Volgieten kan best leuk zijn... totdat je moet kotsenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga morgen naar 'n feest!![]()
Eens zien of me volgieten net zo goed werkt als al m'n vriendinnen zeggen. Het motto van 't feest is ook iets als 'Besmet elkaar' ofzo
Nou moe, je dronk toch niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Eens zien of me volgieten net zo goed werkt als al m'n vriendinnen zeggen. Het motto van 't feest is ook iets als 'Besmet elkaar' ofzo
Ja idd, maar foto kan ook al eerder, en mailen gebeurd bij mij ook weleens voor het chatten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef Ynske het volgende:
chatten... meelen, sms , bellen en foto dan afspreken
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja idd, maar foto kan ook al eerder, en mailen gebeurd bij mij ook weleens voor het chatten.
Daar pas ik uberhaupt mee op, die telefoonrekeningen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Die foto wil ik zeker eerder zien. Ik ga niet eerst mijn telefoonrekening omhoog jagen om er vervolgens achter te komen dat het meisje in kwestie de sex-appeal van een krentenbol heeft.
Je brengt het in elk geval duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Die foto wil ik zeker eerder zien. Ik ga niet eerst mijn telefoonrekening omhoog jagen om er vervolgens achter te komen dat het meisje in kwestie de sex-appeal van een krentenbol heeft.
Jij laat je liever bellen? Doe ik doorgaans ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Daar pas ik uberhaupt mee op, die telefoonrekeningen.
Nou nu zal mijn voorkeur er naar uitgaan. Ik heb die providers al veel te veel gespekt. Ik ben meestal degene die belt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Jij laat je liever bellen? Doe ik doorgaans ook.![]()
Vergeet niet om te vragen of je vriendinnen met een camera klaar willen staan als je boven de plee hangt. Ook handig omdat ze dan je haar naar achter kunnen houdenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
nou post dan maar hier een webcamshot van haar, kunnen we ook meegenietenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben al 3 uur met d'r aan het webcammen dus ik heb wel een redelijk beeld van hoe ze eruit zienen tis gratiz. Ben bovendien al vanaf vanmorgen 11u met dr aan het msnen.
dus helemaal overhaast is het nou ook weer niet![]()
Nou, 'mezelf volgieten' is dus 1 biertje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Volgieten kan best leuk zijn... totdat je moet kotsen
Gelukkig heb ik daar (bijna) nooit last van, dat ik van de drank over mijn nek ga.
Behalve 1 keer, en daarna toch nog naar de volgende kroeg gegaan, en toen nog met een meid staan zoenen
Ik ga niet zomaar foto's van iemand anders hier op fok gooien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
nou post dan maar hier een webcamshot van haar, kunnen we ook meegenieten![]()
Hoe doe je dat...ik hou het met de meeste mensen nog geen uur volquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef Metro2005 het volgende:
Ben bovendien al vanaf vanmorgen 11u met dr aan het msnen.
ha, zulke vrouwen moeten d'r meer zijn!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, 'mezelf volgieten' is dus 1 biertje.![]()
Rustig aan beginnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, 'mezelf volgieten' is dus 1 biertje.![]()
Precies, en voordat je het weet beschouw je 12 flessen als "indrinken".quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:44 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Rustig aan beginnenen dan volgende week 2 biertjes
![]()
ga er even van uit dat je iemand nog niet kent, dan heb je echt genoeg om over te praten hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar, urenlang MSN'en? Waar héb je het dan in hemelsnaam over?!?
Online pokeren voor geld én msnen gaan goed samen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar, urenlang MSN'en? Waar héb je het dan in hemelsnaam over?!?
Echt van alles en nog wat, maar meestal wel een onderwerp waar je diep op in kan gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, maar toch geen hele dag? Eerlijk waar, er zijn maar weinig mensen waar ik msnen langer dan een uur mee volhoud.Maar ik bezit dan ook een behoorlijk anti-sociale persoonlijkheidquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ga er even van uit dat je iemand nog niet kent, dan heb je echt genoeg om over te praten hoor
Hele dag is ook wel teveel van het goede.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, maar toch geen hele dag? Eerlijk waar, er zijn maar weinig mensen waar ik msnen langer dan een uur mee volhoud.Maar ik bezit dan ook een behoorlijk anti-sociale persoonlijkheid
Dat zeg ik toch netquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, maar toch geen hele dag? Eerlijk waar, er zijn maar weinig mensen waar ik msnen langer dan een uur mee volhoud.Maar ik bezit dan ook een behoorlijk anti-sociale persoonlijkheid
Kijk maar uit dat je niet in de 'friends'-zone terecht komtquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ga er even van uit dat je iemand nog niet kent, dan heb je echt genoeg om over te praten hoor
Ow sorry, ik wil nog wel eens over users zonder avatar heenlezen.quote:
Maar je hebt wel een punt...misschien moet ik de (war)boel toch eens wat gaan opleuken. Lukt dat offline niet, dan online maar eens proberenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wil nog wel eens over users zonder avatar heenlezen.![]()
Zonder plaatjes wordt het zo'n warboel..
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef nozem het volgende:
[..]
go WM goquote:
is die nog steeds openquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[CENTRAAL] Singles > kom op we gaan ervoor...
We hebben twee topics
ware liefde wachtquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
kom op we gaan ervoor...
![]()
Wat een EO kreet!
Volgens mij lopen er op de EO-jongerendag best veel leuke (vrijgezelle) meiden rondquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
kom op we gaan ervoor...
![]()
Wat een EO kreet!
Thanks m8quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er op de EO-jongerendag best veel leuke ongelooflijk saaie, gare, lelijke (vrijgezelle) meiden rond
quote:-He schat, heb jij zin om eens met mij op zondagochtend naar de kerk te gaan?
dan kom ik net thuis.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]Zondagochtend blijf ik mooi in mijn bedje liggen...
Dan kan jij iig meteen door naar de mis!quote:
Maar ze zag er zeker stukken leuk(er) uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Had je niet moeten doen, had je eigenwaarde laten zakken...
Want? Het gaat hier wel om je beste vrienden hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar foto's van iemand anders hier op fok gooien.
Op donderdag daten is zo overratedquote:
Sorry is niet voor scharrels of om op die manier gebruikt te wordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef Ynske het volgende:
hmmm poolen... leuk waar?
En ik heb foto's van dnb vrouwtjes gezien die ik op het feest zelf echt gruw vond en op de foto echt dacht van: was zij dat of zie ik eruit als deze smiley -->quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar ze zag er zeker stukken leuk(er) uit.![]()
![]()
je hebt gelijk, maar toch![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Want? Het gaat hier wel om je beste vrienden hier![]()
Naast dit topic kun je namelijk onmogelijk een leven hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |