Ja, maar toch geen hele dag? Eerlijk waar, er zijn maar weinig mensen waar ik msnen langer dan een uur mee volhoud.Maar ik bezit dan ook een behoorlijk anti-sociale persoonlijkheidquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ga er even van uit dat je iemand nog niet kent, dan heb je echt genoeg om over te praten hoor
Hele dag is ook wel teveel van het goede.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, maar toch geen hele dag? Eerlijk waar, er zijn maar weinig mensen waar ik msnen langer dan een uur mee volhoud.Maar ik bezit dan ook een behoorlijk anti-sociale persoonlijkheid
Dat zeg ik toch netquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, maar toch geen hele dag? Eerlijk waar, er zijn maar weinig mensen waar ik msnen langer dan een uur mee volhoud.Maar ik bezit dan ook een behoorlijk anti-sociale persoonlijkheid
Kijk maar uit dat je niet in de 'friends'-zone terecht komtquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ga er even van uit dat je iemand nog niet kent, dan heb je echt genoeg om over te praten hoor
Ow sorry, ik wil nog wel eens over users zonder avatar heenlezen.quote:
Maar je hebt wel een punt...misschien moet ik de (war)boel toch eens wat gaan opleuken. Lukt dat offline niet, dan online maar eens proberenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wil nog wel eens over users zonder avatar heenlezen.![]()
Zonder plaatjes wordt het zo'n warboel..
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef nozem het volgende:
[..]
go WM goquote:
is die nog steeds openquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[CENTRAAL] Singles > kom op we gaan ervoor...
We hebben twee topics
ware liefde wachtquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
kom op we gaan ervoor...
![]()
Wat een EO kreet!
Volgens mij lopen er op de EO-jongerendag best veel leuke (vrijgezelle) meiden rondquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
kom op we gaan ervoor...
![]()
Wat een EO kreet!
Thanks m8quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er op de EO-jongerendag best veel leuke ongelooflijk saaie, gare, lelijke (vrijgezelle) meiden rond
quote:-He schat, heb jij zin om eens met mij op zondagochtend naar de kerk te gaan?
dan kom ik net thuis.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]Zondagochtend blijf ik mooi in mijn bedje liggen...
Dan kan jij iig meteen door naar de mis!quote:
Maar ze zag er zeker stukken leuk(er) uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Had je niet moeten doen, had je eigenwaarde laten zakken...
Want? Het gaat hier wel om je beste vrienden hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar foto's van iemand anders hier op fok gooien.
Op donderdag daten is zo overratedquote:
Sorry is niet voor scharrels of om op die manier gebruikt te wordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef Ynske het volgende:
hmmm poolen... leuk waar?
En ik heb foto's van dnb vrouwtjes gezien die ik op het feest zelf echt gruw vond en op de foto echt dacht van: was zij dat of zie ik eruit als deze smiley -->quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar ze zag er zeker stukken leuk(er) uit.![]()
![]()
je hebt gelijk, maar toch![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Want? Het gaat hier wel om je beste vrienden hier![]()
Naast dit topic kun je namelijk onmogelijk een leven hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |