Ik kom ook even kijken en ik val meteen met mijn neus in de boter.quote:
Dit valt wel meequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bij voorbaat kansloos of valt het mee?
Is dit de laatst toegevoegde dame?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit valt wel mee
We gaan naar de apenheul![]()
ze is 20 en woont in de buurt van leiden en meer zeg ik er niet over![]()
Hij heeft 't verklaard, 't is niet helemaal 100% wederzijds maar misschien ook weer wel (vrouwenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bij de andere die hij meer begeert, zal je subtieler moeten te werk gaan ?
maar wat is eigenlijk de specifieke situatie, heeft hij zijn liefde al verklaard aan iemand, is het wederzijds ... weet hij iets af van wat jij voelt ?
Heeeeel soms een beetje bier, champagne met oud & nieuw, Guinness in Engeland (quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef warboel het volgende:
[..]
Geen alcohol? Helemaal niet? Nooit? Heb ik dan toch nog een gelijkgestemde gevonden?!?![]()
De apenheul? Lekker dichtbij mij, kzit nu in Apeldoorn...breng dr langs, keur ik dr wel evenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit valt wel mee
We gaan naar de apenheul![]()
ze is 20 en woont in de buurt van leiden en meer zeg ik er niet over![]()
yupquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Is dit de laatst toegevoegde dame?
* Schrapt purplerose van lijstjequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef purplerose het volgende:
Dan kan je mij helemaal afschrijven Metro, ik gebruik wiet, hasj af en toe salvia
Lust ook wel een vodka/colaatje
Maar ik rook niet!
Van mij mag me partner een joint opsteken, zelfs al zou ik het zelf niet doen
En ja, ik zie alchohol en wiet/hasj als hetzelfde, allebei drugzzz
als ik na 1 dag msnen een afspraakje met iemand heb omdat het goed klikt op msn zodat je elkaar beter wilt leren kennen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dan ben je nog sneller dan de Thalis.
Ik zou nooit op msn direct met iemand wat afspreken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
als ik na 1 dag msnen een afspraakje met iemand heb omdat het goed klikt op msn zodat je elkaar beter wilt leren kennen?
Ga jij in de kroeg ook eerst een week lang met iemand staan praten voor je een afspraakje met hem maakt?
Want?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zou nooit op msn direct met iemand wat afspreken.
Ten eerste bevind ik mij bijna nooit in een kroeg en is ook totaal niet te vergelijken al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
als ik na 1 dag msnen een afspraakje met iemand heb omdat het goed klikt op msn zodat je elkaar beter wilt leren kennen?
Ga jij in de kroeg ook eerst een week lang met iemand staan praten voor je een afspraakje met hem maakt?
je hebt toch wel gevraagd of ze wel of niet blowt hè?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Direct? Op internet wil ik wel eerst iets meer informatie, zo desperite ben ik nou ook weer niet om direct te moeten daten.quote:
Lijkt me onprettig als je daar met je lid uit je broek staat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef Ruis het volgende:
[..]
je hebt toch wel gevraagd of ze wel of niet blowt hè?
Ow ok, je wil eerst een foto zien bedoel je? Bij mij ligt het eraan, ik spreek dan wel op een neutrale plek af ergens, maar het zal me boeien. Als zij denkt mij iets te bieden heeft, mag ze het laten zien als ik er tijd voor heb.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Direct? Op internet wil ik wel eerst iets meer informatie, zo desperite ben ik nou ook weer niet om direct te moeten daten.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Lijkt me onprettig als je daar met je lid uit je broek staat.![]()
Had je niet moeten doen, had je eigenwaarde laten zakken...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow ok, je wil eerst een foto zien bedoel je? Bij mij ligt het eraan, ik spreek dan wel op een neutrale plek af ergens, maar het zal me boeien. Als zij denkt mij iets te bieden heeft, mag ze het laten zien als ik er tijd voor heb.
WM, nog steeds vind ik dat ik ML die meid wel had moeten pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |