Ik rook en ik drink!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cherry is verliefd op de hunk-of-hunks van de uni...
Wat een gezever trouwens over dat blowen... Als iemand graag een jointje rookt, laat ze... Ik drink ook wel eens...
Nee, je zegt het verkeerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie me al wachten op een vrouw![]()
That will be the day!![]()
Als ze nou verslaafd is aan pijpen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Drugsgebruik vind ik gewoon not done en inderdaad als mijn vriendin dat zou gaan gebruiken dan kan ze inderdaad oprotten.
Het is niet iets waar je niet zonder kan ofzo
Maargoed, ieder z'n mening erover natuurlijk. Maar ik kan gewoon echt niet tegen die vieze stinklucht van wiet ed en dan wil ik niet dat mijn vriendin daar naar meurt
wat is daar nu mis meequote:
Ik ken haar niet, dus dit is erg wanhopig aan het wordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cherry is verliefd op de hunk-of-hunks van de uni...
Nee dat is hoop houden!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, je zegt het verkeerd.
Ik zie mezelf al een vrouw in de wacht zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja wachten op een vrouw, je kunt ook gewoon verder gaan met je leven, maar af en toe jezelf even afvragen hoe het met haar is of haar even bellen. Is dat ook wachten?![]()
Ik drink alleen nog maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik rook en ik drink!
Take it or leave it![]()
99,9%quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat is daar nu mis mee
moest iedereen bij één nee opgeven, waren 99,9 % van de koppels in deze samenleving nooit gevormd.
Er moet een mooie strijd aan voorafgaan, maakt de spanning en de ontlading bij het aangaan van de relatie zo veel groter.
Nee dat is in 9/10 gevallen geen kwestie van doorzettingsvermogen, maar een groot bord voor je kop.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat is daar nu mis mee
moest iedereen bij één nee opgeven, waren 99,9 % van de koppels in deze samenleving nooit gevormd.
Er moet een mooie strijd aan voorafgaan, maakt de spanning en de ontlading bij het aangaan van de relatie zo veel groter.
ik zie het verschil niet tussen jouw 'hoop houden' en wachten : ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
Nee dat is hoop houden!
Dat is iets heel anders, zo lang dat niet door werkt in andere relaties is er niks aan de hand
Je kan nou eenmaal voor sommige een zwak hebben
Waar koop je diequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb zelf ook zo'n nummertjesautomaat aangeschaft speciaal voor dat doeleind.![]()
Was het maar een zwak!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
Je kan nou eenmaal voor sommige een zwak hebben
dus ook geen 'hoop houden', dan tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef Tranceptor het volgende:
Nee dat is in 9/10 gevallen geen kwestie van doorzettingsvermogen, maar een groot bord voor je kop. Als iemand je niet moet, dan moet diegene je niet en dan is het niet de bedoeling dat je blijft zuigen en wachten tot ze wel wil.![]()
bier stinkt tenminste niet zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Hahaha wat lees ik nu weer. Metro is een bekrompen conservatieve anti-wiet piemel?
Een jointje kan minder kwaad dan een avondje aan het bier zitten, waar maak je je druk om.
ow wordt het vannacht weer kort slapen?quote:
Ook die zijn wel eens single...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Hahaha wat lees ik nu weer. Metro is een bekrompen conservatieve anti-wiet piemel?
We hadden het over een duidelijk en definitief nee zeggen en dan doorzaniken tot je je zin krijgt, dat is een bord voor je kop.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus ook geen 'hoop houden', dan toch![]()
Dat hoef jij ook niet te zien!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet tussen jouw 'hoop houden' en wachten : ?
Nee, ik ruik altijd heerlijk als ik de kroeg uit kom rollen om half vijfquote:
Ik rook je hier manquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, ik ruik altijd heerlijk als ik de kroeg uit kom rollen om half vijf...
als je geen expliciete ja krijgt, is het meestal wel een nee hoor ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand heel leuk vinden en door allerlei redenen dan niet een nee krijgen, maar ook geen ja is in mijn geval even anders.
Bier stinkt niet? Moet je eens - net als ik - in de kroeg gewerkt hebben. Bier stinkt echt wel, mensen met bier op stinken ook en je zit met uitgaan continue in de rook van sigaretten...en dan maak jij een drastisch probleem over een jointje?quote:
Precies, maar ik ben daarin ook erg rechtlijnig. Ik heb zoiets van 1 keer nee, dan is het ook nee. Zo heb ik mezelf een date laatst door mijn eigen neus geboord met een heel leuk meisje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat hoef jij ook niet te zien!
Zal je ook nooit zien denk ik.
Geeft niet ieder zijn leven! Maar ik ga niet wachten tot een vrouw uit een relatie komt!
Inderdaad net nummertjes apparaat![]()
Niet? Next!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |