abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27747446
Welkom in het centrale Singles Topic

Gezien de ontwikkelingen in R&P leek het me beter deze topicreeks in General Chat te plaatsen.

Deze reeks is voor Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.

Stellingen en discussieonderwerpen uit de laatste paar reeksen:

Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen

Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?

Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?

Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?

Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.

Nice people finish last

Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.

Geluk hangt af van anderen.

Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.

Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk.

Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles

Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.

Singles roken meer wiet dan bezette mensen.

Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie

Hier gaan we weer verder
pi_27747526
We pakken even een oude stelling op en gaan em wijzigen:

Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.

gaan we wijzigen naar

Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om wat je ander wijsmaakt dat je bent, dus om je presentatie. Uiterlijk is een meewegende factor, maar komt niet op de eerste plaats
pi_27747609
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 17:22:25 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27747729

stelling doe ik later wel... eerst ff pitten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:22:39 #5
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27747739
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef Tranceptor het volgende:
Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om wat je ander wijsmaakt dat je bent, dus om je presentatie. Uiterlijk is een meewegende factor, maar komt niet op de eerste plaats
Ook al heb ik geen ervaring met relaties, ik neem wel aan dat dit waar is. Je moet jezelf wel weten te verkopen. Ik kan dat niet, dus boek ik ook geen voortgang.

Als je het zo bekijkt is het eigenlijk heel logisch...
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_27747859
joehoe
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:33:14 #7
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27748084
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:22 schreef Ynske het volgende:

stelling doe ik later wel... eerst ff pitten
Ow ja bijkomen van je "afgelopen nacht slapen" zeker

Ben ook weer thuis en de goede tunnel gegokt om doorheen te rijden
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_27748120
Tranceptor, goede stelling.
Ik ben het er helemaal mee eens.
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:36:45 #9
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_27748166
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef Tranceptor het volgende:
Uiteindelijk ben je toch op zoek naar iemand die je leuk vind om wie ze is, niet om wie ze je wijsmaakt dat ze is, en de andere kant op geld dat natuurlijk ook. Een heel handige strategie lijkt het me dus niet.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 17:40:28 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27748263
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ow ja bijkomen van je "afgelopen nacht slapen" zeker

Ben ook weer thuis en de goede tunnel gegokt om doorheen te rijden
idd half 4 gaan slapen half 6 weer op....
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27748267
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Uiteindelijk ben je toch op zoek naar iemand die je leuk vind om wie ze is, niet om wie ze je wijsmaakt dat ze is, en de andere kant op geld dat natuurlijk ook. Een heel handige strategie lijkt het me dus niet.
Nouja, de eerste indruk telt. Hoe ik echt ben komt later wel, niet in de kroeg, dat werkt toch niet. En ook niet tijdens de eerste ontmoeting.
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:42:03 #12
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_27748317
quote:

[..]

Precies wat ik dacht. Anders blijk je opeens een kat in de zak

Alhoewel je je natuurlijk in het begin wel vooral van je beste kant laat zien.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:43:08 #13
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27748349
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

idd half 4 gaan slapen half 6 weer op....
TMI
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_27748501
quote:

[..]

Het is geen strategie, maar je bent voor je eerste indruk wel afhankelijk van je presentatie. Ik denk dat een ietwat overgeinteresseerde houding geen kwaad doet al ben je niet per sé zo. En dit is een klein simpel voorbeeldje.
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef Ripley het volgende:

Alhoewel je je natuurlijk in het begin wel vooral van je beste kant laat zien.
Tuurlijk, je presenteert jezelf gewoon vooral en eenzijdig van de goede kant meestal.
pi_27748712
Je presenteert uiteraard eerst de goede dingen en pas later de wat mindere kanten. Al vind ik dat bij mezelf reuze meevallen op het moment. Het enige wat ik dr niet vertel is mn weed gebruik, is niet veel, maar goed...zij houdt daar niet zo van en ik ga er niet nu al over discussieren, boeie.
pi_27748787
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Je presenteert uiteraard eerst de goede dingen en pas later de wat mindere kanten. Al vind ik dat bij mezelf reuze meevallen op het moment. Het enige wat ik dr niet vertel is mn weed gebruik, is niet veel, maar goed...zij houdt daar niet zo van en ik ga er niet nu al over discussieren, boeie.
Wietgebruik, jij?

nooit geconstateerd

Sja sommige meiden kunnen daar zo op afknappen, zelfs als ben je een blower met mate.
Gek genoeg zijn dat vrijwel altijd de meiden die sowieso nul ervaring met drugs hebben, maar wel graag overal een mening over willen hebben.

Wat vinden de singles? Drugsgebruik een afknapper of met mate is het prima?
pi_27749721
Nou ja, met af en toe blowen kan ik wel leven, maar geen zware heroïne natuurlijk
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:37:46 #18
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27749800
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, met af en toe blowen kan ik wel leven, maar geen zware heroïne natuurlijk
Goh, je bent er nog

Ik begon al te denken: die is ineens haar vrijgezellen-status kwijtgeraakt
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:44:02 #19
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27749981
Achteruitgang is stilstand
pi_27749983
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:37 schreef warboel het volgende:

[..]

Goh, je bent er nog

Ik begon al te denken: die is ineens haar vrijgezellen-status kwijtgeraakt
Helaas
De hoop is helemaal vervlogen
Maar er komt wel weer nieuwe hoop.
Tap tap tap
pi_27750036
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef CherryLips het volgende:

Helaas
De hoop is helemaal vervlogen
Maar er komt wel weer nieuwe hoop.
jij geeft nogal snel de hoop omtrent iemand op, een bezette vent is toch geen hindernis ...

vechten zal je
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27750077
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef _Boo_ het volgende:
Achteruitgang is stilstand
Ja ik dacht draai het om, maar het klinkt wat minder zo...
pi_27750100
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef petitlapin het volgende:

[..]

jij geeft nogal snel de hoop omtrent iemand op, een bezette vent is toch geen hindernis ...

vechten zal je
Ja CherryLips ik weet nog wel een vent die veel in het buitenland schijnt te zijn en hij heeft iets met een van de users die hier post. Laat je toch niet tegen houden, een bezette vent is geen hindernis.
pi_27750107
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef petitlapin het volgende:

[..]

vechten zal je
Hij is (nog) niet bezet, maar hij begeert een ander, zogezegd
Tap tap tap
pi_27750132
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gij zult niet begeren wat een ander toehoort.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:49:29 #26
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750137
drugsgebruik is voor mij een no-go, ook al is het maar wiet.
en als ze het gaat gebruiken tijdens een relatie is het per direct uit.

en ja dat meen ik en nee het interesseert me niet hoe lief of aardig ze wel niet is.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27750171
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef Tranceptor het volgende:

Ja CherryLips ik weet nog wel een vent die veel in het buitenland schijnt te zijn en hij heeft iets met een van de users die hier post. Laat je toch niet tegen houden, een bezette vent is geen hindernis.
als mijn vent verliefd wordt op iemand anders, heb ik dat te pikken. het zal wel nooit gebeuren
pi_27750203
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef CherryLips het volgende:

zijn hart is misschien wel groot genoeg dat hij er twee kan begeren, en dan moet je vechten tot hij van jou is

de aanhouder wint
pi_27750225
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zijn hart is misschien wel groot genoeg dat hij er twee kan begeren, en dan moet je vechten tot hij van jou is

de aanhouder wint
Ehm ja, laten we 't zo zeggen; er is een wachtlijst voor hem Iemand anders heeft hem ook al de liefde verklaard
Tap tap tap
pi_27750226
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als mijn vent verliefd wordt op iemand anders, heb ik dat te pikken. het zal wel nooit gebeuren
Ok CherryLips, je hoort het, je hebt vrij spel.
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef Metro2005 het volgende:

en ja dat meen ik en nee het interesseert me niet hoe lief of aardig ze wel niet is.
Ok een wedervraag: heb je zelf ooit wel eens iets aan drugs gedaan behalve dan 1 haaltje aan een joint?
pi_27750242
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ehm ja, laten we 't zo zeggen; er is een wachtlijst voor hem Iemand anders heeft hem ook al de liefde verklaard
Hey ik ken jou toch helemaal niet

woensdag 8 juni 2005 @ 18:53:18 #32
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750263
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

[..]

Ok een wedervraag: heb je zelf ooit wel eens iets aan drugs gedaan behalve dan 1 haaltje aan een joint?
nee, en ik ben het niet van plan ook. Zou niet weten waarom.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27750264
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef Metro2005 het volgende:

voor een beetje wiet , man, mijn vent smoort dat echt regelmatig, who cares, hij heeft dat nodig om te ontspannen, hij heeft een keidrukke job. Als dat al niet mag, amai.
pi_27750271
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

[..]

1) Ja maar, hij is verliefd op een ander, daar kan ik zelf ook niks aan veranderen natuurlijk.

2) Ik heb zelf nog nooit wat met drugs gedaan. Ik rook en drink geeneens
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:54:27 #35
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750305
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

voor een beetje wiet , man, mijn vent smoort dat echt regelmatig, who cares, hij heeft dat nodig om te ontspannen, hij heeft een keidrukke job. Als dat al niet mag, amai.
als hij dat nodig hebt om te ontspannen doe jij niet genoeg je best imho
pi_27750307
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik heb liever dan n vent af en toe blowt dan dat hij de hele dag zit te paffen
Tap tap tap
pi_27750315
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef CherryLips het volgende:

uw hart verloren aan een te populaire jongen

ook meegemaakt ,

schakel de wachtenden voor u één voor één uit
pi_27750368
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:54 schreef CherryLips het volgende:

Ik heb liever dan n vent af en toe blowt dan dat hij de hele dag zit te paffen
hela, mijn vent zit geen hele dag te paffen, maar ik denk wel dat hij ongeveer dagelijks een joint draait ja...

heeft me nog nooit één seconde geboeid . Als hij niet rookt/smoort is hij onhebbelijk
pi_27750371
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nee, en ik ben het niet van plan ook. Zou niet weten waarom.
Dus omdat je er zelf niet naar taant ga je het een ander verbieden? En wat nu als je vriendin jou dingen gaat verbieden want anders kun je oprotten? Dan sta je zeker op hoge poten! Live and let live, het is een kwestie van geven en nemen.

Kijk ik ben geen grootverbruiker en ik zou absoluut geen vriendin willen die van de wereld is de helft van de tijd, maar ik heb wel ervaring met dat soort spul. Als je meisje het nu lekker vind als ze thuiskomt op vrijdag een lekker jointje te roken en jij een lekker biertje te drinken (bijvoorbeeld) wat is dan het probleem?
pi_27750384
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:54 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ook meegemaakt ,

schakel de wachtenden voor u één voor één uit
de wachtende voor me gedraagt zich een beetje té wanhopig dat zelfs ik er bang van word dus daar win ik wel van
Tap tap tap
pi_27750404
Wachten op een jongen

Ik kom weer even lezen, dit is weer grappig!
pi_27750406
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:56 schreef petitlapin het volgende:
Als hij niet rookt/smoort is hij onhebbelijk
Als ik dit serieus zelf zou typen over een meisje zou ik echt serieus gaan nadenken over wat ik had.
pi_27750427
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef Godlike02 het volgende:
Wachten op een jongen
Wat is daar mis mee? Ik heb zelf ook zo'n nummertjesautomaat aangeschaft speciaal voor dat doeleind.
pi_27750431
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef CherryLips het volgende:

de wachtende voor me gedraagt zich een beetje té wanhopig dat zelfs ik er bang van word dus daar win ik wel van
bij de andere die hij meer begeert, zal je subtieler moeten te werk gaan ?

maar wat is eigenlijk de specifieke situatie, heeft hij zijn liefde al verklaard aan iemand, is het wederzijds ... weet hij iets af van wat jij voelt ?
pi_27750440
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Ik heb zelf ook zo'n nummertjesautomaat aangeschaft speciaal voor dat doeleind.
Ik zie me al wachten op een vrouw
That will be the day!
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:59:11 #46
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27750443
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef CherryLips het volgende:

Ik rook en drink geeneens
Geen alcohol? Helemaal niet? Nooit? Heb ik dan toch nog een gelijkgestemde gevonden?!?
pi_27750448
quote:

[..]

Ik heb toch jou nummer 1
pi_27750454
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:

Als ik dit serieus zelf zou typen over een meisje zou ik echt serieus gaan nadenken over wat ik had.
hoe bedoel je ? ik begrijp het niet
pi_27750455
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:54 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Cherry is verliefd op de hunk-of-hunks van de uni ...

Wat een gezever trouwens over dat blowen... Als iemand graag een jointje rookt, laat ze... Ik drink ook wel eens...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:00:13 #50
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750472
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dus omdat je er zelf niet naar taant ga je het een ander verbieden? En wat nu als je vriendin jou dingen gaat verbieden want anders kun je oprotten? Dan sta je zeker op hoge poten! Live and let live, het is een kwestie van geven en nemen. Kijk ik ben geen grootverbruiker en ik zou absoluut geen vriendin willen die van de wereld is de helft van de tijd, maar ik heb wel ervaring met dat soort spul. Als je meisje het nu lekker vind als ze thuiskomt op vrijdag een lekker jointje te roken en jij een lekker biertje te drinken (bijvoorbeeld) wat is dan het probleem?
Drugsgebruik vind ik gewoon not done en inderdaad als mijn vriendin dat zou gaan gebruiken dan kan ze inderdaad oprotten.
Het is niet iets waar je niet zonder kan ofzo
Maargoed, ieder z'n mening erover natuurlijk. Maar ik kan gewoon echt niet tegen die vieze stinklucht van wiet ed en dan wil ik niet dat mijn vriendin daar naar meurt
pi_27750482
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat een gezever trouwens over dat blowen... Als iemand graag een jointje rookt, laat ze... Ik drink ook wel eens...
Ik rook en ik drink!
Take it or leave it
pi_27750493
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik zie me al wachten op een vrouw
That will be the day!
Nee, je zegt het verkeerd.

Ik zie mezelf al een vrouw in de wacht zetten

Nou ja wachten op een vrouw, je kunt ook gewoon verder gaan met je leven, maar af en toe jezelf even afvragen hoe het met haar is of haar even bellen. Is dat ook wachten?
pi_27750498
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Drugsgebruik vind ik gewoon not done en inderdaad als mijn vriendin dat zou gaan gebruiken dan kan ze inderdaad oprotten.
Het is niet iets waar je niet zonder kan ofzo
Maargoed, ieder z'n mening erover natuurlijk. Maar ik kan gewoon echt niet tegen die vieze stinklucht van wiet ed en dan wil ik niet dat mijn vriendin daar naar meurt
Als ze nou verslaafd is aan pijpen?
Dan is dat haar drug! Denk je er dan nog net zo over?
pi_27750508
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef Godlike02 het volgende:
Wachten op een jongen
wat is daar nu mis mee

moest iedereen bij één nee opgeven, waren 99,9 % van de koppels in deze samenleving nooit gevormd.

Er moet een mooie strijd aan voorafgaan, maakt de spanning en de ontlading bij het aangaan van de relatie zo veel groter.
pi_27750522
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ken haar niet, dus dit is erg wanhopig aan het worden
pi_27750531
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nee, je zegt het verkeerd.

Ik zie mezelf al een vrouw in de wacht zetten

Nou ja wachten op een vrouw, je kunt ook gewoon verder gaan met je leven, maar af en toe jezelf even afvragen hoe het met haar is of haar even bellen. Is dat ook wachten?
Nee dat is hoop houden!
Dat is iets heel anders, zo lang dat niet door werkt in andere relaties is er niks aan de hand
Je kan nou eenmaal voor sommige een zwak hebben
pi_27750538
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik rook en ik drink!
Take it or leave it
Ik drink alleen nog maar .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27750555
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat is daar nu mis mee

moest iedereen bij één nee opgeven, waren 99,9 % van de koppels in deze samenleving nooit gevormd.

Er moet een mooie strijd aan voorafgaan, maakt de spanning en de ontlading bij het aangaan van de relatie zo veel groter.
99,9%

Oh wat ben je toch een schat!
Wat kan je heerlijk overdrijven!
pi_27750574
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat is daar nu mis mee

Nee dat is in 9/10 gevallen geen kwestie van doorzettingsvermogen, maar een groot bord voor je kop.

Als iemand je niet moet, dan moet diegene je niet en dan is het niet de bedoeling dat je blijft zuigen en wachten tot ze wel wil.

Iemand gaan overtuigen dat je echt wel leuk genoeg bent en precies goed voor haar vind ik toch een beetje sneu. Ik heb zo mijn twijfels over dames zoals eerder gezegd, maar daartoe ga ik me niet verlagen...
pi_27750578
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef Godlike02 het volgende:

Nee dat is hoop houden!
Dat is iets heel anders, zo lang dat niet door werkt in andere relaties is er niks aan de hand
ik zie het verschil niet tussen jouw 'hoop houden' en wachten : ?
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:03:36 #61
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27750600
quote:

[..]

Waar koop je die
pi_27750606
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef Godlike02 het volgende:

Was het maar een zwak!

Het is groter dan mezelf al dik een jaar met ups en downs.
pi_27750623
Hahaha wat lees ik nu weer. Metro is een bekrompen conservatieve anti-wiet piemel?

Een jointje kan minder kwaad dan een avondje aan het bier zitten, waar maak je je druk om.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 19:04:31 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27750632

weer wakker
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27750635
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef Tranceptor het volgende:

Nee dat is in 9/10 gevallen geen kwestie van doorzettingsvermogen, maar een groot bord voor je kop. Als iemand je niet moet, dan moet diegene je niet en dan is het niet de bedoeling dat je blijft zuigen en wachten tot ze wel wil.
dus ook geen 'hoop houden', dan toch
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:05:16 #66
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750656
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Hahaha wat lees ik nu weer. Metro is een bekrompen conservatieve anti-wiet piemel?

Een jointje kan minder kwaad dan een avondje aan het bier zitten, waar maak je je druk om.
bier stinkt tenminste niet zo
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:05:21 #67
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27750660
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef Ynske het volgende:

weer wakker
ow wordt het vannacht weer kort slapen?
pi_27750676
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Ook die zijn wel eens single...
pi_27750678
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dus ook geen 'hoop houden', dan toch
We hadden het over een duidelijk en definitief nee zeggen en dan doorzaniken tot je je zin krijgt, dat is een bord voor je kop.

Iemand heel leuk vinden en door allerlei redenen dan niet een nee krijgen, maar ook geen ja is in mijn geval even anders.
pi_27750695
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zie het verschil niet tussen jouw 'hoop houden' en wachten : ?
Dat hoef jij ook niet te zien!
Zal je ook nooit zien denk ik.

Geeft niet ieder zijn leven! Maar ik ga niet wachten tot een vrouw uit een relatie komt!
Inderdaad net nummertjes apparaat

Niet? Next!!
pi_27750708
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nee, ik ruik altijd heerlijk als ik de kroeg uit kom rollen om half vijf ...
pi_27750719
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, ik ruik altijd heerlijk als ik de kroeg uit kom rollen om half vijf ...
Ik rook je hier man
pi_27750723
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Tranceptor het volgende:

Iemand heel leuk vinden en door allerlei redenen dan niet een nee krijgen, maar ook geen ja is in mijn geval even anders.
als je geen expliciete ja krijgt, is het meestal wel een nee hoor ...
pi_27750731
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Bier stinkt niet? Moet je eens - net als ik - in de kroeg gewerkt hebben. Bier stinkt echt wel, mensen met bier op stinken ook en je zit met uitgaan continue in de rook van sigaretten...en dan maak jij een drastisch probleem over een jointje?

Ik rook overigens waterpijp tegenwoordig, veel relaxter
pi_27750742
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat hoef jij ook niet te zien!
Zal je ook nooit zien denk ik.

Geeft niet ieder zijn leven! Maar ik ga niet wachten tot een vrouw uit een relatie komt!
Inderdaad net nummertjes apparaat

Niet? Next!!
Precies, maar ik ben daarin ook erg rechtlijnig. Ik heb zoiets van 1 keer nee, dan is het ook nee. Zo heb ik mezelf een date laatst door mijn eigen neus geboord met een heel leuk meisje.
pi_27750778
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als je geen expliciete ja krijgt, is het meestal wel een nee hoor ...
Ik heb geen zin dat hier uit te leggen, ik kreeg zowel een ja als een nee. Nu lijkt dat van haar kant een duidelijk ja en ik durf er niet in te stappen om allerlei redenen.
pi_27750823
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Precies, maar ik ben daarin ook erg rechtlijnig. Ik heb zoiets van 1 keer nee, dan is het ook nee. Zo heb ik mezelf een date laatst door mijn eigen neus geboord met een heel leuk meisje.
Nou en!

Playing hard to get doe ik niet aan mee.
eventjes is leuk maar ga niet achter dr reet aan lopen
daar voel ik me te goed voor. als de klik dr is moet ze niet zeiken
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:10:04 #78
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750836
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Bier stinkt niet? Moet je eens - net als ik - in de kroeg gewerkt hebben. Bier stinkt echt wel, mensen met bier op stinken ook en je zit met uitgaan continue in de rook van sigaretten...en dan maak jij een drastisch probleem over een jointje?

Ik rook overigens waterpijp tegenwoordig, veel relaxter

nee sorry, mijn grens ligt bij roken, daar kan ik zelf ook nog enigszins tegen maar tegen wiet kan ik gewoon niet en zwaardere drugs zijn sowieso nog done
pi_27750863
Je hoeft het toch niet zelf te usen
pi_27750911
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:09 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Nou en!

Playing hard to get doe ik niet aan mee.
eventjes is leuk maar ga niet achter dr reet aan lopen
daar voel ik me te goed voor. als de klik dr is moet ze niet zeiken
Sja je hebt ook vrouwen die je leuk vinden en dan niet gaan bellen om je niet teveel het idee te geven dat ze je leuk vinden. Vervolgens sms je en reageren ze een keer terug en de keer erop niet want ze willen niet te afhankelijk van je overkomen.

en dan hoor je van dr beste vriendin hele andere verhalen dan wat jij denkt op basis van je ontvangen smsje en aandacht

Vrouwen en tactiek.
pi_27750921
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

[afbeelding]

nee sorry, mijn grens ligt bij roken, daar kan ik zelf ook nog enigszins tegen maar tegen wiet kan ik gewoon niet en zwaardere drugs zijn sowieso nog done
Roken stinkt
maar coke ook niet hoor
pi_27750943
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Gaat dit over jij of over een heel leuk meisje? Jij zoekt echt iemand die helemaal perfect is en precies zoals jij bent in alles he? Veel plezier met je zoektocht.

Bobbemans is cool
pi_27750951
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:12 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Sja je hebt ook vrouwen die je leuk vinden en dan niet gaan bellen om je niet teveel het idee te geven dat ze je leuk vinden. Vervolgens sms je en reageren ze een keer terug en de keer erop niet want ze willen niet te afhankelijk van je overkomen.

en dan hoor je van dr beste vriendin hele andere verhalen dan wat jij denkt op basis van je ontvangen smsje en aandacht

Vrouwen en tactiek.
Ze lezen nog duidelijker het 10.000 straten boek
pi_27750980
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:12 schreef Tranceptor het volgende:

Vrouwen en tactiek.
in welke achterlijke gebieden gebruiken vrouwen nog zulke tactieken
pi_27750998
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:12 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Absoluut, ach ja ik bel haar wel even vrijdag. Ik doe het wel weer...

Ik ken wel meer meiden die zulke rare tactieken hebben of van die subtiele hints. Mijn beste vriendin ook aan moeten horen over een vriend van haar. Gaat ze daar slapen, zit ie een pornootje te kijken... gebeurt helemaal niks omdat ze met een soort rare psychologie denkt waar ik niks van snap. Nou goed, leuk zo'n gedachtenpatroon, zit je de hele avond te soppen op de bank en slaap je alleen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:15:24 #86
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751050
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:12 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

stratenboek wat is dat

Nee omdat ook geheel tegen te gaan heb ik maar gps genomen, daarover iig geen ruzie
pi_27751181
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:15 schreef PieterCK het volgende:

[..]

stratenboek wat is dat

Nee omdat ook geheel tegen te gaan heb ik maar gps genomen, daarover iig geen ruzie
Navigatiesysteem
Als ik het lief vraag mag ik hem ook nog in de gleuf stoppen!
Geen vrouw meer nodig
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:19:43 #88
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751194
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Navigatiesysteem
Als ik het lief vraag mag ik hem ook nog in de gleuf stoppen!
Geen vrouw meer nodig
hhm je kan te ver gaan he
pi_27751222
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:19 schreef PieterCK het volgende:

[..]

hhm je kan te ver gaan he
Kan helemaal niet
Navigatie dvd is weg gewerkt
pi_27751224
Morgen of overmorgen zie ik dat meisje eindelijk weer

Voor het eerst in mn leven dat ik echt zoveel aan een meisje denk, ongezond...
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:21:08 #91
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751242
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:20 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Kan helemaal niet
Navigatie dvd is weg gewerkt

nothing to say
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:21:22 #92
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751245
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Morgen of overmorgen zie ik dat meisje eindelijk weer

Voor het eerst in mn leven dat ik echt zoveel aan een meisje denk, ongezond...
En neuken ??
pi_27751303
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:21 schreef PieterCK het volgende:

[..]

En neuken ??
Zou kunnen als ik dat al wilde meteen, maar ik denk dat ik er expres even mee wacht
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:25:14 #94
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751398
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Zou kunnen als ik dat al wilde meteen, maar ik denk dat ik er expres even mee wacht
Of wordt ze binnenkort 18
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 19:26:44 #95
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27751446
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef PieterCK het volgende:

[..]

ow wordt het vannacht weer kort slapen?
neej vannacht braaf in eigen bedje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27751464
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Of wordt ze binnenkort 18
Ze is net zo oud als ik jaloers biggetje van me
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:28:11 #97
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751493
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:27 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ze is net zo oud als ik jaloers biggetje van me
Ow bruin reetriddertje van mij
Moet je maar ff meer info geven he haha
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:28:27 #98
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751510
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

Zo zo 1e nacht deze week
pi_27751638
Van dat seks ben ik overigens niet zeker, ik ga niet koste wat kost wachten, zo sterk ben ik nou ook weer niet
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:32:12 #100
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751677
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Van dat seks ben ik overigens niet zeker, ik ga niet koste wat kost wachten, zo sterk ben ik nou ook weer niet
haha afhankelijk hoe gewillig zij is
pi_27751741
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef PieterCK het volgende:

[..]

haha afhankelijk hoe gewillig zij is
Ik zie wel Hoeft van mij niet eens direct, hoe verliefd kan ik zijn
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:34:41 #102
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751764
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik zie wel Hoeft van mij niet eens direct, hoe verliefd kan ik zijn
haha je leven aan het betere jongen...
we (kuch ik) ben trots op je

de rest is er ff niet denk ik
pi_27751776
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef Ynske het volgende:

wohowow, wat heb ik gemist ????? in welke bedjes heb je zo allemaal gelegen ?

en, ben ik 3 minuten geleden op de grond gesmakt. Over mijn schoenen gestruikeld en keihard op mijn bakkes gevallen, heb enorm veel pijn aan knie en heup, ben daar geopereerd in een ver verleden . echt autsj
pi_27751836
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:34 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en, ben ik 3 minuten geleden op de grond gesmakt. Over mijn schoenen gestruikeld en keihard op mijn bakkes gevallen, heb enorm veel pijn aan knie en heup, ben daar geopereerd in een ver verleden . echt autsj
Ai Sterkte
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:37:07 #105
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27751875
quote:

[..]

* insert arm omheenlegsmiley
pi_27751897

Hier.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:38:01 #107
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27751909
quote:

[..]

Ai minders..

nou we weten het van afgelopen nacht iig, maar de nacht ervoor misschien Loko maar ze laat er niks over los hoor denk ik
pi_27751935
* Twisted_fok zwaait vanuit grunn

hebben jullie me gemist?
pi_27751940
dank voor de steun, 't doet echt wel zeer. Ik heb nooit geheelde doorligwonden aan mijn heup ( lekker sexy ), en als ik daarmee tegen iets stoot. AAAAAAAAAAAAAAAUW

soit, met het single zijn heeft het weinig te maken
pi_27751965
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:38 schreef Twisted_fok het volgende:

hebben jullie me gemist?
Tuuuurlijk Hoe is het met mijn back-up schoonheid?
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:41:55 #111
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27752085
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:39 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Tuuuurlijk Hoe is het met mijn back-up schoonheid?
pi_27752339
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef WeirdMicky het volgende:
En tegen mij zeggen dat je er nog niet aan toe was
pi_27752361
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

En tegen mij zeggen dat je er nog niet aan toe was
Haha, lul niet toch niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 19:49:14 #114
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27752363
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:28 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Zo zo 1e nacht deze week
nietus
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27752364
quote:

Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:38 schreef Twisted_fok het volgende:

hebben jullie me gemist?
Ja heel erg...

op mijn MSN
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:53:30 #116
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27752520
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:49 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
[..]
Tsja drank he

Maar ik ben poolen, post niet teveel he
pi_27752604
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:53 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Tsja drank he

Maar ik ben poolen, post niet teveel he
Straal bezopen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 19:58:32 #118
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27752741
hmmm poolen... leuk waar?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27752784
Gaan we de 23ste ook poolen?
pi_27752832
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:59 schreef Tranceptor het volgende:
Jullie komen de 22e op mn verjaardag of de 25e op mn feestje natuurlijk
pi_27752842
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:59 schreef Tranceptor het volgende:
nee
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 20:02:37 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27752895
zin in opwellingacties
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27752921
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:00 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Jullie komen de 22e op mn verjaardag of de 25e op mn feestje natuurlijk
Feeschtjes zijn okay! Waar?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 20:13:21 #124
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27753205
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:03 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Feeschtjes zijn okay! Waar?
idd waar???
22e afstudeerpresentatie... dus zou moeten lukken
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:18:55 #125
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27753347
* Metro2005 heeft zondag een date
pi_27753418
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:18 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kom ook even kijken en ik val meteen met mijn neus in de boter.

Wat ga je doen Metro en met welk grietje?
pi_27753439
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:18 schreef Metro2005 het volgende:
Bij voorbaat kansloos of valt het mee?
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:23:07 #128
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27753463
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Bij voorbaat kansloos of valt het mee?
Dit valt wel mee
We gaan naar de apenheul
ze is 20 en woont in de buurt van leiden en meer zeg ik er niet over
pi_27753497
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dit valt wel mee
We gaan naar de apenheul
Is dit de laatst toegevoegde dame?
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:24:58 #130
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_27753527
Dan kan je mij helemaal afschrijven Metro, ik gebruik wiet, hasj af en toe salvia
Lust ook wel een vodka/colaatje

Maar ik rook niet!

Van mij mag me partner een joint opsteken, zelfs al zou ik het zelf niet doen

En ja, ik zie alchohol en wiet/hasj als hetzelfde, allebei drugzzz
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_27753604
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef petitlapin het volgende:

[..]

bij de andere die hij meer begeert, zal je subtieler moeten te werk gaan ?

maar wat is eigenlijk de specifieke situatie, heeft hij zijn liefde al verklaard aan iemand, is het wederzijds ... weet hij iets af van wat jij voelt ?
Hij heeft 't verklaard, 't is niet helemaal 100% wederzijds maar misschien ook weer wel (vrouwen ) en hij weet niets van mij, maar wel van m'n voorgangster, maar hij heeft al gezegd dat dat niks wordt
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:30:07 #132
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27753697
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef warboel het volgende:

[..]

Geen alcohol? Helemaal niet? Nooit? Heb ik dan toch nog een gelijkgestemde gevonden?!?
Heeeeel soms een beetje bier, champagne met oud & nieuw, Guinness in Engeland ( Geen hele pint want dan word ik twee dagen niet wakker) en wijn van m'n moeder Maar eigenlijk nauwelijks een hele glas van iets.

En roken heb ik even geprobeerd op m'n 15e, gewoon even testen, en twee jaar terug heb ik ook 1 sigaret aangeraakt en dat was 't
Tap tap tap
pi_27753784
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dit valt wel mee
We gaan naar de apenheul
De apenheul? Lekker dichtbij mij, kzit nu in Apeldoorn...breng dr langs, keur ik dr wel even
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:37:07 #135
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27753930
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Is dit de laatst toegevoegde dame?
yup
pi_27753985
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

yup
Dan ben je nog sneller dan de Thalis.
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:39:44 #137
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27754021
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef purplerose het volgende:
Dan kan je mij helemaal afschrijven Metro, ik gebruik wiet, hasj af en toe salvia
Lust ook wel een vodka/colaatje

Maar ik rook niet!

Van mij mag me partner een joint opsteken, zelfs al zou ik het zelf niet doen

En ja, ik zie alchohol en wiet/hasj als hetzelfde, allebei drugzzz
* Schrapt purplerose van lijstje
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:41:24 #138
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27754069
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Dan ben je nog sneller dan de Thalis.
als ik na 1 dag msnen een afspraakje met iemand heb omdat het goed klikt op msn zodat je elkaar beter wilt leren kennen?
Ga jij in de kroeg ook eerst een week lang met iemand staan praten voor je een afspraakje met hem maakt?
pi_27754082
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

als ik na 1 dag msnen een afspraakje met iemand heb omdat het goed klikt op msn zodat je elkaar beter wilt leren kennen?
Ga jij in de kroeg ook eerst een week lang met iemand staan praten voor je een afspraakje met hem maakt?
Ik zou nooit op msn direct met iemand wat afspreken.
pi_27754141
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik zou nooit op msn direct met iemand wat afspreken.
Want?
pi_27754151
quote:

[..]

Ten eerste bevind ik mij bijna nooit in een kroeg en is ook totaal niet te vergelijken al zeg ik het zelf.

Maar het kan vandaag goed klikken, maar wat als ze de komende dagen tegenvalt?
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:45:19 #142
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27754182
quote:

[..]

je hebt toch wel gevraagd of ze wel of niet blowt hè?
pi_27754248
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Want?
Direct? Op internet wil ik wel eerst iets meer informatie, zo desperite ben ik nou ook weer niet om direct te moeten daten.
pi_27754258
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef Ruis het volgende:

[..]

je hebt toch wel gevraagd of ze wel of niet blowt hè?
Lijkt me onprettig als je daar met je lid uit je broek staat.
pi_27754305
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:47 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Direct? Op internet wil ik wel eerst iets meer informatie, zo desperite ben ik nou ook weer niet om direct te moeten daten.
Ow ok, je wil eerst een foto zien bedoel je? Bij mij ligt het eraan, ik spreek dan wel op een neutrale plek af ergens, maar het zal me boeien. Als zij denkt mij iets te bieden heeft, mag ze het laten zien als ik er tijd voor heb.

WM, nog steeds vind ik dat ik ML die meid wel had moeten pakken
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:49:39 #146
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27754319
Ik leer mensen nou eenmaal het liefst in real life kennen en niet via internet. Ik spreek altijd snel af.
Ik gebruik het alleen om te kijken of het een klein beetje klikt en of je elkaar wat te zeggen hebt, zo ja dan probeer ik af te spreken, zo niet dan msn ik nog even door en kap het daarna af.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 20:50:49 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27754357
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Lijkt me onprettig als je daar met je lid uit je broek staat.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27754390
Ik ga morgen naar 'n feest!

Eens zien of me volgieten net zo goed werkt als al m'n vriendinnen zeggen. Het motto van 't feest is ook iets als 'Besmet elkaar' ofzo
Tap tap tap
pi_27754395
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ow ok, je wil eerst een foto zien bedoel je? Bij mij ligt het eraan, ik spreek dan wel op een neutrale plek af ergens, maar het zal me boeien. Als zij denkt mij iets te bieden heeft, mag ze het laten zien als ik er tijd voor heb.

WM, nog steeds vind ik dat ik ML die meid wel had moeten pakken
Had je niet moeten doen, had je eigenwaarde laten zakken...

En foto's, wat meer informatie etc...vooral als een meisje direct wilt afspreken ergens...vraag je je toch af wat voor hoertje je nu weer aan de haak wilt slaan
pi_27754458
Ik spreek ook liever niet gelijk af met iemand van internet, gewoon even chatten, desnoods smsen of bellen en dan kijk ik wel voor een stapje verder.
pi_27754473
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:

Eens zien of me volgieten net zo goed werkt als al m'n vriendinnen zeggen. Het motto van 't feest is ook iets als 'Besmet elkaar' ofzo
Volgieten kan best leuk zijn... totdat je moet kotsen

Gelukkig heb ik daar (bijna) nooit last van, dat ik van de drank over mijn nek ga.
Behalve 1 keer, en daarna toch nog naar de volgende kroeg gegaan, en toen nog met een meid staan zoenen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 21:09:41 #152
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27754981
chatten... meelen, sms , bellen en foto dan afspreken
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:13:38 #153
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27755106
quote:

Nou moe, je dronk toch niet?

Eh, veel plezier, bedoel ik
pi_27755434
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef Ynske het volgende:
chatten... meelen, sms , bellen en foto dan afspreken
Ja idd, maar foto kan ook al eerder, en mailen gebeurd bij mij ook weleens voor het chatten.
pi_27755621
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja idd, maar foto kan ook al eerder, en mailen gebeurd bij mij ook weleens voor het chatten.

Die foto wil ik zeker eerder zien. Ik ga niet eerst mijn telefoonrekening omhoog jagen om er vervolgens achter te komen dat het meisje in kwestie de sex-appeal van een krentenbol heeft.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_27755675
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:25 schreef nozem het volgende:

[..]

Die foto wil ik zeker eerder zien. Ik ga niet eerst mijn telefoonrekening omhoog jagen om er vervolgens achter te komen dat het meisje in kwestie de sex-appeal van een krentenbol heeft.
Daar pas ik uberhaupt mee op, die telefoonrekeningen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:27:03 #157
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27755677
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:25 schreef nozem het volgende:

[..]

Je brengt het in elk geval duidelijk
pi_27755742
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Daar pas ik uberhaupt mee op, die telefoonrekeningen.
Jij laat je liever bellen? Doe ik doorgaans ook.
pi_27755815
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef nozem het volgende:

[..]

Jij laat je liever bellen? Doe ik doorgaans ook.
Nou nu zal mijn voorkeur er naar uitgaan. Ik heb die providers al veel te veel gespekt. Ik ben meestal degene die belt.
pi_27756097
Ik bel echt teveel 99 % naar vrouwen.
pi_27756189
quote:

Vergeet niet om te vragen of je vriendinnen met een camera klaar willen staan als je boven de plee hangt. Ook handig omdat ze dan je haar naar achter kunnen houden .
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:37:59 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27756228
ik ben al 3 uur met d'r aan het webcammen dus ik heb wel een redelijk beeld van hoe ze eruit zien en tis gratiz. Ben bovendien al vanaf vanmorgen 11u met dr aan het msnen.
dus helemaal overhaast is het nou ook weer niet
pi_27756304
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben al 3 uur met d'r aan het webcammen dus ik heb wel een redelijk beeld van hoe ze eruit zien en tis gratiz. Ben bovendien al vanaf vanmorgen 11u met dr aan het msnen.
dus helemaal overhaast is het nou ook weer niet
nou post dan maar hier een webcamshot van haar, kunnen we ook meegenieten
pi_27756362
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Volgieten kan best leuk zijn... totdat je moet kotsen

Gelukkig heb ik daar (bijna) nooit last van, dat ik van de drank over mijn nek ga.
Behalve 1 keer, en daarna toch nog naar de volgende kroeg gegaan, en toen nog met een meid staan zoenen
Nou, 'mezelf volgieten' is dus 1 biertje.
Tap tap tap
pi_27756363
Zo even douchen
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:40:59 #166
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27756372
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

nou post dan maar hier een webcamshot van haar, kunnen we ook meegenieten
Ik ga niet zomaar foto's van iemand anders hier op fok gooien.
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:41:30 #167
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27756393
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef Metro2005 het volgende:
Ben bovendien al vanaf vanmorgen 11u met dr aan het msnen.
Hoe doe je dat...ik hou het met de meeste mensen nog geen uur vol

Of de meeste mensen niet met mij, dat kan natuurlijk ook
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:43:05 #168
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27756487
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ha, zulke vrouwen moeten d'r meer zijn!
pi_27756520
Msnen kan ik ook uren volhouden met de juiste persoon. Dan ben ik zo moe en toch stug doorgaan met msnen, totdat ik achter de laptop in slaap val . Ik lag met laptop al in bed
pi_27756571
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Rustig aan beginnen en dan volgende week 2 biertjes
pi_27756627
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar, urenlang MSN'en? Waar héb je het dan in hemelsnaam over?!?
pi_27756663
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:44 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Rustig aan beginnen en dan volgende week 2 biertjes
Precies, en voordat je het weet beschouw je 12 flessen als "indrinken".
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:47:25 #173
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27756708
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar, urenlang MSN'en? Waar héb je het dan in hemelsnaam over?!?
ga er even van uit dat je iemand nog niet kent, dan heb je echt genoeg om over te praten hoor
pi_27756720
quote:
Online pokeren voor geld én msnen gaan goed samen.
pi_27756736
quote:
Echt van alles en nog wat, maar meestal wel een onderwerp waar je diep op in kan gaan.
pi_27756835
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ga er even van uit dat je iemand nog niet kent, dan heb je echt genoeg om over te praten hoor
Ja, maar toch geen hele dag? Eerlijk waar, er zijn maar weinig mensen waar ik msnen langer dan een uur mee volhoud.Maar ik bezit dan ook een behoorlijk anti-sociale persoonlijkheid
pi_27756860
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef nozem het volgende:

[..]

Ja, maar toch geen hele dag? Eerlijk waar, er zijn maar weinig mensen waar ik msnen langer dan een uur mee volhoud.Maar ik bezit dan ook een behoorlijk anti-sociale persoonlijkheid
Hele dag is ook wel teveel van het goede.
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:51:49 #178
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27756900
ik moest me sociaal gedragen en geinteresseerd in een ander opstellen volgens deze reeks
doe ik dat , lul een dag vol, is het weer niet goed
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:52:35 #179
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27756934
quote:

[..]

Dat zeg ik toch net Altijd weer leuk, merken dat je niet de enige bent
pi_27756987
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kijk maar uit dat je niet in de 'friends'-zone terecht komt
pi_27757025
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef warboel het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch net
Ow sorry, ik wil nog wel eens over users zonder avatar heenlezen.

Zonder plaatjes wordt het zo'n warboel..
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:56:09 #182
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27757084
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:54 schreef nozem het volgende:

[..]

Ow sorry, ik wil nog wel eens over users zonder avatar heenlezen.

Zonder plaatjes wordt het zo'n warboel..
Maar je hebt wel een punt...misschien moet ik de (war)boel toch eens wat gaan opleuken. Lukt dat offline niet, dan online maar eens proberen
pi_27757098
quote:

[..]

pi_27757179
Morgen weer een date
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:59:05 #185
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27757207
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Morgen weer een date
go WM go
pi_27757278
Zo terug uit de douche!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:05:55 #188
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27757487
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[CENTRAAL] Singles > kom op we gaan ervoor...

We hebben twee topics
is die nog steeds open
goede moderatie hier
pi_27757505
kom op we gaan ervoor...

Wat een EO kreet!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:07:07 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27757543
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
kom op we gaan ervoor...

Wat een EO kreet!
ware liefde wacht
pi_27757615
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
kom op we gaan ervoor...

Wat een EO kreet!
Volgens mij lopen er op de EO-jongerendag best veel leuke (vrijgezelle) meiden rond

-He schat, heb jij zin om eens met mij op zondagochtend naar de kerk te gaan?
pi_27757728
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

go WM go
Thanks m8

Hopelijk morgen wat betere gezondheid, vandaag en gister brak...morgen met uitslapen beter ga ik vanuit
pi_27757749
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Volgens mij lopen er op de EO-jongerendag best veel leuke ongelooflijk saaie, gare, lelijke (vrijgezelle) meiden rond
quote:
-He schat, heb jij zin om eens met mij op zondagochtend naar de kerk te gaan?
Zondagochtend blijf ik mooi in mijn bedje liggen...
pi_27757798
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Zondagochtend blijf ik mooi in mijn bedje liggen...
dan kom ik net thuis.
pi_27757885
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

dan kom ik net thuis.
Dan kan jij iig meteen door naar de mis!
pi_27757956
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef WeirdMicky het volgende:

Had je niet moeten doen, had je eigenwaarde laten zakken...
Maar ze zag er zeker stukken leuk(er) uit.

je hebt gelijk, maar toch
pi_27758035
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik ga niet zomaar foto's van iemand anders hier op fok gooien.
Want? Het gaat hier wel om je beste vrienden hier
Naast dit topic kun je namelijk onmogelijk een leven hebben.
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Morgen weer een date
Op donderdag daten is zo overrated

woensdag 8 juni 2005 @ 22:18:25 #198
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27758057
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef Ynske het volgende:
hmmm poolen... leuk waar?
Sorry is niet voor scharrels of om op die manier gebruikt te worden
pi_27758070
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Maar ze zag er zeker stukken leuk(er) uit.

je hebt gelijk, maar toch
En ik heb foto's van dnb vrouwtjes gezien die ik op het feest zelf echt gruw vond en op de foto echt dacht van: was zij dat of zie ik eruit als deze smiley -->
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:19:04 #200
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27758082
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Want? Het gaat hier wel om je beste vrienden hier
Naast dit topic kun je namelijk onmogelijk een leven hebben.
pi_27758143
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nee foto!
pi_27758146
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

En ik heb foto's van dnb vrouwtjes gezien die ik op het feest zelf echt gruw vond en op de foto echt dacht van: was zij dat of zie ik eruit als deze smiley -->
Ik zie gekke_sandra terugkomen op feesten waar ik haar toch ECHT niet gezien heb, maar dat is bepaald niet hetzelfde. Ik zie op drum and bassfeesten een grote kwantiteit aan leuk uitziende vrouwen en zoveel drink ik niet.

Zie me vorige edit bij vorige post overigens
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:28:31 #203
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27758468
pff msn gesprek is eindelijk afgelopen. geloof dat ik ondertussen een nieuw record heb gevestigd
Ik ga naar bed beste mensjes tot morgen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:30:02 #204
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27758517
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef Metro2005 het volgende:
pff msn gesprek is eindelijk afgelopen. geloof dat ik ondertussen een nieuw record heb gevestigd
Truste
pi_27758518
quote:
Ow er komt een vrouw in beeld en dan laat hij zijn vrienden vallen, wat een waardeloze vent ben je toch.

heb je nog wat wiet toevallig?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tranceptor op 08-06-2005 22:35:25 ]
pi_27758558
quote:
Ze kwam uit de buurt van Leiden, aan welke kant van Leiden moet ik dan denken? Altijd leuk als het een bekende zou zijn
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:33:17 #207
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27758657
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Ze kwam uit de buurt van Leiden, aan welke kant van Leiden moet ik dan denken? Altijd leuk als het een bekende zou zijn
ze woont vlakbij oegstgeest, nog een stukje verder dus.
pi_27758756
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ze woont vlakbij oegstgeest, nog een stukje verder dus.
Verder terug?

pi_27758757
Haai stoeipoezen van me!
Ain't life wonderful?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_27758788
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef Thisbe het volgende:
Haai stoeipoezen van me!
Ain't life wonderful?
Nu jij er bent wel weer, waar is de vlag jongens? Thisbe is er weer...

maak me gek!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:37:04 #211
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27758820
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nu jij er bent wel weer, waar is de vlag jongens? Thisbe is er weer...
pi_27758891
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:37 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Kom je de 23ste ook als ? Mag ik een dresscode voor je voorstellen? Oost-Europese stoephoer lijkt me wel wat...
pi_27758909
Het leven is altijd mooi, ook als Thisbe er niet is!
Hoe is het met de exen, baby's, onbereikbare liefdes en stomende seks tegen het fietsenhok?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:39:56 #214
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27758933
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Kom je de 23ste ook als ? Mag ik een dresscode voor je voorstellen? Oost-Europese stoephoer lijkt me wel wat...
Hhm kom wel niet......

wilde meer weten welk icoontje nodig is om de vlag uit te hangen
pi_27758989
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Hhm kom wel niet......

wilde meer weten welk icoontje nodig is om de vlag uit te hangen
Zeur niet man, gewoon komen. In het echt ben ik veel vriendelijker.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:41:48 #216
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27758993
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

de 23e? wie houdt er nou een meet op een donderdag?
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:42:13 #217
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27759005
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zeur niet man, gewoon komen. In het echt ben ik veel vriendelijker.
Neuh als ik niet gewenst ben......
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:43:12 #218
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27759042
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef Ruis het volgende:

[..]

Paar singles..
Op zich is een donderdagavond wel zeer populair bij studenten hoor
pi_27759054
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef Thisbe het volgende:
Het leven is altijd mooi, ook als Thisbe er niet is!
Hoe is het met de exen, baby's, onbereikbare liefdes en stomende seks tegen het fietsenhok?
Ik vind toch altijd dat je een meerwaarde hebt voor het leven in het algemeen. Ik kan me de dagen nog herinneren voor jij in mijn leven kwam, diep donker trieste dagen waren dat. Gelukkig kwam jouw verlichte boodschap toen ons redden.

Exen, heb ik niet
Baby's, voor JoeyT nu een weet voor ons een vraag
Onbereikbare liefdes, altijd wel weer een nieuwe te vinden of een oude op te duikelen
Stomende seks tegen het fietsenhok, is dat een verzoek?
pi_27759076
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef Ruis het volgende:

[..]

Sja wie is nou mod? Dat is minstens zo kansloos als meeten op donderdag. Donderdag begint het weekend

@ PieterCK, waarom in jezusnaam denk je dat je niet gewenst bent? We vinden het allemaal leuk als je meekomt. Ok toegegeven de dames iets meer.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:45:40 #221
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27759136
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Sja wie is nou mod? Dat is minstens zo kansloos als meeten op donderdag. Donderdag begint het weekend

@ PieterCK, waarom in jezusnaam denk je dat je niet gewenst bent? We vinden het allemaal leuk als je meekomt. Ok toegegeven de dames iets meer.
Hahahaha noem er eens 2 dan
pi_27759183
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:45 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Hahahaha noem er eens 2 dan
Ynske en Twisted_Fok en ik natuurlijk verkleed als Oost-Europese stoephoer.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:50:34 #223
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27759327
Is er nu opeens weer wel een meet? Of is die gewoon even onderbelicht geweest? Nou ja, ik kan hoe dan ook toch niet, dus...tja
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:50:43 #224
52349 purplerose
pi_27759333
Gaat er gemeet worden?
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:50:53 #225
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27759339
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ynske en Twisted_Fok en ik natuurlijk verkleed als Oost-Europese stoephoer.
Hhhm Twisted_fok weet ik het nog niet zo van hoor hahaha....
pi_27759367
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:50 schreef purplerose het volgende:
Gaat er gemeet worden?
Ja de 23ste, kom jij ook? Ik weet het nog niet, ik heb meettrauma's
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:53:13 #227
52349 purplerose
pi_27759435
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als Godlike komt, kom ik ook

ok, dat staat een beetje vaag

[ Bericht 12% gewijzigd door purplerose op 08-06-2005 22:58:36 ]
pi_27759659
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:53 schreef purplerose het volgende:

[..]

Als Godlike komt, kom ik ook

ok, dat staat een beetje vaag
En ik maar denken dat ik de spil was waar de wereld om draaide, maar het is Godlike?

Leuk is dat weer
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:03:18 #229
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27759796
Ik ga slapen.

Truste
pi_27759835
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:03 schreef PieterCK het volgende:
Ik ga slapen.

Truste
Weltrusten
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:04:46 #231
52349 purplerose
pi_27759847
Ja maar Tranceptor, ik heb jou op een voetstukje gezet
Dingen op zo een voetstukje doe je nix mee, die staan alleen mooi te staan

pi_27759866
even met vriendin iets gaan drinken.

serieuze blauwe plek op mijn knie. Ik ben gevallen omdat er twee paar schoenen in de living stonden, ik had die niet gezien en ik ben er overgetotterd, er was niets waar ik de val mee kon breken, of waar ik me met mijn armen kon mee vasthouden, dus ik ben gewoon vlam met mijn bakkes tegen de grond getoeft

@tranceptor, door omstandigheden heb ik een ander emailadres aangemaakt, ik ben nu te lui, maar ik zal eens morgen zien of ik een foto van mezelf kan opsturen, nu ik de merde van het nieuwe emailadres toch gepasseerd ben.
pi_27760082
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:04 schreef purplerose het volgende:
Ja maar Tranceptor, ik heb jou op een voetstukje gezet
Dingen op zo een voetstukje doe je nix mee, die staan alleen mooi te staan

Kansloos excuus, maar dat had je zelf al door.

Niet zo slim petitlapin, sja ik zie het vrijdag dan wel. Ik heb het morgen euhm druk enzo...

gelukkig hoef ik niet naar mijn ex een zwangerschaptest te doen
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:20:52 #234
52349 purplerose
pi_27760472
@Tranceptor je snapt toch zelf wel dat ik moeilijk de waarheid kan vertellen dat ik eigenlijk nog niet zo goed kan kiezen omdat er meerdere lekkertjes op die meet rond gaan lopen.

Dat staat zo ehm...hebberig
pi_27760647
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef purplerose het volgende:
@Tranceptor je snapt toch zelf wel dat ik moeilijk de waarheid kan vertellen dat ik eigenlijk nog niet zo goed kan kiezen omdat er meerdere lekkertjes op die meet rond gaan lopen.

Dat staat zo ehm...hebberig
Niemand heeft uberhaupt de macht over mij om mij zich toe te eigenen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:39:15 #236
52349 purplerose
pi_27761096
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:43:43 #237
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27762666
Achteruitgang is stilstand????

Ik snap hm niet
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 9 juni 2005 @ 01:10:51 #238
42381 CvB
handles your hunger better
pi_27763236
volgens het spreekwoord hoort het eigenlijk andersom. Stilstand is achteruitgang dus.

Kortom: Sta niet stil bij je bestaan als kansloze single, denk niet meer aan gemiste kansen uit het verleden, maar kijk vooruit en wandel met opgeheven hoofd de toekomst tegemoet!!! ...euhm ja...
Vind ik
pi_27763879
Ik ben best wel wappie
  donderdag 9 juni 2005 @ 07:04:28 #240
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27764550
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:10 schreef CvB het volgende:
volgens het spreekwoord hoort het eigenlijk andersom. Stilstand is achteruitgang dus.

Kortom: Sta niet stil bij je bestaan als kansloze single, denk niet meer aan gemiste kansen uit het verleden, maar kijk vooruit en wandel met opgeheven hoofd de toekomst tegemoet!!! ...euhm ja...
Zo zo en dat om ff na 1 uur 's nachts
  donderdag 9 juni 2005 @ 07:21:38 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27764581
mogge iedereen
werd vanmorgen wakker met een lief smsje van iemand

En ik lees net mijn mail, zit er weer een mail tussen van die getrouwde vrouw
Ik had toch duidelijk nee gezegd wat moet je daarmee Ik negeer dr maar geloof ik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 08:10:05 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27764744
moggeuh

hierow gister rond een uur of 10 met neus in laptop in slaap gevallen..
hele planning in duigen gevallen, maar vanavond een herkansing
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 08:16:26 #243
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27764781
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

!@#$%^&*()_

wat heb ik nu gezegd????
je komt gewoon!!!!!

flikker die meettrauma's in de gracht

mogguh Tranceptor, lekker geslapen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27764944
Goedemorgen singles
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 08:55:36 #245
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27765245
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedemorgen singles
helluw
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27765809
Waar zijn alle singles gebleven?
pi_27765810
Mogguh
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 09:39:30 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27765974
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 09:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
Waar zijn alle singles gebleven?
ik zit achter mijn pc
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:49:16 #249
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27766161
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:10 schreef CvB het volgende:

Ja inderdaad het spreekwoord ken ik... Daarom vroeg ik me af of Tranceptor het expres andersom had neergezet...

De logica van achteruitgang is stilstand zie ik namelijk niet. De logica van stilstand is achteruitgang zie ik wel
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27766189
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 09:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja inderdaad het spreekwoord ken ik... Daarom vroeg ik me af of Tranceptor het expres andersom had neergezet...
Ja dat deed ik express en het zou hetzelfde moeten betekenen.

DOH!!!!
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:16 schreef Ynske het volgende:

mogguh Tranceptor, lekker geslapen?
Ik heb prima geslapen hoor schatje

ik denk nog even over de 23ste

@JoeyT, ben je nu papa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')