Ow je date is met succes verlopen? Ik ben blij voor julliequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef TGT het volgende:
Goodmeuning..
hmm eigenlijk hoor ik hier niet meer thuis
jah JoeyT, hoe is gisteravond afgelopen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja inderdaad het spreekwoord ken ik... Daarom vroeg ik me af of Tranceptor het expres andersom had neergezet...
De logica van achteruitgang is stilstand zie ik namelijk niet. De logica van stilstand is achteruitgang zie ik wel
Ja ik vind t maar raar staanquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dat deed ik express en het zou hetzelfde moeten betekenen.
DOH!!!!![]()
Ja ze is 100% zeker zwanger, gesprek liep wel heel erg raar... Maar ik open zo wel een topic...quote:k heb prima geslapen hoor schatje![]()
ik denk nog even over de 23ste![]()
@JoeyT, ben je nu papa?![]()
o vertel?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef TGT het volgende:
Goodmeuning..
hmm eigenlijk hoor ik hier niet meer thuis
succesquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind t maar raar staanachteruitgang is namelijk negatiever dan stilstand dus kan het er nooit voor staan
![]()
[..]
I
[..]
Ja ze is 100% zeker zwanger, gesprek liep wel heel erg raar... Maar ik open zo wel een topic...
eerst ff voorbereiden op de flamewar
Deze verwarring was de bedoeling. Leuk dat mensen er na 4 volle pagina's achterkome. Er staat toch =, dus het zou geen fuck uit moeten maken hoe om je die begrippen zet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind t maar raar staanachteruitgang is namelijk negatiever dan stilstand dus kan het er nooit voor staan
![]()
[..]
I
Jep. Beter kon niet gewoon.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow je date is met succes verlopen? Ik ben blij voor jullie![]()
![]()
![]()
![]()
TGT is met g_s uitgeweest (toch???of is dat staatsgeheim??) en dat is blijkbaar zeer goed bevallen.quote:
Potje schaken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:07 schreef Ynske het volgende:
wat hebben jullie allemaal gedaan???
Heh jaloers? Zat jij achter dr aan dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
TGT is met g_s uitgeweest (toch???of is dat staatsgeheim??) en dat is blijkbaar zeer goed bevallen.
ik ben jaloers
![]()
Ik ben goed geworden in 1+1, tegen wil en dank.
TGT is net als ik de koningquote:
Tuurlijk maakt het wel uit in welke volgorde je het zet... De hele gedachte erachter is dat iets als stilstand gelijk wordt gesteld aan een negatiever iets...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Deze verwarring was de bedoeling. Leuk dat mensen er na 4 volle pagina's achterkome. Er staat toch =, dus het zou geen fuck uit moeten maken hoe om je die begrippen zet.
Voorbeeld:
1+1=2
2=1+1
Dat niet, maar euhmquote:
Hey is dit een compliment??quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat niet, maar euhm![]()
![]()
![]()
LUL![]()
nee het is je gegund
![]()
You leave me singled out.Als Godlike ook nog wat vind en JoeyT terug is bij zijn ex ben ik de enige coole single nog hier.
![]()
Nee, je was een coole single. Nou ben je een lul eersteklasquote:
Nee, jij bent niet single.quote:
Vind en Gij zult zoeken!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
Wat moet ik vinden?
Ik vind van alles. ik heb een ongezouten mening!
Muhahaha en ik ben er trots opquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, je was een coole single. Nou ben je een lul eersteklas![]()
![]()
Zou ik ook zijn, het is een leuke en knappe meid. Laat ik je niet tegenkomen alleen op een drum and bassfeestje!!!quote:
quote:
Haha een dreigement.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn, het is een leuke en knappe meid. Laat ik je niet tegenkomen alleen op een drum and bassfeestje!!!![]()
![]()
begin maar opnieuw...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
JoeyT had net een een enorme lap tekst voor zn topic getikt en foetsie
Kut dag
de paracetamol is hier idd serieus al aan het bruisenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:32 schreef Ynske het volgende:
* Ynske geeft petitlapin een paracetamolletje en een glaasje water
Die liggen te rampetampenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:34 schreef TGT het volgende:
Waar is diovarus eigenlijk gebleven? Is ie uitgekeken op Sabrina?
heel enerverendquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Goh knap dat ik dan ondertussen ook aan het fokken bent.
Geen idee waar Dio is.
Moet eerlijk bekennen dat ik nu wel wat zenuwachtiger ben dan voor mijn laatste date, komt misschien omdat ik dit meisje serieus leuk vindquote:
Je bent gewoon uber behendig in bed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Goh knap dat ik dan ondertussen ook aan het fokken bent.
Ja laptop op een kussen of zo. Overal is er wel een oplossing voor te vinden.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vind en Gij zult zoeken!
Nee jij duikt vast ook binnenkort een leuk meiske op of wordt papa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |