abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27761305
Ik weet even niet wat ik ermee aan moet of hoe ik het moet vertellen. De ene keer gaat alles supergoed tussen mijn vriendin en mij, en van het ene op het andere moment slaat heel het gedrag om van mijn vriendin. Dan ineens kun je niks meer tegen haar zeggen, alles wat je zegt dat is maar gezeik volgens haar. Dan is ze ongelooflijk koppig ineens.

Heeft dit met de leeftijd te maken ofzo? Of kan een andere vrouw mij uitleggen wat mijn vriendin bezielt?

Ook is ze bijna altijd moe savonds, dan kan ik ook al niks goeds tegen haar zeggen, want dan krijg ik toch geen antwoord of ik ben toch maar alweer een zeikerd, terwijl ik het alleen goed bedoel.
Dan kan er nog geen kusje of knuffel meer vanaf als ik naar huis ga..
En mevrouwtje moet perseé 8 uur op een nacht slapen, want anders is mevrouwtje te moe de volgende dag, ook al slaapt ze een half uurtje minder..

Ik vind dat ze bijvoorbeeld veel te ongezond en 1tonig eet, ze is vegetarish en lust bijna niks (alleen gebakken aardappels en sla zo ongeveer) en ik denk dat die moeheid en weinig energie grotendeels daarmee te maken heeft, maar ze wil dat gewoon niet van mij aannemen en dan wordt ze ook boos als ik dat zeg.

Maar verder alles wat ik zeg tegen haar om te zorgen dat ze er zelf beter van wordt, wordt me nooit in dank afgenomen als ik dat zeg. Dan ben ik toch maar alweer een zeikerd.

Doe je alles voor haar, en toch is het nooit goed...
Wat moet ik hiermee aan? IK probeer zovaak met haar te praten over wat ik verkeerd zou doen( dan zegt ze dat ik niks verkeerd doe, alleen wel op de momenten dat ik maar een zeikerd ben)
En dan vraag ik of haar iets dwarszit, dan zegt ze ook dat dat niet zo is..

Wil je een keer naar de bios, sta je voor de bios, draait er geen film die mevrouwtje leuk vind, en dan ineens wil ze niet meer naar de bios, ook al draaien er genoeg andere films.

Het moet gewoon altijd gaan zoals zij wil, en wil je een keer wat anders dan is het niet goed.

Ook is ze aan de pil, en ik heb zo weleens gelezen dat dit hier ook mee te maken kan hebben, kan het dat zijn? of is ze gewoon nog in de pubertijd? of heeft het toch een andere reden?

Wie kan me hiermee helpen, ik weet echt neit meer wat ik ermee aan moet, en ik wil me vriendin niet kwijt...........

[ Bericht 3% gewijzigd door snappi op 09-06-2005 00:01:05 ]
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:02:32 #2
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27761709
Dat lijkt best op mijn zusje, al is mijn zusje wel 14 en inderdaad nog in de pubertijd...

Ik ben zelf een jongetje, maar ik weet misschien wel iets... Zoals ieder meisje zal ze een vriendin hebben die ze echt vertrouwt, misschien nog wel meer dan jij. Spreek eens met die vriendin dit door en laat haar proberen met je vriendin hierover te praten...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:03:24 #3
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_27761730
Mja lastig.

Het moeilijkste dat je moet leren wanneer je volwassen wordt is dat je voor jezelf moet kiezen.
Niet omdat je een ander iets niet gunt maar simpelweg omdat je pas een meerwaarde voor je omgeving kunt zijn wanneer je jezelf gunt wat je nodig hebt.

Het kan zo zijn dat de teneur van je post de overhand heeft genomen en een wat objectiever beeld in de weg staat. Maar mochten de verhoudingen inderdaad zo liggen als je ze schetst, doe jezelf dan een plezier en zet er een punt achter.
Dat je haar niet kwijt wilt is heel goed te begrijpen maar maak haar duidelijk dat je op deze manier niet verder wilt. Dus of zij gaat zich normaal gedragen of ze kan het vergeten.

't Klinkt hard, maar voor je het weet komt ze naar je toe gekropen dat het haar spijt...

Vrouwen

Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_27761783
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef DanielBo het volgende:
Dat lijkt best op mijn zusje, al is mijn zusje wel 14 en inderdaad nog in de pubertijd...

Ik ben zelf een jongetje, maar ik weet misschien wel iets... Zoals ieder meisje zal ze een vriendin hebben die ze echt vertrouwt, misschien nog wel meer dan jij. Spreek eens met die vriendin dit door en laat haar proberen met je vriendin hierover te praten...
Ze heeft volgens mij geen 1 echte goede vriendin die ze echt vertrouwd, dus ik denk niet dat dat gaat lukken, ik ken wel 1 redelijk goede vriendin van haar (een klasgenoot) maar ik denk niet dat die met haar erover kan praten
pi_27761872
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:03 schreef TopStyle het volgende:
Mja lastig.

Het moeilijkste dat je moet leren wanneer je volwassen wordt is dat je voor jezelf moet kiezen.
Niet omdat je een ander iets niet gunt maar simpelweg omdat je pas een meerwaarde voor je omgeving kunt zijn wanneer je jezelf gunt wat je nodig hebt.

Het kan zo zijn dat de teneur van je post de overhand heeft genomen en een wat objectiever beeld in de weg staat. Maar mochten de verhoudingen inderdaad zo liggen als je ze schetst, doe jezelf dan een plezier en zet er een punt achter.
Dat je haar niet kwijt wilt is heel goed te begrijpen maar maak haar duidelijk dat je op deze manier niet verder wilt. Dus of zij gaat zich normaal gedragen of ze kan het vergeten.

't Klinkt hard, maar voor je het weet komt ze naar je toe gekropen dat het haar spijt...

Vrouwen

ik ben min of meer nog een beetje verplicht om iets met haar te houden, want ik heb al vakantie met haar geboekt voor in augustus..en als ik het uit maak dan moet ik de vakantie afzeggen, dat zal ze ook niet erg kunnen waarderen

en ik heb ook regelmatig wel het idee in mijn hoofd om het uit te maken, met het gevoel dat ze me daarna na een tijdje toch wel weer terug wil, maar als ik dat eens zeker zou weten...

en dat het haar spijt zal ik sowieso denk ik nooit uit haar mond horen komen, eveneens als "ik hou van jou" . Alleen als ik dat tegen haar zeg dan antwoord ze wel terug "ik ook van jou"
pi_27761907
TopStyle heeft wel een punt, lijkt me. Laat dit in ieder geval niet zomaar over je heen gaan, je hebt toch geen relatie om constant te horen te krijgen dat je een zeikerd bent? Ze kan zo af en toe haar buien hebben, die heeft iedereen gewoon, maar die buien moeten toch echt van tijdelijke aard zijn...

Om te beginnen is het misschien tijd om haar eens te vertellen wie er nou de echte zeikerd is.

[edit] Of vraag haar gewoon eens wat voor jou de lol in een relatie moet zijn als madam zo'n instelling heeft...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_27761918

[ Bericht 100% gewijzigd door snappi op 09-06-2005 00:11:35 ]
pi_27762013
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:10 schreef LintuxCx het volgende:
TopStyle heeft wel een punt, lijkt me. Laat dit in ieder geval niet zomaar over je heen gaan, je hebt toch geen relatie om constant te horen te krijgen dat je een zeikerd bent? Ze kan zo af en toe haar buien hebben, die heeft iedereen gewoon, maar die buien moeten toch echt van tijdelijke aard zijn...

Om te beginnen is het misschien tijd om haar eens te vertellen wie er nou de echte zeikerd is.

[edit] Of vraag haar gewoon eens wat voor jou de lol in een relatie moet zijn als madam zo'n instelling heeft...
nou ik zeg haar zo vaak dat het toch aan haarzelf ligt als er weer eens iets aan de hand is...
En als ik dan vraag waarom madam zo'n instelling heeft, dan krijg je zo;n antwoord als: "Ja heb je zelf voor gekozen" of "ja dan moet je het uitmaken" of "loop toch niet te zeiken"
En dan raak ik soms een beetje geirriteerd en dan maak ik een beetje eeen lompe opmerking, en dan begint madam te janken ofzo, en toch ligt het altijd aan mij als er iets is.

Dan vraag je of er iets aan de hand is, alleen toch is dat nooit het geval....
pi_27762026
Hallo, het is een vrouw.. en te verwend ook. Dumpen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:17:26 #10
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_27762054
Het lijkt wel of ze de relatie zelf niet zo boeiend vindt als ik het zo hoor.
- Ze vindt dat je vaak zeikt
- Ze wil alleen haar eigen zin
- Pas als jij zegt: "Ik hou van je" kan het er bij haar ook af...

Vraag eens of ze de relatie nog wel goed vind ofzo...
Zo niet, dan toch...
pi_27762073
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
Hallo, het is een vrouw.. en te verwend ook. Dumpen.
verwend is ze inderdaad nogal heel erg...en dat zal er ook wel mee te maken hebben met haar gedrag, maar er moet toch een manier zijn om dat een beetje af te leren?? Ook al neemt ze niks van mij aan, want ze is megakoppig en supereigenwijs
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:19:58 #12
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_27762115
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:15 schreef snappi het volgende:

[..]

En als ik dan vraag waarom madam zo'n instelling heeft, dan krijg je zo;n antwoord als: "Ja heb je zelf voor gekozen" of "ja dan moet je het uitmaken" of "loop toch niet te zeiken"
Het interesseert haar dus geen ene zak of ze wel of geen relatie met je heeft
Je kan het dus beter uitmaken en iemand zoeken die jou niet kwijt zou willen, en die wel leuke dingen wil gaan doen etc.
Zo niet, dan toch...
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:21:21 #13
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_27762147
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:09 schreef snappi het volgende:

[..]

en ik heb ook regelmatig wel het idee in mijn hoofd om het uit te maken, met het gevoel dat ze me daarna na een tijdje toch wel weer terug wil, maar als ik dat eens zeker zou weten...

en dat het haar spijt zal ik sowieso denk ik nooit uit haar mond horen komen, eveneens als "ik hou van jou" . Alleen als ik dat tegen haar zeg dan antwoord ze wel terug "ik ook van jou"
Excuseer mijn lompheid, maar noem je dit een relatie??? Kom toch op zeg...
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:22:04 #14
24329 KNAK
ff w88,......
pi_27762160
*recognizes this utterly annoying behaviour

Dumpen!
Mai pben rai~!
pi_27762169
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:17 schreef Topmaat het volgende:
Het lijkt wel of ze de relatie zelf niet zo boeiend vindt als ik het zo hoor.
- Ze vindt dat je vaak zeikt
- Ze wil alleen haar eigen zin
- Pas als jij zegt: "Ik hou van je" kan het er bij haar ook af...

Vraag eens of ze de relatie nog wel goed vind ofzo...
IK vraag zo vaak of het nog goed gaat tussen ons, en elke keer is het antwoord ja.. en als ik zeg dat ik zo niet veel zin in heb, dan begint ze te janken en zegt ze dat ze ook nooit iets goed kan doen..En ook vaak hebben we het over samenwonen enzo...en over de toekomst....

en dat eigen zin doordrijven heeft er voor een groot deel mee te maken dat ze veel te verwend is, maar laatst hoorde ik dat haar oma precies hetzelfde gedrag had....

Ik heb af en toe het gevoel dat ze zich schaamt ofzo om tegen mij te zeggen: "ik hou van jou"
Alleen in smsjes en msn krijg ik wel van: hvj wjnmk mjke en al die afkortingen..
pi_27762182
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:15 schreef snappi het volgende:

[..]

nou ik zeg haar zo vaak dat het toch aan haarzelf ligt als er weer eens iets aan de hand is...
En als ik dan vraag waarom madam zo'n instelling heeft, dan krijg je zo;n antwoord als: "Ja heb je zelf voor gekozen" of "ja dan moet je het uitmaken" of "loop toch niet te zeiken"En dan raak ik soms een beetje geirriteerd en dan maak ik een beetje eeen lompe opmerking, en dan begint madam te janken ofzo, en toch ligt het altijd aan mij als er iets is.

Dan vraag je of er iets aan de hand is, alleen toch is dat nooit het geval....
Zo! Wat een feeks, dan mag je van mij part toch echt oppleuren. En dan nog janken ook nog, man man man.
Tja, die vakantie in augustus is een domper. Maar je kan het proberen uit te maken, of is het al vaker uitgeweest en kroop madam weer sip terug bij jou?
pi_27762193

[ Bericht 100% gewijzigd door snappi op 09-06-2005 00:24:18 ]
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:24:26 #18
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_27762199
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:22 schreef snappi het volgende:
Ik heb af en toe het gevoel dat ze zich schaamt ofzo om tegen mij te zeggen: "ik hou van jou"
Alleen in smsjes en msn krijg ik wel van: hvj wjnmk mjke en al die afkortingen..
Alleen die mjke snap ik niet

Maar ff serieus, roep maar als het te persoonlijk wordt. Hoe werkt het in jullie relatie op bijvoorbeeld sexueel gebied? En wat gebeurd er als jullie bv. met paar vrienden ergens heen gaan en madam heeft geen zin?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_27762214
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:22 schreef snappi het volgende:

[..]
JA DAG! Dit heet geen pubertijd, ik weet niet of ik nu moet lachen of janken.
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:25:59 #20
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_27762230
Ik vind dr een beetje een zeiktrut hoor.. alles moet wat madame wilt en anders ben JIJ een zeikerd.. gewoon es goed met dr praten waarom ze zich als een verwend kind gedraagd help mischien een beetje????zo niet?? op vakantie gaan en daarna ajuus paraplu
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:27:17 #21
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27762264
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:18 schreef snappi het volgende:

[..]

verwend is ze inderdaad nogal heel erg...en dat zal er ook wel mee te maken hebben met haar gedrag, maar er moet toch een manier zijn om dat een beetje af te leren?? Ook al neemt ze niks van mij aan, want ze is megakoppig en supereigenwijs
Ja, en die manier is heel simpel. Eerst geef je haar een suggestie:
"Eigenlijk zou je meer dit en dat moeten eten, daar word je fitter van" (oid).
- "Nee, maar, bla bla bla, doe ik niet."
"Ok, prima."
En als ze dan zeurt dat ze moe is en slaap nodig heeft:
"Ik zei het toch. Eigen schuld"

Kortom: niet zoveel moeite doen om haar te overtuigen. 1 keer is genoeg.

Trouwens, algemene samenvatting: je zit onder de plak. Doe er wat aan, want als deze trend zich doorzet raak je d'r kwijt.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27762293
je noemt haar madam, en mevrouwtje? en je verhouding naar haar toe is ook zo, jij kleineert haar, je ziet haar als een kind, en zo gaat ze zich ook gedragen, dat blijkt...

ze wil geen slaaf , maar een man. hoe minder man je bent, hoe meer afzeik, tegenover jouw.
dit verdien je niet, en dit is ook geen gezonde relatie, dit houd ook geen stand.
maak duidelijk dat je die fratsen moe bent.
De Puta Madre
pi_27762334
Het ligt niet aan de pubertijd, zo zijn alle wijven...

Pas als ze dood zijn stopt het.
I was an atheist until I realized I was God
pi_27762335
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:18 schreef snappi het volgende:

[..]

De enige manier om haar dit af te leren is dat jij weggaat. Dan heeft ze eens niet haar zin. Hou de eer eens aan jezelf lafaard!
pi_27762339
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef kastanova het volgende:
Het ligt niet aan de pubertijd, zo zijn alle wijven...

Pas als ze dood zijn stopt het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')