jij en scorpion dat niet inzien had ik al verwacht, maar had gehoopt dat Copycat nog beetje 'onze' kant zou kiezen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27203000
Ik had ook niet het idee dat het een kliek was, maar ik snap wel dat hij dicht is vanwege de SC.
Nou vormt zich na een meet zich altijd wel een klein beetje een groepje, zoals ook altijd erg zichtbaar is in HVJJN, maar daar heb ik me niet aan gestoord in dit topic.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:46:03 #57
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203002
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef Frenkie het volgende:
R&P is bij uitstek ook een forum wat imo ongeschikt is voor een SC topic.
Mwoah.
R&P heeft natuurlijk wel zijn eigen 'bevolking' en het is wel eens lekker om gewoon te kunnen slowchatten zonder steeds te denken "Nu moeten we weer on-topic gaan."
Ik heb indertijd ook nooit echt begrepen waarom die 30+ reeks niet meer mocht in R&P. Net als het singlestopic was dat een gezellige 'reeks' zonder kliek.
Jammer dat de regeltjes het plezier overrulen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_27203078
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:46 schreef Moonah het volgende:
30+ reeks ...

Jammer dat de regeltjes het plezier overrulen.
nadeel van zo'n 'beperkte' reeks (dus bijvoorbeeld singles, of 30+) is dat het bedoeld is voor een selectief publiek. Verder vind ik dat 1 SC-topic in R&p best zou moeten kunnen.
pi_27203101
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:49 schreef Wolkje het volgende:

[..]

nadeel van zo'n 'beperkte' reeks (dus bijvoorbeeld singles, of 30+ is dat het bedoeld is voor een selectief publiek.
Verder vind ik dat 1 SC-topic in R&p best zou moeten kunnen.
Maar blijkbaar is er wel behoefte aan zo reeks, anders zou het allang niet meer zo actueel zijn geweest.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:51:39 #60
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203135
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:49 schreef Wolkje het volgende:
Verder vind ik dat 1 SC-topic in R&p best zou moeten kunnen.
Ik ook.
Het is toch leuk om mensen die je kent van R&P tegen te komen in een SC-topic.
Er zijn natuurlijk genoeg andere fora met SC-reeksen, maar hé, wat moet ik nou bv in de SC van US? Ik heb niets met die mensen.
pi_27203140
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zegt degene die echt nooit wat zinnigs heeft gepost in de singles reeks. Zelfde geldt voor Scorpion...
Ik heb daar niets te zoeken. Ik ben niet single, maar getrouwd.
Daarom hou ik me ook bezig met andere topics.
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:52:59 #62
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203179
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik heb daar niets te zoeken. Ik ben niet single,
Ik ook niet, maar af en toe even gezellig SC-ten was daar wel leuk.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:53:03 #63
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203183
Oke ik ga proberen uit te leggen waarom ik tegen een SC-reeks in R&P ben.
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.

ik vind de kracht van R&P juist de doorstroming. Er zijn wel vaste users, maar niet te veel en zeker niet sfeerbepalend. Dat zorgt er voor dat het lekker open minded is, wat het voor nieuwe users makkelijker maakt een topic te openen en zijn hart te luchten, zonder bang te zijn veroordeeld of afgezeken te worden.

Daarom dus!

[ Bericht 0% gewijzigd door Frenkie op 20-05-2005 23:58:21 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:54:33 #64
88139 JoeyT
pi_27203227
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik heb daar niets te zoeken. Ik ben niet single, maar getrouwd.
Daarom hou ik me ook bezig met andere topics.
Ik neem het je niet kwalijk, maar je beslist wel mee terwijl je helemaal niets met het topic hebt. Net als Frenkie...
pi_27203247
Een sc-topic hoeft toch niet alleen maar leuk te zijn, het kan ook een overwegend serieus topic worden. Soms heb je meer te zeggen, maar dat kan dan niet omdat je teveel offtopic gaat.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:55:14 #66
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203250
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik neem het je niet kwalijk, maar je beslist wel mee terwijl je helemaal niets met het topic hebt. Net als Frenkie...
Bull, ik heb geruime tijd toch meegepost. Redelijk actief en ik heb het zelfs aangestuurd bij tijd en wijle
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:55:58 #67
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203261
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Een sc-topic hoeft toch niet alleen maar leuk te zijn, het kan ook een overwegend serieus topic worden. Soms heb je meer te zeggen, maar dat kan dan niet omdat je teveel offtopic gaat.
Dan open je daar een eigen topic over. Als het echt serieus is...
pi_27203311
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je gaat toch niet voor elke reactie die iets teveel van het ontopic afwijkt een nieuw topic openen?
pi_27203328
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee ok, maar ik zag wel dat het dus een SC werd. En dat past niet in R&P zoals Frenkie aangeeft.
ls een aantal waarschuwingen en opruimsloten niet helpen, rest ons niet anders dan even het topic in de koelkast te zetten.
♥ K, N, R en F ♥
  Moderator vrijdag 20 mei 2005 @ 23:58:28 #70
42184 crew  DaMart
pi_27203332
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dus als ik serieus iets wil weten over een bepaald aspect van het single-zijn, dan kan/mag ik daar een nieuwe topic over openen?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:59:44 #71
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203372
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef DaMart het volgende:
Dus als ik serieus iets wil weten over een bepaald aspect van het single-zijn, dan kan/mag ik daar een nieuwe topic over openen?
Ja tuuk. Kwestie van goed inkleden. En er ook zelf voor zorgen dat het geen reeks wordt en geen SC
Het topic van BHFH was een singletopic, met een originele invalshoek en andere users..
Het onderwerp is dus zonder reeks ook best bespreekbaar
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:00:34 #72
88139 JoeyT
pi_27203395
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus topic, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.

ik vind de kracht van R&P juist de doorstroming. Er zijn wel vaste users, maar niet te veel en zeker niet sfeerbepalend. Dat zorgt er voor dat het lekker open minded is, wat het voor nieuwe users makkelijker maakt een topic te openen en zijn hart te luchten, zonder bang te zijn veroordeeld of afgezeken te worden.

Daarom dus!
Ja en om dit verhaal zie ik dus dat jij echt niks hebt meegekregen van de reeks. Als je een beetje tussen de regeltjes door kan lezen dan kan je zien dat het topic vrij serieus was. Dat mensen (en dus ook nieuwe) er komen om hun hart te luchten, om adviezen te vragen en het is gewoon fijn als je weet dat andere mensen in een zelfde situatie zitten...

Voor jou en mij is het misschien heel normaal om aandacht te hebben van het andere geslacht, maar voor sommigen gaat dat wat moeilijker en dan is het gewoon prettig dat je ziet dat je niet de enige bent. En de sfeer was er juist heel prettig, nieuwe users konden hun hart luchten en werder juist NIET veroordeeld of afgezeken.

Nogmaals JIJ ziet het nut er niet van in maar ik denk heel veel anderen wel...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:01:26 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27203419
quote:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P?
Ergens kan een sc reeks best okay zijn, wellicht, misschien... Maar dan wel op steekhoudende argumenten gestoeld.

Dus ik ben benieuwd .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:02:08 #74
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203445
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja en om dit verhaal zie ik dus dat jij echt niks hebt meegekregen van de reeks. Als je een beetje tussen de regeltjes door kan lezen dan kan je zien dat het topic vrij serieus was. Dat mensen (en dus ook nieuwe) er komen om hun hart te luchten, om adviezen te vragen en het is gewoon fijn als je weet dat andere mensen in een zelfde situatie zitten...

Voor jou en mij is het misschien heel normaal om aandacht te hebben van het andere geslacht, maar voor sommigen gaat dat wat moeilijker en dan is het gewoon prettig dat je ziet dat je niet de enige bent. En de sfeer was er juist heel prettig, nieuwe users konden hun hart luchten en werder juist NIET veroordeeld of afgezeken.

Mijn betoog ging over Slowchattopics, niet over de singlereeks
Kijk de reactie boven de jouwe voor iets over de singles.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:03:08 #75
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203473
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:01 schreef Copycat het volgende:
Ergens kan een sc reeks best okay zijn, wellicht, misschien... Maar dan wel op steekhoudende argumenten gestoeld.

Dus ik ben benieuwd .
Ik sta ook open voor inhoudelijke argumentatie..
Waarom er per se in R&P een slowchattopicreeks moet komen..
pi_27203531
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef JoeyT het volgende:

[Voor jou en mij is het misschien heel normaal om aandacht te hebben van het andere geslacht, maar voor sommigen gaat dat wat moeilijker en dan is het gewoon prettig dat je ziet dat je niet de enige bent. En de sfeer was er juist heel prettig, nieuwe users konden hun hart luchten en werder juist NIET veroordeeld of afgezeken.

bij zoveel emotie van uw kant krijg ik nu toch eventjes de slappe lach . JoeyT die continu van de daken riep dat de singles allemaal maar eens iets aan hun situatie/persoonlijkheid moesten doen, en geen gram begrip opbracht voor de onzekerheid en de 'contactgestoordheid' van de anderen, wordt nu opeens de verdediger van hun belangen

(en serieus: voor de rest ben ik het wel VOLLEDIG met hem eens)
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:06:22 #77
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203555
quote:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden.
Nah, ik voel me niet aangetrokken tot de SCreeks van bv SHO of US.
"De mensen van R&P" ken ik (een beetje ), de sfeer vind ik (over het algemeen) prettig.
quote:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
Waarom kan het niet naast elkaar? Een SCtopic impliceert toch niet dat de andere topics niet meer serieus zouden zijn? Wellicht ondervang je er juist offtopic geginnegap mee, omdat men dat in het SCtopic kan doen.
quote:
Nogmaals, als mensen in een SCtopic gezellig SC-ten, maakt dat hen in andere topics toch niet per definitie minder open-minded? Waarom zouden zij anderen afzeiken?
quote:
Daarom dus!
Oh.
Nah, ík snap de beargumentatie niet.
pi_27203596
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik sta ook open voor inhoudelijke argumentatie..
Waarom er per se in R&P een slowchattopicreeks moet komen..
geef me eerst eens het verschil tussen een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is) en een topic waar singles gewoon eens kunnen zeggen wat op hun lever ligt.
pi_27203608
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Moonah het volgende:
Het is toch leuk om mensen die je kent van R&P tegen te komen in een SC-topic.
Er zijn natuurlijk genoeg andere fora met SC-reeksen, maar hé, wat moet ik nou bv in de SC van US? Ik heb niets met die mensen.
Hier ben ik het volledig mee eens
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:08:25 #80
42184 crew  DaMart
pi_27203615
quote:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
Eerlijk gezegd vind ik de HVJJN reeks al behoorlijk richting SC gaan. Wellicht niet over wat je nu gaat eten of drinken, maar over je koppijn, rotgevoel, etc.

Wat ik me dan ook afvraag is wat jullie definitie van SC precies is, waar leggen jullie de grens?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:08:44 #81
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203629
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
geef me eerst eens het verschil tussen een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is) en een topic waar singles gewoon eens kunnen zeggen wat op hun lever ligt.
Als dat geen verschil is, dan kunnen de singles ook in HVJJN participeren.
pi_27203646
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik heb niet bepaald een antwoord op mijn vraag gekregen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:10:02 #83
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203661
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:

een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is)
Ja, idd. Dat is echt een soort KLB van R&P geworden.
pi_27203690
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja, maar als je daar de hele tijd gaat lopen lullen over weet ik veel wat, dan wordt HVJJN een SC-topic, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:10:57 #85
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27203691
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat ik me dan ook afvraag is wat jullie definitie van SC precies is, waar leggen jullie de grens?
Dat vraag ik me dus ook al heel lang af. En het valt me hier een beetje op dat alleen de Mods ertegen schijnen te zijn terwijl de rest een beetje naar "voor" neigt... Het forum is toch voor en door de user?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:11:02 #86
88139 JoeyT
pi_27203694
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Mijn betoog ging over Slowchattopics, niet over de singlereeks
Kijk de reactie boven de jouwe voor iets over de singles.
Het gaat er toch om dat de singlereeks een SC werd... Lees dan ook tussen de regels door en zie het nut van die slow chat.

Eeen slowchat topic doet niets af van de waarde van R&P. In R&P gaat het erom hoe mensen zich voelen, hoe ze in het leven staan etc. En dan is het helemaal niet raar dat ze steun zoeken bij anderen. En converseren over dagelijkse beslommeringen (die voor jou misschien nutteloos lijken) is een goede manier om die steun te krijgen. Nogmaals het is prettig als je ziet dat mensen in een soortgelijke situatie zitten.

En het ligt er natuurlijk ook aan wat je onder SC verstaat. Tis niet zo dat de mensen gewoon nutteloos zitten te ouwehoeren... Het single zijn bleef de achterliggende gedachte...
pi_27203716
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef melismay het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook al heel lang af. En het valt me hier een beetje op dat alleen de Mods ertegen schijnen te zijn terwijl de rest een beetje naar "voor" neigt... Het forum is toch voor en door de user?
Ik ben tegen SC in serieuze topics, helemaal.
Maar ik ben voor 1 SC topic in R&p
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:12:36 #88
42184 crew  DaMart
pi_27203728
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ja, maar als je daar de hele tijd gaat lopen lullen over weet ik veel wat, dan wordt HVJJN een SC-topic, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
IMO heeft HVJJN al een behoorlijk SC gehalte (zie mijn vorige post). Maar goed, ik ben benieuwd waarom de mods dat (blijkbaar) niet vinden.
pi_27203731
quote:

Daarom dus!
waarom mag een HVJJN-reeks dan blijven bestaan ?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:13:07 #90
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203743
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Moonah het volgende:
Mee eens, maar dat lijkt me nu niet aan de orde..
pi_27203758
Nou een sc-topic is natuurlijk niet alleen voor de singles, maar ook voor de andere users van R&P. Als je in HVJJN teveel blijft reageren op iemand krijg je ook dat je te horen dat je ontopic moet gaan, niks verkeerds mee overigens, maar je kan niet echt in een ander topic doorpraten over iets (serieus of niet serieus) en in de meeste subfora is dat wel het geval.
pi_27203764
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

echt huilen idd, is het daar
Soms vraag je je af of er ook nog wel eens vrolijke mensen kunnen posten hoe ze zich voelen.
Sorry, even offtopic
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:14:03 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203774
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat lijkt me nu niet aan de orde..
Maar mss kun je dan wel op mijn andere (inhoudelijke!) posts reageren?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:14:51 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27203790
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou een sc-topic is natuurlijk niet alleen voor de singles, maar ook voor de andere users van R&P. Als je in HVJJN teveel blijft reageren op iemand krijg je ook dat je te horen dat je ontopic moet gaan, niks verkeerds mee overigens, maar je kan niet echt in een ander topic doorpraten over iets (serieus of niet serieus) en in de meeste subfora is dat wel het geval.
Precies.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:14:52 #95
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203791
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom mag een HVJJN-reeks dan blijven bestaan ?
"Meester hun mogen dat wel" is geen argument.
Hvvjn bekijken we later..
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:15:09 #96
42184 crew  DaMart
pi_27203798
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Wolkje het volgende:

[..]

echt huilen idd, is het daar
Soms vraag je je af of er ook nog wel eens vrolijke mensen kunnen posten hoe ze zich voelen.
Sorry, even offtopic
Ik heb daar toch wel wat positieve gevoelens gepsot de afgelopen dagen

Maar het lijkt me zeker aan de orde om HVJJN bij de discussie te betrekken om redenen die ik al genoemd heb
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:16:43 #97
42184 crew  DaMart
pi_27203832
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:14 schreef Frenkie het volgende:

[..]

"Meester hun mogen dat wel" is geen argument.
Hvvjn bekijken we later..
met alle respect, maar zo'n antwoord geeft toch de indruk dat er met 2 maten wordt gemeten. Als er SC voorkomt in de singles reeks mag het niet, maar een reeks met een behoorlijk SC gehalte als HVJJN wordt gedoogd...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:17:52 #98
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27203861
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:16 schreef DaMart het volgende:
met alle respect, maar zo'n antwoord geeft toch de indruk dat er met 2 maten wordt gemeten. Als er SC voorkomt in de singles reeks mag het niet, maar een reeks met een behoorlijk SC gehalte als HVJJN wordt gedoogd...
Nee zo'n antwoord geeft aan dat we nu discussieren over singles en SC-topics en dat we later gaan kijken naar HVJJN.
pi_27203885
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:17 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nee zo'n antwoord geeft aan dat we nu discussieren over singles en SC-topics en dat we later gaan kijken naar HVJJN.
ok, antwoord dan eens op de post van Moonah, dat ging specifiek over de singles ...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:21:57 #100
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27203950
Dit is dus het gezeik waarom ik destijds niet meer in R&P wilde posten... toen ging het over HVJJN.
Ik snap wel dat slowchatten niet leuk is, en niet aantrekkelijk voor "buitenstaanders" ivm kliekjes enzo, maar als je steeds deze discussie opnieuw moet gaan voeren (toen over HVJJN, nu over Singles, en straks wéér over HVJJN) dan lijkt het me dat er weldegelijk behoefte is aan een Slowchat topic. Waarom dan steeds de situatie laten versloffen, het probleem steeds verschuiven, en niet toegeven aan een duidelijke behoefte?

Just my two cents.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')