Ze heeft volgens mij geen 1 echte goede vriendin die ze echt vertrouwd, dus ik denk niet dat dat gaat lukken, ik ken wel 1 redelijk goede vriendin van haar (een klasgenoot) maar ik denk niet dat die met haar erover kan pratenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:02 schreef DanielBo het volgende:
Dat lijkt best op mijn zusje, al is mijn zusje wel 14 en inderdaad nog in de pubertijd...
Ik ben zelf een jongetje, maar ik weet misschien wel iets... Zoals ieder meisje zal ze een vriendin hebben die ze echt vertrouwt, misschien nog wel meer dan jij. Spreek eens met die vriendin dit door en laat haar proberen met je vriendin hierover te praten...
ik ben min of meer nog een beetje verplicht om iets met haar te houden, want ik heb al vakantie met haar geboekt voor in augustus..en als ik het uit maak dan moet ik de vakantie afzeggen, dat zal ze ook niet erg kunnen waarderenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:03 schreef TopStyle het volgende:
Mja lastig.
Het moeilijkste dat je moet leren wanneer je volwassen wordt is dat je voor jezelf moet kiezen.
Niet omdat je een ander iets niet gunt maar simpelweg omdat je pas een meerwaarde voor je omgeving kunt zijn wanneer je jezelf gunt wat je nodig hebt.
Het kan zo zijn dat de teneur van je post de overhand heeft genomen en een wat objectiever beeld in de weg staat. Maar mochten de verhoudingen inderdaad zo liggen als je ze schetst, doe jezelf dan een plezier en zet er een punt achter.
Dat je haar niet kwijt wilt is heel goed te begrijpen maar maak haar duidelijk dat je op deze manier niet verder wilt. Dus of zij gaat zich normaal gedragen of ze kan het vergeten.
't Klinkt hard, maar voor je het weet komt ze naar je toe gekropen dat het haar spijt...
Vrouwen![]()
nou ik zeg haar zo vaak dat het toch aan haarzelf ligt als er weer eens iets aan de hand is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:10 schreef LintuxCx het volgende:
TopStyle heeft wel een punt, lijkt me. Laat dit in ieder geval niet zomaar over je heen gaan, je hebt toch geen relatie om constant te horen te krijgen dat je een zeikerd bent? Ze kan zo af en toe haar buien hebben, die heeft iedereen gewoon, maar die buien moeten toch echt van tijdelijke aard zijn...
Om te beginnen is het misschien tijd om haar eens te vertellen wie er nou de echte zeikerd is.
[edit] Of vraag haar gewoon eens wat voor jou de lol in een relatie moet zijn als madam zo'n instelling heeft...
verwend is ze inderdaad nogal heel erg...en dat zal er ook wel mee te maken hebben met haar gedrag, maar er moet toch een manier zijn om dat een beetje af te leren?? Ook al neemt ze niks van mij aan, want ze is megakoppig en supereigenwijsquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
Hallo, het is een vrouw.. en te verwend ook. Dumpen.
Het interesseert haar dus geen ene zak of ze wel of geen relatie met je heeftquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:15 schreef snappi het volgende:
[..]
En als ik dan vraag waarom madam zo'n instelling heeft, dan krijg je zo;n antwoord als: "Ja heb je zelf voor gekozen" of "ja dan moet je het uitmaken" of "loop toch niet te zeiken"
Excuseer mijn lompheid, maar noem je dit een relatie??? Kom toch op zeg...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:09 schreef snappi het volgende:
[..]
en ik heb ook regelmatig wel het idee in mijn hoofd om het uit te maken, met het gevoel dat ze me daarna na een tijdje toch wel weer terug wil, maar als ik dat eens zeker zou weten...
en dat het haar spijt zal ik sowieso denk ik nooit uit haar mond horen komen, eveneens als "ik hou van jou" . Alleen als ik dat tegen haar zeg dan antwoord ze wel terug "ik ook van jou"
IK vraag zo vaak of het nog goed gaat tussen ons, en elke keer is het antwoord ja.. en als ik zeg dat ik zo niet veel zin in heb, dan begint ze te janken en zegt ze dat ze ook nooit iets goed kan doen..En ook vaak hebben we het over samenwonen enzo...en over de toekomst....quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:17 schreef Topmaat het volgende:
Het lijkt wel of ze de relatie zelf niet zo boeiend vindt als ik het zo hoor.
- Ze vindt dat je vaak zeikt
- Ze wil alleen haar eigen zin
- Pas als jij zegt: "Ik hou van je" kan het er bij haar ook af...
Vraag eens of ze de relatie nog wel goed vind ofzo...
Zo! Wat een feeks, dan mag je van mij part toch echt oppleuren. En dan nog janken ook nog, man man man.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:15 schreef snappi het volgende:
[..]
nou ik zeg haar zo vaak dat het toch aan haarzelf ligt als er weer eens iets aan de hand is...
En als ik dan vraag waarom madam zo'n instelling heeft, dan krijg je zo;n antwoord als: "Ja heb je zelf voor gekozen" of "ja dan moet je het uitmaken" of "loop toch niet te zeiken"En dan raak ik soms een beetje geirriteerd en dan maak ik een beetje eeen lompe opmerking, en dan begint madam te janken ofzo, en toch ligt het altijd aan mij als er iets is.
Dan vraag je of er iets aan de hand is, alleen toch is dat nooit het geval....
Alleen die mjke snap ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:22 schreef snappi het volgende:
Ik heb af en toe het gevoel dat ze zich schaamt ofzo om tegen mij te zeggen: "ik hou van jou"
Alleen in smsjes en msn krijg ik wel van: hvj wjnmk mjke en al die afkortingen..
JA DAG! Dit heet geen pubertijd, ik weet niet of ik nu moet lachen of janken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:22 schreef snappi het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het gevoel dat ze zich schaamt ofzo om tegen mij te zeggen: "ik hou van jou"
Alleen in smsjes en msn krijg ik wel van: hvj wjnmk mjke en al die afkortingen..
Ja, en die manier is heel simpel. Eerst geef je haar een suggestie:quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:18 schreef snappi het volgende:
[..]
verwend is ze inderdaad nogal heel erg...en dat zal er ook wel mee te maken hebben met haar gedrag, maar er moet toch een manier zijn om dat een beetje af te leren?? Ook al neemt ze niks van mij aan, want ze is megakoppig en supereigenwijs
De enige manier om haar dit af te leren is dat jij weggaat. Dan heeft ze eens niet haar zin. Hou de eer eens aan jezelf lafaard!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:18 schreef snappi het volgende:
[..]
verwend is ze inderdaad nogal heel erg...en dat zal er ook wel mee te maken hebben met haar gedrag, maar er moet toch een manier zijn om dat een beetje af te leren?? Ook al neemt ze niks van mij aan, want ze is megakoppig en supereigenwijs
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef kastanova het volgende:
Het ligt niet aan de pubertijd, zo zijn alle wijven...
Pas als ze dood zijn stopt het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |