Ik zie gekke_sandra terugkomen op feesten waar ik haar toch ECHT niet gezien heb, maar dat is bepaald niet hetzelfde. Ik zie op drum and bassfeesten een grote kwantiteit aan leuk uitziende vrouwen en zoveel drink ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En ik heb foto's van dnb vrouwtjes gezien die ik op het feest zelf echt gruw vond en op de foto echt dacht van: was zij dat of zie ik eruit als deze smiley -->![]()
Trustequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef Metro2005 het volgende:
pff msn gesprek is eindelijk afgelopen. geloof dat ik ondertussen een nieuw record heb gevestigd
Ik ga naar bed beste mensjestot morgen.
Ow er komt een vrouw in beeld en dan laat hij zijn vrienden vallen, wat een waardeloze vent ben je toch.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef Metro2005 het volgende:
pff msn gesprek is eindelijk afgelopen. geloof dat ik ondertussen een nieuw record heb gevestigd
Ze kwam uit de buurt van Leiden, aan welke kant van Leiden moet ik dan denken? Altijd leuk als het een bekende zou zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef Metro2005 het volgende:
ze woont vlakbij oegstgeest, nog een stukje verder dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ze kwam uit de buurt van Leiden, aan welke kant van Leiden moet ik dan denken? Altijd leuk als het een bekende zou zijn
Verder terug?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ze woont vlakbij oegstgeest, nog een stukje verder dus.
Nu jij er bent wel weer, waar is de vlag jongens? Thisbe is er weer...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef Thisbe het volgende:
Haai stoeipoezen van me!
Ain't life wonderful?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nu jij er bent wel weer, waar is de vlag jongens? Thisbe is er weer...![]()
![]()
![]()
Kom je de 23ste ook alsquote:
Hhm kom wel niet......quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kom je de 23ste ook als ? Mag ik een dresscode voor je voorstellen? Oost-Europese stoephoer lijkt me wel wat...
Zeur niet man, gewoon komen. In het echt ben ik veel vriendelijker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm kom wel niet......
wilde meer weten welk icoontje nodig is om de vlag uit te hangen
de 23e? wie houdt er nou een meet op een donderdag?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kom je de 23ste ook als? Mag ik een dresscode voor je voorstellen? Oost-Europese stoephoer lijkt me wel wat...
Neuh als ik niet gewenst ben......quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeur niet man, gewoon komen. In het echt ben ik veel vriendelijker.![]()
Paar singles..quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
de 23e? wie houdt er nou een meet op een donderdag?
Ik vind toch altijd dat je een meerwaarde hebt voor het leven in het algemeen. Ik kan me de dagen nog herinneren voor jij in mijn leven kwam, diep donker trieste dagen waren dat. Gelukkig kwam jouw verlichte boodschap toen ons redden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef Thisbe het volgende:
Het leven is altijd mooi, ook als Thisbe er niet is!
Hoe is het met de exen, baby's, onbereikbare liefdes en stomende seks tegen het fietsenhok?![]()
Sja wie is nou mod? Dat is minstens zo kansloos als meeten op donderdag. Donderdag begint het weekendquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
de 23e? wie houdt er nou een meet op een donderdag?
Hahahaha noem er eens 2 danquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja wie is nou mod? Dat is minstens zo kansloos als meeten op donderdag. Donderdag begint het weekend![]()
@ PieterCK, waarom in jezusnaam denk je dat je niet gewenst bent? We vinden het allemaal leuk als je meekomt. Ok toegegeven de dames iets meer.![]()
Hhhm Twisted_fok weet ik het nog niet zo van hoor hahaha....quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ynske en Twisted_Fok en ik natuurlijk verkleed als Oost-Europese stoephoer.![]()
Als Godlike komt, kom ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja de 23ste, kom jij ook? Ik weet het nog niet, ik heb meettrauma's![]()
En ik maar denken dat ik de spil was waar de wereld om draaide, maar het is Godlike?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als Godlike komt, kom ik ook![]()
ok, dat staat een beetje vaag![]()
Kansloos excuus, maar dat had je zelf al door.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:04 schreef purplerose het volgende:
Ja maar Tranceptor, ik heb jou op een voetstukje gezet
Dingen op zo een voetstukje doe je nix mee, die staan alleen mooi te staan
Niemand heeft uberhaupt de macht over mij om mij zich toe te eigenen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef purplerose het volgende:
@Tranceptor je snapt toch zelf wel dat ik moeilijk de waarheid kan vertellen dat ik eigenlijk nog niet zo goed kan kiezen omdat er meerdere lekkertjes op die meet rond gaan lopen.
Dat staat zo ehm...hebberig
Zo zo en dat om ff na 1 uur 's nachtsquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:10 schreef CvB het volgende:
volgens het spreekwoord hoort het eigenlijk andersom. Stilstand is achteruitgang dus.
Kortom: Sta niet stil bij je bestaan als kansloze single, denk niet meer aan gemiste kansen uit het verleden, maar kijk vooruit en wandel met opgeheven hoofd de toekomst tegemoet!!! ...euhm ja...
!@#$%^&*()_quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja de 23ste, kom jij ook? Ik weet het nog niet, ik heb meettrauma's![]()
ik zit achter mijn pcquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
Waar zijn alle singles gebleven?
Ja inderdaad het spreekwoord ken ik... Daarom vroeg ik me af of Tranceptor het expres andersom had neergezet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:10 schreef CvB het volgende:
volgens het spreekwoord hoort het eigenlijk andersom. Stilstand is achteruitgang dus.
Kortom: Sta niet stil bij je bestaan als kansloze single, denk niet meer aan gemiste kansen uit het verleden, maar kijk vooruit en wandel met opgeheven hoofd de toekomst tegemoet!!! ...euhm ja...
Ja dat deed ik express en het zou hetzelfde moeten betekenen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja inderdaad het spreekwoord ken ik... Daarom vroeg ik me af of Tranceptor het expres andersom had neergezet...
Ik heb prima geslapen hoor schatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |